Stockholm: KYC och AML utredare för framtida uppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet KYC och AML utredare för framtida uppdrag i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-06-06 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Arbetsbeskrivning
Just nu strömmar det in uppdrag till oss inom AML/KYC och utredningsarbete och därför söker vi nu dig som vill arbeta som konsult hos Amendo på uppdrag inom just AML och KYC eller utredningar.

I rollen som KYC/AML utredare är du en viktig länk i arbetet mot penningtvätt eller andra former av finansiell kriminalitet. Genom operativt arbete med AML/KYC (know your costumer) säkerställer du att banken har god kännedom om sina kunder genom bearbetning av information och data från såväl hög-, medium- och lågriskkunder. Detta kan komma att gälla både privat- och företagskunder. Du fungerar som sakkunnig inom bankens olika interna arbetsgrupper samt agerar rådgivande, vägledande och kontrollerande för att säkerställa regelefterlevnad.
Rollen innebär att du arbetar både självständigt och inom ett stort team som tillsammans strävar efter att förhindra att banken/företaget utnyttjas för penningtvätt och annan finansiell kriminalitet.

Annonsen rör inte en specifik roll utan vi söker denna kompetens för olika kunder inom bank och finans där vi just nu har ett stort behov.

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
För att lyckas i rollen som AML Analytiker har du en akademisk utbildning inom förslagsvis ekonomi, juridik eller liknande samt några års erfarenhet av KYC och AML arbete sedan tidigare.

Du bör även vara flytande i såväl svenska som engelska.

Vidare lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper så som analytisk förmåga, noggrannhet och förmåga att se mönster och samband. Du bör även trivas i en roll som präglas av förändring då regelverken ständigt uppdateras, vilket i sin tur också ställer krav på flexibilitet. Rollen som AML Analytiker på konsultuppdrag i Stockholm tillsätts löpande ute hos våra kunder då efterfrågan på den här tjänsten sker kontinuerligt.

Uppdragen kan variera i längd, vanligtvis mellan 6 månader och upp till 1 år. Möjligheterna till att få in en fot i branschen och att få en fast anställning hos kunden efter avslutat uppdrag är ofta goda. Arbetstiderna kan variera men vanligtvis gäller kontorstider 8-17.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo

Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin!

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Jenny Nenne Slättenhäll, jenny.slattenhall@amendo.se.

Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

# LI-JS1

#BOFF

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Backofficepersonal.

HR Specialist

Läs mer Apr 24
Project Scope
We are currently looking for a HR specialist at our Kista office to support business operation, global mobility, and event organization;
Hope candidates will be in place before the end of June.

Responsibilities
Support internal business operation matters; initiate, maintain, and optimize internal processes;
Provide end-to-end global mobility subject matter expertise to employees globally;
Organize and manage internal and external contests and events; act as project manager of annual Sweden Hackathon competition.

Qualifications requirements
To be successful in this role the candidate should have more than 2 years’ working experience as a HR, preferably in an international company.
Have deep understanding and rich experience in business operation, and HR project transformation, and work experience in top 500 companies is preferred.
Excellent working proficiency in English (written and spoken) and Chinese.
Likes to accept challenges and changes, optimistic and loves work.

Ansök nu

Finsktalande Business Coordinator

Läs mer Apr 16
Are you a fearless person who is driven by relation-oriented work and a team player who puts the customer in focus and wants to work B2B? Then this role in an exciting scale up company is for you!

About the company
Liberis has been pioneering embedded finance since 2007 and over the years, they have worked in partnership with banks, SaaS providers, payment processors, checkout providers, and even the UK government – providing all they need to offer easy and frictionless revenue-based finance solutions to their SME customers through their API-powered funding platform.
They are in a very exciting period of growth, both within the UK and internationally, with teams based in London, Nottingham, USA and Scandinavia. As Liberis continue to grow, they are looking for talented and ambitious individuals to join them to reshape business finance.
Liberis is proud to have been included in The Sunday Times Hiscox Tech Track 100 as one of the 100 fastest growing FinTechs in the UK for two years running.
About the role
As a Finnish speaking Business Coordinator at Liberis Group, you play an important role in the customers’ lifecycle, providing the best customer experience. You will assist our Finnish team with managing warm leads and questions coming through different channels. In addition, you will be giving the HQ feedback, improvement ideas and change-suggestions. You will be part of a sales team consisting of 6 people working towards the Swedish, Finnish, and Danish markets.
Your primary duties will include:
Handle incoming leads.
Customer care of new customers.
Administration in Salesforce and other systems.
Improve and automate processes.
Support other teams ad hoc.

About you
We are now looking for someone who is solution-oriented, patient and responsive. You will be part of a tightly knit team which requires you to be a team player with a positive attitude who thrives in a dynamic environment. You will work in various systems, which demands you to be meticulous, analytical and have good computer skills.
It is highly meritorious if you have previous experience in sales or any other type of customer contact via phone. Furthermore, it is meritorious if you speak Norgwegian or Swedish as a second language.
Qualifications
Fluent in Finnish and English.
Meriotorious if you speak Swedish and Norwegian.
Good attention to detail and ability to multitask.
Positive attitude and willingness to learn.
Aptitude for creating customer relationships.
Comfortable using phone as primary contact tool.
Access, extent and employment

Liberis has its office in Östermalm in central Stockholm and works regular office hours Monday to Friday 9.00-17.00. This is a direct recruitment where you will be employed directly by Liberis with their good conditions and benefits. We prefer that you can start as soon as possible but take into account any notice period.
How to apply?
We accept applications through our website where you register your CV by clicking on the "apply" button at the bottom of the ad. We review applications continuously, and the position may be filled before the application deadline.If you have any questions, please contact recruitment manager at Johan.Iggbom@hero.se.
We look forward to reading your application!
"We are heart working"
At Hero, we specialize in staffing and recruitment. The company grew out of the desire to harness experience from the industry while contributing to a larger societal perspective. We have achieved this by always working with heart. For us, this means that we never compromise on quality, that we are personal, and that we always strive to build long-term relationships. It also means that we are honest with candidates, consultants, customers, and ourselves. It proves to be the most enjoyable and successful way to achieve successful collaborations on a daily basis.

Ansök nu

Treasury Backoffice till stort internationellt bolag

Läs mer Apr 15
Vi söker efter dig som vill arbeta med Treasury-backoffice till ett konsultuppdrag på ett större internationellt bolag i centrala Stockholm. Konsultuppdraget är tilltänkt att starta per omgående alternativt inom någon månad och löper initialt t om årsskiftet. Då bolaget står inför en rekrytering och om det eventuellt kan vara av intresse för dig, ger detta en unik möjlighet till direktanställning hos bolaget om så är önskvärt. Är du endast intresserad av ett renodlat konsultuppdrag går också det bra.
Bolagets Treasury-backoffice består idag av fem personer som samarbetar tätt tillsammans med FO. Totalt sett består Group Treasury av ca 25 personer.
Bolaget sitter i fina lokaler mycket centralt i Stockholm city. Avdelningen fungerar som koncernens internbank främst avseende valutasäkringar. Instrumenten som handlas är främst stats- och bostadsobligationer, ränteterminer och valutaterminer.
Arbetsbeskrivning
• kontrollera och godkänna affärer som görs av FO
• Räntefixing
• administration av värdepappersdepå
• avstämning av resultat- och balanskonton mot olika system
• avstämning av centralbankkonton i cash pool
• utföra och godkänna betalningar samt arbeta med netting
Kvalifikationer och egenskaper
Du har arbetat något till några år på ett större bolags Treasuryenhet där du har arbetat på backoffice. Du har förståelse för hur treasurysystemet hänger ihop med redovisning och kassaflöde. Du har arbetat med och förstår hur en cashpool fungerar. Du har varit involverad i arbetet med månads- och årsbokslutsarbete.
Vi ser gärna att du som person alltid strävar efter att leverera en hög kvalitet och har en vilja att utvecklas i din roll. Du är proaktiv, noggrann och strukturerad. Du arbetar bra självständigt men drivs också av att samarbeta med dina övriga kollegor på Treasury.
Låter detta som ett uppdrag som kan passa dig eller någon annan du känner i ditt nätverk, tveka inte att kontakta Åsa Ollert på asa.ollert@capega.se 070-752 48 16.
Vi ser gärna att du ansöker omgående då vår kund önskar hitta sin nya kollega så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!

Om CapegaCapega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt.
Konsult hos CapegaSom konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, följ oss påLinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

Ansök nu

Administratörer för Xmings framtida uppdrag!

Läs mer Apr 23
Har du intresse och fallenhet för administration och söker ditt nästa administrationsuppdrag? Vill du vara en del av ett företag som sätter sin personal först och värnar högt om deras välmående? Vill du även vara med och leverera service i världsklass till våra kunder? Då ska du lämna en ansökan redan idag!


Din profil
Som person har du genuint intresse för att ge service i form av administrativt stöd till olika delar av organisationen. Du har goda kunskaper i Microsoft Office programmet och har lätt för att lära dig nya system. Vidare är du som person strukturerad, samarbetsinriktad och effektiv.


Arbetsbeskrivning
I ditt uppdrag som administratör kommer du fungera som ett stöd för verksamheten och bistå med administrativt arbete i olika verksamhetsprocesser. Du kommer att arbeta i olika system och program och det kan även förekomma att du har direktkontakt med kunder och andra intressenter kopplade till företaget.


Om Xming
Xming är en serviceleverantör för Facility Management. Vi erbjuder tjänster inom kontorsstädning samt bemanning av personal inom kontorsservice. Vi som arbetar på Xming har lång erfarenhet inom service och bemanning. Xming har ett motto – Nöjd kund och välmående personal.


Övrigt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sam Abdallah, sam@xming.se Vi tar inte emot några ansökningar via mail.

Ansök nu

Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

Läs mer Apr 10
SNABBFAKTA
Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00.(Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester)Ort:Centrala StockholmStartdatum: Enligt överenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning(behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg.
Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter.Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljustochmoderntkontorslandskap.Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant.
DIN ROLL
I rollen somFacilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet sombestår av3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående.I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalernastädade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöstarbete såväl självgående och i team.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att:
Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempelta bort muggar och glas)Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner
Förbereda och fylla påkaffe, läskkyl, frukt ochfrukost
Förbereda lunch och fika
Förbereda inför möten, konferenser och event
Tvätta och sköta handduksservicen ochpåfyllning av badrumsfaciliteter
Sophantering och återvinning
Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare
Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial
Kontakt med leverantörer vid behov
Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering
Ad hoc uppgifter från Facilities Manager
Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges)


VEM ÄR DU?
Du är ensocial och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och äransvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov.
Du som söker uppfyller nedan krav:
Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inomdagligvaruhandel, retail eller café/restaurang.
Behärskar engelska flytande i tal och skrift.

Det ärmeriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Morgonpigg lagerarbetare för extrajobb på DHL Västberga

Lagerarbetare
Läs mer Apr 1
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
VÅRT ERBJUDANDE

På Job&Talent; är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.  Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara in- och utlastning, scanning och ompaketering av gods. Då tunga lyft kan förekomma bör du vara i god fysisk form och inte rädd för att ta i om det behövs.
Arbetspassen sker vardagar på morgonen tiderna är;
mån 06:00-10:00
tis-fre 06:45-10:45

Vi ser gärna att du är tillgänglig 5 dagar i veckan då du kommer täcka vakanser och hoppa in vid sjukdomar med kort varsel, så flexibilitet är ett STORT plus!
Du kommer ha en timanställning.

Gedigen bakgrundskontroll kommer genomföras

KVALIFIKATIONSKRAV

Flytande svenska i både tal och skrift.

Huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%.

Redovisning av senaste 5 åren, i form av studieintyg, AGI, sjukskrivning, arbetslöshet, osv.


MERITERANDE

Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik.

Truckkort


 

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

är ansvarsfull och har god känsla för detaljer.

god fysik då tunga paket förekommer.

har en positiv attityd.

är strukturerad och noggrann.


ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%! Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte.

Varmt välkommen med din ansökan!

OM OSS

Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Ansök nu

Morgonpigg lagerarbetare för extrajobb på DHL Västberga

Lagerarbetare
Läs mer Apr 6
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
VÅRT ERBJUDANDE

På Job&Talent; är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.  Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara in- och utlastning, scanning och ompaketering av gods. Då tunga lyft kan förekomma bör du vara i god fysisk form och inte rädd för att ta i om det behövs.
Arbetspassen sker vardagar på morgonen tiderna är;
mån 06:00-10:00
tis-fre 06:45-10:45

Vi ser gärna att du är tillgänglig 5 dagar i veckan då du kommer täcka vakanser och hoppa in vid sjukdomar med kort varsel, så flexibilitet är ett STORT plus!
Du kommer ha en timanställning.

Gedigen bakgrundskontroll kommer genomföras

KVALIFIKATIONSKRAV

Flytande svenska i både tal och skrift.

Huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%.

Redovisning av senaste 5 åren, i form av studieintyg, AGI, sjukskrivning, arbetslöshet, osv.


MERITERANDE

Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik.

Truckkort


 

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

är ansvarsfull och har god känsla för detaljer.

god fysik då tunga paket förekommer.

har en positiv attityd.

är strukturerad och noggrann.


ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%! Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte.

Varmt välkommen med din ansökan!

OM OSS

Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Ansök nu

Morgonpigg lagerarbetare för extrajobb på DHL Västberga

Lagerarbetare
Läs mer Apr 21
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
VÅRT ERBJUDANDE

På Job&Talent; är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.  Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara in- och utlastning, scanning och ompaketering av gods. Då tunga lyft kan förekomma bör du vara i god fysisk form och inte rädd för att ta i om det behövs.
Arbetspassen sker vardagar på morgonen tiderna är;
mån 06:00-10:00
tis-fre 06:45-10:45

Vi ser gärna att du är tillgänglig 5 dagar i veckan då du kommer täcka vakanser och hoppa in vid sjukdomar med kort varsel, så flexibilitet är ett STORT plus!
Du kommer ha en timanställning.

Gedigen bakgrundskontroll kommer genomföras

KVALIFIKATIONSKRAV

Flytande svenska i både tal och skrift.

Huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%.

Redovisning av senaste 5 åren, i form av studieintyg, AGI, sjukskrivning, arbetslöshet, osv.


MERITERANDE

Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik.

Truckkort


 

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

är ansvarsfull och har god känsla för detaljer.

god fysik då tunga paket förekommer.

har en positiv attityd.

är strukturerad och noggrann.


ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%! Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte.

Varmt välkommen med din ansökan!

OM OSS

Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Ansök nu

Morgonpigg lagerarbetare för extrajobb på DHL Västberga

Lagerarbetare
Läs mer Mar 17
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
VÅRT ERBJUDANDE

På Job&Talent; är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.  Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara in- och utlastning, scanning och ompaketering av gods. Då tunga lyft kan förekomma bör du vara i god fysisk form och inte rädd för att ta i om det behövs.
Arbetspassen sker vardagar på morgonen tiderna är;
mån 06:00-10:00
tis-fre 06:45-10:45

Vi ser gärna att du är tillgänglig 5 dagar i veckan då du kommer täcka vakanser och hoppa in vid sjukdomar med kort varsel, så flexibilitet är ett STORT plus!
Du kommer ha en timanställning.

Gedigen bakgrundskontroll kommer genomföras

KVALIFIKATIONSKRAV

Flytande svenska i både tal och skrift.

Huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%.

Redovisning av senaste 5 åren, i form av studieintyg, AGI, sjukskrivning, arbetslöshet, osv.


MERITERANDE

Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik.

Truckkort


 

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

är ansvarsfull och har god känsla för detaljer.

god fysik då tunga paket förekommer.

har en positiv attityd.

är strukturerad och noggrann.


ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%! Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte.

Varmt välkommen med din ansökan!

OM OSS

Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Ansök nu

Morgonpigg lagerarbetare för extrajobb på DHL Västberga

Lagerarbetare
Läs mer Apr 11
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
VÅRT ERBJUDANDE

På Job&Talent; är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.  Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara in- och utlastning, scanning och ompaketering av gods. Då tunga lyft kan förekomma bör du vara i god fysisk form och inte rädd för att ta i om det behövs.
Arbetspassen sker vardagar på morgonen tiderna är;
mån 06:00-10:00
tis-fre 06:45-10:45

Vi ser gärna att du är tillgänglig 5 dagar i veckan då du kommer täcka vakanser och hoppa in vid sjukdomar med kort varsel, så flexibilitet är ett STORT plus!
Du kommer ha en timanställning.

Gedigen bakgrundskontroll kommer genomföras

KVALIFIKATIONSKRAV

Flytande svenska i både tal och skrift.

Huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%.

Redovisning av senaste 5 åren, i form av studieintyg, AGI, sjukskrivning, arbetslöshet, osv.


MERITERANDE

Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik.

Truckkort


 

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

är ansvarsfull och har god känsla för detaljer.

god fysik då tunga paket förekommer.

har en positiv attityd.

är strukturerad och noggrann.


ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%! Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte.

Varmt välkommen med din ansökan!

OM OSS

Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Ansök nu

Morgonpigg lagerarbetare för extrajobb på DHL Västberga

Lagerarbetare
Läs mer Apr 16
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
VÅRT ERBJUDANDE

På Job&Talent; är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.  Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara in- och utlastning, scanning och ompaketering av gods. Då tunga lyft kan förekomma bör du vara i god fysisk form och inte rädd för att ta i om det behövs.
Arbetspassen sker vardagar på morgonen tiderna är;
mån 06:00-10:00
tis-fre 06:45-10:45

Vi ser gärna att du är tillgänglig 5 dagar i veckan då du kommer täcka vakanser och hoppa in vid sjukdomar med kort varsel, så flexibilitet är ett STORT plus!
Du kommer ha en timanställning.

Gedigen bakgrundskontroll kommer genomföras

KVALIFIKATIONSKRAV

Flytande svenska i både tal och skrift.

Huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%.

Redovisning av senaste 5 åren, i form av studieintyg, AGI, sjukskrivning, arbetslöshet, osv.


MERITERANDE

Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik.

Truckkort


 

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

är ansvarsfull och har god känsla för detaljer.

god fysik då tunga paket förekommer.

har en positiv attityd.

är strukturerad och noggrann.


ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%! Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte.

Varmt välkommen med din ansökan!

OM OSS

Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Ansök nu