Kafé- och konditoribiträden jobb i Stockholm

Hitta lediga jobb som Kafé- och konditoribiträden i Stockholm. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet. Du kan också klicka på en arbetsgivare och se alla jobben i Stockholm från den arbetsgivaren.

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Jun 21
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Jun 15
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Jun 13
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Jun 8
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Arbetsledare, cafébiträde

Konditoribiträde
Läs mer Jun 7
Vi söker efter en ansvarstagande glädjespridare!

Robin Delselius Bageri har funnits i Gamla Enskede sedan 2018. Mitt i hjärtat av detta härliga kvarter erbjuder vi allt från frukost, lunch, fika, vår egengjorda gelato och stenugnsbakade surdegsbröd.

Vi letar efter dig som är en naturligt ansvarstagande person som har vana inom café med hög service och espressomaskin. Här jobbar vi både i team och självständigt. Denna tjänsten erbjuder dig;

- Traditionellt caféarbete
- Hantering av espressomaskin
- Kallkök, förberedning av smörgåsar och sallader
- Öppning och stängning av butiken
- Se till att den dagliga driften hela tiden uppnår bästa möjliga kvalitet och service.
- Vara behjälplig när det kommer till beställning av varor
- Upplärning av ny personal
- Återkoppla och ge feedback till kollegor

Du som söker denna tjänst ska ansvara för att arbetet flyter på när butikschef inte är på plats. Kontinuerligt informera och återkoppla till butikschef.

Tjänsten rör heltid, med start efter överenskommelse.
Lön enligt kollektivavtal.

Ansök nu

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Jun 1
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Shift Leader

Konditoribiträde
Läs mer Maj 23
På Caffè Nero är det våra medarbetare och vårt fantastiska kaffe som gör skillnad. Om du prioriterar att hålla dina gäster nöjda genom fantastisk kundbemötande och service, samtidigt som du växer och utvecklas tillsammans med ditt team, så är detta jobbet för dig.

En Shift Leader hos oss på Caffè Nero är en viktig kollega i shopens ledningsgrupp. Du har ett övergripande ansvar under ditt skift du jobbar. Du är en förebild för ditt team och fokuserar på att lyfta andra i din närhet. I enlighet med våra värderingar prioriterar du alltid välmående kollegor och ansvarar för att våra gäster får en positiv upplevelse vid varje besök. På Caffè Nero vill vi utveckla dig och behålla dig över lång tid framöver.

Vi tror att din bakgrund bland annat innehåller:

- En utpräglad servicekänsla och förmågan att överträffa gästens förväntningar
- Erfarenhet att följa uppsatta mål och sträva efter att överträffa uppsatta mål
- Intresse av premiumsegmentet och förmågan att ge det där lilla extra


Några av dina arbetsuppgifter:

- Vara en kollega enligt våra värderingar
- Inspirera och utveckla dina kollegor till att alltid göra det lilla extra för varandra och för Caffè Neros gäster
- Ge service via bemötande och produktkvalitet i världsklass till våra gäster
- Leda och fördela arbetet under ett skift i en arbetsledande roll
- Kunna och hålla sig uppdaterad på Caffè Neros sortiment och utbud
- Följa uppsatta resultatmål, rutiner och processer
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs


Tjänsten avser en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning och vi ser gärna att du börjar så snart som det är möjligt. Anställningsgrad kan variera mellan 10, 15, 20 och 30 timmar per vecka.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra av dig!

Ansök nu

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Maj 19
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Maj 19
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Maj 17
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Platschef för känd cafékedja.

Konditoribiträde
Läs mer Maj 13
Arbetsuppgifter

Vill du ta steget utvecklas i en framåtlutad organisation där du kommer ha drift & personalansvar. Brinner du för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem? Vill du få chansen att tillsammans med ett eget team ta verksamheten till nästa nivå? Som platschef får du en unik chans att varje dag utveckla dig själv och ditt ledarskap.

Placering

Centrala Stockholm

Start

Omgående

Arbetstider

Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger förekommer.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo, noggrannhet och hela tiden vara serviceminded. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga och brinner för att utveckla medarbetare.

Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i högt tempo.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.

Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Erfarenhet/Kompetens krav

- Ledarskapsutbildning
- Dokumenterad erfarenhet av ledarskap.
- Tidigare arbetat inom Servicebranschen
- Erfarenhet av att hantera livsmedel.


Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning och förmånliga villkor.
- Möjlighet till vidareutbildning
- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.


Vilka är vi?

Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.

Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Välj själv när du vill jobba! Cafépersonal för varierade uppdrag

Konditoribiträde
Läs mer Maj 10
Ett spännande servicejobb inom café och restaurang

Känns tanken av ett fortsatt dynamiskt jobb med flexibla arbetstider, där du kan vara med och påverka ditt schema lockande?

Brinner du för service lika mycket som oss?

Då är det dig vi söker!

Du kommer att jobba ute hos vår kund och arbeta med servera lunch och fika. Vi ser gärna att du har erfarenhet från någon typ av restaurang eller caféverksamhet. Du har snabba fötter då det stundtals kan va låna avstånd och mycket att göra, du kan även behärska klassiska serveringstekniker och bära tre tallrikar.

Många pass är tidigt på morgonkvisten så komma upp tidigt ser du som en fördel i jobbet.

Du gillar service och vill arbeta i möten med människor.

Med Responsa bemanning finns stora möjligheter att klättra och göra karriär. Så om du är på jakt efter nya utmaningar och brinner för service, skicka då in en ansökan, så återkopplar vi till dig så snart vi kan.

Du får själv vara med och styra över ditt schema och du bestämmer själv hur mycket du vill och kan jobba.

Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med ob-tillägg samt semesterersättning och du är försäkrad genom oss på arbetet.

Vem är du?

Det mest väsentliga för oss är en positiv inställning till arbetet och att du trivs i olika miljöer. Det viktigaste är inte ett långt CV utan personen bakom det.

Ansök nu

Vi söker kafebiträde!

Konditoribiträde
Läs mer Apr 24
Hej! Vi på Abrahamsbergs cafe söker personal. Arbetsuppgifterna är att stå i kassan, förberedda mackor, sallader, mat, kaffe och också plocka disk och diska. Kort och gott göra allting.
Adress: Abrahamsbergsvägen 19, 168 30 Bromma.
Erfarenhet är meriterande.
Du MÅSTE kunna svenska språket.
Erfarenhet är inte ett krav men det är en fördel, dessutom om du bor i närheten är ett plus i kanten samt om du kan engelska.
Vi söker heltidsanställning.
För att få en känsla på vad arbetet innebär kan du kolla in vår instagram: Cafe_abrahamsberg och/eller vår hemsida www.abrahamsbergscafe.se
Vi söker personal omgående!
HUR SKICKAR DU IN ANSÖKAN?
Skicka in ansökan genom länken nedan och sen om vi tycker det låter intressant så kommer vi att kontakta dig. Tryck på länken eller kopiera den och klistra in i webbläsaren för att skicka in din ansökan.
https://www.abrahamsbergscafe.se/borja-jobba-hos-oss/

Ansök nu

Store Manager till Globen!

Konditoribiträde
Läs mer Maj 3
På Caffè Nero är det vårt team som skiljer oss från andra arbetsplatser. Om du värdesätter att hålla dina gäster nöjda genom förstklassig service, samtidigt som du själv vill växa och utvecklas tillsammans med ditt team så kan jobbet som Store Manager vara perfekt för dig!

Syftet med tjänsten är ”to make a positive difference” för Caffè Neros gäster genom att leverera service och kaffe i världsklass , högt över förväntan för våra gäster. Att kunna ta ett operativt ansvar för driften genom sitt personal- och resultatansvar. Att bidra och ta ansvar över att skapa och bibehålla en kultur där kollegorna alltid får förutsättning nog att erbjuda gäster något utöver det vanliga.

Arbetsuppgifter

- Inspirera och utveckla dina kollegor till att alltid göra det lilla extra för varandra och för Caffè Neros gäster
- Delegera ut arbetsuppgifter och ansvarsområden till din ledningsgrupp och kollegor
- Ansvara för ett eget café med personal- och resultatansvar med stöd från Caffè Nero
- Vara en central del av en ledningsgrupp på caféet
- Följa upp kollegornas välmående, ansvarsområden och arbetsuppgifter
- Följa och ta ansvar för uppsatta resultatmål, rutiner och processer
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs
- Vara närvarande och delaktig på Caffè Nero Sveriges operationella möten
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs


Krav?

- Minst 2 år inom ett serviceyrke
- Du talar och förstår svenska och engelska då båda språken förekommer i tjänsten


Meriterande

- Erfarenhet av café/restaurang
- Erfarenhet av att ha arbetet med kaffe
- Erfarenhet av att ha arbetat som chef tidigare med resultat-och personalansvar


Övrig information

Att jobba på Caffè Nero innebär att du blir en del av en familj - vare sig det är ditt team, dina stammisar eller ditt lokalområde. Du kommer att vara en del av någonting speciellt och ha väldigt roligt längst vägen. Många av våra kommande Area Managers kommer att ha haft en bakgrund som Store Manager.

Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Det viktigaste är inte att det går snabbt, utan att det blir rätt. Det innebär att anställningen kan påbörjas omedelbart eller inom några månader beroende på vad som blir överenskommet.

Tjänsten som Store Manager är en heltidstjänst, och eftersom vi har öppet 7 dagar i veckan är det viktigt att du är flexibel.

Ansök nu

Store Manager till Sveavägen!

Konditoribiträde
Läs mer Maj 3
På Caffè Nero är det vårt team som skiljer oss från andra arbetsplatser. Om du värdesätter att hålla dina gäster nöjda genom förstklassig service, samtidigt som du själv vill växa och utvecklas tillsammans med ditt team så kan jobbet som Store Manager vara perfekt för dig!

Syftet med tjänsten är ”to make a positive difference” för Caffè Neros gäster genom att leverera service och kaffe i världsklass , högt över förväntan för våra gäster. Att kunna ta ett operativt ansvar för driften genom sitt personal- och resultatansvar. Att bidra och ta ansvar över att skapa och bibehålla en kultur där kollegorna alltid får förutsättning nog att erbjuda gäster något utöver det vanliga.

Arbetsuppgifter

- Inspirera och utveckla dina kollegor till att alltid göra det lilla extra för varandra och för Caffè Neros gäster
- Delegera ut arbetsuppgifter och ansvarsområden till din ledningsgrupp och kollegor
- Ansvara för ett eget café med personal- och resultatansvar med stöd från Caffè Nero
- Vara en central del av en ledningsgrupp på caféet
- Följa upp kollegornas välmående, ansvarsområden och arbetsuppgifter
- Följa och ta ansvar för uppsatta resultatmål, rutiner och processer
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs
- Vara närvarande och delaktig på Caffè Nero Sveriges operationella möten
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs


Krav?

- Minst 2 år inom ett serviceyrke
- Du talar och förstår svenska och engelska då båda språken förekommer i tjänsten


Meriterande

- Erfarenhet av café/restaurang
- Erfarenhet av att ha arbetet med kaffe
- Erfarenhet av att ha arbetat som chef tidigare med resultat-och personalansvar


Övrig information

Att jobba på Caffè Nero innebär att du blir en del av en familj - vare sig det är ditt team, dina stammisar eller ditt lokalområde. Du kommer att vara en del av någonting speciellt och ha väldigt roligt längst vägen. Många av våra kommande Area Managers kommer att ha haft en bakgrund som Store Manager.

Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Det viktigaste är inte att det går snabbt, utan att det blir rätt. Det innebär att anställningen kan påbörjas omedelbart eller inom några månader beroende på vad som blir överenskommet.

Tjänsten som Store Manager är en heltidstjänst, och eftersom vi har öppet 7 dagar i veckan är det viktigt att du är flexibel.

Ansök nu

Barista

Konditoribiträde
Läs mer Apr 4
På Caffè Nero är det våra team med allas våra unika personligheter som gör oss speciella. Att jobba på Caffè Nero innebär att du blir en del av en familj - vare sig det är ditt team, dina stammisar eller ditt lokala område. Vi vill att du ska ha roligt på jobbet och att du verkligen ska tycka om att jobba, därför är din karriär- och personliga utveckling viktig för oss. Vi erbjuder stora möjligheter att växa och lära internt, så att du i framtiden kan bli vår nästa Store Manager. I Stockholm finns vi i dagsläget i Torsplan, Sveavägen, Alvik och Globen med ambitionen att växa i framtiden. Det är till vår enhet Alvik som vi nu söker ytterligare en barista.

Nu när du har läst ovanstående kanske det känns självklart när vi säger att vi söker varma och positiva personligheter, som älskar att jobba med och för människor. Du ska vilja vara en del av vårt team och bidra till en härlig stämning. Ingen tidigare erfarenhet från cafébranschen är ett måste, eftersom vi erbjuder utbildning på plats. Det viktigaste är inte att rekryteringen får snabbt, utan att det blir rätt. Därför söker vi dig som är en kulturell fit för vårt företag med människan i fokus.

Vi vill att du har:

- En utpräglad servicekänsla och förmåga att överträffa gästens förväntningar
- Viljan att varje dag vilja göra våra gästers dagar bättre genom service och produktkvalitet.
- En vilja att samarbeta för att tillsammans uppnå våra mål
- Ansvarskänsla och att ständigt jobba för att dina kollegor ska trivas, för att i slutändan ge kunden marknadens bästa upplevelse
- Förmåga att arbeta i stundtals högt tempo
- En vilja att ställa upp för varandra och ha ett ge och ta-mindset
- En flexibel inställning till arbetstider


Om du har en härlig attityd, massor av energi, älskar att interagera med gäster och dina kollegor, så kan detta vara jobbet för dig! Eftersom att vi har öppet sju dagar i veckan är det viktigt att du kan vara flexibel och ser olika arbetstider som en möjlighet.

I den här rekryteringen söker vi en ny kollega på deltid, 20-30 timmar/vecka. Anställningen är en tillsvidare anställning med inledande provanställning på 6 månader.

Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

Observera att vi intervjuar löpande och att tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Store Manager inför nyöppning!

Konditoribiträde
Läs mer Apr 4
På Caffè Nero är det vårt team som skiljer oss från andra arbetsplatser. Om du värdesätter att hålla dina gäster nöjda genom förstklassig service, samtidigt som du själv vill växa och utvecklas tillsammans med ditt team så kan jobbet som Store Manager vara perfekt för dig!

Syftet med tjänsten är ”to make a positive difference” för Caffè Neros gäster genom att leverera service och kaffe i världsklass , högt över förväntan för våra gäster. Att kunna ta ett operativt ansvar för driften genom sitt personal- och resultatansvar. Att bidra och ta ansvar över att skapa och bibehålla en kultur där kollegorna alltid får förutsättning nog att erbjuda gäster något utöver det vanliga.

I rollen som Store Manager kommer du nu att få möjligheten att vara med på en unik resa. Du kommer att vara med från början vid en nyöppning och välja ditt team från start.

Arbetsuppgifter

- Inspirera och utveckla dina kollegor till att alltid göra det lilla extra för varandra och för Caffè Neros gäster
- Delegera ut arbetsuppgifter och ansvarsområden till din ledningsgrupp och kollegor
- Ansvara för ett eget café med personal- och resultatansvar med stöd från Caffè Nero
- Vara en central del av en ledningsgrupp på caféet
- Följa upp kollegornas välmående, ansvarsområden och arbetsuppgifter
- Följa och ta ansvar för uppsatta resultatmål, rutiner och processer
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs
- Vara närvarande och delaktig på Caffè Nero Sveriges operationella möten
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs


Krav?

- Minst 2 år inom ett serviceyrke
- Du talar och förstår svenska och engelska då båda språken förekommer i tjänsten


Meriterande

- Erfarenhet av café/restaurang
- Erfarenhet av att ha arbetet med kaffe
- Erfarenhet av att ha arbetat som chef tidigare med resultat-och personalansvar


Övrig information

Att jobba på Caffè Nero innebär att du blir en del av en familj - vare sig det är ditt team, dina stammisar eller ditt lokalområde. Du kommer att vara en del av någonting speciellt och ha väldigt roligt längst vägen. Många av våra kommande Area Managers kommer att ha haft en bakgrund som Store Manager.

Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Det viktigaste är inte att det går snabbt, utan att det blir rätt. Det innebär att anställningen kan påbörjas omedelbart eller inom några månader beroende på vad som blir överenskommet.

Tjänsten som Store Manager är en heltidstjänst, och eftersom vi har öppet 7 dagar i veckan är det viktigt att du är flexibel.

Ansök nu

Huvudbarista till dessertglassbar på Nybrogatan

Konditoribiträde
Läs mer Mar 25
Tycker du liksom vi att Stockholm behöver en ambitiös och "vuxen" dessertbar? Ett året runt- och kvällsöppet vattenhål för glassälskare och smak-äventyrare.

Älskar du kunder, service, glass, dryck och smaker i allmänhet? Just nu söker vi dig som är en fullfjädrad barista och kan det mesta om kaffe.

Huvudbarista till Triple Oh! Ice Cream

Erfarenheter och egenskaper

Är du en riktigt grym barista är du stekhet till den här tjänsten. Är du därtill allmänt intresserad av mathantverk, naturliga råvaror och ”kick ass” smakupplevelser generellt, gör det på intet sätt saken sämre. Och råkar du dessutom ha flera års erfarenhet från arbete på restaurang/bageri/konditori eller liknande, är du typ hemma.

Arbetsuppgifter

Service. Service. Service. Servera våra gäster en riktigt kick-ass glass och kaffe.

Tjänst/tillträde

Enligt ök ca 75% från maj

Placering: Nybrogatan, Stockholm

Om Triple Oh!

Hos oss blir du en del av Sveriges både snällaste och spetsigaste glassprojekt. Vi är ett ambitiöst gäng med en ödmjuk och uppskattande inställning mot varandra, kunder, leverantörer och vår omvärld i stort. Vårt löfte till kunden är att tillhandahålla en innovativ hantverksglass, gjord på naturliga råvaror, serverad i en trevlig och inspirerande miljö. En destination för njutningslystna värd att ta en omväg för.

Ansök nu

Store Manager

Konditoribiträde
Läs mer Mar 21
På Caffè Nero är det vårt team som skiljer oss från andra arbetsplatser. Om du värdesätter att hålla dina gäster nöjda genom förstklassig service, samtidigt som du själv vill växa och utvecklas tillsammans med ditt team så kan jobbet som Store Manager vara perfekt för dig!

Syftet med tjänsten är ”to make a positive difference” för Caffè Neros gäster genom att leverera service och kaffe i världsklass , högt över förväntan för våra gäster. Att kunna ta ett operativt ansvar för driften genom sitt personal- och resultatansvar. Att bidra och ta ansvar över att skapa och bibehålla en kultur där kollegorna alltid får förutsättning nog att erbjuda gäster något utöver det vanliga.

Arbetsuppgifter

- Inspirera och utveckla dina kollegor till att alltid göra det lilla extra för varandra och för Caffè Neros gäster
- Delegera ut arbetsuppgifter och ansvarsområden till din ledningsgrupp och kollegor
- Ansvara för ett eget café med personal- och resultatansvar med stöd från Caffè Nero
- Vara en central del av en ledningsgrupp på caféet
- Följa upp kollegornas välmående, ansvarsområden och arbetsuppgifter
- Följa och ta ansvar för uppsatta resultatmål, rutiner och processer
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs
- Vara närvarande och delaktig på Caffè Nero Sveriges operationella möten
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs


Krav?

- Minst 2 år inom ett serviceyrke
- Du talar och förstår svenska och engelska då båda språken förekommer i tjänsten


Meriterande

- Erfarenhet av café/restaurang
- Erfarenhet av att ha arbetet med kaffe
- Erfarenhet av att ha arbetat som chef tidigare med resultat-och personalansvar


Övrig information

Att jobba på Caffè Nero innebär att du blir en del av en familj - vare sig det är ditt team, dina stammisar eller ditt lokalområde. Du kommer att vara en del av någonting speciellt och ha väldigt roligt längst vägen. Många av våra kommande Area Managers kommer att ha haft en bakgrund som Store Manager.

Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Det viktigaste är inte att det går snabbt, utan att det blir rätt. Det innebär att anställningen kan påbörjas omedelbart eller inom några månader beroende på vad som blir överenskommet.

Tjänsten som Store Manager är en heltidstjänst, och eftersom vi har öppet 7 dagar i veckan är det viktigt att du är flexibel.

Ansök nu

Cafébiträde / Kallskänka

Konditoribiträde
Läs mer Mar 11
Är du den vi söker?

Letar du efter ett heltids eller deltids jobb där service och god kvalité står i första ledet?
I så fall letar vi efter dig!
Vi är ett gäng som jobbar i ett högt tempo med hög ljudnivå och mycket skratt.

Vi ser gärna att du som person gillar att bidra med god stämning till både kollegor och gäster.
Tidigare erfarenhet från att jobba i café med hög service, vana vid espressomaskin och enklare tillredning av mat är ett stort plus. Du bör ha för vana att jobba självständigt, såväl som i grupp.

I hjärtat av Gamla Enskede ligger vår fina lokal. Med utsikt över härliga hus och mysiga restauranger. Det är en aktiv stadsdel med mycket marknader, loppisar och festivaler av olika slag under årets olika månader.

Hos oss jobbar man efter ett varierande schema mellan 06:00-19:45 på vardagar och varannan helg 06:00-18:00.

Tjänsten rör heltid/deltid, varannan helg. Lön enligt avtal.

Tillträde efter överenskommelse.

Ansök nu

Cafébiträde till en populär sommardestination i centrala Stockholm!

Konditoribiträde
Läs mer Mar 7
Vi söker stans schysstaste och mest servicenärvarande person med ansvarskänsla! Du får chansen att uppleva härlig nära-vatten-miljö mitt i Stockholms city samtidigt som du serverar godsaker.

TJÄNST
Cafébiträde med minst 1 års erfarenhet. Juni 2022 t o m september 2022. Du jobbar givetvis hela perioden med vanlig veckoledighet, men utan semesterledighet under perioden.



ANLÄGGNING/ANSTÄLLNING/BOENDE
- Du anställs direkt av anläggningen.
- Sommarrestaurang/café vid vattnet mitt i centrala Stockholm

PROFIL
- Du är erfaren, trygg och utstrålar glädje och nyfikenhet.
- Du har god social förmåga med en servicenärvaro, personligt driv och engagemang.
- Du jobbar fort (men inte slarvigt), effektivt, metodiskt och är duktig på att sälja och kommunicera.
- Du har ögon som snabbt ser vad som behöver göras - även när tempot är högt.
- Du vill att gästen ska lämna bordet med ett leende på läpparna och en vilja att komma tillbaka.
- Du är äkta och genuin i ovanstående beskrivning. Allt blir mycket roligare om det syns att man har kul när man jobbar, eller hur?
- Språk: Gärna svenska men framförallt god engelska. Kan du fler språk är det en stor fördel.

JOBBET
- Du jobbar dag och kväll, vardag och helg enligt schema.
- Du hantera beställningar, enklare matlagning såsom smörgåsar och sallader och serveringar.

ANSÖKAN
Sök omedelbart! Vi tar bara emot ansökningar genom vårt rekryteringsverktyg (inte mail eller telefon!). Svara på alla frågor och se till att du är anträffbar så snart vi kallar till intervju.

Ansök nu

Barista sökes till kontorscafé!

Konditoribiträde
Läs mer Jun 17
Om tjänsten
I rollen som barista har du hand om servicen på caféet Middlepoint Meetings, beläget i hjärtat av Kista. Caféet drivs av Middlepoint tillsammans med fastighetsägaren Atrium Ljungberg. Middlepoint Meetings är inget vanligt café, du arbetar tillsammans med världens bästa team i i snygga och moderna kontorsfastigheter. Här möter du människorna som arbetar på företagen och levererar service i världsklass.

Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter som barista ingår förutom att laga kaffe och sälja lättare måltider och förtäring även att förbereda lättare mål som smoothies, bemanna kassan, hygiensäkring och vara ansiktet utåt mot kund. Du tar även emot konferensgäster och ansvarar för att servicen är på topp. Du arbetar i ett team om två personer och du rapporterar till affärsområdeschefen.

Vem är du?
Vi söker dig som älskar att jobba med människor och har ett intresse för mat och kaffe. Vi tror även att du är:

- Serviceminded och älskar att möta nya människor
- Ordningsam och strukturerad i ditt arbete
- Gillar att ta egna initiativ och vill utvecklas i dina arbetsuppgifter
- Positiv och prestigelös


Det är även meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll eller jobbat med service. Det här är en väldigt rolig och utvecklande roll, där du välkomnas att ta egna initiativ till så väl meny som arbetssätt.

Anställningen
Tillsvidareanställning med sex månaders inledande visstidsanställning med start flexibelt under juni-augusti. Du arbetar heltid måndag till fredag ca kl 07-16.00 med viss flexibilitet.
Arbetsplatsen är i Kista.

Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Barista sökes till kontorscafé!

Konditoribiträde
Läs mer Jun 13
Om tjänsten
I rollen som barista har du hand om servicen på caféet Middlepoint Meetings, beläget i hjärtat av Kista. Caféet drivs av Middlepoint tillsammans med fastighetsägaren Atrium Ljungberg. Middlepoint Meetings är inget vanligt café, du arbetar tillsammans med världens bästa team i i snygga och moderna kontorsfastigheter. Här möter du människorna som arbetar på företagen och levererar service i världsklass.

Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter som barista ingår förutom att laga kaffe och sälja lättare måltider och förtäring även att förbereda lättare mål som smoothies, bemanna kassan, hygiensäkring och vara ansiktet utåt mot kund. Du tar även emot konferensgäster och ansvarar för att servicen är på topp. Du arbetar i ett team om två personer och du rapporterar till affärsområdeschefen.

Vem är du?
Vi söker dig som älskar att jobba med människor och har ett intresse för mat och kaffe. Vi tror även att du är:

- Serviceminded och älskar att möta nya människor
- Ordningsam och strukturerad i ditt arbete
- Gillar att ta egna initiativ och vill utvecklas i dina arbetsuppgifter
- Positiv och prestigelös


Det är även meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll eller jobbat med service. Det här är en väldigt rolig och utvecklande roll, där du välkomnas att ta egna initiativ till så väl meny som arbetssätt.

Anställningen
Tillsvidareanställning med sex månaders inledande visstidsanställning med start flexibelt under juni-augusti. Du arbetar heltid måndag till fredag ca kl 07-16.00 med viss flexibilitet.
Arbetsplatsen är i Kista.

Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Barista sökes till kontorscafé!

Konditoribiträde
Läs mer Jun 28
Om tjänsten
I rollen som barista har du hand om servicen på caféet Middlepoint Meetings, beläget i hjärtat av Kista. Caféet drivs av Middlepoint tillsammans med fastighetsägaren Atrium Ljungberg. Middlepoint Meetings är inget vanligt café, du arbetar tillsammans med världens bästa team i i snygga och moderna kontorsfastigheter. Här möter du människorna som arbetar på företagen och levererar service i världsklass.

Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter som barista ingår förutom att laga kaffe och sälja lättare måltider och förtäring även att förbereda lättare mål som smoothies, bemanna kassan, hygiensäkring och vara ansiktet utåt mot kund. Du tar även emot konferensgäster och ansvarar för att servicen är på topp. Du arbetar i ett team om två personer och du rapporterar till affärsområdeschefen.

Vem är du?
Vi söker dig som älskar att jobba med människor och har ett intresse för mat och kaffe. Vi tror även att du är:

- Serviceminded och älskar att möta nya människor
- Ordningsam och strukturerad i ditt arbete
- Gillar att ta egna initiativ och vill utvecklas i dina arbetsuppgifter
- Positiv och prestigelös


Det är även meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll eller jobbat med service. Det här är en väldigt rolig och utvecklande roll, där du välkomnas att ta egna initiativ till så väl meny som arbetssätt.

Anställningen
Tillsvidareanställning med sex månaders inledande visstidsanställning med start flexibelt under juni-augusti. Du arbetar heltid måndag till fredag ca kl 07-16.00 med viss flexibilitet.
Arbetsplatsen är i Kista.

Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Servering & Café Personal till Söder sökes

Konditoribiträde
Läs mer Feb 28
Är du stresstålig och gillar att arbeta i högt tempo? Önskar du att din arbetsplats är en social sådan med ett grymt team som ställer upp för varandra? Läs vidare!

Vi söker: Servitör/Servitris & Café personal

Meriterande:

1. Erfarenhet: 1-2 år
2. Driven & Ambitiös
3. Laget före Jaget (lagspelare som hjälper till där det behövs som därmed är flexibel).
4. Ödmjuk
5. Har viljan att jobba och att lära sig
6. Lyhörd (kunna ta in information och instruktioner på ett smärtfritt vis).
7. Är flytande i Svenska och Engelska i tal & skrift.
8. Har kassa-vana

Arbetstider: Enligt ö.k
Lön: Enligt ö.k. (Vi på Submit anser att du ska få en rättvis lön baserat på kompetens och erfarenhet)
Tillträde: April

Låter det här som att det stämmer in på dig?
Ladda upp CV & Personligt brev så hoppas vi att det är just dig vi återkopplar till.

Ansök nu

Cafébiträde till Bullar&Bröd (heltid)

Konditoribiträde
Läs mer Jun 29
Bullar&Br;öd Stenugnsbageri söker nu fler cafébiträden på heltid, med start i augusti/september 2022.
Bullar&Br;öd Stenugnsbageri är ett hantverksbageri/konditori med butik och servering på Valhallavägen 65 vid Östra Station/Tekniska Högskolan. Vi har också en butik/servering på Lindhagensgatan i Hornsberg, alla butikssäljare roterar enligt schema mellan båda ställena.
Bageriet firar i år 5 år och vi växer så vi måste förstärka verksamheten med ytterligare cafébiträden. Du kommer att ingå i ett team om 8 butikssäljare och kallskänkor som jobbar heltid. Våra öppettider gör att man vardagar arbetar morgonpass eller eftermiddagspass, arbetstiden varierar från 06.00 till 19.00. Man jobbar även vissa helger efter ett rullande schema.
Bageriet är familjeägt och ägarna har stor passion och engagemang för verksamheten. Vi har därmed stora ambitioner med vårt bageri/café och jobbar med hög servicenivå mot våra kunder. Allt bakas från grunden och på högkvalitativa råvaror. Vi vill vara bäst i Sverige och du som söker ska vilja nå dit med oss!
Är du en glad, lättsam och arbetsvillig kille eller tjej som gillar bröd, bullar, mackor och tårtor och som utan problem hugger i där det behövs? Då finns nu chansen att få jobba hos oss. Vi vill att du som söker har:
- Hög servicenivå och ett supertrevligt kundbemötande
- Gärna tidigare erfarenhet av kassaarbete och/eller ett serviceyrke
- Intresse för mat, råvaror och bakverk
Arbetsuppgifterna innefattar butiksarbete såsom försäljning, service, kundkontakt, barista, kassaarbete, att hålla ordning i servering, diskplockning, ta emot beställningar, svara i telefon, städning etc. Jobbet innebär även enklare kallskänksuppgifter såsom beredning av mackor, sallader etc. till butiken.
På Bullar&Br;öd Stenugnsbageri jobbar vi i en öppen miljö med bageri, butik och servering i en och samma unika lokal med "New York känsla". Vi är ett hantverksbageri med hög kvalitet i råvaror och produkter, den som jobbar med försäljning hos oss ska vara genuint intresserad av våra produkter och att ge bästa möjliga service till kunderna. Vi har höga ambitioner med vår verksamhet och vill att du ska sikta högt med oss! Det är också viktigt att du som söker är en lagspelare som kan samarbeta och bidra till ett kul arbetsklimat.
Du behöver behärska svenska i både tal och skrift men vi har även mycket engelskspråkiga gäster så vana och vilja att tala engelska är ett krav.
Välkommen med din ansökan (PERSONLIGT BREV + CV) via mail. Vi intervjuar löpande så ansök direkt om du är intresserad av att bli en av oss.

Ansök nu

Cafébiträde till en populär sommardestination i centrala Stockholm!

Konditoribiträde
Läs mer Feb 24
Vi söker stans schysstaste och mest servicenärvarande person med ansvarskänsla! Du får chansen att uppleva härlig nära-vatten-miljö mitt i Stockholms city samtidigt som du serverar godsaker.

TJÄNST
Cafébiträde med minst 1 års erfarenhet. Juni 2022 t o m september 2022. Du jobbar givetvis hela perioden med vanlig veckoledighet, men utan semesterledighet under perioden.



ANLÄGGNING/ANSTÄLLNING/BOENDE
- Du anställs direkt av anläggningen.
- Sommarrestaurang/café vid vattnet mitt i centrala Stockholm

PROFIL
- Du är erfaren, trygg och utstrålar glädje och nyfikenhet.
- Du har god social förmåga med en servicenärvaro, personligt driv och engagemang.
- Du jobbar fort (men inte slarvigt), effektivt, metodiskt och är duktig på att sälja och kommunicera.
- Du har ögon som snabbt ser vad som behöver göras - även när tempot är högt.
- Du vill att gästen ska lämna bordet med ett leende på läpparna och en vilja att komma tillbaka.
- Du är äkta och genuin i ovanstående beskrivning. Allt blir mycket roligare om det syns att man har kul när man jobbar, eller hur?
- Språk: Gärna svenska men framförallt god engelska. Kan du fler språk är det en stor fördel.

JOBBET
- Du jobbar dag och kväll, vardag och helg enligt schema.
- Du hantera beställningar, enklare matlagning såsom smörgåsar och sallader och serveringar.

ANSÖKAN
Sök omedelbart! Vi tar bara emot ansökningar genom vårt rekryteringsverktyg (inte mail eller telefon!). Svara på alla frågor och se till att du är anträffbar så snart vi kallar till intervju.

Ansök nu

Store Manager

Konditoribiträde
Läs mer Feb 23
På Caffè Nero är det vårt team som skiljer oss från andra arbetsplatser. Om du värdesätter att hålla dina gäster nöjda genom förstklassig service, samtidigt som du själv vill växa och utvecklas tillsammans med ditt team så kan jobbet som Store Manager vara perfekt för dig!

Syftet med tjänsten är ”to make a positive difference” för Caffè Neros gäster genom att leverera service och kaffe i världsklass , högt över förväntan för våra gäster. Att kunna ta ett operativt ansvar för driften genom sitt personal- och resultatansvar. Att bidra och ta ansvar över att skapa och bibehålla en kultur där kollegorna alltid får förutsättning nog att erbjuda gäster något utöver det vanliga.

Arbetsuppgifter

- Inspirera och utveckla dina kollegor till att alltid göra det lilla extra för varandra och för Caffè Neros gäster
- Delegera ut arbetsuppgifter och ansvarsområden till din ledningsgrupp och kollegor
- Ansvara för ett eget café med personal- och resultatansvar med stöd från Caffè Nero
- Vara en central del av en ledningsgrupp på caféet
- Följa upp kollegornas välmående, ansvarsområden och arbetsuppgifter
- Följa och ta ansvar för uppsatta resultatmål, rutiner och processer
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs
- Vara närvarande och delaktig på Caffè Nero Sveriges operationella möten
- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs


Krav?

- Minst 2 år inom ett serviceyrke
- Du talar och förstår svenska och engelska då båda språken förekommer i tjänsten


Meriterande

- Erfarenhet av café/restaurang
- Erfarenhet av att ha arbetet med kaffe
- Erfarenhet av att ha arbetat som chef tidigare med resultat-och personalansvar


Övrig information

Att jobba på Caffè Nero innebär att du blir en del av en familj - vare sig det är ditt team, dina stammisar eller ditt lokalområde. Du kommer att vara en del av någonting speciellt och ha väldigt roligt längst vägen. Många av våra kommande Area Managers kommer att ha haft en bakgrund som Store Manager.

Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Det viktigaste är inte att det går snabbt, utan att det blir rätt. Det innebär att anställningen kan påbörjas omedelbart eller inom några månader beroende på vad som blir överenskommet.

Tjänsten som Store Manager är en heltidstjänst, och eftersom vi har öppet 7 dagar i veckan är det viktigt att du är flexibel.

Ansök nu

Assistant Store Manager

Konditoribiträde
Läs mer Feb 23
På Caffè Nero är det vårt team som skiljer oss från andra arbetsplatser. Om du värdesätter att hålla dina gäster nöjda genom förstklassig service, samtidigt som du själv vill växa och utvecklas tillsammans med ditt team så kan jobbet som Assistant Manager vara perfekt för dig!

Syftet med tjänsten är ”to make a positive difference” för Caffè Neros gäster genom att leverera service och kaffe i världsklass över förväntan för Caffè Neros gäster. Att kunna ta ett operativt ansvar för driften genom att vara Store Managerns högra hand. Att bidra och ta ansvar över att skapa och bibehålla en kultur där kollegorna alltid får förutsättning nog att erbjuda gäster något utöver det vanliga.



För att lyckas som Assistant Store Manager bör du:

- Bemästra baristafärdigheter och skiftledande uppgifter

- Vara en viktig del av en ledningsgrupp på caféet

- Inspirera och utveckla dina kollegor till att alltid göra det lilla extra för varandra och för Caffè Neros gäster

- Ge service via bemötande och produktkvalitet i världsklass till våra gäster

- Delegera ut arbetsuppgifter och ansvarsområden i samråd med Store Manager

- Följa upp kollegornas välmående, ansvarsområden och arbetsuppgifter

- Följa och ta ansvar för uppsatta resultatmål, rutiner och processer

- Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs

- Vara närvarande och delaktig på Caffè Nero Sveriges operationella möten

- Förberedande roll för att i framtiden kunna kliva upp i rollen som Store Manager



Att jobba på Caffè Nero innebär att du blir en del av en familj - vare sig det är ditt team, dina stammisar eller ditt lokalområde. Du kommer vara del av någonting speciellt och ha väldigt roligt längst vägen. Många av våra Store Managers började som Assistant Store Managers så detta kan vara din möjlighet att utvecklas och växa tillsammans med oss.

Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Det viktigaste är inte att det går snabbt, utan att det blir rätt. Det innebär att anställningen kan påbörjas omedelbart eller inom några månader beroende på vad som blir överenskommet.

Tjänsten som Assistant Manager är en heltidstjänst, och eftersom vi har öppet 7 dagar i veckan är det viktigt att du är flexibel.

Låter detta som en tjänst för dig? Ansök genom att skicka ditt CV och personliga brev.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Cafébiträde

Konditoribiträde
Läs mer Jun 8
Albert Café på Birger Jarlsgatan 5 söker Cafébiträde för tillredning av enklare lunchrätter och bakverk till kaffet.
Dina arbetsuppgifter kommer bl a att bestå av att tillreda och servera kaffe, montera ihop rätter som sallader och värma soppor.
Café Albert lägger stor vikt vid att du som söker tjänsten brinner för service, är kreativ och ambitiös.
Café Albert utbildar dig i allt som rör kaffeservering, kassa och service. Barista utbildning ges.
Utbildning/Erfarenhet
Att behärska svenska språket är en förutsättning för att kunna lära dig arbetet. Kunna förstå och göra dig förstådd. Meriterande om du har erfarenhet från serviceyrket men inget krav då utbildning ges.


Bifoga till själva ansökan ett nytaget fotografi.

Ansök nu

Cafébiträde till en populär sommardestination i centrala Stockholm!

Konditoribiträde
Läs mer Feb 16
Vi söker stans schysstaste och mest servicenärvarande person med ansvarskänsla! Du får chansen att uppleva härlig nära-vatten-miljö mitt i Stockholms city samtidigt som du serverar godsaker.

TJÄNST
Cafébiträde med minst 1 års erfarenhet. Juni 2022 t o m september 2022. Du jobbar givetvis hela perioden med vanlig veckoledighet, men utan semesterledighet under perioden.



ANLÄGGNING/ANSTÄLLNING/BOENDE
- Du anställs direkt av anläggningen.
- Sommarrestaurang/café vid vattnet mitt i centrala Stockholm

PROFIL
- Du är erfaren, trygg och utstrålar glädje och nyfikenhet.
- Du har god social förmåga med en servicenärvaro, personligt driv och engagemang.
- Du jobbar fort (men inte slarvigt), effektivt, metodiskt och är duktig på att sälja och kommunicera.
- Du har ögon som snabbt ser vad som behöver göras - även när tempot är högt.
- Du vill att gästen ska lämna bordet med ett leende på läpparna och en vilja att komma tillbaka.
- Du är äkta och genuin i ovanstående beskrivning. Allt blir mycket roligare om det syns att man har kul när man jobbar, eller hur?
- Språk: Gärna svenska men framförallt god engelska. Kan du fler språk är det en stor fördel.

JOBBET
- Du jobbar dag och kväll, vardag och helg enligt schema.
- Du hantera beställningar, enklare matlagning såsom smörgåsar och sallader och serveringar.

ANSÖKAN
Sök omedelbart! Vi tar bara emot ansökningar genom vårt rekryteringsverktyg (inte mail eller telefon!). Svara på alla frågor och se till att du är anträffbar så snart vi kallar till intervju.

Ansök nu

Cafébiträde till en populär sommardestination i centrala Stockholm!

Konditoribiträde
Läs mer Feb 15
Vi söker stans schysstaste och mest servicenärvarande person med ansvarskänsla! Du får chansen att uppleva härlig nära-vatten-miljö mitt i Stockholms city samtidigt som du serverar godsaker.

TJÄNST
Cafébiträde med minst 1 års erfarenhet. Juni 2022 t o m september 2022. Du jobbar givetvis hela perioden med vanlig veckoledighet, men utan semesterledighet under perioden.



ANLÄGGNING/ANSTÄLLNING/BOENDE
- Du anställs direkt av anläggningen.
- Sommarrestaurang/café vid vattnet mitt i centrala Stockholm

PROFIL
- Du är erfaren, trygg och utstrålar glädje och nyfikenhet.
- Du har god social förmåga med en servicenärvaro, personligt driv och engagemang.
- Du jobbar fort (men inte slarvigt), effektivt, metodiskt och är duktig på att sälja och kommunicera.
- Du har ögon som snabbt ser vad som behöver göras - även när tempot är högt.
- Du vill att gästen ska lämna bordet med ett leende på läpparna och en vilja att komma tillbaka.
- Du är äkta och genuin i ovanstående beskrivning. Allt blir mycket roligare om det syns att man har kul när man jobbar, eller hur?
- Språk: Gärna svenska men framförallt god engelska. Kan du fler språk är det en stor fördel.

JOBBET
- Du jobbar dag och kväll, vardag och helg enligt schema.
- Du hantera beställningar, enklare matlagning såsom smörgåsar och sallader och serveringar.

ANSÖKAN
Sök omedelbart! Vi tar bara emot ansökningar genom vårt rekryteringsverktyg (inte mail eller telefon!). Svara på alla frågor och se till att du är anträffbar så snart vi kallar till intervju.

Ansök nu

Pastry Chef till dessertglassbar i Stockholm city

Konditoribiträde
Läs mer Apr 8
Tycker du det låter utmanande och roligt att tillsammans med ett litet men gott team av skickliga desserthantverkare axla en roll med särskilt ansvar för att hålla uppe nivå på leverans & servering av desserterna på vår nya "dessertglassbar"?

Kort sagt, vill du vara med och ruska om dessert-scenen i Sverige?
I så fall kanske du är rätt person att bli en extra viktig kugge i Sveriges kanske både snällaste och spetsigaste glassprojekt.

Nu söker vi en Pastry Chef till vår dessertglassbar & butik på Nybrogatan.

Erfarenheter och egenskaper

Självklart får du gärna vara en redan fullfjädrad dessertstjärna. (Har du erfarenhet från dessert-teamet på en stjärnkrog är det självklart en grym merit)

Men mycket viktigare än specifik nivå på branscherfarenhet är att du är en ambitiös lagspelare som tycker om att leverera "din del" som en perfekt del av helheten.

Förutom att du har koll på råvaror och tillagning ser vi att du är noggrann, drifttålig och leveransskicklig i ditt mathantverk.

Obs! Du behöver inte kunna allt om glass. Vi inviger och utbildar all vår personal i glasshantverkets alla självklarheter, hemligheter och konstigheter. Hos oss kan den som spetsar både öron och tunga snabbt dubba sig till "glass-sommelier" ;-)

Arbetsuppgifter

Tillagning, prepp och servering av "vuxna" glassdesserter.

Tjänst/tillträde

Tillsvidareanställning. 50-100% från maj eller enligt ök.

Kvällsarbete förekommer.

Om Triple Oh!

Hos oss blir du en del av Sveriges både snällaste och spetsigaste glassprojekt. Vi är ett ambitiöst gäng med en ödmjuk och uppskattande inställning mot varandra, kunder, leverantörer och vår omvärld i stort. Vårt löfte till kunden är att tillhandahålla en innovativ hantverksglass, gjord på naturliga råvaror, serverad i en trevlig och inspirerande miljö. En destination för njutningslystna värd att ta en omväg för. Angelägna om att våga utmana, vara nytänkande och spännande, är vår verksamhet likväl tålmodigt långsiktig. Hos oss har du chansen att både bli en viktig kugge i ett gediget maskineri, och tidigt få hoppa på en lång och spännande resa.

Ansök nu

Schysst cafébiträde till populär sommardestination i centrala Stockholm!

Konditoribiträde
Läs mer Feb 14
Vi söker stans schysstaste och mest servicenärvarande person med ansvarskänsla! Du får chansen att uppleva härlig nära-vatten-miljö mitt i Stockholms city samtidigt som du serverar godsaker.

TJÄNST
Cafébiträde med minst 1 års erfarenhet. Juni 2022 t o m september 2022. Du jobbar givetvis hela perioden med vanlig veckoledighet, men utan semesterledighet under perioden.



ANLÄGGNING/ANSTÄLLNING/BOENDE
- Du anställs direkt av anläggningen.
- Sommarrestaurang/café vid vattnet mitt i centrala Stockholm

PROFIL
- Du är erfaren, trygg och utstrålar glädje och nyfikenhet.
- Du har god social förmåga med en servicenärvaro, personligt driv och engagemang.
- Du jobbar fort (men inte slarvigt), effektivt, metodiskt och är duktig på att sälja och kommunicera.
- Du har ögon som snabbt ser vad som behöver göras - även när tempot är högt.
- Du vill att gästen ska lämna bordet med ett leende på läpparna och en vilja att komma tillbaka.
- Du är äkta och genuin i ovanstående beskrivning. Allt blir mycket roligare om det syns att man har kul när man jobbar, eller hur?
- Språk: Gärna svenska men framförallt god engelska. Kan du fler språk är det en stor fördel.

JOBBET
- Du jobbar dag och kväll, vardag och helg enligt schema.
- Du hantera beställningar, enklare matlagning såsom smörgåsar och sallader och serveringar.

ANSÖKAN
Sök omedelbart! Vi tar bara emot ansökningar genom vårt rekryteringsverktyg (inte mail eller telefon!). Svara på alla frågor och se till att du är anträffbar så snart vi kallar till intervju.

Ansök nu

Schysst cafébiträde till populär sommardestination i centrala Stockholm!

Konditoribiträde
Läs mer Feb 8
Vi söker stans schysstaste och mest servicenärvarande person med ansvarskänsla! Du får chansen att uppleva härlig nära-vatten-miljö mitt i Stockholms city samtidigt som du serverar godsaker.

TJÄNST
Cafébiträde med minst 1 års erfarenhet. Juni 2022 t o m september 2022. Du jobbar givetvis hela perioden med vanlig veckoledighet, men utan semesterledighet under perioden.



ANLÄGGNING/ANSTÄLLNING/BOENDE
- Du anställs direkt av anläggningen.
- Sommarrestaurang/café vid vattnet mitt i centrala Stockholm

PROFIL
- Du är erfaren, trygg och utstrålar glädje och nyfikenhet.
- Du har god social förmåga med en servicenärvaro, personligt driv och engagemang.
- Du jobbar fort (men inte slarvigt), effektivt, metodiskt och är duktig på att sälja och kommunicera.
- Du har ögon som snabbt ser vad som behöver göras - även när tempot är högt.
- Du vill att gästen ska lämna bordet med ett leende på läpparna och en vilja att komma tillbaka.
- Du är äkta och genuin i ovanstående beskrivning. Allt blir mycket roligare om det syns att man har kul när man jobbar, eller hur?
- Språk: Gärna svenska men framförallt god engelska. Kan du fler språk är det en stor fördel.

JOBBET
- Du jobbar dag och kväll, vardag och helg enligt schema.
- Du hantera beställningar, enklare matlagning såsom smörgåsar och sallader och serveringar.

ANSÖKAN
Sök omedelbart! Vi tar bara emot ansökningar genom vårt rekryteringsverktyg (inte mail eller telefon!). Svara på alla frågor och se till att du är anträffbar så snart vi kallar till intervju.

Ansök nu

Barista

Konditoribiträde
Läs mer Jun 6
Vill du jobba på ett av Stockholms bästa hantverksbagerier med fantastiska kollegor?

Vi söker dig som har ett genuint intresse för kaffe och är en naturligt serviceinriktad person som sätter gästen i fokus. Vi ser vidare att du helst redan haft tidigare erfarenheter från liknande jobb.


Du är självmotiverad, social och anpassar dig till olika situationer och tycker om att hantera det oväntade. Kommunikation är en styrka och dialogen med gäster och kollegor faller naturligt för dig. Du gillar att arbeta i en fartfylld och omväxlande miljö och kan arbeta både individuellt och i team.


Så sök dig till PANEM redan idag!

Skicka din ansökan till: info@panem.se


Intervjuer sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person.

Ansök nu

Cafébiträde/Kallskänka sökes till Weindels Konditori

Konditoribiträde
Läs mer Jun 21
Vi söker en till två medarbetare till vårt café/konditori. I dagsläget är de som arbetar här mellan 18-25år.
Det vi söker är personer som har driv, är stress tåliga, kan arbeta själv och sjävständigt.
För tjänsterna så lägger vi stor vikt på personliga egenskaper. Vi ser att du är strukturerad och har en förmåga att ta självständiga beslut. Vidare så är du flexibel med bland annat arbetsuppgifter och i samband med dina kollegor. Att sätta kunden i fokus är en självklarhet för dig.
Arbetsuppgifter:
#Ta hand om våra cafékunder
#Tillaga luncher, smörgåsar och smörgåstårta
#Kassa
#Säkerställa att caféet är rent och prydligt, städa
#Sköta egenkontroll
Vi söker dig som har:
#tidigare erfarenhet av inom service, café, konditori och snabbmat
#Kan prata och skriva svenska obehindrat
Det är meriterande om du har:
#Barista erfarenhet
# Kunskap om egenkontroll
# Kassavana
Är du på jakt efter ett deltidsjobb på enkreativ arbetsplats där du blir ansiktet utåt? Har du tidigare erfarenhet av café, konditori, snabbmat eller servicerelaterande yrken? Då är detta ett jobb för dig.
Tillträde v. 32
Urval kommer att ske löpnade och sista ansökningsdag är den 17 juli 2022

Ansök nu

Konditori-/Butiksbiträde

Konditoribiträde
Läs mer Jun 14
Om oss
Vete–Katten är en Stockholmsinstitution – omskriven, omtalad och framförallt besökt, av de flesta kända och okända stockholmare. Vi bär på en lång svensk konditoritradition som vi känner stolthet över, och ett stort ansvar att förvalta. För oss innebär det att vi gör alla våra bakverk och bröd från grunden, med de bästa råvarorna vi kan finna och utan några som helst tillsatser. Vi tar inga genvägar och låter saker ta den tid de behöver. Men ett riktigt kondis är inte bara gott bröd, bakelser och kaffe; minst lika viktigt är en varm atmosfär, trevlig miljö och kunnig personal.
Vi har totalt 6 st butiker runt om i Stockholm i dagsläget och ska öppna en till under sommaren.


Om dig
Vete-Katten söker just nu personal för heltid, deltid samt extra till våran butik belägen i Gallerian i Stockholm. Tjänsterna behöver tillsättas snarast. Vi söker en glad och ansvarstagande person som gärna lägger ner det lilla extra. Vi ställer höga krav på att du kan bemöta våra gäster på ett positivt sätt, att du är flexibel och trivs med att jobba i ett högt tempo. Vi söker dig som har erfarenhet av service och ser långsiktigt på att jobba hos oss på Vete-Katten. Du som söker är lösningsorienterad, stresstålig och naturligt ansvarstagande. Samarbete och kommunikation är av yttersta vikt. I rollen som konditoribiträde förväntas du att, på ett professionellt sätt, upprätthålla den servicenivå som Vete-Katten gjort sig kända för.
I arbetsuppgifterna ingår bl.a kassa, servering, hantering av espressomaskin samt andra vanligt förekommande konditorisysslor. Syftet med tjänsten är att medverka i ett team som levererar en hög kundservicenivå samt tillhandahåller en djup produkt- och företagskunskap.
Vi tar endast emot ansökning via mail. Vi hör av oss snarast om vi anser att du är aktuell för Vete-Katten.

Ansök nu

Konditoribiträde-/Butiksbiträde

Konditoribiträde
Läs mer Jun 9
Om oss
Vete–Katten är en Stockholmsinstitution – omskriven, omtalad och framförallt besökt, av de flesta kända och okända stockholmare. Vi bär på en lång svensk konditoritradition som vi känner stolthet över, och ett stort ansvar att förvalta. För oss innebär det att vi gör alla våra bakverk och bröd från grunden, med de bästa råvarorna vi kan finna och utan några som helst tillsatser. Vi tar inga genvägar och låter saker ta den tid de behöver. Men ett riktigt kondis är inte bara gott bröd, bakelser och kaffe; minst lika viktigt är en varm atmosfär, trevlig miljö och kunnig personal.
Vi har totalt 6 st butiker runt om i Stockholm i dagsläget och ska öppna en till under sommaren.


Om dig
Vete-Katten söker just nu extra och deltidspersonal till butikerna Centralen och Continental i Stockholm. Tjänsterna behöver tillsättas snarast. Vi söker en glad och ansvarstagande person som gärna lägger ner det lilla extra. Vi ställer höga krav på att du kan bemöta våra gäster på ett positivt sätt, att du är flexibel och trivs med att jobba i ett högt tempo. Vi söker dig som har erfarenhet av service och ser långsiktigt på att jobba hos oss på Vete-Katten. Du som söker är lösningsorienterad, stresstålig och naturligt ansvarstagande. Samarbete och kommunikation är av yttersta vikt. I rollen som konditoribiträde förväntas du att, på ett professionellt sätt, upprätthålla den servicenivå som Vete-Katten gjort sig kända för.
I arbetsuppgifterna ingår bl.a kassa, servering, hantering av espressomaskin samt andra vanligt förekommande konditorisysslor. Syftet med tjänsten är att medverka i ett team som levererar en hög kundservicenivå samt tillhandahåller en djup produkt- och företagskunskap.
Vi tar endast emot ansökning via mail. Vi hör av oss snarast om vi anser att du är aktuell för Vete-Katten.

Ansök nu

Konditori-/Butiksbiträde

Konditoribiträde
Läs mer Jun 9
Om oss
Vete–Katten är en Stockholmsinstitution – omskriven, omtalad och framförallt besökt, av de flesta kända och okända stockholmare. Vi bär på en lång svensk konditoritradition som vi känner stolthet över, och ett stort ansvar att förvalta. För oss innebär det att vi gör alla våra bakverk och bröd från grunden, med de bästa råvarorna vi kan finna och utan några som helst tillsatser. Vi tar inga genvägar och låter saker ta den tid de behöver. Men ett riktigt kondis är inte bara gott bröd, bakelser och kaffe; minst lika viktigt är en varm atmosfär, trevlig miljö och kunnig personal.
Vi har totalt 6 st butiker runt om i Stockholm i dagsläget och ska öppna en till under sommaren.


Om dig
Vete-Katten söker just nu personal till flera av våra butiker runt om i Stockholm. Tjänsterna behöver tillsättas snarast. Vi söker en glad och ansvarstagande person som gärna lägger ner det lilla extra. Vi ställer höga krav på att du kan bemöta våra gäster på ett positivt sätt, att du är flexibel och trivs med att jobba i ett högt tempo. Vi söker dig som har erfarenhet av service och ser långsiktigt på att jobba hos oss på Vete-Katten. Du som söker är lösningsorienterad, stresstålig och naturligt ansvarstagande. Samarbete och kommunikation är av yttersta vikt. I rollen som konditoribiträde förväntas du att, på ett professionellt sätt, upprätthålla den servicenivå som Vete-Katten gjort sig kända för.
I arbetsuppgifterna ingår bl.a kassa, servering, hantering av espressomaskin samt andra vanligt förekommande konditorisysslor. Syftet med tjänsten är att medverka i ett team som levererar en hög kundservicenivå samt tillhandahåller en djup produkt- och företagskunskap.
Vi tar endast emot ansökning via mail. Vi hör av oss snarast om vi anser att du är aktuell för Vete-Katten.
OBS! Markera din ansökan med den tjänst du söker exempelvis "heltid", "deltid", "helg/extra"

Ansök nu

Glass och cafe försälning

Konditoribiträde
Läs mer Jun 8
Glass och Cafe Försäljare sökes. GlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlassGlass

Ansök nu

Var med från start: ny konceptrestaurang på Södermalm (Sthlm)

Konditoribiträde
Läs mer Jan 18
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba inom restaurangbranschen eller annat service inriktat yrke.

Till en ny konceptrestaurang mitt i hjärtat av Södermalm (Stockholm) söker vi en rad olika personer. Restaurangen har plats för cirka 50 sittande gäster och serverar högkvalitativa smashburgare, barbecue och lunchrätter.

Vi söker dig som vill jobba i köket, vi söker de som gillar att jobba som ansiktet utåt och bemöta gästerna. Vi söker ett team där vi prioriterar attityd och inställning över meritlista.

Det viktiga för oss är inte att du har det längsta CV:et - det vi söker är någon som är en lagspelare och sugen på att vara med från början. Alla anställda kommer få en introduktion i verksamheten, menyn och mycket mer.

I köket:

I köket är ni alltid tre personer. Där vi kommer ha en som agerar teamleader.

- Du har tidigare jobbat i restaurangkök, storlek eller kategori är mindre viktigt.
- Du vet vad det innebär att göra smashburgare
- Ett gediget intresse att lära sig, och vara med från start väger tungt hos oss.
- Har inget emot att hjälpa till utanför köket om så behövs - vi söker lagspelare.
- Språkkrav: Svenska, engelska.
- Körkort: meriterat.


I restaurangen:

Hit söker dig som huvudsakligen agerar värd/värdinna och ansiktet utåt, den som gästerna möter när de kommer in på restaurangen. Den personen som har ett vakande öga, är där när det behövs. En organisatorisk person.

Vi söker också en person med viss vana av kassasystem och känner sig bekväm i att jobba i baren. I baren serveras i dagsläget öl på kran och en rad alkoholfria alternativ. Viktigare att du är social och lyhörd än fullfjädrad bartender.

- Du har tidigare jobbat inom service inriktat yrke och är en social person.
- Ett gediget intresse att lära sig, och vara med från start väger tungt hos oss.
- Du hjälper gärna till i köket med enklare saker vid behov - vi söker lagspelare.
- Språkkrav: Svenska, engelska. Kan du fler språk ? - Toppen!
- Körkort: meriterat.


Tjänsten är en heltidstjänst.
Med varierande arbetstider, restaurangen har öppet 11-23 och vi kommer ha två skift, där arbetsschemat roterar med jämna mellanrum.

Vi erbjuder

Möjligheten till en varierad arbetsplats, på en restaurang i utvecklingsstadiet (med fler projekt på gång) som nödvändigtvis inte är begränsade till restaurangens fyra väggar.

Lönen är kollektivavtalad enligt VISITA Lönegrupp 2.

Låter detta intressant så vill vi jätte gärna prata med dig omgående. Vill du veta mer får du gärna ringa till Otto på 0736-943847 (tel:+46736943847) alternativt maila: otto@azbemanning.se

Ansök nu

Cafebiträde/Barista

Konditoribiträde
Läs mer Jun 22
Du arbetar med kassa hantering, cafe sysslor, påfyllning av salladsbuffe förbredning av olika bakverk, sallader & smörgåsar.
Vi söker en person som har stor passion att arbeta med service och mat och som delar vår passion att leverera så bra service som möjligt till alla gäster.
Kassavana, vara snabb och stresstålig och kunna prata svenska och engelska med våra kunder.
Vi söker personal som brinner för att leverera en kvalitetsprodukt och som är villig att ta ansvar.
Du kommer att få jobba i ett duktigt gäng där vi värdesätter trivsel allra högst.
Har man roligt och trivs på jobbet så gör man ett bra jobb. Vi vill att vår personal ska växa och utvecklas med oss.
Du behöver vara minst 20 år för att kunna arbeta här då vi serverar alkohol.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Barista

Konditoribiträde
Läs mer Maj 12
Vill du jobba på ett av Stockholms bästa hantverksbagerier med fantastiska kollegor?

Vi söker dig som har ett genuint intresse för kaffe och är en naturligt serviceinriktad person som sätter gästen i fokus. Vi ser vidare att du helst redan haft tidigare erfarenheter från liknande jobb.


Du är självmotiverad, social och anpassar dig till olika situationer och tycker om att hantera det oväntade. Kommunikation är en styrka och dialogen med gäster och kollegor faller naturligt för dig. Du gillar att arbeta i en fartfylld och omväxlande miljö och kan arbeta både individuellt och i team.


Så sök dig till PANEM redan idag!

Skicka din ansökan till: info@panem.se


Intervjuer sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person.

Ansök nu

Jacobs Café & Bar söker cafébiträde/barista till vårt team

Konditoribiträde
Läs mer Maj 26
Barista/Cafébiträde
Vi på Jacobs söker en ambitiös och driven person.
Du ska kunna hantera flera uppgifter på en och samma gång samt vara noggrann och serviceminded. Du trivs med att arbeta i högt tempo.
Jobbet går ut främst på att ta emot kunder, sköta kassa, göra espressokaffe av olika slag (utbildning kan ske på plats om du saknar erfarenhet), förbereda och lägga upp mat, servera, diska samt städa.
Tempot kan varierar beroende på lunch och AW, så det gäller att vara väl förberedd. Sökande bör behärska svenska obehindrat, då tjänsten innebär mycket kundkontakt.
Vi söker någon som kan jobba OMGÅENDE!
OBS! Detta är inget sommarjobb. Vi söker för längre tid utan begränsning.
Tjänsten är 20-30tim/vecka. Timlön 125kr/tim
Ansökan skickas till info@cafejacob.se
Bifoga gärna ett foto med din ansökan samt ett personligt brev.
Arbetstiderna är alltid: Mån-Fre 11-15 samt Lör 11-15 men kan även utökas beroende på om det är mycket att göra. Så man bör kunna vara flexibel.
OBS! Sökande måste vara över 18 år då vi även serverar alkohol. Sökande måste kunna prata och förstå svenska helt perfekt, då det är mycket kundkontakt.

Ansök nu

Cafébiträde med baristaerfarenhet till Coor i Kista

Konditoribiträde
Läs mer Maj 24
Har du en fingertoppskänsla för service och kan leverera ett bemötande utöver det vanliga? Har du erfarenhet som cafébiträde och har baristakunskaper? Då kanske den här tjänsten passar dig! Vi söker nu en kollega till rollen som cafébiträde hos en av våra enheter i Kista.

Om rollen
Som cafébiträde kommer du ha daglig kontakt med olika medarbetare i kontorsmiljö. Oavsett om det är dags för frukost, lunch eller mellanmål så kommer du vara den som välkomnar våra kunder till en kreativ och avslappnad miljö där gott kaffe alltid finns nära till hands. Som cafébiträde/barista tar du en central roll i att skapa kaffekreationer utöver det vanliga samt lägga upp och servera enklare förtäring. Du kommer ha en central roll i att se till att caféet är i toppskick och att alla våra kunder får service i toppklass.

Exempel på dagliga arbetsuppgifter:


• Ge service till våra kunder 
• Skapa kaffekreationer i espressomaskinen
• Lägga upp och servera mat
• Försäljning av varor över disk
• Fylla på varor 
• Ta emot leveranser och hantera disk och avfall

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Kista och vi tillämpar en provanställning på 6 månader. Du kommer att arbeta främst dagtid och vardagar där vissa kvällar kan förekomma. 

Vår kandidat
Detta är en roll för dig som har tidigare erfarenhet av arbete i café med baristakunskaper. Vi ser gärna att du har kassa-vana och kunskap om enklare förtäring och servering. Du är trygg i din roll och är van vid att arbeta självständigt. Du talar och läser svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska. Vidare ser vi gärna en digital mognad och vana av att använda datorn i ditt arbete.

Personliga egenskaper
Som cafébiträde daglig kontakt med olika medarbetare på kontoret. Vi lägger därför stor vikt på din förmåga att visa följsamhet och att få människor att trivas och känna sig välkomna. Du trivs i ett högt tempo och är noggrann samt självgående. Du har en naturlig känsla för god och professionell service och sätter andras behov främst. Vidare är du en lyhörd och positiv person som ställer upp för både kunden och arbetskamrater när det behövs och förstår vad som gör skillnad.

Vi erbjuder 
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivmed att säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential.?Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Ansökan och övrig information 
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. OBS: vi tar inte emot ansökningar via mail, tjänsten söker du i annonsen på vår hemsida.

För frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Therese Brandt på therese.brandt@coor.com 

Vi ser fram emot att höra från dig!

 


Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.

Ansök nu

Konditori-/Butiksbiträde

Konditoribiträde
Läs mer Maj 23
Om oss
Vete–Katten är en Stockholmsinstitution – omskriven, omtalad och framförallt besökt, av de flesta kända och okända stockholmare. Vi bär på en lång svensk konditoritradition som vi känner stolthet över, och ett stort ansvar att förvalta. För oss innebär det att vi gör alla våra bakverk och bröd från grunden, med de bästa råvarorna vi kan finna och utan några som helst tillsatser. Vi tar inga genvägar och låter saker ta den tid de behöver. Men ett riktigt kondis är inte bara gott bröd, bakelser och kaffe; minst lika viktigt är en varm atmosfär, trevlig miljö och kunnig personal.
Vi har totalt 6 st butiker runt om i Stockholm i dagsläget och ska öppna en till under sommaren.


Om dig
Vete-Katten söker just nu personal till flera av våra butiker runt om i Stockholm. Tjänsterna behöver tillsättas snarast. Vi söker en glad och ansvarstagande person som gärna lägger ner det lilla extra. Vi ställer höga krav på att du kan bemöta våra gäster på ett positivt sätt, att du är flexibel och trivs med att jobba i ett högt tempo. Vi söker dig som har erfarenhet av service och ser långsiktigt på att jobba hos oss på Vete-Katten. Du som söker är lösningsorienterad, stresstålig och naturligt ansvarstagande. Samarbete och kommunikation är av yttersta vikt. I rollen som konditoribiträde förväntas du att, på ett professionellt sätt, upprätthålla den servicenivå som Vete-Katten gjort sig kända för.
I arbetsuppgifterna ingår bl.a kassa, servering, hantering av espressomaskin samt andra vanligt förekommande konditorisysslor. Syftet med tjänsten är att medverka i ett team som levererar en hög kundservicenivå samt tillhandahåller en djup produkt- och företagskunskap.
Vi tar endast emot ansökning via mail. Vi hör av oss snarast om vi anser att du är aktuell för Vete-Katten.
OBS! Markera din ansökan med den tjänst du söker exempelvis "heltid", "deltid", "helg/extra"

Ansök nu

Cafébiträde KAJSAS PÅ KAJEN 2022

Konditoribiträde
Läs mer Jan 3
Brinner du för personlig service och delar vårt intresse för god mat och dryck? Som medarbetare hos KAJSAS PÅ KAJEN arbetar vi med just det, att varje gäst ska lämna med ett leende på läpparna och produkter valda och lagade med kärlek och omsorg.

Rollen som medarbetare hos KAJSAS innebär främst arbete i service och inkluderar samtliga stationer på arbetsplatsen. Du kommer att arbeta både i kassan för att ta emot beställningar och assistera kunden, bakom espressomaskinen samt i köket där du tillagar maten. Fokus på kommunikation och lagspel är en viktig del av arbetet då vi arbetar i ett högt tempo på en liten yta.

KAJSAS drivs idag av två drivna systrar, Elaine och Stephanie, som tillsammans med sin mamma Eva har drivit caféverksamhet både på Södermalm och runt om i stan över 20 år. Idag har vi två fasta enheter på Södermalm som snart får tillskott av en tredje. Vår vision är att skapa mötesplatser runt om i Stockholm med fokus på utmärkt service, god mat och dryck där varje gäst lämnar som en vän. KAJSAS drivs av en familj och den familjära känslan genomsyrar allt i arbetet, både i möten med kunder såväl som hur vi arbetar tillsammans.

För dig som söker denna tjänst ser vi att du är en serviceinriktad person, gillar att arbeta i högt tempo och har ett intresse för mat och dryck. Du tycker om att jobba i team och presterar bäst som del av en grupp. Kvalitet och service är det allra viktigaste för oss och därför tror vi att du är noggrann men samtidigt effektiv och trevlig. Tidigare erfarenhet i cafébranschen är givetvis meriterande, men en god inställning för lärande och utveckling ser vi som det viktigaste.

Att arbeta hos oss ska vara energigivande och drivande och vi arbetar därför mycket med att alla ska få möjligheten att få påverka och få vara delaktiga i vår resa. Som anställd hos oss är du en del av KAJSAS-familjen och få möjligheten att växa och lära i arbetet.

Tjänsten vi erbjuder är framför allt deltid och är löpande från och med januari och tillämpar individuell lönesättning. Vi rekryterar löpande, så se till att skicka in din ansökan snarast! Fullständigt ifyllda ansökningar är ett krav, så se till att skicka med en kort video om dig själv, svara på frågorna samt bifoga CV och personligt brev.

Hoppas vi hörs snart!

För mer info om KAJSAS, kika in på www.kajsas.se (http://www.kajsas.se/) eller på våra sociala medier.

Ansök nu

Butiksbiträde till Wallins bageri och konditori

Konditoribiträde
Läs mer Maj 23
Vi på Wallins bageri och konditori söker nya medarbetare!
Jobbet kräver att du är stresstålig och kan arbeta i högt tempo!
Vi behöver en ny kollega som är ansvarsfull, serviceinriktad och glad!
Välkommen att maila till oss!

Ansök nu

Restaurangbiträde , servitris/servitör , Café biträde

Konditoribiträde
Läs mer Maj 20
Nu söker vi ett biträde som är serviceinriktad, ansvarsfull, social, stresstålig och alltid har ett trevligt bemötande mot kunder.
Start omgående.
Det finns möjlighet att lära sig laga sushi för den som vill.
Arbetsuppgifter:
Kassaarbete, servera våra kunder, diska, städa lokalen samt inköp av varor.
Vi säljer färdiga asiatiska rätter såsom sushi, poke bowls, sallader m.m
I framtiden så tänker vi lägga till kaffe och fika, då är det meriterande om du har jobbat i cafe innan.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu