Stockholm: Kundservicemedarbetare med försäkringserfarenhet till GarBo i Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare med försäkringserfarenhet till GarBo i Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-19 // Varaktighet: Heltid

Just nu söker vi en kundorienterad och kommunikativ kundservicemedarbetare till GarBo.

GarBo är Nordens ledande leverantör av byggrelaterade försäkringar och tjänster. Sedan över 30 år erbjuder GarBo försäkringar, besiktningar och specialisttjänster inom bygg- och anläggningsbranschen. Tillsammans bidrar det till ökad kunskap, en tryggare byggprocess och minskad ekonomisk risk.

GarBo behöver förstärka sin kundservice med ytterligare resurser och letar efter dig som brinner för service, är lösningsorienterad och hjälpsam.



Om rollen

I rollen som kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att ta emot inkommande ärenden via telefon och e-post. I din roll ingår även all förekommande administration förknippad med försäkringar och de ärenden som kommer in. Du kommer att hantera ärenden från både privatpersoner och företagskunder. Du kommer att ingå i ett mindre kundserviceteam och ni är alla dagligen inloggade på mail och telefon för att ge den absolut bästa servicen och skapa nöjda kunder.

Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Mood gallerian centralt i Stockholm. Dina arbetstider kommer vara måndag-fredag kl. 8:00-16:30.



Din profil

Du bör ha en gymnasieexamen och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice. Det är mycket meriterande med erfarenhet från försäkring eller bank- och finansbranschen. Du bör vidare vara en van datoranvändare. Då arbetet innebär dagliga kundkontakter är det ett krav att du är kommunikativ och har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska.

För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare söker vi dig som brinner för att hjälpa kunder och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Vi tror att tjänsten passar dig som är lösningsorienterad, strukturerad och ansvarsfull. Vi ser gärna att du är initiativtagande, nyfiken och intresserad samt att du har ett driv av att lära dig nya saker.

För att trivas på GarBo är du empatisk, kommunikativ och drivs av att erbjuda enastående service till dina kunder. Du får energi av att göra kunderna nöjda och tar gärna initiativet i samtalet. Vidare är det viktigt att du är en lojal och en god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat.



Mer om tjänsten:

- 6 månaders konsultuppdraguppdrag med goda möjligheter till förlängning eller anställning om båda parter önskar

- Tillsättning: Omgående

- Omfattning: Heltid, 37,5 timmes arbetsvecka

- Placering: Centralt i Stockholm, Norrlandsgatan 15

Vid frågor, kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på Ellinore.pereira@andaragroup.se.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Försäkringsrådgivare/Försäkringssäljare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Försäkringsrådgivare/Försäkringssäljare.

Affärsinriktad Account Coordinator till Protector Försäkring

Läs mer Jan 29
Om Protector
Protector Försäkring är ett skandinaviskt försäkringsbolag som är noterat på Oslobörsen. Sedan starten för 20 år sedan har de organiskt vuxit snabbt och stabilt till ett av de främsta bolagen i branschen. De verkar idag inom Norge, Sverige, Danmark, Finland och Storbritannien. Företaget omfattar idag ca 500 anställda varav 140 sitter på deras kontor i Stockholm, vilket är beläget centralt i Tändstickspalatsets ståtliga lokaler. Protector erbjuder
försäkringar till både den privata sektorn och offentlig verksamhet, och affärsidén och strategin är att göra detta via försäkringsförmedlare.

Protectors
viktigaste löfte är att de ska vara enkla att ha att göra med, kommersiellt
attraktiva och att lita på. Detta har legat till grund för att de idag rankas
som topp tre inom branschen av försäkringsförmedlare. De står för hög kvalitet,
högsta service mot deras kunder och pålitlighet i deras samarbeten. De är
stolta över att vara ett värderingsstyrt företag och hela verksamheten genomsyras av deras värderingar; trovärdig, innovativ, modig och engagerad.

Om tjänsten
I
rollen som Account Coordinator tillhör du avdelningen Mäklarservice, som består av
ca 30 engagerade medarbetare. Mäklarservice sköter den löpande kontakten med förmedlarna och strävar alltid mot att ge kunderna den absolut högsta
servicen och kvaliteten. I din roll ansvarar du för kvalificerat arbete inom
administration både kring nyteckningar och förnyelser av försäkringar. Du har löpande kontakt med mäklarhusen för att vårda och utveckla relationerna. I rollen
kommer du även att arbeta med arbetsuppgifter som:

- Genomföra enklare riskbedömningar och
analysarbete

- Utveckling av arbetsprocesser
i kvalitetessyfte

- Fakturering och offertskrivning

- Skapa och uppdatera försäkringsbrev

- Stötta Account Managers

Du
samarbetar dagligen med dina kollegor där du förväntas ta ett stort eget ansvar. Målet är att inom ditt första år kliva in i rollen som
Account Manager, där du tar vid ett större eget ansvar för mäklarhusen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

- Akademisk examen inom
ekonomi, juridik eller liknande

- Någon form av tidigare
arbetslivserfarenhet inom försäljning, ekonomi, administration eller liknande (kan vara heltid, deltids- eller sommarjobb)

- Goda kunskaper i Excel

- Mycket goda kunskaper i
svenska

- En bakgrund inom idrottande
är ett plus

Vi ser gärna att du nyligen är, eller under våren kommer att bli, nyexaminerad.

Identifierar
du dig som en ambitiös, relationsskapande och målinriktad person? Vi tror att
du triggas av utmaningar och är serviceminded i ditt förhållningssätt. Utöver
det är du analytiskt lagd och ansvarstagande i ditt arbete. Du
ska gilla att du förväntas fatta egna beslut samt att det finns utvecklingsmöjligheter där du själv får vara med att
forma ramarna. Du ska trivas och vara trygg i en prestationskultur, där löpande uppföljning av kvalitet i arbetet och feedback är en del av vardagen.

Här ges du en motiverande miljö, med såväl högt tempo i arbetet som gemensamma frukostfredagar, teamträningar, PT på gymmet och gemensamma padelmatcher.

Övrig information

- Start: Omgående, alternativt i mitten av juni

- Plats: Stockholm, centralt (Tändstickspalatset)

- Omfattning: Heltid

- Lön: Fast lön + årsbonus

Vi tillämpar löpande urval i denna process och vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Affärsinriktad Account Coordinator till Protector Försäkring

Läs mer Mar 21
Om Protector
Protector Försäkring är ett skandinaviskt försäkringsbolag som är noterat på Oslobörsen. Sedan starten för 20 år sedan har de organiskt vuxit snabbt och stabilt till ett av de främsta bolagen i branschen. De verkar idag inom Norge, Sverige, Danmark, Finland och Storbritannien. Företaget omfattar idag ca 500 anställda varav 140 sitter på deras kontor i Stockholm, vilket är beläget centralt i Tändstickspalatsets ståtliga lokaler. Protector erbjuder
försäkringar till både den privata sektorn och offentlig verksamhet, och affärsidén och strategin är att göra detta via försäkringsförmedlare.

Protectors
viktigaste löfte är att de ska vara enkla att ha att göra med, kommersiellt
attraktiva och att lita på. Detta har legat till grund för att de idag rankas
som topp tre inom branschen av försäkringsförmedlare. De står för hög kvalitet,
högsta service mot deras kunder och pålitlighet i deras samarbeten. De är
stolta över att vara ett värderingsstyrt företag och hela verksamheten genomsyras av deras värderingar; trovärdig, innovativ, modig och engagerad.

Om tjänsten
I
rollen som Account Coordinator tillhör du avdelningen Mäklarservice, som består av
ca 30 engagerade medarbetare. Mäklarservice sköter den löpande kontakten med förmedlarna och strävar alltid mot att ge kunderna den absolut högsta
servicen och kvaliteten. I din roll ansvarar du för kvalificerat arbete inom
administration både kring nyteckningar och förnyelser av försäkringar. Du har löpande kontakt med mäklarhusen för att vårda och utveckla relationerna. I rollen
kommer du även att arbeta med arbetsuppgifter som:

- Genomföra enklare riskbedömningar och
analysarbete

- Utveckling av arbetsprocesser
i kvalitetessyfte

- Fakturering och offertskrivning

- Skapa och uppdatera försäkringsbrev

- Stötta Account Managers

Du
samarbetar dagligen med dina kollegor där du förväntas ta ett stort eget ansvar. Målet är att inom ditt första år kliva in i rollen som
Account Manager, där du tar vid ett större eget ansvar för mäklarhusen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

- Akademisk examen inom
ekonomi, juridik eller liknande

- Någon form av tidigare
arbetslivserfarenhet inom försäljning, ekonomi, administration eller liknande (kan vara heltid, deltids- eller sommarjobb)

- Goda kunskaper i Excel

- Mycket goda kunskaper i
svenska

- En bakgrund inom idrottande
är ett plus

Vi ser gärna att du nyligen är, eller under våren kommer att bli, nyexaminerad.

Identifierar
du dig som en ambitiös, relationsskapande och målinriktad person? Vi tror att
du triggas av utmaningar och är serviceminded i ditt förhållningssätt. Utöver
det är du analytiskt lagd och ansvarstagande i ditt arbete. Du
ska gilla att du förväntas fatta egna beslut samt att det finns utvecklingsmöjligheter där du själv får vara med att
forma ramarna. Du ska trivas och vara trygg i en prestationskultur, där löpande uppföljning av kvalitet i arbetet och feedback är en del av vardagen.

Här ges du en motiverande miljö, med såväl högt tempo i arbetet som gemensamma frukostfredagar, teamträningar, PT på gymmet och gemensamma padelmatcher.

Övrig information

- Start: Omgående, alternativt i mitten av juni

- Plats: Stockholm, centralt (Tändstickspalatset)

- Omfattning: Heltid

- Lön: Fast lön + årsbonus

Vi tillämpar löpande urval i denna process och vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Försäkringsförmedlare

Läs mer Apr 15
Vill du ta nästa kliv på karriärstegen? Tilltalas du av möjligheten att utvecklas i ett bolag som enbart jobbar med varma leads, har högt i tak och en mycket stark gemenskap?
Zmarta är ett av Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster där kunder erbjuds att jämföra, köpa och byta försäkringar. 2018 köpte Zmarta upp Insplanet och i företagsgruppen ingår även Elskling.
Som försäkringsförmedlare på Zmarta kommer du att ingå i ett team om ca 10 personer där ni tillsammans kommer att kontakta inkomna varma leads och befintliga kunder över telefon och sälja in olika försäkringslösningar. Vårt kontor finns på Norra Stationsgatan, som vi delar tillsammans med Elskling. Zmart erbjuder även konsumenttjänster inom bank och elavtal.
I en organisation, där snittanställningstiden är över 10 år, får du själv vara med och påverka inkomst samtidigt som du representerar produkter med tydlig kundnytta.
Du kommer i rollen att:
Ta kontakt med kunder och erbjuda försäkringar och el i huvudsak, men även ha möjligheten att förmedla lån.
Genomlysa kundens privata ekonomiska situation kopplat till försäkringar, el och privatlån och därefter erbjuda ett mer förmånligt upplägg för kunden om möjligt.
Erbjuda nya försäkringar utifrån kundens behov.
Skriva och skicka offerter
Kommunicera med kunder via telefon, mail och dokumentera relevant information löpande.



Vi söker dig som med starkt personligt engagemang vill utvecklas tillsammans med Zmarta. Du kommer att ansvara för den dagliga kontakten med befintliga såväl som med nya kunder, och vi letar efter dig som motiveras av att alltid leverera den mest optimala lösningen för varje unik kund. Du bidrar med din positiva energi och trivs med högt arbetstempo. Säljkommunikation sker i största del på svenska och att vara flytande i både tal och skrift är således ett krav.
För att trivas i rollen så tror vi att du:
Är en ambitiös och stabil person som värderar att slutföra dina åtaganden
Jobbar aktivt och långsiktigt med personliga mål
Har ett intresse för försäljning och har ett resultatpräglat tänk
Har en stark kommunikativ förmåga och trivs med att skapa nya kontakter
Har ett starkt självledarskap och arbetar självständigt för att nå uppsatt budget och mål.

Tidigare erfarenhet av försäljning med gott resultat och ha arbetat inom försäkringsbranschen och/ eller elbranschen är meriterande.
Som medarbetare på Zmarta så kommer du:
Alltid ha varma leads levererade varje dag
Få en provisionsmodell utan tak, där medellönen ligger över marknadsstandard
Ha möjlighet att få jobba med en varierad produktportfölj bestående av försäkringar, el och privatlån.
Delta i individuella och grupptävlingar med förmånliga priser.
Ha möjligheten att jobba hemifrån ett par dagar i veckan när du behärskar rollen.
Vara en del utav en fantastisk gemenskap och få stora utvecklingsmöjligheter.
Samt övriga förmåner inom Zmarta.



Processen
Du kommer att få ett automatiskt genererat mail som bekräftelse på att din ansökan har mottagits.
Vi kommer att intervjua löpande, vi kontaktar dig via telefon för att boka en tid för en första telefon intervju, går du vidare i processen bjuds du in till en fysiskt intervju på vårt kontor på Norra Stationsgatan 69.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nyexaminerad? Dags för ett karriärsbyte? Bli finansiell rådgivare!

Läs mer Apr 16
Kan jag lära mig yrket och fortsätta utbildas? Kan jag byta karriär mitt i arbetslivet? Kan jag bli finansiell rådgivare utan tidigare arbetslivserfarenhet ifrån branschen? Kan jag som har tidigare erfarenhet av branschen utmanas och spetsa mina kunskaper inför nya roller hos ett av Sveriges ledande bolag inom finans och försäkring? Svaret är JA, det kan du!

Det är dags igen, för 10e gången drar vi igång vår rekrytering för S&P Trainee Academy. Programmet är Söderberg & Partners satsning för att skapa morgondagens Rådgivare hos ett av finansbranschens mest framgångsrika bolag. Programmet lämpar sig till dig som är nyexaminerad från högskola/universitet eller är intresserad av att byta karriärsbana. Här kommer du få möjlighet till utbildning inom våra största affärsområden, såsom Pension, Non-Life och Wealth management, ta licenser, vilket blir grunden för din karriär inom finansbranschen.

Du erbjuds:

- En skräddarsydd utbildningsplan för att du ska bli framtidens finansiella rådgivare hos Söderberg & Partners
- Inspireras och motiveras dagligen tillsammans med dina kollegor
- Tät coachning för att säkerställa din utveckling

Efter avslutat traineeprogram blir du Rådgivare, men resan har därmed bara börjat. Det är som nämnt en mycket spännande och utvecklande roll, men även mångfasetterad och komplex, alltid med kunden i fokus.

Söderberg & Partners är en starkt värderingsdriven organisation som arbetar för att generera maximal nytta för våra kunder. Vi sätter upp höga mål och premierar medarbetare som sporras av eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utveckla och utmana sig själva.

Vårt fokus ligger inte på vad du gjort tidigare eller vilka erfarenheter du har med dig. Vi är intresserade av din ambition och drivkraft. Därför önskar vi att du tydligt motiverar din ansökan i ditt personliga brev.

Tidigare dokumenterat goda säljresultat från säljyrken kommer värderas högt. Starten för programmet är Augusti 2024. **
**


Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.

Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.

Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.

Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas.

Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Ansök nu

Jobba Med Försäkringar

Läs mer Apr 26
Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar!
Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Grundlön, provision, bonus & pension
? Fräscht kontor & hög lön
? Sälj- & försäkringsutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja & har jobbat med försäljning
? Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Andara Group AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Andara Group AB .

Teknisk säljare till Telkey Solutions

Account manager
Läs mer Apr 25
Vi söker en teknisk säljare till Telkey Solutions AB.
Telkey har ett patenterat sätt att kreera tillfälliga låskoder i molnet - mTac (Mobile Temporary Access Code). Detta system har sedan integrerats med olika bokningssystem och låslösningar för att skapa sömlösa användarupplevelser. Utvecklingen har pågått sedan 2015 och man blev kommersiellt redo 2022. Telkey har idag kunder inom fjäll- och sportanläggningar, hotell, förrådsuthyrning, uthyrningslägenheter, företagshotell, telekommunikation och boendemarknaden. Primär marknad är Norden men även USA finns med i den strategiska planen.
I rollen som teknisk säljare har du det övergripande ansvaret för att bibehålla och utveckla ett gott samarbete med befintliga och nya kunder primärt över telefon men även fysiskt möte när möjlighet finns. Din roll är att skapa nya affärer och presentera ett attraktivt erbjudande till kunderna samt att förvalta en god dialog med befintliga kunder.
Telkey växer stadigt och tjänsten innebär goda möjligheter att utvecklas - både som individ och inom en bransch som är i stark internationell tillväxt (molntjänster för lås- och accesslösningar).
Vem är du?
Vi söker dig som har 1–3 års erfarenhet av teknisk försäljning/ försäljning av moln & SaaS tjänster. Det är mycket meriterande med erfarenhet inom digital access.
Vi ser att du som söker har en mycket god teknisk förståelse och ett gediget intresse av att skapa långsiktiga kundrelationer.
Goda datorkunskaper är ett krav och då rollen innebär täta kontakter med både varma och kalla kunder ser vi att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Egenskaper:
• Självgående, kommunikativ och har lätt att skapa nya kontakter.
• Driven av att skapa långsiktiga kundrelationer
• Du har god erfarenhet av teknisk försäljning över telefon
• Van att jobba mot en budget med personliga mål
• Du är social, öppen och flexibel
• Du är en problemlösare och trivs att arbeta självständigt
• Du har ett starkt eget driv och van att planera din tid med flera bollar i luften •Du behöver kunna förstå kundens behov och föreslå lösningar
• Du är ödmjuk och öppen inför mötet med såväl nya som befintliga kontakter Telkey sitter i fina ljusa lokaler på Söder i Stockholm.
Mer om tjänsten
• Direktrekrytering med fina anställningsvillkor
• Tillsättning: omgående
• Omfattning: heltid
• Placering: På Telkeys kontor på Söder i Stockholm
Vid frågor, kontakta vår konsultchef Ellinore på Ellinore.pereira@andaragroup.se

Ansök nu

Verksamhetschef till Researrangör Grand Productions i Stockholm

Resebyråchef
Läs mer Apr 13
Vi söker en driven och prestigelös Verksamhetschef till Grand Productions som består av varumärkena Grand Tours, Historiska Resor, ReseSkaparna och PRO Medlemsresor. Dessa är några av Sveriges ledande arrangörer av tematiska resor, som alltid leds av kunniga guider och kännetecknas av hög kvalitet i alla led. Företaget är dotterbolag i resekoncernen Tour Operators WE Travel Group AB där även Äventyrsresor ingår. De sitter i fina ljusa lokaler i Gamla stan i Stockholm.Arbetsuppgifter Som Verksamhetschef har du budget- och resultatansvar samt ansvarar för planering av försäljning, reseproduktion och marknadsföring. Du både vägleder och följer upp arbetet kontinuerligt.Du är därtill företagets ambassadör och arbetar för att hitta nya kundgrupper, samarbetspartners samt att upprätthålla goda relationer med befintliga partners och leverantörer.I rollen ingår medarbetaransvar för ett team av reseproducenter och resesäljare. Du ingår i koncernens ledningsgrupp.Du tar över ansvar för helheten inom varumärket genom att både förvalta och utveckla det. Tillsammans med dina medarbetare kommer du, utöver att driva den dagliga verksamheten, även genomföra olika slags förbättringsprojekt för att bidra till organisationens resultat.Vem vi sökerVi söker en Verksamhetschef med operativ förmåga som både kan entusiasmera och leda ett team. Vi söker dig som har erfarenhet från resebranschen i ledande befattning inom produktion, försäljning, varumärkes- och marknadsfrågor samt har bred kunskap om digitala kanaler.Du gillar att analysera den löpande verksamheten och är van vid att hålla ett brett perspektiv. Precis som Grand Productions värderar du hög kvalitet, hållbarhet och du har ett genuint intresse för gruppresor.Som person är du pådrivande, affärsmässig och kan hugga i där det behövs. Du är social, kontaktskapande och tycker om att hålla anföranden inför grupper, leda seminarier och liknande. Det är även viktigt att du delar vårt engagemang för hållbart resande. Mer om tjänsten
Direktrekrytering
Tillsättning: enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: centrala Stockholm

Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Sofie Jansson på sofie.jansson@andaragroup.seVarmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Verksamhetschef till Researrangör Grand Productions i Stockholm

Resebyråchef
Läs mer Apr 5
Vi söker en driven och prestigelös Verksamhetschef till Grand Productions som består av varumärkena Grand Tours, Historiska Resor, ReseSkaparna och PRO Medlemsresor. Dessa är några av Sveriges ledande arrangörer av tematiska resor, som alltid leds av kunniga guider och kännetecknas av hög kvalitet i alla led. Företaget är dotterbolag i resekoncernen Tour Operators WE Travel Group AB där även Äventyrsresor ingår. De sitter i fina ljusa lokaler i Gamla stan i Stockholm.Arbetsuppgifter Som Verksamhetschef har du budget- och resultatansvar samt ansvarar för planering av försäljning, reseproduktion och marknadsföring. Du både vägleder och följer upp arbetet kontinuerligt.Du är därtill företagets ambassadör och arbetar för att hitta nya kundgrupper, samarbetspartners samt att upprätthålla goda relationer med befintliga partners och leverantörer.I rollen ingår medarbetaransvar för ett team av reseproducenter och resesäljare. Du ingår i koncernens ledningsgrupp.Du tar över ansvar för helheten inom varumärket genom att både förvalta och utveckla det. Tillsammans med dina medarbetare kommer du, utöver att driva den dagliga verksamheten, även genomföra olika slags förbättringsprojekt för att bidra till organisationens resultat.Vem vi sökerVi söker en Verksamhetschef med operativ förmåga som både kan entusiasmera och leda ett team. Vi söker dig som har erfarenhet från resebranschen i ledande befattning inom produktion, försäljning, varumärkes- och marknadsfrågor samt har bred kunskap om digitala kanaler.Du gillar att analysera den löpande verksamheten och är van vid att hålla ett brett perspektiv. Precis som Grand Productions värderar du hög kvalitet, hållbarhet och du har ett genuint intresse för gruppresor.Som person är du pådrivande, affärsmässig och kan hugga i där det behövs. Du är social, kontaktskapande och tycker om att hålla anföranden inför grupper, leda seminarier och liknande. Det är även viktigt att du delar vårt engagemang för hållbart resande. Mer om tjänsten
Direktrekrytering
Tillsättning: enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: centrala Stockholm

Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Sofie Jansson på sofie.jansson@andaragroup.seVarmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teknisk Projektledare Ventilation till SVAB i Hammarby Sjöstad

Arbetsledare, ventilation
Läs mer Mar 22
Svensk Ventilationsservice AB bidrar till ett bättre och mer hållbart samhälle genom att med kunskap och kompetens långsiktigt ta hand om, anpassa och utveckla befintliga fastigheter.

De gör det i huvudsak på tre sätt:

- Service & Underhåll - de ser till att den anläggning som finns fungerar - nu och i framtiden.

- Lagar & Regler - finns till för vår hälsa. De hjälper fastighetsägare med kontroller och åtgärder.

- Anpassning & Utveckling - det sker förändringar och de bidrar till bra hållbara lösningar.

Resultatet av arbetet är en förbättrad inomhusmiljö och hållbarare fastigheter. Verksamheten startade 1993 och är idag 29 medarbetare och växer kontinuerligt. Vi hoppas att du vill vara med på deras spännande tillväxtresa.

Om rollen

Som Teknisk Projektledare kommer du arbeta med Anpassning & Utveckling. Projekten kommer både från den kommersiella och offentliga fastighetssidan samt från BRF:er. Verksamhetsförändringar och myndighetskrav, men även fastighetsägarnas utvecklingsplaner, driver förändringar. Ibland är både lösningarna och genomförandet komplicerat - t.ex. i gamla hus i city med pågående verksamheter och boende.

Utredning är alltid centralt för att resultatet skall bli bra men det är även teknisk kompetens, genomförandeförmåga och en bra relation med kunden. Det finns tre avdelningar - Service, ROT & Projekt och Teknik & Konsult. Den sista avdelningen arbetar med besiktningar, utredningar och lösningar. Tillsammans är de både entreprenör och konsult - dvs de har både kunskap, kompetens och genomförandeförmåga - grunden för bra hållbara lösningar.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som Teknisk Projektledare hos Svensk Ventilationsservice kommer du att arbeta med utredningar, uppdrag och projekt hos våra kunder. I praktiken innebär det att designa nya tekniska ventilationslösningar, utreda och analysera kundproblem samt leda, driva och implementera uppdrag samt tekniskt komplicerade projekt inom ventilation. Du kommer att arbeta med specialanpassningar och unika lösningar främst inom ROT-projekt av både bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter så som kontor/butiker.

Exempel på arbetsuppgifter är:

- Utreda ventilationstekniska problemställningar på plats hos kund

- Designa och ta fram olika tekniska ventilationslösningar

- Föreslå, paketera och prissätta förslag på utredningar och tekniska lösningar till kund

- Koordinera, styra och leda personal i kunduppdrag i utredningsfasen

- Budgetansvar och ekonomisk uppföljning för kunduppdrag och projekt

- Inköp av material och tjänster

- Kundansvar, projektmöten, byggmöten samt avrapportering av uppdrag och projekt

Vem är du?

Har du tröttnat på konstant skrivbordsarbete? Som utredningsledare hos SVAB är du minst lika stor del av din tid ute i fastigheter och utreder, undersöker, mäter och testar hypoteser som på kontoret för analys och sammanställning.

Vi söker dig som har starkt driv och är handlingskraftig. Du är självgående och affärsmässig samt har en god förmåga och intresse av att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är strukturerad, resultatorienterad och har en god kommunikationsförmåga.

Rollen innebär många kundrelationer både internt och externt och det är viktigt att du är bra på att bygga upp och underhålla goda relationer. Du är bekväm i rollen som utredare och drivs av att analysera, utveckla och effektivisera arbetet.

För att lyckas i rollen tror vi att du har

- En god kunskap och förståelse för ventilationssystem ur ett helhetsperspektiv, från enskilda komponenter till hela system.

- Ett stort intresse av att lösa tekniska problem samt beskriva och förklara tekniska lösningar i ord och bild.

- Flera års arbetslivserfarenhet från ventilationsbranschen.

Följande erfarenheter är meriterande

-
Historik på konsultsidan

- Arbetserfarenhet från felsökning och/ eller luftflödesmätning

- Kunskap om OVK lagstiftningen

Att jobba på Svensk Ventilationsservice

Svensk Ventilationsservice är ett företag som värdesätter ett öppet arbetsklimat, gott samarbete och som premierar goda prestationer. Det finns stort utrymme för engagemang och initiativ i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje för dig själv och andra kommer du att trivas hos Svensk Ventilationsservice. Som Utredningsledare kommer du att ingå Teknik och Konsult - ett av tre affärsområden.

Mer om tjänsten

- Direktrekrytering med bra förmåner

- Tillsättning: omgående

- Omfattning: heltid

- Placering: trivsamt och trevligt kontor i Hammarby Sjöstad

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Sofie Jansson på sofie.jansson@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Projektledare Ventilation till SVAB i Hammarby Sjöstad

Arbetsledare, ventilation
Läs mer Mar 22
Svensk Ventilationsservice bidrar till ett bättre och mer hållbart samhälle genom att med kunskap och kompetens långsiktigt ta hand om, anpassa och utveckla befintliga fastigheter.

De gör det i huvudsak på tre sätt:

- Service & Underhåll - de ser till att den anläggning som finns fungerar - nu och i framtiden.

- Lagar & Regler - finns till för vår hälsa. De hjälper fastighetsägare med kontroller och åtgärder.

- Anpassning & Utveckling - det sker förändringar och de bidrar till bra hållbara lösningar.

Resultatet av arbetet är en förbättrad inomhusmiljö och hållbarare fastigheter. Verksamheten startade 1993 och är idag 29 medarbetare och växer kontinuerligt. Vi hoppas att du vill vara med på deras spännande tillväxtresa.

Om rollen

Som Projektledare kommer du arbeta med Anpassning & Utveckling. Projekten kommer både från den kommersiella och offentliga fastighetssidan samt från BRF:er. Verksamhetsförändringar och myndighetskrav, men även fastighetsägarnas utvecklingsplaner, driver förändringar. Ibland är både lösningarna och genomförandet komplicerat - t.ex. i gamla hus i city med pågående verksamheter och boende.

Projektledning är alltid centralt för att resultatet skall bli bra men det är även teknisk kompetens, genomförandeförmåga och en bra relation med kunden. Det finns tre avdelningar - Service, ROT & Projekt och Teknik & Konsult. Den sista avdelningen arbetar med besiktningar, utredningar och lösningar. Tillsammans är de både entreprenör och konsult - dvs de har både kunskap, kompetens och genomförandeförmåga - grunden för bra hållbara lösningar

Dina framtida arbetsuppgifter

- Arbeta från start till mål med kundprojekt, både mot BRF:er och kommersiella fastigheter

- Driva och implementera projekt/entreprenader inom ventilation

- Koordinera, styra och följa upp resurser i projekten

- Ansvara för kalkyl, ekonomiska resultat, teknisk kvalitet och dokumentation vid utförande projekt

- Utveckla och bevara kundrelationer

- Leda och engagera medarbetare

För att lyckas i rollen tror vi att du har

- Mångårig erfarenhet av projektledning inom ROT mot både BRF:er och det kommersiella

- God kunskap och förståelse för helheten av ventilationssystem, från sekelskifteshus till kontor och från enskilda komponenter till hela system

- Arbetat inom ROT-projekt, gärna med kvarboende dvs. under pågående verksamhet

- Utbildning inom entreprenadjuridik, AB04 och ABT06 är meriterande

- Historik både inom entreprenad och på konsultsidan är meriterande

Vem är du?

Vi söker dig som har starkt driv, ansvarskänsla och är handlingskraftig. Du är självgående och affärsmässig samt har en god förmåga och intresse av att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är strukturerad, resultatorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rollen innebär många kundrelationer både internt och externt och det är därav viktigt att du är bra på att bygga upp och underhålla goda relationer. Du är bekväm i rollen som Projektledare och drivs av att analysera, utveckla och effektivisera arbetet.

Att jobba på Svensk Ventilationsservice

Svensk Ventilationsservice är ett företag som värdesätter ett öppet arbetsklimat, gott samarbete och som premierar goda prestationer. Det finns stort utrymme för engagemang och initiativ i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje för dig själv och andra kommer du att trivas hos Svensk Ventilationsservice. Som Projektledare kommer du att ingå i affärsområdet ROT & Projekt som är ett av tre affärsområden.

Mer om tjänsten

- Direktrekrytering med bra förmåner

- Tillsättning: omgående

- Omfattning: heltid

- Placering: trivsamt kontor i Hammarby Sjöstad

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Sofie Jansson på sofie.jansson@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Verksamhetschef till Researrangör Grand Productions i Stockholm

Resebyråchef
Läs mer Mar 22
Vi söker en driven och prestigelös Verksamhetschef till Grand Productions som består av varumärkena Grand Tours, Historiska Resor, ReseSkaparna och PRO Medlemsresor. Dessa är några av Sveriges ledande arrangörer av tematiska resor, som alltid leds av kunniga guider och kännetecknas av hög kvalitet i alla led. Företaget är dotterbolag i resekoncernen Tour Operators WE Travel Group AB där även Äventyrsresor ingår. De sitter i fina ljusa lokaler i Gamla stan i Stockholm.

Arbetsuppgifter

Som Verksamhetschef har du budget- och resultatansvar samt ansvarar för planering av försäljning, reseproduktion och marknadsföring. Du både vägleder och följer upp arbetet kontinuerligt.

Du är därtill företagets ambassadör och arbetar för att hitta nya kundgrupper, samarbetspartners samt att upprätthålla goda relationer med befintliga partners och leverantörer.

I rollen ingår medarbetaransvar för ett team av reseproducenter och resesäljare. Du ingår i koncernens ledningsgrupp.

Du tar över ansvar för helheten inom varumärket genom att både förvalta och utveckla det. Tillsammans med dina medarbetare kommer du, utöver att driva den dagliga verksamheten, även genomföra olika slags förbättringsprojekt för att bidra till organisationens resultat.

Vem vi söker

Vi söker en Verksamhetschef med operativ förmåga som både kan entusiasmera och leda ett team. Vi söker dig som har erfarenhet från resebranschen i ledande befattning inom produktion, försäljning, varumärkes- och marknadsfrågor samt har bred kunskap om digitala kanaler.

Du gillar att analysera den löpande verksamheten och är van vid att hålla ett brett perspektiv. Precis som Grand Productions värderar du hög kvalitet, hållbarhet och du har ett genuint intresse för gruppresor.

Som person är du pådrivande, affärsmässig och kan hugga i där det behövs. Du är social, kontaktskapande och tycker om att hålla anföranden inför grupper, leda seminarier och liknande. Det är även viktigt att du delar vårt engagemang för hållbart resande.

Mer om tjänsten

- Direktrekrytering

- Tillsättning: enligt överenskommelse

- Omfattning: heltid

- Placering: centrala Stockholm

Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Sofie Jansson på sofie.jansson@andaragroup.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu