Stockholm: Gillar du teknik Bli vår nästa stjärna inom kundsupport

Hitta ansökningsinfo om jobbet Gillar du teknik Bli vår nästa stjärna inom kundsupport i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-16 // Varaktighet: Heltid

Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant.
Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik!
Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till
Har god teknikvana eller ett stort intresse
Har en fullständig gymnasieexamen
Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska
Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla
Stora möjligheter till utveckling
En betald utbildning i början av anställningen
Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset
Arbetstider 
Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan. 
Observera att detta är en tillsvidareanställning  – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten. 
Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till FAR

Läs mer Jun 11
Om företaget
FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning som bland annat utvecklar tydliga spelregler, rätt kompetens och tillförlitlig information för näringsliv och samhälle. FAR är också ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet, med 400 utbildningstillfällen årligen. FAR Online är dessutom den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet.
Vi är över 50 medarbetare, som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm nära centralstationen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare som ska förstärka vårt duktiga och engagerade kundserviceteam.
Om tjänstenDu kommer att tillhöra Kundservice som är ett litet och varmt team. Här är vi måna om varandra och om att ha roligt på vägen mot våra mål. Vi jobbar aktivt mot uppsatta mål och vi gör det tillsammans, vi tror på laget före jaget!
Tillsammans har vi på kundservice över 30 års erfarenhet av god kundservice och vi jobbar aktivt med att hitta vägar att balansera kundens behov av personlig service med kundens behov av hjälp till självhjälp och snabba svar.
Dina arbetsuppgifter:
Ge förstklassig service till våra kunder och medlemmar via e-post, chatt och telefon
Aktivt jobba med försäljning/merförsäljning
Proaktivt kontakta kunder via telefon och e-post
Se till att feedback och förbättringsförslag förs vidare i organisationen
Aktivt bidra med idéer om hur vi kan bli ännu bättre på kundservice och försäljning
Underhålla vårt kund- och medlemsregister
Orderhantering i olika ordersystem
Kvalifikationer och egenskaper
Du får gärna vara van att jobba med flera olika produkter samtidigt, då vi hanterar frågor om FAR Online, kurser, medlemskap i FAR och mycket annat. Du har god systemvana och har tidigare arbetat i ett ärendehanteringssystem för kundservice. Du tycker att det är roligt både att lära dig nya saker, men också att komma med nya idéer för hur vi kan effektivisera arbetet och jobba smartare. Erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande men inget krav. Vi söker dig som:
har minst fem års erfarenhet av kundservicearbete och/eller försäljning
är van vid att möta kunder i chatt, telefon och mejl
är van vid att arbeta mot uppsatta mål, så väl försäljning som andra
arbetar obehindrat i flera system samtidigt
uttrycker dig obehindrat i både tal och skrift
är positiv, lösningsorienterad och inte räds att ta egna initiativ
har god samarbetsförmåga, både med egna teamet men också med övrig organisation
har ett stort driv och förändringsvilja
har ett allmänt intresse för AI och digitalisering
är noggrann både i kontakt med kund och när du utför administrativa sysslor
har god vana att prestera i högt tempo
vill ha roligt på jobbet!


Övrig information Start: Enligt överenskommelse men önskvärt den 1 september
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ylva@astaagency.se.

Ansök nu

Customer Services Representative på deltid till HoistSpar

Läs mer Jun 11
Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående! 
Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare!
Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner. 
Dina arbetsuppgifter
Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning 
Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen
Samarbeta med andra funktioner internt
Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar
Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev

I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.  
Din profil
Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen 
Är serviceminded, positiv och noggrann
Du är intresserad av data och system
Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt
Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt
Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera 
Du har erfarenhet av kundservice 
Flytande i tal och skrift på svenska och engelska 

Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt. 
Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Student inom arbetsrätt till flexibelt extrajobb hos fackförbundet SRAT

Läs mer Jun 9
Studerar du och söker ett extrajobb inom arbetsrätt? Trivs du i en rådgivande roll där du får arbeta med att besvara enklare fackliga frågor? Här erbjuds du ett extrajobb i en spännande och gemytlig miljö där du får chansen att få in en fot i den fackliga världen!
Om tjänsten
Det här är ett deltidskonsultuppdrag där du ingår i en mindre bemanningspool tillsammans med andra studenter med goda möjligheter till förlängning. Du förväntas jobba minst 6 timmar per vecka fördelat på hel- eller halvdagar. I den här rollen får du en anställning hos Bravura och arbetar hos Fackförbundet SRAT.
Om SRAT
SRAT är fackförbundet för akademiker i samhällsbärande professioner och finns på hela arbetsmarknaden. SRAT står vid medlemmarnas sida och ger stöd och råd när det behövs. Det kan handla om rådgivning och stöd inför löneförhandling, varsel och omorganisationer, uppsägning eller karriärbyte. SRAT har många yrkesgrupper i sin medlemskår. Vilket innebär en mångfald och flexibilitet som gör de rustade att ta emot yrkesgrupper som är för små för att själva bilda fackförbund. SRAT har mycket lång erfarenhet av att arbeta med marknadsföring och professionsutveckling i sina yrkesföreningar.
Arbetsuppgifter
I rollen som medlemssupport kommer du att avlasta förhandlare genom att hantera ärenden av enklare karaktär som rör exempelvis frågor om semester eller uppsägningstid. Dessa inkommer via telefon eller mail via växel från föreningar eller genom ärendehanteringssystem. Du bör ha ett intresse och förståelse den svenska modellen och arbetsrätt, ha en personlig mognad samt vana att kommunicera med olika sorters människor. I introduktionen får du en upplärning av systemet, träffar alla funktioner inom kansliet samt får en egen mentor som stödjer dig i ditt initiala arbete. Kansliet är öppet måndag till fredag 08:00-16:30 och det är under dessa tider som arbetstimmarna förläggs relativt flexibelt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Du studerar på universitet inom juridik eller till personalvetare och har minst ett år kvar av dina studier • Arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter • God datorvana, du får gärna ha arbetat och navigerat i något datorsystem tidigare • Uttrycker dig sakligt och väl i tal och skrift på svenska • Har du tidigare varit medlem i en förening av något slag är detta meriterande Som person tycker du om att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs och trivs i situationer där du får tänka nytt och ompröva tidigare arbetssätt. Du har en förmåga att formulera dig sakligt och exakt i det du utrycker och är trygg i dialoger med olika typer av människor. Vidare är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare, men kan också be om hjälp när så krävs.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmskillnadsgatan 48, Stockhom
Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Dansktalande Customer Service

Läs mer Jun 5
Vi söker en dansktalande kundtjänstmedarbetare till ett omtänksamt och sammansvetsat team i Stockholm!
Har du ett hjärta för service och vill bli en del av ett team där man verkligen bryr sig om varandra? Då kan detta vara jobbet för dig!
Om rollen Vi letar efter dig som talar danska och vill jobba med kundtjänst i ett företag där samarbete, öppenhet och trivsel är en självklar del av vardagen. Du blir en del av ett team på sex personer, alla baserade i Stockholm, som hjälper och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Här är det högt i tak, vi delar med oss av idéer och har nära till skratt – samtidigt som vi tillsammans gör skillnad för våra kunder.
Vad du kommer att göra Som kundtjänstmedarbetare hos oss får du en varierad vardag där du bland annat kommer att:
Ge personlig och lösningsorienterad service till våra kunder – med särskilt fokus på våra dansktalande kunder via telefon, mejl och chatt
Följa kunderna genom hela deras resa
Besvara frågor om allt från avtal och betalningar
Bidra med idéer och förbättringsförslag som gör vår kundupplevelse ännu bättre och våra arbetssätt ännu smartare

Vem vi tror att du är Du är en person som gillar att ta initiativ, delar med dig av idéer och vågar säga vad du tycker – alltid med en positiv och lösningsfokuserad inställning. Du trivs bäst i en miljö där man ställer upp för varandra och har en varm laganda. Har du tidigare jobbat med kundtjänst är det meriterande, men det viktigaste för oss är rätt inställning och viljan att lära.
Vi erbjuder dig:
Ett omtänksamt och prestigelöst team där alla hjälper varandra
Ett centralt kontor i Stockholm
Möjlighet att påverka både ditt eget arbete och våra processer
En arbetsplats där du får utvecklas och växa i din roll

Låter det som något för dig?
Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt till kund.
Välkommen att skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Customer Service Specialist

Läs mer Jun 4
Om rollen Vi söker en engagerad och lösningsorienterad Customer Service Specialist som brinner för att ge våra kunder en riktigt bra upplevelse. Du kommer att vara en viktig kontaktpunkt för våra användare – via telefon – och se till att deras frågor och problem hanteras snabbt, professionellt och med ett leende.
Men det stannar inte där. Du kommer också få vara med i ett spännande projekt: att bygga upp vår interna knowledgebase från grunden. Din erfarenhet från kunddialoger kommer vara ovärderlig när vi strukturerar innehållet, identifierar återkommande frågor och formulerar tydliga, användbara artiklar.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Ge snabb och kvalitativ support till våra kunder.
Samla in och analysera feedback från kunder för att förbättra våra processer.
Aktivt delta i projektet att ta fram och strukturera en kunskapsdatabas (FAQ, interna guider, processbeskrivningar).
Samarbeta tätt med produktteam och utvecklare för att lyfta kundens röst in i organisationen.

Vi tror att du har:
Tidigare erfarenhet från en kundservice-, support- eller helpdeskroll.
God kommunikativ förmåga – både skriftligt och muntligt på svenska och engelska.
Ett öga för struktur och gillar att göra komplex information lättförståelig.
Ett intresse för att förbättra arbetssätt och dokumentera kunskap.

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med eller bygga upp en knowledgebase.
Erfarenhet av verktyg som Zendesk, Intercom, Notion eller liknande.
Teknisk förståelse eller intresse för digitala produkter.

Vi erbjuder dig:
En roll där du får vara med och påverka – både i det dagliga arbetet och i ett viktigt utvecklingsprojekt.
Ett öppet och stöttande team med hög energi.
Möjlighet att växa i takt med att bolaget utvecklas.
Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete.

Omfattning:
Detta är ett konsultuppdrag på ca 1,5 år och du blir anställda av oss på Hero. Placering är Stockholm.
Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Sprio AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Sprio AB .

Customer Services Representative på deltid till HoistSpar

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 11
Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående! 
Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare!
Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner. 
Dina arbetsuppgifter
Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning 
Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen
Samarbeta med andra funktioner internt
Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar
Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev

I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.  
Din profil
Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen 
Är serviceminded, positiv och noggrann
Du är intresserad av data och system
Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt
Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt
Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera 
Du har erfarenhet av kundservice 
Flytande i tal och skrift på svenska och engelska 

Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt. 
Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Account Manager till Kwick Expense

Account manager
Läs mer Jun 10
Kwick Expense är ett innovativt scale-up-bolag i stark tillväxtfas. Vi söker dig som vill ta nästa steg i en affärsnära och utvecklande roll inom försäljning – där du får vara med och bygga vidare på en B2B-säljfunktion. Här får du stor frihet, mycket ansvar och möjlighet att växa tillsammans med ett bolag som förändrar hur företag hanterar sina utgifter.
På uppdrag av Kwick Expense söker vi nu en Account Manager. Rollen passar dig som är självgående, relationsskapande och redo att ta plats i ett litet men snabbfotat team, där varje affär gör skillnad.
Om tjänstenSom Account Manager hos Kwick Expense ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till avslut. Fokus ligger främst på nykundsbearbetning inom både offentlig och privat sektor, där du bygger upp relationer och driver affärer.
I början handlar det mycket om att lära sig produkten på djupet och kontakta potentiella kunder via telefon. Du jobbar nära dina kollegor, rapporterar till VD och får en tät introduktion med mycket feedback, coaching och möjlighet att växa in i rollen. På sikt kommer det finnas möjlighet till att vara med och forma säljavdelningen, ta ansvar för onboarding av nya kollegor och utveckla försäljningsstrategin. Kwick Expense har redan nått ut och fått stort förtroende på marknaden – du kliver alltså in i en fungerande modell från start. 
Prospektera och kontakta nya kunder inom både privat och offentlig sektor 
Driva hela säljprocessen, från första kontakt till stängd affär 
Vid behov genomföra fysiska kundmöten (i början cirka 2 dagar/månad) 
Bidra till fortsatt utveckling av säljstrategi och kundresa 
Bidra till Kwick Expense produktutveckling genom insikter från kunder 
Din profil 
Vi söker dig som är affärsdriven, förtroendeingivande och har lätt för att skapa kontakt, oavsett om det är med en byggfirma eller en bankdirektör. Du har arbetat i en roll som Account Manager och har erfarenhet av kundmöten, känner dig trygg med att arbeta i digitala system samt har förståelse för ekonomiska processer.
Du har:

Erfarenhet av att driva kunddialoger och försäljningsprocesser
Vana av att arbeta i digitala affärssystem och hantera kostnader/redovisning
God struktur, initiativförmåga och ett högt eget driv
Meriterande om du arbetat med SaaS-tjänster och har erfarenhet från offentlig sektor eller upphandling
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vad Kwick Expense erbjuder dig
Hos Kwick Expense blir du en viktig del av ett scale-up bolag. Du kommer till en platt organisation, högt i tak och stor respekt för allas tid och kompetens. Du får en roll där du är med och formar både din vardag och bolagets framtid. 
Fast grundlön med generös provisionsmodell 
Friskvård och betald semester 
Tjänstetelefon, dator och senaste tekniken 
Stor möjlighet att på sikt utvecklas i rollen 
Sociala aktiviteter, AW:s, sommar- och julfester 
Om Kwick Expense 
Kwick Expense förenklar vardagen för företag genom digital kvittohantering i realtid. De samarbetar nära med Nordea och deras tjänst används av allt från enmansbolag till stora koncerner. Bolaget har vuxit från startup till scale-up på kort tid. Hos Kwick Expense får du en chans att påverka, utvecklas och bygga något på riktigt. Vi letar särskilt efter dig som vill vara med på en längre resa och forma framtiden tillsammans med dom.  Du anställs direkt hos Kwick Expense. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Account Manager till Kwick Expense

Account manager
Läs mer Jun 5
Kwick Expense är ett innovativt scale-up-bolag i stark tillväxtfas. Vi söker dig som vill ta nästa steg i en affärsnära och utvecklande roll inom försäljning – där du får vara med och bygga vidare på en B2B-säljfunktion. Här får du stor frihet, mycket ansvar och möjlighet att växa tillsammans med ett bolag som förändrar hur företag hanterar sina utgifter.
På uppdrag av Kwick Expense söker vi nu en Account Manager. Rollen passar dig som är självgående, relationsskapande och redo att ta plats i ett litet men snabbfotat team, där varje affär gör skillnad.
Om tjänstenSom Account Manager hos Kwick Expense ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till avslut. Fokus ligger främst på nykundsbearbetning inom både offentlig och privat sektor, där du bygger upp relationer och driver affärer.
I början handlar det mycket om att lära sig produkten på djupet och kontakta potentiella kunder via telefon. Du jobbar nära dina kollegor, rapporterar till VD och får en tät introduktion med mycket feedback, coaching och möjlighet att växa in i rollen. På sikt kommer det finnas möjlighet till att vara med och forma säljavdelningen, ta ansvar för onboarding av nya kollegor och utveckla försäljningsstrategin. Kwick Expense har redan nått ut och fått stort förtroende på marknaden – du kliver alltså in i en fungerande modell från start. 
Prospektera och kontakta nya kunder inom både privat och offentlig sektor 
Driva hela säljprocessen, från första kontakt till stängd affär 
Vid behov genomföra fysiska kundmöten (i början cirka 2 dagar/månad) 
Bidra till fortsatt utveckling av säljstrategi och kundresa 
Bidra till Kwick Expense produktutveckling genom insikter från kunder 
Din profil 
Vi söker dig som är affärsdriven, förtroendeingivande och har lätt för att skapa kontakt, oavsett om det är med en byggfirma eller en bankdirektör. Du har arbetat i en roll som Account Manager och har erfarenhet av kundmöten, känner dig trygg med att arbeta i digitala system samt har förståelse för ekonomiska processer.
Du har:

Erfarenhet av att driva kunddialoger och försäljningsprocesser
Vana av att arbeta i digitala affärssystem och hantera kostnader/redovisning
God struktur, initiativförmåga och ett högt eget driv
Meriterande om du arbetat med SaaS-tjänster och har erfarenhet från offentlig sektor eller upphandling
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vad Kwick Expense erbjuder dig
Hos Kwick Expense blir du en viktig del av ett scale-up bolag. Du kommer till en platt organisation, högt i tak och stor respekt för allas tid och kompetens. Du får en roll där du är med och formar både din vardag och bolagets framtid. 
Fast grundlön med generös provisionsmodell 
Friskvård och betald semester 
Tjänstetelefon, dator och senaste tekniken 
Stor möjlighet att på sikt utvecklas i rollen 
Sociala aktiviteter, AW:s, sommar- och julfester 
Om Kwick Expense 
Kwick Expense förenklar vardagen för företag genom digital kvittohantering i realtid. De samarbetar nära med Nordea och deras tjänst används av allt från enmansbolag till stora koncerner. Bolaget har vuxit från startup till scale-up på kort tid. Hos Kwick Expense får du en chans att påverka, utvecklas och bygga något på riktigt. Vi letar särskilt efter dig som vill vara med på en längre resa och forma framtiden tillsammans med dom.  Du anställs direkt hos Kwick Expense. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Customer Success Agent till Qasa

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 29
Qasa expanderar till Norge och söker nu en Customer Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm.
Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden.
Vill du vara med i start av deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag!
Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du en nyckelperson. Du kommer arbeta i en bred roll som supportmedarbetare och ansvara över: 
Ge support till användare via telefon, mejl och chatt.
Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso.
Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden.
Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år.
Du kommer även ha stora möjligheter att växa i rollen på sikt.

Vi söker dig som: 
Är flytande i tal och skrift på svenska samt god förståelse för det norska språket
Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt)
Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor. 
Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang.
Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse
Är proaktiv och duktig med människor
Har arbetat serviceinriktat sedan tidigare. Meriterande i en roll som supportmedarbetare med inslag av merförsäljning. 

Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och kommer kunna påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar. 
Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm. Du arbetar måndag-fredag, klassiska kontorstider.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till ledande fintech-bolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 29
Vill du kickstarta din karriär inom kundservice på ett av Sveriges mest välkända fintech-bolag? Vi söker nu dig som vill arbeta i en dynamisk miljö där innovation och kundfokus står i centrum.
Om tjänstenI rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att:
Ge professionell service och support till kunder via telefon, e-post och chatt
Hantera varierande ärenden, från fakturafrågor till teknisk support
Arbeta i ett team där samarbete och kunskapsdelning är en självklarhet

Du kommer att få en gedigen introduktion och utbildning för att vara väl förberedd i din roll.
Vi söker dig som: Är kommunikativ och har en positiv inställning
Har en genuin vilja att hjälpa andra och lösa problem
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har fullständig gymnasieexamen
Kan arbeta heltid tillsvidare och är flexibel med arbetstider
Vi erbjuder Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Fräscha och moderna kontorslokaler med tillgång till gym, restaurang och café
Möjlighet att växa både personligt och professionellt inom företaget
En arbetsplats med högt i tak och en inkluderande kultur

Observera: På grund av sekretess kan vi inte avslöja företagsnamnet i denna annons. Mer information kommer att ges under den första telefonavstämningen. 
Ansök idag och ta första steget mot en spännande karriär inom fintech!

Ansök nu

Arbeta inom kundservice hos globalt e-handelsbolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 29
Vi är på jakt efter dig som vill utvecklas inom service och arbeta på ett världsledande e-handelsföretag. Här får du en central roll i att skapa riktigt bra kundupplevelser – tillsammans med ett engagerat team och i en internationell miljö.
Som en del i kundservice-teamet kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon, chatt och mejl. Det kan röra sig om allt från frågor om leveranser och betalningar till kundkontoärenden. Du blir företagets röst utåt – och en viktig del i att skapa trygghet och nöjda kunder.
Vi söker dig som Älskar att hjälpa andra och ge service med det lilla extra
Trivs i en dynamisk och internationell arbetsmiljö
Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
Har en positiv inställning och är lösningsorienterad
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder

En modern arbetsplats i Solna med eget gym och bra kommunikationer
En gedigen introduktionsutbildning och kontinuerligt stöd i rollen
Kollektivavtalade villkor och schyssta förmåner
En miljö där du kan utvecklas både personligt och professionellt

Tjänsten är på 80–100% och du arbetar varierande tider mellan 09.00 och 20.00, exempelvis 08–17 eller 11–20. Kundtjänsten har öppet samtliga veckodagar.
Låter det som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu