Stockholm: Junior Account Manager

Hitta ansökningsinfo om jobbet Junior Account Manager i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-16 // Varaktighet: Heltid

Är du redo att ta steget in i arbetslivet och ge din karriär en raketstart som Junior Account Manager? NetJobs Group letar efter dig mellan 20-27 år som brinner för att göra affärer och vill vara med och forma framtiden för digital jobbannonsering och Employer Branding!
Vad vi erbjuder:
- Grymma förtjänstmöjligheter som belönar din hårda arbetsinsats- Spännande utvecklingsmöjligheter där dina idéer och din ambition är nyckeln till framgång- Kontinuerlig coachning och stöttning för att du ska växa både som säljare och som individ- Supercoola ledare med massor av erfarenhet inom försäljning och ledarskap som vägleder dig mot toppen- Ett team med full fart framåt och mål i sikte, där varje framsteg firas tillsammans- Fast grundlön och möjlighet till grymma provisioner som belöning för dina framgångarVad du behöver:
- Ett starkt fokus på resultat för att nå och överträffa dina mål- Förmågan att ta ansvar och visa integritet i alla affärer- Mod att ta dig an nya utmaningar och pusha dig utanför din komfortzon- En brinnande önskan att växa inom försäljning och som person, med viljan att ständigt utmana dig själv- Suveräna kommunikationsfärdigheter och övertygelsekraft för att övertyga och inspirera andra- Ett stort intresse för försäljning och en drivkraft att ständigt utvecklas och lära dig nya saker- Ansvarstagande och noggrannhet i ditt arbete för att säkerställa bästa möjliga resultat- Motivation att tjäna pengar och belöna dig själv för dina framgångar- Kärlek till tävlingar och att sätta upp höga mål för att pusha dig själv till nya höjder- Bonuspoäng om du redan har en grym track record inom försäljning och kan visa upp imponerande resultat från tidigare arbeten
Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans erövra försäljningsvärlden och göra storslagna affärer!Intervjuerna sker löpande.
Vid frågor kontakta Lilyana Alsamawi på lilyana.alsamawi@netjobs.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Account Manager to PS of Sweden

Läs mer Maj 13
Nytt
PS of Sweden strives to offer riders around the world the best equipment on the market, and they are proud that their products are chosen daily by leading professional riders. We are now looking for you who want to contribute to PS of Sweden's journey forward in the role as Account Manager!PS of Sweden believe in challenging current norms and looking at product design with new eyes. They are constantly exploring new ways to improve products. Driven by their passion for the sport and a desire for all riders to experience the difference that good equipment makes, they remain dedicated to designing innovative new products. The initial goal was to become the leading brand for anatomical bridles, but it didn't stop there. PS of Sweden now also strives to develop other anatomical equipment for horses, but also high-quality clothing that combines style, comfort and durability for riders.
About the positionIn the role as anAccount Manager, you will play a central role and contribute with your broad knowledge of horses. You will be part of a tight team and as an Account Manager you will look for and prospect new customers and be responsible for some existing customers in the form of presenting & selling in new collections. A new collection is released four times a year and the retailers are mostly located abroad in countries such as Germany and the Netherlands, so there will be a lot of travel in the service. In the role, you will also have the opportunity to participate in product development work. PS of Sweden works with specialist stores and it is therefore important that you have extensive knowledge and experience of equestrian sports and horses.
Your profile A business mind and the courage to take action
Competed in equestrian sports before
Broad knowledge of horses
Results-oriented and self-driven
Sales is somtething you have worked with and want to continue to develop in
A strong team player who dares to take place and contribute with their own thoughts and ideas
Fluent in english, both written and spoken. Meritorious with other language skills, primarily German, French and Swedish

To succeed in the position, we see that you are passionate about customer relations and always want to provide first-class service. You give and get energy in interaction with other people and are a team player who also enjoys taking your own initiatives. You have a self-confidence combined with humility and flexibility that allows you to make decisions that benefit all parties involved. You are quality conscious and have a positive attitude and are used to working at a high pace towards set goals.
You will be offered An opportunity to work in an expanding company
Regular team activities
Health care allowance
30 days of paid allowance
Dog-friendly office

The position is a full-time position and you will work from PS of Sweden's office in central Stockholm, Struegallerian. We attach great importance to personal qualities and interview continuously, submit your application today. Before employment, a background check is carried out.

Ansök nu

Corporate Account Manager DACH

Läs mer Maj 10
Xensam: SAM DisruptersXensam is the leading provider of AI-powered, cloud-hosted Software Asset Management technology. We’re looking for key players to join us as we scale our impact and build the Xensam team together. We take our culture seriously and strive to maintain the excellence, energy & enthusiasm that flows through the organization today.
We look for candidates who are passionate about what they do and ready to work the Xensam way. We know that experience counts, but we also know that it’s you, the person behind the experience, that makes it count.
About the roleAs a Corporate Account Manager at Xensam, you will be responsible for driving net new sales. You will play a vital role in prospecting, conducting tool demonstrations, delivering proof of concepts, and closing net new business.Furthermore, you will collaborate with our partners to expand our market reach.
Responsibilities
Sales strategy: Identify and pursue new sales opportunities within mid-marketclients. Develop and execute strategies to meet or exceed revenue targets.
Prospecting: Identify potential new clients in the market and build and nurturerelationships with prospects to understand their SAM needs.
Solution Demonstrations: Conduct detailed demonstrations ofXensamstechnology and services and showcase how our solutions can address the uniqueneeds of each client.
Partner Collaboration: Identify joint opportunities and deliver comprehensive solutions with partners.
Customer Engagement: Proactively assess client needs and maintain satisfaction, and provide SAM expertise.

Qualifications
Bachelor's degree in Business, IT, or related field.
Minimum of 2 years experience in corporate account management, including net new technology sales.
Excellent communication and presentation skills, with a high proficiency inEnglish and German.
Exceptional problem-solving and negotiation abilities.
Proficiency in using CRM and account management software.
Proficiency in using prospecting tools like LinkedIN Navigator.
Results-oriented with a strong focus on client satisfaction and retention.
Knowledge of Software Asset Management (SAM) is a plus.

What we offer
A dynamic role that focuses on "freedom under responsibility"
3 days in-office schedule (remote Mondays & Fridays)
A generous work culture with free access to beverages & snacks, gym, bi-weekly massages at the office, shuffleboard, and other games etc.
If sales targets are met, an annual destination trip awaits all employees
Work with a diverse group driven by ambition as well as having fun together with different activities
Great opportunity to influence your career development as well as the company's
Work with the latest technology in the fastest-growing SAM software in the market

At Xensam, our core values define our workplace atmosphere:
REBELLIOUS We foster a rebellious spirit, promoting freedom within responsibilities and encouraging initiative.
HUMANE Our team promotes a caring, inclusive environment where diversity is valued, and individuals are respected and empowered to be themselves.
HARMONIOUS We prioritize harmony, valuing work-life balance, and creating a pleasant atmosphere.
If you are passionate about driving net new sales, demonstrating software assetmanagement solutions, and working with clients to optimize their software assets,we invite you to join our team at Xensam as a Corporate Account Manager. Helpus empower businesses to excel and maximize their success. Apply today!

Ansök nu

Sale Development Representative

Läs mer Maj 7
Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal.
Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 170 anställda i 4 länder, 2 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter.
Ta chansen att vara en del av oss och vår resa!
Om rollen
Vi söker nu efter en Sales Development Representative somska stärka vårt team och bidra till vår tillväxtresa.I denna roll kommer du att ansvara för försäljning inom vårt segment för små och medelstoraföretag och rapportera till vår Head of Sales.Som en nyckelspelare i företaget så ansvarar du för att skapa affärsmöjligheter genom attattrahera nya kunder både genom utgående samtal och genom bearbetning av inkomna leads.Du ansvarar för hela kedjan, från prospektering till avslut. Detta innefattar även att hjälpavåra kunder att hitta de bästa lösningarna utifrån deras behov och därmed sträva efter attalltid överträffa varje kunds förväntan.
Din bakgrund

Vår idealiska säljrepresentant är driven, ambitiös och orädd, med starkt resultatfokus. Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet av B2B-försäljning.Du är självmotiverad och drivs av att påverka och vara enstor bidragande faktor till företagets framgång, ha starka förhandlingsfärdigheter och framförallt så sporras du av att ständigt vilja överträffa dina säljmål.

Vi erbjuder
Fantastiskt kontor på bästa läget i Stockholm
Ett självständigt arbete med möjlighet att påverka
Stora utvecklingsmöjligheter
Aktiviteter, tävlingar och events
Event
Livförsäkring
Frukost och frukt på kontoret varje dag
Stöd för sportaktiviteter (friskvårdsbidrag eller medlemskap hos Sats)

Fun Facts
Ta ett gympass två minuter bort eller en joggingrunda i stan
Event - konferens utomlands vartannat år samt härliga “Northchill” afterworks under året
Massage - massör kommer till kontoret för ett förmånligt pris
Årliga hälsoaktiviteter såsom arrangerade SATS klasser, innebandy och olika löparlopp
Frukost och frukt varje dag och helig fika på fredagar
Regelbundna AW:s på fredagar och firade framgångar på kontoret
Stockholms snyggaste kontor 2020 med härliga ytor och vyer

Ansök idag och bli en del av Northmill!

Ansök nu

Customer Success Manager till Wattif EV Sverige

Läs mer Maj 6
Är du en självgående, serviceinriktad person med en passion för att skapa kundvärde och som vill vara en del av vår framgångsrika resa? Vill du arbeta för en grönare framtid genom att möjliggöra en problemfri laddningsinfrastruktur för elbilar? Wattif EV Sverige söker nu en driven och erfaren Customer Success Manager (CSM) för att förstärka vårt Operations team. Som en nyckelperson inom företaget kommer du att spela en avgörande roll i att säkerställa en exceptionell kundupplevelse och optimera användningen av våra laddpunkter.
Om oss
Wattif EV är en pionjär inom den elektriska fordonsbranschen med insikt och erfarenhet från sitt norska ursprung, där huvuddelen av all nybilsförsäljning är elbilar. De är fast beslutna att möta en förväntat exponentiell efterfrågan på laddningspunkter för elbilar genom att erbjuda nyckelfärdiga helhetslösningar med finansiering, drift, underhåll och lönsamhetsalternativ. Wattif är en dynamisk och innovativ organisation med huvudkontor i Bergen, Norge, och verksamheter i flera länder inklusive Storbritannien, Irland, Tyskland, Österrike och Norden. Läs mer om Wattif på: www.wattif.com
Om tjänsten
Som CSM rapporterar du till Operations Manager Sverige och är en viktig del av vårt Operations team. Din huvudsakliga uppgift är att optimera vår befintliga affär genom utveckla kundens upplevelse av våra tjänster och analysera befintlig affär. För detta arbetar du när de olika affärsenheterna inom Wattif-koncernen och vår Chief Commercial Officer (CCO). Du har även ett nära samarbete med vår Finanschef utifrån att säkerställa data.
Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter:

Genomföra analyser för att optimera produkter och tjänster samt lösa problem proaktivt
Skapa och följa upp Net Promotor Score-programmet för ständiga förbättringar av Wattif
Övervaka konkurrenter och deras påverkan på Wattif
Bygga starka, långsiktiga relationer med kunder genom proaktiv kommunikation och skräddarsydda lösningar
Förmedla kundens röst internt för att säkerställa att deras behov och mål tas på allvar
Hantera kundklagomål och problem professionellt och snabbt
Utveckla arbetssätt och strukturer för att förbättra kundupplevelsen
Ansvara för att onboarding-processen är smidig för nya och befintliga kunder
Delta i överlämning från Försäljning/Projekt till Drift
För att lyckas tror vi att du har:

Relevant utbildning för en analytisk och kundinriktad position, tex akademisk examen inom ekonomi eller teknik
Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom relevant område
Erfarenhet av att arbeta med utveckling av befintliga kunder
Erfarenhet från liknande produkter eller elbolag är meriterande
Goda kunskaper inom ellära
Goda kunskaper inom office-paket, erfarenhet av Power BI och AMPECO är meriterade

Färdigheter:
Utmärkt kommunikations-, försäljnings- och kundserviceförmåga
Förmåga att utveckla och upprätthålla starka, positiva relationer
Kreativt tänkande och problemlösningsförmåga
Förmåga att arbeta under press och hantera stress
Ett analytiskt perspektiv, förmåga att tänka lateralt och identifiera möjligheter till förbättring
Välorganiserad med förmåga att hantera flera kunder och avtal samtidigt

Hos oss får du möjlighet att vara en del av ett växande och innovativt företag inom hållbar energi. Du får kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter. Resor förekommer regionalt och ibland internationellt, främst till vårt grannland Norge. Vårt kontor ligger i natursköna Saltsjöbaden i Stockholm.
I denna rekrytering samarbetar Wattif EV Sverige med Rubino Rekrytering. Har du några frågor kan du vända dig till ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan så snart du kan.
Välkommen att bli en nyckelspelare hos Wattif EV och vara med och påverka framtidens eldrivna mobilitet!

Ansök nu

Account Manager till DocuPartner

Läs mer Maj 6
Vill du vara en del av ett dynamiskt team som erbjuder helhetslösningar inom telefonilösningar, dokument- och utskriftshantering, kontorsmaterial, trivseltjänster och profilprodukter? DocuPartner söker nu passionerade och engagerade individer som vill vara med och bidra till att uppnå effektivitet, kostnadsbesparingar och enkelhet för våra kunder.
Vi är centralt placerade i Mariehäll/Bromma i moderna och trevliga lokaler med utmärkta kommunikationsmöjligheter och närservice. Trots att vår huvudsakliga marknad är Stockholm, betjänar vi även nationella kunder och levererar över hela Sverige.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av vår framgångsrika resa? Ansök nu och bli en del av DocuPartner-teamet!

Rollen som Account Manager
Vi söker nu en driven och resultatinriktad Account Manager för att stärka vårt team. I rollen kommer du att ansvara för försäljningen av företagets tjänsteutbud inom telefoni, print och konferensrumslösningar. Du kommer att fokusera på att bygga och underhålla långsiktiga relationer med företagskunder i Stockholmsområdet samt att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter. Som Account Manager har du möjlighet att forma din egen arbetsdag och får stöd från din närmaste chef och kollegor. Vi söker dig som är kundorienterad, flexibel och trivs med att arbeta självständigt mot uppsatta mål. Är du redo för en spännande utmaning? Ansök nu och bli en del av vårt team!

Vi söker dig som
Vi söker dig som sprider härlig energi och positivitet vart du än går! Din utåtriktade karaktär gör dig till en omtyckt vän och kollega, och din lyhördhet och förmåga att bygga genuina relationer är oöverträffad. Med din strukturerade approach ser du till att ingenting glöms bort och att alla behov tillgodoses. Du är skicklig på att identifiera behov och skapa passande lösningar oavsett situation. Att få fatta snabba och smarta beslut i en miljö som uppmuntrar både strategiskt och operativt arbete med långsiktiga kundrelationer ser du som en inspirerande utmaning. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Då är det dig vi letar efter!

Efterfrågade kvalifikationer:
Är kommunikativ med goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Jobbat med hela säljprocessen från start till mål
Duktig på att vårda och utveckla dina befintliga kunder
Innehar B körkort
Har jobbat minst 2 år inom B2B försäljning


Vi erbjuder dig
Mycket god grundlön och provision
Tjänstebil
Heltidsanställning med flextid
Pensionsavsättning
Friskvårdbidrag
25 dagars semester
Stark teamkänsla. Vi hittar på mycket roligt tillsammans såsom Afterwork, säljtävlingar, säljresor samt events med kunderna.


Bakgrundskontroller och referenstagning kommer att ske påslutkandidater
Vi intervjuar löpande och tillsättning av tjänsten är planerad till 1:a september.

Vid frågor om tjänsten eller processen ska dessa riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på 070-825 08 10 alternativt linda.strom@docupartner.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan och intervjuar löpande, varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Netjobs Group AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Netjobs Group AB .

Ambitiös Rekryteringsspecialist av talanger inom telesales

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jan 10
Vi söker dig som är en mycket ambitiös person och gärna har framgångsrik erfarenhet av att rekrytera de bästa säljtalangerna inom telefonförsäljning och brinner för att vara en energisk ambassadör för att bygga ett starkt Employer Brand.

OM NETJOBS GROUP
NetJobs Group AB hjälper svenska arbetsgivare med nischad jobbannonsering och employer branding genom exponering på våra specialiserade jobbsajter och karriärmässor. I vårt dagliga arbete drivs vi av vår vision är att bli den ledande aktören i Sverige inom digital Jobbannonsering och Employer Branding. Mer information om NetJobs som arbetsplats finns på https://career.netjobs.com och www.netjobsgroup.com (http://www.netjobsgroup.com/)

OM TJÄNSTEN

Som Rekryteringsspecialist på NetJobs Group AB är din främsta huvuduppgift för att driva hela vår interna rekryteringsprocessen av målmedvetna Innesäljare B2B till vår expansiva säljorganisation och därmed aktivt bidra till att vi uppnår våra ambitiösa tillväxtmål.

Dina mest grundläggande arbetsuppgifter blir att:

- Skapa starka och kvalitativa talangflöden av innesäljare B2B genom att publicera jobbannonser på externa mediakalaner proaktivt attrahera kandidater

- Strukturerat och effektivt kvalificera, intervjua och utvärdera innesäljtalanger i ett högt tempo enligt fastställd process, mall och frågor.

- Säkerställa att vi uppnår våra fastställda mål av antalet nyrekryteringar av innesäljare varje månad.

- Förbättra och tydliggöra vår Employer Branding strategi, arbeta fram EVP och utforma relevant content till sociala medier och vår karriärsida

- Öka strukturkapitalet i vår rekrytering genom att systematiskt förbättra vår rekryteringsprocess, kravprofilsmallar, intervjuguider, screening verktyg och jobbannonsmallar mm.

DIN PROFIL

Du som söker har följande kvalifikationer:

- Minst ett års dokumenterat framgångsrik erfarenhet av att rekrytera hungriga innesäljare med stark vilja att lyckas.

- Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

- Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel och PowerPoint). Erfarenhet av att använda IT-system och verktyg för rekryteringshantering är meriterande

- Du får gärna ha kompetens och framgångsrik erfarenhet av att använda sociala medier för att attrahera topptalanger inom försäljning

DINA PERSONLIGA EGENSKAPER
För att lyckas i rollen och på NetJobs Group tror vi att du är en mycket ambitiös person med hög arbetskapacitet, är en handlingskraftig Doer, är ansvarsfull samt sist men inte minst en väldigt positiv och professionell ambassadör både internt och externt för NetJobs.
För att vara framgångsrik i tjänsten är du en självgående och strukturerad person som gillar att ha många kontaktytor inom organisationen. Du tar egna initiativ, driver frågor framåt, trivs med att skapa struktur och tycker om ordning och reda. Du trivs att arbeta operativt och har en prestigelös inställning. Då rollen innebär ett flitigt kontaktskapande för att hitta rätt kandidat är det viktigt att du är ihärdig och gillar utmaningar.

Som person sprider du härlig energi omkring dig. Du har förmodligen nära till skratt, men har samtidigt en hög integritet och professionalism i din yrkesroll. Du kommer vara NetJobs största brand ambassadör till kandidater. Vidare är du kommunikativ och har lätt för att entusiasmera, har gott ordningssinne samt gillar att hålla ett högt tempo. Slutligen är du lyhörd och har ett genuint intresse för andra människor.

ANSTÄLLNINGSVILLKOR

Vi erbjuder tillsvidareanställning (med sex månaders provanställning) med start enligt överenskommelse. Omfattningen är heltid. Fast månadslön 25 000 kr.

Du är stationerad på vårt nya kontor på Artillerigatan 42, ett stenkast från Östermalmstorg i centrala Stockholm.

Vill du bli en viktig del av NetJobs tillväxtresa?

Varmt välkommen att skicka in din personliga ansökan snarast till henrik.kvick@netjobs.se

Ansökningar behandlas löpande.

Ansök nu

Sjuksköterska

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Apr 25
Bli en viktig del av vårt nyligen öppnade äldreboende och vårdcenter vid Eide Hälsocenter. Ullensvang kommun söker en engagerad sjuksköterska för att bidra till kvalitet, vård och utveckling i våra avdelningar, med särskild tyngdpunkt på demensvård. Tjänsten är en fast anställning i Ullensvang kommun, med vikariat vid Eide omsorgscenter.
Som sjuksköterska får du engagera dig, delta i utvecklingen av nya avdelningar, och möjlighet för personlig tillväxt. Detta är chansen att utveckla din sjuksköterskekarriär i en unik miljö. Ta del i våra utmaningar och bidra till att skapa livskvalitet för våra boende.
Eide omsorgscenter är samlokaliserat med vårt nybyggda äldreboende. Omsorgscentret har 32 platser fördelade på två våningar. Där en har totalt 4 avdelningar med 8 platser. Vi ska driva i gemenskap med äldreboendet.
Som sjuksköterska arbetar du i skift, med nära samarbete med avdelningsledare, ledar-sjuksköterska och övriga anställda.
Vi är organiserade med en verksamhetsledare, två avdelningsledare, två ledar-sjuksköterskor, tillsynsläkare och en grupp med erfaren hälso- och sjukvårdspersonal. Bemanningen består av undersköterskor, vårdbiträde och vårdutbildade assistenter.
Vi lägger stor vikt vid yrkesutveckling för att utveckla våra tjänster.
Delning av kunskap och kontinuerlig förbättring av tjänsterna genom ständigt att öka kompetensen, är vårt varumärke.
Arbetsuppgifter:
Kliniskt sjuksköterskearbete som ska utföras i enlighet med gällande lag och förordning
Sjuksköterskeansvar för Eide omsorgscenter
Bidra till tvärvetenskapligt samarbete
Samarbeta nära med annan hälso- och sjukvårdspersonal och delegera uppgifter baserat på kompetens.
Skiftarbete.
Kvalifikationer för tjänsten:
Norsk legitimation som sjuksköterska (Det går bra att ansöka under rekryteringen).
Det är fördelaktigt om man har relevant vidareutbildning inom geriatrik eller demens.
Erfarenhet av arbete med demens är önskvärt.
Behärska dataverktyg och goda kunskaper om journalsystem.
Måste behärska norska skriftligt och muntligt minst B2 muntligt och B2 skriftligt eller flytande svenska.
Personliga egenskaper:
Måste tycka om att arbeta med äldre människor och ha intresse för ämnesområdet
Ha goda samarbetsförmågor och bidra till en god arbetsmiljö, genom positiva attityder.
Ansvarsmedveten
Ha förmåga och vilja till flexibilitet
Se möjligheter och lösningar, nytänkande och kreativa.
Vi erbjuder:
Variation i arbetsuppgifter
Spännande arbete
Lön enligt huvudavtal
Sjuksköterskor som arbetar skift får ett extra tillägg på årslön SEK 25 000 för de som arbetar dag, kväll och natt. Man har också goda villkor för både nyutbildade sjuksköterskor och ersättning vid bindningstid.
God möjlighet till kompetenshöjning med stöd från kommunen
Extra bonusar på årslönen för nyutbildade sjuksköterskor:
Efter 1 året får nya sjuksköterskor 30 000 nkr extra på årslön.
Efter 2a året får nya sjuksköterskor 30 000 nkr extra på årslön.
Ullensvang kommun har inkluderande arbetsliv (IA), flexibel arbetstid och goda permissions- och pensionsvillkor.
Övriga krav:
Belastningsregister (ej mer än 3 månader gammalt).
Skicka din ansökan till:
roald.nissestad@ullensvang.kommune.no

Ansök nu

B2B-Säljare Jobbannonsering

Account manager
Läs mer Maj 7
B2B-Säljare (Grundlön + Provision). NetJobs är ett svenskt tillväxtbolag som hjälper arbetsgivare med digital jobbannonsering och Employer Branding. Genom vår tekniska plattform med nischade digitala karriärvarumärken sammankopplar vi kvalificerade kandidater med attraktiva arbetsgivare. Läs mer på www.netjobsgroup.com
Nu söker vi på Netjobs Group dig som vill göra karriär inom försäljning.
Vi sitter centralt på Östermalm, med närhet till det mesta. Detta är en stor möjlighet för personer med hög drivkraft och som gillar att tävla.
Vi söker nu innesäljare som vill vara med och växa i ett spännande bolag där det finns goda chanser att avancera snabbt både gällande karriär och lön. Vi söker en extremt resultatinriktad person som vill framåt.

Om rollen:
- Sälja våra annonslösningar med telefon som främsta arbetsverktyg
- Vi arbetar enbart mot företag B2B
- Vi erbjuder branschens bästa säljutbildning och kontinuerlig coachning


Vi erbjuder dig:
- Möjlighet till goda förtjänstmöjligheter
- Fina utvecklingsmöjligheter inom bolaget
- Kontinuerlig coachning och uppföljning med sälj- & ledarskapsutbildningar
- Kompetenta ledare med många års erfarenhet inom försäljning och ledarskap
- Team med stor målinriktning
- Fast Grundlön & provision


Tidigare erfarenhet är meriterande men personligheten är avgörande. Vi på Netjobs söker dig som:
- Har starkt resultatfokus
- Tar ansvar
- Har hög integritet
- Är modig
- Vill göra karriär inom försäljning och växa som person och i sin yrkesroll


Vi vill att du:
- Är bra på att kommunicera och övertyga
- Har ett stort intresse av försäljning
- Söker utveckling och har en stor drivkraft
- Ansvarsfull och noga med sitt arbete
- Motiveras av att tjäna pengar
- Gillar tävlingar och är målinriktad
- Meriterande med goda säljresultat från tidigare arbeten


Är du personen vi söker, tveka inte på att skicka in en ansökan redan idag!

Ansökan:Vid frågor om tjänsten kontakta:
Lilyana Alsamawi
lilyana.alsamawi@netjobs.se

Ansök nu

B2B-Säljare Jobbannonsering

Account manager
Läs mer Maj 7
B2B-Säljare (Grundlön + Provision). NetJobs är ett svenskt tillväxtbolag som hjälper arbetsgivare med digital jobbannonsering och Employer Branding. Genom vår tekniska plattform med nischade digitala karriärvarumärken sammankopplar vi kvalificerade kandidater med attraktiva arbetsgivare. Läs mer på www.netjobsgroup.com
Nu söker vi på Netjobs Group dig som vill göra karriär inom försäljning.
Vi sitter centralt på Östermalm, med närhet till det mesta. Detta är en stor möjlighet för personer med hög drivkraft och som gillar att tävla.
Vi söker nu innesäljare som vill vara med och växa i ett spännande bolag där det finns goda chanser att avancera snabbt både gällande karriär och lön. Vi söker en extremt resultatinriktad person som vill framåt.

Om rollen:
- Sälja våra annonslösningar med telefon som främsta arbetsverktyg
- Vi arbetar enbart mot företag B2B
- Vi erbjuder branschens bästa säljutbildning och kontinuerlig coachning


Vi erbjuder dig:
- Möjlighet till goda förtjänstmöjligheter
- Fina utvecklingsmöjligheter inom bolaget
- Kontinuerlig coachning och uppföljning med sälj- & ledarskapsutbildningar
- Kompetenta ledare med många års erfarenhet inom försäljning och ledarskap
- Team med stor målinriktning
- Fast Grundlön & provision


Tidigare erfarenhet är meriterande men personligheten är avgörande. Vi på Netjobs söker dig som:
- Har starkt resultatfokus
- Tar ansvar
- Har hög integritet
- Är modig
- Vill göra karriär inom försäljning och växa som person och i sin yrkesroll


Vi vill att du:
- Är bra på att kommunicera och övertyga
- Har ett stort intresse av försäljning
- Söker utveckling och har en stor drivkraft
- Ansvarsfull och noga med sitt arbete
- Motiveras av att tjäna pengar
- Gillar tävlingar och är målinriktad
- Meriterande med goda säljresultat från tidigare arbeten


Är du personen vi söker, tveka inte på att skicka in en ansökan redan idag!

Ansökan:Vid frågor om tjänsten kontakta:
Lilyana Alsamawi
lilyana.alsamawi@netjobs.se

Ansök nu

B2B-Säljare Jobbannonsering

Account manager
Läs mer Apr 9
B2B-Säljare (Grundlön + Provision). NetJobs är ett svenskt tillväxtbolag som hjälper arbetsgivare med digital jobbannonsering och Employer Branding. Genom vår tekniska plattform med nischade digitala karriärvarumärken sammankopplar vi kvalificerade kandidater med attraktiva arbetsgivare. Läs mer på www.netjobsgroup.com
Nu söker vi på Netjobs Group dig som vill göra karriär inom försäljning.
Vi sitter centralt på Östermalm, med närhet till det mesta. Detta är en stor möjlighet för personer med hög drivkraft och som gillar att tävla.
Vi söker nu innesäljare som vill vara med och växa i ett spännande bolag där det finns goda chanser att avancera snabbt både gällande karriär och lön. Vi söker en extremt resultatinriktad person som vill framåt.

Om rollen:
- Sälja våra annonslösningar med telefon som främsta arbetsverktyg
- Vi arbetar enbart mot företag B2B
- Vi erbjuder branschens bästa säljutbildning och kontinuerlig coachning


Vi erbjuder dig:
- Möjlighet till goda förtjänstmöjligheter
- Fina utvecklingsmöjligheter inom bolaget
- Kontinuerlig coachning och uppföljning med sälj- & ledarskapsutbildningar
- Kompetenta ledare med många års erfarenhet inom försäljning och ledarskap
- Team med stor målinriktning
- Fast Grundlön & provision


Tidigare erfarenhet är meriterande men personligheten är avgörande. Vi på Netjobs söker dig som:
- Har starkt resultatfokus
- Tar ansvar
- Har hög integritet
- Är modig
- Vill göra karriär inom försäljning och växa som person och i sin yrkesroll


Vi vill att du:
- Är bra på att kommunicera och övertyga
- Har ett stort intresse av försäljning
- Söker utveckling och har en stor drivkraft
- Ansvarsfull och noga med sitt arbete
- Motiveras av att tjäna pengar
- Gillar tävlingar och är målinriktad
- Meriterande med goda säljresultat från tidigare arbeten


Är du personen vi söker, tveka inte på att skicka in en ansökan redan idag!

Ansökan:Vid frågor om tjänsten kontakta:
Lilyana Alsamawi
lilyana.alsamawi@netjobs.se

Ansök nu