Stockholm: Drömjobbet för dig som gillar lager – både öl och logistik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Drömjobbet för dig som gillar lager – både öl och logistik i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-10 // Varaktighet: Heltid

Gillar du att hålla igång, vara aktiv, jobba i ett skönt gäng och dessutom har en förkärlek för öl? Då kan det här vara ditt nya favoritjobb.

OM TJÄNSTEN
Vi letar nu efter nästa lagermedarbetare till vår slutkund som är en av Sveriges leverantör till hembryggare och mikrobryggerier. Det här är det perfekta dagtidsjobbet för dig som gillar att ta i, jobba med kroppen och samtidigt få nörda ner dig i en värld av malt, humle och jäst.

Här får du chansen att bli del av ett mindre sammansvetsat team. Utöver ett härligt gäng kollegor kanske du också får chansen att snacka lite bryggteknik med kollegorna under fikapausen.

I den här rollen arbetar du heltid, måndag till fredag mellan 07.00-16.00 på lagret mellan Rotebro och Upplands Väsby. Vi ser fram emot din ansökan!

Du erbjuds
- En arbetsplats där vi gillar det vi gör (öl!)
- Schyssta kollegor med blandad bakgrund – bryggnördar och sportfånar i alla åldrar
- Ett långsiktigt konsultuppdrag med goda chanser för överrekrytering
- Träning på arbetstid? Nästan! Det blir en del lyft och rörelse på jobbet!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Plocka och packa ölrelaterade grejer till törstiga kunder
* Ta emot och packa upp leveranser
* Hålla ordning och reda i lagret


VI SÖKER DIG SOM
- Är van vid att jobba fysiskt, gärna på lager (tidigare erfarenhet krävs)
- Är en lagspelare som gillar att ta i när det behövs
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska
- Gärna har truckkort och vana av att köra truck

Det är meriterande om du
- Har ett intresse för ölbryggning – eller bara älskar en bra IPA
- Har tävlat i sport eller på annat sätt är van vid att samarbeta i lag

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ansvarstagande och noggrann
- Initiativtagande och ödmjuk
- Prestigelös inställning

Vår rekryteringsprocess

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Lagerarbetare.

Plockare heltid v.28-32

Läs mer Maj 11
Om kunden: Vår kund är en ledande aktör inom tillverkning av innovativa lösningar för entreprenadmaskiner. Vår kund strävar efter att erbjuda högkvalitativa produkter och en effektiv service till deras kunder över hela världen. Nu söker dem efter nya engagerade och skickliga lagermedarbetare/truckförare som vill vara en del av deras team och bidra till deras fortsatta framgång.
Arbetsbeskrivning: Vi letar efter dig som är redo att ta nästa steg inom din karriär som lagermedarbetare/truckförare och för att berika ditt team med din yrkesskicklighet. Som lagermedarbetare/truckförare kommer du att arbeta självständigt med att förse dina kollegor med tillverkningsmaterial. För detta krävs det att du är väldigt noggrann när du plockar och levererar tillverkningsmaterial. Arbetsuppgifter:
Du kommer främst att arbeta självständigt som lagermedarbetare/truckförare
Arbeta med in-och utleverans
Kvalitétssäkra att varor packas och levereras enligt plocklistan
Fullfölja plocklistan inom angivna tidsramar
Dokumentera och rapportera i affärssystemet och fraktsystem.

Profil vi eftersöker:
Noggrann och kan räkna
Självgående lagermedarbetare/truckförare som är lösningsorienterad
Följa instruktioner och hålla angivna tidsramar
En lagspelare som är ödmjuk och med en positiv attityd
Engagerad med rätt inställning
Erfarenhet av truckkörning och ståstaplare/ledstaplare är meriterande
Erfarenhet av att ha arbetat i lagersystem, affärssystem eller fraktsystem

Krav:
Truckkort A+B
Flytande svenska
Goda kunskaper i engelska

Meriterande:
B-körkort
Hjullastarkort
Erfarenhet av affärssytemet Monitor
Engelska, polska eller turkiska

Arbetsomfattning och arbetstider:
Start: Omgående (Vi kan ta även ta hänsyn till uppsägningstid för rätt person)
Arbetstider: 07:00-16:00
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Arbetsplats: Rosersberg
Lön: Enligt kollektivavtal

Om Miljonbemanning
Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.
Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.
Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Ansök nu

Lagermedarbetare/Produktionsmedarbetare sökes till Kungsängen.

Läs mer Maj 6
Vi på Submit söker nu efter en engagerad lagermedarbetare/Produktionsmedarbetare till vår samarbetspartner i Kungsängen.Om oss:
Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång.
Om kunden:
Du kommer att arbeta i en produktion/lager inom livsmedel, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. Bolaget är ett av dom ledande inom branschen och vill hitta duktiga personer för vara med på resan.   Arbetsuppgifter:
- Paketering - Övervakning av maskiner - Utföra kvalitetskontroller för att säkerställa att produkterna uppfyller våra höga standarder.
Profil:
Engagerad  
Ambitioner att växa inom bolaget
Datorvana

Krav:
Svenska i tal och skrift 
Inte tidigare straffad

Meriterade:
Tidigare erfarenhet från lager eller produktion 

Plats: Kungsängen  Start: Omgående  Arbetstid: Skiftarbete: Morgonskift: 06:00-15:00,  Kvällsskift: 14:45-23:00 
Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta fahami@submitbemanning.se

Ansök nu

Produktionsmedarbetare på deltid

Läs mer Maj 6
Vi på Submit söker nu efter engagerade Produktionsmedarbetare ttill våra samarbetspartners i Stockholm.Om tjänsten
Du kommer att arbeta i en produktion inom olika branscher, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. En anställning kräver att du har 50% annan sysselsättning.   Arbetsuppgifter:
- Paketering - Produktionsarbete 
Profil:
Engagerad  
Vilja att jobba med monotona arbetsuppgifter 
Har 50% annan sysselsättning (Studier eller annat jobb på deltid)

Krav:
Svenska eller engelska i tal och skrift 

Meriterade:
Tidigare erfarenhet från lager eller produktion 

Plats: Stockholm Start: Omgående  Arbetstid: Dagtid 
Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta fahami@submitbemanning.se

Ansök nu

Produktionsmedarbetare i södra Stockholm

Läs mer Maj 5
Vi på Submit söker nu produktionmedarbetare till vår samarbetspartner i Stockholm Om tjänsten:
Vi söker dig som vill fylla en viktig roll inom livsmedelsproduktion. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter inom både produktion och paketering i en fabriksmiljö med fokus på kvalitet och säkerhet.
Tidigare erfarenhet är inget krav – vi söker framför allt dig som har rätt inställning och vilja att arbeta. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Självständig och initiativtagande
Bekväm med monotona arbetsuppgifter
Stresstålig och trivs i ett högt arbetstempo
Noggrann och ansvarstagande
Krav: Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Meriterande Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom produktion eller livsmedel

Plats: Länna
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 06:00-15:00 / 07:00-16:00

Låter detta som något för dig? Ansök idag!

Ansök nu

Produktion/Lagermedarbetare på kvälls-skift i Västerhaninge

Läs mer Maj 5
Vi på Submit söker nu efter Produktion/Lagermedarbetare till vår samarbetspartner inom stålindustrin i Stockholm.Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta i en produktion där det tillverkas olika typer av stålgaller under kvällstid. Du kommer du jobba både i produktionen och på lagret. I arbetsuppgifterna ingår det bland annat att man punktsvetsar fast falsar. Varje serie görs i stora mängder så du bör gilla ett monotont arbete.
Punktsvetsning
Orderhantering
Utleverans 
Truck körning 

Profil:
God fysik
Händig
Intiativstagande 
Gilla monotomt arbete
Krav: Truckkort A+B
Erfarenhet från liknande arbete
Svenska i tal och skrift

Plats: Haninge
Start: Omgående
Lön: Enligt kollektivavtal
Arbetstid: 15.00-00.30
Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång.
Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta sebastian@submitbemanning.se

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Academic Work Sweden AB .

Konsult inom datacenter till Cuebid

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Maj 1
Cuebid AB söker en konsult inom datacenter med erfarenhet av bland annat virtualisering, lagring och backup! Är du en tech-savvy person som brinner för modern teknologi och vill växa i en dynamisk organisation som ligger i framkant? Då kan detta vara tjänsten för dig.

OM TJÄNSTEN
Cuebid AB är en marknadsledande aktör inom tekniklösningar och erbjuder avancerade tjänster inom bland annat cybersäkerhet, kommunikation, datacenter och molnlösningar. Bolaget arbetar nära sina kunder för att förstå aktuellt behov och därefter leverera skräddarsydda lösningar som hjälper dem att skydda sin infrastruktur och möjliggöra framgång i den digitala eran. Vi ser givetvis att du delar Cuebids värderingar och vill verka enligt deras varumärkeslöfte; att erbjuda säker infrastruktur till innovativa och förändringsbenägna företag på ett modigt, ärligt och utmanade sätt i en ödmjuk och hjälpsam ton. Cuebid får sina kunder att känna sig hörda, hjälpta och att uppnå sin fulla potential. Ditt närmsta team kommer bestå av fem erfarna kollegor som, precis som du, brinner för modern teknik och är måna om att göra sina kunder fullständigt nöjda.

Du erbjuds
- Frihet under ansvar
- Förmåner utöver det vanliga
- Generösa utvecklingsmöjligheter

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Drift och övervakning av datacenter infrastruktur
* Säkerställa att miljöerna är säkra och uppdaterade
* Konfigurering och uppstart av virtualiseringslösningar
* Installation och uppdatering av lagrings- och backupsystem
* Hantera nya implementationer och uppgraderingar hos kunder
* Genomföra säkerhetsanalyser och genomlysningar av uppsatta miljöer
* Samarbeta med kollegor och kunder för att utveckla och förbättra befintliga lösningar


VI SÖKER DIG SOM
- Har minst ett par års erfarenhet av arbete i datacenter, med fokus på virtualisering och serverdrift
- Har erfarenhet av virtualiseringsteknologier som VMware, Microsoft HyperV eller KVM
- Har grundläggande nätverkskunskaper och erfarenhet av nätverksprotokoll
- Är obehindrad i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Har B-körkort

Meriterande
- Erfarenhet av att arbeta med DNS/DHCP
- Certifieringar som CompTIA Network+, Server+ och/eller inom VMware

Personliga egenskaper
- Självgående och problemlösande
- Kvalitetsmedveten och flexibel
- Prestigelös och konsultativ i sitt arbetssätt

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Du kan läsa mer om Cuebid här!

Ansök nu

Product Manager | Global Leader in Home & Professional Appliances

Produktchef, marknadsföring
Läs mer Maj 13
Nytt
Join our client as a Product Manager to shape seamless digital payment experiences. Drive strategy, lead agile teams, and turn insights into impactful features. Passionate about innovation and user value? This is your opportunity!

OM TJÄNSTEN
The role of Product Owner for Checkout & Payment involves driving the strategy, roadmap, and development of features within e-commerce checkout and payment solutions. You are responsible for creating clear requirements in the form of user stories, leading product discoveries, and collaborating with cross-functional teams to ensure successful delivery. By analyzing user data and feedback, you continuously optimize both the user experience and system integrations.

As a key point of contact between stakeholders, development teams, and other internal partners, you ensure that the product meets defined goals and is constantly improved. You work closely with digital product managers, engineers, UX designers, data analysts, and key stakeholders across the organization to develop, prioritize, and manage the product roadmap. By driving the agile development process, you deliver new features and enhancements while identifying and tracking key metrics to ensure a best-in-class customer experience across both web and mobile platforms.

You are offered
- The opportunity to make an impact by driving the success of a high-profile web platform and services.
- To join a team committed to delivering outstanding consumer experiences.
- A dedicated consultant manager from Academic Work who will support and coach you in your career. This is a long term assignment at our client and you'll have your employment at Academic Work.

ARBETSUPPGIFTER

Work tasks


* Define and drive the product strategy, roadmap, and feature development for Checkout & Payment.
* Lead product discovery, write user stories with acceptance criteria, and manage the product backlog.
* Collaborate with cross-functional teams and partners to ensure requirements are met and timely delivery.
* Optimize checkout and payment integrations to enhance internal and external user experiences.
* Use user feedback and data analysis to continuously improve product performance and usability.
* Communicate progress, document requirements, and foster effective collaboration within the product team.


VI SÖKER DIG SOM
- 2+ years product management experience with digital products.
- Proven ability to gather and document product requirements (user stories, specifications, wireframes) following the Agile methodology.
- Experience with Mobile and APIs.
- Proficiency in breaking down product vision into agile user stories with acceptance criteria.
- Experience with web analytics, A/B testing, and data-driven product decisions.
- Proficiency in JIRA, Excel, PowerPoint, and Confluence.
- Fluent English.

It is meritorious if you have
- Technical knowledge (including HTML/CSS/JS/) a plus.
- Knowledge of user-centered design principles, UX Design best practices, trends and emerging technologies.
- A general understanding of high availability web-based systems, infrastructure operations and application operations.

Knowledge can be gained through education, experience or self-taught.

To succeed in the role, your personal skills are:
- Social.
- Responsible.
- Stable.

We are looking for you who have a strong communication and organizational skills, with the ability to bridge business and technical teams.

Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

Ansök nu

Studerande till spännande sommarjobb!

Administratör
Läs mer Maj 13
Nytt
Är du studerande och vill få extra erfarenhet av att arbeta hos Sveriges ledande aktör inom järnvägslogistik under sommaren? Välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Nu finns chansen att bidra till utvecklingen av vår kunds verksamhet inom Fordon och Fastighet på heltid mellan juni till augusti. Fordon och Fastighet ansvarar för underhållet och förvaltningen av tillgångar (lok, vagnar, lokaler och verkstäder). Vår kund är Sveriges mest erfarna aktör inom järnvägslogistik med rötter i den svenska tågtrafikens ursprung. De levererar hållbara logistiklösningar och är en viktig del av skandinaviskt näringsliv. 98 procent av deras transportarbete sker med eltåg med mycket låg klimatpåverkan.

Det är ett heltidsjobb under sommaren från början av juni till slutet av augusti.

Du erbjuds
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Tjänsten ska lösa uppgifter kopplat till fordons underhållsplaner samt lösa enklare uppgifter av teknisk karaktär som vår kunds fordon står inför. Det är viktigt att ansökande kan arbeta strukturerat och metodiskt, gärna med ett intresse för järnvägen och vad den betyder för svensk industri. Du behöver kunna arbeta strukturerat i excel.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar till civilingenjör och har tekniskt intresse
- God systemvana och Office 365, främst excel
- Har ett intresse för järnväg
- Du kan kommunicera obehindrat på engelska och svenska, då kommunikation sker på båda språken

Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet inom teknisk förvaltning
- Kan läsa ritningar och kretsscheman

För att lyckas i denna roll ser vi att du är en driven, lojal och självgående person. Att du är snabblärd och har lätt att ta till dig ny information, samt arbetar med god struktur.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Part-time Office Coordinator

Kontorsreceptionist
Läs mer Maj 14
Nytt
We are looking for a proactive and service-minded Office Coordinator to join our Stockholm office on a part-time basis. If you enjoy working independently, keeping things organized, and making sure everyone feels welcome, we’d love to hear from you!

OM TJÄNSTEN
We are looking for a part-time Office Coordinator on behalf of our client, approximately 40% (two days per week), with an immediate start. The assignment is long-term and intended to run alongside your studies, provided all parties are satisfied.

You will be a part of the Stockholm office together with a tight team of around 30 employees.

ARBETSUPPGIFTER

Work tasks

As our Office Coordinator, you’ll be much more than a friendly face at the front desk. You’ll be the go-to person for everything from keeping the office stocked and welcoming, to coordinating with building management and ensuring everything works as it should. Think of yourself as the engine that keeps the office humming — from ordering supplies to making sure there's always fresh coffee and fruit in the kitchen.

The role is varied and will include tasks such as:


* Coordinate and manage general office administration, including ordering supplies, equipment, and services
* Serve as the contact point with the building administration and facility management (e.g., rental questions, error reports, and maintenance requests)
* Ensure smooth daily operations and a well-functioning office
* Keep the office clean, tidy, and presentable at all times
* Ensure the kitchen is fully stocked and maintained (fruit, coffee, tea, etc.), including purchasing and light cleaning
* Collaborate with internal teams and stakeholders to maintain a consistent and seamless office experience


VI SÖKER DIG SOM
- Have very good knowledge in English, both spoken and written, as it is used in daily work (Swedish is a plus!)
- Are studying post secondary school with at least one year left, since it's a long term assignment
- Have computer & system skills

In this role, we highly value your personal qualities. We’re looking for someone who’s independent and proactive, with a natural ability to spot what needs to be done and take initiative. You're flexible, quick to adapt, and always ready to lend a hand — no task is too big or too small. You’re a clear communicator who connects easily with others, and your service-minded, friendly attitude helps create a positive atmosphere in the office. With a strong attention to detail and a high level of integrity, you take pride in keeping things running smoothly and professionally.

Other information
- Start: Immediately
- Scope: Part-time (approximately two days per week)
- Assignment: Long-term and intended to run alongside your studies, provided all parties are satisfied
- Place: Kungsholmen, Stockholm

Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

Ansök nu

Projektadministratör till ledande aktör inom energibranschen!

Handlingskoordinator
Läs mer Maj 14
Nytt
Har du erfarenhet av projektadministration och trivs i en roll med många kontaktytor? Vi söker dig som har arbetat nära projektledare, är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och gillar att ha en stödjande och samordnande roll. Nu har du chansen att bli en del av ett företag som bidrar till ett klimatpositivt Stockholm!

OM TJÄNSTEN
För vår kunds räkning söker vi nu dig som vill arbeta som projektadministratör. I denna centrala och varierande roll kommer du att stötta projektorganisationen – framför allt projektledare med administrativa och koordinerande uppgifter inom pågående projekt. Du fungerar som en viktig länk i projektteamet med många kontaktytor och ett högt tempo. För att trivas i rollen ser vi att du har erfarenhet av liknande arbete, uppskattar struktur och har lätt för att växla mellan olika uppgifter utifrån projektens behov.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som Projektadministratör kommer du ha ett brett ansvarsområde med många olika kontaktytor där du fungerar som spindeln i nätet. Du kommer bland annat:


* Planera och skapa inköpsrekvisitioner.
* Hantera löpande fakturor samt följa upp avtal och inköp.
* Uppdaterar kostnadsrapporter, bokar och planerar konferenser och resor samt hanterar reseräkningar.
* Koordinera IT-beställningar.
* Boka möten och utbildningar; och övrig strukturering tillsammans med projektledare/delprojektledare PMO.


VI SÖKER DIG SOM
- Har 5?9 års erfarenhet inom området, har deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdrag inom aktuellt område med hög kvalitet gärna inom en likande roll.
- Har kompetens och utbildning inom aktuellt området.
- Har en mycket god administrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt.
- Kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och är bra på att prioritera.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
- Har B-körkort.
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Som person är du positiv, ansvarstagande och serviceinriktad, med en stark kommunikationsförmåga och en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer. Du trivs i en roll med många kontaktytor och har lätt för att växla mellan olika uppgifter. Med en mogen inställning, ett lösningsorienterat arbetssätt och en tydlig vilja att hjälpa till, bidrar du till struktur och framdrift i projektmiljöer.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Lead BIM coordination in major industrial projects

Byggnadskonstruktör
Läs mer Maj 14
Nytt
Our client in the process industry is now looking for a talented BIM Coordinator to lead digital coordination in complex projects. In this role, you will play a crucial part in ensuring quality and collaboration throughout the design and construction phases. This is a perfect opportunity for someone looking to grow and develop at a company that is at the forefront of the industry. If you feel this is the right role for you, we encourage you to apply!

OM TJÄNSTEN
For our client, we are seeking a BIM Coordinator. Our client is an innovative company dedicated to decarbonizing heavy industry. They are pioneers in producing green hydrogen and green steel, starting in Boden, Sweden. Their mission is to revolutionize the industry by replacing coal with renewable energy sources, significantly reducing carbon emissions. This is a unique opportunity to be part of a company that is setting new standards in sustainability and industrial innovation.

As a BIM Coordinator, you will be responsible for implementing BIM tools and processes in large industrial projects. You will work closely with both internal and external stakeholders to ensure models are developed and coordinated according to ISO 19650 and project-specific requirements.

You are offered
- Innovative Work Environment: Be part of a company that is leading the way in sustainable industrial practices.
- Professional Growth: Opportunities for continuous learning and career development in a cutting-edge industry.
- Collaborative Culture: Work in a supportive and inclusive environment that values teamwork and innovation.

ARBETSUPPGIFTER

Work tasks


* Coordinate BIM models across various disciplines
* Perform clash detection in Navisworks Manage
* Review and validate models in Revit, AutoCAD, Plant 3D, E3D, S3D, and ACC
* Participate in coordination meetings and create visual aids
* Collaborate with BIM leads and designers
* Maintain the Common Data Environment (CDE)


VI SÖKER DIG SOM
- Education: Post-secondary education in architecture, construction, or BIM technology is meritorious
- Experience in BIM coordination
- Proficiency in Navisworks Manage, Revit, AutoCAD, Aveva E3D, Autodesk Construction Cloud (ACC)
- Ability to coordinate models in multidisciplinary project environments
- Strong communication and analytical skills
- Interest in working according to BIM standards (e.g., ISO 19650)

It is meritorious if you have
- Desirable knowledge in Tekla Structures, Civil 3D, Dynamo, Python
- Certification: Autodesk Certified Professional or equivalent

Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

Ansök nu