Meet a Group international AB jobb i Stockholm

Hitta lediga jobb hos Meet a Group international AB i Stockholm. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Stockholm.

Kundtjänstmedarbetare till teknikföretag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som brinner för service och nöjda kunder! Open Infra söker nu en kundtjänstmedarbetare till deras växande kundtjänst. Vi erbjuder en arbetsmiljö hos fiberlevernatören Open Infra i Solna där man kommer utvecklas inom service och affärsmannaskap. Du kommer tillhöra ett trevligt och proffsigt team om ca 15 personer som jobbar tätt ihop. Effektivitet och kundnöjdhet är nyckeln i det här jobbet och man ska kunna ha många bollar i luften men samtidigt alltid sätta kunden i fokus för att lösa deras problem. Open Infra är ett snabbväxande bolag där man har möjlighet att klättra och gå mot andra roller och avdelningar om man visar framfötterna på sikt. Låter det här som någonting för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande
Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal.
• Svara på mail
• Administrera kundavtal
• Vägleda och besvara kunders frågor gällande fiberinstallation
• Boka ut tekniker vid behov
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och professionell attityd.
• Serviceerfarenhet är ett krav
• Tidigare arbete med telefonen som verktyg är ett krav.
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är flexibel.
Om företaget
Vi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler och nära till kommunikationer i Solna.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande.

Ansök nu

Barnvakt - perfekt extrajobb!

Barnflicka/Barnvakt
Läs mer Jun 30
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Vi har många familjer i Stockholm som väntar på att få träffa den perfekta barnvakten inför höstterminens start i augusti.
Jobbet som barnvakt passar dig som vill jobba som på ett flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 6-10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddagar och kvällar. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten.
Vi som arbetsgivare erbjuder dig:
Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme,
Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning.
Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar
Och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling.

Det är viktigt att du har erfarenhet av arbete som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare.
Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål.
Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka!

Ansök nu

Medarbetare till Emissionsinstitutet sökes!

Backofficepersonal
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du lära dig mer om att arbeta med olika typer av transaktioner inom emissionsinstitut och vara med på Vator Securities spännande tillväxtresa? Välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Corporate Fincance-rådgivaren Vator Securities fortsätter växa snabbt med sina kunder och förstärker nu med en ny medarbetare inom Emissionsinstitutet. Vator Securities erbjuder ett flertal olika tjänster inom Emissionsinstitutet, bland annat anslutning av avstämningsbolag till Euroclear Sweden AB, företrädesemissioner, riktade emissioner samt sammanläggning/split av aktier. Som medarbetare inom Emissionsinstitutet kommer du att tillsammans med den befintliga organisationen bistå med hanteringen och utförandet av dessa tjänster. Du kommer att behöva arbeta självständigt, men med stöd och översyn från ansvarig medarbetare inom Emissionsinstitutet, som har mångårig erfarenhet och kompetens inom området.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har arbetat minst 2-3 år på back office inom bank och finans och är intresserad av att lära dig att arbeta med olika typer av transaktioner inom emissionsinstitut. Eventuella kunskapsluckor kan överbryggas och utgör inte ett hinder, där möjligheten till intern utbildning är god. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och samarbete. Du bör vara en högkvalitativ och mogen person med stark drivkraft, stort ansvarstagande och goda värderingar. Vator Securities är en professionell och familjär miljö som erbjuder rätt personer mycket goda långsiktiga utvecklingsmöjligheter.
Övriga kvalifikationer:
2-3 års relevant yrkeserfarenhet, gärna erfarenhet av att jobba i:
VPC, clearing och settlement
Abasec, Wizer eller annat BO-system
Goda kunskaper i Excel
God kommunikationsförmåga på svenska och engelska i tal och skrift

Som person tror vi att du har följande egenskaper:
Driven, engagerad och ansvarstagande och vill utvecklas inom administration
Arbetar strukturerat och noggrant och gillar att arbeta i högt tempo då Vator Securities stundtals har flertalet transaktioner som genomförs under samma tidsperiod

Ansök nu

Office Manager sökes!

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Är du en serviceinriktad problemlösare som vill ta nästa steg i karriären på ett spännande investeringsbolag i centrala Stockholm? Sök rollen som Office Manager idag!
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Office Manager till Norvestors Stockholmskontor. Som Office Manager på Norvestor ansvarar du för den dagliga driften av kontoret, samt övriga koordinerande och administrativa uppgifter. Du rapporterar till Head of Administration i Oslo och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
På Stockholmskontoret:
- Ta emot besökare, inkommande samtal och hantera e-post
- Förbereda mötesrum för interna/externa möten
- Koordinera och hjälpa till att driva sociala aktiviteter för kontoret
- Se till att hälso- och säkerhetsrutiner är uppdaterade
- Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
- Hålla kontakten med hyresvärd och IT-supportfunktion för att säkerställa att allt i lokalerna fungerar smidigt
- Köpa kontorsmaterial och matvaror samt ordna lunch/catering vid behov
- On- och off-boarding av medarbetare
Övriga arbetsuppgifter:
- Organisera större möten och evenemang
- Stötta med schemaläggning och kalenderhantering
- Stötta de olika kontoren (främst Stockholmskontoret) med olika administrativa uppgifter
- Samarbeta tätt med administrationsteamen på de andra kontoren
Du blir del av ett trevligt gäng på cirka 10 personer som sitter i fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm.
Vi söker dig som
- Har erfarenhet från en liknande roll som Office Manager, Executive Assistant, PA eller kontorsassistent
- Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
- Trivs i en snabbrörlig miljö där brådskande arbetsuppgifter kan uppstå
- Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
- Är en positiv, utåtriktad och social person
- Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
- Är professionell och bra på att kommunicera, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Ansök nu

Junior Account Manager inom reklam och media

Account manager
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig dig som vill göra karriär i mediebranschen och tycker uppsökande försäljning mot företag är intressant. Vi tror att du motiveras av personlig utveckling och möjligheten till hög lön.
Om jobbet
Mediakraft är ledande inom professionell försäljning av annonser i redaktionella, digitala och tryckta medier samt event. Våra uppdrag är alla starka varumärken och dominerande inom sina områden.
Som Account Manager kommer du jobba med försäljning av digitala och tryckta annonser samt natives och event. Jobbet går ut på att skapa långsiktigt lönsamma affärsrelationer med både befintliga och nya kunder. Affärerna görs främst på telefon men en del kundbesök förekommer. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och på sikt eget projektansvar.
Mediakraft erbjuder dig:
spännande och utmanande arbete med bra utvecklingsmöjligheter
fast lön och provision utan övre gräns. Garanterad provision under de första månaderna
centralt kontor i Gamla Stan
37 timmars arbetsvecka med möjlighet till distansarbete upp till 2 dagar per vecka
introduktion i dina arbetsuppgifter och arbetsverktyg
möjlighet till kurser och utbildningar som utvecklar din kompetens
friskvårdsbidrag för tex gymkort och möjlighet till träning på arbetstid

Som Account Manager på Mediakraft är det viktigt att du:
är en tävlingsmänniska som motiveras av att göra affärer
är social, lyhörd och ansvarsfull
är kreativ och lösningsorienterad
behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
har 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande

Erfarenhet från försäljning mot företag och arbete med digitala medier är meriterande men inte ett krav.
Vi på Mediakraft tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet. Därför börjar vi veckan med gemensam frukost och avslutar ofta med AW för dom som vill. Vi har flera roliga och inspirerande aktiviteter under året då vi förenar nytta med nöje. Vi firar alltid våra framgångar. Tar vi årsbudget blir det resa utomlands vilket det blivit varje år hittills. Vi anser att glädje och hälsa är faktorer som ökar prestation, lönsamhet och välbefinnande för alla. Därför uppmuntrar vi till motion och träning med friskvårdsersättning och möjlighet att träna på arbetstid.

Ansök nu

Customer Success Manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Customer Success Manager
Startdeliver is a next generation platform for Customer Success. Startdeliver believe in impact. They want to help companies transform how they work and start delivering impact to their customers. This is going to be the future for any business. Startdeliver's founders have a long background in SaaS and growing successful companies. Startdeliver know what it takes to build a world class company and it starts with a world class team.


What we are looking for
Startdeliver are now looking for more Customer Success Managers to join their CS team based in their office in central Stockholm.
Customer Success at Startdeliver is literally the core of the business, and directly grows the company. By driving their customers adoption and best practises of the Startdeliver platform and success playbook, you will play a key part in growing the revenue as well as further developing their product. Together with a strong and fast growing team of customer success pros you will become an expert and change driver that helps their customers level up in their own customer success journey.


What you will be doing
”It’s all about Customer Success!”, and of course the role as Customer Success Manager is crucial to the future growth and success of Startdeliver. Your tasks and responsibilities on a daily basis will be:



Work closely with your customer portfolio and learn about the customers goals and challenges to understand how you best set them up for success throughout the customer journey.
Drive onboarding projects of new customers through integrations, configuration and best practices. Make the users excited about adopting Startdeliver and how it will support them in reaching their goals.
Drive expansion by continued success – understand how Startdeliver can give more value and grow with their customer by expanding their account.
Ensure customer retention by quickly taking action on declining customer health metrics to understand the problem and get the customer back on track.
Be the voice of customers feedback and needs to help Startdeliver understand how they can improve their product, processes and content resources to help users and customers be more successful with the platform.
Try new things, push yourself and have lots of fun.



Your success
To be successful in this role you need to have a deep understanding of SaaS in general and Customer Success in particular. Customer Success Managers are one of the most important roles in their business. A lot of time, attention, and training will be given to ensure your success.


About you:
Startdeliver are looking for exceptional people with 2+ years experience in Customer Success and/or Account Management. You have a strong drive, solve problems and achieve results. You have a strong technical acumen with an understanding of SaaS products and integrations. You are motivated by driving change, reaching goals and being part of a growth journey and a great team.
In addition to functional experience, Stardeliver see the following as positive on your application:

Excellent communication skills
Project management experience
Worked in another SaaS or Tech company
Competed at a very high level in any sport
Academic education
Startup experience


You will work directly with the Chief Customer Officer and in close cooperation with their Product and Sales teams. If you're looking to grow extremely fast in your career, come join Startdeliver!

Ansök nu

Sveriges bästa säljare sökes!

Telefonförsäljare
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om jobbet
För kunds räkning söker vi dig som är driven, målinriktad och brinner för att bygga långsiktiga relationer. Företaget är under stark tillväxt och söker dig som vill bli en del av deras team på kontoret, ett ungt team som varje dag har roligt tillsammans och arbetar mot uppsatta mål. För att du ska få de bästa förutsättningarna för att lyckas så erbjuds du utbildning inom försäljning. Företaget erbjuder dessutom engagerade teamledare, färdiga manus och uppföljningsmöten där du får visualisera dina insatser. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill utvecklas inom försäljning!
Din profil
Telefonen kommer att vara ditt främsta arbetsredskap och din marknad är både nya och gamla kunder inom den finansiella sektorn. Du behöver inte ha några tidigare erfarenheter även om det också är meriterande. Däremot så kräver rollen att du pratat svenska obehindrat, är glad, positiv och utåtriktad. Att vara lösningsorienterad och lyhörd är en självklarhet för dig. Som person är du affärsorienterad och självgående med hög initiativförmåga och hög drivkraft. Du trivs att vara en del av ett team, men har heller inga problem med att arbeta självständigt.
Vi erbjuder:
- Fast månadslön + provision + bonussystem
- Kontinuerlig produkt- och säljutbildning
- Bra karriärmöjligheter
- Personalförmåner såsom friskvård, busskort/fri parkering
- Personalaktiviteter/årlig företagsresa/tävlingar
- Flexibel arbetstid, 35h/vecka

Rekryteringen sker löpande så skicka gärna din ansökan redan idag!

Ansök nu

Junior Account Executive

Account manager
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Account executive
Startdeliver is a next generation platform for Customer Success. We believe in impact. We want to help companies transform how they work and start delivering impact to their customers. This is going to be the future for any business. Startdeliver's founders have a long background in SaaS and growing successful companies. We know what it takes to build a world class company and it starts with a world class team


What we are looking for
Startdeliver as a company is aiming high - we want to change an industry and offer new and highly efficient tools that help our clients maximize their Customer Success journey. It’s hard work but with that comes growth and exciting opportunities. If you are a highly driven individual that are passionate about Sales and with experience from and strong interest in SaaS then you might be our next Account Executive. Startdeliver will offer you a platform to grow your career in super speed.


What you will be doing
”It’s all about sales!”, and of course the role as Account Executive is crucial to the future growth and success of Startdeliver. Your tasks and responsibilities on a daily basis will be:

Source new leads and get leads from our demand generation
Identify and prospect new potential customers.
Initiate contact by phone, email and LinkedIn.
Book qualified web demos.
Run web meetings, demos and presentations.
Communicate and engage with decision makers.
Send quotes, e-signs and close deals
Focus on meeting monthly quotas
Collaborate with other skilled teams in Demand Gen and Customer Success.
Try new things, push yourself and have lots of fun.

Startdeliver’s clients and prospects are often a mirror of themselves which means that you will be part of a fast moving and dynamic work environment where you will face new opportunities and challenges everyday.


Your success
To be successful in this role you need to have a deep understanding of SaaS in general and you know your way around. Expressions like MRR, Churn Rate, CAC, CLV are easily put into context by you. Customer Success is an area of particular knowledge and interest to you.
If you come with the above we will in turn give you a lot of time, attention, and training to ensure your success and accelerate your growth.


About you:
Startdeliver is looking for exceptional people early in their sales career. As a person you:
Have a strong drive,
Solve problems and create results.
Are motivated by reaching goals and being part of a growth journey and a great team.

In addition to sales experience, we see the following as bonus:
Worked in another SaaS or Tech company
Competed at a very high level in any sport
Academic education
Startup experience

Ansök nu

Facility Engineer

Servicetekniker, data
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Equinix is the world’s digital infrastructure company, operating 200+ data centres across the globe and providing interconnections to all the key clouds and networks.
Their global platform allows customers to place infrastructure wherever they need it and connect it to everything they need to succeed.

Job Summary
Equinix need several Critical Facility Engineers who can perform repairs, maintenance and engage with customers directly regards their specific solutions and installations aligned to this. Collaborates with others to resolve incidents and to keep the datacenter running smoothly.

Responsibilities
Facility/Infrastructure Maintenance
Performs site inspections and monitors the building and IBX alarms
Performs preventative maintenance on site infrastructure (e.g. maintenance of primary infrastructures), or manage vendors
Assists more senior staff in repairs and corrective maintenance



Site Administration
Completion of site logs and data gathering for work permits, such as MOPs and scripts



Incident Management
Assists senior staff with responding to all on-site incidents and acts as directed
May begin responding to basic incidents based on own knowledge and experience



Work Orders - Completes basic work requests such as but not limited to :
Circuit installations
Perform troubleshooting and electrical repairs
Minor installations on electrical systems



Collaboration
Provides assistance to department during routine maintenance activities



Additional Projects
Contributes to ongoing infrastructure projects


What they expect from you:
ECY Qualified
Previous critical environment experience would be desirable
Willingness to work shifts and on-call rotations
You have a can-do attitude, self-motivated, works well in teams and has good customer service skills.
Communication skills:
Fluency in written and spoken English is a must.
Proficiency in Swedish is desirable but not required.


What they will be offering:
Competitive salary
Annual Bonus Plan
Insurance and Health: Private Healthcare, Heath & Wellbeing
Investment: Employee Stock Purchase Plan and Company Pension
Excellent growth and advancement opportunities

Equinix do not offer relocation and therefore you must have your work permit in order to apply for this job.

Ansök nu

Facility Engineer – Temporary Position

Servicetekniker, data
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Equinix is the world’s digital infrastructure company, operating 200+ data centres across the globe and providing interconnections to all the key clouds and networks.
Their global platform allows customers to place infrastructure wherever they need it and connect it to everything they need to succeed.

Job Summary
Equinix need a Critical Facility Engineer who can perform repairs, maintenance and engage with customers directly regards their specific solutions and installations aligned to this. Collaborates with others to resolve incidents and to keep the datacenter running smoothly. This is a temporary position until end om march 2023.

Responsibilities
Facility/Infrastructure Maintenance
Performs site inspections and monitors the building and IBX alarms
Performs preventative maintenance on site infrastructure (e.g. maintenance of primary infrastructures), or manage vendors
Assists more senior staff in repairs and corrective maintenance



Site Administration
Completion of site logs and data gathering for work permits, such as MOPs and scripts



Incident Management
Assists senior staff with responding to all on-site incidents and acts as directed
May begin responding to basic incidents based on own knowledge and experience



Work Orders - Completes basic work requests such as but not limited to :
Circuit installations
Perform troubleshooting and electrical repairs
Minor installations on electrical systems



Collaboration
Provides assistance to department during routine maintenance activities



Additional Projects
Contributes to ongoing infrastructure projects


What they expect from you:
ECY Qualified
Previous critical environment experience would be desirable
Willingness to work shifts and on-call rotations
You have a can-do attitude, self-motivated, works well in teams and has good customer service skills.
Communication skills:
Fluency in written and spoken English is a must.
Proficiency in Swedish is desirable but not required.


What they will be offering:
Competitive salary
Annual Bonus Plan
Insurance and Health: Private Healthcare, Heath & Wellbeing
Investment: Employee Stock Purchase Plan and Company Pension
Excellent growth and advancement opportunities


Equinix do not offer relocation and therefore you must have your work permit in order to apply for this job.

Ansök nu

Junior Account Manager

Account manager
Läs mer Jun 28
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Har du en inställning att blir bäst på det du gör och får ofta höra att du alltid utmanar dig själv? Trivs du med högt uppsatta mål och får din energi av att nå målen? Vill du starta din försäljningskarriär tillsammans med ett företag som värnar om en arbetsplats där vi gör saker tillsammans och är lika duktiga på att fira resultaten som att nå dem?

Om företaget
Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.


Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.
Bravura Stockholm består av ca 90 st medarbetare, där 25 av oss arbetar med försäljning. Här får du möjligheten att bli en del av ett stort, engagerat och personligt team som besitter mängder av kunskap.

Om tjänsten
Som Account Manager hos oss arbetar du med att bygga upp din egen kundbas och du har möjlighet att skaffa dig ett stort kontaktnät i näringslivet. Du kommer i kontakt med företag inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn och vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll.


Du ansvarar för affären från ax till limpa vilket innebär att du självständigt prospekterar och bokar möten hos potentiella kundföretag. Väl ute på dina kundmöten gör du behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Du prisförhandlar och skriver offerter samt har ett tätt samarbete med dina kollegor på rekryterings- och bemanningsavdelningen. Du har eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer med dina kunder, det är en entreprenöriell miljö där du får driva dina egna affärer!

Sales Trainee Program
Sales Trainee Program är en del av Bravuras långsiktiga målsättning mot att bli bäst i världen på det vi gör. Vi vill med detta program ge dig bästa förutsättningarna att lyckas i din roll. Du kommer:
Utvecklas inom försäljning och nå nya höjder
Lära dig grunderna inom B2B-försäljning inklusive: mötesteknik & mötesstruktur, prissättning & förhandlingsteknik, affärsförståelse & kundfokus med mera.
Vara del av ett framgångskoncept och snabb tillväxtresa
Jobba tillsammans med härliga kollegor i en kultur som präglas av engagemang, glädje och framgång


Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå.


Om du sliter för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Har du detta i kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!
För att kunna utföra arbetet behövs dock att du har (eller planerar att ta) B-körkort samt goda kunskaper i svenska och bekväm med att uttrycka dig på engelska.


Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt. Det är starkt meriterande med erfarenhet inom service och försäljning.
Övrig information
Start: 8 augusti
Plats: Stockholm
Lön: Fast + provision
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Junior Datacenter Tekniker

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Jun 28
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Conapto söker en driven Datacenter tekniker
Conapto AB lanserades 1 oktober 2018 som ett resultat av ett förvärv av Sungard Availability Services svenska verksamhet. Conapto har huvudkontor på Gärdet i Stockholm och två moderna datacenter (norra och södra Stockholm).
Sedan 2021 ägs Conapto av Marguerite II, en paneuropeisk infrastrukturfond på 745 miljoner euro som främst riktar sig till greenfield-investeringar i förnybara energikällor, energi, transport och digital infrastruktur i de 27 EU-länderna och föranslutningsländerna.
Bli en del av ett lokalt svenskt bolag med stora ambitioner på en annars globaliserad marknad. Trots att företaget funnits ett par år så finns stämningen och känslan av en start-up kvar.
Conapto erbjuder säker, hållbar och flexibel colocation med 100% tillgänglighet samt uppkopplingen till molnet som behövs för att våra kunder skall kunna skapa en flexibel plattform för en modern hybrid IT-portfölj utan bindningstider
Vi söker nu en Datacenter tekniker
Är du en driven problemlösare med erfarenhet av installation, el eller data? Vi söker nu dig som vill arbeta brett och flexibelt som tekniker ute i våra datacenter. Vi sitter idag i fräscha lokaler vid Gärdet och är ca 25 personer på kontoret och har även två toppmoderna datacenter i Sollentuna och Sätra. Du kommer att ingå i ett tight team på 10 personer, där du får möjlighet att vara med och bidra för den fortsatta utvecklingen av företaget. Huvudplacering kommer att vara vid Sätra datacenter.
I rollen som Datacenter tekniker krävs det att du har en praktisk teknisk kompetens samt kommunikativa färdigheter då du har ett nära samarbete med kunder och kollegor. Som person ser vi att du är noggrann och strukturerad och gillar att jobba i team samt mån om att leverera högkvalitativ service.
Kvalifikationer
· Gymnasial utbildning inom el, data, nätverk eller motsvarande arbetslivserfarenhet
· Serviceinriktad
· Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
· Körkort

Vanligt förekommande arbetsuppgifter är
· Rackinstallationer
· Datakablering
· Uppgradering, utbyte och konfiguration av hårdvara
· Felsökning & incidenthantering i dialog med kund
· Delta vid underhåll av kritisk infrastruktur
· Planering av elinstallationer i samarbete med våra elektriker
· Installation av fiber/kommunikationsinfrastruktur i samarbete med våra partners

Det är en bred roll där det finns stora möjligheter att utvecklas och få utökat ansvar.
Beredskap ingår i tjänsten på 1-2 års sikt.

Ansök nu

Extrajobb som barnvakt!

Barnflicka/Barnvakt
Läs mer Jun 28
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Vi har många familjer i Stockholm som just nu väntar på att få en riktigt bra barnvakt.
Jobbet som barnvakt passar dig som vill jobba som på ett flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 5 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddagar och kvällar. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten.
Vi som arbetsgivare erbjuder dig:
Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme,
Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning.
Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar
Och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling.

Det är viktigt att du har erfarenhet av arbete som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare.
Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål.
Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringsansvarig.

Ansök nu

Junior Transaction Paralegal/VDR-specialist

Administrativ assistent
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vinge är en av Nordens största affärsjuridiska advokatbyråer. Inom Vinges Affärsstöd är tempot högt och som medarbetare får du en roll att växa i. Du som arbetar här får inblick i affärsjuridikens olika områden och bidrar med just din kunskap till Vinges affär. Miljön är kunskapsintensiv med stora möjligheter till utveckling. Vi pratar ofta om den Vingeanda som gör vår arbetsplats så speciell. Den bygger på engagemang, viljan att göra skillnad, förmågan att se lösningar och att vi alltid ställer upp för varandra. Lika självklart som att vi delar med oss av vår kunskap, engagerar vi oss i nya projekt för att ständigt utveckla oss själva, varandra och Vinges tjänster.

Oavsett vad du har gjort tidigare kommer du snabbt in i hetluften på Vinge. Du får arbeta i spännande uppdrag inom den komplexa affärsjuridiken tillsammans med kompetenta och härliga kollegor. För oss är det viktigt att du som medarbetare får växa i ditt yrke, påverka i ditt arbete och att du får utrymme att vara dig själv. Vinge är en dynamisk, snabbt växande organisation och vår drivkraft är att alltid ligga i framkant.
M&A
Vinges M&A-team är och har under en lång tid varit det mest aktiva teamet på den svenska M&A-marknaden. Teamet rådger löpande högprofilerade private equity- och industriklienter i ett brett spektrum av transaktioner. Hos oss kommer du därmed redan från din första dag att kunna välja din egen väg framåt inom M&A-arbetet. Vi garanterar dig en brant utvecklingskurva, stimulerande arbetsuppgifter och väldigt kompetenta kollegor som brinner för lagspel.
Om tjänsten
Som Transaction Paralegal/VDR-specialist ansvarar du för att effektivisera samt assistera i M&As; projekt.. Du ansvarar för den administrativa delen av sälj- och köpprocessen och agerar länk mellan jurister, klienter samt datarummet. I rollen ingår att involvera Projektassistenterna i arbetet. Du ansvarar även för att utbilda internt och externt (rådgivare och tredje part). Du utvärderar och har löpande kontakt med datarumsleverantörer för att kunna bistå med rådgivning gällande den bästa datarumslösningen.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Klientkontakt i köp- och säljprocesser
Strukturera upp och administrera virtuella datarum
Handleda Projektassistenter
Bollplank för juristerna kring uppstart av projekt men även löpande under projekt
Granska och utvärderar alla datarumsleverantörer som finns på marknaden
Ansvara för kontakten med datarumsleverantörer
Göra en första granskning av materialet vid sälj- och köpprocesser

Din arbetsplats är på Vinges kontor i Centrala Stockholm.
Din profil
För att lyckas i rollen har du god administrativ vana samt gedigen erfarenhet utav att hantera stora mängder data. Vi ser att du har en ekonomisk bakgrund med erfarenhet av större transaktioner. Meriterande om du arbetat med molntjänster. Vidare ser vi att du kan arbeta självständigt samt i team.

Ansök nu

Junior ICT-Tekniker

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du vara en del av byggnationen av framtidens nät? Gillar du modern teknik och vill vara en del av ett nytänkande företag?
På Transtema får du vara med och bygga, underhålla och sköta driften av Sveriges kommunikationsnät. Det handlar om framtidens 5G-nät, om att se till att fibernätet aldrig ligger nere och om att bygga ut laddningsinfrastrukturen för elfordon. För att bara nämna några saker.


Om företaget
Du blir en del av ett spännande företag som växer snabbt och där du har goda utvecklingsmöjligheter. Transtema finns på över 85 orter i Sverige och deras kultur präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar och engagemang för att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.


Om teamet & rollen
Nu söker Transtema en ICT-tekniker till Kista och Rosersberg som tillsammans med sitt team kan ansvara för att servrar, nätverk och att annan typ av hårdvara installeras och fungerar. Teamet består av 15 personer och ni kommer tillsammans jobba med att underhålla och övervaka installerad hårdvara, arbeta med konfiguration och dokumentation, samt koppla och driftsätta utrustning.


Om dig
Några saker som är viktiga för denna roll är att du:

Har relevant utbildning
Har tidigare erfarenhet av serverinstallationer och kabeldragning
Har arbetat i datahallar tidigare och utfört installationer av servrar, routrar och switchar
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Som person önskar vi att du är kommunikativ, noggrann och gillar att jobba med problemlösning. Du är också en lagspelare i det att du gillar att arbeta med andra, är ödmjuk och gärna tar emot feedback.

Ansök nu

Marketplace Internship

Marknadsförare
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
We are now looking for interns from August and forward to join our fast-growing Marketplace department. Are you looking for an exciting internship and get the opportunity to develop your knowledge in digital sales through marketplace channels and contribute to deals around the world? About Twistshake Twistshake is a young, fast-growing company with big dreams. We are committed, have passion, and strive for the most satisfied customers in the industry. We keep our way to decisions short and we choose to see opportunities and solutions when others choose detours. We’re offering niche baby and award-winning products with a dedication towards attractive design, safety, and quality. In a short period of time, we have disrupted the baby feeding market through our innovative and colorful feeding products for children aged 0-4 years. Our products are sold in over 70 countries. About the internship In this internship you will work together with the Marketplace team towards the vision of gaining market share in the digital landscape via Marketplaces. This through a fast-growing young baby brand approach, establishing our marketplace operations in the most optimal way, mapping our digital footprint, and setting our future strategy with global pure players such as Amazon. You will be involved in - Support, check & ensure that we have the right product data on our Marketplaces - Improve product content in different Marketplaces - Correct data issues to ensure our product is up to date - Amazon advertising for better brand performance - Produce data and reports for daily business use - Ad-hoc assignments to support sales - Support other projects About you - You have analytical skills - You have a good knowledge in Excel - You are good at communicating and presentation - You have an ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively - You are hands on and a doer - You are a team player - It’s a plus if you have E-com experience - You communicate fluently in English. It’s a plus if you speak Spanish, Italian or Chinese - Internship from August or September 2022 for at least 12 weeks What you are offered In addition to experience and references in Marketplaces, you are offered guidance, coaching and development of knowledgeable supervisors. You will belong to our office in central Stockholm. Of course you, like all our other employees, are invited to our aw’s, breakfasts and nice gatherings. For the right person, there is an opportunity for employment after completing the internship. Apply for this internship by attaching your CV and personal letter and let us know why you want to be part of our fantastic team!
Om anställningen
Lön
Lön enligt överenskommelse
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Anställningsvillkor
Heltid Internship
Var ligger arbetsplatsen?
Arbetsplatsen ligger i kommunen Stockholm i Stockholms län.

Ansök nu

Junior Business Analyst

Affärskonsult, IT
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Driven Business Analyst sökes
Vi har en spännande roll och utmaning för dig som har erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling och vill fortsätta att utvecklas. Du är van att samla in olika data och information, göra analyser och komma med utvecklingsförslag. Detta är en möjlighet för dig att ta nästa steg i karriären.

Du kommer i rollen som konsult med inriktning på Business Analysis få möjlighet att arbeta med många olika typer av projekt, med det gemensamt att du kommer att vara med och driva hela processer från analys till uppföljning av olika insatser. En bred och varierande roll där du kommer att få stort ansvar i projekten. Omfattning och inriktning på projekten kommer att variera men ditt fokus kommer att ligga på analys.
Din nya arbetsgivare kommer att vara BalCom, ett konsultbolag som arbetar med tyngre uppdrag inom projektledning, digitalisering och verksamhetsförändring. De tror på ett nära samarbete med kunden, att alltid överträffa ställda förväntningar och därmed leverera mervärde till sina kunder.
Flertalet av kunderna är större koncerner med fokus på telekom.


Du får arbeta i ett konsultbolag med möjlighet att ta ett stort personligt ansvar, trevliga kollegor och med spännande uppdrag inom verksamhetsförändring.




Vad vi letar efter?
i letar nu efter dig som redan trivs eller tror kommer att trivas i rollen som konsult. Du kan snabbt sätta dig in i nya organisationer och olika projekt, både stora som små. Du kommer arbeta med verksamhetsutveckling, digitalisering och projektarbeten. Du uppskattar att arbeta i ett entreprenörsföretag med korta beslutsvägar och gillar att ta ett stort eget ansvar, både för din egen utveckling men även för företagets.
Vi ser att du är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift.




Vad kommer du att göra?


· Samla in och analysera olika datapunkter och information
· Analysera kundens verksamhet utifrån affärsstrategier
· Identifiera problem och utmaningar för presentation till stakeholders
· Stakeholder management
· Kommunicera analysresultat internt hos kund
· Stötta i uppföljningen av olika initiativ drivet av analyserna
· Hålla i, och genomföra utbildningar

Hur är du som person?
· Analytisk
· Målmedveten
· Prestigelös
· Tålmodig

Vad har du gjort innan? Du får gärna ha några års erfarenhet av liknande arbete antingen som konsult eller anställd på ett större bolag och jobbat med liknande uppgifter.

Välkommen med din ansökan!
Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Junior Redovisningsekonom för omgående start

Redovisningsekonom
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Vår kund är Sveriges främsta glasproducent med det mest heltäckande sortimentet av standardglasförpackningar för livsmedels- och dryckesindustrin. Företaget utvecklar till exempel ett sortiment av flaskor och förpackningar eller helt nydesignade glasflaskor eller behållare till kundens exakta specifikationer och förväntningar.
DIN ROLL:
I din roll som Redovisningsekonom kommer du att arbeta med följande uppgifter:
Löpande bokföring
Månadsavstämning
Reskontra
Fakturering
Betalningar
Momsdeklaration
Periodisk sammanställning
Intrastatrapportering

VEM ÄR DU?
Vi söker dig som:
Har minst två års erfarenhet av en liknande roll
Har en högskoleutbildning inom ekonomi, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning

Du är kommunikativ med god samarbetsförmåga och drivs av att få med dina kollegor i utvecklingen. Vi ser att du är öppen och kommunikativ, strukturerad och arbetar självständigt.

Ansök nu

Junior Redovisningsekonom för omgående start

Redovisningsekonom
Läs mer Jun 23
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Vår kund är Sveriges främsta glasproducent med det mest heltäckande sortimentet av standardglasförpackningar för livsmedels- och dryckesindustrin. Företaget utvecklar till exempel ett sortiment av flaskor och förpackningar eller helt nydesignade glasflaskor eller behållare till kundens exakta specifikationer och förväntningar.
DIN ROLL:
I din roll som Redovisningsekonom kommer du att arbeta med följande uppgifter:
Löpande bokföring
Månadsavstämning
Reskontra
Fakturering
Betalningar
Momsdeklaration
Periodisk sammanställning
Intrastatrapportering

VEM ÄR DU?
Vi söker dig som:
Har minst två års erfarenhet av en liknande roll
Har en högskoleutbildning inom ekonomi, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning

Du är kommunikativ med god samarbetsförmåga och drivs av att få med dina kollegor i utvecklingen. Vi ser att du är öppen och kommunikativ, strukturerad och arbetar självständigt.

Ansök nu

Junior Redovisningsekonom för omgående start

Redovisningsekonom
Läs mer Jun 22
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Vår kund är Sveriges främsta glasproducent med det mest heltäckande sortimentet av standardglasförpackningar för livsmedels- och dryckesindustrin. Företaget utvecklar till exempel ett sortiment av flaskor och förpackningar eller helt nydesignade glasflaskor eller behållare till kundens exakta specifikationer och förväntningar.
DIN ROLL:
I din roll som Redovisningsekonom kommer du att arbeta med följande uppgifter:
Löpande bokföring
Månadsavstämning
Reskontra
Fakturering
Betalningar
Momsdeklaration
Periodisk sammanställning
Intrastatrapportering

VEM ÄR DU?
Vi söker dig som:
Har minst två års erfarenhet av en liknande roll
Har en högskoleutbildning inom ekonomi, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning

Du är kommunikativ med god samarbetsförmåga och drivs av att få med dina kollegor i utvecklingen. Vi ser att du är öppen och kommunikativ, strukturerad och arbetar självständigt.

Ansök nu

Studentmedarbetare inom rekrytering

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vårdbron Group består av två bemanningsföretag som bemannar och rekryterar all form av vårdpersonal; Vårdbron AB & Vårdbron Sverige AB. Vi är ett ungt bolag som drog i gång verksamheten januari 2020 och har därefter vuxit med stormsteg. Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus och till positiva kollegor som satsar framåt!
Om rollen
Nu söker vi en studentmedarbetare som vill arbeta med försäljning och rekrytering. Vårdbron söker nu dig som är i början av din karriär och vill jobba med ett socialt yrke i ett försäljningsdrivet företag med hjärtat på rätt ställe.
Du blir vår stöttepelare i det dagliga arbetet framförallt inom kontakt med potentiella konsulter där du bland annat kommer att arbeta med:
• Första kontakt
• Behovsanalys
• Relationsskapande försäljning
• Matcha våra konsulter mot uppdrag tillsammans med en dedikerad bemanningsspecialist
Ditt dreamteam består av bemanningsstjärnorna Patrik, George och Agnes, dunderekonomen och marknadsexperten Jonna, kontorshunden Basse samt teamets ledare Ilian.
Vem är du?
För att trivas i rollen tror vi att du är utåtriktad och inte rädd för att initera kontakt med nya människor. Vidare ser vi att du har erfarenhet av någon typ av försäljning, såväl telefon som fysisk. Vi ser att du som söker har minst 2 terminer kvar på din ubildning.

Ansök nu

Junior Ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vår kund arbetar med att matcha uppdrag med rätt kompetens, en förmedling som görs utan att de själv anställer några konsulter. Nu söker vår kunds redovisningsteam stöttning av en ekonomiassistent på heltid som kommer stötta i arbetet med kontering av leverantörsfakturor.
Som konsult kommer du inte bara erbjudas möjligheten att bredda din kunskap inom fakturahantering, du kommer också erbjudas en företagskultur berikad av roliga kickoffer, kontorsfester, AW:s och andra evenemang. Utöver detta står vår kund även inför en flytt från sitt nuvarande kontor på Mäster Samuelsgatan till nyrenoverade lokaler på Vasagatan!
Detta är ett konsultuppdrag. Uppdraget kommer att vara på heltid och förväntas pågå initialt under sex månader med goda chanser till förlängning.
Du erbjuds
Möjligheten att bredda dina praktiska erfarenheter inom ekonomi
Att bli en del av ett kompetent redovisningsteam med motiverade kollegor
En engagerad konsultchef som kommer coacha och stötta dig i din fortsatta karriär

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta med kontering av leverantörsfakturor. Du kommer arbeta i systemet Basware och i övrigt stötta redovisningsavdelningen med olika administrativa uppgifter.
Vi söker dig som
Har en avslutad eftergymnasial utbildning i ekonomi alternativt motsvarande relevant erfarenhet
Har tidigare erfarenheter av fakturahantering
Har goda kunskaper i Excel
Har goda kunskaper i svenska och engelska

För detta konsultuppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är social där din positivitet smittar av sig på dina kollegor. Du sprider god energi och är mån om att göra bra ifrån dig. Vidare är du noggrann, prestigelös och är duktig på att arbeta effektivt och fokuserat.
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Långsiktighet: 6 månader med chans till förlängning
Placering: Mäster Samuelsgatan, snart flytt till Vasagatan

Ansök nu

Junior Ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vår kund arbetar med att matcha uppdrag med rätt kompetens, en förmedling som görs utan att de själv anställer några konsulter. Nu söker vår kunds redovisningsteam stöttning av en ekonomiassistent på heltid som kommer stötta i arbetet med kontering av leverantörsfakturor.
Som konsult kommer du inte bara erbjudas möjligheten att bredda din kunskap inom fakturahantering, du kommer också erbjudas en företagskultur berikad av roliga kickoffer, kontorsfester, AW:s och andra evenemang. Utöver detta står vår kund även inför en flytt från sitt nuvarande kontor på Mäster Samuelsgatan till nyrenoverade lokaler på Vasagatan!
Detta är ett konsultuppdrag. Uppdraget kommer att vara på heltid och förväntas pågå initialt under sex månader med goda chanser till förlängning.
Du erbjuds
Möjligheten att bredda dina praktiska erfarenheter inom ekonomi
Att bli en del av ett kompetent redovisningsteam med motiverade kollegor
En engagerad konsultchef som kommer coacha och stötta dig i din fortsatta karriär

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta med kontering av leverantörsfakturor. Du kommer arbeta i systemet Basware och i övrigt stötta redovisningsavdelningen med olika administrativa uppgifter.
Vi söker dig som
Har en avslutad eftergymnasial utbildning i ekonomi alternativt motsvarande relevant erfarenhet
Har tidigare erfarenheter av fakturahantering
Har goda kunskaper i Excel
Har goda kunskaper i svenska och engelska

För detta konsultuppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är social där din positivitet smittar av sig på dina kollegor. Du sprider god energi och är mån om att göra bra ifrån dig. Vidare är du noggrann, prestigelös och är duktig på att arbeta effektivt och fokuserat.
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Långsiktighet: 6 månader med chans till förlängning
Placering: Mäster Samuelsgatan, snart flytt till Vasagatan

Ansök nu

Studentmedarbetare inom rekrytering

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jun 23
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vårdbron Group består av två bemanningsföretag som bemannar och rekryterar all form av vårdpersonal; Vårdbron AB & Vårdbron Sverige AB. Vi är ett ungt bolag som drog i gång verksamheten januari 2020 och har därefter vuxit med stormsteg. Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus och till positiva kollegor som satsar framåt!
Om rollen
Nu söker vi en studentmedarbetare som vill arbeta med försäljning och rekrytering. Vårdbron söker nu dig som är i början av din karriär och vill jobba med ett socialt yrke i ett försäljningsdrivet företag med hjärtat på rätt ställe.
Du blir vår stöttepelare i det dagliga arbetet framförallt inom kontakt med potentiella konsulter där du bland annat kommer att arbeta med:
• Första kontakt
• Behovsanalys
• Relationsskapande försäljning
• Matcha våra konsulter mot uppdrag tillsammans med en dedikerad bemanningsspecialist
Ditt dreamteam består av bemanningsstjärnorna Patrik, George och Agnes, dunderekonomen och marknadsexperten Jonna, kontorshunden Basse samt teamets ledare Ilian.
Vem är du?
För att trivas i rollen tror vi att du är utåtriktad och inte rädd för att initera kontakt med nya människor. Vidare ser vi att du har erfarenhet av någon typ av försäljning, såväl telefon som fysisk. Vi ser att du som söker har minst 2 terminer kvar på din ubildning.

Ansök nu

Junior Ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 23
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vår kund arbetar med att matcha uppdrag med rätt kompetens, en förmedling som görs utan att de själv anställer några konsulter. Nu söker vår kunds redovisningsteam stöttning av en ekonomiassistent på heltid som kommer stötta i arbetet med kontering av leverantörsfakturor.
Som konsult kommer du inte bara erbjudas möjligheten att bredda din kunskap inom fakturahantering, du kommer också erbjudas en företagskultur berikad av roliga kickoffer, kontorsfester, AW:s och andra evenemang. Utöver detta står vår kund även inför en flytt från sitt nuvarande kontor på Mäster Samuelsgatan till nyrenoverade lokaler på Vasagatan!
Detta är ett konsultuppdrag. Uppdraget kommer att vara på heltid och förväntas pågå initialt under sex månader med goda chanser till förlängning.
Du erbjuds
Möjligheten att bredda dina praktiska erfarenheter inom ekonomi
Att bli en del av ett kompetent redovisningsteam med motiverade kollegor
En engagerad konsultchef som kommer coacha och stötta dig i din fortsatta karriär

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta med kontering av leverantörsfakturor. Du kommer arbeta i systemet Basware och i övrigt stötta redovisningsavdelningen med olika administrativa uppgifter.
Vi söker dig som
Har en avslutad eftergymnasial utbildning i ekonomi alternativt motsvarande relevant erfarenhet
Har tidigare erfarenheter av fakturahantering
Har goda kunskaper i Excel
Har goda kunskaper i svenska och engelska

För detta konsultuppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är social där din positivitet smittar av sig på dina kollegor. Du sprider god energi och är mån om att göra bra ifrån dig. Vidare är du noggrann, prestigelös och är duktig på att arbeta effektivt och fokuserat.
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Långsiktighet: 6 månader med chans till förlängning
Placering: Mäster Samuelsgatan, snart flytt till Vasagatan

Ansök nu

Studentmedarbetare inom rekrytering

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jun 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vårdbron Group består av två bemanningsföretag som bemannar och rekryterar all form av vårdpersonal; Vårdbron AB & Vårdbron Sverige AB. Vi är ett ungt bolag som drog i gång verksamheten januari 2020 och har därefter vuxit med stormsteg. Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus och till positiva kollegor som satsar framåt!
Om rollen
Nu söker vi en studentmedarbetare som vill arbeta med försäljning och rekrytering. Vårdbron söker nu dig som är i början av din karriär och vill jobba med ett socialt yrke i ett försäljningsdrivet företag med hjärtat på rätt ställe.
Du blir vår stöttepelare i det dagliga arbetet framförallt inom kontakt med potentiella konsulter där du bland annat kommer att arbeta med:
• Första kontakt
• Behovsanalys
• Relationsskapande försäljning
• Matcha våra konsulter mot uppdrag tillsammans med en dedikerad bemanningsspecialist
Ditt dreamteam består av bemanningsstjärnorna Patrik, George och Agnes, dunderekonomen och marknadsexperten Jonna, kontorshunden Basse samt teamets ledare Ilian.
Vem är du?
För att trivas i rollen tror vi att du är utåtriktad och inte rädd för att initera kontakt med nya människor. Vidare ser vi att du har erfarenhet av någon typ av försäljning, såväl telefon som fysisk. Vi ser att du som söker har minst 2 terminer kvar på din ubildning.

Ansök nu

Internship – Examensarbete eller nyexaminerad

Affärsutvecklare
Läs mer Jun 23
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Spännande Tech start-up söker nu två superanalytiker för ett internship med start i augusti!
Digitaltolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt Vi har haft en tillväxt på över 2.800 procent de senaste fyra åren och blev i år utnämnda till Supergasell och Sveriges snabbast växande företag. Nu är det dags att skala upp koncernen och bredda vårt matchningskoncept och tjänsteerbjudande till andra marknader, både i Sverige och Europa
Om tjänsten:
Vi tror att du är nyexaminerad eller studerande (examensarbete) och studerar Industriell ekonomi/ Business & Management/ Internationell Business eller liknande. Eller så söker du ett företag för internship där du får integrera kunskap och teori från din utbildning i en professionell miljö där du kan vidare utveckla dina kompetenser.
Arbetat kan handla om beroende på bakgrund och erfarenhet:
Utföra analys av marknaden, scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Driva två fundraising projekt i 2–4 månader, du ska hitta och prata med investerare.
Bistå i arbetet att scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Om oss:
DigitalTolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt. Helt enkelt för att vi gillar att erbjuda kvalitet, smarta IT-lösningar både för våra tolkar, tolkanvändare och kunder. Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning. Vi har ritat om spelplanen inom tolkbranschen och har haft?en tillväxt på över 2,800 procent de senaste fyra åren. VI gör skillnad på riktigt!
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen”.
Efter att ha revolutionerat tolkbranschen är det nu dags att skala upp och bredda det unika matchningskonceptet till andra marknader i syfte att hjälpa företag att förenkla bemanningen, öka träffsäkerheten och minska administrationen. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i annars relativt traditionella branscher med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla.

Ansök nu

Internship – Examensarbete eller nyexaminerad

Affärsutvecklare
Läs mer Jun 17
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Spännande Tech start-up söker nu två superanalytiker för ett internship med start i augusti!
Digitaltolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt Vi har haft en tillväxt på över 2.800 procent de senaste fyra åren och blev i år utnämnda till Supergasell och Sveriges snabbast växande företag. Nu är det dags att skala upp koncernen och bredda vårt matchningskoncept och tjänsteerbjudande till andra marknader, både i Sverige och Europa
Om tjänsten:
Vi tror att du är nyexaminerad eller studerande (examensarbete) och studerar Industriell ekonomi/ Business & Management/ Internationell Business eller liknande. Eller så söker du ett företag för internship där du får integrera kunskap och teori från din utbildning i en professionell miljö där du kan vidare utveckla dina kompetenser.
Arbetat kan handla om beroende på bakgrund och erfarenhet:
Utföra analys av marknaden, scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Driva två fundraising projekt i 2–4 månader, du ska hitta och prata med investerare.
Bistå i arbetet att scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Om oss:
DigitalTolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt. Helt enkelt för att vi gillar att erbjuda kvalitet, smarta IT-lösningar både för våra tolkar, tolkanvändare och kunder. Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning. Vi har ritat om spelplanen inom tolkbranschen och har haft?en tillväxt på över 2,800 procent de senaste fyra åren. VI gör skillnad på riktigt!
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen”.
Efter att ha revolutionerat tolkbranschen är det nu dags att skala upp och bredda det unika matchningskonceptet till andra marknader i syfte att hjälpa företag att förenkla bemanningen, öka träffsäkerheten och minska administrationen. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i annars relativt traditionella branscher med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla.

Ansök nu

Nyexad/Junior C# utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 23
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba på ett företag som sätter dig i fokus? I ett uppdrag inom fordonsbranschen och tillsammans med de bästa kollegorna? Sök denna C# öppning med start efter sommaren. Detta jobb är perfekt för dig som är nyexaminerad och letar efter ditt första jobb. Du kommer tillhöra ett av våra interna team i Liljeholmen tillsammans med andra kollegor på YABS.
Vi ser gärna att du som söker har detta:
Minst en kandidatutbildning inom IT/Systemvetenskap
En bra kompetens inom C#
Är positiv och har ett driv att få lära sig mer
Lätt att samarbeta med andra
Kunskaper inom Visual Studio och Git/Gitlab
Kan uttrycka dig väl på svenska & engelska i skrift och tal

Ansök nu

Nyexad/Junior C# utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 17
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba på ett företag som sätter dig i fokus? I ett uppdrag inom fordonsbranschen och tillsammans med de bästa kollegorna? Sök denna C# öppning med start efter sommaren. Detta jobb är perfekt för dig som är nyexaminerad och letar efter ditt första jobb. Du kommer tillhöra ett av våra interna team i Liljeholmen tillsammans med andra kollegor på YABS.
Vi ser gärna att du som söker har detta:
Minst en kandidatutbildning inom IT/Systemvetenskap
En bra kompetens inom C#
Är positiv och har ett driv att få lära sig mer
Lätt att samarbeta med andra
Kunskaper inom Visual Studio och Git/Gitlab
Kan uttrycka dig väl på svenska & engelska i skrift och tal

Ansök nu

Internship – Examensarbete eller nyexaminerad

Affärsutvecklare
Läs mer Jun 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Spännande Tech start-up söker nu två superanalytiker för ett internship med start i augusti!
Digitaltolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt Vi har haft en tillväxt på över 2.800 procent de senaste fyra åren och blev i år utnämnda till Supergasell och Sveriges snabbast växande företag. Nu är det dags att skala upp koncernen och bredda vårt matchningskoncept och tjänsteerbjudande till andra marknader, både i Sverige och Europa
Om tjänsten:
Vi tror att du är nyexaminerad eller studerande (examensarbete) och studerar Industriell ekonomi/ Business & Management/ Internationell Business eller liknande. Eller så söker du ett företag för internship där du får integrera kunskap och teori från din utbildning i en professionell miljö där du kan vidare utveckla dina kompetenser.
Arbetat kan handla om beroende på bakgrund och erfarenhet:
Utföra analys av marknaden, scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Driva två fundraising projekt i 2–4 månader, du ska hitta och prata med investerare.
Bistå i arbetet att scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Om oss:
DigitalTolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt. Helt enkelt för att vi gillar att erbjuda kvalitet, smarta IT-lösningar både för våra tolkar, tolkanvändare och kunder. Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning. Vi har ritat om spelplanen inom tolkbranschen och har haft?en tillväxt på över 2,800 procent de senaste fyra åren. VI gör skillnad på riktigt!
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen”.
Efter att ha revolutionerat tolkbranschen är det nu dags att skala upp och bredda det unika matchningskonceptet till andra marknader i syfte att hjälpa företag att förenkla bemanningen, öka träffsäkerheten och minska administrationen. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i annars relativt traditionella branscher med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla.

Ansök nu

Nyexad/Junior C# utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba på ett företag som sätter dig i fokus? I ett uppdrag inom fordonsbranschen och tillsammans med de bästa kollegorna? Sök denna C# öppning med start efter sommaren. Detta jobb är perfekt för dig som är nyexaminerad och letar efter ditt första jobb. Du kommer tillhöra ett av våra interna team i Liljeholmen tillsammans med andra kollegor på YABS.
Vi ser gärna att du som söker har detta:
Minst en kandidatutbildning inom IT/Systemvetenskap
En bra kompetens inom C#
Är positiv och har ett driv att få lära sig mer
Lätt att samarbeta med andra
Kunskaper inom Visual Studio och Git/Gitlab
Kan uttrycka dig väl på svenska & engelska i skrift och tal

Ansök nu

Internship – Examensarbete eller nyexaminerad

Affärsutvecklare
Läs mer Jun 16
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Spännande Tech start-up söker nu två superanalytiker för ett internship med start i augusti!
Digitaltolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt Vi har haft en tillväxt på över 2.800 procent de senaste fyra åren och blev i år utnämnda till Supergasell och Sveriges snabbast växande företag. Nu är det dags att skala upp koncernen och bredda vårt matchningskoncept och tjänsteerbjudande till andra marknader, både i Sverige och Europa
Om tjänsten:
Vi tror att du är nyexaminerad eller studerande (examensarbete) och studerar Industriell ekonomi/ Business & Management/ Internationell Business eller liknande. Eller så söker du ett företag för internship där du får integrera kunskap och teori från din utbildning i en professionell miljö där du kan vidare utveckla dina kompetenser.
Arbetat kan handla om beroende på bakgrund och erfarenhet:
Utföra analys av marknaden, scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Driva två fundraising projekt i 2–4 månader, du ska hitta och prata med investerare.
Bistå i arbetet att scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Om oss:
DigitalTolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt. Helt enkelt för att vi gillar att erbjuda kvalitet, smarta IT-lösningar både för våra tolkar, tolkanvändare och kunder. Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning. Vi har ritat om spelplanen inom tolkbranschen och har haft?en tillväxt på över 2,800 procent de senaste fyra åren. VI gör skillnad på riktigt!
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen”.
Efter att ha revolutionerat tolkbranschen är det nu dags att skala upp och bredda det unika matchningskonceptet till andra marknader i syfte att hjälpa företag att förenkla bemanningen, öka träffsäkerheten och minska administrationen. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i annars relativt traditionella branscher med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla.

Ansök nu

Internship – Examensarbete eller nyexaminerad

Affärsutvecklare
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Spännande Tech start-up söker nu två superanalytiker för ett internship med start i augusti!
Digitaltolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt Vi har haft en tillväxt på över 2.800 procent de senaste fyra åren och blev i år utnämnda till Supergasell och Sveriges snabbast växande företag. Nu är det dags att skala upp koncernen och bredda vårt matchningskoncept och tjänsteerbjudande till andra marknader, både i Sverige och Europa
Om tjänsten:
Vi tror att du är nyexaminerad eller studerande (examensarbete) och studerar Industriell ekonomi/ Business & Management/ Internationell Business eller liknande. Eller så söker du ett företag för internship där du får integrera kunskap och teori från din utbildning i en professionell miljö där du kan vidare utveckla dina kompetenser.
Arbetat kan handla om beroende på bakgrund och erfarenhet:
Utföra analys av marknaden, scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Driva två fundraising projekt i 2–4 månader, du ska hitta och prata med investerare.
Bistå i arbetet att scouta företag för eventuella framtida förvärv.
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Om oss:
DigitalTolk är företaget som vänt upp och ner på tolkvärlden på många sätt. Helt enkelt för att vi gillar att erbjuda kvalitet, smarta IT-lösningar både för våra tolkar, tolkanvändare och kunder. Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning. Vi har ritat om spelplanen inom tolkbranschen och har haft?en tillväxt på över 2,800 procent de senaste fyra åren. VI gör skillnad på riktigt!
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen”.
Efter att ha revolutionerat tolkbranschen är det nu dags att skala upp och bredda det unika matchningskonceptet till andra marknader i syfte att hjälpa företag att förenkla bemanningen, öka träffsäkerheten och minska administrationen. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i annars relativt traditionella branscher med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla.

Ansök nu

Nyexad/Junior C# utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba på ett företag som sätter dig i fokus? I ett uppdrag inom fordonsbranschen och tillsammans med de bästa kollegorna? Sök denna C# öppning med start efter sommaren. Detta jobb är perfekt för dig som är nyexaminerad och letar efter ditt första jobb. Du kommer tillhöra ett av våra interna team i Liljeholmen tillsammans med andra kollegor på YABS.
Vi ser gärna att du som söker har detta:
Minst en kandidatutbildning inom IT/Systemvetenskap
En bra kompetens inom C#
Är positiv och har ett driv att få lära sig mer
Lätt att samarbeta med andra
Kunskaper inom Visual Studio och Git/Gitlab
Kan uttrycka dig väl på svenska & engelska i skrift och tal

Ansök nu

Nyexad/Junior C# utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 16
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du jobba på ett företag som sätter dig i fokus? I ett uppdrag inom fordonsbranschen och tillsammans med de bästa kollegorna? Sök denna C# öppning med start efter sommaren. Detta jobb är perfekt för dig som är nyexaminerad och letar efter ditt första jobb. Du kommer tillhöra ett av våra interna team i Liljeholmen tillsammans med andra kollegor på YABS.
Vi ser gärna att du som söker har detta:
Minst en kandidatutbildning inom IT/Systemvetenskap
En bra kompetens inom C#
Är positiv och har ett driv att få lära sig mer
Lätt att samarbeta med andra
Kunskaper inom Visual Studio och Git/Gitlab
Kan uttrycka dig väl på svenska & engelska i skrift och tal

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 17
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vi söker nu personal till Telias kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service
Din erfarenhet:
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet inom kundmötande service
• Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal
• Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg
• Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Ansök nu

Inköpskonsult Rekrytering

Administrativ assistent
Läs mer Jun 17
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Älskar du att lösa problem och vara stöttepelaren på arbetet? Tycker du dessutom om relationsskapande och att jobba i ett globalt företag som växer? Då kan detta vara jobbet för dig!
Som Inköpskonsult på eWork är du den som stöttar linjecheferna ute hos eWorks kunder men administrativa uppgifter. Vi letar efter dig som kan se helhetsbilden och som tycker om att vara den som löser alla problem.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta ute hos någon av eWorks kunder som finns runt om i Stockholm. En stor del av rollen är att få en förståelse för kundens behov och att kunna hitta eventuella problem och lösningar som kunden behöver, både reaktivt och proaktivt. Du kommer att arbeta med att skapa kundanpassade lösningar på administrativa delar som berör både kunden och eWork.
Din profil
Du kan ha viss erfarenhet från en kundinriktad roll, försäljning, service eller rekrytering. Du är serviceinriktad och inte rädd för att ”ta egna intiativ och driva på. God kommunikation, både skriftligt och muntligt på svenska och engelska är ett krav för denna roll.
För att bli framgångsrik i den här rollen tror vi att du förmodligen kontrollerar några, eller alla av nedanstående färdigheter:
– Kommunikativ
– Lagspelare
– Flexibel
– Serviceinriktad
– Nyfiken
– Bygga långsiktiga relationer

Ansök nu

Teknisk support på heltid

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jun 17
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Är du familjens tekniker och brinner för service? Då är det dig vi söker!
Vi söker nu nya medarbetare till enklare teknisk support för ett världsledande teknikföretag på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader.
På denna supportavdelning kommer du svara på inkommande samtal från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika tekniska frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service!
Urval sker löpande – Sök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
• Svara på inkommande samtal från företagets kunder
• Ge professionell service och rådgivning kring produkter och abonnemang
• Hjälpa och vägleda kunden med tekniska frågor, till en början inom mobiltelefoni men på sikt även datorer
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper:
• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du:
• Har fullgjorda gymnasiestudier
• Talar och skriver flytande svenska
• Talar och skriver god engelska
Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag!
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fina lokaler centralt i Solna, nära till kommunikationer
• Genomgående utbildning av företagets produkter och system
Öppettider mån-sön 08-20.

Ansök nu

Teknisk support på heltid

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jun 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Är du familjens tekniker och brinner för service? Då är det dig vi söker!
Vi söker nu nya medarbetare till enklare teknisk support för ett världsledande teknikföretag på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader.
På denna supportavdelning kommer du svara på inkommande samtal från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika tekniska frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service!
Urval sker löpande – Sök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
• Svara på inkommande samtal från företagets kunder
• Ge professionell service och rådgivning kring produkter och abonnemang
• Hjälpa och vägleda kunden med tekniska frågor, till en början inom mobiltelefoni men på sikt även datorer
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper:
• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du:
• Har fullgjorda gymnasiestudier
• Talar och skriver flytande svenska
• Talar och skriver god engelska
Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag!
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fina lokaler centralt i Solna, nära till kommunikationer
• Genomgående utbildning av företagets produkter och system
Öppettider mån-sön 08-20.

Ansök nu

Operational Buyer

Administrativ assistent
Läs mer Jun 17
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vi söker just nu en Operational Buyer till eWork!
Som Operational Buyer är man ansvarig för leveransen hos din kund, i detta fall eWorks största kund. Du är kundens främsta kontakt gällande konsultuppdragen och kontrakten hos kunden. Du kommer att träna och tränas i de olika lösningarna som eWork har satt upp hos kunden vilket betyder att du kommer få lära dig verktygen och systemen för att upprätthålla service och leverans. En av de viktigaste byggstenarna är att se till att upprätthålla regeluppfyllnad gällande de överenskomna processer och strategier. I ditt dagliga arbete ingår en hög grad av kommunikation, rådgörande med beställande chefer kring ständiga förbättringar, träningar och onsite hos kund, dialog med leverantörerna och att vara bryggan mellan konsulterna och beställande chefer i pågående dialoger. Du kommer att vara den som främst hanterar administrativa och operationella ärenden kring konsultinköp hos dina kunder. Du samarbetare nära med dina kollegor i det svenska teamet, men även med kollegor i kundteamet i Oslo, Helsingfors och Warzawa.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta ute hos eWorks största kund som sitter i Stockholm. Du är ansvarig för att hantera den existerande konsultbasen, följa upp och utvärdera deras uppdrag utifrån uppsatta KPI:er och SLA:er hos kund. Utifrån det kommer du tillsammans med kundteamet och kund att arbeta med ständiga förbättringar. Detta innebär att du som operativ inköpare tar en aktiv roll i att arbeta med change management tillsammans med kunder och beställare. Detta görs genom att möta och utbilda beställande chefer och leverantörer hos kund, i våra system, inköpsprocessen kring hur vi ska arbeta effektivt i våra MSP- och VMS-lösningar. Som en operativ inköpare följer du alltid upp avvikelser från den överenskomna processen och säkerställer att alla vet den “rätta” processen och att våra beställande chefer har den support som behövs för att lyckas.
Din profil
Krav för att kunna lyckas i rollen
• Erfarenhet av förhandling eller att du tycker om att förhandla
• Förmåga att arbeta strukturerat med administrativa delar för att säkerställa effektiva och smarta processer
• Förmåga att bygga förtroende och långsiktiga relationer både med kunder och leverantörer
• Flytande i svenska och engelska
• Lösningsorienterad med en förmåga att självständigt arbeta och driva dina egna processer och ärenden
• Baserad i Stockholm. Viktigast är att du är öppen för och vill arbeta hos kund delar av din arbetstid.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vi söker nu personal till Telias kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service
Din erfarenhet:
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet inom kundmötande service
• Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal
• Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg
• Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Ansök nu

Administratör till bank

Administrativ assistent
Läs mer Jun 17
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Bara Posten Bemanning söker för kunds räkning en Administratör med inriktning mot internationella transaktioner. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig över 3 månader med chans till förlängning.
I rollen som Administratör arbetar du i en bred administrativ roll som innefattar screening av internationella betalningar inklusive kontrollera mottagare och avsändare. Tjänsten passar dig som är administrativt lagd och har en grundläggande ekonomisk förståelse. Vår kund har sitt kontor i centrala Solna och arbetet kommer att kunna utföras från kontoret.
Bara Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Bara Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Bara Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet från administration
Har goda kunskaper i Office 365
Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande är tidigare erfarenhet från bank.

Ansök nu

Teknisk support på heltid

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jun 23
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Är du familjens tekniker och brinner för service? Då är det dig vi söker!
Vi söker nu nya medarbetare till enklare teknisk support för ett världsledande teknikföretag på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader.
På denna supportavdelning kommer du svara på inkommande samtal från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika tekniska frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service!
Urval sker löpande – Sök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
• Svara på inkommande samtal från företagets kunder
• Ge professionell service och rådgivning kring produkter och abonnemang
• Hjälpa och vägleda kunden med tekniska frågor, till en början inom mobiltelefoni men på sikt även datorer
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper:
• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du:
• Har fullgjorda gymnasiestudier
• Talar och skriver flytande svenska
• Talar och skriver god engelska
Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag!
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fina lokaler centralt i Solna, nära till kommunikationer
• Genomgående utbildning av företagets produkter och system
Öppettider mån-sön 08-20.

Ansök nu

Administratör till bank

Administrativ assistent
Läs mer Jun 15
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Bara Posten Bemanning söker för kunds räkning en Administratör med inriktning mot internationella transaktioner. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig över 3 månader med chans till förlängning.
I rollen som Administratör arbetar du i en bred administrativ roll som innefattar screening av internationella betalningar inklusive kontrollera mottagare och avsändare. Tjänsten passar dig som är administrativt lagd och har en grundläggande ekonomisk förståelse. Vår kund har sitt kontor i centrala Solna och arbetet kommer att kunna utföras från kontoret.
Bara Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Bara Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Bara Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet från administration
Har goda kunskaper i Office 365
Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande är tidigare erfarenhet från bank.

Ansök nu

Administratör till bank

Administrativ assistent
Läs mer Jun 23
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Bara Posten Bemanning söker för kunds räkning en Administratör med inriktning mot internationella transaktioner. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig över 3 månader med chans till förlängning.
I rollen som Administratör arbetar du i en bred administrativ roll som innefattar screening av internationella betalningar inklusive kontrollera mottagare och avsändare. Tjänsten passar dig som är administrativt lagd och har en grundläggande ekonomisk förståelse. Vår kund har sitt kontor i centrala Solna och arbetet kommer att kunna utföras från kontoret.
Bara Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Bara Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Bara Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet från administration
Har goda kunskaper i Office 365
Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande är tidigare erfarenhet från bank.

Ansök nu

Administratör till bank

Administrativ assistent
Läs mer Jun 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Bara Posten Bemanning söker för kunds räkning en Administratör med inriktning mot internationella transaktioner. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig över 3 månader med chans till förlängning.
I rollen som Administratör arbetar du i en bred administrativ roll som innefattar screening av internationella betalningar inklusive kontrollera mottagare och avsändare. Tjänsten passar dig som är administrativt lagd och har en grundläggande ekonomisk förståelse. Vår kund har sitt kontor i centrala Solna och arbetet kommer att kunna utföras från kontoret.
Bara Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Bara Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Bara Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet från administration
Har goda kunskaper i Office 365
Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande är tidigare erfarenhet från bank.

Ansök nu

Operational Buyer

Administrativ assistent
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vi söker just nu en Operational Buyer till eWork!
Som Operational Buyer är man ansvarig för leveransen hos din kund, i detta fall eWorks största kund. Du är kundens främsta kontakt gällande konsultuppdragen och kontrakten hos kunden. Du kommer att träna och tränas i de olika lösningarna som eWork har satt upp hos kunden vilket betyder att du kommer få lära dig verktygen och systemen för att upprätthålla service och leverans. En av de viktigaste byggstenarna är att se till att upprätthålla regeluppfyllnad gällande de överenskomna processer och strategier. I ditt dagliga arbete ingår en hög grad av kommunikation, rådgörande med beställande chefer kring ständiga förbättringar, träningar och onsite hos kund, dialog med leverantörerna och att vara bryggan mellan konsulterna och beställande chefer i pågående dialoger. Du kommer att vara den som främst hanterar administrativa och operationella ärenden kring konsultinköp hos dina kunder. Du samarbetare nära med dina kollegor i det svenska teamet, men även med kollegor i kundteamet i Oslo, Helsingfors och Warzawa.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta ute hos eWorks största kund som sitter i Stockholm. Du är ansvarig för att hantera den existerande konsultbasen, följa upp och utvärdera deras uppdrag utifrån uppsatta KPI:er och SLA:er hos kund. Utifrån det kommer du tillsammans med kundteamet och kund att arbeta med ständiga förbättringar. Detta innebär att du som operativ inköpare tar en aktiv roll i att arbeta med change management tillsammans med kunder och beställare. Detta görs genom att möta och utbilda beställande chefer och leverantörer hos kund, i våra system, inköpsprocessen kring hur vi ska arbeta effektivt i våra MSP- och VMS-lösningar. Som en operativ inköpare följer du alltid upp avvikelser från den överenskomna processen och säkerställer att alla vet den “rätta” processen och att våra beställande chefer har den support som behövs för att lyckas.
Din profil
Krav för att kunna lyckas i rollen
• Erfarenhet av förhandling eller att du tycker om att förhandla
• Förmåga att arbeta strukturerat med administrativa delar för att säkerställa effektiva och smarta processer
• Förmåga att bygga förtroende och långsiktiga relationer både med kunder och leverantörer
• Flytande i svenska och engelska
• Lösningsorienterad med en förmåga att självständigt arbeta och driva dina egna processer och ärenden
• Baserad i Stockholm. Viktigast är att du är öppen för och vill arbeta hos kund delar av din arbetstid.

Ansök nu

Inköpskonsult inom Rekrytering

Administrativ assistent
Läs mer Jun 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Älskar du att lösa problem och vara stöttepelaren på arbetet? Tycker du dessutom om relationsskapande och att jobba i ett globalt företag som växer? Då kan detta vara jobbet för dig!
Som Inköpskonsult på eWork är du den som stöttar linjecheferna ute hos eWorks kunder men administrativa uppgifter. Vi letar efter dig som kan se helhetsbilden och som tycker om att vara den som löser alla problem.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta ute hos någon av eWorks kunder som finns runt om i Stockholm. En stor del av rollen är att få en förståelse för kundens behov och att kunna hitta eventuella problem och lösningar som kunden behöver, både reaktivt och proaktivt. Du kommer att arbeta med att skapa kundanpassade lösningar på administrativa delar som berör både kunden och eWork.
Din profil
Du kan ha viss erfarenhet från en kundinriktad roll, försäljning, service eller rekrytering. Du är serviceinriktad och inte rädd för att ”ta egna intiativ och driva på. God kommunikation, både skriftligt och muntligt på svenska och engelska är ett krav för denna roll.
För att bli framgångsrik i den här rollen tror vi att du förmodligen kontrollerar några, eller alla av nedanstående färdigheter:
– Kommunikativ
– Lagspelare
– Flexibel
– Serviceinriktad
– Nyfiken
– Bygga långsiktiga relationer

Ansök nu

Teknisk support på heltid

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jun 27
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Är du familjens tekniker och brinner för service? Då är det dig vi söker!
Vi söker nu nya medarbetare till enklare teknisk support för ett världsledande teknikföretag på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader.
På denna supportavdelning kommer du svara på inkommande samtal från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika tekniska frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service!
Urval sker löpande – Sök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
• Svara på inkommande samtal från företagets kunder
• Ge professionell service och rådgivning kring produkter och abonnemang
• Hjälpa och vägleda kunden med tekniska frågor, till en början inom mobiltelefoni men på sikt även datorer
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper:
• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du:
• Har fullgjorda gymnasiestudier
• Talar och skriver flytande svenska
• Talar och skriver god engelska
Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag!
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fina lokaler centralt i Solna, nära till kommunikationer
• Genomgående utbildning av företagets produkter och system
Öppettider mån-sön 08-20.

Ansök nu