Stockholm: Site Supervisor (deltid)

Hitta ansökningsinfo om jobbet Site Supervisor (deltid) i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-01-23 // Varaktighet: Deltid

SPACE är en möteplats för gaming, meeting & events. Vi har ett flertal eventytor, en högteknologisk arena för hybridevent, ett gaming center med ett stort urval av konsol och PC-spel. I vårt café AFK och i SPACE Bar serverar vi mat och dryck till våra besökare. Vi söker nu en Site Supervisor som har övergripande ansvar för receptionen och säkerhet i driften under kvällstider.

Site Supervisor har en viktig roll i att försäkra att vi alltid jobbar smart i driften för att bibehålla en trygg och välkomnande plats för våra gäster och vår personal. Du har ett öga för detaljer, är bra på att kommunicera och brinner för kundnöjdhet. Det ingår i ditt ansvar att se till att alla medarbetare på kvällstid i drift har relevant information, verktyg och övriga förutsättningar för att kunna leverera på sina respektive uppdrag. Rollen som Site Supervisor kräver att du är ansvarsfull, flexibel och kan täcka upp i driften vid behov. Det innefattar såväl säkerhetsansvar såväl som servicefrågor.

Det är viktigt att se till att processer och rutiner efterföljs så att avdelningarna kan arbeta tätt tillsammans och att vi med detta skapar en tydlig känsla av ETT SPACE. Erbjuda stöd och vägledning till personalen som arbetar på nattskiftet och visa en positiv inställning, vara service-minded och agera som en länk mellan kvällspersonalen och avdelningschefer.

Arbetsuppgifter

- Agera länk mellan kvällspersonalen och avdelningschefer / ledningsgruppen (kväller och helger)

- Samordnande länk mellan avdelningarna som underlättar kommunikation och samarbete mellan avdelningarna i drift under kvällstiden.

- God överblick av kvällsdriften med ett helhetstänk

- Tillgodose och överträffa gästers förväntningar i en föränderlig miljö

- Säkerställer en effektiv och proaktiv hantering av utmaningar, gästklagomål och feedback

- Vara en drivande kraft genom att uppmuntra och motivera personal att uppfylla och överträffa gästförväntningar

- Kontrollera att våra standards och policys efterföljs

- Ansvar för åtgärd av problem eller eskalering vid frånvaro av tekniska avdelningen (elbrott, vattenläckor etc.)

- Ansvar för säkerhetshantering vid krissituation (brand, terror, etc)

- Utföra regelbundna kontroller av lås och säkerhetsåtgärder.

- Vid behov, agera snabbt och effektivt vid larm eller säkerhetsincidenter.

- Främja samarbete med vaktbolag, polis och andra säkerhetsorganisationer

- Övervaka och granska CCTV-systemet. Identifiera och agera på eventuella säkerhetsrisker eller händelser.

- Genomföra regelbundna ronderingar för att säkerställa områdets integritet.

- Rapportera och åtgärda eventuella avvikelser eller oegentligheter.

- Arbetsuppgifter inom reception och service.

- Andra arbetsuppgifter utöver ovannämnda som faller naturligt i verksamheten och inom ramen av din kompetens kan förekomma.

Viktigt i rollen som Site Supervisor

Att du har en kundorienterad och affärsinriktad medvetenhet. Du är trygg, stabil och en problemlösare som har lätt för att kommunicera. Du kan bedöma situationer, fatta beslut och prioritera i pressade situationer och vid behov fatta snabba beslut för att minimera risker. Har lätt för att analysera och hantera informationsflöden. Du har också förmåga att planera och följa upp. Då du har många kontakter såväl internt som externt behövs mycket god samarbetsförmåga och vi ser gärna dig som en "team player". Vi ser gärna att du har erfarenhet som reception manager/night manager eller liknande inom besöksnäringen. Du har även utmärkta kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Tjänsten rapporterar till Facility & Safety Manager. Det är en deltidstjänst på 25-30 timmar i veckan, med inledande provanställning på 6 månader.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista svarsdag.

Sista ansökningsdag är den 15 februari 2024. Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Receptionschef

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Receptionschef.

Area Supervisor till Forenom

Läs mer Jan 16
Om Forenom

Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 6500 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark och Norge.

Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.

Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ



Om tjänsten
I rollen som Supervisor leder du teamet i Stockholm och är själv behjälplig i driften när det behövs. Du kommer arbeta både administrativt och i driften vilket innebär att du inte är rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa teamet med det praktiska arbetet vid behov.

Du ansvarar också för uppdatering av ekonomiska rapporter och sköter kommande personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal. Du ansvarar också för att uppdrag blir utförda i tid och med en hög servicenivå samt bidrar till att man når mål och håller budget.

I ditt ansvarsområde ingår

- Leda och planera den dagliga driften

- Uppdatering av ekonomiska rapporter och sätta budget

- Ansvar för teamet med schemaläggning och medarbetarsamtal

- Ansvar för att driften når uppsatta mål inom resultat och service

- Kontakt med leverantörer, fastighetsvärdar, fastighetsskötare och övriga samarbetspartners

- Inköp

Vi söker dig som

- Är van vid att ha många bollar i luften

- Ha erfarenhet av att leda andra

- Trivs med både praktiskt och administrativt arbete

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift obehindrat

- Har B-körkort

- Tidigare erfarenhet av budgetarbete

Du rapporterar till Area Manager och får all hjälp och stöttning som krävs från start.

Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad. Att du har ett affärsmässigt tänk är en förutsättning för denna roll.

Vi erbjuder bland annat

- En varierande och flexibel vardag

- En chans att bli en del av en entreprenörsorganisation fylld med energi och glädje

- Förmånliga villkor

- Utvecklingsmöjligheter inom organisationen

Övrigt
I denna tjänst kommer du bli anställd av XLNT Talent och arbeta som uthyrd konsult under 6 månader för att sedan bli direktanställd av Forenom.

Tjänsten är på heltid och kommer tillsättas omgående.
Intervjuer sker löpande, tveka inte att höra av dig vid frågor om tjänsten till Fredrik via mail: fredrik.bergvik@xlnt.se

Ansök nu

Area Supervisor till Forenom

Läs mer Feb 15
Om Forenom

Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Europa. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8500 företagslägenheter i Europa till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.

Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.

Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ



Om tjänsten
I rollen som Supervisor leder du teamet i Stockholm och är själv behjälplig i driften när det behövs. Du kommer arbeta både administrativt och i driften vilket innebär att du inte är rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa teamet med det praktiska arbetet vid behov.

Du ansvarar också för uppdatering av ekonomiska rapporter och sköter kommande personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal. Du ansvarar också för att uppdrag blir utförda i tid och med en hög servicenivå samt bidrar till att man når mål och håller budget.

I ditt ansvarsområde ingår

- Leda och planera den dagliga driften

- Uppdatering av ekonomiska rapporter

- Ansvar för teamet med schemaläggning och medarbetarsamtal

- Ansvar för att driften når uppsatta mål inom resultat och service

- Kontakt med leverantörer, fastighetsvärdar, fastighetsskötare och övriga samarbetspartners

- Inköp

Vi söker dig som

- Är van vid att ha många bollar i luften

- Ha erfarenhet av att leda andra

- Trivs med både praktiskt och administrativt arbete

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift obehindrat

- Har B-körkort

- Van att arbeta med ekonomiska rapporter

Du rapporterar till Area Manager och får all hjälp och stöttning som krävs från start.

Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad.

Vi erbjuder bland annat

- En varierande och flexibel vardag

- En chans att bli en del av en entreprenörsorganisation fylld med energi och glädje

- Förmånliga villkor

- Utvecklingsmöjligheter inom organisationen

Övrigt
I denna tjänst kommer du bli anställd av XLNT Talent och arbeta som uthyrd konsult under 6 månader för att sedan bli direktanställd av Forenom.

Tjänsten är på heltid och kommer tillsättas omgående.
Intervjuer sker löpande, tveka inte att höra av dig vid frågor om tjänsten till Fredrik via mail: fredrik.bergvik@xlnt.se

Ansök nu

Vi söker en Front Office & Bar Manager till Scandic No. 53, heltid

Läs mer Apr 24
Vi söker en Front Office & Bar Manager till Scandic No. 53.

På Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Front Office & Bar Manager är du den som motiverar, driver, utvecklar och engagerar alla i teamet att ta ett stort eget ansvar för att förbättra arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens, som vi överträffar gästens förväntningar och vi får även väldigt roligt på jobbet!

Vad innebär rollen?

I denna roll ansvarar du för
Front Office där du har det övergripande ansvaret för att våra gäster får service i världsklass från incheck till utcheck. Det innebär att säkra att du tillsammans med ditt team ser till att gästen alltid är i fokus.
vår barverksamhet där du har det övergripande ansvaret för att ge våra gäster en fantastisk barupplevelse. Det innebär att du tillsammans med ditt team säkrar en hög servicenivå samt ett erbjudande som möter gästens behov.

Du leder och utvecklar verksamheten och medarbetarna utifrån företagets strategi, mål och lokala förutsättningar. Du har en passion för service och genom ditt ledarskap inspirerar och motiverar du dina medarbetare samt skapar förutsättningar för att ni tillsammans ska skapa enastående gästupplevelser. Som Front Office & Bar Manager är du även en del av den dagliga driften och du ansvarar för att planera och bemanna utifrån verksamhetens behov. Du ingår i hotellets ledningsgrupp vilket innebär att du tillsammans med dina kollegor har ett övergripande ansvar för hela hotellet.

Vem är du?

Du ser positivt på förändringar och har förmågan att leda andra genom dem, är flexibel och har lätt att se lösningar och att skapa relationer. Du är en ledare, som ser det som självklart att vara närvarande på olika tider och dagar samt har ett helhetsperspektiv i allt du gör. Du ser till nyttan av samarbete, att ge regelbunden feedback och är kommunikativ i din ledarstil. Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot kort- och långsiktiga mål. Som chef hos oss lever du efter vår ledarskapskompass med Inspire, Collaborate, Build trust och Empower som en naturlig del av ditt ledarskap. Du lever våra värderingar och agerar som ett föredöme i din roll.

Du har tidigare erfarenhet från att leda andra i en liknande roll samt relevant utbildning och erfarenhet inom servicebranschen. Du har god administrativ förmåga, erfarenhet av ekonomisk planering och uppföljning samt god vana att arbeta i olika systemstöd. Du behöver dessutom ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Information om tjänsten:

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av personlighetstester som del av urvalet.

Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!


Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

Ansök nu

NOFO Hotel & Wine bar söker Front Desk Manager

Läs mer Dec 13
NOFO Hotel & Wine Bar

NOFO Hotel & Wine bar är ett familjeägt hotell som ligger i den mest pulserande delen av Södermalm. Vi är brinner för design och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan våra underbara medarbetare. Vår ambition är att skapa en avslappnad men ändå professionell miljö, där gäst alltid är respekterad och omhändertagen.

NOFO Hotel är en del av WordHotels Crafted - en sammanslutning av noggrant utvalda hotell där förstklassig service, stil och komfort står i fokus. Förutom NOFO ingår andra Stockholmshotell i WordHotels Crafted, så som The Winery, Kung Carl, Hotel Franz och Hotel Ruth.

Genom att kombinera två stora passioner, design och resor, skapades NOFO Hotel. Med fokus på olika rumskoncept inspirerade av resor runt om i världen är det mer än ett genomsnittligt elegant boutiquehotell. Med dekor, konst, möbler, musik och service, strävar vi efter att ge våra gäster en helhetsupplevelse. För oss är det viktigt att kunna erbjuda en god nattsömn och avkopplande miljö för återhämtning samtidigt som den mest levande delen av Stockholm gömmer sig runt hörnet, vilket för oss är det bästa av två världar.

Vad är din roll?

Som Front Desk Manager fungerar du som en daglig ledare för Receptionen. Du är lyhörd, inspirerande och kommunikativ med en naturlig känsla för detaljer. Du brinner för att involvera teamet och vara en självklar stöttepelare för dina medarbetare i Receptionen. Du kommer att se till att alla som jobbar i receptionen blir våra ambassadörer. Service faller dig naturligt och du deltar aktivt med att säkerställa att varje gäst får en exceptionell vistelse.

Du ansvarar för att Receptionen är tillräckligt bemannad i linje med budget och att alla medarbetare inom avdelningen har kunskap för att hantera alla typer av situationer som kan uppstå samtidigt som de levererar en extremt hög service varje dag.

Ledarskap och närvaron är A och O för att skapa trygghet och bibehålla en hög nivå av kunskap. Det kommer att förekomma kvälls- och helgarbete även om tjänsten är dagtid. Viktigt att du ser när behovet av att finnas på plats är störst och det gäller även att själv hoppa in när det är akut såsom vid sjukdom eller ledighet.

Du sitter med i hotellets Avdelningschefsgrupp. Tillsammans med ditt team säkerställer du att avdelningens mål uppnås och att merförsäljning är en självklar del av en bra service. Du ansvarar för och är hotellets kontaktperson vad gäller all teknik och IT.

Du har minst 2 års erfarenhet av Receptionschef eller liknande ledande roller.

Tjänsten

Tjänsten är 100 % med sex månaders provanställning och med tillträde efter överenskommelse. Tjänsten innebär arbete under dag-och kvällstid samt helger. Du rapporterar till vår Hotel Manager.

Vi tar endast emot ansökningar via vår portal.

https://career.nofohotel.se/

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Pophouse Entertainment Group AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Pophouse Entertainment Group AB .

Substitute Campaign Producer

Inspelningstekniker
Läs mer Jan 29
Om oss

Det ledande mediebolaget Perfect Day Media säljer, utvecklar och producerar många av Sveriges största podcasts. Genom samarbete med intressanta profiler och talanger skapar vi kreativa partnerskap med noga utvalda varumärken. I vår podd-katalog hittar du bland annat poddar som Alex & Sigge, Det Skaver, When We Were Kings, Fredagspodden och Ursäkta. Under 2022 fanns samtliga med på Poddindex top 20-lista.

Podd- och medieprofilerna Hannah Widell och Amanda Schulman startade bolaget 2011. I augusti 2021 blev Perfect Day Media en del av Pophouse Entertainment.

Om rollen

Vet du hur man på bästa sätt skapar träffsäkra budskap i digitala kanaler? Vi söker dig som vill lyfta sponsorsamarbeten och digitalt innehåll till nya höjder!



I den här rollen ansvarar du över poddprofilernas kampanjer, inspelningstider, förberedelser samt publicerar och ansvarar över Perfect Day´s egna digitala kommunikationskanaler (Instagram/LinkedIn).

Du deltar vid uppstarts- samt uppföljningsmöten med poddar och kunder vilket ger dig det perfekta tillfället att arbeta kreativt med träffsäker marknadsföring. Din roll är att lyssna på uppdragsgivare och poddprofiler, men du förväntas också tycka till och komma med tips och idéer kring produktionen. Efter insåld kampanj, förmedlar du kampanjbrief och deadlines till poddare för att säkerställa att vi levererar det vi ska och inom den överenskomna tidsramen. Du följer upp och analyserar avslutad kampanj och kommunicerar resultatet till kund och profil.

Om dig

Du gillar att samarbeta med andra, vilket gör att du med enkelhet skapar relationer med våra poddare såväl som internt i organisationen. Du är kundorienterad och lägger stort fokus vid att säkerställa att kampanjer uppfyller alla parters önskemål. Du har lätt för att skapa struktur i ditt arbete och hålla många bollar i luften samtidigt.

Rollen kräver att du arbetar självständigt och fokuserat. Du är ansvarsfull och tar övergripande ansvar över att kampanjer kommer ut i tid och levereras med hög kvalitet. Du är inte heller rädd att hugga tag och hjälpa till där det behövs - det kan exempelvis vara att stötta säljteamet med idéer och annan input i pitchstadiet

Övrigt

Tjänsten är ett föräldravikariat på 7 månader med chans till förlängning. I rollen rapporterar du till Head of Content Production på Perfect Day Media.

Vi är ett företag där du som anställd syns och får stor möjlighet att vara med och påverka. Vi har en avslappnad stämning och en platt organisation med korta beslutsvägar. Vi har kollektivavtal med Unionen.

Vi rekryterar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas snabbt. Sista ansökningsdag är 16 feb. Startdatum är 1 mars.

Ansök redan idag!

Ansök nu

Legal Student/Paralegal

Advokat
Läs mer Dec 5
Pophouse Entertainment Group

Pophouse Entertainment grundades 2014 och visionen var redan då att bli en av världens främsta nöjesdestinationer. Med starka varumärken som ABBA The Museum, ABBA Voyage, Avicii Experience, Space och Perfect Day Media, kan Pophouse Entertainment erbjuda ett brett utbud av underhållning, mat och dryck.

Pophouse investerar i och utvecklar musik och underhållning och är en leverantör av idéer drivna av kreativitet, pådrivna av applåder och utformade genom teknik. Pophouse kombinerar passion för underhållning med ett behov av att inspirera och göra livet rikare genom ikoniska upplevelser som kan skalas över hela världen, över tid och över olika plattformar och kanaler.

Om rollen

Som Legal Student/Paralegal på Pophouse har du en viktig roll i det dagliga arbetet då det är du som säkerställer att bolagets avtalsrutiner efterlevs. Du fungerar som supportfunktion till chefer när det kommer till avtal du är den inom organisationen som leder arbetet med vårt avtalshanterarsystem.

Tjänsten innebär samarbete med ett flertal befattningar inom koncernen och det är viktigt att du håller dig uppdaterad på aktuell information samt följer våra regler, policys och rutiner.

Vi ser att du har en attityd som främjar företagets bästa, du är lojal och tycker om att vara delaktig i de beslut som fattas. Det är också viktigt att du vill bidra till att skapa en arbetsplats för alla.

Arbetsuppgifter

- Spara och arkivera avtal

- Genomgång och granskning av avtal

- Kommunikation med organisationen gällande avtalsrutiner

- Support och service gällande avtal

- Hålla dig uppdaterad om avtalshanterarsystemets funktioner

- Det kan även förekomma ytterligare uppgifter i form av juridiska utredningar, korrekturläsning, granskning av dokumentation m.m.

Om dig

Du har en pågående juristutbildning alternativt pågående eller avklarad utbildning som Paralegal eller motsvarande. Du har god förståelse om Office-paketet samt administrativa färdigheter. Du förstår, läser och talar både svenska och engelska. Kunskaper om ESG, CSR eller hållbarhetsarbete är meriterande men inte ett krav.

Du är en lagspelare med god förmåga att kommunicera. Du är dessutom noggrann och har ett öga för detaljer. Du behärskar konsten att koordinera och strukturera och trivs med att arbeta systematiskt.

Som Legal Student/Paralegal rapporterar du till Head of Legal. Tjänsten är en anställning på 1-2 månad, intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista svarsdag.

Sista ansökningsdag är den 20 januari. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Podcast Producer

Studiotekniker
Läs mer Jul 18
Om oss

Det ledande mediebolaget Perfect Day Media säljer, utvecklar och producerar många av Sveriges största podcasts. Genom samarbete med intressanta profiler och talanger skapar vi kreativa partnerskap med noga utvalda varumärken. I vår podd-katalog hittar du bland annat poddar som Alex & Sigge, Det Skaver, When We Were Kings, Fredagspodden och Ursäkta. Under 2022 fanns samtliga med på Poddindex topp 20-lista.

Podd- och medieprofilerna Hannah Widell och Amanda Schulman startade bolaget 2011. I augusti 2021 blev Perfect Day Media en del av Pophouse Entertainment.

Om rollen

Som Podcast Producer på Perfect Day Media har du tillsammans med resten av produktionsteamet ansvar för produktionen av våra podcasts. Produktionsteamet består idag av tre personer där du blir den fjärde. Du medverkar i uppstartsmöten samt uppföljningsmöten med nya poddar. Med din flexibla och lösningsorienterade inställning ser du till att tillföra ideér vid redaktionsmöten eller andra innehållsmöten med nya samt befintliga poddar.

Tillsammans med kampanjteamet förbereder du studion och tar emot poddare inför inspelning. Du klipper och producerar tilldelade podcasts men vid behov stöttar du vid inspelning, klippning och publicering av övriga podcasts.

Tillsammans med övriga producenter ansvarar du för att den tekniska utrustningen finns på plats och att både den och studios fungerar som de ska.



Om dig

Du har en öppen och positiv attityd och du brinner för det du jobbar med. Det gör även att du är noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter med rätt inställning. Du kan ha rak och tydlig kommunikation och uppskattar feedback. Du är inte rädd för att jobba fokuserat och i ett högt tempo med mycket förändringar under processens gång.

Du ser vikten av att bygga relationer och att ha löpande kontakt med poddarna om avsnitten och om podcasten i stort. Du ger dem insikt, feedback, statistik och följer upp för att försäkra dig om att poddarna har den information de behöver.

Du är ansvarsfull och håller dina deadlines, du är också ansvarig för uppladdning av tilldelade podcasts på vår publiceringsplattform.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av podcast-klippning och en viss kunskap om ljudteknik. Rollen kräver att du är van vid att arbeta tidseffektivt och självständigt. Det är meriterande om du har erfarenhet av Photoshop och filmredigeringsprogram, viss kunskap om ljudteknik och/eller har kunskap om ljudmixning.

Om tjänsten

Är på 100% och du inleder med en provanställning som efter 6 månader övergår i en tillsvidareanställning. I rollen rapporterar du till Head of Content Production på Perfect Day Media.

Vi är ett företag där du som anställd syns och får stor möjlighet att vara med och påverka. Vi har en avslappnad stämning och en platt organisation med korta beslutsvägar. Vi har kollektivavtal med Unionen.

Vi rekryterar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas snabbt. Sista ansökningsdag är 15 augusti.

Ansök redan idag!

Ansök nu

Campaign Producer

Reklamassistent
Läs mer Maj 30
Om oss

Det ledande mediebolaget Perfect Day Media säljer, utvecklar och producerar många av Sveriges största podcasts. Genom samarbete med intressanta profiler och talanger skapar vi kreativa partnerskap med noga utvalda varumärken. I vår podd-katalog hittar du bland annat poddar som Alex & Sigge, Det Skaver, When We Were Kings, Fredagspodden och Ursäkta. Under 2022 fanns samtliga med på Poddindex top 20-lista.

Podd- och medieprofilerna Hannah Widell och Amanda Schulman startade bolaget 2011. I augusti 2021 blev Perfect Day Media en del av Pophouse Entertainment.

Om rollen

Vet du hur man på bästa sätt skapar träffsäkra budskap i digitala kanaler? Vi söker dig som i din roll som Campaign Producer på Perfect Day Media lyfter sponsorsamarbeten i våra podcasts till nya höjder!



I den här rollen ansvarar du över poddprofilernas kampanjer och inspelningsscheman. Du deltar vid uppstarts- samt uppföljningsmöten med poddar och kunder vilket ger dig det perfekta tillfället att arbeta kreativt med träffsäker marknadsföring. Din roll är att lyssna på uppdragsgivare, men du förväntas också tycka till och komma med tips och idéer kring produktionen.

Efter insåld kampanj, förmedlar du kampanjbrief och deadlines till poddare och Commercial Podcast Specialist för att säkerställa att vi levererar det vi ska och inom den överenskomna tidsramen. Du följer upp och analyserar avslutad kampanj och kommunicerar resultatet till kund och profil.

Om dig

Du gillar att samarbeta med andra, vilket gör att du med enkelhet skapar relationer med våra poddare såväl som internt i organisationen. Du är kundorienterad och lägger stort fokus vid att säkerställa att kampanjer uppfyller alla parters önskemål. Du har lätt för att skapa struktur i ditt arbete och hålla många bollar i luften samtidigt.

Rollen kräver att du arbetar självständigt och fokuserat. Du är ansvarsfull och tar övergripande ansvar över att kampanjer kommer ut i tid och levereras med hög kvalitet. Du är inte heller rädd att hugga tag och hjälpa till där det behövs - det kan exempelvis vara att stötta säljteamet med idéer och annan input i pitchstadiet.

Övrigt

Tjänsten är ett föräldravikariat på 12 månader med chans till förlängning. I rollen rapporterar du till Head of Content Production på Perfect Day Media.

Vi är ett företag där du som anställd syns och får stor möjlighet att vara med och påverka. Vi har en avslappnad stämning och en platt organisation med korta beslutsvägar. Vi har kollektivavtal med Unionen.

Vi rekryterar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas snabbt. Sista ansökningsdag är 7 juni. Startdatum är augusti/september.

Ansök redan idag!

Ansök nu

HR Generalist

HR-specialist/HR-adviser
Läs mer Sep 19
Want to know what it’s like working at Pophouse? It's something like this:



Feeling my way through the darkness

Guided by a beating heart

I can't tell where the journey will end

But I know where to start"

Avicii, Wake Me Up

Pophouse is a pioneer in the entertainment industry by creating next-generation entertainment with our original ideas. At Pophouse we move fast, adapt quickly and believe in innovation. As in all fast-moving businesses, we are constantly building smart?processes, collaborative ways of working, and fueling culture in this fun, passionate and ever-evolving company.

We are looking forward hearing about how you with your HR experiences can develop, orchestrate and coordinate our HR processes and make a real impact. You won't be alone. You'll be part of a passionate HR team of four, working together to develop our incredible talent and business growth.?We’d love to hear which personal and professional skills you will add to our organization, and how Pophouse can support you in your development journey.

ABOUT THE ROLE

- Permanent full-time role

- 6 month probationary period

- Closing date for application: 1 October

Pophouse Entertainment is an equal opportunity employer. We encourage diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.

Ansök nu