Stockholm: Säljare sökes till vår butik på Drottninggatan i Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare sökes till vår butik på Drottninggatan i Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-10-14 // Varaktighet: Deltid

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com samt genom flera olika externa plattformar där Zalando är den största. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!

Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik i Stockholm City


I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare.

Ansvar och arbetsuppgifter

I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att;


• Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell
• Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering
• Arbete i kassa
• Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt

Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag!

Vem är du?


• Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper
• Har en stor passion för mode och inreredning
• Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs
• Driven och resultatorienterad
• Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor
• Trivs med att jobba i högt tempo
• Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det!

Tjänsten är ett vikariat på 5-8 timmar med start omgående och som sträcker sig fram till nästa år. 

Varmt välkommen med din ansökan!


Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Butikssäljare, fackhandel.

Butiksmedarbetare till Hockeystore i Stockholm

Läs mer Apr 24
Är du vår nya säljstjärna?
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Kontor och butiker är beläget i Jönköping, Stockholm och i Karlstad. Välkommen att läsa mer på hockeystore.se, hockeytown.se och hockeystore.com.
Om jobbetHockeystore växer i snabb takt och har under den senaste året expanderat och etablerat sig väl på den svenska marknaden så väl som i Europa. Nu står vi inför en spännande expansion och är i startgroparna för att öppna en ny Hockeystore butik på 1100 kvm i Kungens kurva, Stockholm. I takt med att vi förbereder oss för öppningen,söker vi nu erfarna och engageradesäljare till vår nya hockeydestination.
Som säljare i vår hockeybutik kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att alltid se till att leverera högklassig service till butikens kunder.Vi på Hockeystore vill alltid leverera den bästa upplevelsen när det gäller att köpa hockeyutrustninghos oss. Därför är det viktigt att du har en stor kunskap och ett intresse för hockey.
Vem är du?Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har en stor erfarenhet av hockey och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö.
Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:
Stor kunskap inom hockey och hockeyutrustning
Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
Dator- och kassavana
Gillar att jobba i team
Trivs med ett arbete i högt tempo
Ansvarstagande och pålitlig

Vad kan vi erbjuda?Att vara en del av Spobik AB innebär att du får möjlighet att vara med på en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du har möjlighet att påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion.
Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig.
Anställningsform och lokalisering:Tjänsten är en heltidsanställning med placering i vår kommande butik i Kungens Kurva, Stockholm. Arbetstider varierar och kan fördelas under veckans alla dagar, kvällar och helger inkluderat.
Intresserad?Låter detta som något för dig? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen.Antagning sker löpande och tillsätts efterhand.
Om företagetSpobik ABär en del av Wesports Scandinavia AB.WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken.Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer påwesports.se

Ansök nu

Butiksmedarbetare till Hockeystore i Stockholm

Läs mer Apr 22
Är du vår nya säljstjärna?
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Kontor och butiker är beläget i Jönköping, Stockholm och i Karlstad. Välkommen att läsa mer på hockeystore.se, hockeytown.se och hockeystore.com.
Om jobbetHockeystore växer i snabb takt och har under den senaste året expanderat och etablerat sig väl på den svenska marknaden så väl som i Europa. Nu står vi inför en spännande expansion och är i startgroparna för att öppna en ny Hockeystore butik på 1100 kvm i Kungens kurva, Stockholm. I takt med att vi förbereder oss för öppningen,söker vi nu erfarna och engageradesäljare till vår nya hockeydestination.
Som säljare i vår hockeybutik kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att alltid se till att leverera högklassig service till butikens kunder.Vi på Hockeystore vill alltid leverera den bästa upplevelsen när det gäller att köpa hockeyutrustninghos oss. Därför är det viktigt att du har en stor kunskap och ett intresse för hockey.
Vem är du?Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har en stor erfarenhet av hockey och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö.
Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:
Stor kunskap inom hockey och hockeyutrustning
Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
Dator- och kassavana
Gillar att jobba i team
Trivs med ett arbete i högt tempo
Ansvarstagande och pålitlig

Vad kan vi erbjuda?Att vara en del av Spobik AB innebär att du får möjlighet att vara med på en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du har möjlighet att påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion.
Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig.
Anställningsform och lokalisering:Tjänsten är en heltidsanställning med placering i vår kommande butik i Kungens Kurva, Stockholm. Arbetstider varierar och kan fördelas under veckans alla dagar, kvällar och helger inkluderat.
Intresserad?Låter detta som något för dig? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen.Antagning sker löpande och tillsätts efterhand.
Om företagetSpobik ABär en del av Wesports Scandinavia AB.WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken.Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer påwesports.se

Ansök nu

Engagerad gymvärd på heltid till Odenplan & Frescati

Läs mer Apr 15
Fitness24seven söker nu gymvärd till våra anläggningar vidOdenplan och Frescati
På Fitness24Seven är det ständigt något på gång. Nu letar vi efter en driven och träningsintresserad gymvärd till Odenplan och Frescati. Älskar du att ge förstklassig service och är bra på att sälja in träning och hälsa? Då kan du vara den vi letar efter.

Om tjänsten En dag på Fitness24Seven kan enklast beskriva som ett riktigt härligt och endorfinfyllt träningspass. Du startar dagen med att hälsa våra stammisar välkomna och samtidigt ordnar inför kvällens event. Det är medlemskväll på schemat och du ska ordna tävlingar, fronta kampanjer och ställa fram snacks. Innan dess ska du hålla i Gymintro för nya medlemmar och hinna planera veckans aktiviteter. Inga konstigheter för dig - du är en problemlösare av rang!
I rollen som gymvärd, Gym Fitness & Member Host som vi kallar det,kommer du att vara flexibel med att jobba på båda anläggningarna Odenplan och Frescati.Tjänsten är på heltid.
Arbetsuppgifter
Som gymvärd på Fitness24Seven är din främsta arbetsuppgift att hela tiden överträffa våra medlemmars förväntningar. Men lika viktigt är det att sälja in våra unika tjänster till nya medlemmar.
Dina uppgifter är att:
Ansvara för olika aktiviteter på våra gym, exempelvis medlemskvällar, Coffee-Monday, PT-kvällar.
Ha stenkoll på våra tjänster, pågående kampanjer och erbjudande och se till att potentiella medlemmar får rätt information om dessa.
Se till att våra nya medlemmar känner sig bekväma och trygga på våra gym, och att de känner till hela Fitness24Sevens utbud.
Vara en ambassadör för Fitness24Seven i alla lägen, oavsett vilket gym eller event du befinner dig på.
Ta hand om och delta i olika försäljningsaktiviteter, på och utanför våra anläggningar.
Se till att våra nya medlemmar får en bra onboarding genom att bl.a hålla i gymintro.


Arbetstider:
Tjänsten omfattar heltid på 40 timmar i veckan enligt ett rullande schema. Arbetstiderna kommer att variera måndag-lördag mellan ca kl 12-20.

Vi söker dig Vi ser det som en självklarhet att du är en social och ansvarfull person som aldrig skulle låta en medlem (eller kollega) gå hem med mungiporna nere. Med ditt driv och intresse för träning ser du till att dagens arbetsuppgifter blir gjorda. Att arbeta flexibelt är inget problem för dig och du har lätt att hantera oväntade situationer.

Vi önskar att du: Har en avslutad gymnasieexamen
Är driven, självgående och kan ta ansvar
Är engagerad och har enkelt för att anpassa dig efter olika situationer
Har en god förståelse för hela säljprocessen, eller är villig att lära dig den


Det är meriterande om:
Du har tidigare säljerfarenhet från butik eller gym
Du har ett träningsintresse eller en träningsbakgrund
Vad erbjuder vi? Fri tillgång till alla våra gym i 5 olika länder.
Pensionsförmåner, hälsoförsäkring och friskvårdsbidrag.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, inklusive genom våra interna utbildningar.
Få arbeta i en träning- och hälsobransch tillsammans med människor som älskar sitt arbete.
Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv.


Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal.
Om oss För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad.
Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

Ansök nu

Assisterande butikschef till Pelican Self Storage Järfälla

Läs mer Apr 12
Self Storage till alla!
Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på anläggningen i Järfälla. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har.
Vi söker nu en assisterande butikschef med start enligt ök.
Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning i Järfällaframåt!
Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Sundbyberg, Botkyrka, Upplands Väsby, Bromma, Lidingö& Kungsholmen.
Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden.
Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa!
Arbetsuppgifter
Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner.
Bygga långsiktiga relationer med våra kunder.
Hjälpa våra kunder över telefon.
Visst administrativt arbete.
Underhåll av butik och anläggning.
Försäljning av våra produkter i butik.
Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå.

Vi söker dig som
Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning.
Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande.
Har lätt att lära sig nya IT-system.
Flytande svenska i både tal och skrift.
Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.
Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken.


AnsökanDu bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass.
Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan!
Vår bakgrundPelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna.Vi fortsätter växaMed 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.

Ansök nu

Servis/assistent till showroom -servis med känsla och intresse för mode

Läs mer Apr 10
Brinner du för service lika mycket som oss och har ett stort intresse för mode och kläder?
Då är det dig vi söker!
Kort om jobbet som Servis till showroom:
Tjänsten är en serverings och showroomassistenstjänst till ett ledande klädmärke beläget centralt i Stockholm. Du arbetar i showroomet med att välkomna kunderna, servera kaffe, frukost och lunch. Du är personen som ansvarar för värdskapet och kvalitetssäkring kring showroomets miljö.Du ansvarar för hanteringen av plagg, såväl som uppackning och steamning i början av perioden tillatt allt är korrekt presenterat och kategoriserat i rätt kollektion under insäljsperioden.Arbetstider och arbetsformen – att jobba som bemanningspersonal.
Som bemanningspersonal hos oss arbetar du ute hos våra kunder under överenskommen tid.Oavsett uppdrag är Responsa alltid din arbetsgivare och vi har kontinuerlig kontakt inför, under, och efter arbetspassen.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning förlagd periodvis över året ca 2 månader åt gången. Arbetspassen är förlagda dagtid med vissa helger.Inom Responsa finns många möjligheter så vill man ta pass hos andra kunder är det välkommet.
Vem är du?
Det viktigaste för oss är en positiv inställning till arbetet, att du trivs i olika miljöer, samt att du uppskattar och förstår service och gott kundbemötande. Du har en förståelse och stort intresseför mode samt öga för detaljer.
Vi ser ofta att våra mest uppskattade konsulter, och de som också oftast trivs bäst som bemanningspersonal, är alerta, självgående och förstår att flexibilitet och lyhördhet är a och o för att leverera ett gott värdskap.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från restaurang, café, event eller annan serviceerfarenhet. Extra värdefullt är det om behärskar klassiska serveringstekniker och kan bära tre tallrikar.Du behöver för denna rollen kunna hantera en espressomaskin och kunna göra tex cappuccino.Annan erfarenhet från modebranchen är ett plus men inte ett direkt krav.
Kort om Responsa:
Responsa jobbar med kvalitativ bemanning inom besöksnäringen. Vi väljer både kandidater och uppdrag med omsorg och gör alltid vårt yttersta för att leverera en så bra matchning som möjligt för alla partner vid varje uppdrag.
Vi som driver Responsa har lång egen erfarenhet från servicebranschen, primärt inom event, administration, kundservice och restaurang. Vi tror att detta ger oss en god förståelse både för kunderna, uppdragen, dig som konsult, ditt arbete och situation, och att detta är en stark nyckelfaktor för våra många lyckade matchningar.
Responsa har kollektivavtal, vi är måna om våra konsulters välmående, och förstår att det finns många anledningar till att man vill ha ett flexibelt extrajobb inom event, restaurang, hotell eller liknande.
Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med OB-tillägg samt semesterersättning, och du är försäkrad genom oss på arbetet och kollektivavtalet.
Ansökan:
Vi behöver inget personligt brev av dig, svara i stället på frågorna i ansökningsformuläret. Bifoga också gärna ditt CV som PDF. Ansökningarna bearbetas löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Indiska Magasinet AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Indiska Magasinet AB .

Indiska söker en vikarierande Supply Chain Planner!

Logistiker
Läs mer Feb 10
Är du redo för nya utmaningar och vill få chansen att arbeta i ett företag med en intensiv förändringsresa och goda möjligheter att utvecklas? Just nu söker vi en Supply Chain Planner som kommer ha en viktig roll i logistikteamet med ansvar för att säkra hela varuflödet från lager till kund! 

 

Om företaget 

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 44 butiker i Sverige och Finland samt i vår internationella e-handel. Indiska erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska-arvet och den skandinaviska enkelheten. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. 

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! 

 

Om tjänsten 

I takt med förändrade köpbeteenden, globalisering och ett växande fokus på en hållbar handel ökar behovet av en optimerad, kostnadseffektiv och flexibel logistikkedja. Som Supply Chain Planner spelar du en avgörande roll för att optimera varuförsörjning till samtliga försäljningskanaler och på så sätt maximera försäljning. Du arbetar tätt med resten av logistikavdelningen, centrallagret samt avdelningarna för inköp, e-handel, försäljning och marknadsföring. Genom aktivt arbete för vidareutveckling av Supply Chain-processer bidrar du till att säkra framtidens bästa logistik.  

  

I arbetsuppgifterna ingår bland annat: 


• Du ansvarar för optimering av varufördelning och kontinuerlig analys för att säkerställa korrekta lagernivåer 
• Du driver aktivt frågor för att vidareutveckla lagerhållning och varustyrning både internt och externt 
• Du bryter ner försäljningsprognoser, inkommande order och historiskt utfall till prognoser för effektiv planering på centrallagret 
• Du arbetar tillsammans med andra avdelningar för att proaktivt agera inför kommande kampanjer och förändrade försäljningsmönster 


• Du skapar och förbättrar verktyg för att effektivisera processer 
• Du är en del av logistikavdelningen och rapporterar till Indiskas logistikchef 

  

Vem söker vi?  
Vi söker dig som är resultatorienterad och en ”doer” med stort engagemang och driv. Vi tror att du har en ständig vilja att förbättra, utveckla och optimera arbetsmetoder och processer i din roll, och att du är bra på att ta egna initiativ och prioritera. För att lyckas i rollen är du en analytisk problemlösare och bekväm med att dra slutsatser från stora datamängder. Du är dessutom villig att hugga i där det krävs, högt som lågt, och att ta fullt ansvar för ditt område. Att du är en positiv lagspelare ser vi som en självklarhet!  

 

Kvalifikationer: 


• Du har relevant akademisk utbildning 
• Du har minst 1 års erfarenhet av att jobba med varuförsörjning och lageroptimering 
• Du har intresse för retail-branschen och god förståelse för en modern logistikkedja 
• Du har mycket god kunskap i Excel och erfarenhet av större affärssystem 


• Du har hög grad av samarbetsförmåga och kommunikation 
• Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska 

 

Övrig information 


• Anställningsform: Vikariat som löper till maj 2023. 


• Omfattning: Heltid 
• Tillträde: Omgående eller utifrån överenskommelse 
• Distans/kontor: Du utgår från vårt huvudkontor i Stockholm. Det finns möjlighet att arbeta på distans en dag i veckan. 
• Vid frågor kontakta: astrid.petersson@indiska.se  

 

Låter detta som en passande roll för dig? Vi anställer löpande så du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!  

Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

Ansök nu

Säljare helger Indiska Kungsgatan Stockholm

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Dec 20
Indiska är ett svenskt företag som har funnits i 120 år. Indiskas produkter säljs i 48 egna butiker i Sverige och Finland samt via den internationella hemsidan www.indiska.com och genom ett antal plattformar, där Zalando är den största. Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer och efter att kunna erbjuda kunderna produkter som är enkla att använda, enkla att älska och till överkomliga priser.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!




Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 44 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com samt genom flera olika externa plattformar där Zalando är den största. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!

Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår nyöpnade butik på kungsgatan i Stockholm. 


I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare.

Ansvar och arbetsuppgifter

I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att;


• Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell
• Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering
• Arbete i kassa
• Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt

Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag!

Vem är du?


• Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper
• Har en stor passion för mode och inreredning
• Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs
• Driven och resultatorienterad
• Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor
• Trivs med att jobba i högt tempo
• Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det!

Tjänsten är en tillsvidareanställning varannan helg med start omgående. 

Varmt välkommen med din ansökan!


Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

Ansök nu

Säljare sökes till vår butik i Sturegallerian

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Dec 8
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com samt genom flera olika externa plattformar där Zalando är den största. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!

Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik i Sturegallerian


I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare.

Ansvar och arbetsuppgifter

I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att;


• Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell
• Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering
• Arbete i kassa
• Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt

Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag!

Vem är du?


• Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper
• Har en stor passion för mode och inreredning
• Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs
• Driven och resultatorienterad
• Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor
• Trivs med att jobba i högt tempo
• Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det!

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 20h/v med start januari 2023. Kvälls och helgarbete förekommer regelbundet. 

Varmt välkommen med din ansökan!


Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

Ansök nu

Säljare sökes till vår butik i Täby

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Dec 7
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com samt genom flera olika externa plattformar där Zalando är den största. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!

Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik i Täby


I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare.

Ansvar och arbetsuppgifter

I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att;


• Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell
• Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering
• Arbete i kassa
• Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt

Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag!

Vem är du?


• Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper
• Har en stor passion för mode och inreredning
• Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs
• Driven och resultatorienterad
• Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor
• Trivs med att jobba i högt tempo
• Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det!

Vi söker två säljare. Ett vikariat på 15h/v samt ett vikariat på 6h/v. Vikariatne sträcker sig över 1 år med möjlighet till förlängning. Utöver det söker vi även extrapersonal som kan arbeta vid sjukfråvaro och under säljpikar. 

Varmt välkommen med din ansökan!


Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

Ansök nu

HR Manager

Personalansvarig
Läs mer Nov 29
Indiska är ett svenskt företag som har funnits i 120 år. Indiskas produkter säljs i 48 egna butiker i Sverige och Finland samt via den internationella hemsidan www.indiska.com och genom ett antal plattformar, där Zalando är den största. Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer och efter att kunna erbjuda kunderna produkter som är enkla att använda, enkla att älska och till överkomliga priser.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!



HR Manager

I rollen som HR Manager kommer du att ansvara för hela bredden av HR-frågor i företaget, såsom personalutveckling, utbildning, rekryteringsprocesser, arbetsmiljö, rehabilitering och kontakt med våra fackliga kontakter. Du kommer att vara en stark partner till våra chefer och medarbetare där du ger stöd i HR-relaterade frågor samt säkrar att våra HR-processer drivs på ett effektivt sätt. HR stödet är kopplad till butiksrörelsen i Sverige och Finland samt personal på huvudkontoret, främst arbetar du med att stötta chefer i deras personalfrågor. Du leder också projekt i Indiskas övergripande förändringsplan. Du har personalansvar samt arbetar tätt ihop med Löneansvarig på daglig basis.

Ansvar och arbetsuppgifter

Ansvara för bredden av HR-frågor i hela organisationen

Stödja framförallt chefer i sitt verksamhets-, personal- och arbetsgivaransvar

Lag- och avtalstolkning, fackliga kontakter och rehabilitering

Arbetsmiljöuppföljning och förebyggande arbete

Sätta rutiner och arbetssätt för nyckelprocesser inom organisationsutveckling

Ge stöd och råd till chefer och medarbetare utifrån lagar, avtal och policys

Driva strategiskt utvecklingsarbete samt utforma och driva igenom t.ex utbildningsinsatser och performance management

 

Vi söker dig som har

Högskolexamen från personalvetarprogrammet eller annan relevant utbildning

Minst 3 års erfarenhet av en bred, kvalificerad HR-roll

Erfarenhet av arbete med fackliga parter och att självständigt driva förhandlingsfrågor

Kunskap i arbetsrätt

Ledarskapsförmåga

Analytisk förmåga

Tidigare erfarenhet från detaljhandeln är meriterande

Tidigare erfarenhet av lönefrågor samt lönesystemet Hogia är meriterande

Vem är du?

Självgående med förmåga att prioritera och organisera det egna arbetet

Kommunicerar effektivt med olika målgrupper

Har förmåga att jobba med såväl stora processer som detaljer och att hitta balansen mellan strategiskt och operativt arbete

Hög social kompetens med förmåga att skapa förtroende med olika typer av människor

Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs

Driven och resultatorienterad

 

Placering: Stockholm

Rapporterar till: Head of sustainability and HR

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Urval samt intervjuer görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista slutdatum.

 

Frågor om tjänsten? Kontakta HR Manager, Emma Stohr: emma.stohr@indiska.se

Rekryteringstjänster och säljare undanbedes.

Ansök nu

Säljare Indiska Odenplan 20t/v

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Nov 16
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com samt genom flera olika externa plattformar där Zalando är den största. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!

Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik på Odenplan. 


I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare.

Ansvar och arbetsuppgifter

I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att;


• Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell
• Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering
• Arbete i kassa
• Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt

Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag!

Vem är du?


• Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper
• Har en stor passion för mode och inreredning
• Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs
• Driven och resultatorienterad
• Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor
• Trivs med att jobba i högt tempo
• Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det!

Tjänsten är på 20t/v med start omgående. 

Varmt välkommen med din ansökan!


Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

Ansök nu