Stockholm: Service Delivery Manager på Hemfrid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Service Delivery Manager på Hemfrid i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-26 // Varaktighet: Heltid

Var med och driv vår Trädgårdsavdelning

Vi söker nu en Service Delivery Manager till vår trädgårdsaffär i Stockholm. Vi söker dig med ett stort intresse för att fortsätta utveckla affären, kundupplevelsen och personalgruppen. Stort fokus denna säsong kommer ligga på kvalitet, effektivitet och att utveckla hållbara arbetssätt.

Hemfrid är företaget som har varit med att bygga en helt ny bransch,?hushållsnära tjänster, och vi erbjuder idag våra kunder hjälp med allt från städning och flytt till trädgård och hantverk. Vår trädgårdsavdelning går in på sin tredje säsong och fokus ligger framför allt på trädgårdsskötsel. Vi är ett team på drygt tjugo personer som förra året hjälpte omkring 500 kunder. Som Service Delivery Manager hos oss får du kliva in i en snabbrörlig och energifylld miljö med fokus på ledarskap, kund, planering och service - Låter det intressant??Läs mer nedan!

Din roll

Tillsammans med ditt team, bestående av trädgårdsarbetare, trädgårdsmästare och customer success agent arbetar du för att skapa lönsam tillväxt, att våra tjänster håller en hög kvalitet och våra kunder upplever den bästa servicen i branschen. I det dagliga arbetet kommer du ha kund- och personalkontakt samt samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa rätt förutsättningar och ett effektivt resursnyttjande. Du ansvarar även för att utveckla arbetssätt och säkerställa att best practice efterlevs samt planera, genomföra och följa upp aktiviteter för att nå uppsatta nyckeltal.

Inom ditt chefsansvar ingår exempelvis resursplanering, rekrytering, uppföljning och utveckling av vårt trädgårdsteam. Genom ditt ledarskap verkar du för att Hemfrid fortsätt ska ha engagerade medarbetare som levererar i toppklass.

Du som person

Vi söker dig som är målmedveten och har ett starkt ledarskap. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och för att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är strukturerad, bra på att hantera människor och vill vara en viktig pusselbit i resan att bygga Hemfrids trädgårdsavdelning.

Vi tror att du får energi av mötet med människor och trivs med att ha många kontaktytor. Det är en självklarhet för oss att du har högt engagemang, serviceinriktad och sätter kunden i fokus. Du hittar smarta, hållbara lösningar och verkar för att Hemfrid ska leverera kundupplevelse i världsklass.

Du behöver vara flexibel och förändringsbenägen och vi ser att du gillar att ta egna initiativ till förbättringar och vill arbeta på ett företag där du får vara med och påverka både din egen karriärsresa och vår resa. Hos oss på Hemfrid är den ena dagen inte den andra lik.

För att summera ser vi att du:?

- Har relevant akademisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- Har erfarenhet av att leda andra människor - gärna tidigare chefserfarenhet
- Har erfarenhet från en bred roll med högt tempo och många olika arbetsmoment?
- Har utbildning och/eller erfarenhet från att arbeta med trädgård
- Har erfarenhet från tjänsteföretag eller personalintensiv bransch


Som person:

- Är du strukturerad, initiativtagande, självgående och lösningsorienterad och har god samarbetsförmåga
- Drivs av att jobba mot mål och trivs i en organisation med resultatuppföljning?
- Talar, förstår och skriver du på både god svenska samt engelska?
- Trivs du med att jobba i olika digitala system och har lätt att ta till dig nya systemkunskaper


Ansökan

Har du kommit så här långt? Då låter kanske ovan beskrivning som något för dig!

För att kunna göra en så rättvis och objektiv bedömning som möjligt använder vi oss av urvalstester i denna rekrytering.

Har du frågor kring tjänsten får du gärna kontakta Isabelle Gröndahl, Business Unit Manager, på isabelle.grondahl@hemfrid.se.

Vid frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Leyla Can, Talent Acquisition Partner, på rekrytering@hemfrid.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Administrativ chef

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Administrativ chef.

COO till innovativt Techbolag

Läs mer Feb 26
Är du en kreativ och affärsfokuserad ledare med ett stort driv och en fallenhet för att inspirera och entusiasmera andra? Har du erfarenhet av att leda team i en dynamisk miljö med högt tempo och lockas av möjligheten att vara med på en spännande tillväxtresa? Då kan rollen som COO hos vår kund vara nästa steg för dig.

Vår kund är ett snabbt växande Techbolag med bas i Stockholm. På kontoret sitter drygt 50 personer och de rekryterar nu ett antal nyckelpersoner som kan vara med och ta bolaget till nästa nivå.

OM ROLLEN
Rollen som COO är en bred roll där du kombinerar operativt och coachande arbete med affärsutveckling och strategier kopplat till försäljning och nyetablering. Du ansvarar för ett team om 4 direktrapporterande som du coachar i såväl ledarskap som strategi och analys samt är ansvarig för att rekrytera framtida nyckelpositioner.

Som COO är du en del av ledningsgruppen och fungerar till stor del som organisationens ögon och öron vilket ställer stora krav på närvaro, lyhördhet och flexibilitet. Du har ett nära samarbete med den interna organisationen och rapporterar till bolagets VD.

OM DIG
Vi söker dig med den perfekta mixen av idéer, genomförande och inspiration. Du har en unik känsla för affärer och relationer, ser möjligheter andra inte ser och du har lätt för att inspirera och motivera andra.

Människor i din omgivning skulle beskriva dig som en social och engagerad person som är trygg och stabil samtidigt som du har ett stort driv och sprider positiv energi omkring dig. Från tidigare roller är du van att leda människor i en affärsfokuserad miljö med högt temp. Du är smart, förtroendeingivande och har lätt för att skapa relationer, såväl internt som externt.

Tidigare erfarenhet från ledande roller är ett krav och en bakgrund inom IT / Tech är starkt meriterande.

ANSÖKAN
Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på jobb@switchgame.se

OM SWITCH GAME
Switch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

Ansök nu

Verkstadschef till Europeiska Motor i Vällingby

Läs mer Feb 13
Som verkstadschef får du en operativ nyckelroll, där du utgör kärnan i servicemarknadsaffären. Du är navet mellan mekanikerna på verkstaden, reservdelsförsörjningen samt kundmottagningen och med hjälp av din insats utgör vi en proaktiv och välfungerande verkstad. Dina viktigaste uppgifter är att leda, planera och fördela dagens arbeten samt se till att verksamheten utvecklas med lönsamhet, hög kundnöjdhet och kompetent personal. I rollen har du fullt personalansvar för ca 15 personer, varav 10 tekniker.

Att bedriva en servicemarknad av toppkvalitet är av yttersta vikt för oss och därför blir din roll hos oss viktig. I din roll ingår både kvalitets- och kundnöjdhetsarbete, där du säkerställer att arbetet bedrivs i enlighet med uppsatta riktlinjer och standards, vilka hjälper oss på vägen till att bli framtidens bilverkstad. Du kommer även att ansvara för målsättning, budget och handlingsplaner i samråd med servicemarknadschefen. I arbetet för vår fortsatta framgång utgör våra medarbetare vårt viktigaste medel och med din hjälp har våra mekaniker de förutsättningar och verktyg de behöver för att utföra ett högkvalitativt arbete. Du ansvarar här för deras utveckling och kompetens, vilket medför att vi fortsätter vara en stark aktör att räkna med i den svenska fordonsindustrin.

Kvalifikationer
För att matcha rollen som verkstadschef tror vi att du har:

- Minst fem års erfarenhet från en arbetsledande position inom fordonsbranschen och servicemarknad.

- Jobbat i en arbetsledande position som t.ex. planör, verkstadscoach eller verkmästare och vill ta klivet vidare.

- Genom din erfarenhet har du har god förståelse för servicemarknad och dess processer samt innehar goda administrativa färdigheter.

- Goda allmänna datorkunskaper och är inte främmande för att arbeta med verkstadsspecifika system.

- Du behärskar både svenska och engelska väl i tal och skrift och innehar B-körkort.

Personliga egenskaper
Som person faller det sig naturligt för dig att leda, fördela samt följa upp arbetet och du är en stark team builder. Du är en entusiasmerande ledare som trivs i rollen att utveckla såväl människor som verksamhet och du är öppen för nya erfarenheter. Du är en kvalitetsmedveten person men är samtidigt effektiv och strukturerad i ditt arbete och du har ett flexibelt arbetssätt, där du kan arbeta mot flera mål samtidigt. Sist men inte minst delar du naturligtvis vårt stora intresse för bilbranschen.

Ansökan och tillträde
Detta är en direktrekrytering och du blir anställd av Europeiska Motor. Rekryteringen sker i samarbete med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076-7776762 eller Catrin Fjellström, 070-0744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar tas endast emot via annonsen.

Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation:
Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges främsta auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Med en årlig omsättning på 1,6 miljarder kronor och över 50 års erfarenhet är vi en stabilitetsgarant inom fordonsbranschen. Med fem fullserviceanläggningar i norra Stockholm, inklusive Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad och Östermalm, strävar vi efter att erbjuda kvalitet och service i världsklass.

Ansök nu

Operativ chef till Ortopedia

Läs mer Apr 25
Ortopedia Ortopedteknik AB söker en operativ chef!
ORTOPEDIA bedriver vård inom ortopedteknik och läkarmottagning. Vi har fyra verksamheter belägna i Stockholm. Vi arbetar tvärprofessionellt i team med ortopedingenjörer, ortopedtekniker, arbetsterapeuter, naprapater och läkare.


Om jobbet
Vi växer och söker nya stjärnor till vårt team. Vi ser gärna att du är likasinnad som oss med en hög arbetsmoral och kan jobba både effektivt och kreativt med många bollar i luften. Vi söker dig som vill växa tillsammans med oss mot nya höjder.
Som Operativ chef ser vi att du har en hög grad av integritet och känner dig bekväm med att arbeta självständigt och i team, vilket kräver att du är väldigt välorganiserad och har bra kommunikations- och nätverksfärdigheter.

Arbetsuppgifter:
Vara både ett operativt och strategiskt stöd till ledningen
Säkerställa med ledningsgruppen att lagar, regler och interna riktlinjer efterlevs
Övergripande administrativa beslut med VD får genomslag och implementeras
Bidra till utveckling och strategiskt arbete
Ansvara för att upprätthålla olika typer av dokument och presentationer
E-postadministration och ansvara för protokollföring för ledningen och VD
Söka och samla in data, sammanställa rapporter och följa upp planer och aktiviteter
Ständigt förbättra administrativa rutiner


Personliga Kvalifikationer:
I rollen som operativ chef är de personliga egenskaperna viktiga. Din ledarstil kännetecknas av ett engagerat ledarskap där du tillsammans med VD får med er arbetsgrupper och motiverar dem både till att prestera och må bra. Du har ett coachande förhållningssätt och värdesätter tydlighet och ett öppet klimat. I denna tjänst är det viktigt att du som person är flexibel och trivs med varierade arbetsuppgifter samt att du gärna stöttar dina kollegor vid behov. Du har en god kommunikativ förmåga och en känsla för att kunna planera både din och organisationens arbete på ett strategiskt sätt.
Som ledare är Du lyhörd, tydlig och kommunikativ. Du har en förmåga att skapa ett öppet arbetsklimat som grund för delaktighet och engagemang hos dina medarbetare och som ett led i att utveckla verksamheten tillsammans med medarbetare, patienter, anhöriga och närstående. Du är närvarande och engagerad. Har du tidigare arbetat med utveckling och implementering av nya arbetssätt är det ett plus. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Personliga kvalifikationer:
Är noggrann, strukturerad och flexibel.
Tycker om att arbeta självständigt och ta mycket eget ansvar för ditt arbete och alltid gör ditt yttersta för att uppnå bästa resultat.
Är positiv, har god samarbetsförmåga och ser det som en självklarhet att ställa upp för dina kollegor.
Har goda datorvana och goda kunskaper inom MS Office.
Kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.



Meriterande kvalifikationer:
En akademisk utbildning inom hälso- och sjukvård samt erfarenhet av primärvård och dess vårdavtal är meriterande. Det är meriterande att vara ortopedingenjör, socionom, sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, beteendevetare, VD-assistent, personalchef, verksamhetschef, industriell ekonom, företagsekonom och har erfarenheter av liknade arbete.


Din ansökan:
I den här rekryteringen ska du bifoga ditt CV och ett personligt brev, där vi ber dig kortfattat och tydligt bemöta kravprofilen samt meriterande och förklara varför vi skulle välja just dig.
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet och all kommunikation behandlas med full sekretess. Vi tackar nej till dig som säljer rekryteringstjänster eller annonser.

Ansök nu

Operativ chef till Operation Smile Sverige

Läs mer Apr 26
Vill du arbeta inom en av Sveriges mest framgångsrika insamlingsorganisationer och utveckla finansiella strukturer både i Sverige och internationellt?


Operation Smile Sverige söker nu en proaktiv och driven operativ chef som ska leda den operativa avdelningen som hanterar ekonomi, givarservice, digital affärsutveckling och HR. Avdelningen består av nio medarbetare, varav fyra av dessa direktrapporterar till dig. Vidare har du även en viktig roll i Operations Smiles internationella kontext där du samarbetar tätt med den globala ekonomifunktionen, baserad på moderorganisationen i USA, kopplat till vidareförmedling av finansiella medel till Operation Smiles 36 programländer.    


Dina huvudsakliga arbetsområden: 


• Leda och utveckla den operativa avdelningen samt säkerställa högkvalitativ intern leverans av dess funktioner.
• Ansvara för organisationens ekonomifunktion samt den interna budgetprocessen inkluderat uppföljnings- och analysarbete.
• Representera Operation Smile Sverige inom finansiella frågeställningar i den internationella kontexten samt driva utveckling av strukturer och rutiner kopplat till uppföljning av finansiella medel.
• Kontaktperson mot bokföringsbyrå och revisorer samt ansvara för årlig revision.
• Rapportera till Generalsekreterare och ingå i Operation Smile Sveriges ledningsgrupp.


Vi erbjuder:
På Operation Smile Sverige får du bidra till att förbättra hälsa och livskvalitet för barn som lever i resurssvaga länder. Vi utgår från våra värderingar i allt vi gör: Glädje i att förändra liv, Modet att utvecklas samt Tillsammans mot samma mål.
Vi är en snabbfotad medicinsk expertorganisation med entreprenöriell anda där vi ser möjligheter i utmaningarna. Vi erbjuder målstyrd arbetstid och en flexibel arbetsplats vilket innebär ett stort mått av frihet under ansvar. Operation Smile Sverige är medlemmar i Fremia och tillämpar deras kollektivavtal. Vårt kontor är beläget i nyrenoverade trevliga lokaler på Adolf Fredriks kyrkogata i Stockholm. Tjänsten är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vem är du?
Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom ekonomiområdet och som tidigare haft ett helhetsansvar över en ekonomifunktion. Du är trygg i din kompetens när det gäller interna budgetprocesser och har även god systemkunskap. Eftersom uppdraget innebär personalansvar, där två av dina fyra underställda är chefer, ser vi framför oss att du har erfarenhet av formellt personalansvar med gott resultat. Vidare har du erfarenhet av att initiera och driva strategiskt utvecklingsarbete samt mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.  
Har du erfarenhet av att jobba inom en internationell och/eller interkulturell kontext ser vi det som ett plus, liksom om du har erfarenhet från en annan civilsamhällesorganisation. Det är även meriterande om du har kunskap om ytterligare andra verksamhetsområden än ekonomi.   

Som person är du trygg i en ledande position och har ett analytiskt och lösningsorienterat förhållningssätt. Du trivs i en roll med många kontaktytor i olika kontexter och skapar naturligt relationer i ditt arbetsutövande. Vidare drivs du av att arbeta i en strategisk position med operativa inslag och har förmågan att navigera i en internationell organisation som ständigt strävar efter att utvecklas och göra mer för sin målgrupp. 

Ansökan
Känns detta som en roll för dig? I så fall ser vi fram emot att du registrerar CV och ett motivationsbrev om varför du ska bli operativ chef hos Operation Smile Sverige via signerarekrytering.se. Eftersom urval sker löpande tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt, allra senast den 23:e maj. Eventuella frågor besvaras gärna av Signeras konsulter Anna Hultkrantz, 073-834 33 20 eller Hanna Palmsten, 076-301 95 57.

Om Operation Smile
2/3 av jordens befolkning saknar tillgång till säker kirurgi. Operation Smile är en internationell medicinsk hjälporganisation som förändrar liv genom kostnadsfria operationer på barn och vuxna med läpp-käk-gomspalt och andra kirurgiska behov. Vi finns i länder där behoven är som störst. I nära samarbeten med lokala partners, genom utbildning och kunskapsutbyten och med stöd av våra givare och medicinska volontärer, arbetar vi för en framtid där alla människor har tillgång till säker kirurgi. Läs mer på operationsmile.se

Ansök nu

Administrativ chef till Riksteatern i Stockholm

Läs mer Apr 29
Nu söker vi en chef till avdelningen för Finans- och verksamhetsstöd till Riksteatern i Stockholm.

Vill du se till att underlätta för kärnverksamheten att uppfylla sitt uppdrag genom att erbjuda ett kvalitativt verksamhetsstöd? Då har du chansen här, tillsammans med dina chefer och medarbetare har ni just det uppdraget! Det finns många spännande utmaningar framför er, precis som det ska vara. Riksteatern är i en utvecklingsresa där du kan få bidra med dina kunskaper inom digitalisering, finansiering och att skapa ett kvalitativt verksamhetsstöd. Dessutom får du ta del av högkvalitativ scenkonst så mycket du hinner.

Om Riksteatern

Riksteatern är en folkrörelse. Ca 40 000 medlemmar, 220 Riksteaterföreningar, 21 regionala föreningar och 50 anslutna organisationer i hela Sverige är en del av Riksteatern som arrangerar, förmedlar, producerar och utvecklar scenkonst. Kärnan i folkrörelsen är ideellt arbetande i riksteaterföreningar över hela landet. Som folkrörelse och nationell scenkonstinstitution bär Riksteatern ett särskilt ansvar att genom ett tydligt jämlikhets- och mångfaldsarbete skapa scenkonst som har förutsättningar att nå alla i hela landet. Riksteaterns vision är scenkonst som sätter tankar och känslor i rörelse - för alla, överallt. Vi vill vara en organisation för alla, med plats för var och ens särskilda förmågor, perspektiv och kreativitet. Därför strävar vi efter blandad arbetskraft som med sina olika erfarenheter har förutsättningar att bredda vårt utbud av scenkonst och därmed nå en bredare publik. Vi strävar med andra ord efter mångfald på, bakom och framför scenen. Riksteatern medverkar till närmare en halv miljon scenkonstbesök per år och har också en omfattande internationell verksamhet. Cullberg och Riksteatern Crea är delar av Riksteatern. Läs mer på riksteatern.se

Om uppdraget
Riksteaterns Administrativa Chef har det övergripande ansvaret för verksamheten inom avdelningen Finans- och verksamhetsstöd samt ett direkt personalansvar för avdelningens fyra enhetschefer samt tre controllers. Avdelningen består av totalt drygt 20 medarbetare, fördelade på enheterna Ekonomi, IT, Fastighet och Inköp & Affär. Den administrativa chefen ingår i Riksteaterns ledningsgrupp och rapporterar till VD.

Avdelningen du kommer leda har ett övergripande ansvar för finans, inköp och ekonomi samt för IT och fastighetsfrågor. Avdelningen har även ett övergripande ansvar för att samordna klimatarbetet. Avdelningens målsättning är att bidra med stöttning så att Riksteaterns andra avdelningar ska kunna fokusera på det konstnärliga och på så vis frigöra mer resurser till scenkonst och möten med publiken.

Avdelningen ger ett strategiskt systemstöd och ekonomiskt ramverk till en konstnärlig verksamhet som både är en folkrörelse över hela landet och en statligt finansierad kulturinstitution. Så det handlar om alltifrån förvaltning av Riksteaterns fastighet i Hallunda till väl anpassade system och processer och en tydlig uppföljning där vi i siffror redovisar vår scenkonst.

Din profil
Akademisk examen, företrädesvis inom ekonomi
Erfarenhet av att leda chefer
Erfarenhet av budgetarbete och ekonomisk rapportering för en större organisation
Erfarenhet från arbete i ledningsgrupp eller annat strategiskt arbete
Meriterande är om du arbetat inom organisationer i ideell sektor/folkrörelse eller värdegrundsbaserad verksamhet.


För att bli framgångsrik i rollen bör du vara en stabil person som har en god förmåga att skapa goda relationer och är tydlig i din kommunikation. Du har en strategisk förmåga och tillämpar tillitsbaserat ledarskap där du med uthållighet vet hur man skapar resultat och framgångsrika förändringsprocesser.

Du erbjuds
Ett uppdrag att driva förändringsarbete i Sveriges största producerande turnéteater
Engagerade och motiverade medarbetare
Stor tillgång till scenkonst

Om anställningen

Tjänsten en tillsvidaretjänst på heltid, med provanställning 6 månader. Resor ingår i tjänsten och visst kväll- och helgarbete kan förekomma. Tjänsten är placerade i Hallunda söder om Stockholm. 

Ansökan
Tillsättningen sker i samarbete med Signpost, specialister på att rekrytera framgångsrika chefer och ledare. Om du känner att du är redo för nästa steg i din karriär, varmt välkommen med din ansökan! Alla slutkandidater genomgår samma kompetensbaserade intervjuer och tester för en rättvis och saklig jämförelse. För mer information, kontakta rekryteringskonsult Magnus Åberg på 0709-817751 eller magnus.aberg@signpost.se, alternativt Anna Rydbacken på 0709-815 873 eller anna.rydbacken@signpost.se. Fackliga representanter är Mikael Ekbäck, Akademikerföreningen, 070-510 49 07, mikael.ekback@riksteatern.se och Nils Ryding Abelli, Scen & Film, Avdelning 15, 0730 63 66 01, nils.rydingabelli@riksteatern.se. Ansök gärna så snart som möjligt dock senast den 20 maj 2024. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Hemfrid i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Hemfrid i Sverige AB .

Hemstädare till Stor-flyttstädningar i Stockholm län - Hemfrid

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Mar 12
We are looking for big house- / house moving cleaners , to join our team in Stockholm. Are you our next star? ????

Your profile

We love making our customers’ everyday lives easier - and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude.

You should:

- Have previous experience from working within service. A strong merit within big house - /house moving cleaning and window cleaning.

- Speak and understand basic Swedish or English.

- Be able to work flexible hours, Monday - Friday, between 7 - 17. Weeked work may occur.

- Have a valid B driving license.

We offer

Our goal is clear - we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions.

Among others, we offer:

- A permanent position with a 50-75 % employment rate.

- Collective agreement and favorable terms of employment.

- Liability insurance, health insurance, and pension insurance.

- Wellness allowance.

- Training in home cleaning, with a focus on your development.

- Great career opportunities and growth within Hemfrid.

- Free mobile subscription.

- One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. ????

About the role

As a big house- / house moving cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You are responsible for your clients’ satisfaction.

Your work tasks include, among others:

- Vacuuming and dusting.

- Mopping floors and cleaning surfaces.

- Cleaning windows and glazed balconies may occur.

About Hemfrid

Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life.

Our process

After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application.

As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position.

Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application.

Welcome to Hemfrid!

--------------------------------------------------------

Vi letar efter stor- flyttstädare till vårt team i Stockholm. Är du vår nästa stjärna? ????

Din profil

Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare - det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning.

Du bör:

- Ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke. En starkt merit inom stor- flyttstädningar och fönsterputs.

- Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska.

- Kunna arbeta flexibla timmar, måndag - fredag, mellan 7 - 17. Viss helgjobb kan förekomma.

- Ha ett giltigt B-körkort.

Vi erbjuder

Vårt mål är tydligt - vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden.

Bland annat erbjuder vi:

- En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad.

- Kollektivavtal och bra anställningsvillkor

- Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring.

- Friskvårdsbidrag.

- Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling.

- Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid.

- Gratis mobilabonnemang.

- Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. ????

Om rollen

Som stor-flyttstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och i grupp och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

- Dammsugning och dammtorkning.

- Moppning och rengöring av ytor.

- Strykning, vikning och tvätta kläder.

- Putsa /tvätta fönster, och även inglasade balkonger kan förekomma.

Om Hemfrid

Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet.

Vår process

Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.

Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer.

Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.

Välkommen till Hemfrid!

Ansök nu

Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm City

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Apr 5
We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm City.Right now, we are hiring employees who can work in areas such asStockholm city,Lidingö and Danderyd.Are you our next star?
Your profile
We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude.
You should:
Have previous experience from a service profession.
Speak and understand basic Swedish or English.
Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17.
Have a valid B driving license.

It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before.
We offer
Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions.
Among others, we offer:
A permanent position with a 50-75 % employment rate.
Collective agreement and favorable terms of employment.
Liability insurance, health insurance, and pension insurance.
Wellness allowance.
Training in home cleaning, with a focus on your development.
Great career opportunities and growth within Hemfrid.
Free mobile subscription.
One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world.

About the role
As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction.
Your work tasks include, among others:
Vacuuming and dusting.
Mopping floors and cleaning surfaces.
Strengthening, folding, and washing clothes.
Changing bedsheets and making the bed.
Give the customer’s home that little extra touch.

About Hemfrid
Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life.
Our process
After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application.
As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position.
Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application.
Welcome to Hemfrid!

Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm City.Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta iområdenStockholm city, Lidingö och Danderyd.Är du vår nästa stjärna?
Din profil
Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning.
Du bör:
Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke.
Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska.
Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17.
Ha ett giltigt B-körkort.

Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande.
Vi erbjuder
Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden.
Bland annat erbjuder vi:
En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad.
Kollektivavtal och bra anställningsvillkor
Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring.
Friskvårdsbidrag.
Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling.
Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid.
Gratis mobilabonnemang.
Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen.

Om rollen
Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av:
Dammsugning och dammtorkning.
Moppning och rengöring av ytor.
Strykning, vikning och tvätta kläder.
Byta lakan och bädda.
Ge det där lilla extra till kundens hem.

Om Hemfrid
Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet.
Vår process
Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer.
Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.
Välkommen till Hemfrid!

Ansök nu

Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm Nord

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Mar 12
We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm North in area Stockholm. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Täby, Bromma and Sundbyberg. Are you our next star? ????

Your profile

We love making our customers’ everyday lives easier - and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude.

You should:

- Have previous experience from a service profession.

- Speak and understand basic Swedish or English.

- Be able to work flexible hours, Monday - Friday, between 7 - 17.

- Have a valid B driving license.

It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before.

We offer

Our goal is clear - we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions.

Among others, we offer:

- A permanent position with a 50-75 % employment rate.

- Collective agreement and favorable terms of employment.

- Liability insurance, health insurance, and pension insurance.

- Wellness allowance.

- Training in home cleaning, with a focus on your development.

- Great career opportunities and growth within Hemfrid.

- Free mobile subscription.

- One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. ????

About the role

As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction.

Your work tasks include, among others:

- Vacuuming and dusting.

- Mopping floors and cleaning surfaces.

- Strengthening, folding, and washing clothes.

- Changing bedsheets and making the bed.

- Give the customer’s home that little extra touch.

About Hemfrid

Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life.

Our process

After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application.

As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position.

Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application.

Welcome to Hemfrid!

Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm Nord i området Stockholm. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Täby, Bromma och Sundbyberg.. Är du vår nästa stjärna? ????

Din profil

Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare - det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning.

Du bör:

- Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke.

- Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska.

- Kunna arbeta flexibla timmar, måndag - fredag, mellan 7 - 17.

- Ha ett giltigt B-körkort.

Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande.

Vi erbjuder

Vårt mål är tydligt - vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden.

Bland annat erbjuder vi:

- En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad.

- Kollektivavtal och bra anställningsvillkor

- Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring.

- Friskvårdsbidrag.

- Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling.

- Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid.

- Gratis mobilabonnemang.

- Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. ????

Om rollen

Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

- Dammsugning och dammtorkning.

- Moppning och rengöring av ytor.

- Strykning, vikning och tvätta kläder.

- Byta lakan och bädda.

- Ge det där lilla extra till kundens hem.

Om Hemfrid

Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet.

Vår process

Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.

Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer.

Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.

Välkommen till Hemfrid!

Ansök nu

Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm City

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Mar 12
We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm City. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Stockholm city, Lidingö and Danderyd. Are you our next star? ????

Your profile

We love making our customers’ everyday lives easier - and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude.

You should:

- Have previous experience from a service profession.

- Speak and understand basic Swedish or English.

- Be able to work flexible hours, Monday - Friday, between 7 - 17.

- Have a valid B driving license.

It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before.

We offer

Our goal is clear - we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions.

Among others, we offer:

- A permanent position with a 50-75 % employment rate.

- Collective agreement and favorable terms of employment.

- Liability insurance, health insurance, and pension insurance.

- Wellness allowance.

- Training in home cleaning, with a focus on your development.

- Great career opportunities and growth within Hemfrid.

- Free mobile subscription.

- One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. ????

About the role

As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction.

Your work tasks include, among others:

- Vacuuming and dusting.

- Mopping floors and cleaning surfaces.

- Strengthening, folding, and washing clothes.

- Changing bedsheets and making the bed.

- Give the customer’s home that little extra touch.

About Hemfrid

Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life.

Our process

After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application.

As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position.

Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application.

Welcome to Hemfrid!

Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm City. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Stockholm city, Lidingö och Danderyd. Är du vår nästa stjärna? ????

Din profil

Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare - det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning.

Du bör:

- Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke.

- Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska.

- Kunna arbeta flexibla timmar, måndag - fredag, mellan 7 - 17.

- Ha ett giltigt B-körkort.

Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande.

Vi erbjuder

Vårt mål är tydligt - vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden.

Bland annat erbjuder vi:

- En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad.

- Kollektivavtal och bra anställningsvillkor

- Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring.

- Friskvårdsbidrag.

- Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling.

- Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid.

- Gratis mobilabonnemang.

- Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. ????

Om rollen

Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

- Dammsugning och dammtorkning.

- Moppning och rengöring av ytor.

- Strykning, vikning och tvätta kläder.

- Byta lakan och bädda.

- Ge det där lilla extra till kundens hem.

Om Hemfrid

Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet.

Vår process

Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.

Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer.

Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.

Välkommen till Hemfrid!

Ansök nu

Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm Syd

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Mar 12
We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm South in Stockholm area. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Södertälje and Saltsjö Boo. Are you our next star? ????

Your profile

We love making our customers’ everyday lives easier - and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude.

You should:

- Have previous experience from a service profession.

- Speak and understand basic Swedish or English.

- Be able to work flexible hours, Monday - Friday, between 7 - 17.

- Have a valid B driving license.

It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before.

We offer

Our goal is clear - we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions.

Among others, we offer:

- A permanent position with a 50-75 % employment rate.

- Collective agreement and favorable terms of employment.

- Liability insurance, health insurance, and pension insurance.

- Wellness allowance.

- Training in home cleaning, with a focus on your development.

- Great career opportunities and growth within Hemfrid.

- Free mobile subscription.

- One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. ????

About the role

As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction.

Your work tasks include, among others:

- Vacuuming and dusting.

- Mopping floors and cleaning surfaces.

- Strengthening, folding, and washing clothes.

- Changing bedsheets and making the bed.

- Give the customer’s home that little extra touch.

About Hemfrid

Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life.

Our process

After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application.

As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position.

Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application.

Welcome to Hemfrid!

Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm Syd. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Södertälje och Saltsjö Boo. Är du vår nästa stjärna? ????

Din profil

Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare - det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning.

Du bör:

- Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke.

- Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska.

- Kunna arbeta flexibla timmar, måndag - fredag, mellan 7 - 17.

- Ha ett giltigt B-körkort.

Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande.

Vi erbjuder

Vårt mål är tydligt - vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden.

Bland annat erbjuder vi:

- En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad.

- Kollektivavtal och bra anställningsvillkor

- Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring.

- Friskvårdsbidrag.

- Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling.

- Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid.

- Gratis mobilabonnemang.

- Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. ????

Om rollen

Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

- Dammsugning och dammtorkning.

- Moppning och rengöring av ytor.

- Strykning, vikning och tvätta kläder.

- Byta lakan och bädda.

- Ge det där lilla extra till kundens hem.

Om Hemfrid

Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet.

Vår process

Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.

Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer.

Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.

Välkommen till Hemfrid!

Ansök nu

Barnpassning och hemstädning - Hemfrid Premium Stockholm

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Apr 5
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA MED ROLIGA OCH VARIERANDE UPPGIFTER I HEMFRIDS PREMIUMTEAM
Vi söker dig som vill arbeta i vårt premiumteam där du kommer att arbeta med ett varierande och roligt arbete i en kombinerad roll av barnpassning och hemstädning. Även andra arbetsuppgifter såsom lättare matlagning och vara behjälplig i kundens vardag kan förekomma. Vi söker efter dig som brinner för att leverera service i världsklass i hushållet!
Har du erfarenhetinom servicebranschen och jobbat med barnpassning och kanske även hemstädning tidigare, tror vi att denna roll är något för dig!Du ska älska att bygga relationer med kunder och alltid ge det lilla extra!
Vi letar efter dig som; är en strukturerad, professionell och ansvarstagande person. Du kan anpassa dig efter olika situationer, uppdrag och kunder samt har en positiv attityd i din arbetsroll. Du är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs.
Arbetet som Nanny, Au-pair eller inom barnpassning
Besitter erfarenhet inom hemstädning och andra hushållsnära tjänster
Är engagerad och vill utvecklas i rollen
Pratar svenska eller engelska.
Det är starkt meriterande om du har körkort (B)

Vi erbjuder dig;
En tillsvidareanställning på 75 %. Möjlighet på annan anställningsform eller sysselsättningsgrad kan diskuteras om så önskas.
Kollektivavtal och bra anställningsvillkor
Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling
Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag
Härliga kollegor från hela världen
Gratis mobilabonnemang

Vill du bli en av oss? Ansök redan idag!
Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på hr@hemfrid.se.
Vi ser fram emot din ansökan, välkommen till Hemfrid!
I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning.
-------
HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANTS TO WORK WITH VARIOUS TASKS IN HEMFRID PREMIUM TEAM
We are looking for you who want to work in our premium team with a varied and fun job in home cleaning and baby sittning. Other tasks such as easier cooking can occur. We are looking for you who are passionate about delivering world-class service in the household.
We are looking for you who are an experienced in the service industry and worked as Nanny / with baby sittning before, and high merit in home cleaning as well. You should love building relationships with customers.
You work independently and have your own customers. We are looking for you who can work flexible working hours Monday-Friday between 8 am and 5 pm, work at weekends and evenings may occur periodically.
We are looking for; you who is structured, professional and responsible. You are able to easily adapt to different situations, assignments and customers and have a positive attitude. You are prestigious and not afraid to get heavy work done when needed. Furthermore, we would love to see that you;
Have experience in home cleaning and other household services
Have experience as a Nanny, Au-pair or owkred with baby sittning
Are committed and want to develop your skills within housekeeping
Speak Swedish or English
It is highly advantageous if you have a drivers license (B)

We offer you;
A 75% permanent position, with a flexible work schedule.
Collective agreement
Training in home cleaning services
Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance
Colleagues from all over the world
Free mobile subscription

Do you want to join Hemfrid as a company, and make sure our customers get a world class service? Apply today!
If you have any questions regarding the position within deep house cleaning or about our recruitment process, do not hesitate to contact us at hr@hemfrid.se. We look forward to hear from you soon, welcome to Hemfrid!
In our recruitments process, we always do a background check before employment.

Ansök nu