Stockholm: Junior kundtjänstmedarbetare – Stockholm deltid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Junior kundtjänstmedarbetare – Stockholm deltid i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2025-06-11 // Varaktighet: Heltid

Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se
För en kunds räkning söker vi nu en kundtjänstmedarbetare. Vår kund utvecklar ett webbaserat kassasystem för alla typer av butiker och butikskedjor och företaget har i dagsläget över 1000 kunder. På företaget arbetar i dagsläget 12 personer och varje avdelning är indelade i team där varje team samarbetar tätt. Företaget arbetar med modern teknik och deras drivkraft ligger i att hitta nya och moderna lösningar till sina kunder.
Din roll kommer att vara first-line support och arbetet kommer att utföras i trevliga och ljusa lokaler på Lidingö.
Vi söker en person som har generell datorvana, gärna kunskaper i Windows.
Serviceminded och som tycker om att prata med människor.
Personkemin är styrande snarare än kvalifikationerna ovan.
Meriterande:
Ett stort intresse för service och IT
Du kommer att bli anställd hos vår kund. Deltid. Tillsvidareanställning. Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde: omgående.
Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till info@modernera.se. Skriv “Junior kundtjänstmedarbetare – Stockholm deltid” i ärenderaden.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Juniora Kundservicemedarbetare

Läs mer Jul 8
Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass? Toppen, då har vi en perfekt roll för dig!
Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning. 
Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Startdatum för rollen är i mitten av augusti. Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att:
Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd.
Boka tider och guida kunder baserat på deras behov.
Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse
Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor.



Vem är du?
Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt.
Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra.
Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig!


Kvalifikationer:
Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem.
Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser.
Har en positiv och lösningsorienterad inställning.



Placering: Centrala Stockholm
Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt.
Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget.


The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Footway!

Läs mer Jul 7
Vi söker en kundservicemedarbetare med tekniskt intresse och nyfikenhet på AI och digitala lösningar. Här får du arbeta i ett innovativt företag i framkant, där service möter teknik. Vill du vara med och forma framtidens kundupplevelse? Ansök idag!
Om Footway: Footway är en aktör inom e-handel som gillar att utmana det traditionella. De använder AI för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen och strävar efter att leverera enkelhet och innovation i varje steg. Footway värdesätter ödmjukhet, främjar självstyrande team och brinner för enastående kundupplevelser.
Om rollen: Som kundservicemedarbetare kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och förbättra våra kundserviceprocesser och hjälpa kunder inom B2C via telefon och mejl, viss B2B-kontakt kan även förekomma. Du kommer att arbeta med att:
Utveckla, arbeta och implementera nya processer för att förbättra kundservicen och effektivisera arbetsflöden.
Bidra med din erfarenhet från operativt arbete, såsom teamledarskap, lageransvar eller logistik, för att optimera våra tjänster och processer.
Förbättra användningen av AI och automatisering för att göra arbetet smidigare och effektivare.
Samarbeta med team och partners för att utveckla och förbättra våra tjänster, och ge feedback baserat på vad kunderna säger.
Följa upp på kundärenden för att se till att alla frågor är lösta och att våra riktlinjer följs.

Vi söker dig som: Du har ett stort kundhjärta och drivs av att skapa enastående kundupplevelser. Du älskar att möta nya människor och är serviceinriktad i varje interaktion. Med ett inkluderande tankesätt trivs du med att samarbeta i grupp och är samtidigt en orädd problemlösare som hittar kreativa lösningar. Du är analytisk och trygg i att fatta beslut och kan anpassa dig snabbt till förändringar.
Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande
Är flytande i svenska och engelska, meriterande med ett tredje språk
Erfarenhet av att jobba med operativt och/eller med automatisering är meriterande, likaså att ha erfarenhet av Shopify eller liknande e-handelsplattformar

Praktisk information: Uppdragsgivare: Footway Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Kista (Victoria Tower) Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag - fredag 08.00-17.00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpas Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Vi erbjuder dig: Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice.
Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult.
Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt!
Ansökan:
För att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess använder vi ett matchningstest som första steg. Testet skickas till din e-post direkt efter att du skickat in din ansökan och behöver slutföras för att du ska kunna gå vidare i processen.
Testet är utformat för att ge en objektiv bild av hur väl din profil matchar rollen inom kundservice.

Ansök nu

Juniora Kundservicemedarbetare

Läs mer Jul 4
Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass? Toppen, då har vi en perfekt roll för dig!
Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning. 
Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Startdatum för rollen är i mitten av augusti. Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att:
Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd.
Boka tider och guida kunder baserat på deras behov.
Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse
Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor.



Vem är du?
Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt.
Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra.
Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig!


Kvalifikationer:
Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem.
Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser.
Har en positiv och lösningsorienterad inställning.



Placering: Centrala Stockholm
Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt.
Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget.


The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Juniora Kundservicemedarbetare

Läs mer Jul 2
Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass? Toppen, då har vi en perfekt roll för dig!
Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning. 
Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Startdatum för rollen är i mitten av augusti. Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att:
Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd.
Boka tider och guida kunder baserat på deras behov.
Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse
Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor.



Vem är du?
Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt.
Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra.
Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig!


Kvalifikationer:
Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem.
Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser.
Har en positiv och lösningsorienterad inställning.



Placering: Centrala Stockholm
Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt.
Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget.


The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Supporttekniker till Bedege!

Läs mer Jul 2
Är du redo att kombinera teknisk problemlösning med kundservice i en roll där du både får växa och göra skillnad? Hos Bedege väntar en långsiktig karriärmöjlighet i ett familjärt IT-företag!
Om Bedege
Bedege är ett svenskt IT-bolag med lång erfarenhet av att leverera skräddarsydda IT-lösningar och support till kunder främst inom retail- och restaurangbranschen. Med ett engagerat team erbjuder de helhetslösningar som effektiviserar kundernas verksamheter och säkerställer stabil drift. Bedege är en del av OK-koncernen och värnar om en familjär och utvecklande arbetsmiljö.
Vi erbjuder:
Att bli en del av ett familjärt bolag där varje individ blir sedd och uppskattad
Goda utvecklingsmöjligheter, exempelvis större ansvar för specifika kunder eller fördjupning inom teknik på en mer avancerad nivå
Ett fint och nyrenoverat kontor centralt i Stockholm (Norrtull)
En gedigen introduktion med mycket stöttning från erfarna kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap!

Om rollen: I rollen som supporttekniker hos Bedege hanterar du även ärenden på 1-st line nivå främst via telefon och mejl, men även via fjärrstyrning och ärendeportal. Du arbetar brett med felsökning i affärssystem, nätverksproblem, hårdvara och användarfrågor, alltid med fokus på att hjälpa kunden snabbt och korrekt.
Arbetsuppgifter kan till exempel vara:
Felsökning i dataflöden och affärssystem
Återställning av lösenord (Active Directory)
Guidning vid tekniska problem, t.ex. omstart av terminaler
Support till ekonomiavdelningar vid bokföringsproblem
Hantering och eskalering av ärenden enligt prioriteringsnivåer
Utskick av reservdelar och depåartiklar
Övervakning av system och ärenden, uppföljning enligt SLA
Utförande av bokade uppdrag på plats eller på distans

Du blir en viktig del av ett team som delar kunskap, driver förbättringar och ser till att kunderna får högklassig service varje dag.
Vi söker dig:
Vi letar efter dig som har ett genuint intresse för IT och vill ha en långsiktig roll där du får kombinera teknik med service. Du är en lösningsorienterad person som trivs i ett varierat arbete med högt tempo, tar ansvar för dina uppgifter och gärna bidrar till teamets gemensamma framgång. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande
Godkänner relevant bakgrundskontroll

Meriterande är om du har utbildning inom IT och/eller tidigare erfarenhet av en liknande supportroll Praktisk information:
Start: Enligt överenskommelse (önskvärt slutet av augusti/början av september) Omfattning: Heltid med inledande provanställning Placering: Stockholm, Norrtull Arbetstider: Supporten är öppen alla dagar mellan 06–22 för att säkerställa hög service till våra kunder. Du arbetar enligt ett rullande schema, med helgpass ungefär var 4:e–5:e vecka. Kontakt:
Rekryteringsprocessen hanteras av Workz, men anställningen sker direkt hos Bedege. Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss pårekrytering@workz.se.
Ansökan:
För att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess använder vi ett matchningstest som första steg. Testet skickas till din e-post direkt efter att du skickat in din ansökan och behöver slutföras för att du ska kunna gå vidare i processen.
Testet är utformat för att ge en objektiv bild av hur väl din profil matchar rollen inom kundservice.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Modernera AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Modernera AB .

Utvecklare/Testare – Stockholm heltid

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jul 8
Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se
För en av våra kunders räkning söker vi nu en Utvecklare/Testare. Vår kund är ett stabilt och tryggt konsultbolag med stark ekonomi. Företaget erbjuder intressanta uppdrag inom offentlig sektor, med fokus på samhällsnyttiga tillämpningar, och en trygg anställning med kollektivavtal. Företaget har funnits sedan 2003 och består idag av ett 100-tal medarbetare.
Du kommer att jobba i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Du kommer även ha möjligheten att arbeta hemifrån.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:
• arbeta i team där utvecklarna skapar applikationskod, enhetstester och automatiserar integrations-/regressionstester
• stärka teamet genom att ta ett gemensamt kvalitetsansvar för det som levereras
• delta i diskussioner om systemarkitektur, kvalitetssäkring och agila metoder
• designa och utföra tester, testfall, testmiljöer och testautomation
• delta i testning under produktutvecklingen
• bidra med input om kvalitetssäkring och agil kravgranskning under Refinement och planering
• estimera, prioritera, planera och koordinera testaktiviteter
• utveckla strategier och arbetssätt för testautomation och använda tekniska verktyg för att utföra tester på olika nivåer (smoke test, regression test, etc.)
• arbeta proaktivt för att förebygga defekter istället för att upptäcka dem
• samarbeta nära med kvalitetssäkring i teamet för att hitta defekter så tidigt som möjligt och snabbt hitta lösningar.
Krav:
• Upp till 5 års erfarenhet inom systemutveckling
• erfarenhet av utveckling i C# .Net
• erfarenhet av testning eller automatisering.
Det är meriterande om du har:
• erfarenhet av Blazor
• erfarenhet av containers och Kubernetes
• erfarenhet av Azure DevOps
• erfarenhet av CI/CD
• erfarenhet av End to end-testning med t.ex. Playwright, Cypress eller Selenium
Du får:
• stimulerande uppdrag med samhällsnyttiga tillämpningar
• en anställning på ett företag med stabila kundrelationer och samarbeten
• balans i livet där det finns plats för både familj och fritid
• en kompetensresa som är unik för dig och din karriärresa
• en trygg anställning med kollektivavtal och bra förmåner
• en lönemodell som kombinerar anställningstrygghet med rörlig del och vinstdelning
• en platt organisation med närhet till ledning och stor delaktighet
Du kommer att bli anställd hos vår kund. Heltid. Provanställning som övergår i en tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: omgående. Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till info@modernera.se. Skriv ”Utvecklare/Testare – Stockholm heltid” i ärenderaden.

Ansök nu

Senior Javautvecklare till entreprenörsdrivet konsultbolag – deltid

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jul 8
Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se
För en kunds räkning söker vi nu en Senior Javautvecklare. Vår kund är ett entreprenörsdrivet konsultbolag med en stark entreprenörsanda, baserat i Stockholm.
Du kommer att arbeta med hela systemutvecklingsprocessen, från design till implementering, i utmanande projekt.
Du kommer att jobba i trevliga lokaler i centrala Stockholm.
Det är meriterande om du:
Har 3+ år arbetserfarenhet inom Java
Solid förståelse för objektorienterad programmering
Vana vid versionshanteringssystem som exempelvis Git
Har goda kunskaper i svenska och engelska

Företaget erbjuder en kreativ och engagerad arbetsplats med goda möjligheter att växa och utvecklas inom företaget. Du erbjuds flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta hemifrån.
Du kommer att bli anställd hos vår kund. Deltid. Tillsvidareanställning. Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde: omgående.
Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till info@modernera.se. Skriv “Senior Javautvecklare till entreprenörsdrivet konsultbolag – deltid” i ärenderaden.

Ansök nu

Senior .NET-applikationskonsult – Stockholm heltid

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jul 4
Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. http://www.modernera.se
För en av våra klienters räkning söker vi nu en senior .NET-applikationskonsult. Klienten är ett framåtsträvande och växande produktbolag som fokuserar på utveckling av nyskapande mjukvara inom områdena CRM, automatisering och digitalisering. Deras avancerade och användarvänliga lösningar är utformade för att optimera affärsprocesser inom en rad områden som försäljning, support, marknadsföring, kundintegration, fälttjänster, ärendehantering med mera. Med en bred kundbas som sträcker sig från bank- och finanssektorn till industrin, är vår klient en dynamisk aktör på marknaden.
Du kommer att jobba i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Det finns möjlighet att arbeta hemifrån.
Du kommer att ha en central roll i ett innovativt och tajt implementationsteam. Tillsammans med projektteamet kommer du att genomföra implementationer, underhåll och uppgraderingar av SaaS-produkter tillsammans med företagets kunder. Du kommer att delta i planeringen av enskilda projekt och koordinering mellan olika projekt som företaget driver parallellt.
Vi söker:
Vi söker dig som har minst 5 års arbetslivserfarenhet inom .NET.
Azure DevOps
Du har mycket goda kunskaper i tal och skrift på både engelska och svenska.
Meriterande:
Erfarenhet av att konfigurera och anpassa system i kundimplementationer.
Du får:
Vår kund erbjuder dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt. Du erbjuds bra arbetsvillkor, pension och friskvårdsbidrag.
Du kommer att bli anställd hos vår kund på heltid, med en provanställning som övergår i en tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: omgående.
Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till info@modernera.se. Skriv ”Senior .NET-applikationskonsult – Stockholm heltid” i ärenderaden.

Ansök nu

Senior Fullstackutvecklare C#/.NET och JavaScript – Stockholm heltid

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jul 2
Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se
För en kunds räkning söker vi nu en Senior Fullstackutvecklare C#/.NET och JavaScript. Vår kund hjälper företag och organisationer med digital affärs- och verksamhetsutveckling med tekniken som möjliggörare. Företagets kunder finns främst i Sverige och Norge. Företaget har funnits sedan 2007 och består idag av ett 140-tal medarbetare. Bolaget har utsetts till Veckans Affärers Superföretag fem år i rad.
Du kommer att jobba i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Det finns möjlighet att arbeta hemifrån.
Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika och spännande tekniska utmaningar med stora möjligheter att utveckla dina kunskaper och bredda din erfarenhet utifrån dina egna ambitioner.
I jobbet ingår till exempel att:
Skapa och utveckla webbapplikationer och -tjänster
Designa och skapa kundlösningar i Microsoft Azure
Skapa API:er och fasader för integrationer
Vi tror att du
har över 3 års arbetslivserfarenhet som utvecklare
har jobbat med webbutveckling baserad på C#/.Net/.NetCore
har erfarenhet av att jobba med React, Angular eller liknande JavaScript-ramverk
tycker om och har erfarenhet av att bygga komplexa lösningar med fokus på logik
har erfarenhet att jobba med relationsdatabaser
Du får
En vardag fylld med glädje, energi och gemenskap, där dina idéer och personlighet får ta plats.
Konferenser, roliga aktiviteter i teamen, digitala fikor, kräftskivor, löparrundor med mera
Spännande tekniska utmaningar
Coachning, kompetensutveckling och erbjudandeutveckling
Privat sjukvårdsförsäkring, pensionsersättning, ett ordentligt friskvårdsbidrag och andra generösa förmåner
Du kommer att bli anställd hos vår kund. Heltid. Provanställning som övergår i en tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: omgående.
Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till info@modernera.se. Skriv ”Senior Fullstackutvecklare C#/.NET och JavaScript – Stockholm heltid” i ärenderaden.

Ansök nu

Python backend-utvecklare – Stockholm heltid

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jul 2
Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se
På uppdrag av en kund söker vi nu en Python backend-utvecklare. Vår kund är ett snabbväxande teknik- och designkonsultföretag. Företaget tillför affärsvärde med digitala innovationer för en bättre slutanvändarupplevelse. Huvudkontoret ligger i Göteborg och ytterligare kontor finns i Stockholm och Lissabon. Företaget grundades 2017 och har ett 80-tal medarbetare.
Du kommer att jobba i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Det finns möjlighet att arbeta hemifrån.
Du kommer in i en snabbväxande, prestigelös och stöttande arbetsmiljö. Du får arbeta med nyutvecklingsprojekt där det finns utrymme för kreativitet och personlig utveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och stimulerande, med fokus på backendutveckling i Python.
Krav:
- Minst 3 års erfarenhet av backendutveckling
- Goda kunskaper i Python
- Kunskap om DevOps-principer och verktyg
- Förståelse för versionskontroll med GIT och erfarenhet av att arbeta enligt agila utvecklingsmetoder
- Relevant högskoleutbildning inom datavetenskap, informationsteknik eller motsvarande erfarenhet
- Goda kunskaper i svenska och engelska
Meriterande:
- Goda kunskaper i .NET
- Kunskap i Elasticsearch, MongoDB eller liknande dokumentdatabaser är önskvärt.
- Erfarenhet av Docker och Kubernetes är starkt meriterande
Du får:
- Kompetensutveckling
- Generöst friskvårdsbidrag
- Cykelförmån
- Pensionssparande
- Sjukförsäkring
- Flexibla arbetstider
- Jobbdator och valfri telefon
- Valfria hörlurar
- Kostnadsfria terminalglasögon och synundersökning
- En kultur präglad av trygghet och öppenhet
Du kommer att bli anställd hos vår kund. Heltid. Provanställning som övergår i en tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: omgående.
Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till info@modernera.se. Skriv ”Python backend-utvecklare – Stockholm heltid” i ärenderaden.

Ansök nu