Stockholm: Telia söker kundtjänstmedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Telia söker kundtjänstmedarbetare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-14 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten

Vi söker nu personal till Telias kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.

Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.

Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden


Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service




Din erfarenhet:
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet inom kundmötande service
• Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande


Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal
• Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg
• Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer


Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Operations Specialist till YSDS!

Läs mer Apr 25
Nytt
Upptäck en arbetsplats där potentialen är lika stor som engagemanget – YSDS utmanar sin bransch och har som mål att alltid vara i framkant inom logistik. Här får du arbeta i en dynamisk miljö på ett företag som anser att kreativitet och utveckling är nyckeln till framgång. För YSDS räkning söker vi en Operations Specialist.

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
YSDS är ett internationellt logistikföretag som specialiserar sig på smidiga globala fraktlösningar för ovanliga produkter, platser och tidsramar. De erbjuder en högkvalitativ tjänst som inkluderar logistikrådgivning och utförande, särskilt inom life science och speciallogistik. Det kan vara allt från frakt av satelliter som ska upp i rymden till att Covid-19 vaccin ska fraktas världen över.
Här, omgiven av en unik kultur, kommer du inte bara få utvecklas inom förstklassig service utan du kommer att vara en del av en global familj. YSDS tror på att bygga en positiv arbetskultur där samarbete och stöd är nyckeln. Det är viktigt att deras medarbetare mår bra, de lyssnar på sina medarbetare och agerar för att skapa bästa möjliga arbetsmiljö. Det är även viktigt att ha roligt och skratta på jobbet! YSDS värnar starkt om företagskulturen och har årligen spännande kickoffer & AW:s.
I rollen som Operations Specialist har du en kommunikativ roll mot kunder både via mail och telefon. Viktigt i rollen som Operations Specialist är att lyssna in kundens behov och utifrån detta anpassa och presentera en optimal lösning.Detta i linje med YSDS interna processer och omvärldens regler och riktlinjer. Därefter kommer du att koordinera transporten, från start till slut med stöd och uppbackning från ditt team och närmsta chef. Centralt är att alltid säkerställa en fantastisk kvalitet och service vid varje kontakt.
ARBETSUPPGIFTER
Hantera inkommande mail och samtal från kunder.
Planera och administrera transporter.
Sammanställa offerter utifrån insamlade behov.
Hantera utskick och upphämtning
Packning

DU ERBJUDS
Att arbeta på ett attraktivt och snabbrörligt företag med starka värderingar, levande kultur och kollegor i världsklass!
Goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget
En kultur där medarbetare driver verksamheten och är hjärtat i varje beslut som fattas.
Snabblärande miljö, entreprenöriell anda och stark teamkänsla.


VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av att arbeta med telefon och mejl som främsta verktyg.
Minst ett års arbetslivserfarenhet från arbete i en kundorienterad miljö
Flytande i svenska och engelska då det används i arbetet dagligen
Har B-körkort

SOM PERSON ÄR DU
Som person förväntar vi oss att du är anpassningsbar till ett snabbt tempo samtidigt som du alltid är noggrann med detaljerna. För att lyckas i rollen behöver du ha väldigt bra kommunikationsfärdigheter både internt i samarbete med kollegor och externt mot kunder. Vi letar efter någon som är bekväm med att hantera praktiska uppgifter och inte är rädd för att ta tag i saker och lösa dem på egen hand. Det är även viktigt att du har en ödmjuk inställning till feedback och är flexibel i snabba förändringar.

ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider.
Plats: Stockholm, kontor på Gärdet.
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. YSDS önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub och rekryteringsansvariga Alba Birkhammar på alba@a-hub.se.

Ansök nu

Sommarjobba som supportmedarbetare hos Blocket

Läs mer Apr 25
Nytt
Jobba med kundtjänst på Sveriges största digitala marknadsplats i centrala Stockholm.Vi påSpriosökerkandidatertillkundservice-teamet på Blocket med start 27 maj.
Idag är Blocket en av Sveriges starkaste varumärken och mest välbesökta sajter med cirka 5 miljoner unika besökare i veckan. Största marknadsplats för köp och sälj. Från Blocket köp/sälj har flera olika ”inriktningar” skapats - Blocket jobb, Blocket bostad och Blocket fordon.Blocket är en innovativ och ständigt utvecklande arbetsplats där varje dag är en fortsättning på gårdagens äventyr. Det är därför viktigt att du trivs bra i en föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik.
Du kommer huvudsakligen hjälpa privatpersonersom har funderingar kring tillexempel annonser, betalningar och regelfrågor via mail.Du kommer att ingå i ett redan befintligt team på cirka 30 medarbetare. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag 8-17.
Dina arbetsuppgifter:
Ansvara för att hjälpa privatpersoner med sina funderingar
Hjälpa kunder via mail
Vid behov hanteratillkommande uppgifter inom supporten
Ge förstklassig service

Vi söker dig som:
Är en problemlösareoch flexibel som person
Meriterande med tidigare erfarenhet från mail
Är van att kommunicera med kunder och anpassa ditt språk
Har god datorvana
Är flytande i tal och skriftpåsvenskaoch engelska

Du kommer att ingå i ett litet familjärt team som tillsammans strävar efter att hela tiden möta kundens behov och uppnå högsta möjliga kundnöjdhet genom att alltid överträffa kundens förväntningar. Förutom att leverera en hög kvalité ut mot kund är det samtidigt viktigt att du tycker om att ha kul på jobbet och värnar om att bidra till en god stämning i din omgivning!Du anställs på heltid och utgår från Blockets kontor centralt i Stockholm. Anställningen är en visstid fram till 26 juli 2024.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare hos ett framstående försäkringsföretag! ????

Läs mer Apr 24
Om tjänsten
Är du en person som brinner för service och trivs i sociala sammanhang? Ett framstående försäkringsföretag erbjuder nu en spännande möjlighet att bli en del av deras kundserviceteam i Stockholm. Detta är en dynamisk roll där du får använda din kommunikativa förmåga för att ge förstklassig service till både privat- och företagskunder.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare kommer du att:
Besvara kundfrågor via telefon och e-post.
Hantera och utfärda offerter samt försäkringar.
Genomföra bakgrundskontroller och analyser för att avgöra kundens lämplighet.
Bemanna receptionen och ge förstklassigt bemötande till besökare. Ditt arbete spelar en central roll i att upprätthålla och förstärka företagets rykte som en pålitlig partner inom försäkringsbranschen.

Vi söker dig som
Har erfarenhet från kundtjänst eller liknande roller där telefonhantering ingår.
Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift.
Är datavan och kan hantera olika IT-system effektivt.
Tidigare erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande men inte ett krav. Du är en utåtriktad och kommunikativ person som trivs i att interagera med kunder. Ditt sätt att engagera och lyssna på kunder gör dig till en värdefull del av teamet.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Anställningsform: Konsultuppdrag via Wrknest med goda chanser till förlängning
Lön: Enligt överenskommelse

Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till KONE

Läs mer Apr 24
Om företaget
KONEs historia går tillbaka ända till 1887 då den första hydrauliska personhissen installerades i Stockholm av Graham Brothers som senare kom att införlivas i KONE. I Sverige har KONE ca 1 000 medarbetare fördelade på 28 kontor över hela landet, från Malmö i söder till Kiruna i norr. Huvudkontoret är beläget i Kista. Där sitter även vårt kundcenter som är bemannat dygnet runt, årets alla dagar – alltid tillgängligt med snabb hjälp och service.
Tillsammans med våra partners och kunder hjälper vi till att göra Sverige mer tillgängligt! Vi är stolt partner till projekt såsom Mall of Scandinavia, Gothia Tower och Turning Torso. Lika stolta är vi också över att få hjälpa tusentals bostadsrättsföreningar och fastighetsägare runt om i Sverige med planering, service, förebyggande underhåll och modernisering av deras utrustningar.

Din roll
Vi har nu en spännande möjlighet för dig som villbli en del av KONE-teamet i Kista! Just nu söker vi en engagerad och självsäker kundtjänst-/larmcentralsmedarbetare som kommer att spela en avgörande roll i att säkerställa smidig och trygg kommunikation med KONEs kunder. Ditt arbete kommer att vara varierat och dynamiskt. Du kommer vara den första linjen av kontakt för KONEs företagskunder och bostadsrättsföreningar när det gäller felanmälningar samt andra ärenden. Dessutom kommer du att spela en avgörande roll i att hantera larmsamtal från personer som befinner sig i krissituationer, som att vara fast i hissar eller liknande.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Agera som den primära kontaktpunkten för KONEs företagskunder och bostadsrättsföreningar. Ditt ansvar innefattar att effektivt ta emot och hantera inkommande samtal och e-postmeddelanden relaterade till felanmälningar.
Identifiera och genomföra noggranna riskbedömningar i samband med säkerhetssituationer. Ditt kompetenta urval av lämpliga anvisningar och åtgärder kommer att spela en avgörande roll i att garantera en trygg och säker miljö för KONEs kunder.
Vara involverad i ärendehanteringsprocessen tills dess att ärendet har godkänts av en kvalificerad tekniker.
Agera som en ansvarsfull länk för personer i nödsituationer, bland annatlarmsamtal från individer som befinner sig instängda i hissar. Genom att förmedla tydliga instruktioner och stöd kommer du att hjälpa till att lugna och guida dessa individer genom krissituationer med ökad säkerhet och trygghet.

Tjänsten är på heltid i 12 månader med mycket god chans till förlängning. KONE ser långsiktigt påanställningen.Du kommer att bli anställd som konsult hosClevry men du jobbar för KONE. Start för tjänsten är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.



Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och viser det som meriterande om du hartidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi tror att du som sökerär noggrann och självständig i ditt arbete samtidigt som du är en team-player med positiv attityd. Utöver dettaär du också en problemlösare som har förmågan atthålla dig lugn i stressiga situationer.
Om du trivs i en dynamisk miljö där du kan vara hjälten bakom varje samtal, där din empati och beslutsförmåga gör en verklig skillnad, då är detta den perfekta rollen för dig!

Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar KONE med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterarepå anna.almen@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Aspia!

Läs mer Apr 24
Är du en serviceorienterad person som trivs i en föränderlig miljö? Vill du arbeta på ett företag där laganda och kompetensutveckling främjas? Här är det din och teamets uppgift att leverera och utveckla förstklassig service till kunderna, samtidigt som företaget i sig växer på alla håll och kanter. Låter det spännande? Läs mer nedan!
OM FÖRETAGETAspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det de är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Besök vår webbplats på www.aspia.se för mer information om oss.
OM TJÄNSTENDu kommer ingå i ett mindre familjärt team där alla jobbar mot samma mål – säkerställa att kunden får rätt hjälp med ett suveränt bemötande. Du möter kunder, både från den interna verksamheten likväl som externa, via mail och telefon. De främsta ärendena handlar om teknisk support, som du behandlar, handlägger och administrerar. Du kommer även vara delaktig i förbättringar och utvecklingsarbeten kring processer och rutiner.
VEM ÄR DUDu är öppen för förändringar och gillar utmaningar. Du bör ha ett stort intresse för IT och kundservice – kombinationen av att bemöta människor och få lösa deras unika problem på bästa möjliga sätt. För att lyckas i denna roll ser vi att du är tekniskt lagd och har tidigare erfarenhet av systemsupport. Vidare ser vi att du har ett intresse och en förmåga av att samarbeta med dina kollegor och ser ett värde i att samarbeta och stötta dina kollegor vid behov.
VI SÖKER DIG SOM
Talar och skriver svenska obehindrat, samt behärskar engelska i tal och skrift
Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarade.
Tidigare arbetat med IT- eller kundsupportMeriterande om du har
En eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller redovisning
Tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomi, lön och kundreskontra

PRAKTISK INFORMATIONStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Enligt kollektivavtal Placering: Torsgatan 21, centrala StockholmArbetstider: Kontorstider, vardagar
VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Recruitive AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Recruitive AB .

Norsktalande kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 25
Nytt
Om tjänsten
Just nu söker vi på Recruitive efter norsktalande kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder. Du kommer sitta i en härlig och rolig kundtjänst och i rollen kommer du ta emot inkommande ärenden via mail och telefon från kunder och hjälpa dem med deras frågor på ett effektivt sätt. I rollen kommer man att besvara frågor. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett litet och härligt team som stöttar varandra.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal
• Administrativa sysslor så som mail-hantering och orderhantering
• Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor.

Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget!
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse, gärna omgående.

Din profil
Vi söker dig som:
• Är flytande i norska i tal och skrift.
• Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift.
• Är ansvarsfull och flexibel.
• Trivs med att arbeta i högt tempo.
• Har fullbordad gymnasieexamen.

Din erfarenhet:
• Tidigare erfarenhet från serviceyrken är ett krav. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper!

Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag
• Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö
• Lön enligt kollektivavtal.
• Kontorstider.
• Fina kontorslokaler med nära till kommunikationer.

Om företaget
Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Innesäljare på Mölndal Energi!

Innesäljare
Läs mer Apr 24
Om tjänsten
Mölndal Energi söker nya medarbetare till sin säljavdelning i Mölndal.
Är du personen som uppskattar kontakten med nya människor? Drivs du av att sälja en produkt som genererar värde för dig, kunden och planeten?
Då kan tjänsten som säljare hos Mölndal Energi vara ditt nästa jobb!

Arbetstiden är förlagd till dagtid och endast vardagar. Generös grundlön + attraktiv provisionsmodell.
Tjänsten är en heltidstjänst med tj.grad på 90-100%. Tjänsten är placerad på deras huvudkontor i Mölndal.

Säljteamet leds av en erfaren och senior ledare där fokus ligger på kvalitativ försäljning och personlig utveckling. Dagarna är fyllda med goda skratt och härlig stämning. Vi lever i en värld där el är ett väldigt aktuellt ämne. Nu får du chansen att bli expert inom ämnet samt att rådgöra och rekommendera kunder som är i stort behov av guidning.

Anställningen innebär en provanställning på 6 månader som sedan övergår till tillsvidareanställning hos oss på Recruitive. Du jobbar på uppdrag hos Mölndal Energi.

Dina arbetsuppgifter
• Över telefon kontakta potentiella kunder och presentera möjligheterna som finns hos Mölndals energi

• Bibehålla relationen med tidigare kunder genom att ringa och kartlägga nuvarande elkostnader och skapa en förbrukningsprofil

• Analysera kundernas behov och informera om aktuella erbjudanden som passar dem

Din profil
• Du har ett sprakande intresse för försäljning
• Din positivitet smittar av sig på kollegor och kunder
• Du vill utvecklas och uppskattar coachning som tar din försäljning till nästa nivå
• Du har goda kunskaper i Svenska och Engelska
• Erfarenhet från försäljning inom elbranschen


Om företaget
Mölndal Energi erbjuder 100% förnybar el, fjärrvärme och energitjänster till både privatpersoner och företag.
Med vårt driv och engagemang gör vi det enkelt för kunderna att anlita oss och vi strävar alltid efter att ha Sveriges nöjdaste kunder och bidra till ett hållbart samhälle.
Hos oss kommer du arbeta i ett team som hjälper varandra att lyckas på ett roligt och effektivt sätt. Välkommen med din ansökan, hälsar Mölndal Energi.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande
erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och
Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med
Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag,
företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en
konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som
uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya
medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Företagssäljare

Key account manager
Läs mer Apr 24
Om tjänsten
Är du en person med stort säljdriv och intresse av ekonomi? Du är du rätt person för denna roll. Vi letar nu efter en Företagssäljare till Accessa Finans som kommer att sköta hela säljprocessen från ax till limpa. Accessa Finans ger dig en arbetsplats med stort engagemang och högt tempo i centrala Stockholm där deras primära mål är att hjälpa svenska företag finansiellt med rörelsefinansiering och tillväxt.

Med tydliga mål och värderingar som grund ger vi både nya och befintliga kunder rätt lösningar för ett långsiktigt och utvecklande samarbete. Du kommer arbeta i ett mindre företag med 9 anställda, där alla har en stor samlad kompetens inom bank och finans. Här kommer du ges möjlighet att utvecklas med de bästa i branschen.


Dina arbetsuppgifter
Som Företagssäljare på Accessa Finans ansvarar du för att självständigt driva hela försäljningsprocessen inom fakturaköp och företagslån, allt för att förbättra företagens likviditet. Du kommer att arbeta utifrån följande fokusområden;

· Att utifrån vald målgrupp, bearbeta denna via aktiv personlig bearbetning.
· Besöka både nya och befintliga kunder.
· Att på egen hand jobba mot individuella och gemensamma mål.
· Vara delaktig i att utveckla erbjudandet mot kund.



Din profil
Försäljningen har sin inriktning på att bearbeta nya kunder, vilket innebär att du måste ha en stor drivkraft, engagemang och inte minst ett disciplinerat arbetssätt. Här gäller det att bygga sitt eget nätverk och skapa starka relationer där vi kan leva med kunden över lång tid.

Vi ser gärna att sökande kommer från Bank och Finans, dock ej ett krav. Gärna utbildning som civilekonom eller IHM. Erfarenhet inom försäljning är ett krav tillsammans med körkort.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast!


Om företaget
Accessa Finans är ett nytänkande finansbolag som specialiserat sig på att erbjuda svenska tillväxtföretag anpassad rörelsefinansiering. Detta görs genom att erbjuda tjänster som Fakturaköp, Exportfinansiering och företagskrediter.
Accessa Finans har funnits i sedan 2010.

Accessa Finans är ett bolag under stark tillväxt, med en god lönsamhet och en solid finansiell grund. Accessa Finans är ett av finansinspektionen registrerat finansinstitut. Accessa Finans är ett dotterbolag till Accessa Asset Management som är ett familjeägt investmentbolag som investerar i små- och medelstora entreprenörsdrivna tillväxtbolag på den svenska marknaden som har potential och en ambition att bli marknadsledande i sin nisch.


Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Finansiell Rådgivare till Fair Investments

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Apr 23
Om tjänsten
Vill du arbeta för ett nytänkande och revolutionerade företag i en expansiv fas?

Vi på Recruitive söker nu en Finansiell Rådgivare till vår kund Fair Investments. Fair Investments är en kapitalförvaltare som särskiljer sig genom sitt sätt att ta betalt av kunderna. De är den enda kapitalförvaltaren i Sverige som endast tar betalt på prestation vilket innebär att de har linjerade incitament med våra kunder.

Deras flaggskepp är Spetsförvaltningen som förvaltas av deras huvudförvaltare och grundare Johan Bynélius. Genom Spetsförvaltningen har dem de senaste 12 åren genererat en avkastning i världsklass.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu dig som i rollen som investeringsrådgivare kan hjälpa oss att uppnå vår fortsatta expansion samt hjälpa våra kunder att uppnå sina drömmar genom att välja rätt kapitalförvaltning. I din roll kommer du att ha kontakt med kunder för att ge dem rådgivning i hur de kan förvalta sin förmögenhet på bästa sätt.

Arbetsuppgifter:
- Boka och genomföra kundbesök.
- Genomföra hela säljprocessen enligt Fair Investments Way Of Sales.
- Ta fram offert och delge avtal till prospekt/kund.
- Kontinuerligt säkerhetställa kundnöjdhet och hantera omdömet.

Din profil
- Har ett starkt intresse för försäljning och vilja att fortsätta utvecklas inom det.
- Är strukturerad och vill arbeta med en tydlig försäljningsprocess.
- Har stor förståelse för den finansiella sektorn.
- Resultatorienterad och självständig med hög integritet.
- Duktig på att möta och bygga relation med många olika typer av människor.
- Vilja att förbättra för kunden och förstår vikten av långsiktighet.
- Påvisbara höga resultat inom försäljning.

Meriterande:
- Swedsec rådgivarlicens och/eller Insuresec. För rätt person så kan vi bistå med både licens och utbildning.


Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom finans och investeringsrådgivning alternativt att du har ett personligt stort intresse för finans.

Om företaget
Vi erbjuder:

- Löpande utbildning inom försäljning och finans på högsta nivå.
- Stora möjligheter att påverka din egen lön utan tak.
- Att komma in i en expansiv fas med alla dess möjligheter.
- Ett grymt skönt gäng med en stark kultur där vi tar hand om varandra.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Vi söker kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 23
Om tjänsten
Vi söker nu nya stjärnor till vår kunds fantastiska kundservice! Vi letar efter dig som arbetat med kundservice i 1-2 år och brinner för nöjda kunder!

I rollen kommer du att få att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Fokus kommer ligga på att ge alla kunder det bästa bemötandet. Du kommer bland annat hantera frågor kring abonnemang och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram.

Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos vår kund. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov
• Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning
• Följa upp och administrera kundserviceärenden


Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service

Din erfarenhet:
• Minst 1-2 års erfarenhet av kundservice
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet av service
• Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande


Om företaget
Om företaget
Du kommer att arbeta i nya och fina lokaler i på söder.

Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Kollektivavtal
• Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg
• Arbetstid måndag-fredag mellan 08.00- 19.00
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Fönsterputsare / Window cleaners till ett av Sveriges största städbolag

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Apr 23
Om tjänsten
Älskar du att göra människors dag lite ljusare? Har du en passion för service och strävar efter att leverera utmärkt kundupplevelse? Då kan detta vara drömjobbet för dig!

Vi söker efter en engagerad och serviceinriktad fönsterputsare för att ansluta sig till vårt team. På vårt företag sätter vi kundnöjdhet i första rummet och strävar alltid efter att leverera resultat av högsta kvalitet. Som en del av vårt team kommer du att få chansen att göra verklig skillnad genom att förvandla våra kunders hem och arbetsplatser till skinande rena utrymmen.

Dina arbetsuppgifter
- Utföra fönsterputsning på ett noggrant och effektivt sätt för att säkerställa hög kvalitet på arbetet.
- Interagera professionellt med kunder och ge enastående kundservice vid varje tillfälle.
- Följa säkerhetsföreskrifter och använda lämplig utrustning för att utföra arbetsuppgifterna på ett säkert sätt.
- Samarbeta med teamet för att uppnå gemensamma mål och leverera en överlägsen kundupplevelse.

Din profil
- Erfarenhet av fönsterputsning är en fördel men inte ett krav. Vi välkomnar alla som är villiga att lära och växa i rollen.
- Utmärkta kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta väl i team.
- Serviceinriktad attityd och önskan att göra kunderna nöjda.
- Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ när det behövs.
- Körkort är fördelaktigt men inte ett absolut krav.

Om företaget
Vad vi erbjuder:

- En positiv arbetsmiljö: Vi värdesätter en positiv atmosfär där varje medlem i teamet känner sig uppskattad och motiverad att göra sitt bästa.
- Utbildning och utveckling: Vi investerar i våra anställdas kunskap och erbjuder kontinuerlig träning för att säkerställa att du är utrustad med de färdigheter som behövs för att lyckas.
- Konkurrenskraftig ersättning: Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och förmåner för att erkänna ditt hårda arbete och engagemang.
- Flexibilitet: Vi förstår vikten av balans mellan arbete och liv och strävar efter att erbjuda flexibla arbetstider för att passa dina behov.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu