Stockholm: Ta- Plansritare inom trafiksäkerhet

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ta- Plansritare inom trafiksäkerhet i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-09 // Varaktighet: Heltid

Kunden skapar säkra arbetsplatser längs vägarbeten, byggnationer, anläggningar, järnvägar och andra infrastrukturprojekt. Vi erbjuder anpassade lösningar med omtanke om människors trygghet och arbetsmiljö. Vi tillhandahåller utrustning när och där det behövs, utför tjänster på plats samt utbildar våra kunders medarbetare i säkra arbetsplatser. Vi hjälper också till att säkra publika platser. Vårt syfte är att se till att människor kommer hem oskadda varje dag, oavsett om de jobbar på en arbetsplats eller bara passerar den.Vi söker nu en TA-plansritare till vår kunds verksamhet i södra stockholm.OM TJÄNSTENSom TA-plansritare stöttar du verksamheten med administrativa uppgifter och förvaltar våra kundkontakter för att skapa goda affärsrelationer. Du arbetsleder och hjälper till att planera och fördela arbetsuppgifter och resurser i kundens digitala planeringsverktyg, såsom fordon, personal, bemanning och underentreprenörer tillsammans med platschef. Du kommer även att rita specifika TA-planer, upprätta arbetsberedningar och riskbedömningar utefter kundens specifika behov.Tillsammans med dina kollegor hjälper du våra kunder med deras behov av trafiklösningar via personliga möten, telefon- och mejlkontakt. Med hög serviceförmåga säkerställer du att kunden får rätt material och att allt faktureras. Du arbetar dagligen med vårt ordersystem, digitala rapporter och fakturering. Arbete med hantering av återlämnat material samt övrig lagerhantering kan förekomma.Tjänsten är heltid, dagtid med placering i södra Stockholm. Vi arbetar som ett team där vi värdesätter flexibilitet, initiativtagande och noggrannhet.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Arbetsledare, lager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Arbetsledare, lager.

Team Manager

Läs mer Apr 4
Är du en driven, ansvarstagande och serviceinriktad person som har förmåga och erfarenhet av att leda och fördela arbete och som vill vara med på vår kunds resa mot framtidens detaljhandel?Arbetsuppgifter Tillsammans med andra Team Managers ansvarar du för en av avdelningarna i produktionen och arbetar med den dagliga driften samt planering på veckobasis.
Som Team Manager skall du leda gruppen mot uppsatta mål och övergripande strategi för avdelningen. Du ska vara ett exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats.
Du ansvarar för att leda och fördela arbetet i gruppen i samarbete med avdelningens Shift Manager och bolagets policies. Du kommer att coacha medarbetare att nå sina mål och utvecklingsplaner. Tjänsten innebär att du också kommer att leda förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelningen.

Förutom ovan innebär rollen ansvar, kontroll och åtgärd av dagliga ärenden, såsom
Personalansvar och genomförande av regelbundna feedbacksamtal
Arbetsmiljöansvar, rapportera incidenter och informera om tillbud, olycksfall, arbetsskador som rör avdelningen och siten
Eskalera händelser och allvarliga risker samt avvikelser till Shift Manager och andra ansvariga
Ansvarig för leveranskvalitet och resultat kopplat till avdelningens nyckeltal
Kommunicera övergripande strategier och bryta ner dessa till individuella mål
Ansvara för den dagliga kommunikationen och informationen till medarbetare
Arbeta nära dina medarbetare och stötta dem i det vardagliga arbetet
Vi söker dig som Är en aktiv ledare, som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften.
Har tidigare erfarenhet av logistik och mycket goda ledaregenskaper, god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Du bör också vara mål- och resultatinriktad, ha gott ordningssinne samt gilla att hålla ett högt tempo.
Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.
Som person är du ansvarsfull, noggrann och sprider härlig energi omkring dig och har förmodligen nära till skratt, men har samtidigt en hög integritet i din yrkesroll. Vidare är du en flexibel person som har förmågan att lösa varje unikt ärende på bästa sätt.
Du förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser också att du är flexibel i ditt arbetsuppdrag med intresse för att utvecklas.

Har följande kompetenser
Lyhörd
Strukturerad
Ansvarstagande
Kommunikativ
Kvalifikationer Gymnasiekompetens eller motsvarande, samt meriterande med någon gymnasial påbyggnad
God IT-vana (Officepaketet), främst Excel.
1-2 års erfarenhet av att leda och utveckla andra, meriterande inom lager/ logisk.
Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, samt andra språk är meriterande
Låter detta som din nästa utmaning? Start omgående
Omfattning- Heltid (dagtid)
Placering- Brunna
Avtal: Kollektivavtal med Transport för medarbetarna i produktion och Tjänstemannaavtal med Unionen, Sveriges Ingenjörer och Ledarna
Vi tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen

På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.

Ansök nu

Team Manager

Läs mer Mar 27
Är du en driven, ansvarstagande och serviceinriktad person som har förmåga och erfarenhet av att leda och fördela arbete och som vill vara med på vår kunds resa mot framtidens detaljhandel?Arbetsuppgifter Tillsammans med andra Team Managers ansvarar du för en av avdelningarna i produktionen och arbetar med den dagliga driften samt planering på veckobasis.
Som Team Manager skall du leda gruppen mot uppsatta mål och övergripande strategi för avdelningen. Du ska vara ett exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats.
Du ansvarar för att leda och fördela arbetet i gruppen i samarbete med avdelningens Shift Manager och bolagets policies. Du kommer att coacha medarbetare att nå sina mål och utvecklingsplaner. Tjänsten innebär att du också kommer att leda förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelningen.

Förutom ovan innebär rollen ansvar, kontroll och åtgärd av dagliga ärenden, såsom
Personalansvar och genomförande av regelbundna feedbacksamtal
Arbetsmiljöansvar, rapportera incidenter och informera om tillbud, olycksfall, arbetsskador som rör avdelningen och siten
Eskalera händelser och allvarliga risker samt avvikelser till Shift Manager och andra ansvariga
Ansvarig för leveranskvalitet och resultat kopplat till avdelningens nyckeltal
Kommunicera övergripande strategier och bryta ner dessa till individuella mål
Ansvara för den dagliga kommunikationen och informationen till medarbetare
Arbeta nära dina medarbetare och stötta dem i det vardagliga arbetet
Vi söker dig som Är en aktiv ledare, som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften.
Har tidigare erfarenhet av logistik och mycket goda ledaregenskaper, god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Du bör också vara mål- och resultatinriktad, ha gott ordningssinne samt gilla att hålla ett högt tempo.
Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.
Som person är du ansvarsfull, noggrann och sprider härlig energi omkring dig och har förmodligen nära till skratt, men har samtidigt en hög integritet i din yrkesroll. Vidare är du en flexibel person som har förmågan att lösa varje unikt ärende på bästa sätt.
Du förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser också att du är flexibel i ditt arbetsuppdrag med intresse för att utvecklas.

Har följande kompetenser
Lyhörd
Strukturerad
Ansvarstagande
Kommunikativ
Kvalifikationer Gymnasiekompetens eller motsvarande, samt meriterande med någon gymnasial påbyggnad
God IT-vana (Officepaketet), främst Excel.
1-2 års erfarenhet av att leda och utveckla andra, meriterande inom lager/ logisk.
Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, samt andra språk är meriterande
Låter detta som din nästa utmaning? Start omgående
Omfattning- Heltid (dagtid)
Placering- Brunna
Avtal: Kollektivavtal med Transport för medarbetarna i produktion och Tjänstemannaavtal med Unionen, Sveriges Ingenjörer och Ledarna
Vi tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen

På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.

Ansök nu

Teamledare/lagerarbetare till kund i Segeltorp - Natt

Läs mer Feb 28
Vi söker nu en erfaren teamledare/lagerarbetare till våran kund inom lager & logistik.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Vi ser gärna att du som söker har ledaregenskaper. I dina arbetsuppgifter ingår primärt att vara producerande för att arbeta med uppföljning, coachning av personal, du säkerställer produktivitet och kvalitet mot kund på daglig bas så att de dagliga målen planeras och uppnås.

Du kommer även arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom branschen såsom plock, pack, sortering etc. Tunga lyft kan förekomma och i vissa fall krav på truckkort.

Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Arbetet hos kunden har varierande arbetstider, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta nattid - Helger kan även förekomma.

Dina primära arbetsuppgifter:

- Du släpper in/ut alla konsulter samt håller koll på att alla är i tid

- Du jobbar med förbättringar och mål tillsammans med din grupp

- Du introducera och utbildar ny personal

Krav och egenskaper
Krav

- Erfarenhet från ledarroll

- Erfarenhet från lager och logistikbranschen med E-handel

- God svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande

- Vana från datadriven lagerverksamhet

- B-körkort

- Truckkort

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Arbetstider: Måndag-tisdag natt - Fredag-lördag natt, 00:00-07:15 tiderna kan ändras utifrån kundens behov

Lön och förmåner
Lön: Enligt kollektiv avtal + ansvarstillägg

Förmåner:

- Friskvårdsbidrag

- Kollektivavtal

- Tjänstepension

Tillsättning sker löpande

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Athletic Work Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Athletic Work Sverige AB .

Ekonomiansvarig/ Administratör

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Maj 2
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiansvarig för uthyrning under 6 månader för sedan en övergång till kunden.
Kunden är inom brandsäkerhet och verksamma över hela landet, men främst i Stockholm och Mälardalen. Bolaget har vuxit mycket de senaste åren och har en tydlig tillväxtplan de kommande tre åren, med allt ifrån systemstöd till säljavdelning och tekniker. Det är här du kommer in i bilden. Du behövs för att avlasta VD med löpande ekonomiuppgifter men tjänsten är också en hybrid där ekonomi är huvuduppgifterna men också att du kan stötta övriga organisation med diverse admin arbeten.Därför söker dom dig som ska ansvara för:-
Leverantörsreskontra-
Kundreskontra-
Avstämningar-
Moms och AGA-deklarationer
Skatter- Periodiseringar och lagerföra varuinköp-
Lön- Månads- och årsbokslut
Bolaget är idag ca 15 personer och är beläget i fräscha och ljusa lokaler i Kungens Kurva. Det är högt i tak och god stämning bland personalen med mycket skratt. Anställningen är heltid på genomsnitt 40h/vecka med möjlighet till flexibla arbetstider.Vi vet ju givetvis inte vem du är än men för att lyckas i rollen har duen ekonomiutbildning i grunden och 1-2 års erfarenhet av liknande jobb.I denna rekrytering arbetar kunden med oss på Athletic Work, frågor om tjänsten ställs till projektledare Niclas Sörensen.
Välkommen med din ansökan så snart du kan. Intervjuer sker löpande och annonseringen kan komma att avslutas i förtid

Ansök nu

Service/Installations tekniker inom Brandsäkerhet

Servicetekniker, elkraft
Läs mer Apr 12
Vi söker just nu flera Service/ Installationstekniker inom brandsäkerhet!
För att lyckas i rollen:
Vara tekniskt lagd, kunna utföra hantverksmässiga arbetsuppgifter och vara lättlärd. Du kommer att få en löpande internutbildning gällande företagets produkter och installationer.
Ha i egenskap att vara ordningsam, kunna organisera och koordinera dina arbetsuppgifter på ett disciplinerat och självgående sätt.
Ha lätt för att skapa nya kundrelationer både via telefon och genom personliga besök.
Kunna samarbeta och kommunicera med övriga medarbetare eftersom vi arbetar i team.
Kunna ta eget ansvar, vara lojal och arbetstrogen eftersom många av arbetsuppgifterna sker under eget ansvar.


Att kunna se helheten och på sikt kunna ta mer och mer ansvar och hantera större uppdrag och projekt
Ha god lokalkännedom i Storstockholmsområdet eftersom arbetet innebär mycket resande i servicebil.
Då vi har daglig kontakt med våra kunder och andra berörda angående viktiga brandskyddsfrågor och noggrann dokumentering så vill vi att du ska kunna hantera svenska språket tydligt i tal och skrift. Vara öppen, trevlig, ha hög social kompetens och vara representativ eftersom du kommer att vara en del av företagets ansikte utåt.
Ha god datorvana och grundläggande kunskaper i Office paketet och Visma administration eller liknade.
Samtliga servicetekniker tilldelas en servicebil, varför körkort då är ett krav. Vi söker nu en person som vi kan lära upp och forma inom service, montering och installation av brand och utrymningstekniska produkter och tjänster såsom tex. handbrandsläckare, brandposter, rökluckor, nödbelysning, brandtätnings-arbeten etc. Aktivt sälja företagets övriga produkter såsom utbildningar och SBA-dokumentation (systematiskt brandskyddsarbete), första hjälpen produkter m.m.

Krav för rollen:
Svensktalande
B- körkort
Gärna en person som hållit på med någon form av sport

Ansök nu

Sommarjobb inom ekonomi till spännande idrottsorganisation

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 25
Nu söker vi för kunds räkning en person som vill jobba med ekonomi/administration under några veckor i sommar som konsult. Detta är inte vilket uppdrag som helst. Det är en spännande arbetsplats där mycket kul händer.

Vi söker en hungrig person som tar initiativ, som när arbetet är gjort om tid finns erbjuder sig att ta tag i annat och visar framfötterna. Tanken är start den 3 eller 10 juni (senast) tom. 12 juli, arbetstiden är 9-13 eller 12-16 (dvs. på 50%), det går med största sannolikhet att styra tiden något utifrån dina preferenser.

Arbetet sker på plats hos kunden vid Stadion, Stockholm. Arbetet är primärt leverantörsreskontra (inskanning av fakturor, ankomstregistrera fakturor, skicka ut för attest, definitivbokföra leverantörsfakturor, skapa betalningsförslag samt bokföra betalda leverantörsfakturor) sekundärt arbete blir bokföring av övriga verifikationer.

Krav:

Arbete sedan tidigare i ett ekonomiprogram och enklare erfarenhet/kunskap om bokföring.

Meriterade:

Erfarenhet av Hogia

Idrottsbakgrund

Vid frågor, kontakta projektledare Viktor Lilja, på Athletic Work 070-276 33 34

Ansök nu

Svetsmekaniker

Svetsare, manuell
Läs mer Mar 14
Om tjänsten
Vi letar efter en svetsmekaniker. Sektionen ansvarar för totala service- och underhållsarbete och arbetar med förebyggande och avhjälpande underhåll inom mekanik, hydraulik, maskinbearbetning, byggnation och ventilation samt ansvarar för hantering av tyngre utrustning.

Som mekaniker inom plåt och svets kommer du att tillhöra en arbetsgrupp som består av två pumpmekaniker, två maskinbearbetare samt tre plåt- och svetsmekaniker. Gruppen har intern flexibilitet och servar hela Skärblacka bruk. Tjänsten är på heltid och dagtid med tillträde snarast möjligt.

Om tjänsten
Du kommer arbeta med varierade uppgifter såsom bockning, kantpress och . Du kommer även utföra industriell svetsning i främst rostfritt material, vilket ställer krav på kompetens inom såväl slipning, svetsning och ritningsläsning. Du kommer att arbeta med främst TIG och MMA men även MIG/MAG svetsning kan förekomma. Arbetet utförs enligt standard EN-1090.

Arbetet är stundtals fysiskt krävande.

Kvalifikationer
Vi tror att du som söker har en verkstadsteknisk gymnasieutbildning med inriktning plåt och svets samt praktisk erfarenhet från yrket. El- lära

Personliga egenskaper
Personliga egenskaper som värdesätts är god samarbetsförmåga och känsla för service och flexibilitet. Du är initiativrik och intresserad av att finna nya tekniska lösningar. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Ansök nu