Stockholm: Servicerådgivare sökes till kund i Norra Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicerådgivare sökes till kund i Norra Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-22 // Varaktighet: Heltid

Är du passionerad över att erbjuda förstklassig service och finner glädje i daglig kundinteraktion? Då kan rollen som servicerådgivare vara det perfekta jobbet för dig. Som servicerådgivare får du möjligheten att arbeta på ett väletablerat företag som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är pålitlig, positiv och har en stark serviceinriktning, eftersom kundbemötandet spelar en avgörande roll för verksamhetens framgång. Du kommer att vara en del av ett inspirerande och härligt team. Arbetsuppgifterna är varierande, men en återkommande del av ditt arbete kommer vara att hantera både nya och befintliga kunder.

Som servicerådgivare kommer du dagligen ta emot telefonsamtal för att ta bokningar, ge rådgivning, göra inköp av bildelar samt att upprätta offerter och prissätta reparationer. Dessutom kommer du att interagera med kunder personligen för att besvara deras frågor och fungera som en länk mellan kunden och verkstaden. Arbetet inkluderar även att använda olika digitala system, så det är viktigt att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i sådana system. Det är en heltidstjänst och arbetstiderna är inom kontorstid.

Krav:

• Tidigare erfarenhet av att arbeta inom service och ha daglig kundkontakt.
• En grundläggande förståelse för bilar och deras olika delar.
• Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av olika system.
• B-körkort.

Meriterande:

• Tidigare erfarenhet som servicerådgivare, reservdelsman eller inom en liknande position.
• Erfarenhet av att arbeta med olika system, inklusive Kobra.

Som person:

• Är du ambitiös, hårt arbetande och driven.
• Brinner du för service och att ge kunderna en bra upplevelse.
• Är du lättlärd och vill ständigt utvecklas.
• Strävar du efter att skapa en positiv arbetsmiljö.

Om oss:

Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med erfarna rekryterare som sammanlagt har över 20 års erfarenhet inom bemannings- och rekryteringsbranschen. Vårt nytänkande, lösningsorienterade och effektiva arbetssätt har gjort oss framgångsrika på kort tid. Vi tror på flexibla bemanningslösningar som anpassas efter varje kunds specifika behov, och vi värdesätter transparent kommunikation både med kunder och kandidater. Som kandidat

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Dansktalande kundservicemedarbetare till Arctic

Läs mer Apr 26
Om bolaget
Arctic grundades 1986 och är ett familjeägt bolag. De är en registrerad försäkringsförmedlare som lyder under Finansinspektionen och de har sedan start möjliggjort för sina kunder att följa den tekniska och samhälleliga utvecklingen tack vare deras framåtblickande försäkringslösningar.
Arctic erbjuder en stor bredd av produktförsäkringar för att du ska känna dig trygg vid en eventuell skada. Deras försäkringar är tilläggsförsäkringar som täcker upp för kostnader där din hemförsäkring inte räcker till. De erbjuder snabb hjälp när en skada uppstår och har över 30 års erfarenhet som försäkringsförmedlare.
Arctic brinner för sina kunder och de är stolta över hur nöjda kunder de har. De jobbar ständigt för att bli ännu bättre och hjälpa sina kunder att känna sig trygga med sina försäkringar. Företaget har en god kultur vilket innebär att de är engagerade, lyssnar och hör på varandra. Här fyller alla medarbetare en funktion och det finns en bra arbetsmiljö. Vi erbjuder bland annat 5000kr i friskvård, högre tjänstepension och tillgång till gym på arbetsplatsen.

Om tjänsten
Nu söker Arctic stöttning i form av en dansktalande kundservicemedarbetare till sitt team på 14 personer. I den här rollen kommer du att ha breda arbetsuppgifter men fokus kommer att ligga på kundservice till den svenska och danska marknaden.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta
Kundservice via telefon och mejl
Hantera ärenden kring skador och försäkringar
Registrera kunddata och order
Posthantering
Övrig administration

Om dig
För att trivas i den här rollen tror vi att du som person är driven och prestigelös men samtidigt noggrann och strukturerad då du kommer att hantera administrativa uppgifter. Det är viktigt att du har ett kundfokus och brinner för god service i och med att Arctic värderar sina nöjda kunder högt och alltid vill ge ett gott intryck. Du kommer att ingå i ett familjärt och sammansvetsat team vilket innebär att vi gärna ser att du är en lagspelare som är hjälpsam samt stöttar andra.

Kvalifikationer
Avslutad gymnasial utbildning
Flytande i danska och svenska
Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av kundtjänst eller en serviceinriktad roll. Vidare är det ett plus med ett tekniskt intresse.


Tillträde, omfattning och anställning
Arbetstiderna är måndag till torsdag 8.00-17.00 samt 8.00-16.00 fredag. Möjlighet till distansarbete 1 dag i veckan. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av Arctic, anställningen inleds med en provanställning. Bolaget sitter i fina lokaler i Segeltorp, Huddinge.
Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig på madeleine.ranstrom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
“We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Customer Service Representative till Dustin

Läs mer Apr 26
Dustinär ett innovativt bolag inom IT och hemelektroniki stark tillväxtfas. Nusöker vi dig sommed ett stortdriv, initiativtagandeoch engagemang vill ge Dustinskunder världens bästa service via telefon, mail och chatt.
Om tjänstenI rollen som Customer Service Representativehos Dustinkommer du att spela en central roll. Du kommer ingå i ett team på 15 personer som tillsammans ansvarar för Dustinskundsupport. Som Customer Service Representativehjälper du deras befintliga kunder med olika frågor via telefon, mail och chatt. Du tar hand om ärenden efter köp som tillexempel reklamationer, byten, återköp och produktrekommendationer. Det finns situationerolikalösningar på kundernas önskemål och det är därför viktigt att du kreativt jobbar dig framåt.
Din Profil
Du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift
Du har datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Meriterande med erfarenhet från kundserviceoch/eller har arbetat med telefon och mail som verktyg
Är en stark teamplayer som vågar ta plats och bidra med sina egna tankar och idéer

För att lyckas i tjänsten ser vi att du brinner för kundrelationer och alltid vill ge förstklassig service. Du ger och får energi i samspel med andra människor och är en lagspelare som även trivs med att ta egna initiativ. Du har en självsäkerhet blandat med ödmjukhet och flexibilitet som gör att du kan fatta beslutsom blir bra för alla berörda parter. Du är kommunikativ och kvalitetsmedveten samt har en positiv inställning och är van att jobba i ett högt tempo mot uppsatta mål. Du har intresse för detaljer och är lösnings- och möjlighetsorienterad.
Du erbjuds
En möjlighet att få arbeta i ett expansivt företag med starkt varumärke i ryggen
Regelbundna team-aktiviteter
Friskvårdsbidrag och personalrabatter
Stora utvecklingsmöjligheter till att klättra inom Dustin

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår frånDustinshuvudkontor, Nacka Strand. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag.Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Dustinhar sedan 1995 sålt deras produkter online och har sedan starten haft företagskunder i fokus för att sedan 2004 även sälja deras produkter, hårdvara, mjukvara med tillhörande tjänster och lösningar,till konsumenter.Dustin är idag en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux. Dom hjälper sina kunder att ligga i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris.

Ansök nu

Operations Specialist till YSDS!

Läs mer Apr 25
Upptäck en arbetsplats där potentialen är lika stor som engagemanget – YSDS utmanar sin bransch och har som mål att alltid vara i framkant inom logistik. Här får du arbeta i en dynamisk miljö på ett företag som anser att kreativitet och utveckling är nyckeln till framgång. För YSDS räkning söker vi en Operations Specialist.

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
YSDS är ett internationellt logistikföretag som specialiserar sig på smidiga globala fraktlösningar för ovanliga produkter, platser och tidsramar. De erbjuder en högkvalitativ tjänst som inkluderar logistikrådgivning och utförande, särskilt inom life science och speciallogistik. Det kan vara allt från frakt av satelliter som ska upp i rymden till att Covid-19 vaccin ska fraktas världen över.
Här, omgiven av en unik kultur, kommer du inte bara få utvecklas inom förstklassig service utan du kommer att vara en del av en global familj. YSDS tror på att bygga en positiv arbetskultur där samarbete och stöd är nyckeln. Det är viktigt att deras medarbetare mår bra, de lyssnar på sina medarbetare och agerar för att skapa bästa möjliga arbetsmiljö. Det är även viktigt att ha roligt och skratta på jobbet! YSDS värnar starkt om företagskulturen och har årligen spännande kickoffer & AW:s.
I rollen som Operations Specialist har du en kommunikativ roll mot kunder både via mail och telefon. Viktigt i rollen som Operations Specialist är att lyssna in kundens behov och utifrån detta anpassa och presentera en optimal lösning.Detta i linje med YSDS interna processer och omvärldens regler och riktlinjer. Därefter kommer du att koordinera transporten, från start till slut med stöd och uppbackning från ditt team och närmsta chef. Centralt är att alltid säkerställa en fantastisk kvalitet och service vid varje kontakt.
ARBETSUPPGIFTER
Hantera inkommande mail och samtal från kunder.
Planera och administrera transporter.
Sammanställa offerter utifrån insamlade behov.
Hantera utskick och upphämtning
Packning

DU ERBJUDS
Att arbeta på ett attraktivt och snabbrörligt företag med starka värderingar, levande kultur och kollegor i världsklass!
Goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget
En kultur där medarbetare driver verksamheten och är hjärtat i varje beslut som fattas.
Snabblärande miljö, entreprenöriell anda och stark teamkänsla.


VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av att arbeta med telefon och mejl som främsta verktyg.
Minst ett års arbetslivserfarenhet från arbete i en kundorienterad miljö
Flytande i svenska och engelska då det används i arbetet dagligen
Har B-körkort

SOM PERSON ÄR DU
Som person förväntar vi oss att du är anpassningsbar till ett snabbt tempo samtidigt som du alltid är noggrann med detaljerna. För att lyckas i rollen behöver du ha väldigt bra kommunikationsfärdigheter både internt i samarbete med kollegor och externt mot kunder. Vi letar efter någon som är bekväm med att hantera praktiska uppgifter och inte är rädd för att ta tag i saker och lösa dem på egen hand. Det är även viktigt att du har en ödmjuk inställning till feedback och är flexibel i snabba förändringar.

ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider.
Plats: Stockholm, kontor på Gärdet.
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. YSDS önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub och rekryteringsansvariga Alba Birkhammar på alba@a-hub.se.

Ansök nu

Sommarjobba som supportmedarbetare hos Blocket

Läs mer Apr 25
Jobba med kundtjänst på Sveriges största digitala marknadsplats i centrala Stockholm.Vi påSpriosökerkandidatertillkundservice-teamet på Blocket med start 27 maj.
Idag är Blocket en av Sveriges starkaste varumärken och mest välbesökta sajter med cirka 5 miljoner unika besökare i veckan. Största marknadsplats för köp och sälj. Från Blocket köp/sälj har flera olika ”inriktningar” skapats - Blocket jobb, Blocket bostad och Blocket fordon.Blocket är en innovativ och ständigt utvecklande arbetsplats där varje dag är en fortsättning på gårdagens äventyr. Det är därför viktigt att du trivs bra i en föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik.
Du kommer huvudsakligen hjälpa privatpersonersom har funderingar kring tillexempel annonser, betalningar och regelfrågor via mail.Du kommer att ingå i ett redan befintligt team på cirka 30 medarbetare. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag 8-17.
Dina arbetsuppgifter:
Ansvara för att hjälpa privatpersoner med sina funderingar
Hjälpa kunder via mail
Vid behov hanteratillkommande uppgifter inom supporten
Ge förstklassig service

Vi söker dig som:
Är en problemlösareoch flexibel som person
Meriterande med tidigare erfarenhet från mail
Är van att kommunicera med kunder och anpassa ditt språk
Har god datorvana
Är flytande i tal och skriftpåsvenskaoch engelska

Du kommer att ingå i ett litet familjärt team som tillsammans strävar efter att hela tiden möta kundens behov och uppnå högsta möjliga kundnöjdhet genom att alltid överträffa kundens förväntningar. Förutom att leverera en hög kvalité ut mot kund är det samtidigt viktigt att du tycker om att ha kul på jobbet och värnar om att bidra till en god stämning i din omgivning!Du anställs på heltid och utgår från Blockets kontor centralt i Stockholm. Anställningen är en visstid fram till 26 juli 2024.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare hos ett framstående försäkringsföretag! ????

Läs mer Apr 24
Om tjänsten
Är du en person som brinner för service och trivs i sociala sammanhang? Ett framstående försäkringsföretag erbjuder nu en spännande möjlighet att bli en del av deras kundserviceteam i Stockholm. Detta är en dynamisk roll där du får använda din kommunikativa förmåga för att ge förstklassig service till både privat- och företagskunder.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare kommer du att:
Besvara kundfrågor via telefon och e-post.
Hantera och utfärda offerter samt försäkringar.
Genomföra bakgrundskontroller och analyser för att avgöra kundens lämplighet.
Bemanna receptionen och ge förstklassigt bemötande till besökare. Ditt arbete spelar en central roll i att upprätthålla och förstärka företagets rykte som en pålitlig partner inom försäkringsbranschen.

Vi söker dig som
Har erfarenhet från kundtjänst eller liknande roller där telefonhantering ingår.
Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift.
Är datavan och kan hantera olika IT-system effektivt.
Tidigare erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande men inte ett krav. Du är en utåtriktad och kommunikativ person som trivs i att interagera med kunder. Ditt sätt att engagera och lyssna på kunder gör dig till en värdefull del av teamet.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Anställningsform: Konsultuppdrag via Wrknest med goda chanser till förlängning
Lön: Enligt överenskommelse

Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Aura Personal AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Aura Personal AB .

Däckskiftare sökes i Stockholm! (Utbildning ingår)

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Apr 10
Om jobbet:

Till kommande däcksäsong söker vi däckskiftare med placering hos våra kunder i Stockholm. Bland våra kunder finns de ledande återförsäljarna så som Volvo med flera. Här får du chansen att jobba med att bidra till säkerheten på vägarna i några av Stockholms mest moderna däck- och bilverkstäder.

Som däckskiftare jobbar du i verkstaden med att ta emot kunder och deras bilar för att byta däck från sommar till vinterdäck. Under däcksäsongen arbetar man med hög noggrannhet för att leverera kvalité i ett högt tempo.

Vi erbjuder två dagars utbildning för att du ska vara redo att jobba på ett säkert och tryggt sätt ute hos våra kunder.

Din profil:

Som person är du social, kommunikativ och en lagspelare. Du arbetar på ett strukturerat arbetssätt med god prioriteringsförmåga samtidigt som du är noggrann i ditt arbete. Att ge service till kunder är något du ser som en självklarhet samtidigt som du klarar av att arbeta i högt tempo.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult på Aura Personal.

Anställningen är på heltid med start i mitten på mars men vissa tjänster kan komma att tillsättas redan nu. Urval kommer dock att påbörjas omgående så du gör därför rätt i att ansöka så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Om oss:

Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter.

Sökord: däck , fordon , bilar , mekaniker

Ansök nu

Truckförare sökes i Kista!

Lagerarbetare
Läs mer Apr 10
Vi har ett spännande jobberbjudande för dig som är intresserad av lagerarbete och vill vara en del av däcksäsongen!

Som lagermedarbetare hos vår kund får du möjlighet att hantera och transportera däck i lagret, främst med hjälp av truck. Utöver detta kommer du även att ansvara för andra arbetsuppgifter såsom att tvätta däck med hjälp av specialutrustning. Din roll blir central när det gäller att organisera lagret och se till att skiftbytare får rätt däck vid behov. Däcksäsongen är intensiv, men du kommer att trivas om du trivs med ett högt tempo och har ett öga för detaljer. För att du ska känna dig trygg i ditt arbete erbjuder vi en kostnadsfri utbildning.

Vi söker efter dig som:

- Har truckkort.
- Har god fysisk styrka och uthållighet.
- Behärskar svenska både i tal och skrift.

Meriterande kvalifikationer:

- Körkort.
- Truck vana.
- Tidigare erfarenhet av arbete i däcklager.

Om du uppfyller dessa kriterier och vill vara en del av vårt team under däcksäsongen ser vi fram emot att höra från dig! Ta chansen att arbeta i en stimulerande miljö där du bidrar till smidiga däckbyten och säkerställer kundens tillfredsställelse. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt dedikerade lagerpersonal.

Ansök nu

Truckförare sökes i Spånga!

Lagerarbetare
Läs mer Apr 10
Vi har ett spännande jobberbjudande för dig som är intresserad av lagerarbete och vill vara en del av däcksäsongen!

Som lagermedarbetare hos vår kund får du möjlighet att hantera och transportera däck i lagret, främst med hjälp av truck. Utöver detta kommer du även att ansvara för andra arbetsuppgifter såsom att tvätta däck med hjälp av specialutrustning. Din roll blir central när det gäller att organisera lagret och se till att skiftbytare får rätt däck vid behov. Däcksäsongen är intensiv, men du kommer att trivas om du trivs med ett högt tempo och har ett öga för detaljer. För att du ska känna dig trygg i ditt arbete erbjuder vi en kostnadsfri utbildning.

Vi söker efter dig som:

- Har truckkort.
- Har god fysisk styrka och uthållighet.
- Behärskar svenska både i tal och skrift.

Meriterande kvalifikationer:

- Körkort.
- Truck vana.
- Tidigare erfarenhet av arbete i däcklager.

Om du uppfyller dessa kriterier och vill vara en del av vårt team under däcksäsongen ser vi fram emot att höra från dig! Ta chansen att arbeta i en stimulerande miljö där du bidrar till smidiga däckbyten och säkerställer kundens tillfredsställelse. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt dedikerade lagerpersonal.

Ansök nu

Väg & Anläggningsarbetare sökes till kund i Stockholm!

Väg- och anläggningsarbetare
Läs mer Apr 17
Om oss:
På Aura Personal tror vi på människor och deras potential. Vi är fast övertygade om att var och en har möjlighet att skapa sin egen framgång, bara de får rätt stöd och möjligheter. Med flera års erfarenhet inom branschen är vi dedikerade till att identifiera individer som strävar efter utveckling och vill utforska nya möjligheter.

Arbetsuppgifter:

-Anläggningsarbete. Finplanering, rörläggning, stensättning. 
-Reparationer och förbättringar av befintliga anläggningar.
-Läsning av ritningar och efterlevnad av tekniska specifikationer.
-Säkerställa säkerheten och kvaliteten inom projekten.

Krav:

-Minst 5 års erfarenhet som anläggningsarbetare.
-Punktlig, självgående och god förmåga att arbeta i team.
-Noggrannhet och förmåga att följa säkerhetsföreskrifter och ritningar.

Personliga egenskaper:

-Noggrannhet och engagemang i arbetet.
-Självgående med hög arbetsmoral och god tidsstyrning.
-Flexibilitet och förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter.

Erbjudande:

-Spännande och varierande projekt.
-Möjlighet att utveckla dina färdigheter.
-Stödjande arbetsmiljö.

Ansök genom att skicka ditt CV och en kort motivering. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och skapa framgångsrika resultat tillsammans!

Ansök nu

Diagnostekniker sökes till Porsche Service Center Östermalm!

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Apr 15
Trivs du med att vara det viktiga länken mellan kunder och deras drömbilar? Vill du ha möjligheten att utvecklas och arbeta i en inspirerande miljö bland andra passionerade tekniker? Då kan du vara vår nästa diagnostekniker hos Porsche på Östermalm.

Hos Porsche kan du förvänta dig en arbetsplats där du inte bara är anställd, utan där du blir en del av en stolt gemenskap som andas Driv, Integritet, och Hållbarhet. Som diagnostekniker kommer du att få vara en nyckelspelare i ett företag som värnar om din utveckling och välbefinnande.

 

Varför oss?

• Storhet i Samhörighet: Bli en del av vår välrenommerade märkesverkstad och arbeta sida vid sida med andra skickliga tekniker.

• Trygghet och Utveckling: Vi erbjuder inte bara tryggheten av ett stort företag med kollektivavtal, utan också kontinuerlig utveckling och tillväxtmöjligheter.

• Förmåner som Inspirerar: Utnyttja våra förmåner, inklusive generösa personalrabatter och ett friskvårdsbidrag som visar att vi bryr oss om din hälsa.

• Modern Verksamhet, God Stämning: Jobba i en modern miljö med likasinnade kollegor där arbetsglädje är lika viktigt som teknisk skicklighet.

 

Dina uppgifter: Som diagnostekniker kommer du att vara hjärtat i att felsöka och reparera kunders bilar. Din roll innefattar också servicearbeten, där du använder rätt verktyg och processer för att hålla våra kunder femstjärnigt nöjda.

Din erfarenhet: Vi letar efter dig med en 3-årig fordonsteknisk utbildning och minst tre års dokumenterad erfarenhet från arbete som tekniker på märkesverkstad. Du är självständig, van vid felsökningar, och har en passion för att leverera högsta kvalitet. Vi värdesätter även goda språkkunskaper och datavana, samt meriterande erfarenhet av system som Elsa, Odis, och Automaster.

Personliga egenskaper: Vi söker en noggrann och kommunikativ individ med en stark känsla för service. Din förmåga att samarbeta och skapa förtroende är avgörande. Med en positiv attityd och yrkesstolthet är du självgående och redo att ta ansvaret för att lösa varje kunds problem på bästa möjliga sätt.

Din personlighet är vår fokus: I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet för att säkerställa att du passar in i vårt team och delar vår passion för exceptionell service och kvalitet.

Ansökan
Om du är en driven och kunnig Diagnostekniker som är redo för en spännande utmaning hos Porsche, ser vi fram emot att ta emot din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Filip Sörensen på 073 525 10 64 eller filip.sorensen@aurapersonal.se

Ansök nu

Reservdelsman sökes till Porsche Center Stockholm!

Reservdelsspecialist/Bildelsspecialist
Läs mer Apr 15
Om tjänsten
Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som reservdelsman vara något för dig. Rollen som reservdelsman är ett varierande och roligt arbete för dig som har kunskap om och intresse för bilar. Arbetsuppgifterna innefattar planering och beställning av reservdelar, hantering av inkommande gods och lager, returhantering, intern service till övriga medarbetare, samt andra tillkommande administrativa uppgifter. I rollen som reservdelsman är du en viktig del av verksamheten, eftersom du säkerställer att både bilförsäljning och verkstad får tillgång till reservdelar och tillbehör som efterfrågas. Arbetet sker i nära samarbete med verkstadens olika roller, medarbetarna är glada och stämningen präglas av en teamkänsla. Du erbjuds möjligheten att utvecklas tillsammans med dina kollegor på en fin och fräsch verkstad/bilåterförsäljare. 

 

Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Om du har frågor så går det bra att kontakta ansvarig rekryterare Filip Sörensen på 073 525 10 64. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag!

Din profil
I syfte att lyckas i tjänsten som reservdelsman ser vi att du:
-Har tidigare erfarenhet av reservdelshantering på en bilverkstad.
-Har god datorvana eftersom du i arbetet ska kunna hantera olika reservdelssystem.
-Talar svenska och engelska obehindrat.
-Innehar B-körkort.

Det är meriterande om du:
-Arbetat i reservdelssystem tidigare.

Du som person är:
-Strukturerad, ordningsam och noggrann.
-Serviceinriktad och lösningsorienterad.
-Ansvarstagande och självgående.
-Tekniskt lagd.

 

Om oss
Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu