Stockholm: Bli bemanningskoordinator hos oss på Bemannia

Hitta ansökningsinfo om jobbet Bli bemanningskoordinator hos oss på Bemannia i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-12 // Varaktighet: Heltid

Söker du en rolig och kreativ roll i ett slipat team där du arbetar nära dina kollegor? Har du erfarenhet av administrativt arbete och trivs i kontakt med andra människor? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som bemanningskoordinator!

Om uppdraget

Bemannia är en expansiv organisation som genomsyras av nytänkande och entreprenörskap. För att trivas hos oss delar du vårt serviceengagemang och motiveras av ett varierat arbete i högt tempo med många kontaktytor. I arbetet tillhör man ett team som arbetar mot samma mål. Vi finns placerade på Bemannias huvudkontor beläget i Norrtull, Stockholm. Arbetstiderna är förlagda i ett rullande treveckorsschema mellan 06:00-18:00.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som bemanningskoordinator kommer du, tillsammans med ett tight och engagerat team, att samordna och bemanna kortare vakanser hos våra kunder inom flertalet tjänstekategorier bland annat skolvikarier. Du kommer på sikt att delta i rekryteringen av nya konsulter från annonsering till anställning och upprätthålla relationen till såväl kund som konsult där främsta kontakt sker via telefon och mail.

Dina kvalifikationer

Vi tror att du är en van teamspelare med god samarbetsförmåga och att du med lätthet kommunicerar med kunder och konsulter. Du har god erfarenhet av serviceyrket och har med fördel haft telefon och mail som dina främsta verktyg i en administrativ roll som kräver koordinering.

Du har ett affärsinriktat förhållningssätt och genom engagemang och dedikerat arbete strävar du alltid efter att överträffa mål och förväntningar. Du är strukturerad och kvalitetsmedveten och van att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt.

Då vi arbetar mycket med vikarier mot skola är det även meriterande om man tidigare arbetat på förskola eller som lärarvikarie.

Vad vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig ett spännande, varierande och utvecklande arbete, där du blir en viktig resurs i ett redan starkt team. Anställningen är på heltid med 6 månaders provanställning som start. Vi ser gärna att du så snart som möjligt kan börja hos oss, men är även beredda att vänta för rätt person. I övrigt erbjuder vi dig 3000 kr i friskvårdsbidrag enligt vår interna policy och i byggnaden finns även ett gym att använda sig av.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-03-31

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Rood Abed , rood.abed@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 178 40 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

Praktikant rekrytering eller redovisning sommar/höst 2024

Läs mer Maj 18
Nytt
Watershedsär ett mindre, entreprenörsstyrtföretag som främst verkar inom rekrytering. Hos oss bör man haett öppet sinne, ordning och reda samt vara modig att själv kunna kontakta myndigheter, support för de verktyg vi använder, för att trivas. Vårt mål är att bygga snabb tillväxt i företaget, ha riktigt kul och känna stolthet över att vara en del i entreprenörsvärlden.
SökerPraktikant som läser en relevant utbildning.
ProfilDriven och disciplinerad doer, framåtlutad, orädd, entreprenörsförståelse, vilja att lära, logisk, snabbtänkt, ansvarstagande, kreativ förmåga som arbetar självständigt under handledning, alltid har skrattet under ytansamt att man är lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förståär viktigt för ett litet företag.Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win.
Vi använder Apples produkter - iPhone och MacBook Air.
Arbetsuppgifter (varierar utifrån person)Under din praktikperiod (oavlönad) kommer du främst att arbeta med:
Redovisningspraktikanter:Redovisning, personal- ochlönehantering, fakturering,avstämning och förberedelse för bokslutet. Vi använder Fortnox för redovisning, fakturering och lön.
Rekryteringspraktikanter:Intervjuer, struktur, taggning, referenstagning, avtalsskrivning, lägga ut annonser i sociala medier,insamlande av uppgifter och kontakt med nya kunder och tillhörande administration. Du kommer också ägna några timmar varje vecka åt att sälja in våra rekryteringstjänster. Du får givetvis relevant stöd även för detta om du är oerfaren.
Vi använder Teamtailor, OneFlow, Survey, Callmaker, Zoho,Google Drive, FB, Instagram, Linkedin, MS Office.
PraktiklängdEnligt dina studier.
PlaceringGamla stan, Stockholm

Ansök nu

Junior bemanningsassistent till Starfinder

Läs mer Maj 15
Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretagmed erfarna rekryteraresom tillsammans har över 40 årserfarenhet. Vi är baserade i Stockholm och jobbar med rekrytering och personaluthyrning på alla nivåer, både inom tjänstemanna- och arbetarsidan. Vi jobbar rikstäckande med allt ifrån nyexade till exekutiva roller.
Vi söker nu nästa stjärna till vårt drivna rekryteringsteam, och vi ser med entusiasm fram emot att anställa en junior bemanningsassistent.
ArbetsuppgifterVi tror att du är i början av din karriäroch dinaarbetsuppgifter som bemannings- ochrekryteringsassistentkommer vara att jobba med och stötta uppi delar av rekryteringsprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att skriva attraktiva annonser och publicera dem i våra annonskanaler. Läsa igenom kandidaters CV och jobbansökan samt boka in intervjuer. Du kommer lära dig attjobba med search för att ta fram passande kandidater från LinkedIn och i andra nätverk, hålla i många egna intervjuer samt ringa referenssamtal. Du kommer även vara mycket inblandad i vår konsultuthyrning och bemanning, där du kommer lära dig mer om anställningar och att skriva anställningsavtal, få kunskap omarbetsrättsliga frågor, kollektivavtal samt diverse olika personalfrågor.
Kvalifikationer
Du som söker har en eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller personal.
Du har med fördelerfarenhet av administrativt arbete, alternativt har jobbat med rekrytering eller personal i någon form tidigare, men det är inget krav.
Erfarenhet av försäljning ochB2B är ett stort plus.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
B-körkort är ett krav, alternativt att du har ambitionen att ta det inom kort.

Personliga egenskaperSom person är du driven, lättlärd, noggrann, målmedveten samthungrig på att lära dig mer. Du är prestigelös och har inställningen att ingenarbetsuppgift är tråkig utan snarare nödvändig för att nå målet. Du tycker det är roligt med högt tempo och mycket som händer under arbetsdagen.Du delar med dig av idéer och erfarenheter, likväl som du lyssnar och tar åt dig av dina kollegorskunskaper. Du har en mycket positiv inställning och tror på dig själv, på oss som team och vår kapacitetatt lyckas nå våra mål. Självklart finns stora utvecklingsmöjligheter och beroende på din profil, dina målsättningar och vilken väg du vill gå, hjälper vi dig att komma dit.Ansökan och tillträdeVi arbetarplats på vårt kontor med arbetstidermellan 8-17,möjlighet till flex finns. Tjänsten är på heltid, med start under augusti/september 2024. Vi sitter i nya fräscha lokaler på Kungsholmen/Hornsberg.Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700-744 018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Observera att ansökningar endast tas emot via denna annons.Starfinder - kultur och värderingarHos osskommer du ha stor möjlighet att påverka ochstor frihetatt själv styra ditt egna arbete. Vi ger dig verktyg ochden stöttning du behöver för att lyckas i din roll.Vi tror på kvalitet framför kvantitet, långsiktighet i allt vi göroch värderar personliga relationer både med kunder, kandidater och kollegor mycket högt. Vår kultur präglas av glädje, professionalism, högt i tak, ärlighet,samarbete och ett affärsdrivet arbetssätt. Det ska dessutom inte underskattas hur fantastiskt roligt vi har på jobbet!

Ansök nu

Praktikant rekrytering eller redovisning sommar/höst 2024

Läs mer Maj 12
Watershedsär ett mindre, entreprenörsstyrtföretag som främst verkar inom rekrytering. Hos oss bör man haett öppet sinne, ordning och reda samt vara modig att själv kunna kontakta myndigheter, support för de verktyg vi använder, för att trivas. Vårt mål är att bygga snabb tillväxt i företaget, ha riktigt kul och känna stolthet över att vara en del i entreprenörsvärlden.
SökerPraktikant som läser en relevant utbildning.
ProfilDriven och disciplinerad doer, framåtlutad, orädd, entreprenörsförståelse, vilja att lära, logisk, snabbtänkt, ansvarstagande, kreativ förmåga som arbetar självständigt under handledning, alltid har skrattet under ytansamt att man är lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förståär viktigt för ett litet företag.Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win.
Vi använder Apples produkter - iPhone och MacBook Air.
Arbetsuppgifter (varierar utifrån person)Under din praktikperiod (oavlönad) kommer du främst att arbeta med:
Redovisningspraktikanter:Redovisning, personal- ochlönehantering, fakturering,avstämning och förberedelse för bokslutet. Vi använder Fortnox för redovisning, fakturering och lön.
Rekryteringspraktikanter:Intervjuer, struktur, taggning, referenstagning, avtalsskrivning, lägga ut annonser i sociala medier,insamlande av uppgifter och kontakt med nya kunder och tillhörande administration. Du kommer också ägna några timmar varje vecka åt att sälja in våra rekryteringstjänster. Du får givetvis relevant stöd även för detta om du är oerfaren.
Vi använder Teamtailor, OneFlow, Survey, Callmaker, Zoho,Google Drive, FB, Instagram, Linkedin, MS Office.
PraktiklängdEnligt dina studier.
PlaceringGamla stan, Stockholm

Ansök nu

Praktikant rekrytering eller redovisning sommar/höst 2024

Läs mer Maj 17
Watershedsär ett mindre, entreprenörsstyrtföretag som främst verkar inom rekrytering. Hos oss bör man haett öppet sinne, ordning och reda samt vara modig att själv kunna kontakta myndigheter, support för de verktyg vi använder, för att trivas. Vårt mål är att bygga snabb tillväxt i företaget, ha riktigt kul och känna stolthet över att vara en del i entreprenörsvärlden.
SökerPraktikant som läser en relevant utbildning.
ProfilDriven och disciplinerad doer, framåtlutad, orädd, entreprenörsförståelse, vilja att lära, logisk, snabbtänkt, ansvarstagande, kreativ förmåga som arbetar självständigt under handledning, alltid har skrattet under ytansamt att man är lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förståär viktigt för ett litet företag.Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win.
Vi använder Apples produkter - iPhone och MacBook Air.
Arbetsuppgifter (varierar utifrån person)Under din praktikperiod (oavlönad) kommer du främst att arbeta med:
Redovisningspraktikanter:Redovisning, personal- ochlönehantering, fakturering,avstämning och förberedelse för bokslutet. Vi använder Fortnox för redovisning, fakturering och lön.
Rekryteringspraktikanter:Intervjuer, struktur, taggning, referenstagning, avtalsskrivning, lägga ut annonser i sociala medier,insamlande av uppgifter och kontakt med nya kunder och tillhörande administration. Du kommer också ägna några timmar varje vecka åt att sälja in våra rekryteringstjänster. Du får givetvis relevant stöd även för detta om du är oerfaren.
Vi använder Teamtailor, OneFlow, Survey, Callmaker, Zoho,Google Drive, FB, Instagram, Linkedin, MS Office.
PraktiklängdEnligt dina studier.
PlaceringGamla stan, Stockholm

Ansök nu

Praktikant rekrytering eller redovisning sommar/höst 2024

Läs mer Maj 11
Watershedsär ett mindre, entreprenörsstyrtföretag som främst verkar inom rekrytering. Hos oss bör man haett öppet sinne, ordning och reda samt vara modig att själv kunna kontakta myndigheter, support för de verktyg vi använder, för att trivas. Vårt mål är att bygga snabb tillväxt i företaget, ha riktigt kul och känna stolthet över att vara en del i entreprenörsvärlden.
SökerPraktikant som läser en relevant utbildning.
ProfilDriven och disciplinerad doer, framåtlutad, orädd, entreprenörsförståelse, vilja att lära, logisk, snabbtänkt, ansvarstagande, kreativ förmåga som arbetar självständigt under handledning, alltid har skrattet under ytansamt att man är lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förståär viktigt för ett litet företag.Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win.
Vi använder Apples produkter - iPhone och MacBook Air.
Arbetsuppgifter (varierar utifrån person)Under din praktikperiod (oavlönad) kommer du främst att arbeta med:
Redovisningspraktikanter:Redovisning, personal- ochlönehantering, fakturering,avstämning och förberedelse för bokslutet. Vi använder Fortnox för redovisning, fakturering och lön.
Rekryteringspraktikanter:Intervjuer, struktur, taggning, referenstagning, avtalsskrivning, lägga ut annonser i sociala medier,insamlande av uppgifter och kontakt med nya kunder och tillhörande administration. Du kommer också ägna några timmar varje vecka åt att sälja in våra rekryteringstjänster. Du får givetvis relevant stöd även för detta om du är oerfaren.
Vi använder Teamtailor, OneFlow, Survey, Callmaker, Zoho,Google Drive, FB, Instagram, Linkedin, MS Office.
PraktiklängdEnligt dina studier.
PlaceringGamla stan, Stockholm

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Bemannia Kontor AB .

Överlämnandekoordinator till spännande projekt inom infrastruktur

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Maj 17
Har du tidigare arbetat som överlämnandekoordinator? Trivs du i att arbeta i stora nya samhällsviktiga projekt? Om du söker ett konsultuppdrag eller söker ett uppdrag som underkonsult, sök redan nu!
Om uppdraget
Vi söker nu en konsult som kan hoppa på ett spännande uppdrag hos vår kund till hösten.Uppdraget är ett konsultuppdrag gällande Överlämnandekoordinator för Program Mälarbanan. Detta innebär att du kommer att arbeta med 50 – 100% beläggning som resurskonsult i projektet på platskontoret i Sundbyberg. Uppdraget har för avsikt att startasenast mitten/slutet av augusti 2024, därtill kommer du att under första tiden mellan augusti och september att arbeta minst 25%. Följande tid fördelas arbetet mellan upplägget av 50-100%.
Uppdraget förväntas pågå i två år från uppdragsstart. Underkonsulter godtas!
Dina arbetsuppgifter
Du ansvar gentemot entreprenören och är kravställare samt leder och samordnar hela projektets arbete med att granska och leverera förvaltningsdata till kundens verksamhetsområde Underhåll. Rollen kan framöver även innebära att leda och samordna andra interna resurser inom överlämnandesamordning
Du kommer att:
I samarbete med våra teknikspecialister, externa parter och med stöd av programmets• Överlämnandefunktion att kommunicera kraven på förvaltningsdata• Stödja projektets projekteringssamordning• Följa upp leveranserna av förvaltningsdata och kommunicera de förändringar av kraven på förvaltningsdata som uppträder under genomförandetiden• Stödja projektet med den administrativa samordningen av förvaltningsdata• Kontrollera leveranser gentemot leveransplaner• Göra mottagningskontroll (formaliakoll) av relationshandling och förvaltningsdata• Föra dialog direkt med kundens VO Underhåll avseende leverans av fövaltningsdata

Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning 180 hp (120p) inom samhällsbyggnad alternativt utbildning och erfarenhet som kan bedömas likvärdig
Har arbetat minst 3 år i en beställarorganisation för ett infrastrukturprojekt med leveranser av dokumentation (förvaltningsdata) till förvaltande enheter
Minst 3 års erfarenhet från en beställarorganisation för ett infrastrukturprojekt med att samordna dokumenthantering vid granskning och mottagningskontroll av leveranser från leverantör
Har erfarenhet från arbete i dokumenthanteringssystemen SharePoint ochProjectwise
Kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Goda kunskaper om relevanta standardavtal AB, ABT, ABK med flera samt i AMA AF och AMA AF Konsult
B-körkort

Vi ser att du som person i dinroll kanarbeta självständigt, samt har stor samarbetsförmåga och är problemlösningsorienterad!
Meriterande
God kunskap och arbetat med förvaltningssystemet BaT-Man
Har arbetat som överlämnandekoordinator med stora komplexa mark och anläggningsprojekt
Tidigare arbetslivserfarenhet inomjärnvägsprojekt

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 11 juni 2024
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Administratör till myndighet i Stockholm

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Maj 15
Har du minst ett års erfarenhet av att jobba med administration och är van vid att hantera stora flöden av arbetsuppgifter på ett systematiskt sätt? Varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en administratör för ett konsultuppdrag på en myndighet i Stockholm. Uppdraget förväntas starta 3 juni och pågår fram till 30 december med möjlighet till förlängning på en månad. Uppdraget är på heltid och du arbetar på kundens kontor i Stockholmunder kontorstider.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer dustötta ekonomer med administrativa rutiner såsom att skriva ut mejl och lägga in handlingar i fysiska akter samthämta akter från arkivet, förbereda akter för arkivering. Du arbetar även medenklare beräkningar, sammanställningar och diagram samtkalenderbokningar ochmötesbokningar.
Du kommer utöver detta att arbeta med följande:
Diarieföra mejl och andra handlingar
Enklare ärendehandläggning tex hantering av påminnelser via mejl eller telefonsamtal
Arbeta utifrån fastlagda rutiner
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Formulera brev, protokoll, dokumentation med mera
Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis skanning, kopiering, sortering och posthantering)
Assistera och ge service till en eller flera personer (exempelvis en chef eller en avdelning)
Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
Utföra reseplanering
Planera och samordna

Dina kvalifikationer
I denna tjänst krävs det att du kan arbeta i både team och självständigt. Du behöver även ha ett systematiskt arbetssätt samt vara nogrann och flexibel. Det är också viktigt att du kan hantera stora flöden av arbetsuppgifter, att du är stresstålig och att du kan hålla deadlines.Du behöver kunna utförarutinarbete och manuella "icke digitaliserade" arbetsuppgifter. Utöver detta krävs följande kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Vid intervju med Bemannia behöver du kunna presentera ett tidigare referensuppdrag och dess resultat.

Meriterande
Minst sex månaders erfarenhet av ärendehanteringssystemet Platina
Minst ett års erfarenhet av rutinmässigt arbete i Excel
Aktuell erfarenhet av arbete i Skype och Teams

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 22 maj 2024
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Madeleine Matrell, madeleine.matrell@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Receptionist till Stockholm sökes

Receptionist, telefonist
Läs mer Apr 22
Är du en positiv person med tidigare erfarenhet av arbete inom reception? Välkommen med din ansökan redan idag!
Om uppdragetVårkund söker nu en receptionist till sina två närliggandekontor på Kungsholmen i centralaStockholm. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia som beräknas starta 2024-05-06och pågå fram till 2024-08-30.Arbetstiderna är schemalagda helgfria vardagarmellan kl. 7:15 och 17:00. Tjänstgöringsgrad: 100%.
Dina arbetsuppgifterDu bemannar tillsammans med andra kollegor verksamhetens två olika receptioner. Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist, bland annat hantera besök, mejl och bokning av konferensrum. Du kommer även att bistå med följande arbetsuppgifter:
Hantering av passerkort, kvittenser och behörigheter
Daglig koll på listor gällande konsulter
Hantering av inkommande/utgående kuvert tex avtal, upphandlingar och ansökningar till färdtjänsten
Tar emot och hjälper med behörigheter till leverantörer tex kaffe och växtleverantörer
Behjälpliga med utskrifter och scanning
Hantering av leverantörer som ska in i skyddsobjekt
Programmering av personliga skåp
Återlämning/utlämning av nycklar till entreprenörer
Utlämning av viss IT-utrustning


Dina kvalifikationer
Erfarenhet av arbete som receptionist
God datorvana, erfarenhet av Office-paketet och Outlook
Som person är du positiv, lyhörd och proaktiv i ditt arbete
Mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-04-26.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari och nadine.ayari@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Projektledare

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Apr 5
Nu söker vi en interim projektledare till SRV Återvinning.
Om uppdragetNu söker vi en interim projektledare till SRV Återvinning. Uppdraget är på heltid i 6 månader med start omgående. Möjlighet till förlängning finns.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer vara delaktig i ett SRVs förändringsarbete i rollen som projektledare.I rollen som projektledare ingår att planera, leda och genomföra samt följa upp projekt utifrån beslutade strategier och verksamhetens behov. I din roll samarbetar du nära kollegor och medarbetare på SRV, men också med tjänstemän från fem ägarkommuner. Du kan också komma att stötta ledningsgrupp och styrelse samt tjänstemän och politiker med information och kompetens.


Dina kvalifikationer
Minst 3 års erfarenhet av att genomföra projekt med budgetansvar inom miljö- och/eller samhällsbyggnadsområdet.
Du har dokumenterad erfarenhet av genomförda utvecklings- eller förändringsprojekt.
Examen från högskola/universitet, inriktning civilingenjör med inriktning mot samhälls- och/eller miljövetenskap.


Meriterande

Erfarenhet av att haarbetat i projekt med ett flertal samarbetsaktörer är meriterande.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 240412
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, jan.snellman@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-194 5000.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Granskningsekonom till Region Stockholm

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 19
Nu söker vi en granskningsekonom omgående till en statlig myndighet för ett uppdrag på 50% fram till sista juni.

Om uppdraget

Uppdraget är på 50 % med start omgående och fram till 24-06-30. Du kommer att vara placerad på kundens kontor i Stockholm. Det kan eventuellt vara aktuellt med utökning av omfattningen om det tillkommer ytterligare projekt under våren.

Regionledningskontoret (Enheten RLK) som du kommer att arbeta på tillhör den centrala förvaltningsorganisationen. Enheten har ansvar för bland annat gemensamma IT-frågor, personal strategiska frågor, gemensamma upphandlingar och frågor som hör samman med regionens roll som ägare av sjukhus och primärvård.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer främst ha följande arbetsuppgifter:

- Effektuera utbetalning i system

- Ta fram utbetalningssystem och expediera

- Avstämning med handläggare och SF redovisning

- Bemyndigande redovisning och prognos

- Bemyndigande inför tillväxtverkets budget



Dina kvalifikationer

- Akademisk utbildning inom ekonomi eller motsvarande

- Flera års erfarenhet som ekonom

- Flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

- Svenska flytande i såväl tal som skrift

Vi ser att du har personliga egenskaper som god analytisk förmåga, strukturerad och kan se ett helhetsperspektiv. Vi ser också att du har god samarbetsförmåga samt har lätt att skapa goda relationer.

Meriterande

Det är meriterande om du tidigare arbetat med projektredovisning.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 17/3

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. anna.radhe@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu