Stockholm: Applikationskonsult sökes till Effekt

Hitta ansökningsinfo om jobbet Applikationskonsult sökes till Effekt i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-06 // Varaktighet: Heltid

Om företaget

Effekt är en affärssystemspartner med kontor i Stockholm och Skellefteå i Sverige och Warszawa i Polen. Vårt mål är att skapa system som är innovativa, funktionella, användbara och underhållande.

För oss handlar det inte bara om teknik eller källkod - det som verkligen betyder något är våra kunders affärer och deras verksamhet.

Vårt mål är alltid att öka våra kunders intäkter eller sänka deras kostnader samt att hjälpa dem att lyfta fram sina viktigaste tillgångar, deras kunder. Våra kunder finns i vitt skilda branscher - allt från finansbolag och tjänsteproducerande bolag till vårdcentraler och grossister. De erfarenheter vi dragit från våra uppdrag försöker vi alltid överföra till alla våra kunder.

I vårt dagliga arbete jobbar vi efter tre ledord, Tydlighet, Professionalism och Nytta. Allt vi gör, från erbjudande och offert till projekt och leverans ska vara enkelt och tydligt att följa. Vi ska vara professionella i vårt bemötande mot våra kunder samt mot varandra. Vidare ska vi alltid sträva efter att leverera nytta i det vi gör till våra kunder.



Om tjänsten
Som Applikationskonsult hos oss är du expert på hur företagets produkter fungerar och du arbetar rådgivande i hur dessa kan hjälpa kunderna till en mer effektiv verksamhet. Applikationskonsulter hos oss jobbar med hela kedjan - från att förstå kundens behov till konfiguration, integration, utbildning och leverans. I rollen som Applikationskonsult är du väl insatt i både kundens verksamhet och vår produktportfölj. Arbetet sker nära tekniken, där du kommer arbeta i exempelvis Business Central och Bizzjoiner. Du arbetar i gränslandet mellan verksamhet och IT med både kunden och utvecklingsteamen.

För att lyckas i rollen som Applikationskonsult hos oss behöver du ha en analytisk förmåga och framför allt tycka att det är roligt med teknisk problemlösning. Eftersom att du kommer arbeta nära kund så tror vi också att du är konsultmässig och agerar rådgivande mot ditt kontaktnät. I rollen kommer du arbeta både i team och självständigt, således är de viktigt att du har självledarskap och tar ansvar för dina projekt.



Kvalifikationer och egenskaper
För att passa in i rollen som Applikationskonsult ser vi gärna att du har minst ett par års erfarenhet från en liknande tjänst som har innefattat teknisk systemförståelse och projektledning.

Som person ser vi gärna att du har en konsultmässig personlighet. Det vill säga att du är initiativrik, affärsmässig, strukturerad, proaktiv, driven och målinriktad. Du behöver vara kommunikativ och ha lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som kollegor. Du trivs i en roll där du har daglig kundkontakt och motiveras av att skapa mervärde för kunden. Du trivs både med att arbeta enskilt och i projekt. Du tycker om utmaningar och har en god förmåga att se och förstå helhetslösningar utifrån kundens perspektiv.

Sammanfattningsvis så ser vi gärna att du har god erfarenhet av:

- Dynamics 365 Business Central

- Projektledning

- Skapa/underhålla kundrelationer

- Implementationsprojekt

Övrig information

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till jimmy@astaagency.se

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som IT-samordnare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som IT-samordnare.

Release Manager Within eHealth

Läs mer Apr 19
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish healthcare. We are growing continuously and now have about 900 employees in several countries.
The position
With this position you will be a member of the team that designs, builds and maintains the release process at Cambio and have a key position to help establish a modern way of working for release management!
You will be a part of our service journey and have great possibility to influence the next generation of Cambio's health care solution.
The Release Management capability will plan and coordinate how Cambio’s systems and services change to support evolving business needs. It is the process of coordinating the internal and external change through all environments where they can finally be consumed by end-users. The primary goal of release management is to ensure that the new functionality is released to end users according to policy and agreement with customers.
The Cambio Release Manager role is responsible managing and continuously improving the Service Release capability.
Release Management capability including (but not limited to):
Implement, operate, and improve the Release Management process
Plan and coordinate different kind of releases
Generate reports regularly on associated KPIs.
Monitor and report on process performance and make suggestions for improvements where possible
Facilitate the Release process, ensuring effective communication, time planning, and build strong maintenance over time

At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do.About you
As a person, you are eager to learn and grow your capital of knowledge. A good communicator, outgoing as well as comfortable with stakeholder management interacting with all levels of management. You are both solution and service-oriented, decisive and used to weigh in different perspectives on situations and decisions. You seek to be a team player, even though you possess your own measure of authority.
You enjoy being efficient, engaged, flexible, innovative, and work in a global context.
Requirements
Experience working with release management
Solid understanding of ITIL release process
Experience from Enterprise production deliveries
Experience in working with Agile methodologies
Excellent communication skills in both Swedish and English

It's a bonus if you
Certified in any of ITIL v3 or v4
Documented experience of implementing ITIL processes on a broader scale within an organization
Have been operating in an international enterprise organization
Have experience from Jira ITSM tool (JSM)
Have experience from a Product and Service provider within the health care sector

Place of employment: Stockholm or Linköping
At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too.
Scope: Full time
Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period
Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link.
We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process.
We look forward to receiving your application!
Read more about us here!
Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!

Ansök nu

IT-Förvaltare informationshantering

Läs mer Maj 6
Var med i utvecklingen av Försvarsmakten och gör skillnad - samtidigt som du gör det du är bäst på!

Om enheten
Systemförvaltningsenheten är Försvarsmaktens organisation för förvaltning av IT-system, applikationer och masterdata. Enhetens uppgift är att vidmakthålla och utveckla säkra samt robusta IT-system med syfte att stödja Försvarsmaktens operativa förmåga. Systemförvaltningsenheten är en intressant och dynamisk verksamhet som erbjuder ett gott
arbetsklimat med engagerade medarbetare. Vi söker dig som vill jobba med helheten, från kravställning tillsammans med verksamheten till integration tillsammans med systemutvecklarna, och vidare till produktionssättning tillsammans med driftorganisationen. Du som specialist inom ditt område är med och stöttar och driver arbetet i alla faser, själv eller tillsammans med andra beroende på uppgiftens omfattning och område. Med en fot i den tekniska förvaltningen och den andra hos användarna så kommer du vara en viktig kugge i Försvarsmaktens fortsatta utveckling inom informationshantering. Med din tyngdpunkt i den tekniska förvaltningen kommer du tillsammans med andra förvaltare, utvecklare och systemleverantörer tillse att verksamheten kan nyttja dagens verktyg och även vara förberedd på vad framtiden ger.

Vi ser att du har erfarenhet av integration eller utveckling i nära samarbete med slutanvändarna. Du är kommunikativ och duktig på att förmedla dina kunskaper inom såväl verktygen praktiskt kan nyttjas. Du har även förmåga kunna se hur teknikern ska stödja metoder och processer för att få informationsflöden att fungera. Sektionen jobbar såväl nationellt som internationellt och beroende på vilket område du verkar inom kan du på sikt komma att företräda Försvarsmakten i nationella och/eller internationella arbetsgrupper.


Huvudsakliga arbetsuppgifter


• Beträder rollen som biträdande tekniska förvaltningsansvarig för sektionen ansvarar för, inriktning på informationshanteringsverktygen och applikationer som stödjer informationshantering
• Deltar i beredningar och tekniska utredningar kring informationshanteringsverktyg
• Genomför löpande regelverksanalyser (t ex lagar, Försvarsmaktens interna föreskrifter, m fl.) kopplat till informationshantering
• Som teknisk expert stödjer verksamheten med att utveckla deras dagliga arbete gällande informationshantering
• Vid behov deltar i utvecklingsarbeten, enskilt eller tillsammans med övriga på sektionen eller olika systemleverantörer
• Stödjer sektionens andra förvaltare
• Vid behov deltar i Försvarsmaktsgemensamma arbetsgrupper kopplat till informationshantering
• Vid behov deltar i internationella arbetsgruppen och initiativ


Vi erbjuder dig följande
I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Våra anställda har ett flertal olika förmåner, bland annat:


•  Kompetensutveckling utifrån verksamhetens behov och dina karriärsmål
• Tre timmar träning i veckan på arbetstid, på våra egna träningsanläggningar eller där vi har avtal
• Bra balans mellan arbete och fritid med flexibel arbetstid samt 28 - 35 semesterdagar beroende på din ålder
• Lönetillägg vid föräldraledighet och VAB
• Möjlighet att växla semesterdagar mot extra pensionsavsättning.

KRAV
Kvalifikationer


• Du har dokumenterad erfarenhet av teknisk förvaltning eller utveckling kopplat till
Microsoft SharePoint (2016 eller senare)
• Du har relevant utbildning eller på motsvarande sätt förvärvade kunskaper
• Du behärskar engelska i såväl skrift som tal
• Du har B-körkort

Personliga egenskaper
Du är strukturerad, noggrann, nyfiken, driven och initiativrik. För oss är det viktigt att du är prestigelös och positiv, att vi hjälps åt mot ett gemensamt mål. Vi ser att du har en god förmåga att arbeta självständigt samtidigt är det viktigt att vara en god lagkamrat som ställer upp för varandra och stöttar i uppgifter som ligger utanför ditt primära kompetensområde. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

MERITERANDE


• Erfarenhet av andra informationshanteringsverktyg/applikation än SharePoint
• Erfarenhet av strukturell informationshantering
• Erfarenhet av SharePoint från ett användar- och verksamhetsperspektiv
• Erfarenhet av automatisering
• Flertalet programmeringsspråk
• Arbetslivserfarenhet från IT-förvaltning eller IT-utveckling, gärna från en myndighet eller större organisation
• Van att arbeta såväl i grupp som självständigt mot satta mål och tidplaner

Övrigt
Tillträde snarast eller enligt överenskommelse
Tillsvidareanställning, sex månaders provanställning tillämpas
Arbetsort: Enköping samt Stockholm

I Försvarsmakten är benämningen för rollen systemanalytiker


Upplysningar om befattningen och rekryteringsprocessen  fmtis-sfe-opledsys-rekrytering@mil.se


Fackliga företrädare
SACO Agnetha Landquist
OFR/S Martin Sparr
SEKO Matz Felix
OFR/O Anna Tuulik

Samtliga nås via växeln på 019-393500.


Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2024-08-30. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning.



Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats.
--------------------------------------------------------
Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet:

Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemförband, FMTIS, säkerställer Försvarsmaktens förmåga att kommunicera och leda - dygnet runt, året om.

Förbandet har ett samlat ansvar för Försvarsmaktens tekniska ledningssystem som stödjer militära insatser till sjöss, på land och i luften – i Sverige och utomlands. Förbandet har över 1 800 medarbetare på mer än 30 orter runt om i landet. Läs mer på https://jobb.forsvarsmakten.se/fmtis

En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen.
Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras samt att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning.

Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Ansök nu

Applikationskonsult sökes till Effekt!

Läs mer Feb 6
Om företaget

Effekt är en affärssystemspartner med kontor i Stockholm och Skellefteå i Sverige och Warszawa i Polen. Vårt mål är att skapa system som är innovativa, funktionella, användbara och underhållande.

För oss handlar det inte bara om teknik eller källkod - det som verkligen betyder något är våra kunders affärer och deras verksamhet.

Vårt mål är alltid att öka våra kunders intäkter eller sänka deras kostnader samt att hjälpa dem att lyfta fram sina viktigaste tillgångar, deras kunder. Våra kunder finns i vitt skilda branscher - allt från finansbolag och tjänsteproducerande bolag till vårdcentraler och grossister. De erfarenheter vi dragit från våra uppdrag försöker vi alltid överföra till alla våra kunder.

I vårt dagliga arbete jobbar vi efter tre ledord, Tydlighet, Professionalism och Nytta. Allt vi gör, från erbjudande och offert till projekt och leverans ska vara enkelt och tydligt att följa. Vi ska vara professionella i vårt bemötande mot våra kunder samt mot varandra. Vidare ska vi alltid sträva efter att leverera nytta i det vi gör till våra kunder.



Om tjänsten
Som Applikationskonsult hos oss är du expert på hur företagets produkter fungerar och du arbetar rådgivande i hur dessa kan hjälpa kunderna till en mer effektiv verksamhet. Applikationskonsulter hos oss jobbar med hela kedjan - från att förstå kundens behov till konfiguration, integration, utbildning och leverans. I rollen som Applikationskonsult är du väl insatt i både kundens verksamhet och vår produktportfölj. Arbetet sker nära tekniken, där du kommer arbeta i exempelvis Business Central och Bizzjoiner. Du arbetar i gränslandet mellan verksamhet och IT med både kunden och utvecklingsteamen.

För att lyckas i rollen som Applikationskonsult hos oss behöver du ha en analytisk förmåga och framför allt tycka att det är roligt med teknisk problemlösning. Eftersom att du kommer arbeta nära kund så tror vi också att du är konsultmässig och agerar rådgivande mot ditt kontaktnät. I rollen kommer du arbeta både i team och självständigt, således är de viktigt att du har självledarskap och tar ansvar för dina projekt.



Kvalifikationer och egenskaper
För att passa in i rollen som Applikationskonsult ser vi gärna att du har minst ett par års erfarenhet från en liknande tjänst som har innefattat teknisk systemförståelse och projektledning.

Som person ser vi gärna att du har en konsultmässig personlighet. Det vill säga att du är initiativrik, affärsmässig, strukturerad, proaktiv, driven och målinriktad. Du behöver vara kommunikativ och ha lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som kollegor. Du trivs i en roll där du har daglig kundkontakt och motiveras av att skapa mervärde för kunden. Du trivs både med att arbeta enskilt och i projekt. Du tycker om utmaningar och har en god förmåga att se och förstå helhetslösningar utifrån kundens perspektiv.

Sammanfattningsvis så ser vi gärna att du har god erfarenhet av:

- Dynamics 365 Business Central

- Projektledning

- Skapa/underhålla kundrelationer

- Implementationsprojekt

Övrig information

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till jimmy@astaagency.se

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Business Process Automation Developer

Läs mer Dec 4
Newsec - Transforming real estate and beyond

Newsec erbjuder fastighetsägare, investerare och hyresgäster ett komplett utbud av tjänster inom de fem tjänsteområdena Property Asset Management, Advisory, Investment Management, Energy Transition och Digital Accelerator. Newsec grundades 1994 och är idag ett partnerägt företag med cirka 2 700 medarbetare fördelat över de sju nordiska och baltiska marknaderna. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi har hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar. Vi söker nu efter ett vikariat i rollen Business Process Automation Developer till Stockholm eller Göteborg. Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Som Business Process Automation Developer på Newsec kommer du arbeta med automations- och digitaliseringsagendan. Tjänsten är bred och innehåller såväl behovsanalys, projektledning, och effektiviseringsarbete. Du kommer jobba nära verksamheten i flera affärsområden för att se behoven och ta dem vidare till projekt. Det är bra om du har kunskaper inom UiPath för att kunna stötta med support av befintliga processer samt utveckling av mindre RPA-projekt. Vidare kommer du vara med och hålla workshops inom Automation/RPA för att sprida medvetenheten internt samt identifiera processer för automation, prioritera och utveckla/vara kravställare.

I rollen som Business Process Automation Developer ingår bland annat följande ansvar:

- Säkerställa implementering av verksamhetsplan

- Leda processen från identifiering och prioritering av processer till implementering

- Stötta verksamheten med utrullning och change management

- Driva parallella utvecklingsprojekt med olika grad inslag av teknologi

- Stötta i nyutveckling av RPA-processer

- Identifiera nya tillämpliga teknologier



Din profil

Vi söker dig som drivs av att förbättra och digitalisera verksamheter genom arbete med automatisering, processförbättring och digital transformation. Vi värdesätter tidigare erfarenhet inom automatisering, integrationer, API:er och utdata mot olika leverantörssystem. Vi ser även att du har arbetat med kravhantering, problem management och analys.

Du trivs i rollen som projektledare med många interaktionsytor samt att arbeta tvärfunktionellt och samverka med stora delar av bolaget. Du har en nyfikenhet på ny teknik samt trivs med att jobba med mycket eget initiativ.

Din värdegrund

Det är viktigt för oss att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund Passion för kollegor och kunder och att du känner för våra kärnvärden: Excellens, Innovation och Integritet. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse att nöjda medarbetare ger oss nöjda kunder. Du har siktet inställt på att leverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens högsta förväntningar som konkurrenternas yttersta förmåga. Du delar vår vilja att söka och pröva nya lösningar, att leda utvecklingen av nya tjänster och erbjudanden, att våga agera otraditionellt. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100%, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral och med kundens bästa för ögonen.

Din ansökan

Tjänsten är ett vikariat med start i mars 2024 och sträcker sig ca 1 år fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Placeringsort i Stockholm eller Göteborg. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan redan idag, senast den 24 december.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På grund av GDPR tar vi ej emot din ansökan via mejl. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.newsec.se (https://www.newsec.se/), där hittar du även våra andra lediga tjänster och har dessutom möjlighet att Connecta (https://karriar.newsec.com/connect) med oss.

Ansök nu

DevOps Engineer - Karolinska Universitetssjukhus

Läs mer Apr 18
Bidra till banbrytande digitalisering inom vården som DevOps Engineer hos Karolinska universitetssjukhuset i Stockholm!

Hos oss gör du skillnad när vi tillsammans förflyttar sjukvården in i framtiden! Ta chansen att få var med och driva utvecklingen inom CI/CD, loggning, övervakning, automatisering, säkerhet, och container-teknologier. Med din expertis vägleder och stöttar du dina kollegor samtidigt som du formar framtidens teknologi i en agil miljö med hög kompetens! Välkommen som DevOps Engineer hos Karolinska Universitetssjukhuset i Stockholm!

Vi erbjuder dig

• En varierad roll där du får jobba både nära tekniken, design och arkitektur
• En kultur och ledarskap som uppmuntrar nytänkande och idéer för unika lösningar
• En möjlighet att jobba för att underlätta vårdpersonalens arbete på Europas största Universitetssjukhus!
• Ett förmånspaket med utökade försäkringar via kollektivavtalet, friskvårdsbidrag, tillgång till gym på kontoret m.m

Det här gör du hos oss

• Designar, implementera och förvaltar OpenShift infrastruktur med tillhörande tjänster i vårt interna private cloud.
• Felsöker och löser komplexa tekniska uppgifter inom Kubernetes- relaterad infrastruktur och applikationer.
• Jobbar i nära samarbete med utvecklarna när det kommer till CI/CD, loggning, övervakning, automatisering, säkerhet, container teknologier, infrastucture as code
• Omvärdsbevakar och håller dig uppdaterad och påläst kring de senaste trenderna och utvecklingen inom DevOps teknologi samt driver förbättringar.
• Agerar mentor och ger vägledning till juniora kollegor inom OpenShift teknologi och "best practices" inom DevOps

Ditt team och arbetsplats

Du kommer ingå ett DevOps team inom avdelningen för IT Utveckling och vårdinformation. Här finns åtta Devops-utvecklare. Kulturen är öppen och hjälpsam. Din chef är Henric Wollert och är en stöttande ledare som har stort tillit till teamet. Vi har en hybrid arbetsplatslösning där vi jobbar cirka tre dagar på kontoret som ligger på Eugeniavägen 18, precis intill Nya Karolinska i Solna.

Mer om dig

Du har kanske en bakgrund som utvecklare och jobbat i en DevOps roll eller så kommer du från driftsidan och gillar att jobba nära utvecklare. Som person söker vi dig som har förmåga att ta initiativ och att generera lösningar. Vidare håller du dig uppdaterad inom området för DevOps och främjar innovation genom att komma med nya idéer och lösningar. För att komma till din rätt i vårt team behöver du också ha förmåga att samarbeta både inom och utanför teamet.

 KVALIFIKATIONER

• Minst några års erfarenhet av inom DevOps på Kubernetes där du jobbat med felsökning och tagit fram lösningar för komplexa tekniska uppgifter.
• Goda erfarenheter av Linux och scripting.
• Kommunicerar på svenska och engelska obehindrat i tal och skrift då detta används i det dagliga arbetet

MERITERANDE

• Erfarenhet inom nätverk och infrastruktur
• DBA erfarenhet, gärna Postgre
• Kunskaper i verktyg och tekniker som HELM, Ansible, ArgoCD etc
• Du har tidigare agerat mentor och gett vägledning till kollegor

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet

 

ÖVRIG INFORMATION

Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. 6 månaders provanställning tillämpas.

Du ansöker till tjänsten genom att skicka ditt CV. Betyg, intyg och ID-handling som styrker din ansökan tas med vid en eventuell intervju.

I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryteringsföretaget Ada Digital med ansvarig rekryterare Madelene Larsson, tfn 072-003 06 75. Urval och intervjuer kommer att ske fortlöpande under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen med din ansökan

Så här får vi kontakt
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Asta Agency AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Asta Agency AB .

Marknadschef till Semper

Produktchef, marknadsföring
Läs mer Maj 6
Om företaget
I över 80 år har Semper gjort mat som gör skillnad på riktigt, mat som får barn att växa och utvecklas, där du kan känna trygghet och njutning redan från första tuggan. Företagets filosofi är att alltid ligga i framkant vilket har gjort att de ständigt förbättrar och driver utvecklingen. Semper AB är därför en ledande aktör inom barnmat i Norden. Deras primära områden idag är barnmat, modersmjölkersättning och hälsosamma mellanmål/snacks. Visionen för Semper är att fortsatt vara Nordens ledande företag och för att nå dit behöver de engagerade medarbetare som bidrar med kunskap, driv och nya idéer. Idag är de ca 300 medarbetare i Norden och merparten arbetar på huvudkontoret i Sundbyberg och i produktionsanläggningen i Götene. De har även kontor i Finland, Norge och Danmark.
Sedan 2006 ingår Semper AB i det familjeägda livsmedelsföretaget Hero Group, som har drygt 4 000 medarbetare i 19 länder. Företaget grundades 1886 i Lenzburg, Schweiz, där huvudkontoret fortfarande ligger. Koncernens produktportfölj består av flera välkända internationella och lokala varumärken.
Som anställd hos Semper är du en del av en etablerad organisation med nordiskt fokus där samarbetet med moderbolag och systerföretagen inom Hero Group är en allt större del av vardagen. Det bidrar till att du har ett internationellt nätverk att dra nytta av och utbyta idéer med. Att förena professionalitet med arbetsglädje är Sempers personalfilosofi och det uppnås genom att skapa delaktiga, kompetenta och engagerade medarebetare. Semper är en arbetsplats präglat av omtanke och ansvarstagande som uppmuntrar till initiativ och handlingskraft!
Om tjänstenNu söker Semper en affärsinriktad och drivande marknadschef med en passion för innovation till det nordiska marknadsteamet. I rollen kommer du att driva tillväxten för kategorierna Semper Baby Toddler Food och Toddler Milk. Du kommer att utveckla och genomföra omfattande marknadsstrategier, skapa innovationspipelines i samarbete med marknadsorganisationen samt stärka Sempers varumärke i Norden. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor i lokala organisationer och rapporterar till marknadsdirektör som är stationerad i Sundbyberg. Ditt team består av 3 personer som du i rollen som marknandschef har personalansvar för.Du samarbetar med 4 marknadsavdelningar i Danmark, Sverige, Finland och Norge.
Tjänsten är både operativ och strategisk och du och dittteam analyserar marknadstrender, gör affärsplanering, utvecklar nya produktkoncept samt utvecklar kommunikation tillsammans med byråer. Projektledning är en stor del av rollen och en del nyhetslanseringar driver du utvecklingen för själv.
Dina huvudsakliga ansvarsområden är bland annat:
Kategoristrategi och affärsplanering
Marknadsanalys av internt och extern data
Portföljhantering och portföljoptimering för Norden
Utveckling av nya produkter
Kommunikationsstrategi och kommunikationsutveckling
Leverans av kommersiella verktyg vid nyhetslanseringar
Leda konsumentundersökningar tillsammans med Insight Manager
Övervakning och optimering av kategorins prestanda baserat på uppsatta KPI:er
Leda och coacha det nordiska marknadsföringsteamet för Baby Toddler Food & Milk
Ansvar för den nordiska marknadsföringsbudgeten
Kvalifikationer och egenskaper Avslutad universitetsutbildning inom marknadsföring och ekonomi
Minst 5 års erfarenhet av en roll som marknadschef, produktchef eller senior produktchef
Ledarerfarenhet
Bakgrund inom FMCG och produktutveckling är meriterande
Mycket goda kunskaper i Power Point samt MS Officepaketet
Erfarenhet av arbete i SAP
Erfarenhet av ACNielsen är meriterande
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift

För att trivas och bli framgångsrik i rollen som marknadschef är du duktig på affärsplanering och har en mycket god förmåga att driva arbetet framåt. Du har ett proaktivt tänkande och tycker om att arbeta analytiskt för att lösa problem. En hög energinivå och en mentalitet som ser möjligheter och lösningar snarare än problem är viktigt. Därtill är du flexibel vid förändringar som uppstår och du håller dig ständigt uppdaterad kring vad som händer på marknaden och inom ditt område.

Eftersom tjänsten innebär att leda ett team har du en förmåga att se andra och få dem att utvecklas. Det är din uppgift att motivera och entusiasmera teamet och få alla att arbeta mot gemensamma mål. För ert team och din funktion finns tydligt uppsatta mål och förväntningar och vi ser därför att du är en resultatorienterad person. Samarbete förekommer ofta även i tvärfunktionella team vilket ställer krav på social kompetens och samarbetsförmåga.
Sempers värdeord som du efterlever på arbetet:

Everyone Hero
Create the wow
Take responsibility
Nourish others
Övrig information
Startdatum: Omgående med hänsyn till uppsägningstidOmfattning: HeltidPlats: Stockholm, SundbybergLön: Enligt överenskommelse
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till sofie@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Marknadschef till Semper

Produktchef, marknadsföring
Läs mer Maj 3
Om företaget
I över 80 år har Semper gjort mat som gör skillnad på riktigt, mat som får barn att växa och utvecklas, där du kan känna trygghet och njutning redan från första tuggan. Företagets filosofi är att alltid ligga i framkant vilket har gjort att de ständigt förbättrar och driver utvecklingen. Semper AB är därför en ledande aktör inom barnmat i Norden. Deras primära områden idag är barnmat, modersmjölkersättning och hälsosamma mellanmål/snacks. Visionen för Semper är att fortsatt vara Nordens ledande företag och för att nå dit behöver de engagerade medarbetare som bidrar med kunskap, driv och nya idéer. Idag är de ca 300 medarbetare i Norden och merparten arbetar på huvudkontoret i Sundbyberg och i produktionsanläggningen i Götene. De har även kontor i Finland, Norge och Danmark.
Sedan 2006 ingår Semper AB i det familjeägda livsmedelsföretaget Hero Group, som har drygt 4 000 medarbetare i 19 länder. Företaget grundades 1886 i Lenzburg, Schweiz, där huvudkontoret fortfarande ligger. Koncernens produktportfölj består av flera välkända internationella och lokala varumärken.
Som anställd hos Semper är du en del av en etablerad organisation med nordiskt fokus där samarbetet med moderbolag och systerföretagen inom Hero Group är en allt större del av vardagen. Det bidrar till att du har ett internationellt nätverk att dra nytta av och utbyta idéer med. Att förena professionalitet med arbetsglädje är Sempers personalfilosofi och det uppnås genom att skapa delaktiga, kompetenta och engagerade medarebetare. Semper är en arbetsplats präglat av omtanke och ansvarstagande som uppmuntrar till initiativ och handlingskraft!
Om tjänstenNu söker Semper en affärsinriktad och drivande marknadschef med en passion för innovation till det nordiska marknadsteamet. I rollen kommer du att driva tillväxten för kategorierna Semper Baby Toddler Food och Toddler Milk. Du kommer att utveckla och genomföra omfattande marknadsstrategier, skapa innovationspipelines i samarbete med marknadsorganisationen samt stärka Sempers varumärke i Norden. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor i lokala organisationer och rapporterar till marknadsdirektör som är stationerad i Sundbyberg. Ditt team består av 3 personer som du i rollen som marknandschef har personalansvar för.Du samarbetar med 4 marknadsavdelningar i Danmark, Sverige, Finland och Norge.
Tjänsten är både operativ och strategisk och du och dittteam analyserar marknadstrender, gör affärsplanering, utvecklar nya produktkoncept samt utvecklar kommunikation tillsammans med byråer. Projektledning är en stor del av rollen och en del nyhetslanseringar driver du utvecklingen för själv.
Dina huvudsakliga ansvarsområden är bland annat:
Kategoristrategi och affärsplanering
Marknadsanalys av internt och extern data
Portföljhantering och portföljoptimering för Norden
Utveckling av nya produkter
Kommunikationsstrategi och kommunikationsutveckling
Leverans av kommersiella verktyg vid nyhetslanseringar
Leda konsumentundersökningar tillsammans med Insight Manager
Övervakning och optimering av kategorins prestanda baserat på uppsatta KPI:er
Leda och coacha det nordiska marknadsföringsteamet för Baby Toddler Food & Milk
Ansvar för den nordiska marknadsföringsbudgeten
Kvalifikationer och egenskaper Avslutad universitetsutbildning inom marknadsföring och ekonomi
Minst 5 års erfarenhet av en roll som marknadschef, produktchef eller senior produktchef
Ledarerfarenhet
Bakgrund inom FMCG och produktutveckling är meriterande
Mycket goda kunskaper i Power Point samt MS Officepaketet
Erfarenhet av arbete i SAP
Erfarenhet av ACNielsen är meriterande
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift

För att trivas och bli framgångsrik i rollen som marknadschef är du duktig på affärsplanering och har en mycket god förmåga att driva arbetet framåt. Du har ett proaktivt tänkande och tycker om att arbeta analytiskt för att lösa problem. En hög energinivå och en mentalitet som ser möjligheter och lösningar snarare än problem är viktigt. Därtill är du flexibel vid förändringar som uppstår och du håller dig ständigt uppdaterad kring vad som händer på marknaden och inom ditt område.

Eftersom tjänsten innebär att leda ett team har du en förmåga att se andra och få dem att utvecklas. Det är din uppgift att motivera och entusiasmera teamet och få alla att arbeta mot gemensamma mål. För ert team och din funktion finns tydligt uppsatta mål och förväntningar och vi ser därför att du är en resultatorienterad person. Samarbete förekommer ofta även i tvärfunktionella team vilket ställer krav på social kompetens och samarbetsförmåga.
Sempers värdeord som du efterlever på arbetet:

Everyone Hero
Create the wow
Take responsibility
Nourish others
Övrig information
Startdatum: Omgående med hänsyn till uppsägningstidOmfattning: HeltidPlats: Stockholm, SundbybergLön: Enligt överenskommelse
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till sofie@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Affärsområdeschef inom Vattendistribution och Geoenergi till Debe Flow G...

Försäljningschef
Läs mer Apr 26
Om företaget
Debe Flow Group verkar för en renare värld. Därför är de en helhetsleverantör av svensktillverkad utrustning för vattenförsörjning, geoenergi, vattenrening, cirkulation, avlopp samt styr- och reglerteknik för vattenburna värmesystem. Sedan år 1956 har de etablerat sig som ett marknadsledande bolag på den svenska marknaden och i andra delar av Europa och trots att de har vuxit under de senaste åren är kundnärheten, flexibiliteten och lyhördheten otroligt viktiga för dem. Bolaget har sitt huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Växjö, Borås och Marbäck och totalt är de cirka 100 anställda i koncernen.
Nu söker de en ny operativ affärsområdeschef inom området Vattendistribution och Geoenergitill huvudkontoret i Västberga, Stockholm. Den tidigare affärsområdeschefen arbetar vidare i organisationen i en annan roll. Området Borr är ett mycket viktigt affärsområde för koncernen med ett brett produktutbud, alltifrån geoenergiprodukter och borrprodukter till pumpar av olika slag.
Om tjänstenI tjänsten som affärsområdeschef ingår du i ett team om fyra säljare som är stationerade i Stockholm, Växjö och Borås. Gruppen bearbetar kunder i hela Sverige och som affärsområdeschef kommer du dels att stötta säljarna i deras arbete och dels arbeta med din egen försäljning nationellt. Försäljningsarbetet är mycket relationsbaserat och några utav nyckelkunderna kommer du som affärsområdeschef att driva vidare. Det är viktigt i rollen att vara nära marknaden och spendera mycket tid på fält. Resor förekommer, omkring 10 övernattningar i månaden, både i syfte att göra sambesök med de andra säljarna och för egna kundbesök. Kunderna består av såväl grossistföretag som borrbolag och du säljer produkter från flera av Debes andra affärsområden och dotterbolag.
Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker tjänsten som affärsområdeschef har ett stort tekniskt intresse och med fördel erfarenhet från branschen. Du har ledarerfarenhet från en roll som exempelvis försäljningschefoch trivs som bäst när du både får arbeta operativt med försäljning samt coacha och leda personal.
Som person har du ett starkt driv och du tycker om att arbeta mot mål, både på gruppnivå och individuellt. Du har en lösningsorienterad inställning ochär mån om människor omkring dig. Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt i rollen är du orädd att ta kontakt med nya människor och du fårenergi av sociala situationer. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Västberga, Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till sofie@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Systemadministratör inom ServiceNow till kund!

Systemförvaltare
Läs mer Apr 15
Uppdragsbeskrivning
Vi söker en systemadministratör som ska vara av en stöttande karaktär och lära upp och lämna över till kunds förvaltningsorganisation. Systemadministratören förväntas vara med och förvalta samt utveckla kunds ServiceNow plattform.
Arbetsuppgifter:Rollen innebär att du kommer vara delaktig i den tekniska konfigurationen av plattformen, samt stötta förvaltningen av införda lösningar tillsammans med våra process- och systemförvaltare.
I rollen som systemadministratör kommer du vara en del av ett team som du förväntas stödja i utvecklingen av hållbara lösningar. Du kommer ansvara för leverans av förvaltningsbara lösningar som ger en effektiv drift och som uppfyller verksamhetens krav på stabilitet, tillgänglighet och prestanda.
Som systemadministratör kommer du att jobba med att stötta förändrings- och förvaltningsaktiviteter inom plattformen. Din roll består av att vara med och förstå verksamhetens krav och stötta förvaltningen av befintliga produkter enligt 'Best Practices' från ServiceNow.
Din profil och kvalifikation:Du bör ha erfarenhet av drift och förvaltning av en Self-hosted ServiceNow-plattform liksom traditionell IT-infrastruktur. Vi förutsätter att du är strukturerad och van att arbeta med dokumentation och arbete kring konfiguration- och anpassning i plattformen.
ITIL används som ramverk i kunds processer.
Din profil och kvalifikation:Vi söker en resurs som har minst 2 års erfarenhet av förvaltning av ServiceNow plattformen. Vi ser gärna att du som person är noggrann, ansvarsfull och gillar att samarbeta med våra intressenter och övriga i gruppen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ITIL-processerna och hur de bäst implementeras och underhålls i plattformen.
Vidare ser vi gärna att du kan/har/är:
Erfarenhet inom processtödssystem inom ServiceNows förvaltning.
Väl insatt i 'Best Practices' från ServiceNow
Kunna avhjälpa incidenter för plattformen och dess applikationer
Hantering av foundation data för plattformen
Stöttning i dagligt arbete med att tillse att plattformen är stabil och användbar bär det gäller prestanda och tillgänglighet (Både produktion och icke-produktion)
Ansvarig för att uppgraderingar och patchning av ServiceNow-plattformen hanteras korrekt
Ansvarig för installation, uppgradering och patchning av applikationer inom ServiceNow-plattformen hanteras korrekt
Hanterar säkerhet på plattformen
Konfigurering av plattformen/applikationer
Tillse att vi uppfyller licenskrav
Skapar och upprätthåller driftdokumentation


Övrig information Start: ASAP
Plats: Stockholm
Omfattning: 50% fram till sommaren, därefter 100% med goda möjligheter till förlängning
Flytande svenska och svenskt medborgarskap krävs


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Fullstackutvecklare sökes till Genero Solutions

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 11
Om företaget
Genero Solutions AB är en framstående aktör som specialiserar sig på utveckling, marknadsföring och försäljning av ett mobilt säljstödsystem. Vårt system riktar sig till företag med fäljtsäljkårer som verkar inom dagligvaruhandel, storhushåll och fackhandel.
Med över 80 kunder och 2000 användare är vi stolta över att vara branschens ledande säljstöd. Vårt produktubud inkluderar både webbaserade system och mobila klienter. Vi befinner oss i en tekniskt spännande fas där vi kontinuerligt utvecklingar vårt system för att maximalt dra nytta av de möjligheter och tjänster som Azure-plattformen erbjuder.
Om tjänstenVi söker dig som är entusiastisk över utveckling och vill vara en viktig del av vårt agila team. Här får du möjligheten att arbeta med alla aspekter av teknik-stacken, från infrastruktur till UX-design. På Genero erbjuder vi en stabil arbetsmiljö där du har stora möjligheter att påverka och driva din egen professionella utveckling. Som utvecklare hos oss kommer du att arbeta nära slutanvändaren och ges utrymme för kreativitet när du löser tekniska utmaningar.
Du kommer att ingå i ett tvärfunktionellt team om ca 10 personer som ansvarar för utveckling och drift av våra system. Vi utvecklar våra produkter främst med Microsoft-teknik. För närvarande är vi inne i en spännande fas då vi håller på att flytta vissa delar av vår infrastruktur till Azure.

Kvalifikationer och egenskaperVi ser gärna att du som person är kommunikativ, driven och gärna tar egna initiativ. Du vågar testa nya tekniker och ifrågasätta processer och arbetssätt för att bidra till ständiga förbättringar inom hela verksamheten. Du bör ha ett stort teknikintresse och vilja att utvecklas och lära dig mer inom ditt område.
Vidare ser vi gärna att du:
Har goda erfarenheter och kunskaper inom backendutveckling i .Net/C#
Har erfarenhet av frontendutveckling (styling, design, UI/UX)
Gillar att jobba med våra användare gällande design och funktion.
Flytande i både tal och skrift på engelska


Din personlighet är avgörande för oss på Genero. Vi värdesätter att du ser lösningar snarare än problem i de utmaningar du ställs inför. Som en ambitiös och driven lagspelare visar du entusiasm och engagemang i allt du tar dig an.
Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vår passion för innovativ utveckling och kvalitetsarbete.

Övrig informationVi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Affärsutvecklare inom B2B till Aimo Share

Account manager
Läs mer Apr 5
Om Aimo:Aimo Share är Sveriges första bildelningstjänst av elbilar! Deras affärsidé är att tillhandahålla företag med ett alternativ till traditionell företagsbilleasing genom deras smarta och flexibla mobilitetslösningar. Aimo Shares lösningar befäster företagens förmåga att sänka sin ekologiska påverkan och reducera kostsamma fordonsutgifter, samtidigt som flexibilitet och rörlighet bevaras intakt. Genom deras användarvänliga app kan företag anpassa bilpoolstjänsten helt efter deras enskilda behov. Aimo Share är en satsning som stöds och finansieras av det framstående japanska investeringsföretaget Sumitomo Corporation, med en framgångsrik track record av att investera i och utveckla innovativa företag.
Om Rollen:I rollen som Affärsutvecklare på Aimo Share är ditt uppdrag att expandera försäljningen av företagets mobilitetslösningar till kundföretag. Du leder an i hela säljprocessen, både med nya och befintliga kunder, med målet att skapa ökad affärsomfattning och etablera långvariga partnerskap. Din ansvarsomfattning innefattar identifiering av potentiella kunder, initiering av dialog med dem samt vårdande av existerande kundrelationer. Dessutom hanterar du inkommande leads. Eftersom du spelar en viktig roll i att utveckla ett nytt affärsområde hos Aimo Share kommer du att ha möjlighet att påverka arbetsprocesser och försäljningsstrategier och ha en nyckelroll i företagets tillväxtresa. Du deltar också i teamets övergripande målsättning och arbetar aktivt för att uppnå KPI:er både på individuell nivå och för hela affärsområdet.
Vem är du?
För att framgångsrikt axla rollen och trivas ser vi det som viktigt att du har en målinriktad inställning och är motiverad av att göra betydande avtryck på företaget.Din strävan efter att uppnå goda resultat och din kontinuerliga vilja att lära dig nytt genomsyrar ditt arbete. Dessutom visar du handlingskraft och tar initiativ, och du är inte rädd för att presentera nya idéer och dela dina tankar om förbättringsmöjligheter. Eftersom rollen involverar många kontaktytor, både internt och externt, är social kompetens och samarbetsförmåga viktiga egenskaper. Slutligen, du driver dina processer självständigt med noggrann planering och struktur. I denna rekrytering värderar vi också dina personliga egenskaper högt.
Kvalifikationer och erfarenheter:
• Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning• Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet av strategisk bearbetning av nya kunder• Vana vid att använda CRM-system• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift• Körkort • Erfarenhet av försäljning av SaaS-lösningar och/eller leasingmarknaden är starkt meriterande.
För att trivas och lyckas i rollen är vår övertygelse att du som individ är fast besluten att nå mål och drivas av möjligheten att betydelsefullt påverka företagets framgång. Ditt engagemang för att erbjuda enastående resultat och din ständiga önskan att förvärva ny kunskap genomsyrar alla delar av ditt arbete. Vidare kännetecknas du av din handlings benägenhet och proaktiva inställning. Att presentera nya idéer och uttrycka åsikter om potentiella förbättringar är något du omfamnar. För att trivas och blomstra i denna position är även stark social kompetens och samarbetsförmåga nödvändiga, då rollen involverar omfattande interaktion internt och externt. Slutligen innehar du förmågan att självständigt driva dina processer genom noggrann planering och struktur. Vid denna rekrytering är de personliga egenskaperna av största betydelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till lisa@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu