Stockholm: Office Manager till Vitec Software Group

Hitta ansökningsinfo om jobbet Office Manager till Vitec Software Group i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-04 // Varaktighet: Heltid

SNABBFAKTA
Omfattning:HeltidArbetstider:Måndag-fredag, 8:00-17:00Ort:Lindhagensgatan 116, 112 51 StockholmStartdatum:Enligt överrenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning(behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vitec är ledande inom Vertical Market Software i Norden och utvecklar och levererar verksamhetskritiska programvaror till såväl privat som offentlig verksamhet, inom en mängd olika nischer. Programvarorna finns i hjärtat av verksamheter som apotek, bilverkstäder, fastigheter, undervisning samt vård och omsorg.
Du kommer att arbeta i Vitecs ljusa och finalokaler i Lindhagen och ha övergripande ansvar för kontoret samt vara en representant för Vitecs kultur och varumärke.DIN ROLL
I rollen som Office Manager ansvarar du varje dag för att driften på kontoret fungerar och rullar på som den ska. Du verkar för att stärka trivsel och samhörighet på kontoret och tar egna initiativ till möjliga förbättringar. Du kommer att sitta i receptionen och välkomna besökare och medarbetare samtidigt som rollen kräver att man är rörlig på kontoret. Du ansvarar för att reception och övriga kontorsytor uppfattas som trivsamma och välkomnande.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
Ansvara för att administrera med nycklar ochtaggar för anställda.
Ha hand om rumsbokningar och ser till att mötesrummen och övriga kontorsytor är rena och fina.
Beställa luncher samt fixa inför fika och frukostar på kontoret.
Se till att köksutrymmena är rena och fina och ansvara för att fylla på kaffe, te mm.
Påfyllning och beställning av kontorsmaterial.
Kontaktperson för interna och externa parter.
Hantera post och paket.
Omhändertagande av växter, snittblommor och alla typer av dekorationer.
Handla och fixa inför konferenser och möten.
Driva interna projekt inom tex. inredning, trivsel, koncernmöten etc.
Ordna firande av högtider samt planera inför interna events.


VEM ÄR DU?
För att lyckas i rollen som Office Manager hos Vitec är du en driven och ansvarstagande person som är självgående och kan ta egna initiativ. Vidare är du serviceminded, prestigelössamt enproblemlösare som vill hjälpa och underlätta för sina medarbetare. Vi tror också att du är enperson som har ett estetiskt intresse samt har ett öga för detaljer.
Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst 2-3 års erfarenhet som Office Manager eller kontorsansvarig.
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Van att arbeta i Office365.


VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kontorsreceptionist.

Receptionist & Office Manager till kapitalförvaltare i Stockholm

Läs mer Apr 29
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: 28h/veckaArbetstider: Måndag-torsdag, 9:00-17:00Ort: CentralaStockholmStartdatum: 27/5-24Anställningsform:Särskild visstidsanställning (tjänsten är ett föräldravikariat på 1 år och du kommer att arbeta som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning)
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Nu söker vi en Receptionist & Office Manager till vår kund som är en förmögenhetsförvaltare och som arbetar medkvalificerad finansiell planering och kapitalförvaltning. På kontoret sitter ca 10 personer och detär beläget i fina lokaler icentrala Stockholm. I den här tjänsten finns ingen möjlighet till hybridarbete utan du förväntas arbeta på plats på kontoret.
DIN ROLL
I rollen som receptionist & Office Manager arbetar du självständigt. Duvälkomnar och tar emot besökare med ett personligt och trevligt bemötande. Du kommer ansvara for inkommande och utgaende telefonsamtal och vara behjalplig vid bokningar av kundmoten. Du ser till att mötesrummen och övriga kontorsytor alltid är i fint skick. Du kommer även att ansvara för att beställa kontorsmaterial och andra förnödenheter till kontoret samt stötta medarbetarnamed administrativa uppgifter vid behov.
VEM ÄR DU?
För att lyckas och trivas i den här rollen ser vi att du är en väldigt serviceminded person som har en god kommunikationsförmåga. Vidare är du en social person som tycker om bemötande med kunder.Du trivs i ett lugnare tempo och en mer stillsam miljö.
Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst ett års erfarenhet från en serviceroll.
Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Goda kunskaper i Office365.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Office Manager

Läs mer Apr 25
Join us in an exciting opportunity!We're looking for a proactive and energetic individual to keep our Stockholm office buzzing while our Office Manager is on parental leave. In this role, you'll be the driving force behind our office's success, ensuring the best conditions at our level 15 office in Hötorgskrapan. From optimizing conditions at the office to managing day-to-day operations, you'll be the superhero we need to ensure everything runs smoothly. Are you the perfect fit for this role? Join us for a 75% positionfrom mid-August until end of March 2025.
WHAT'S IN IT FOR YOU? You will be a part of a high-energy and familiar culture where colleagues become friends. Take a look at ourInstagramto get an insight into our everyday life.
Your voice matters - we encourage you to take initiatives to make Stratsys the best place to work and visit.
Join our amazing People team, consisting of four colleagues who have a lot of fun together along the way.
Work from our fantastic and centrally located office with breathtaking views of the Stockholm skyline.


ABOUT THE ROLE
You'll be the familiar face at our Stockholm office, providing exceptional service and flexibility as you handle various tasks, including:
Responsible for maintaining a functional and enjoyable office environment.
Keeping the office running smoothly and managing interactions with suppliers and the landlord. (Office performance, error reports, etc.)
Warmly greeting guests and directing calls.
Managing office supplies (purchases & deliveries) and coordinating our event calendar such as morning fikas, after works, training sessions etc.
Ongoing office administration such as bookings and administration regarding internal meetings, training and travels.
Assist and support before and after Marketing events with orders, packing material etc.
Be actively involved in the onboarding process of new colleagues, providing guidance and support regarding office setup, equipment, etc.
Collaborating closely with our Office Manager in Gothenburg, Victoria.


You'll have the freedom to approach tasks your way, but you'll also be part of our People team in Gothenburg, reporting to Charlotte, our Chief People Officer. This means being proactive and independent while knowing when to ask for help is crucial. Work hours may vary depending on office needs. Some days from 7:00- 14:00, others from 10:00-17:00. A schedule will be set collaboratively.

YOUR BACKGROUND

To succeed in this role, you should have:
Possibility to work 75% from mid-August until end of March 2025.
Experience in service. Experience as an Office Manager or in service industries is a bonus.
Administrative experience.
Familiarity with digital tools like Office365.
Driver's license.
Fluent in Swedish and English.
A high school diploma.


ABOUT YOU
As a person, you love creating great conditions for others, and no task is too big or small for you to tackle. You're reliable and structured in your work, yet flexible in your approach. You understand the value of care and commitment in the workplace, and with your positive and can-do attitude, you're eager to contribute in a fast-paced environment.

ABOUT US
Does this look like a role for you? Do not hesitate, show your interest today since we are working ongoing with selection of candidates.
Is this particular role not quite right for you - Show your interest for future openingsby connecting with us. We look forward to hearing from you!
Do you want to read more about us and your future colleagues and take part in our everyday life here at Stratsys? Go to jobs.stratsys.com or follow us on LinkedIn, Instagram orFacebook.

Ansök nu

Sommarjobb - Receptionist i Stockholm

Läs mer Apr 23
Letar du efter ett givande sommarjobb i Stockholm? Vi söker en positiv, engagerad och serviceinriktad individ som vill jobba somreceptionist under sommarmånaderna. Vi är även intresserade av att erbjuda möjligheten till extrajobb även före och/eller efter sommarperioden, om så önskas.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Välkomna och assistera besökare
Hantera inkommande samtal och e-post
Ansvara för post och leveranser
Hjälpa till med administrativa uppgifter vid behov
Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception
Beställa luncher, fika, frukost

Dina kvalifikationer:
Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt och fokuserat även i arbetsintensiva situationer
Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
Goda kunskaper i Microsoft Office-program (Word, Excel, Teams och Outlook)
Erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande men inte ett krav

Praktisk information:
Anställningsform: Heltid 4/7-9/8.Möjlighet till extrajobb även innan och efter om så önskas
Arbetstider: 8-17
Startdatum: 4/7 (kan bli tidigare om extrajobb önskas)
Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på olika företag i Stockholmsområdet

Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer.

Ansök nu

Ambulerande receptionist till Inte Bara Post Bemanning

Läs mer Apr 18
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vi söker flerstjärnor som vill arbeta som ambulerande receptionister via oss på Inte Bara Post Bemanning!Som ambulerande receptionist hjälper duvåra kundervid tillfälliga behovoch arbetstoppar,vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbetapå en radolika arbetsplatser.Våra kunder är verksamma inomflertalet branscher och du kan därför bemannahos allt från ettnystartat designföretag till enframgångsrik advokatbyrå.
DIN ROLL
Dina arbetsuppgifter varierar beroende på uppdragmenkommer vara inom kontorsservice vilket innefattar reception, konferens ochadministrativa uppgifter.Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. Du arbetar vardagar under kontorstid.Vi ser gärna att du som söker har möjlighet och vilja att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälleges.
Dina arbetsuppgifter i rollen kan exempelvis innebära:
Ta emot besökare i receptionen
Växel-, telefon- och mailhantering
Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd
Post- och budhantering
Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande
Kontakt med leverantörer
Administrativa arbetsuppgifter

VAD ERBJUDER VI?
Som ambulerandereceptionist fårdu en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefulltkontaktnät. Vem vet, kanske ett av dinauppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad tillså småningom. Möjligheterna är enorma!
Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice.Du har tidigare erfarenhet inomservice,exempelvis frånbutik eller restaurang. Vi ser det som meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands.Som person är du prestigelös, flexibel och lösningsorienterad och lever efter mottot att ingenting är omöjligt!För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och sträva efter att alltid göra det lilla extra. Du bör ha ett nyfiket sinne och god social förmåga för att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter.
"Jag tycker att du ska söka rollen som ambulerande receptionist hos Inte Bara PostBemanning för att du får en enorm erfarenhet, många värdefulla kontakter på vägen och dessutom har du väldigt roligt!" - Joel Hansius, ambulerande receptionist på Inte Bara PostBemanning
Se filmen nedan för en större inblick i rollen!
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan.
På grund av GDPRtar viinte emot ansökningar via mail,men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Ansök nu

Receptionist/Ekonomiassistent

Läs mer Apr 17
Vi på Future People söker en receptionist/ekonomiassistent med intresse av ekonomitill vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker dig som:
Vi söker dig som har någon form av utbildning inom ekonomi eller att du har något års erfarenhet inom området. Vi ser också att du tidigare har jobbat i en servicefunktion, gärna i en reception eller som assistent.
Arbetsuppgifer:
Ansvar för receptionen
Hantera bankkonton
Ansvara för kontering av in och utbetalningar
Hantera inkommande påminnelser och krav
Hantera leverantörsbetalningar
Samt övriga förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning

Krav för tjänsten:
Utbildning inom ekonomi eller något års erfarenhet inom området
Något års erfarenhet av arbetet i reception eller som assistent
Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i Excell

Personliga egenskaper:
Som person är du positiv och flexibel med en lösningsorienterad inställning. I ditt arbete är du noggrann och strukturerad samt proaktiv och självgående. Du har ett personligt driv samt har lätt att lära dig nya arbetsuppgifter.

För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Sista ansökningsdagen: 30/4-2024
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Rp Rekrytering Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Rp Rekrytering Bemanning AB .

Customer Support till Muntra

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 29
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning (direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund).
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen samt torsdags-AW.
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 7 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder.
VEM ÄR DU?
Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll.Du har personliga egenskaper som serviceminded ochkommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget.Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär och entreprenöriell miljö med högt i tak.
Du som söker måste uppfylla nedan krav:
Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll fråntillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärskadanska eller norska i tal och skrift.
God datorvana.

Det ärmeriterande om du har tidigare erfarenhet av en supportroll inom call center eller teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Konferensvärd till ledande advokatbyrå

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Apr 29
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret. Vi söker dig som ser dig långsiktigt i rollen!
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen vid behov.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service, gärna från hotell- eller restaurangbranschen. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekrets. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.

Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet frånrestaurangbranschen,à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

Ansök nu

Receptionist & Office Manager till kapitalförvaltare i Stockholm

Kontorsreceptionist
Läs mer Apr 29
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: 28h/veckaArbetstider: Måndag-torsdag, 9:00-17:00Ort: CentralaStockholmStartdatum: 27/5-24Anställningsform:Särskild visstidsanställning (tjänsten är ett föräldravikariat på 1 år och du kommer att arbeta som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning)
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Nu söker vi en Receptionist & Office Manager till vår kund som är en förmögenhetsförvaltare och som arbetar medkvalificerad finansiell planering och kapitalförvaltning. På kontoret sitter ca 10 personer och detär beläget i fina lokaler icentrala Stockholm. I den här tjänsten finns ingen möjlighet till hybridarbete utan du förväntas arbeta på plats på kontoret.
DIN ROLL
I rollen som receptionist & Office Manager arbetar du självständigt. Duvälkomnar och tar emot besökare med ett personligt och trevligt bemötande. Du kommer ansvara for inkommande och utgaende telefonsamtal och vara behjalplig vid bokningar av kundmoten. Du ser till att mötesrummen och övriga kontorsytor alltid är i fint skick. Du kommer även att ansvara för att beställa kontorsmaterial och andra förnödenheter till kontoret samt stötta medarbetarnamed administrativa uppgifter vid behov.
VEM ÄR DU?
För att lyckas och trivas i den här rollen ser vi att du är en väldigt serviceminded person som har en god kommunikationsförmåga. Vidare är du en social person som tycker om bemötande med kunder.Du trivs i ett lugnare tempo och en mer stillsam miljö.
Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst ett års erfarenhet från en serviceroll.
Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Goda kunskaper i Office365.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Konferensvärd till ledande advokatbyrå

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Apr 26
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen vid behov.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service, gärna från hotell- eller restaurangbranschen. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekrets. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.

Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet frånrestaurangbranschen,à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

Ansök nu

Konferensvärd till ledande advokatbyrå

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Apr 19
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen vid behov.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service, gärna från hotell- eller restaurangbranschen. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekrets. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.

Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet frånrestaurangbranschen,à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

Ansök nu

Ambulerande receptionist till Inte Bara Post Bemanning

Kontorsreceptionist
Läs mer Apr 18
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vi söker flerstjärnor som vill arbeta som ambulerande receptionister via oss på Inte Bara Post Bemanning!Som ambulerande receptionist hjälper duvåra kundervid tillfälliga behovoch arbetstoppar,vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbetapå en radolika arbetsplatser.Våra kunder är verksamma inomflertalet branscher och du kan därför bemannahos allt från ettnystartat designföretag till enframgångsrik advokatbyrå.
DIN ROLL
Dina arbetsuppgifter varierar beroende på uppdragmenkommer vara inom kontorsservice vilket innefattar reception, konferens ochadministrativa uppgifter.Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. Du arbetar vardagar under kontorstid.Vi ser gärna att du som söker har möjlighet och vilja att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälleges.
Dina arbetsuppgifter i rollen kan exempelvis innebära:
Ta emot besökare i receptionen
Växel-, telefon- och mailhantering
Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd
Post- och budhantering
Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande
Kontakt med leverantörer
Administrativa arbetsuppgifter

VAD ERBJUDER VI?
Som ambulerandereceptionist fårdu en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefulltkontaktnät. Vem vet, kanske ett av dinauppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad tillså småningom. Möjligheterna är enorma!
Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice.Du har tidigare erfarenhet inomservice,exempelvis frånbutik eller restaurang. Vi ser det som meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands.Som person är du prestigelös, flexibel och lösningsorienterad och lever efter mottot att ingenting är omöjligt!För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och sträva efter att alltid göra det lilla extra. Du bör ha ett nyfiket sinne och god social förmåga för att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter.
"Jag tycker att du ska söka rollen som ambulerande receptionist hos Inte Bara PostBemanning för att du får en enorm erfarenhet, många värdefulla kontakter på vägen och dessutom har du väldigt roligt!" - Joel Hansius, ambulerande receptionist på Inte Bara PostBemanning
Se filmen nedan för en större inblick i rollen!
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan.
På grund av GDPRtar viinte emot ansökningar via mail,men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Ansök nu