Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör till myndighet i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.
Om tjänsten
I denna roll kommer konsulten att stötta säkerhetsskyddsfunktionen med administrativa uppgifter såsom diarieföring, registerhantering, posthantering, leverantörskontakt samt översyn av maillådor och andra allmänna kontorsuppgifter. Arbetet kräver att konsulten kan arbeta självständigt och noggrant. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning kommer att genomföras. Distansarbete är inte möjligt.
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start 14 april 2025 till den 30 december 2025.
Krav för tjänsten:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
Om dig
För denna roll söker vi dig som är noggrann och självgående administratör som arbetar strukturerat och kan hantera flera uppgifter samtidigt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-04-01
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: anki.arnquist@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!