Stockholm: Administratör | Stockholm | Manpower

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör | Stockholm | Manpower i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Vi söker en administratör som kan stötta vår kund i det dagliga arbetet, både med administrativa uppgifter och enklare tekniska insatser. Det här är en varierad roll som passar dig som är självgående, organiserad och trivs med att ha många saker på gång samtidigt. Vår kund sitter i trevliga lokaler mitt i centrala Stockholm, och vi söker någon som kan börja omgående - så vänta inte med att skicka in din ansökan!

I denna tjänst kommer du att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Manpower men arbetar på plats hos vår kund i Stockholm.

Du kommer att vara en viktig del av det dagliga arbetet hos vår kund, som sitter i ljusa och trevliga lokaler vid Karlaplan. Uppdraget startar omgående och pågår initialt i cirka 6 månader, med möjlighet till förlängning.

I rollen ingår bland annat

* offertförfrågningar
* dialog med leverantörer
* inköp och orderregistrering
* leveranskontroll
* dokumentation samt uppföljning
* upprätthållande av supportavtal
* delta vid möten för att ta mötesanteckningar
* utföra allmänna kontorsuppgifter

Vi söker dig som kan starta omgående och uppdraget löper till en början under ca 6 månader med chans till förlängning. Kunden sitter i lokaler vid Karlaplan.

För att lyckas i rollen så krävs

* högskoleutbildning om minst 180 HP inom teknik eller ekonomi (eller likvärdigt)
* minst tre års erfarenhet med liknande arbetsuppgifter
* goda kunskaper i system (gör det tydligt i CV vilka system du arbetat i)
* goda kunskaper i Officepaketet
* goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Meriterande är också om du tidigare arbetat inom statlig myndighet eller offentlig verksamhet.

Sök tjänsten idag!

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Eriksson via e-post: Alexandra.Eriksson@manpower.se. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Som konsult hos oss får du en personlig konsultchef som finns där för dig och tillsammans arbetar ni för att du ska utvecklas i din yrkesroll.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som

Nedan visas andra jobb i Stockholm som .

Servicerådgivare till Torvalla Bil Värmdö

Läs mer Apr 28
Vill du arbeta på en traditionell allbilsverkstad så är denna tjänst inget för dig, men vill du vara med oss på resan framåt, läs då vidare. Vår bransch står inför en expansiv digital utveckling där vi, kunder och bilar ständigt förändras. Vi söker nu en servicerådgivare som tillsammans med oss på Torvalla Bil Värmdö vill vara med på resan!
Rollen som servicerådgivare Tjänstens huvudsakliga arbetsuppgift är att vårda och ta hand om våra kunder som kontaktar oss på eftermarknaden fysiskt på anläggningen, via telefon eller via våra digitala kanaler. Som servicerådgivare ansvarar du för att våra kunder får högsta service. Du sammanställer kundens behov och ser till att underlaget hanteras korrekt. På Torvalla Bil Värmdö säljer vi förutom KIA även Subaru och begagnade bilar. Vi är en renommerad och välkänd aktör i Nacka/Värmdö regionen. På eftermarknaden är vi ett glatt team med 24 kollegor som bland annat består av mekaniker/tekniker, reservdelspersonal och servicesäljare. Vi har även ett tätt samarbete med försäljningsavdelningen. Tillträdesdag omgående enligt överenskommelse. Tjänsten är heltid med 6 månader provanställning. Arbetstiderna är dagtid 40 timmars arbetsvecka.
Du som söker till oss För att trivas i rollen som servicerådgivare är du en positiv person som drivs av att leverera service i toppklass. Du är kommunikativ och har lätt för att skapa goda relationer och samarbeta med dina kollegor. Med ett systematiskt arbetssätt säkerställer du att vi levererar det vi kommit överens om till kund. För att lyckas väl i rollen är du lösningsorienterad och hanterar enkelt olika typer av arbetssituationer. Du trivs bra med självständigt arbete och har lätt att lära dig nya digitala verktyg och program. Krav för tjänsten • B-körkort (manuell)
• Flytande svenska och goda kunskaper i engelska både tal och skrift
• Minst ett års erfarenhet inom bilbranschen och meriterande om tidigare i samma yrkesroll
• Dator och systemvana – affärssystem för verkstad, Cabas, reservdelskataloger & GA-system
• Grundläggande fordonskunskap
Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en viktig, social och varierad roll i ett stabilt familjeföretag där vi behandlar alla lika. Du kommer att arbeta både självständigt och i grupp där vi hjälper varandra för att tillsammans skapa goda resultat med nöjda kunder i fokus. Den familjära känslan genomsyrar vår kultur tillsammans med vår värdegrund som grundpelaren.
För oss är det viktigt att alla som jobbar hos Torvalla bil mår bra, därför erbjuder vi friskvårdsbidrag men även andra förmåner som rikskort och förmånliga rabatter. Du ges utrymme att växa i rollen och få mer kunskap tillsammans med oss genom utbildning, stöttning och samarbete.
Ansökan Varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Jimmy Suneson, eftermarknadschef, på Jimmy.Suneson@Torvallabil.se. Observera att ansökan sker via vår hemsida, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

Ansök nu

Utredare / Administratör till Ellevio!

Läs mer Apr 10
Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Våra värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt vi gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör vi energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar vi förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. Vi förbättrar därigenom livskvaliteten i nära 960 000 hem och företag och för samhället i stort.
Din roll
Du kommer i rollen som utredare tillhöra gruppen Kundavtal. Du blir en av flera utredare och kommer att arbeta administrativt med olika typer av ärenden inom flytt- och leverantörsbytesprocesserna. I det dagliga arbetet kommer du bland annat teckna elnätsavtal, göra utredningar gällande kundinformation, ta fram rapporter/statistik och arbeta med avvikelsehantering. Rollen innebär även att ha kontakt med fastighetsägare, elhandelsbolag och samarbetspartners via mail och telefon. I ditt arbete ingår att samarbeta med kollegorna i teamet och i andra delar av organisationen. Du kan också involveras i pågående utvecklings- och processförbättringsarbete.
Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos Ellevio.   
Önskat startdatum: omgående Omfattning: Heltid, kontorstider Placering: Valhallavägen, Stockholm (möjligheter att arbeta hemifrån cirka 2 dagar i veckan) Anställningsform: konsultuppdrag till årsskiftet med chans till förlängning   
Din profil
Vi ser gärna att du som söker har tidigare administrativ erfarenhet. Du har exempelvis arbetat som handläggare eller utredare innan, gärna i kombination med någon tidigare kundfokuserad roll. Du har god tidigare systemvana. Det är meriterande ifall du har en akademisk examen.
Du besitter en hög social kompetens och håller gärna i kontakter med såväl kunder som kollegor. Du är även en skicklig och självgående problemlösare med god analytisk förmåga. Vi sätter värde på din förmåga att ta initiativ och att agera som en hjälpsam lagspelare i teamet. Du har ett positivt förhållningssätt samt är strukturerad och effektiv i arbetet. Dessutom uttrycker du dig mycket väl i svenska och engelska (tal och skrift). Det är viktigt att du bidrar med ditt personliga ledarskap där noggrannhet och hög servicekänsla är ledorden. För slutkandidat utförs bakgrundskontroll. Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag!

Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. 
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. 
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Customer Service Agent till branschledande företag

Läs mer Apr 7
Om rollen
Vi söker nu en engagerad Customer Service Agent till kundserviceteamet Business Domestic för vår kunds räkning. I det här teamet ligger det fokus på företagets risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Företaget värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet.
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir initialt anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget, med möjlighet till överrekrytering.
Arbetsuppgifter
Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar företaget efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt.
Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar:
Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna.
Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare.
Support för företagets tjänster och produkter.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system.
Telefonvana
God dator- och systemkunskap. Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö.
Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift
Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor
En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation
Vi söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen.


Meriterande
Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat
Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans
Arbetat i Salesforce

Övrig information
Start: 19:e maj 2025
Plats: Solna (hybrid men minst två dagar på kontoret i veckan)
Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare genom att maila till julia.paulin@bravura.se eller ringa till nummer +46 72-143 91 82. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu

Customer Service Agent till Dun & Bradstreet

Läs mer Apr 14
Om rollen
Vi söker nu en engagerad Customer Service Agent till kundserviceteamet Business Domestic hos Dun & Bradstreet. I det här teamet ligger det fokus på företagets risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet.
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir initialt anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dun & Bradstreet, med möjlighet till överrekrytering.
Om företaget
Dun & Bradstreet är ett globalt företag som tillhandahåller data, analyser och insikter för att hjälpa andra företag att fatta informerade beslut. Med en lång historia inom affärsinformation är företaget särskilt känt för sin omfattande databas över företag världen över, samt sitt arbete med kreditvärdering, riskbedömning och affärsanalys.
Företaget värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem.
Arbetsuppgifter
Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt.
Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar:
Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna.
Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare.
Support för företagets tjänster och produkter.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system.
Telefonvana
God dator- och systemkunskap. Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö.
Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift
Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor
En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation
Vi söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. 


Meriterande
Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat
Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans
Arbetat i Salesforce

Övrig information
Start: 19:e maj 2025
Plats: Solna (hybrid men minst två dagar på kontoret i veckan)
Lön: Enligt överenskommelse 
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare genom att maila till julia.paulin@bravura.se eller ringa till nummer +46 72-143 91 82. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu

Handläggare

Läs mer Mar 27
Om företaget
Vår kund är en av Sveriges ledande aktörer inom försäkrings- och trygghetslösningar. Med en stark värdegrund och ett fokus på kundens bästa arbetar de för att skapa långsiktiga och hållbara lösningar för både privatpersoner och företag. Företaget är känt för sin stabilitet, sitt engagemang för samhällsansvar och sin inkluderande arbetsmiljö.
Om rollen
Som handläggare kommer du att arbeta med anslutning och avslut av arbetsgivare som tecknar eller avslutar kollektivavtal. Du kommer även att hantera inkommande mejl i gruppmejllådor, uppdatera adressuppgifter samt bemanna en telefonslinga.
I dag består teamet av tre personer, och du kommer att arbeta i en strukturerad miljö där noggrannhet och service står i fokus.
Kvalifikationer 1-3 års erfarenhet av administrativt arbete
God kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift
Förmåga att arbeta strukturerat och noggrant
Erfarenhet av att hantera kundkontakter via mejl och telefon är meriterande
Om dig
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Du trivs med administrativa arbetsuppgifter, har en god kommunikativ förmåga och arbetar lösningsorienterat. Som person är du ansvarstagande, självgående och samarbetar väl med andra för att skapa en positiv arbetsmiljö.
Startdatum: 28 april 2025 Slutdatum: 31 december 2025 Omfattning: 100% Plats: Stockholm (25% remote) Språk: Svenska
För att bli aktuell för rollen krävs ett godkänt utdrag ur Polisens belastningsregister eller motsvarande kontroll för konsulter hemmahörande i annat land.
Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Manpower AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Manpower AB .

Säljare 50% | Lex Navigate | Stockholm

Telefonförsäljare
Läs mer Maj 13
Nytt
Är du en erfaren säljare som trivs i en snabb och dynamisk miljö? Vi på Manpower söker nu en handlingskraftig och flexibel säljare på halvtid till ett spännande konsultuppdrag hos Lex Navigate med kontor i centrala Stockholm. Här får du chansen att bygga upp säljverksamheten och bidra till bolagets tillväxt. Uppdraget passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill kombinera det med ett utvecklande deltidsuppdrag. Välkommen med din ansökan redan idag!

Ort: Stockholm
Start: Omgående
Omfattning: Deltid (ca 50 %), flexibla arbetstider under kontorstid

Om jobbet som Säljare

Som säljare hos Lex Navigate kommer du att spela en nyckelroll i att bygga upp och driva företagets säljverksamhet. Du arbetar nära ledningen och får utrymme att påverka både strategi och genomförande. Rollen är varierad och passar dig som gillar att ta initiativ, arbeta självständigt och trivs i ett omväxlande tempo. Du kommer även att bidra till företagets synlighet genom vissa marknadsföringsinsatser.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Mötesbokning och uppföljning
* Kundbearbetning och prospektering
* Bidra till ökad synlighet genom marknadsföringsaktiviteter
* Identifiera och driva nya affärsmöjligheter
* Andra uppgifter kan tillkomma beroende på behov och kompetens

Den vi söker

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Du är en do:er som får saker att hända, är lyhörd och prestigelös. Du trivs i en omväxlande arbetsmiljö och där arbetsuppgifterna är varierande. Du är flexibel, snabb i tanken och har lätt för att anpassa dig till nya arbetssätt.

Vi ser gärna att du:

* Har ett par års erfarenhet av försäljning
* Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %
* Är handlingskraftig, lyhörd och självgående
* Är prestigelös, flexibel och trivs i en föränderlig miljö
* Har intresse för marknadsföring och kommunikation

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Vid frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Luokkamäki via mail hanna.luokkamaki@manpower.se.

Ansök nu

Läkemedelsoperatör till Octapharma Arlandastad

Operatör läkemedelstillverkning
Läs mer Maj 12
Octapharma söker nu en konsult till sitt Logistikcenter i Arlandastad för att stärka sitt team inom Single Donation Control (SDC). I rollen som operatör kommer du att arbeta med att säkerställa att fryst blodplasma kontrolleras och scannas korrekt innan den skickas vidare till produktion. Är du en noggrann och engagerad person med erfarenhet av att arbeta i grupp? Ta chansen att bidra till ett livsviktigt arbete och ansök idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Octapharma. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Octapharma.



Arbetsbeskrivning

Som operatör inom Single Donation Control (SDC) på Octapharmas Logistikcenter i Arlandastad kommer du att spela en viktig roll i processen för att säkerställa kvaliteten på blodplasma.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:

*

Kontroll och hantering av fryst blodplasma: Du kommer att arbeta med att scanna in och kontrollera varje försändelse av blodplasma mot en databas. Detta säkerställer att plasman är korrekt och redo för vidare distribution.
* Samarbete inom teamet: Arbetet sker i ett sammansvetsat team där alla har en viktig roll för att säkerställa en effektiv och säker arbetsprocess. Du kommer att arbeta nära andra operatörer och stödjas av en handledare för att snabbt komma in i arbetet och lära dig processerna.
* Arbete med IT-system: Du kommer att använda olika IT-system för att skanna och registrera information om varje försändelse, vilket kräver grundläggande IT-kunskaper.



Övrigt

Placeringsort: Arlandastad

Arbetstider: Måndag-fredag 7.00-15.35

Start: Juni, t.o.m. december 2026



Vad vi söker hos dig

* Truckkort A1-A4 samt b1-b3
* Fullgjord gymnasial utbildning
* Grundläggande IT-kunskaper
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift



Truckkort B1-B4 samt erfarenhet av att köra skjutstativ (b3) är starkt meriterande. Vi ser gärna att du är en engagerad, motiverad och driven person med erfarenhet av att arbeta i grupp.

Vad kan Manpower erbjuda dig?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Hur du ansöker

Vi intervjuar löpande för tjänsten, så ansök redan idag! Du ansöker till tjänsten genom att klicka på "ansök". Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Filippa Sääker via e-post: filippa.Saaker@manpower.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Teknisk lagerarbetare till kund i Jordbro | Sommarjobb

Lagerarbetare
Läs mer Maj 12
Har du intresse för datorer och teknik? Då kan det vara dig vi söker till sommarjobbet som teknisk lagermedarbetare till vår kund i Jordbro! Uppdraget sträcker sig över sommaren och passar dig som uppskattar att jobba både fysiskt och mer administrativt. Skicka in din ansökan till oss på Manpower redan idag!

Det här är ett konsultuppdrag som varar under sommaren mellan juni och augusti. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund i Jordbro.

Jobbet som teknisk lagerarbetare innebär

I den här rollen kommer du att arbeta med att förbereda elektroniska produkter som datorer och telefoner inför leverans till kund. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att utföra konfigurationer av datorer och telefoner, installation av program och kvalitetskontroller. Du kommer att arbeta på ett stort och spännande företag i Jordbro som är verksamt inom logistikbranschen och uppdraget kommer att vara över sommaren med start i slutet på juni fram till sista augusti.

Övrigt

Placeringsort: Jordbro, södra Stockholm

Arbetstider: Dagtid, vardagar

Anställningsform: Behovsanställning juni, juli & augusti. Du behöver vara tillgänglig för att jobba heltid under perioden.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta administrativt med konfigurationer, installation och kvalitetskontroller. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Vi söker dig som

* Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
* Är tillgänglig att jobba hela sommaren (juni, juli och augusti)
* Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
* Har ett tekniskt intresse/tekniskt lagd

I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.



Vad erbjuder Manpower?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Hur söker jag jobbet?

Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hedda Seebass Svensson via e-post: hedda.seebass.svensson@manpower.se

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Lagerarbetare till DHL Freight i Västberga | Extrajobb Natt

Lagerarbetare
Läs mer Maj 8
Vill du arbeta extra hos en av världens ledande logistikleverantörer? Då har vi extrajobbet för dig! Vi söker nu lagerarbetare till DHL Freight i Västberga för ett extrajobb inom lager och logistik. Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb med konkurrenskraftig lön som du kan kombinera med dina studier. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbetar på plats hos DHL Freight i Västberga.

Hur är det att jobba som lagerarbetare?

Som lagerarbetare på DHL Freight kommer du att arbeta med pakethantering samt lastning och lossning av gods. Det är ett fysiskt krävande arbete där du bland annat sorterar tunga paket och säkerställer att de hanteras effektivt och säkert. Du kommer att arbeta i ett högt tempo och vara en del av ett team där samarbete och noggrannhet är avgörande för att godset ska nå sin destination i tid. För att trivas i rollen bör du vara van vid eller tycka om att arbeta fysiskt och vara beredd på att ta dig an utmanande arbetsuppgifter som kräver både styrka och uthållighet.



Övrigt

Placeringsort: Västberga

Start: Omgående

Arbetstider: Natt vardagar, kl 23.00-07.30



Är du rätt person för jobbet?

Vi söker dig som är en driven och effektiv lagspelare med en stark arbetsmoral. Du trivs i ett högt tempo, arbetar noggrant även under tidspress och har en positiv inställning till nya utmaningar. Med din initiativförmåga och ansvarskänsla bidrar du till en smidig och effektiv arbetsprocess. Om du gillar att arbeta fysiskt och har en lösningsorienterad inställning, kommer du att passa perfekt hos oss!

Krav för tjänsten

* En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - tex studier, deltidsjobb, F-Skattsedel etc
* Truckkort A1-A4 samt B1-B3
* Lagererfarenhet
* God fysik
* Flytande svenska i tal och skrift



Meriterande

* Körkort
* Truckerfarenhet

I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.

Vad kan Manpower erbjuda dig?

Som konsult hos Manpower har du alla möjligheter att forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och dina önskemål. Vi samarbetar med många populära arbetsgivare och kan öppna dörrarna till nya, spännande uppdrag. Du får en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Hur söker jag jobbet?

Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hedda Seebass Svensson via e-post: hedda.seebass.svensson@manpower.se

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Lagerarbetare till DHL Express i Västberga | Extrajobb

Lagerarbetare
Läs mer Maj 8
Vill du vara en del av ett globalt logistikföretag där varje dag bjuder på nya utmaningar? Vi på Manpower söker nu terminalarbetare till DHL Express Västberga på morgon- och kvällsskiftet. Hos DHL Express får du vara en del av ett världsledande team som ser till att paket kommer fram i tid - både lokalt och globalt. Tillsammans jobbar vi för att säkerställa att alla logistiska processer flyter på smidigt och effektivt.

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och DHL. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden.

Vad du kommer att göra

Som terminalarbetare på DHL Express Västberga kommer dina arbetsuppgifter vara både varierande och dynamiska. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

* Sortera och hantera paket
* Arbeta med tullagerhantering
* Säkerställa att arbetsplatsen är organiserad och effektiv
* Samarbeta med ditt team för att bibehålla ett smidigt flöde
* Hantera tunga lyft vid behov

Övrig information

Placeringsort: Västberga

Arbetstider: Måndag 05.45-08.45. Tisdag-fredag 06.45-9.45. Det finns även möjlighet att arbeta kvällsskift 16.30-20.30.

Anställningsform: Behovsanställning, du bör kunna jobba 4-5 pass i veckan

Vem är du?

Du är en person som gillar att arbeta snabbt och effektivt. Du är självgående, har god samarbetsförmåga och trivs i en dynamisk och flexibel arbetsmiljö. Du är lösningsorienterad och kan hantera de utmaningar som uppstår i en snabbväxande logistikverksamhet. Du gillar att jobba tillsammans med andra för att nå gemensamma mål och ser alltid till att leverera bästa resultat.

Vi söker dig som

För att passa för denna tjänst ser vi att du:

* Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (studier, annat jobb, pension, elitidrott eller eget företag)
* Är i god fysisk form och trivs i ett högt arbetstempo
* Är lösningsorienterad och har bra koordinationsförmåga
* Har gymnasieutbildning
* Talar och skriver både svenska och engelska flytande

Truckkort är meriterande, men inget krav.

I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.



Vad erbjuder Manpower?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Hur söker jag jobbet?

Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hedda Seebass Svensson via e-post: hedda.seebass.svensson@manpower.se

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu