Stockholm: POWER hemelektronik söker kundservicemedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet POWER hemelektronik söker kundservicemedarbetare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa! Vi önskar att du kan börja tjänsten i början på september. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Kundtjänstmedarbetare med intresse för cykel och moped

Läs mer Apr 30
Vi söker ytterligare medarbetare till vår kundtjänst

På Elcykelvaruhuset och Köpenscooter har vi lång erfarenhet av elcyklar och mopeder då vi varit i branschen sedan 2005.

Vi är en av Sveriges största återförsäljare av elmopeder och elcyklar och inför den kommande säsongen behöver vi förstärka vårt kundtjänstteam. Har du ett cykelintresse kommer detta vara ett spännande arbete för dig.

**
**

Ditt huvudsakliga arbete innebär

- hög servicenivå

- besvara inkommande supportärenden via e-post

- besvara inkommande supportärenden via telefon

Supportärende kan vara allt mellan reklamationer, produktfrågor, tekniska frågor mm

**
**

Detta söker vi i din personlighet

- kan hålla högt tempo

- flexibel

- kunna hantera flertalet ärende samtidigt

- vara en god lagspelare

- flytande i svenska tal och skrift

- god kunskap i engelska tal och skrift

- andra språk en merit

Din arbetsplats är på Lindhagensgatan 51 på Kungsholmen i Stockholm där vi även har butik, verkstad och huvudkontor. Vi är idag ca 30 medarbetare.

Anställningen är heltid och arbetstiderna är vardagar 09:00-18:00, samt helgarbete enligt schema. Medarbetare på kundtjänst hjälper vid behov även till i butiken.

Du som arbetar hos oss kommer till en trevlig arbetsplats med ett glatt och positivt gäng där du har du stora möjligheter att utvecklas. Vi har en stor och härlig butik med fina kontor och mötesrum i centrala Stockholm.
Det är viktigt att du drivs av att göra kunder nöjda. Vi förväntar oss att du är positiv, driven och duktig på att kommunicera i tal och skrift. I korthet söker vi dig som är:

- Driven av att ge god kundvård
- Positiv och utåtriktad
- Van vid att jobba vid dator och ta hand om ärenden via telefon och e-post
- Intresserad och har kunskap av elcyklar (är meriterande, ej krav)
- Bekväm med och trivs med att jobba i grupp
- Flytande tal & skrift Engelska och Svenska


Movs Technology Group

Movs Technology Group grundades 2004 och är idag marknadsledande i Sverige inom lätta fordon såsom mopeder, motorcyklar, elcyklar, tillbehör och reservdelar. Företaget består av KopEnScooter.Nu som är Sveriges största återförsäljare av mopeder och scootrar, samt Elcykelvaruhuset som har Nordens största sortiment och är specialister på elcyklar. Företaget har agenturen för världsledande varumärken som Kymco och Niu och säljer även fordon och tillbehör under de egna varumärkena Drax, Lifebike och Masu. Försäljningen sker via e-handel, butik och vårt rikstäckande nätverk av showrooms.

Vi är experter på det vi gör och vi tar ett livslångt produktansvar för alla fordon vi säljer. Movs Technology Group tillhandahåller ett brett sortiment till rätt pris, men allt vi gör har en sak gemensamt - hög kvalitet.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Cylinda!

Läs mer Apr 30
Vill du bli en del av en arbetsplats där vi värdesätter olikheter och lägger ett stort fokus på utveckling? Inom Cylinda arbetar ett gäng individer med olika styrkor och kvaliteter. Vi drivs av mottot att det är tillsammans vi blir bättre på det vi gör. Håller du med oss? Välkommen in med din ansökan redan idag!
OM FÖRETAGET
Cylinda är ett ledande företag inom försäljning och service av vitvaror. Företaget erbjuder både privat- och företagskunder vitvaror till kök och tvättstugor. Deras kundservice sitter idag i öppna lokaler i Rotebro, Sollentuna. På plats i lokalerna finns support, tekniker, säljare och ledning vilket är fördelaktigt för samtliga avdelningar, då kompetensen alltid finns nära till hands.Lokalen ligger nästintill Rotebro pendelstation och det finns därför goda kommunikationsmöjligheter. Anställda har även tillgång till gratis parkering och laddstolpar för el-bilar.
OM TJÄNSTEN
Cylinda har ett kundserviceteam som hanterar inkommande ärenden ifrån både privat- och företagskunder. Kundservicen hanterar mestadels felanmälningsärenden, och vid behov kopplas servicetekniker in. Kunderna som kontaktar kundservice består mestadels av privatpersoner men också personer på bygg- och fastighetsbolag.Rollen som kundserviceagent är viktig eftersom Cylindas kund- och serviceavdelning finns där för kunderna om de behöver support eller vill boka service. Målet är att kunderna ska kunna känna sig trygga – både före och efter sitt köp. I denna roll kommer du att agera support huvudsakligen via telefon och e-post vid inkommande ärenden från kunder. Det kan exempelvis röra sig om registrering av serviceärenden, hantera reservdelsbeställningar eller besvara frågeställningar om leveranser och fakturor.
VEM ÄR DU?
Som person är du social och har en positiv inställning. Du är lyhörd för kunden eller kollegans eventuella behov, och arbetar för att hitta bästa möjliga lösningen. Du motiveras av att arbeta i grupp och arbetar engagerat mot de gemensamma målen. Du arbetar strukturerat och ser till att varje uppgift slutförs korrekt. Du har intresse, förmåga och vilja att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
VI SÖKER DIG SOM
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god system- och datorvana

PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Cylinda Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Rotebro (vid pendelstationen) Omfattning: Heltid tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag - fredag 07.20-16.00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpasKontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
VI ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag

Läs mer Apr 30
Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänstoch drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet aviOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa!
Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver vetaför att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska.
Vi söker dig som:
Är social och noggrann
Har en tekniskt intresse
Gillar att leverera service över telefon
Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål
Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Innehar en fullständig gymnasieexamen
Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag
Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande

Vi erbjuder:
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Tillgång till gym i byggnaden
Pingisbord och playstation på rasten
En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:
08.00-20.00 måndag-söndag

Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!
I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Customer Support till Muntra

Läs mer Apr 29
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning (direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund).
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen samt torsdags-AW.
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 7 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder.
VEM ÄR DU?
Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll.Du har personliga egenskaper som serviceminded ochkommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget.Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär och entreprenöriell miljö med högt i tak.
Du som söker måste uppfylla nedan krav:
Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll fråntillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärskadanska eller norska i tal och skrift.
God datorvana.

Det ärmeriterande om du har tidigare erfarenhet av en supportroll inom call center eller teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Kundservice

Läs mer Apr 29
Hej och varmt välkommen till vår karriärsida!
Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren.
Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa!
Om rollen
Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt.
I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver.
Vi söker dig som är...
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen!
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål.
Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor
Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel.
Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Ett års erfarenhet av kundservice roll
Erfarenhet från försäljning i någon form
Skriver och talar flytande på svenska
Datorvana

Vårt erbjudande
Fast lön samt möjlighet till provision
Friskvårdsbidrag
Hybridarbete
Vi är ett certifierat Great Place To Work
Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas

Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans!
Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Cronwik Consulting AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Cronwik Consulting AB .

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 19
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 16
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 13
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 5
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 8
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 1
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu