Stockholm: Customer Service Representative till Dustin

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Service Representative till Dustin i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-26 // Varaktighet: Heltid

Dustinär ett innovativt bolag inom IT och hemelektroniki stark tillväxtfas. Nusöker vi dig sommed ett stortdriv, initiativtagandeoch engagemang vill ge Dustinskunder världens bästa service via telefon, mail och chatt.
Om tjänstenI rollen som Customer Service Representativehos Dustinkommer du att spela en central roll. Du kommer ingå i ett team på 15 personer som tillsammans ansvarar för Dustinskundsupport. Som Customer Service Representativehjälper du deras befintliga kunder med olika frågor via telefon, mail och chatt. Du tar hand om ärenden efter köp som tillexempel reklamationer, byten, återköp och produktrekommendationer. Det finns situationerolikalösningar på kundernas önskemål och det är därför viktigt att du kreativt jobbar dig framåt.
Din Profil
Du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift
Du har datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Meriterande med erfarenhet från kundserviceoch/eller har arbetat med telefon och mail som verktyg
Är en stark teamplayer som vågar ta plats och bidra med sina egna tankar och idéer

För att lyckas i tjänsten ser vi att du brinner för kundrelationer och alltid vill ge förstklassig service. Du ger och får energi i samspel med andra människor och är en lagspelare som även trivs med att ta egna initiativ. Du har en självsäkerhet blandat med ödmjukhet och flexibilitet som gör att du kan fatta beslutsom blir bra för alla berörda parter. Du är kommunikativ och kvalitetsmedveten samt har en positiv inställning och är van att jobba i ett högt tempo mot uppsatta mål. Du har intresse för detaljer och är lösnings- och möjlighetsorienterad.
Du erbjuds
En möjlighet att få arbeta i ett expansivt företag med starkt varumärke i ryggen
Regelbundna team-aktiviteter
Friskvårdsbidrag och personalrabatter
Stora utvecklingsmöjligheter till att klättra inom Dustin

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår frånDustinshuvudkontor, Nacka Strand. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag.Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Dustinhar sedan 1995 sålt deras produkter online och har sedan starten haft företagskunder i fokus för att sedan 2004 även sälja deras produkter, hårdvara, mjukvara med tillhörande tjänster och lösningar,till konsumenter.Dustin är idag en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux. Dom hjälper sina kunder att ligga i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Jobba med kundservice och sälj hos Telia

Läs mer Maj 14
Nytt
Vill du bli en del av Telia, ett ledande företag inom telekombranschen? Vi söker nu ambitiösa personer som brinner för kundsupport men även vill utforska sina kunskaper inom försäljning. Här har du möjligheten att utveckla dina säljkunskaper samtidigt som du skapar fantastiska kundupplevelser!
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en viktig del av vårt team och ge support via telefon till våra kunder. Du kommer att hjälpa kunder med leveransrelaterade ärenden och ge rådgivning kring deras beställningar. Här får du chansen att utveckla din försäljningskompetens och erbjuda merförsäljning till kunderna – vilket gör att du utöver din fasta timlön även har möjlighet att boosta lönen genom provision. Vi tror på genuin och lättsam försäljning, där du erbjuder uppdaterade produkter och tjänster till befintliga kunder samt de som är intresserade av våra erbjudanden.
Vi tror att du: Har en fullständig gymnasieexamen
Är flytande i tal och skrift i svenska och engelska
Vill utveckla dina kunskaper inom kundservice och försäljning
Är ambitiös, snabblärd och kan hantera flera uppgifter samtidigt
Kan ta för dig och hantera kunder med olika typer av sinnelag professionellt
Gärna använder din kreativitet för att lösa problem
Bli en del av vårt team och ta del av förmånerna: Spännande karriärmöjligheter och utveckling
Möjlighet att påverka din lön genom provision
En unik arbetsmiljö med start-up känsla

Tjänsten är på 80–100 % och du kommer arbeta inom kundtjänstavdelningens öppettider vilket är 8–19 på vardagar och 9–18 på lördagar. Detta kan innebära att du ena veckan arbetar 8–17, andra veckan 10–19 etc.

Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Skicka in din ansökan idag och ta steget mot en framgångsrik karriär som kundtjänstmedarbetare hos oss på Telia!

Ansök nu

Ta chansen att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Telia

Läs mer Maj 14
Nytt
Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Stockholm som just nu söker flera kundservicemedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder
Hantera frågor om fakturor och betalningar
Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus
Din profil
Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal.
Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
En härlig gemenskap i fräscha lokaler
Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19
Lördagar 09–18

Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

Ansök nu

Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag

Läs mer Maj 14
Nytt
Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundservice och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet aviOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa!
Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver vetaför att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska.
Vi söker dig som:
Är social och noggrann
Har en tekniskt intresse
Gillar att leverera service över telefon
Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål
Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Innehar en fullständig gymnasieexamen
Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag
Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande

Vi erbjuder:
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Tillgång till gym i byggnaden
Pingisbord och playstation på rasten
En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:
08.00-20.00 måndag-söndag

Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, kickstarta din karriär inom kundtjänst med Sprio genom att ansöka idag!
I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Är du teknikintresserad? Vi söker flera kundtjänstmedarbetare

Läs mer Maj 14
Nytt
På Sprio söker vi nuefter engagerade medarbetare som vill växa inom kundserviceområdet och brinner för att assistera andra! I detta uppdrag kommer du att hantera inkommande samtal från användare som behöver assistans kring olika applikationer, smartphones, datorer och surfplattor.
Denna tjänst är belägen i Solna och inledsmed en fullt betald utbildning för att säkerställa att du har de rätta verktygen och kunskapen för att kunna bemöta användarnas frågor på bästa sätt.
Vi ser gärna att du: Har en problemlösande attityd och stark känsla för service
Har avslutat gymnasieutbildning
Behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har goda engelskakunskaper
Har tidigare erfarenhet av iOS eller liknande teknologi, vilket är en bonus men inte ett krav
Som en del av vårt team erbjuds du: En stimulerande roll med många möjligheter till utveckling
En modern och ungdomlig arbetsmiljö, inklusive ett eget gym
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Din arbetsvecka kommer att vara mellan 80-100% och dina skift är förlagda inomkundtjänstens öppettider: 08.00-20.00, måndag till söndag.
Vi genomför löpande videointervjuer så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Ansök nu

Customer Success Manager (Nordics and DACH)

Läs mer Maj 14
Nytt
At Proposales, we're changing the way hotels create and send business proposals. We're on an ambitious journey disrupting the status-quo with a product that fundamentally changes the daily workflow for our customers, and earning their trust is essential for Proposales long-term success.
We are looking for a customer-centric Customer Success Manager who loves to create "ah-hah!" moments to join our growing Customer Success team. You'll play a pivotal role in helping customers to achieve their desired outcome with Proposales as easily and smoothly as possible.
Joining a company early is exciting; not only will you play a critical role in developing and defining the customer success playbook. You'll also receive a competitive package, including salary, personal development budget, wellbeing grant, and above all, huge potential to rapidly grow your professional career by learning on the fly.
Your mission:
You'll take co-ownership over a portfolio of customers, acting as an expert point of contact for all things product
You'll work this portfolio of customers - using technology alongside face-to-face meetings, to deliver the best possible experience to our most important customers
You’ll help build and execute a digital-led customer success strategy based on high-quality relationships, efficiency, data-driven discussions, innovation and business acumen.

A bit about the role:
Organize and coordinate onboarding for new clients
Co-ownership over a portfolio of customers together with the Sales Manager
Monitor overall customer experience and customer health metrics
Generate expansion and upsell revenue within the customer portfolio of properties. Cross-selling, up-selling and churn management,
Maintain broad and in-depth knowledge of the product, product features and upcoming product developments. Assist with testing and collecting feedback so our Product team can continue building the platform.
Help build the Customer Success playbooks and engagement strategies.
Support our Marketing team to build customer testimonials, nurture product ambassadors, and engage in the Proposales community.

About You:
You have a passion for customer happiness and an upbeat, engaging personality. You thrive on creating solutions to complex challenges
You are tech-savvy and pick up new software fast.
You are a great communicator. You enjoy chatting with customers, work well in teams and across functions
You like innovation and organisation. You look for ways to improve processes and to work smarter, not harder. If there's a function or a way to reduce redundant work, you're on it
Working proficiency and communication skills in both verbal and written English, Swedish and German
Previous experience from SaaS and startup companies

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Sprio AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Sprio AB .

Jobba med kundservice och sälj hos Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 14
Nytt
Vill du bli en del av Telia, ett ledande företag inom telekombranschen? Vi söker nu ambitiösa personer som brinner för kundsupport men även vill utforska sina kunskaper inom försäljning. Här har du möjligheten att utveckla dina säljkunskaper samtidigt som du skapar fantastiska kundupplevelser!
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en viktig del av vårt team och ge support via telefon till våra kunder. Du kommer att hjälpa kunder med leveransrelaterade ärenden och ge rådgivning kring deras beställningar. Här får du chansen att utveckla din försäljningskompetens och erbjuda merförsäljning till kunderna – vilket gör att du utöver din fasta timlön även har möjlighet att boosta lönen genom provision. Vi tror på genuin och lättsam försäljning, där du erbjuder uppdaterade produkter och tjänster till befintliga kunder samt de som är intresserade av våra erbjudanden.
Vi tror att du: Har en fullständig gymnasieexamen
Är flytande i tal och skrift i svenska och engelska
Vill utveckla dina kunskaper inom kundservice och försäljning
Är ambitiös, snabblärd och kan hantera flera uppgifter samtidigt
Kan ta för dig och hantera kunder med olika typer av sinnelag professionellt
Gärna använder din kreativitet för att lösa problem
Bli en del av vårt team och ta del av förmånerna: Spännande karriärmöjligheter och utveckling
Möjlighet att påverka din lön genom provision
En unik arbetsmiljö med start-up känsla

Tjänsten är på 80–100 % och du kommer arbeta inom kundtjänstavdelningens öppettider vilket är 8–19 på vardagar och 9–18 på lördagar. Detta kan innebära att du ena veckan arbetar 8–17, andra veckan 10–19 etc.

Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Skicka in din ansökan idag och ta steget mot en framgångsrik karriär som kundtjänstmedarbetare hos oss på Telia!

Ansök nu

Product Developer to PS of Sweden

Inköpare
Läs mer Maj 14
Nytt
PS of Sweden strives to offer riders around the world the best equipment on the market, and they are proud that their products are chosen daily by leading professional riders. Now we are looking for you who want to contribute to PS of Sweden's journey forward in the role as Product Developer!
At PS of Sweden, they believe in challenging existing norms and looking at product design with fresh eyes. They are constantly exploring new ways to improve their products. Driven by their passion for the sport and a desire for all riders to experience the difference that good equipment makes, they remain dedicated to designing innovative new products. The initial goal was to become the leading brand for anatomical bridles, but it didn't stop there. PS of Sweden now also strives to develop other anatomical equipment for horses, but also high-quality clothing that combines style, comfort and durability for riders.
About the positionFor PS of Sweden's head office in Stockholm, Sturegallerian, where they design and develop their collections, we are now looking for a Product Developer who will develop products from idea to finished product and play a central role in the chain. Together with PS of Sweden's designer, you are also responsible for quality assurance and delivery of their collections that are released annually, with a focus on creating a natural synergy between the seasons. To develop the products, many consisting of leather, you will have daily contact with suppliers and twice a year travel to these. In the position, you will work independently and structured as it is important to meet deadlines.
Ensure that products are delivered according to design specifications
Negotiate prices with suppliers
Ensure high quality and a good fit
Daily contact with suppliers
Ensure that the timeline for the development of both prototypes and final product is followed
Your Profile Relevant textile education
Good knowledge of Lectra and Adobe Illustrator
A strong knowledge of leather would be an advantage
Technical and solution-oriented
Structured, self-motivated and accurate
Knowledge of horses is an advantage
Fluent in English bothwritten and spoken for contact with their international suppliers
Is a strong team player who dares to take place and contribute with their own thoughts and ideas
You are offered An opportunity to work in an expansive company
Regular team activities
Health care allowance
30 days paid vacation
Dog-friendly office

The position is a parental substitution and you will be based at PS of Sweden's office in Sturegallerian, central Stockholm. We attach great importance to personal qualities and interview continuously, submit your application today.
Before employment, a background check is carried out.

Ansök nu

Ta chansen att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 14
Nytt
Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Stockholm som just nu söker flera kundservicemedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder
Hantera frågor om fakturor och betalningar
Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus
Din profil
Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal.
Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
En härlig gemenskap i fräscha lokaler
Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19
Lördagar 09–18

Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

Ansök nu

Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 14
Nytt
Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundservice och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet aviOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa!
Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver vetaför att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska.
Vi söker dig som:
Är social och noggrann
Har en tekniskt intresse
Gillar att leverera service över telefon
Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål
Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Innehar en fullständig gymnasieexamen
Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag
Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande

Vi erbjuder:
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Tillgång till gym i byggnaden
Pingisbord och playstation på rasten
En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:
08.00-20.00 måndag-söndag

Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, kickstarta din karriär inom kundtjänst med Sprio genom att ansöka idag!
I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Är du teknikintresserad? Vi söker flera kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 14
Nytt
På Sprio söker vi nuefter engagerade medarbetare som vill växa inom kundserviceområdet och brinner för att assistera andra! I detta uppdrag kommer du att hantera inkommande samtal från användare som behöver assistans kring olika applikationer, smartphones, datorer och surfplattor.
Denna tjänst är belägen i Solna och inledsmed en fullt betald utbildning för att säkerställa att du har de rätta verktygen och kunskapen för att kunna bemöta användarnas frågor på bästa sätt.
Vi ser gärna att du: Har en problemlösande attityd och stark känsla för service
Har avslutat gymnasieutbildning
Behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har goda engelskakunskaper
Har tidigare erfarenhet av iOS eller liknande teknologi, vilket är en bonus men inte ett krav
Som en del av vårt team erbjuds du: En stimulerande roll med många möjligheter till utveckling
En modern och ungdomlig arbetsmiljö, inklusive ett eget gym
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Din arbetsvecka kommer att vara mellan 80-100% och dina skift är förlagda inomkundtjänstens öppettider: 08.00-20.00, måndag till söndag.
Vi genomför löpande videointervjuer så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Ansök nu

Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 14
Nytt
Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundservice och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet aviOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa!
Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver vetaför att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska.
Vi söker dig som:
Är social och noggrann
Har en tekniskt intresse
Gillar att leverera service över telefon
Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål
Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Innehar en fullständig gymnasieexamen
Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag
Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande

Vi erbjuder:
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Tillgång till gym i byggnaden
Pingisbord och playstation på rasten
En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:
08.00-20.00 måndag-söndag

Obs. detta är en tillsvidareanställning!
Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, kickstarta din karriär inom kundtjänst med Sprio genom att ansöka idag!
I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

Ansök nu