Stockholm: Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025)

Hitta ansökningsinfo om jobbet Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025) i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2025-03-21 // Varaktighet: Heltid

NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både norska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place.
NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör.
Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den norska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer.
Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system.
Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma
Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor.
Dina kvalifikationer • Flytande i norska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana
Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen
Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt!
Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners.
Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place.
Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om NordicInfu Care NordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal.
Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö.
The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Student sökes för extrajobb inom dansktalande teknisk support

Läs mer Apr 23
Nytt
Om tjänsten
Den tekniska supporten hos vår kund behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder medicintekniska hjälpmedel. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon och mejl.
Arbetsuppgifter
Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon
Orderhantering
Ansvara för hela reklamationsflödet

Om dig
Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder.
Kvalifikationer
För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet.
Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg.
Har god systemvana.
Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift.
Meriterande om du även talar flera nordiska språk.

Tillträde, omfattning och anställning
Detta är en extraanställning med arbetstider måndag till fredag 08–17. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madeleine på Madeleine.ranstrom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
“We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Stiftelsen Hjärnfonden Kundsupport

Läs mer Apr 17
Är du studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning, och söker ett viktigt extra- samt sommarjobb? Hjärnfonden söker nu medarbetare till Givarservice, för att stötta upp vid behov och under semestertider. Rollen som givarservicesupport är ett viktigt ansikte utåt mot Hjärnfondens givare, främst via telefon och mail. Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med start i maj där uppdraget har en omfattning på deltid under terminerna, med möjlighet till utökad arbetstid/heltid under sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Hjärnfonden. Arbetstiderna anpassas efter Hjärnfondens behov – exempelvis vid frånvaro, semestrar eller arbetstoppar. Under sommaren finns möjlighet till heltidstjänst under cirka 6–8 veckor i juli, augusti och inledningen av september. Arbetet sker dagtid, främst under förmiddagar måndag till fredag.
Om företaget Hjärnfonden är en av Sveriges snabbast växande insamlingsorganisationer med ett tydligt mål – att skapa ett samhälle där alla hjärnor får möjlighet att nå sin fulla potential, fria från sjukdomar. Sedan starten 1994 har Hjärnfonden delat ut över en miljard kronor till svensk hjärnforskning, och arbetet fortsätter med oförminskad kraft.
Genom att finansiera forskning och sprida kunskap driver Hjärnfonden utvecklingen framåt inom hela neurovetenskapens område – från grundforskning till kliniska genombrott. Organisationen arbetar både med insamling och opinionsbildning och spelar en viktig roll i att öka förståelsen för hjärnans betydelse i samhället.

Arbetsuppgifter I rollen som Givarservicesupport är du ett viktigt ansikte utåt för Hjärnfonden. Du ger service till deras givare, främst via telefon och mejl, samt hanterar både frågor, feedback och ibland klagomål. Det handlar om att möta människor med respekt, tålamod och engagemang – varje kontakt gör skillnad.
Förutom kontakten med givare ingår också administrativa uppgifter, som att registrera gåvor, uppdatera register samt ta hand om in- och utgående post. En vanlig arbetsdag börjar med att du och teamet bestående av två erfarna kollegor går igenom inkomna ärenden och planerar dagen. Sedan arbetar ni vidare med att svara på mejl och ringa upp givare som hört av sig.
Majoriteten av samtalen sker med äldre personer, vilket innebär att du behöver vara lyhörd och kunna anpassa ditt sätt att kommunicera beroende på både kanal och mottagare. Du trivs med att ha direktkontakt i telefon och är trygg i att bemöta människor på ett empatiskt och respektfullt sätt.
Rollen kräver att du är noggrann och strukturerad, särskilt i det administrativa arbetet. Du kommer jobba i ett CRM-system där det är viktigt att alla ärenden registreras korrekt – felaktig information kan få stora konsekvenser. Du kommer även hantera post, brev och talonger som ska skannas in och registreras.
Du får en gedigen introduktion tillsammans med dina kollegor, så att du snabbt kommer in i arbetssätt, rutiner och system.


Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• God datorvana (Officepaketet) • Pågående eftergymnasiala studier med minst ett år kvar, eller annan huvudsaklig sysselsättning • Erfarenhet av kundservice alternativt motsvarande serviceyrke • Erfarenhet av administrativt arbete • Mycket goda kunskaper i svenska • God data- och systemvana

Meriterande: • Erfarenhet av att arbeta i en ideell organisation
För att trivas i rollen som Givarservicesupport ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att hjälpa andra. Du tycker om att ha kontakt med människor, både via telefon och mejl där du kan anpassa din kommunikation beroende på mottagare.
Du gillar att jobba såväl självständigt som i ett team och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter på ett noggrant och strukturerat vis. Vi ser gärna att du har en god förmåga att lyssna och att du genom dina kontakter skapar värde för Hjärnfonden och dess givare.
Övrig information
Start: Maj Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Teknisk supportmedarbetare till Verifone

Läs mer Apr 17
Brinner du för kundsupport och vill arbeta med tekniska frågor? I över 30 år har Verifone haft en ledande position inom betalningsindustrin. Verifone är ett av de starkaste varumärkena och en av de största leverantörerna av betalningslösningar världen över. Nu söker vi dig som vill vara med på resan! 
Som teknisk supportmedarbetare blir du en del av Verifones tekniska supportteam och hjälper deras kunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner. Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i deras ärendesystem (JIRA).
Din profil  Det här jobbet passar dig som gillar problemlösning, god kundservice och att prata med kunder. Du kommer att få utbildning i Verifones system och produkter för att vara redo för tjänsten, men ett tekniskt intresse är en fördel. Om du är tekniskt kunnig och har ett intresse för att lära dig om de senaste teknologierna, datorer och program är detta jobbet för dig. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, och du kommer ofta att lära dig nya saker eftersom Verifone kontinuerligt introducerar nya terminalmodeller och betalningstyper på marknaden.
God användare av IT-system och förmåga att snabbt sätta dig in i olika system
Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice 
Meriterande med erfarenhet från teknisk support och/eller branscher med höga kundvolymer och transaktioner 
Är lugn, ansvarstagande, flexibel och självständig 
Besitter grundläggande erfarenhet från Office-paketet
Innehar slutbetyg från gymnasiet
Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska

Verifones löfte Verifone erbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Dom är ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har.
Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att variera mellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad. 
Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!

Ansök nu

Norsktalande Marketplace Success Agent till Qasa

Läs mer Apr 17
Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm.
Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden.
Vill du vara med och bygga upp deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag!
Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du nyckelpersonen som hjälper dom att bygga upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att:
Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden.
Bygga upp den norska avdelningen
Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge.
Ge support till användare via telefon, mejl och chatt.
Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso.
Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden.
Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år

Vi söker dig som: 
Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska 
Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt)
Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor. 
Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang.
Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse

Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar. 
Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services

Läs mer Apr 16
Vill du bli en del av ett härligt team och leverera förstklassig service?
Har du erfarenhet av kundservice och söker nya utmaningar? Då kan det vara dig vi letar efter! Toyota Financial Services söker nu en kundservicemedarbetare till sitt team i Sundbyberg/Rissne.
Om Toyota Financial Services
Toyota Financial Services Sweden är en del av Toyota Motor Corporation och erbjuder smarta och hållbara finansiella tjänster. Företaget finns idag på över 35 marknader världen över och strävar efter att förenkla och förbättra vardagen för både Toyota-kunder och återförsäljare.
Den här rollen är placerad på Toyotas moderna och nyrenoverade kontor i Sundbyberg/Rissne.
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare hos Toyota Financial Services blir du en viktig del av teamet. Du kommer att:
Besvara inkommande samtal, e-post och chattärenden. Hjälpa både kunder och återförsäljare med finansieringsfrågor, leasing och låneavtal. Samarbeta med kollegor och andra avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå.
Du blir en del av ett team på 10 personer där ni tillsammans skapar en smidig och positiv kundupplevelse.
Anställningsform: 6 månaders konsultuppdrag via The Wofi, med möjlighet till anställning hos Toyota Financial Services. För att vara aktuell för tjänsten bör du ha en långsiktig inställning.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av kundservice och är van vid att arbeta med telefon som arbetsverktyg. Trivs i en dynamisk miljö och kan hantera flera ärenden samtidigt. Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Är serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Kan arbeta både självständigt och i team.
Meriterande: Erfarenhet från bank- eller finansbranschen. Kunskap inom CRM-system och databaser.
Praktisk information
Start: Omgående Arbetstider: Heltid, måndag–fredag kl. 08:30–17:00 (37,5 h/vecka) Placering: Sundbyberg/Rissne
Att jobba som konsult hos The Wofi
Som konsult hos The Wofi får du:
Trygga anställningsvillkor med kollektivavtalsenliga förmåner (semester, pension, sjuklön m.m.). En personlig mentor som stöttar dig genom hela uppdraget. Möjlighet att utvecklas och ta nästa steg i din karriär.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Toyota Financial Services med The Wofi. Vid frågor, kontakta Emil på emil@thewofi.se.
Urval sker löpande – ansök redan idag!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från The Place AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från The Place AB .

Säljkonsult till 3M – Mälardalen

Utesäljare
Läs mer Apr 16
Konsultuppdrag via The Place 
Vi på The Place söker nu en engagerad och självgående Säljkonsult till vår kund 3M – en global innovatör inom bland annat personligt skydd. Uppdraget är på 12-24 mån med god möjlighet till förlängning. Du kommer att planera dina dagar med 2–4 butiksbesök per dag runtom i Mälardalen.
Start: Omgående!
Om uppdraget
Som Säljkonsult hos 3M blir du en viktig del av teamet inom Personal Safety Division. Ditt uppdrag är att:
Besöka återförsäljarbutiker och bygga starka relationer
Förstå butikspersonalens behov och ge dem rätt utbildning
Säkerställa att 3M:s produkter exponeras på bästa sätt
Genomföra produktdemonstrationer och presentera lösningar
Driva försäljningen av produkter inom andningsskydd, hörselskydd och svetsskydd
Samarbeta med både interna och externa team

Vi söker dig som 
Har erfarenhet av försäljning, gärna inom industri eller personligt skydd
Är kommunikativ, relationsskapande och trivs ute hos kund
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har B-körkort och tillgång till egen bil


Anställning & villkor  Konsultanställning via The Place
Heltid, 40 h/vecka
Timlön (inkl. ersättning för bil och bensin)
Du bör kunna använda egen bil i tjänsten

Låter det här som något för dig?
Tveka inte – hör av dig till oss så berättar vi mer!
The Place – Where happy work happens 
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Säljare inom Relining till Serwent

Account manager
Läs mer Apr 15
Brinner du för försäljning och vill göra skillnad inom en viktig och samhällsnyttig bransch? Här får du chansen att arbeta med försäljning inom kritisk infrastruktur.
Nu söker vi en resultatdriven och hungrig säljare till Serwent - ledande aktör inom kritisk VA-infrastruktur. Om du vill vara en del av ett engagerat team och arbeta i en snabbfotad och entreprenörsdriven miljö på ett bolag i positiv tillväxt - läs vidare!
Vi söker en resultatorienterad säljare som kommer att bearbeta befintliga och nya kunder, både inom och utanför regionen. Tjänsten erbjuder flexibilitet med placering i Stockholm, men försäljning sker över hela landet.
Hos Serwent får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och entreprenörsdriven miljö, där du har chans att direkt påverka företagets tillväxt och framgång.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Bygga och vårda kundrelationer: Du ansvarar för att skapa och upprätthålla både nya och långsiktiga kundrelationer. Försäljning inom Relining: Du driver försäljningen av Serwents reliningtjänster, både mot befintliga och nya kunder i regionen.
Administrativt ansvar: Du hanterar och uppdaterar avtal i CRM-systemet Rekyl samt arbetar med Excel för att säkerställa korrekt uppföljning.
Marknadsföring och varumärkeskännedom: Du bidrar till att öka Serwents synlighet genom att delta på mässor, nätverka och skapa engagemang kring vårt varumärke.
Kundträffar och evenemang: Du initierar och leder kundmöten och evenemang, samt håller presentationer för att stärka relationerna.
Kampanjer och marknadsstrategi: Du genomför försäljningskampanjer och deltar aktivt i framtagandet av marknadsplaner och budgetar.
Utveckling av försäljningsorganisationen: Du är en aktiv del i arbetet med att vidareutveckla och optimera försäljningsstruktur och processer.
Mer om dig och vad vi söker

Vi tror att du har erfarenhet från bygg- eller VA-branschen, eller något liknande område, vilket ger dig en bra förståelse för projekt inom dessa områden. Du har tidigare arbetat med B2B-försäljning där du har visat på goda resultat och är van vid att skapa relationer, bygga förtroende och arbeta strukturerat.
Som person är du kommunikativ, driven och gillar att nätverka. Du har ett stort intresse för både människor och affärer, är självgående och har en stark vilja att nå resultat. Du trivs i en snabb och dynamisk miljö där du får ta egna initiativ och tänka långsiktigt för att bygga starka kundrelationer.
För oss är det framför allt din potential och personliga egenskaper som avgör om du kommer att trivas och lyckas i rollen.
Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning
Tidigare erfarenhet från bygg, VA-branschen eller motsvarande och god förståelse för hur projekt inom branschen går till
Flytande svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i Microsoft Office och CRM-system
B-Körkort

Vad erbjuder Serwent dig?
En stimulerande arbetsmiljö där entreprenörsandan genomsyrar allt de gör
En unik chans att vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt och framgång
Vidareutveckling i form av interna och externa utbildningar
En stor variation i kunduppdrag och projekt
Kul tillsammans! Frukostar, sommar- och julfester m.m
En trygg anställning med kollektivavtalad pension, försäkringar och semester
Generöst friskvårdsbidrag och olika hälsoaktiviteter
Fast lön med provision
Förmånsbil

Omfattning och placering

Detta är en direktrekrytering till Serwent, med 6 mån provanställning. Tjänsten är på heltid. Du kommer att utgå från kontoret i Rotebro, resor förekommer. Start så snart som möjligt! Alkohol- och drogtester genomförs vid nyanställning. Om Serwent
Serwent har lång erfarenhet inom branschen och har varit verksamma sedan 1996. Under dessa år har vi byggt upp ett brett utbud av tjänster, med huvudfokus på vatten- och avloppslösningar.
Serwent samlar åtta framstående företag under en enhetlig plattform och befäster därmed sin position som den näst största aktören inom sektorn för underhåll av underjordisk infrastruktur i Skandinavien. Företaget omsätter cirka 350 MSEK och har ett engagerat team på ca 180 medarbetare som är baserade i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Västerås och Gävle. Vi befinner oss i en mycket positiv utveckling och har en stor efterfrågan på våra tjänster. Vi har nu ett behov av fler kvalificerade medarbetare som vill vara med i vår tillväxtresa och utveckla oss vidare som bolag. Serwent - ledande inom vatten- och avloppsindustri
The Place – Sveriges enda Worklife Partner 
För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 11
Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass?Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.
Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail.

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att:
Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd.
Boka tider och guida kunder baserat på deras behov.
Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse



Vem är du?
Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt.
Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra.
Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig!


Kvalifikationer:
Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem.
Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser.
Har en positiv och lösningsorienterad inställning.



Placering: Centrala Stockholm.
Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00.
Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget.


The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 11
Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder som behöver förstärkning av duktiga redovisningsekonomer. Därför letar vi just nu efter dig som har flera års erfarenhet inom redovisning och som är redo för nya och spännande utmaningar!
På The Place hjälper vi våra kunder både med rekryteringar och konsultuppdrag. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk inom Ekonomi? Då är första steget att du svarar på den här annonsen!
Vi söker dig som har jobbat som redovisningsekonom i minst 5 år och som är redo att börja arbeta snarats på ett nytt spännande uppdrag hos någon av våra kunder i Stockholmsområdet.
Vi ser att du har kunskaper likt dessa:
Löpande bokföring.
Kund- och leverantörsreskontra.
Månads och årsbokslut.
Moms och deklarationer.
God systemvana och gärna ha arbetat i flera ekonomisystem.
Mycket goda kunskaper i Excel.
Van vid att arbeta självständigt och i team.
Har en positiv attityd och är engagerad i att leverera utmärkt service.
Flytande kunskaper i svenska och engelska. 

Vad är nästa steg?
Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom Ekonomi. För dig som omedelbart går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm.
Kan ni garantera mig ett jobb?
Vi gör vårt allra bästa för att matcha ihop rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hitta rätt jobb till så många som möjligt men vi kan inte garantera det tyvärr.
Detta är en generell och proaktiv jobbannons och vi får in uppdrag löpande, matchar du den profil vi söker för ett pågående uppdrag just nu - så tar vi självklart kontakt direkt! Så vänta inte med att söka så att du inte missar något spännande jobb!
The Place – Where happy work happens 
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Norsk- och svensktalande teknisk support till Nordic Infucare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 8
Nordicinfu Care växer så det knakar, och därför söker vi nu efter en norsk- och svensktalande, teknisk supportmedarbetare till deras huvudkontor i Alvik, Bromma!
Nordicinfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör.
Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place med start omgående, med chans till förlängning eller övertagande av kunden.
Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den norska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer.
Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system.
Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma
Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor.
Dina kvalifikationer • Flytande i norska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana
Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen
Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt!
Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners.
Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid (100%) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid ca 2 dagar i veckan i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden.
Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Nordicinfu Care Nordicinfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har Nordicinfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller Nordicinfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal.
Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö.
The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Teknisk support till Nordicinfu Care

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 8
Nordicinfu Care växer så det knakar, och därför söker vi nu efter en teknisk supportmedarbetare till deras huvudkontor i Alvik, Bromma!
Nordicinfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör.
Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place med start omgående, med chans till förlängning eller övertagande av kunden.
Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer.
Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system.
Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma
Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor.
Dina kvalifikationer • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana
Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen
Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt!
Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners.
Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid (100%) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid ca 2 dagar i veckan i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden.
Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Nordicinfu Care Nordicinfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har Nordicinfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller Nordicinfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal.
Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö.
The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu