Stockholm: Sales Support till Swedish Lorry Parts

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sales Support till Swedish Lorry Parts i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Vi söker alltså just nu efter en ny fantastisk medarbetare till Swedish Lorry Parts kontor i Norsborg! I rollen som Sales Support kommer du, tillsammans med dina kollegor, jobba för att ta deras service och säljsupport till nästa nivå.
Rollen och uppdraget
Vi söker just nu en serviceinriktad och systemintresserad medarbetare till vår kund Swedish Lorry Parts. I rollen som Sales Support kommer du att jobba i en varierad roll med orderhantering, kundservice och säljsupport. Tillsammans med sex andra kollegor har ni ett starkt kundfokus och du arbetar med kunder utanför Sveriges gränser och användes således engelska språket regelbundet. Då Swedish Lorry Parts just nu implementerar ett nytt affärssystem behöver det få in förstärkning av en engagerad och serviceinriktad person med stort kundfokus.
Arbetsuppgifter
I rollen som Sales Support kommer dina dagar att fyllas av följande uppgifter:
Hantera inkommande förfrågningar och order från företagets kunder.
Skapa offerter och administrera avtal i Microsoft Business Central.
Lägga beställningar och följa upp leveranser.
Bygga och utveckla kundrelationer genom service, rådgivning och merförsäljning.
Ha viss leverantörs kontakt.

Kvalifikationer
För att passa och göra succé i rollen ser vi gärna att du har:
Tidigare erfarenhet av service, administration, säljstöd eller orderhantering.
Fallenhet för att snabbt sätta dig in i nya system.
Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Tidigare erfarenhet av affärssystem, gärna Microsoft Business Central.
Meriterande med erfarenhet från fordonsindustrin eller en teknisk bransch.

Vem vi tror att du är:
För denna roll är det inte bara din bakgrund och arbetslivserfarenhet som är relevant, vi värderar även dina personliga egenskaper högt. Vi tror att du är kommunikativ och brinner för att ge god service. Du sätter alltid kunden i centrum, är lyhörd och lösningsorienterad. Som person gillar du att ha ordning och reda omkring dig samtidigt som du är positiv, lättsam och ödmjuk. Du trivs i en roll där du får arbeta med många kontaktytor som "spindeln i nätet". Vidare är du en lagspelare som tycker om att hjälpa andra och ha mycket omkring dig.
Stämmer det här in på dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!
Om tjänsten
• Tjänsten är ett konsultuppdrag på 1 år med eventuell möjlighet till förlängning. • Tjänsten är på heltid och omfattar 40 timmar per vecka. Dina arbetstider är vardagar 8–17 med möjlighet till flex. • Önskad start är omgående. • Det finns möjlighet att jobba hemifrån på fredagar. • Kontoret är beläget i fina, fräscha lokaler i Norsborg, gratis parkeringsplatser finns.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Om företaget
Swedish Lorry Parts tillverkar och säljer reservdelar till Volvos entreprenadmaskiner, lastbilar och bussar från Volvo/Scania samt marin- och industriprodukter från Volvo Penta/Scania. Vårt mål är att erbjuda högkvalitativ service och leverera produkter som matchar våra kunders höga förväntningar. Sedan starten 1991 har vi etablerat kundrelationer världen över och blivit välkända inom tung fordonsindustri med hög produktkvalitet och tillförlitliga leveranser. Vi är ett företag med cirka 60 anställda och en omsättning på ca 280 miljoner kronor. Vårt syfte är att vara det självklara valet för reservdelar till krävande tunga fordon över hela världen.
The Place – Where happy work happens 
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Säljassistent

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Säljassistent.

SDR to Leadoo

Läs mer Dec 10
About the Role
As an SDR (sales development representative), you’ll play a key role in driving new business sales for Leadoo that is currently on an exciting journey of expanding in Sweden. You’ll handle the initial phase of scouting the Swedish market, prospecting, pitching and booking meetings for the Account Executive in your team. You’ll also collaborate with the marketing team developing relevant campaigns for your targeted clients, which will be mostly C-level executives.
The main responsibilities of this role will be:
Prospecting: Research and identify B2B companies in Sweden that can benefit from Leadoo’s services.Engaging: Reach out to potential clients via email, LinkedIn, and phone to start meaningful conversations and build rapport.
Maintenance: Maintain and manage your prospect pipeline using their CRM system (HubSpot)
You’ll be collaborating with colleagues in both the Stockholm office located in central Södermalm and at other European offices.
Who you are
We think you could be a great match for the position if you have the following:
At least a High School diploma
Some previous experience in an SDR-role, preferably from a digital/tech-company
Fluency in Swedish and English
Excellent written and verbal communication skills
A strong tech-interest
You’re enthusiastic, goal driven and organized
You’re comfortable with different types of outreach such as phone, email, video and Linkedin
Experience with CRM and other sales automation / prospecting tools

Why Join Leadoo and SalesManago?
Be Part of Something Bigger: Joining Leadoo means being part of SalesManago, a global leader in Customer Data Platforms, giving you access to cutting-edge tools and a vast network
Flexibility: Enjoy work-from-home options and a strong focus on work-life balance.
Well-being Support: Health care allowance, private occupational health care and access to an online mental health tool to stay at your best
Growth Opportunities: Develop your career with mentorship, sales coaching, professional development programs, and the chance to work with global teams.
Collaborative Culture: Thrive in a start-up-inspired environment with the added support of an international leader
Global Connection: Attend our annual kick-off event and connect with colleagues from Finland, the UK, Spain, and Poland

About Leadoo and SalesManago
Leadoo Marketing Technologies has created a powerful conversion platform that helps businesses convert more online sales and leads from their existing website traffic. Trusted by over 1,000 companies worldwide—from global household names to SMBs—we’ve grown rapidly and are now part of SalesManago, one of Europe’s leading Customer Data Platforms. This exciting acquisition strengthens our mission and opens up incredible opportunities for innovation, growth, and collaboration across global markets. Now more than ever, we’re scaling our operations in Finland, where we’ve already built a strong presence with over 200 clients. Join us at this transformative time and be part of a team shaping the future of marketing technologies.
Practical information
Direct recruitment with start as soon as possible Full time 40h/week
Office at Högbergsgatan 27, Stockholm. Hybrid work model
The Place is Swedens only Worklife Partner
For those who are looking for a new job, The Place is your safe place. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. Then you will be employed by the client company. We are proud of our great collaborations with a large number of interesting and exciting companies - and that means many career opportunities for you!

Ansök nu

Account Executive to Leadoo

Läs mer Dec 10
About the Role
As an Account Executive, you’ll play a key role in driving new business sales for Leadoo. You’ll handle the full sales cycle, from prospecting and pitching to closing deals, while working closely with the marketing and SDR teams to hit country-level sales targets. Fluency in Swedish and English is essential for this role, as you'll be working closely with Swedish and international companies and presenting solutions in their preferred language.
You’ll be managing your own time and collaborating with colleagues in both the Stockholm office located in central Södermalm and at other European offices.
Yourmain responsibilities of this role will be:
Proactively network, prospect, and connect with potential Swedish and international clients (including attending events).
Present the product to clients based on their specific business needs in fluent Swedish or English.
Maintain and manage your prospect pipeline using their CRM system (HubSpot).
Collaborate with Marketing and Sales teams to develop strategies for client acquisition and retention.
Achieve and exceed your individual sales targets while supporting team objectives.
Engage prospects through calls, personalized pitch videos, LinkedIn outreach, email campaigns and live events.

Who you are
We think you could be a great match for the position if you have the following:
At least a High School Diploma
3-5 years of experience in a similar role, B2B sales, preferably related to tech
A great track record of delivering results
Fluency in Swedish and English
You’re comfortable with different types of outreach such as phone, email, video and Linkedin
You’re a self-starter that’s got a hunger to show what you are capable of
You’re enthusiastic and organized
Independent but also a team player
Excellent written and verbal communication skills
Experience with CRM and other sales automation / prospecting tools
You want to develop your career working within the sales in a B2B and B2C technology environment

Meritorious:
Familiarity with the digital marketing or SaaS landscape in Sweden
Driving license

Why Join Leadoo and SalesManago?
Be Part of Something Bigger: Joining Leadoo means being part of SalesManago, a global leader in Customer Data Platforms, giving you access to cutting-edge tools and a vast network.
Flexibility: Enjoy work-from-home options and a strong focus on work-life balance.
Well-being Support: Health care allowance, private occupational health care and access to an online mental health tool to stay at your best
Growth Opportunities: Develop your career with mentorship, sales coaching, professional development programs, and the chance to work with global teams.
Collaborative Culture: Thrive in a start-up-inspired environment with the added support of an international leader.
Global Connection: Attend our annual kick-off event and connect with colleagues from Finland, the UK, Spain, and Poland.

About Leadoo and SalesManago
Leadoo Marketing Technologies has created a powerful conversion platform that helps businesses convert more online sales and leads from their existing website traffic. Trusted by over 1,000 companies worldwide—from global household names to SMBs—we’ve grown rapidly and are now part of SalesManago, one of Europe’s leading Customer Data Platforms. This exciting acquisition strengthens our mission and opens up incredible opportunities for innovation, growth, and collaboration across global markets. Now more than ever, we’re scaling our operations in Finland, where we’ve already built a strong presence with over 200 clients. Join us at this transformative time and be part of a team shaping the future of marketing technologies.
Practical information
Direct recruitment with start as soon as possible Full time 40h/week
Base salary and commission
Office at Högbergsgatan 27, Hybrid work model
The Place is Swedens only Worklife Partner
For those who are looking for a new job, The Place is your safe place. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. Then you will be employed by the client company. We are proud of our great collaborations with a large number of interesting and exciting companies - and that means many career opportunities for you!

Ansök nu

SDR to Leadoo

Läs mer Jan 8
About the Role
As an SDR (sales development representative), you’ll play a key role in driving new business sales for Leadoo that is currently on an exciting journey of expanding in Sweden. You’ll handle the initial phase of scouting the Swedish market, prospecting, pitching and booking meetings for the Account Executive in your team. You’ll also collaborate with the marketing team developing relevant campaigns for your targeted clients, which will be mostly C-level executives.
The main responsibilities of this role will be:
Prospecting: Research and identify B2B companies in Sweden that can benefit from Leadoo’s services.Engaging: Reach out to potential clients via email, LinkedIn, and phone to start meaningful conversations and build rapport.
Maintenance: Maintain and manage your prospect pipeline using their CRM system (HubSpot)
You’ll be collaborating with colleagues in both the Stockholm office located in central Södermalm and at other European offices.
Who you are
We think you could be a great match for the position if you have the following:
At least a High School diploma
Some previous experience in an SDR-role, preferably from a digital/tech-company
Fluency in Swedish and English
Excellent written and verbal communication skills
A strong tech-interest
You’re enthusiastic, goal driven and organized
You’re comfortable with different types of outreach such as phone, email, video and Linkedin
Experience with CRM and other sales automation / prospecting tools

Why Join Leadoo and SalesManago?
Be Part of Something Bigger: Joining Leadoo means being part of SalesManago, a global leader in Customer Data Platforms, giving you access to cutting-edge tools and a vast network
Flexibility: Enjoy work-from-home options and a strong focus on work-life balance.
Well-being Support: Health care allowance, private occupational health care and access to an online mental health tool to stay at your best
Growth Opportunities: Develop your career with mentorship, sales coaching, professional development programs, and the chance to work with global teams.
Collaborative Culture: Thrive in a start-up-inspired environment with the added support of an international leader
Global Connection: Attend our annual kick-off event and connect with colleagues from Finland, the UK, Spain, and Poland

About Leadoo and SalesManago
Leadoo Marketing Technologies has created a powerful conversion platform that helps businesses convert more online sales and leads from their existing website traffic. Trusted by over 1,000 companies worldwide—from global household names to SMBs—we’ve grown rapidly and are now part of SalesManago, one of Europe’s leading Customer Data Platforms. This exciting acquisition strengthens our mission and opens up incredible opportunities for innovation, growth, and collaboration across global markets. Now more than ever, we’re scaling our operations in Finland, where we’ve already built a strong presence with over 200 clients. Join us at this transformative time and be part of a team shaping the future of marketing technologies.
Practical information
Direct recruitment with start as soon as possible Full time 40h/week
Office at Högbergsgatan 27, Stockholm. Hybrid work model
The Place is Swedens only Worklife Partner
For those who are looking for a new job, The Place is your safe place. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. Then you will be employed by the client company. We are proud of our great collaborations with a large number of interesting and exciting companies - and that means many career opportunities for you!

Ansök nu

Säljstöd till uppdrag inom energibranschen

Läs mer Apr 26
Har du erfarenhet av säljstöd och är redo för en spännande roll med stort ansvar och variation? Vi söker nu en strukturerad och självgående person till ett uppdrag där du får vara med och stötta återförsäljare i en pågående systemförändring – samtidigt som du är med och bygger upp en ny säljstödsfunktion från grunden.

OM TJÄNSTEN
I rollen som säljstödskoordinator kliver du in i ett affärsnära team inom energibranschen som just nu genomför ett större byte av affärssystem för sina återförsäljare. Parallellt med detta ska en ny intern säljstödsfunktion etableras – och här kommer du att spela en viktig roll.

Du kommer att vara länken mellan återförsäljarna och den interna organisationen, stötta i systemfrågor, driva förbättringsarbete och strukturera upp dokumentation och informationsflöden. Rollen passar dig som trivs med att ha många kontaktytor och som gillar att skapa ordning, driva saker framåt och bidra med affärsfokus.

Du erbjuds


* En varierad roll där du får kombinera administration, koordinering och affärsutveckling
* Möjlighet att påverka strukturer och arbetssätt i ett pågående förändringsarbete
* Ett sammansvetsat team med hög energi och starkt samarbete
* Placering i moderna lokaler i Stockholm, med viss möjlighet till hybridarbete


ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Stötta återförsäljare i affärssystem för order, planering och fakturering
* Dokumentera och bygga upp intern kunskap om systemet
* Ansvara för informationsflöde till återförsäljare
* Skapa och strukturera försäljningsmaterial, kundportaler och gemensamma servrar
* Samordna affärsutvecklingsinitiativ inom teamet
* Hantera administrativa uppgifter och dagliga interna/externa ärenden


VI SÖKER DIG SOM
- Eftergymnasial utbildning eller motsvarande relevant erfarenhet
- Tidigare erfarenhet av arbete inom säljstöd eller liknande affärsstödjande roll
- Vana att arbeta i affärssystem (order, avtal, prissättning, fakturering, rapporter)
- Mycket goda kunskaper i MS Office
- Mycket god svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Har arbetat med återförsäljare
- Har erfarenhet av att koordinera komplexa uppgifter eller arbeta tvärfunktionellt

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Hjälpsam
- Social
- Respektfull

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från The Place AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från The Place AB .

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 13
Nytt
Vi söker nu en ny stjärna inom kundservice till en av våra uppskattade i Sundbyberg. Här välkomnas du till en varm och härlig arbetsplats med högt i tak och en bra team-känsla. Andra fördelar är 37,5 timmars arbetsvecka, fri parkering, tillgång till gym i lokalen samt aktivitetsrum med exempelvis pingisbord.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående. Du kommer att arbeta som konsult via oss på The Place och vara placerad på vårt kunds kontor i Rissne, Sundbyberg. Arbetstider, kontorstider, mån-fre.
Om rollen Rollen som kundservicemedarbetare innebär ett ansvar för hanteringen av frågor från företagets kunder och återförsäljare. Du kommer att hantera ärenden via telefon, mejl och i deras ärendehanteringssystem. De vanligaste frågorna som brukar inkomma är frågor kring fakturor, avtal och betalningar. Här kommer du tillhöra ett härligt team på ca 10 personer där ni tillsammans säkerställer en hög servicenivå och du kommer även att samarbeta med närliggande avdelningar för att leverera service i toppklass!
Vad vi tror att du har gjort tidigare För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du tidigare har arbetat med kundservice och att du haft telefonen som ditt främsta verktyg. Du trivs med att arbeta i system, är noggrann och kan ta dig an arbetsuppgifter på ett självständigt sätt. Du är också resultatinriktad med en ambition att alltid leverera god kvalitet och service. Du är medveten om vikten av struktur och har ett öga för detaljer. För att passa in i teamet är det också viktigt att du är en person som är positiv, omtänksam, ödmjuk och har lätt för att samarbeta med andra.
Följande bakgrund ser vi som lämplig:
• Några års erfarenhet inom kundservice
• Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• Gymnasieexamen med ekonomisk inriktning eller likvärdigt är meriterande
• Det är meriterande om du har erfarenhet inom bank, försäkring eller finans
Låter det här som något som passar dig? Sök rollen! Vi tar emot ansökningar löpande.
The Place – Where happy work happens 
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Juniora Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 9
Om rollen
Vår kund söker efter juniora kundservicemedarbetare som kommer att spela en central roll i att ge professionell service och vägledning till deras kunder. Kundservicefunktionen fungerar som en förlängning av de lokala verksamheterna och hanterar inkommande samtal samt bokningar.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att:
Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd.
Boka tider och guida kunder baserat på deras behov.
Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse
Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor.

Tjänsten är på plats och är belägen i nybyggda lokaler i Stockholm.
Vem är du?
Vi söker efter dig som är i början av din karriär och brinner för att leverera en god service.
Kvalifikationer
För att lyckas i tjänsten ser vi gärna att du:
Trivs med kundkontakt och bemöter människor professionellt och lyhört.
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem.
Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser.
Har en positiv och lösningsorienterad inställning.

Här erbjuds du en modern och trivsam arbetsmiljö i nybyggda lokaler och blir en del av ett engagerat team där samarbete och trivsel är i fokus.
Skicka in din ansökan redan idag, då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 6
Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder som söker efter kundservicemedarbetare. Därför söker vi nu dig som trivs att arbeta med människor och som brinner för att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Detta är en generell och proaktiv annons för inkommande förfrågningar, både på heltid och deltid.
Om rollen som kundservicemedarbetare
Inom serviceområdet finns det många olika typer av jobb i många olika typer av branscher. Gemensamt för roller inom serviceyrket du är företagets ansikte utåt och kundernas första kontakt. Du ansvarar för kundupplevelsen och ser till att inkommande ärenden hanteras från start till slut.
Exempel på arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare:
Besvara frågor och lösa problem via telefon, mail, chatt och sociala medier
Registrera nya kunder
Ta emot beställningar, order, bokningar och reklamationer
Administration och fakturahantering

Vem vi tror att du är:
För att trivas och lyckas i rollen som kundservicemedarbetare spelar dina personliga egenskaper en stor roll. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är duktig på att kommunicera och är lyhörd inför kundernas behov. Du motiveras av att ge god service och får en liten extra kick när du känner att du hjälpt någon annan och löst deras eventuella problem. Självklart är också ett sinne för detaljer och noggrannhet viktigt för dig som är intresserad av roller inom kundservice då du kommer att ha många kontaktytor och ofta hanterar flera ärenden parallellt.
Din bakgrund kan exempelvis vara:
Tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst via telefon, mail, chatt och sociala medier
Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande exempelvis i butik eller restaurang
Goda data- och systemkunskaper, Officepaketet mm.
Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift
Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift
God teknisk förståelse är ofta meriterande

Hur går processen till?
Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom Back-Office och Customer Service. För dig som går vidare i processen kan nästa steg bli att du får ett mail med en förfrågan om att besvara några korta videofrågor och/eller en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor. I ett nästa steg blir det ett digitalt eller fysiskt möte på vårat kontor i centrala Stockholm. Vi använder oss även av testverktyg och genomför personlighetstest och logisktest i många av våra processer.
Kan ni garantera mig ett jobb?
Vi gör vårt yttersta för att matcha rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hjälpa så många som möjligt att hitta sitt drömjobb, men vi kan tyvärr inte garantera något.
Detta är en generell och proaktiv annons, och vi får in nya uppdrag löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan – spännande möjligheter kan dyka upp när som helst!
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Flerspråkiga kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 24
Hallå där! Just nu söker vi språkkunniga personer till framtida uppdrag inom kundservice hos olika spännande företag runt om i Stockholm. Har du ett gott öga för service och ett öra för finska, norska eller danska? Perfekt - läs vidare!
Vad är det för jobb?Det här är en proaktiv jobbannons, vilket betyder att vi inte har en tjänst till ett specifikt företag – än. Däremot vet vi att efterfrågan på nordisktalande kundservicemedarbetare ökar, så vi vill ligga steget före och hitta dig som är redo när rätt uppdrag dyker upp.
Typiska arbetsuppgifter inom kundservice kan vara att hjälpa kunder med beställningar och fakturor, svara på inkommande samtal och mail, registrera ordrar och sköta allmän administration.
Vem är du?Vi tror att du gillar att göra det där lilla extra för dina kunder och kollegor. Du är nyfiken, noggrann och gillar att samarbeta. Du är också trygg i att kommunicera – både muntligt och skriftligt – och har en professionell ton oavsett vem du pratar med.
Du har antagligen jobbat inom kundservice eller något serviceyrke tidigare, men viktigast är att du gillar att hjälpa andra och att du behärskar minst ett av dessa språk flytande: norska, finska eller danska. Du behöver också förstå svenska både i tal och skrift.
Bonus om du även......har koll på Officepaketet ...har jobbat i ett affärssystem tidigare ...är självgående och lösningsorienterad
Kan vi garantera dig ett jobb?Vi är ärliga: nej, vi kan inte lova dig något jobb. Men vi vet att språkkunniga personer som du är eftertraktade – och vi vill vara snabba på bollen när rätt möjlighet dyker upp som passar dina kompetenser. 
Skicka in din ansökan idag Låt oss hjälpa dig hitta ett uppdrag där dina språkkunskaper kommer till sin rätt. Ansök idag!

Ansök nu

Dansktalande Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Deltid + Sommar...

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 24
NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för deltidsjobb samt heltid under sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både danska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place.
NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör.
Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den danska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer.
Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system.
Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma
Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor.
Dina kvalifikationer • Flytande i danska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana
Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen
Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt!
Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners.
Uppdragets omfattning • Tjänsten är på deltid under terminen och heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti). Dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place.
Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om NordicInfu Care NordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal.
Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö.
The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu