Stockholm: Servicerådgivare till bilåterförsäljare i norra Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicerådgivare till bilåterförsäljare i norra Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Är du en person som brinner för service och är redo att ta en bilåterförsäljares viktigaste roll? Välkommen med din ansökan!
Arbetsuppgifter Som servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder på telefon vid inbokning av tider, samt vid inlämning och utlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda, då du kommer att vara verkstadsdelens ansikte utåt.  Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av ett service krävande yrke sedan tidigare. Du har en känsla för vad god service och kundbemötande innebär. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är att du har ett effektivt arbetssätt, kan ta egna initiativ samt vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Samt att du är en person som alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar.
Krav på B- körkort.
Kan uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift.
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av bilbranschen.

Detta är en tjänst på heltid, där arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag-fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket goda chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 076-009 77 46. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundmottagare/Verkmästare, bilverkstad

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundmottagare/Verkmästare, bilverkstad.

Reservdels ansvarig till auktoriserad verkstad - Västberga

Läs mer Maj 2
Är du en erfaren Reservdelsperson med en stark känsla för service? Då kan du vara den person vi letar efter till vår kund  i Västberga! Vi söker en engagerad individ som trivs i en fin arbetsmiljö och vill vara en del av vårt team av duktiga tekniker och mekaniker och fortsätta utvecklingen tillsammans med oss.
Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos vår kund.
Om tjänsten
Som Reservdels ansvarig hos vår kund så kommer du vara ansiktet utåt för företaget. Du kommer assistera deras privat kunder likväl företagskunder. Som reservdels ansvarig så har du huvudansvaret för grossist försäljning. 
Till vardagen ingår arbetsuppgifter så som för plock till mekaniker, godsmottagning och inventeringar.
Kvalifikationer
3-5 års erfarenhet som Reservdelsperson
Körkort B
Meriterande om du har jobbat inom fordonsbranschen tidigare.
Kobra kunskaper är ett krav.

Din profil
Vi söker dig som brinner för service. Att ta hand om sina kunder och vara tydlig i kommunikationen ska vara A & B för dig. Vi ser gärna att du har jobbat i bilbranschen tidigare eller haft ett liknade jobb med dokumenterad erfarenhet.
Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Sebastian på 0702764869 eller via mail: sebastian.strom@fordonsakademin.se. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Fordonsakademin
Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.
Värderingar
Vi drivs av att matcha ihop arbetssökanden med företag och ämnar att utveckla varje individ utifrån deras specifika behov. Vår målsättning är att kompetenshöja fordonsbranschen. Genom personlig vägledning, engagerade medarbetare och professionella processer strävar vi efter att ständigt vara en ledande aktör inom området.

Ansök nu

Servicerådgivare/Prissättare till bilåterförsäljare i Stockholm

Läs mer Apr 28
Starfinder AB rekryterar nu i samarbete med en auktoriserad bilåterförsäljare i norra Stockholm. Har du erfarenhet av rollen som servicerådgivare eller prissättare? Gillar du struktur, ansvar och att få saker att flyta – samtidigt som du kan hugga i där det behövs? Då kan det här vara helt rätt för dig.
I den här rollen får du ta ett helhetsgrepp om flödet mellan verkstad, kund och administration. Du kommer att arbeta nära både mekaniker och rådgivare, där du stöttar vid behov och ser till att allt blir gjort på ett korrekt, effektivt och kvalitativt sätt. Genom att bidra med din struktur och ansvarstagande får du en central roll i att hålla verksamheten flytande och leverera bästa möjliga kundupplevelse.
Om rollen Du kommer ha ansvar för prissättning av jobb och hantering av försäkringsärenden, samt säkerställa att fakturor skickas i tid. Genom att ha koll på detaljerna och förstå helheten bidrar du direkt till ett starkt ekonomiskt resultat.
Bransch relaterade system är mycket meriterande – särskilt om du tidigare jobbat med Kobra Automater eller Cabas. Men viktigast är din inställning: här hjälper vi varandra och gör det som behövs, oavsett om det står i arbetsbeskrivningen eller inte.
Vi söker dig Du har med fördel arbetat i liknande roll i minst några år och trivs när det är ordning och reda. Du är prestigelös, ansvarstagande och tycker att det är självklart att göra det lilla extra. Det är lika viktigt att du är strukturerad och administrativt stark som att du är en god lagspelare.
Vi tror att du:
Har erfarenhet som servicerådgivare eller prissättare inom fordonsbranschen
Är noggrann, självgående och har lätt för att prioritera
Trivs med att arbeta i system och har god IT-vana
Har B-körkort
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift

Att vara en trygg och lösningsorienterad kontakt för både kollegor och kunder är en stor del av din vardag. Du bidrar med energi till teamet och är en sådan person som gör att allt känns lite enklare.
Arbetstider
Du blir en del av en verksamhet där det är högt i tak och korta beslutsvägar. Här satsar vi på att du ska må bra och utvecklas. Måndag till fredag, antingen 07.00–16.00 eller 08.00–17.00, rullande schema. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, personalrabatter, kollektivavtal och löpande kompetensutveckling.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 070-0744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar tas endast emot via annonsen.    Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Engagerad Servicerådgivare/Prissättare sökes till väletablerad bilverkst...

Läs mer Apr 15
Starfinder AB rekryterar nu i samarbete med en auktoriserad bilåterförsäljare i norra Stockholm. Har du erfarenhet av rollen som servicerådgivare eller prissättare? Gillar du struktur, ansvar och att få saker att flyta – samtidigt som du kan hugga i där det behövs? Då kan det här vara helt rätt för dig.
I den här rollen får du ta ett helhetsgrepp om flödet mellan verkstad, kund och administration. Du kommer att arbeta nära både mekaniker och rådgivare, där du stöttar vid behov och ser till att allt blir gjort på ett korrekt, effektivt och kvalitativt sätt. Genom att bidra med din struktur och ansvarstagande får du en central roll i att hålla verksamheten flytande och leverera bästa möjliga kundupplevelse.
Om rollen Du kommer ha ansvar för prissättning av jobb och hantering av försäkringsärenden, samt säkerställa att fakturor skickas i tid. Genom att ha koll på detaljerna och förstå helheten bidrar du direkt till ett starkt ekonomiskt resultat.
Bransch relaterade system är mycket meriterande – särskilt om du tidigare jobbat med Kobra Automater eller Cabas. Men viktigast är din inställning: här hjälper vi varandra och gör det som behövs, oavsett om det står i arbetsbeskrivningen eller inte.
Vi söker dig Du har med fördel arbetat i liknande roll i minst några år och trivs när det är ordning och reda. Du är prestigelös, ansvarstagande och tycker att det är självklart att göra det lilla extra. Det är lika viktigt att du är strukturerad och administrativt stark som att du är en god lagspelare.
Vi tror att du:
Har erfarenhet som servicerådgivare eller prissättare inom fordonsbranschen
Är noggrann, självgående och har lätt för att prioritera
Trivs med att arbeta i system och har god IT-vana
Har B-körkort
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift

Att vara en trygg och lösningsorienterad kontakt för både kollegor och kunder är en stor del av din vardag. Du bidrar med energi till teamet och är en sådan person som gör att allt känns lite enklare.
Arbetstider
Du blir en del av en verksamhet där det är högt i tak och korta beslutsvägar. Här satsar vi på att du ska må bra och utvecklas. Måndag till fredag, antingen 07.00–16.00 eller 08.00–17.00, rullande schema. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, personalrabatter, kollektivavtal och löpande kompetensutveckling.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 070-0744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar tas endast emot via annonsen.    Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicerådgivare/Prissättare till bilåterförsäljare i Stockholm

Läs mer Apr 16
Starfinder AB rekryterar nu i samarbete med en auktoriserad bilåterförsäljare i norra Stockholm. Har du erfarenhet av rollen som servicerådgivare eller prissättare? Gillar du struktur, ansvar och att få saker att flyta – samtidigt som du kan hugga i där det behövs? Då kan det här vara helt rätt för dig.
I den här rollen får du ta ett helhetsgrepp om flödet mellan verkstad, kund och administration. Du kommer att arbeta nära både mekaniker och rådgivare, där du stöttar vid behov och ser till att allt blir gjort på ett korrekt, effektivt och kvalitativt sätt. Genom att bidra med din struktur och ansvarstagande får du en central roll i att hålla verksamheten flytande och leverera bästa möjliga kundupplevelse.
Om rollen Du kommer ha ansvar för prissättning av jobb och hantering av försäkringsärenden, samt säkerställa att fakturor skickas i tid. Genom att ha koll på detaljerna och förstå helheten bidrar du direkt till ett starkt ekonomiskt resultat.
Bransch relaterade system är mycket meriterande – särskilt om du tidigare jobbat med Kobra Automater eller Cabas. Men viktigast är din inställning: här hjälper vi varandra och gör det som behövs, oavsett om det står i arbetsbeskrivningen eller inte.
Vi söker dig Du har med fördel arbetat i liknande roll i minst några år och trivs när det är ordning och reda. Du är prestigelös, ansvarstagande och tycker att det är självklart att göra det lilla extra. Det är lika viktigt att du är strukturerad och administrativt stark som att du är en god lagspelare.
Vi tror att du:
Har erfarenhet som servicerådgivare eller prissättare inom fordonsbranschen
Är noggrann, självgående och har lätt för att prioritera
Trivs med att arbeta i system och har god IT-vana
Har B-körkort
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift

Att vara en trygg och lösningsorienterad kontakt för både kollegor och kunder är en stor del av din vardag. Du bidrar med energi till teamet och är en sådan person som gör att allt känns lite enklare.
Arbetstider
Du blir en del av en verksamhet där det är högt i tak och korta beslutsvägar. Här satsar vi på att du ska må bra och utvecklas. Måndag till fredag, antingen 07.00–16.00 eller 08.00–17.00, rullande schema. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, personalrabatter, kollektivavtal och löpande kompetensutveckling.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 070-0744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar tas endast emot via annonsen.    Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Starfinder AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Starfinder AB .

Servicetekniker för kvällsarbete i norrort

Servicetekniker, maskin
Läs mer Maj 13
Nytt
Om företaget Vi söker en händig och teknisk person till en av Sveriges ledande maskinuthyrare. Företaget förser dagligen den svenska bygg- och anläggningsbranschen med bland annat maskiner, verktyg, liftar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver.  Arbetsuppgifter Som servicetekniker kommer du ha ett stort ansvar över anläggningens flöde. Du kommer att jobba med rekond underhåll av både mindre och större maskiner. 
Detta är en tjänst på heltid där man kommer jobba kvällspass, söndag-torsdag. Arbetstiden är förlagd mellan 16-00.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att:
tvätt och rekond av företagets maskiner
utföra enklare service 

Tillsammans med dina kollegor kommer du säkerställa att samtliga verktyg och maskiner är redo för uthyrning till företagets kunder.
Din profil För att lyckas i rollen bör du:
Tycka om att arbeta med händerna
Har erfarenhet av någon form av tekniskt arbete och/eller skruvande
B-körkort och truckkort är ett krav

Du kommer bli upplärd på plats om hur arbetet ska utföras, där det även finns stora möjligheter att utvecklas.
Detta är en arbetsplats där samarbete och teamkänsla står i fokus. Det kräver att man kan samarbeta och att man är noggrann i sitt arbete. Bra kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Om tjänsten Fast anställning som inleds med en provanställning.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Reservdelssäljare till ordermottagningen – starkt varumärke och kundfokus.

Reservdelsspecialist
Läs mer Maj 13
Nytt
Om företaget Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar för att säkerställa hög kundnöjdhet och kvalitetsnivå. Du som uppskattar ett arbete där relationer och återkommande kundkontakter står i fokus kommer att trivas här. Vi erbjuder dig chansen att representera välkända varumärken på ett av Stockholms största fullserviceanläggningar.
Om rollen I den här rollen som reservdelssäljare via telefon blir du en viktig länk mellan våra kunder och verkstaden. Du arbetar främst med att ta emot beställningar från både grossistkunder och privatpersoner via telefon, e-post och vårt ordersystem Partslink24. Tillsammans med kunden planerar och koordinerar du leveranser, samtidigt som du säkerställer att varje kund får ett professionellt och trevligt bemötande genom hela processen.
Din profil Vi söker dig som har minst två till tre års erfarenhet av arbete inom kundservice eller orderhantering, gärna där du haft daglig kontakt med kunder både via telefon och mail. Har du en fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet från motorbranschen, särskilt inom reservdelar, ser vi det som en stor fördel.
För att lyckas i rollen behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift, och även känna dig trygg med engelska. Du är van vid att arbeta i olika datasystem och har du dessutom erfarenhet av Automaster, Elsa eller Etka är det meriterande – annars ser vi gärna att du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya system.
Vi tror att du är För att trivas hos oss tror vi att du har en naturlig känsla för service och ett professionellt förhållningssätt till både kollegor och kunder. Du är en person som klarar av perioder med högt tempo utan att tumma på kvaliteten, och du trivs med att arbeta strukturerat och självständigt. Samtidigt är du en lagspelare som ser värdet av ett gott samarbete. Noggrannhet, ansvarstagande och en vilja att hela tiden leverera bästa möjliga kundupplevelse är egenskaper vi sätter högt.
Vi erbjuder Det här är ett uppdrag där du blir anställd av Starfinder, med kollektivavtal och attraktiva förmåner, och där det finns mycket goda möjligheter till anställning direkt hos kunden.
Du blir en del av ett stabilt och positivt team med fina chanser till långsiktig utveckling och karriärmöjligheter.
Vid frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Malin Dunder på Starfinder – vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrare sökes till depå för maskin- och verktygsuthyrning

Uthyrare
Läs mer Maj 12
Hos oss står alltid människan i centrum. Oavsett din roll i företaget, är relationerna – både med kollegor och kunder – alltid i fokus. Vi värdesätter samarbete och tror på att våra unika erfarenheter och kunskaper tillsammans skapar en stark helhet.
Arbetsbeskrivning Som uthyrare hos oss kommer du att vara ansvarig för det dagliga mötet med kunderna och spela en central roll i att driva depån framåt. Din huvuduppgift är att hantera kundernas order och lösa deras behov med hög servicenivå, så att varje kund lämnar nöjd. Förutom personliga möten kommer du även ha kontakt med kunder via dator och telefon, vilket innebär att datorvana och god social förmåga är viktiga. Ibland kan arbetet innebära att utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt att enklare rekond och iordningställande av maskinreturer. Rollen som uthyrare är bred och flexibel, och du kommer även stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter på depån.
Kompetenskrav och personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete där flexibilitet, samarbetsförmåga och laganda är avgörande. Du är lyhörd och social, bidrar till en god stämning och ser relationsbyggande som en naturlig del av ditt arbete. Noggrannhet, kvalitet och service är självklarheter för dig. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, är prestigelös och kan prioritera effektivt. Har du erfarenhet av byggbranschen är detta meriterande. 
Du sätter alltid laget före jaget – en riktig team player!
Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. 
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076-777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. 
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp

Account manager
Läs mer Maj 13
Nytt
Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen.
Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar.
Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning.
Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer.
Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar.
Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete.

Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen.
Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet.
Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig.
Vi ser gärna att du:
Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning.
Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter.
Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar.
Bidrar med energi och glädje till teamet.

Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock.
Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna.
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Uthyrare sökes till depå för maskin- och verktygsuthyrning

Uthyrare
Läs mer Maj 13
Nytt
Hos oss står alltid människan i centrum. Oavsett din roll i företaget, är relationerna – både med kollegor och kunder – alltid i fokus. Vi värdesätter samarbete och tror på att våra unika erfarenheter och kunskaper tillsammans skapar en stark helhet.
Arbetsbeskrivning Som uthyrare hos oss kommer du att vara ansvarig för det dagliga mötet med kunderna och spela en central roll i att driva depån framåt. Din huvuduppgift är att hantera kundernas order och lösa deras behov med hög servicenivå, så att varje kund lämnar nöjd. Förutom personliga möten kommer du även ha kontakt med kunder via dator och telefon, vilket innebär att datorvana och god social förmåga är viktiga. Ibland kan arbetet innebära att utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt att enklare rekond och iordningställande av maskinreturer. Rollen som uthyrare är bred och flexibel, och du kommer även stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter på depån.
Kompetenskrav och personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete där flexibilitet, samarbetsförmåga och laganda är avgörande. Du är lyhörd och social, bidrar till en god stämning och ser relationsbyggande som en naturlig del av ditt arbete. Noggrannhet, kvalitet och service är självklarheter för dig. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, är prestigelös och kan prioritera effektivt. Har du erfarenhet av byggbranschen är detta meriterande. 
Du sätter alltid laget före jaget – en riktig team player!
Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. 
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076-777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. 
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp

Account manager
Läs mer Maj 12
Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen.
Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar.
Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning.
Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer.
Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar.
Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete.

Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen.
Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet.
Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig.
Vi ser gärna att du:
Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning.
Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter.
Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar.
Bidrar med energi och glädje till teamet.

Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock.
Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna.
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu