Stockholm: Marknadschef till Semper

Hitta ansökningsinfo om jobbet Marknadschef till Semper i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-03 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
I över 80 år har Semper gjort mat som gör skillnad på riktigt, mat som får barn att växa och utvecklas, där du kan känna trygghet och njutning redan från första tuggan. Företagets filosofi är att alltid ligga i framkant vilket har gjort att de ständigt förbättrar och driver utvecklingen. Semper AB är därför en ledande aktör inom barnmat i Norden. Deras primära områden idag är barnmat, modersmjölkersättning och hälsosamma mellanmål/snacks. Visionen för Semper är att fortsatt vara Nordens ledande företag och för att nå dit behöver de engagerade medarbetare som bidrar med kunskap, driv och nya idéer. Idag är de ca 300 medarbetare i Norden och merparten arbetar på huvudkontoret i Sundbyberg och i produktionsanläggningen i Götene. De har även kontor i Finland, Norge och Danmark.
Sedan 2006 ingår Semper AB i det familjeägda livsmedelsföretaget Hero Group, som har drygt 4 000 medarbetare i 19 länder. Företaget grundades 1886 i Lenzburg, Schweiz, där huvudkontoret fortfarande ligger. Koncernens produktportfölj består av flera välkända internationella och lokala varumärken.
Som anställd hos Semper är du en del av en etablerad organisation med nordiskt fokus där samarbetet med moderbolag och systerföretagen inom Hero Group är en allt större del av vardagen. Det bidrar till att du har ett internationellt nätverk att dra nytta av och utbyta idéer med. Att förena professionalitet med arbetsglädje är Sempers personalfilosofi och det uppnås genom att skapa delaktiga, kompetenta och engagerade medarebetare. Semper är en arbetsplats präglat av omtanke och ansvarstagande som uppmuntrar till initiativ och handlingskraft!
Om tjänstenNu söker Semper en affärsinriktad och drivande marknadschef med en passion för innovation till det nordiska marknadsteamet. I rollen kommer du att driva tillväxten för kategorierna Semper Baby Toddler Food och Toddler Milk. Du kommer att utveckla och genomföra omfattande marknadsstrategier, skapa innovationspipelines i samarbete med marknadsorganisationen samt stärka Sempers varumärke i Norden. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor i lokala organisationer och rapporterar till marknadsdirektör som är stationerad i Sundbyberg. Ditt team består av 3 personer som du i rollen som marknandschef har personalansvar för.Du samarbetar med 4 marknadsavdelningar i Danmark, Sverige, Finland och Norge.
Tjänsten är både operativ och strategisk och du och dittteam analyserar marknadstrender, gör affärsplanering, utvecklar nya produktkoncept samt utvecklar kommunikation tillsammans med byråer. Projektledning är en stor del av rollen och en del nyhetslanseringar driver du utvecklingen för själv.
Dina huvudsakliga ansvarsområden är bland annat:
Kategoristrategi och affärsplanering
Marknadsanalys av internt och extern data
Portföljhantering och portföljoptimering för Norden
Utveckling av nya produkter
Kommunikationsstrategi och kommunikationsutveckling
Leverans av kommersiella verktyg vid nyhetslanseringar
Leda konsumentundersökningar tillsammans med Insight Manager
Övervakning och optimering av kategorins prestanda baserat på uppsatta KPI:er
Leda och coacha det nordiska marknadsföringsteamet för Baby Toddler Food & Milk
Ansvar för den nordiska marknadsföringsbudgeten
Kvalifikationer och egenskaper Avslutad universitetsutbildning inom marknadsföring och ekonomi
Minst 5 års erfarenhet av en roll som marknadschef, produktchef eller senior produktchef
Ledarerfarenhet
Bakgrund inom FMCG och produktutveckling är meriterande
Mycket goda kunskaper i Power Point samt MS Officepaketet
Erfarenhet av arbete i SAP
Erfarenhet av ACNielsen är meriterande
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift

För att trivas och bli framgångsrik i rollen som marknadschef är du duktig på affärsplanering och har en mycket god förmåga att driva arbetet framåt. Du har ett proaktivt tänkande och tycker om att arbeta analytiskt för att lösa problem. En hög energinivå och en mentalitet som ser möjligheter och lösningar snarare än problem är viktigt. Därtill är du flexibel vid förändringar som uppstår och du håller dig ständigt uppdaterad kring vad som händer på marknaden och inom ditt område.

Eftersom tjänsten innebär att leda ett team har du en förmåga att se andra och få dem att utvecklas. Det är din uppgift att motivera och entusiasmera teamet och få alla att arbeta mot gemensamma mål. För ert team och din funktion finns tydligt uppsatta mål och förväntningar och vi ser därför att du är en resultatorienterad person. Samarbete förekommer ofta även i tvärfunktionella team vilket ställer krav på social kompetens och samarbetsförmåga.
Sempers värdeord som du efterlever på arbetet:

Everyone Hero
Create the wow
Take responsibility
Nourish others
Övrig information
Startdatum: Omgående med hänsyn till uppsägningstidOmfattning: HeltidPlats: Stockholm, SundbybergLön: Enligt överenskommelse
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till sofie@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Produktchef, marknadsföring

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Produktchef, marknadsföring.

Campaign Manager

Läs mer Mar 20
På Svenska Spel Tur arbetar vi med några av Sveriges största varumärken såsom Triss, Lotto, Eurojackpot och Keno. Vår strävan är att förverkliga människors drömmar – stora som små – och nu är det kanske dags för din dröm att bli sann? Vi söker nämligen efter en Campaign Manager för TURs alla varumärken. Låter det som ett riktigt drömjobb? Läs vidare och sök jobbet idag!
Vad kommer du att göra? Som Campaign manager har du ansvar för att utföra och optimera datadrivna medieköp, exempelvis genom programmatiska köpplattformar (DSP:s), sociala medier eller andra budgivningsmedier. Vi är en av Sveriges största annonsörer och gör våra digitala köp internt för både Svenska spel Tur och vårt koncernvarumärke.
Du kommer att säkerställa kampanjleveranser genom kontinuerlig uppföljning och förbättring. Dessutom optimerar du aktivt always on-närvaro och kampanjer ur både försäljnings- och varumärkesperspektiv. Du ansvarar för att säkerställa närvaron för köpt always-on-annonsering genom att kravställa nödvändigt material samt genomföra löpande, insiktsbaserade uppdateringar av annonsmaterial. Dessutom har du ansvar för kampanjuppföljningar, löpande återkoppling och att, i samråd med Paid Media-specialister, agera på framkomna insikter.
Som Campaign manager har du ansvar för att materialet och budskapet till våra kampanjer är korrekt, enhetligt och följer marknadsföringsriktlinjer, såväl som riktlinjer för respektive varumärke. Du har även ansvar för att säkra korrekt UTM-taggning av materialet. Rollen innefattar kontakt med många team och du behöver trivas med att ha många bollar i luften.
Denna roll tillhör vårt agila team med fokus på medieköp och produktion, där du också förväntas bidra till teamets uppdrag, agila arbetssätt och initiativ.
I rollen har du ett nära samarbete med digital produktionsledare, köpspecialister, Brand Managers, Chef Media Tur, Designers och mediebyrå.
Är du den som kommer att göra det? Du bör ha god kännedom om ny teknik och trender inom datadriven marknadsföring och brinnande intresse för digital marknadsföring, sociala medier och kommunikation. Samt kunskap inom kommunikation och marknadsföring i alla kanaler.
Mycket god förmåga att prioritera och arbeta med flera parallella projekt samtidigt samt att proaktivt initiera, driva och slutföra uppdrag enligt tidplan och inom budget. God förmåga i att arbeta självständigt såväl som att samarbeta med andra.
Goda kunskaper i Office-paketet, SharePoint och Microsoft Teams. Mycket goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift.
Ett par års erfarenhet från mediebyrå som digital köpare (gärna även med AdOps erfrenhet) eller liknande är ett krav.
Om Svenska Spel Tur På Svenska Spel Tur skapar vi spänning, underhållning och glädje genom några av Sveriges mest omtyckta spel – Triss, Lotto och Eurojackpot. Varje dag ger vi människor chansen att drömma stort, oavsett om det är genom en digital kupong eller en fysisk lott.
Som medarbetare hos Svenska Spel är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor.
Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på något av våra kontor i Stockholm eller Visby med möjlighet till flexibelt distansarbete. På Svenska Spel utför vi jobbet där det passar bäst – ibland är det hemma och ibland på kontoret. Just nu ligger vårt Stockholmskontor i Solna men i maj flyttar vi in i nya, härliga lokaler vid Slussen.
Vi jobbar löpande med urval och intervjuer, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten, kontakta Sara Blossborn, Chef Media Management & Performance Marketing, sara.blossborn@svenskaspel.se
För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Team Talent Acquisition, teamta@svenskaspel.se
#LI-HYBRID

Ansök nu

Produktionsledare & Partneransvarig

Läs mer Mar 20
Ny tjänst, ny jobbmöjlighet för dig som vill jobba som Produktionsledare & Partneransvarig hos oss på Svenska Spel Tur. I den här tjänsten är du med och säkerställer att våra kampanjer och partnerskap håller toppklass. Du blir en nyckelspelare inom Media Management & Performance och Vinnare & Community, där du koordinerar materialproduktionen och driver kommersiella initiativ tillsammans med våra samarbetspartners.
Vad kommer du att göra? I rollen som Produktionsledare & Partneransvarig ansvarar du för att säkerställa att materialproduktionen för våra köpta integrerade kampanjer och always-on-aktiviteter sker smidigt och enligt plan. Du ser till att budskap och material håller högsta kvalitet, följer marknadsföringsriktlinjer och stärker våra varumärken. Det innebär nära samarbete med interna team, Brand Managers, Mediachef Tur och kanal-specialister samt externa produktionsbyråer, reklambyråer och mediebyråer.
Du kommer att:
Koordinera och optimera produktion och leverans av marknadsmaterial inom tidsramar och budget
Leda samarbetet med externa byråer och produktionspartners
Säkra att våra kampanjer följer riktlinjer för både marknadsföring och varumärken
Administrera, rapportera och följa upp kampanjutfall
Aktivt delta i kampanjkoordinerande forum

Men det är inte allt! Som Partneransvarig bygger och underhåller du starka relationer med våra samarbetspartners, inklusive välgörenhetsorganisationerna kopplade till våra varumärken. Du maximerar det kommersiella värdet av partnerskapen och driver initiativ som skapar affärsvärde för Svenska Spel Tur. Detta innebär:
Hantering av partnerskap från strategi till genomförande och uppföljning
Ledning av gemensamma kommunikationsprojekt tillsammans med olika samarbetspartners
Stöd i deras kommunikation för att maximera synlighet inom ramen för regleringar
Intern ambassadör för våra samarbetspartners, säkerställande av affärsnytta för alla parter

Är du den som kommer att göra det? Du är en strukturerad och lösningsfokuserad person som trivs i en dynamisk roll med många kontaktytor. Du har en utpräglad förmåga att prioritera och organisera ditt arbete, samtidigt som du drivs av att skapa starka relationer och optimera processer. Du har förmåga att se helheten och definiera syfte, mål och upplägg för olika kommunikationsinitiativ. Du är också:
Erfaren inom partnerskap och kommersiella samarbeten
Van vid att arbeta som beställare och kravställare mot externa samarbetspartners
Erfaren inom marknadsföring, medieköp, analys eller projektledning (meriterande)
Snabb men noggrann och har förmågan att hantera flera projekt parallellt
En skicklig kommunikatör med mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Strategisk och affärsdriven med erfarenhet av att driva komplexa projekt och partnerskap

Om Svenska Spel Tur På Svenska Spel Tur skapar vi spänning, underhållning och glädje genom några av Sveriges mest omtyckta spel – Triss, Lotto och Eurojackpot. Varje dag ger vi människor chansen att drömma stort, oavsett om det är genom en digital kupong eller en fysisk lott.
Som medarbetare hos Svenska Spel är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor.
Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm med möjlighet till flexibelt distansarbete. På Svenska Spel utför vi jobbet där det passar bäst – ibland är det hemma och ibland på kontoret. Just nu ligger vårt Stockholmskontor i Solna men i maj flyttar vi in i nya, härliga lokaler vid Slussen.
Vi jobbar löpande med urval och intervjuer, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten, kontakta Sara Blossborn, Chef Media Management & Performance Marketing, sara.blossborn@svenskaspel.se
För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Team Talent Acquisition, teamta@svenskaspel.se
#LI-HYBRID

Ansök nu

Graphic Designer/Marketing Production – Stockholm

Läs mer Jan 20
Vi söker en erfaren Graphic Designer med en stark bakgrund inom grafisk design och marknadsföringsproduktion. I denna roll kommer du att vara anställd av oss och arbeta som konsult hos vår kund i Stockholm.
Om rollen
Som konsult i rollen som Graphic Designer/Marketing Production kommer du att:
Skapa engagerande grafiskt innehåll och artwork som möter kundens varumärkes- och marknadsföringsmål.
Ansvara för designproduktion och innehållsskapande med hög kvalitet och kreativitet.
Samarbeta med kundens interna team för att säkerställa att leveranserna möter deras behov.
Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av grafisk design och marknadsföringsproduktion.
Är bekväm med en flexibel arbetstid (50% av heltid).
Är skicklig i att hantera verktyg som Adobe Creative Suite och andra relevanta program.
Har förmågan att leverera både kreativt och effektivt under tidspress.
Plats och villkor Plats: Hos vår kund i Stockholm
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: Deltid, 50% av heltid
Uppdragets längd: 6 månader

Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta nära spännande kunder, utveckla din kompetens och bli en del av vårt nätverk av duktiga konsulter.
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Graphic Designer/Marketing Production – Stockholm

Läs mer Jan 17
Vi söker en erfaren Graphic Designer med en stark bakgrund inom grafisk design och marknadsföringsproduktion. I denna roll kommer du att vara anställd av oss och arbeta som konsult hos vår kund i Stockholm.
Om rollen
Som konsult i rollen som Graphic Designer/Marketing Production kommer du att:
Skapa engagerande grafiskt innehåll och artwork som möter kundens varumärkes- och marknadsföringsmål.
Ansvara för designproduktion och innehållsskapande med hög kvalitet och kreativitet.
Samarbeta med kundens interna team för att säkerställa att leveranserna möter deras behov.
Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av grafisk design och marknadsföringsproduktion.
Är bekväm med en flexibel arbetstid (50% av heltid).
Är skicklig i att hantera verktyg som Adobe Creative Suite och andra relevanta program.
Har förmågan att leverera både kreativt och effektivt under tidspress.
Plats och villkor Plats: Hos vår kund i Stockholm
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: Deltid, 50% av heltid
Uppdraget är tills vidare och löper på kontinuerligt.

Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta nära spännande kunder, utveckla din kompetens och bli en del av vårt nätverk av duktiga konsulter.
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Brand Manager & New Product Developer

Läs mer Dec 19
Om företaget
Sedan starten 1922 har Tage Lindblom varit en framstående aktör inom livsmedelsbranschen med fokus på att förenkla vardagen i det professionella köket. De erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa produkter och arbetar nära landets ledande livsmedelsgrossister. Med starka rötter i tradition och en ständig blick mot framtiden strävar de efter att ligga i framkant när det gäller hållbarhet och innovation. Lagret i Linköping är navet för effektiva och klimatsmarta transporter, och de anpassar sig alltid efter kundernas behov. På Tage Lindblom står kvalitet, miljötänk och kundfokus i centrum – de har alltid örat mot marken!
Om tjänstenRollen innefattar främst att vårda uppdragsgivare och i andra handprojektledning kring nya produktutvecklingsprojekt (NPD), med förvaltning av varumärket som en mindre del. Huvudansvaret inkluderar;
Varumärkesförvaltning: Fokusera på att vårda och vidareutveckla befintliga varumärken.
Projektledning & Uppföljning: Dialog med befintliga varumärkesägare, fördela budget och månadsrapportering av aktiviteter och resultat.
NPD & Nya Varumärken: Ansvara för nya produktutvecklingsprojekt samt identifiera och etablera samarbeten med nya varumärkesägare.

Rollen innebär koordinering med varumärkesägare, planering av mässor och samarbete med aktörer för att stärka varumärken på den svenska marknaden. Det ingår att lägga upp och följa upp marknadsplaner i samråd med varumärkesägare samt att komma med idéer och lösningar som driver affären framåt. Du kommer att driva samarbeten med mediapartners, tryckerier m.fl.


Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas krävs affärsmannaskap, förmåga att prioritera där affären finns, samt ett proaktivt och strategiskt angreppssätt för att bygga och stärka varumärken.Vi vill att du har;
Tidigare erfarenhet av marknadsföring och varumärkeshantering
Erfarenhet avstrategisk och långsiktig varumärkesbyggnad
Förmåga att projektleda och är hanldingskraftig
Obehindrade kunskaper i svenska och mycket goda kunskaper i engelska


Övrig information Start: Omgående
Plats: Jakobsberg
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse


Urval sker löpande såansök så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommenatt höra av dig till ylva@astaagency.se.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Asta Agency AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Asta Agency AB .

Ekonomichef till Lifts All

Ekonomichef
Läs mer Mar 20
Om företaget
Lifts All AB är en ledande svensk leverantör och tillverkare av lyftutrustning för industri, lager och flygplatser. Med över 5000 skräddarsydda lyftlösningar arbetar vi för att förbättra arbetsmiljöer genom att ersätta manuella lyft och minska arbetsrelaterade skador. Vår verksamhet inkluderar både försäljning och produktion under samma tak i Stockholm. Vi strävar efter att skapa ergonomiska och effektiva lyftsystem som är både säkra och användarvänliga. Hos oss präglas arbetsmiljön av en stark gemenskap, prestigelöshet och en familjär kultur där alla bidrar till framgång.

Om tjänsten
Som ekonomichef på Lifts All AB är du ytterst ansvarig för vår ekonomiavdelning och arbetar strategiskt och operativt för att säkerställa en effektiv ekonomistyrning. Du har det övergripande ansvaret för att utveckla och förbättra ekonomiska processer samt upprätthålla en hög nivå av noggrannhet och struktur i det dagliga arbetet.
I din roll ingår även att ha det övergripande ansvaret för den ekonomiska uppföljningen av vårt dotterbolag i USA, där det operativa ansvaret hanteras av lokala resurser. Du leder en redovisningsekonom, en HR-assistent och samarbetar nära med vår produktionschef samt övriga avdelningar för att optimera ekonomiska flöden, hantera lagervärden och driva förbättringsprojekt. Tjänsten innefattar även regelbundna rapporteringar till ledningsgrupp och styrelse, där du bidrar med analyser och rekommendationer för långsiktiga beslut.
Ansvarsområden:
Övergripande ansvar för företagets ekonomiska flöden och rapportering.
Upprätta månads-, kvartals- och årsbokslut samt årsredovisning.
Budgetarbete och uppföljning av ekonomiska nyckeltal.
Likviditetsplanering och kassaflödesanalyser.
Driva och implementera förbättrade rutiner och processer, särskilt inom lagerhantering.
Säkerställa korrekt bokföring och administration i affärssystemet Monitor.
Delta i strategiska diskussioner och samarbeta med styrelsen.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som är en trygg, analytisk och driven ekonom med förmåga att kombinera operativa och strategiska arbetsuppgifter. Du är van vid att ta stort ansvar och är skicklig på att bygga effektiva arbetsprocesser i en miljö som präglas av förändring och tillväxt.
Kvalifikationer:
Minst 5 års erfarenhet av brett arbete inom ekonomiområdet.
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
Erfarenhet av att utveckla och implementera rutiner och processer.
Goda kunskaper i Office-paketet.
Erfarenhet av affärssystemet Monitor är meriterande.
Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift.


Personliga egenskaper: Du är prestigelös och inkluderande i ditt ledarskap, vilket gör det naturligt för dig att skapa förtroende och engagemang bland medarbetarna. Som person är du strukturerad och noggrann, med en stark analytisk förmåga som säkerställer att du kan fatta välgrundade beslut och leverera resultat av hög kvalitet.
Du har en lösningsorienterad inställning och är skicklig på att identifiera förbättringsmöjligheter, samtidigt som du tar initiativ och driver utvecklingsarbete framåt. Din förmåga att balansera detaljfokus med ett helhetsperspektiv gör att du lyckas skapa effektiva processer som stärker både teamet och organisationen i stort.

Vi erbjuder
Hos Lifts All får du möjlighet att vara del av en organisation som strävar efter att förbättra arbetsmiljöer globalt med innovativa lösningar. Vi erbjuder:
En strategisk nyckelroll i ett växande bolag med internationell närvaro.
En arbetsplats med stark gemenskap och prestigelös kultur.
Möjlighet att påverka och utveckla ekonomiska processer och strukturer.
Konkurrenskraftiga villkor och möjlighet till professionell utveckling.
Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till jimmy@astaagency.se.

Ansök nu

Projektledare till Greenled AB

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Mar 20
Om GreenledPå uppdrag av Greenled söker vi på Asta Agency nu en driven och kommunikativ projektledare som vill vara med och forma framtidens belysningslösningar. Greenled är den ledande totalleverantören av belysningslösningar i Finland och har framgångsrikt etablerat sitt unika affärskoncept i Sverige. Med ett starkt fokus på smarta och energieffektiva lösningar hjälper Greenled företag och offentlig sektor att spara energi, pengar och miljö – samtidigt som säkerhet, trivsel och effektivitet ökar.
Om tjänstenI rollen som projektledare hos Greenled har du en central position där du driver och utvecklar belysningsprojekt. Du arbetar nära såväl säljteamet som installationsteamet och har en nyckelroll i att säkerställa att kundernas behov möts med hög kvalitet och precision.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Ansvara för hela projektets livscykel, från planering och installation till slutförande och uppföljning.
Kommunicera med kunder och interna team för att säkerställa att alla parter är informerade och nöjda.
Upprätta och följa upp installationsplaner samt koordinera resurser och tidsplaner.
Representera Greenled som företagets ansikte utåt mot kunder och samarbetspartners.
Säkerställa att projekt utförs enligt budget, tidplan och avtalade kvalitetskrav.

Rollen inkluderar resor, med dagsturer och enstaka övernattningar.
Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen tror vi att du har en bakgrund som projektledare, gärna inom teknik, bygg eller installation. Du trivs med att arbeta i en varierad vardag och har lätt för att kommunicera och samarbeta med både kunder och kollegor.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av att leda projekt från start till mål och säkerställa kundnöjdhet.
Är en naturlig problemlösare med en lösningsorienterad och flexibel inställning.
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Kunskaper i finska är meriterande.
Har grundläggande förståelse för el och teknik.

Som person är du ansvarstagande och kommunikativ, med ett starkt driv att leverera hög kvalitet och bygga långsiktiga relationer.
Varför Greenled?Greenled erbjuder dig möjligheten att vara en del av ett framgångsrikt och växande företag som ligger i framkant inom belysningslösningar. Här får du:
En utvecklande roll där du gör skillnad för både kunder och miljö.
Möjlighet att arbeta i en flexibel miljö, där du kan utgå från kontoret, hemmet eller projektplatsen.
Förmåner som tjänstebil och konkurrenskraftig lön.
Delaktighet i internationella projekt med möjlighet att växa inom organisationen.

Hos Greenled får du arbeta i ett företag som satsar på innovation och hållbarhet och där varje medarbetare ges frihet under ansvar.
Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.

Ansök nu

Customer Service Support till Klüber Lubrication

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 19
Om företagetSom en global teknikkoncern gör Klüber Lubrication inte bara världen renare, hälsosammare och bekvämare, utan erbjuder även deras 51 000 anställda en nätverksbaserad och mångsidig miljö där alla kan blomstra individuellt. Klüber Lubrication är ett välrenommerat premiummärke och ett företag inom Freudenberg Group. De är världsledande inom specialsmörjmedel med tillverkningsverksamhet i Nord- och Sydamerika, Europa och Asien. Därtill har de dotterbolag i fler än 30 olika länder och distributionspartners i alla regioner i världen. Huvudkontoret är i Tyskland. De brinner för innovativa tribologiska lösningar som hjälper kunderna att vara framgångsrika i sina verksamheter. De levererar produkter och tjänster, som ofta är kundanpassade, inom industrier från bilindustrin till vindkraftsmarknaden.
Hos Klüber Lubrication Nordic A/S tror de på kraften av kontinuerligt lärande och utveckling. Deras livliga team deltar i regelbundna utbildningar och workshops tillsammans och främjar en kultur av tillväxt och samarbete. Från tekniska framsteg till bästa praxis inom kundservice är de dedikerade att ge sina anställda möjlighet att nå sin fulla potential. Läs mer om Klüber Lubrication här.

Om tjänstenI tjänsten som Customer Service Support spelar du en avgörande roll vad gäller att ge utomordentlig service och support till Klüber Lubrications nordiska kunder. Du är den primära bryggan mellan fältrepresentanter, huvudkontoret och kunder. De flesta ärendena kommer in via mail och gäller allt ifrån teknisk vägledning och orderhantering till frågor gällande logistik och leveranser.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Ge kundsupport och hjälpa till med orderadministration till kunder på den nordiska marknaden.
Hjälpa kunder med produktfrågor.
Stötta fältsäljare administrativt med exempelvis att skapa offerter och hantera leveransspårning.
Vara behjälplig vid kampanjer och prisavtal.
Övrig administration som tillhör leveranskedjan.

Du utgår från företagets kontor på Vasagatan i Stockholm och ingår i ett härligt nordiskt team.

Kvalifikationer och egenskaper Ett par års erfarenhet av en liknande roll, exempelvis inom kundservice, orderadministration, säljsupport eller supply chain, det är meriterande med ett intresse inom supply chain
Erfarenhet av arbete i affärssystem, meriterande med erfarenhet av SAP
God kunskap i Excel
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskaper i något annat nordiskt språk och/eller tyska är starkt meriterande

För att trivas och bli framgångsrik i rollen som Customer Service Support ser vi att du brinner för att ge utomordentligt god service och en fin kundupplevelse. Du är duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift och har en förmåga att arbeta självständigt på så vis att du tar egna initiativ och löser de problem som uppstår på ett flexibelt sätt. Eftersom du kommer ingå i en grupp med andra i liknande position tycker du om att arbeta i team och du bidrar med positiv energi till dina kollegor. Därtill är du positiv till effektiva processer och kommer gärna med förslag som kan bidra till positiv utveckling för funktionen. Då du har varierande arbetsuppgifter så ser vi att det är viktigt att du kan prioritera och hålla många bollar i luften samtidigt. Ingen dag är den andra lik! Har du ett tekniskt intresse är det en stor fördel då många utav ärendena är av teknisk karaktär.
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som en del av processen genomför vi en bakgrundskontroll på alla slutkandidater.

Övrig information Start: Omgående
Plats: Stockholm, Vasagatan
Omfattning: Heltid på kontoret med arbetstider 8.00-16.00
Lön: Enligt överenskommelse


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till Ellen@astaagency.se.

Ansök nu

Senior Linuxtekniker till Tutus

Nätverkstekniker
Läs mer Feb 10
Om företaget
Tutus drivs av att göra bättre samt skapa säkrare produkter. En majoritet av deras medarbetare arbetar i tekniska roller och de har en marknadsledande position med många starka kunder. Tutus är stolta över vad de levererar för samhällsnytta, deras tjänst är viktig för Sveriges säkerhet!
De ser också till att ha roligt ihop i en kultur med högt i tak där engagemanget är stort.
Är du en person som gillar utveckling, häftig teknik och samhällsviktiga insatser kommer du att trivas hos Tutus!

Om tjänstenSom Senior Linuxtekniker hos Tutus blir du en del av ett erfaret team med bred kompetens. Du arbetar projektbaserat med ansvar att utveckla, designa och installera systemlösningar, samt att sätta upp och felsöka system för Tutus produkter och tjänster inom säker kommunikation och informationshantering hos kunder. Rollen kräver djup teknisk kunskap inom Linux och att du har ett intresse av att fördjupa dig inom nätverk. Du får möjlighet att fördjupa dig i att lösa komplexa problem. Det finns stora möjligheter att utvecklas hos Tutus.
Du får arbeta med projekt som är avgörande för Sveriges försvar, polis och andra säkerhetskritiska organisationer. Teamet erbjuder en vänskaplig och lärande arbetsmiljö, där de delar kunskap och stöttar varandra för att tillsammans bygga framtidens säkra IT-lösningar.

Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som trivs att samarbeta och utvecklas tillsammans med ditt team. Du är ödmjuk, kommunikativ och pedagogisk med stort intresse för IT och IT-säkerhet. Du gillar problemlösning och vill hitta kärnan i de problem du möter. Tutus är ett mindre bolag och därför är det viktigt att du har en bred teknisk kompetens, är flexibel, initiativtagande och förmågan att vara självgående i ditt arbete.
Akademisk examen inom IT, exempelvis datavetenskap alternativt motsvarande kompetens från arbetslivet
Mycket goda kunskaper och minst 5 års erfarenhet av arbete i Linux
Goda kunskaper och erfarenhet inom scripting (ex. Bash, Python)
Meriterande: Erfarenhet inom IT-säkerhetsbranschen
Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Danderyd, Stockholm
Omfattning: Heltid, 100% kontorsarbete
Lön: Enligt överenskommelse
En anställning hos Tutus är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer därför att genomföras vid anställning i enlighet med 3 kap. säkerhetsskyddslagen (2018:585).


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ellen@astaagency.se.

Ansök nu

Senior Nätverkstekniker till Tutus

Nätverkstekniker
Läs mer Feb 10
Om företaget
Tutus drivs av att göra bättre samt skapa säkrare produkter. En majoritet av deras medarbetare arbetar i tekniska roller och de har en marknadsledande position med många starka kunder. Tutus är stolta över vad de levererar för samhällsnytta, deras tjänst är viktig för Sveriges säkerhet!
De ser också till att ha roligt ihop i en kultur med högt i tak där engagemanget är stort.
Är du en person som gillar utveckling, häftig teknik och samhällsviktiga insatser kommer du att trivas hos Tutus!

Om tjänstenSom senior nätverkstekniker hos Tutus blir du en del av ett erfaret team med bred kompetens. Du arbetar projektbaserat med ansvar att utveckla, designa och installera systemlösningar, samt att sätta upp och felsöka system för Tutus produkter och tjänster inom säker kommunikation och informationshantering hos kunder. Rollen kräver djup teknisk kunskap inom nätverk och att du har ett intresse av att fördjupa dig inom Linux. Du får möjlighet att fördjupa dig i att lösa komplexa problem. Det finns stora möjligheter att utvecklas hos Tutus.
Du får arbeta med projekt som är avgörande för Sveriges försvar, polis och andra säkerhetskritiska organisationer. Teamet erbjuder en vänskaplig och lärande arbetsmiljö, där de delar kunskap och stöttar varandra för att tillsammans bygga framtidens säkra IT-lösningar.

Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som trivs att samarbeta och utvecklas tillsammans med ditt team. Du är ödmjuk, kommunikativ och pedagogisk med stort intresse för IT och IT-säkerhet. Du gillar problemlösning och vill hitta kärnan i de problem du möter. Tutus är ett mindre bolag och därför är det viktigt att du har en bred teknisk kompetens, är flexibel, initiativtagande och förmågan att vara självgående i ditt arbete.
Akademisk examen inom IT, exempelvis datavetenskap alternativt motsvarande kompetens från arbetslivet
Mycket goda kunskaper och minst 5 års erfarenhet av arbete med nätverk (routing, switching, tcp/ip, brandväggar, VPN)
Meriterande: Erfarenhet inom IT-säkerhetsbranschen


Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Danderyd, Stockholm
Omfattning: Heltid, 100% kontorsarbete
Lön: Enligt överenskommelse
En anställning hos Tutus är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer därför att genomföras vid anställning i enlighet med 3 kap. säkerhetsskyddslagen (2018:585).

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ellen@astaagency.se.

Ansök nu

Junior systemintegratör till Tutus

Nätverkstekniker
Läs mer Feb 5
Om företaget
Tutus drivs av att göra bättre samt skapa säkrare produkter. En majoritet av deras medarbetare arbetar i tekniska roller och de har en marknadsledande position med många starka kunder. Tutus är stolta över vad de levererar för samhällsnytta, deras tjänst är viktig för Sveriges säkerhet!
De ser också till att ha roligt ihop i en kultur med högt i tak där engagemanget är stort.
Är du en person som gillar utveckling, häftig teknik och samhällsviktiga insatser kommer du att trivas hos Tutus!
Om tjänstenSom junior systemintegratör hos Tutus blir du en del av ett erfaret team med bredkompetens. Du arbetar projektbaserat med ansvar att utveckla, designa och installera systemlösningar, samt att sätta upp och felsöka system för Tutus produkter och tjänster inom säker kommunikation och informationshantering hos kunder. Rollen kräver teknisk kunskap och att du harett intresse av att fördjupa dig inomnätverk och Linux. Du får möjlighet att utvecklas ochfördjupa dig ikomplexa problem och problemlösning. Det finns stora möjligheter att utvecklas hos Tutus.
Du får arbeta med projekt som är avgörande för Sveriges försvar, polis och andra säkerhetskritiska organisationer. Teamet erbjuder en vänskaplig och lärande arbetsmiljö, där de delar kunskap och stöttar varandra för att tillsammans bygga framtidens säkra IT-lösningar.

Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig somtrivs att samarbetaoch utvecklas tillsammans med ditt team. Du är ödmjuk, kommunikativ och pedagogisk med stort intresse för IT och IT-säkerhet. Du gillar problemlösning och vill hitta kärnan i de problem du möter. Tutus är ett mindre bolag och därför är det viktigt att du har en bred teknisk kompetens, är flexibel, initiativtagande och förmågan att vara självgående i ditt arbete.
Akademisk examen inom IT, exempelvisdatavetenskap eller liknande område
Ca 1-2 års erfarenhet av en roll inom IT
Goda kunskaper och erfarenheter i Linux
Goda nätverkskunskaper (Routing, switch, TCP/IP)
Intresse för IT-säkerhet


Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Danderyd, Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
En anställning hos Tutus är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer därför att genomföras vid anställning i enlighet med 3 kap. säkerhetsskyddslagen (2018:585).


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ellen@astaagency.se.

Ansök nu