Stockholm: Jobba som montör på Öhlins Racing i Upplands Väsby

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobba som montör på Öhlins Racing i Upplands Väsby i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-12-21 // Varaktighet: Heltid

Är du en person med ett stort intresse för teknik? Är du dessutom noggrann, ansvarstagande och känner stolthet över att leverera arbete av hög kvalitet? Då tror vi att detta kan vara det perfekta uppdraget för dig! Här får du chansen att vara en del av ett spännande företag inom motorsportsindustrin, där ditt arbete verkligen värderas. Skicka in din ansökan redan idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Öhlins är ett svenskt företag som är specialiserade på utveckling och tillverkning av bland annat högpresterande stötdämpare men även andra produkter inom motorsport. På Öhlins är samarbete och kommunikation nyckelkomponenter för att lyckas. "Passion, Performance, Perfection — this is the Öhlins way" är ord som genomsyrar såväl bolaget som teamet du kommer att ingå i rollen som montör. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att variera mellan montering av stötdämpare och lagerarbete.

Detta är ett konsultuppdrag där du kommer att bli anställd av Academic Work och arbeta på uppdrag hos Öhlins. För rätt person finns mycket goda möjligheter till överrekrytering till Öhlins. Vi söker dig som kan börja omgående och arbeta på plats i Upplands Väsby.

Du erbjuds:
- Möjligheten att vara en del av en spännande bransch och bidra till utvecklingen av högkvalitativa fjädringssystem
- En unik chans att bli en integrerad del av Öhlins Racing och forma din framtid inom motorsportsindustrin
- En dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta dig under uppdragets gång

Under rekryteringsprocessen kommer vi att genomföra drogtest, spirometritest, utdrag ur belastningsregistret. Du kommer även att få genomföra en utbildning om härdplaster.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Montering av stötdämpare, styrdämpare och framgafflar enligt gällande produktionsunderlag och leveransplan
* Arbeta på plocklager och höglager, kunna plocka ordrar, göra inleveranser och inventera
* Packa så väl färdigvaror som kundorder, samt hantera kitpackning
* Godsmottagning
* Hålla god ordning vid arbetsstationerna och i produktionslokalerna
* Rapportera fel och misstänkta fel på produkt eller process


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet
- Fullständig gymnasieutbildning, med fördel inom fordon, industriteknik eller elektronik
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Har ett stort teknikintresse

Det är meriterande om du:
- Har arbetslivserfarenhet från montöryrket eller annan likvärdig erfarenhet
- Har truckkort A1-4 och B1-4.

Personliga egenskaper:
För detta uppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du har ett stort teknikintresse och en god förmåga att arbeta noggrant, systematiskt och effektivt. Vidare tror vi att du är en lagspelare som samtidigt besitter en god förmåga att arbeta självständigt.

Vår rekryteringsprocess

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vill du veta mer om Öhlins? Klicka här!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Lagerarbetare.

Sommarjobb hos Submit

Läs mer Apr 20
Vi på Submit söker nu efter personer till vår bemanningspool i Stockholm över sommaren.
Arbetsuppgifter:
Som anställd hos oss skickar vi ut dig på olika uppdrag hos våra kunder. Arbetet kan variera, allt ifrån större projekt till kortare uppdrag. Att ansluta sig till bemanningspoolen innebär att man kan bli tilldelad ett jobb redan nästa dag, därför är det viktigt med flexibilitet.
Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper. Profil:
God förmåga att ta egna initiativ
Engagerad och ansvarstagande
Flexibel och kan hoppa in med kort varsel
Stresstålig
Noggrann och tar jobbet på största allvar
Svenska flytande i tal och skrift

Meriterande
B-körkort
Truckkort
Tidigare erfarenhet av fysiska arbeten

Olika branscher vi jobbar i:
Lager
Logistik
Produktion
Flytt
Montör
Bygg

Plats: Stockholm
Start: Juni
Lön: Enligt överenskommelse
Arbetstid: Enligt överenskommelse
Låter detta som något för dig? Ansök idag!

Ansök nu

Plockare heltid v.28-32

Läs mer Apr 15
Om kunden: Vår kund är en ledande aktör inom tillverkning av innovativa lösningar för entreprenadmaskiner. Vår kund strävar efter att erbjuda högkvalitativa produkter och en effektiv service till deras kunder över hela världen. Nu söker dem efter nya engagerade och skickliga lagermedarbetare/truckförare som vill vara en del av deras team och bidra till deras fortsatta framgång.
Arbetsbeskrivning: Vi letar efter dig som är redo att ta nästa steg inom din karriär som lagermedarbetare/truckförare och för att berika ditt team med din yrkesskicklighet. Som lagermedarbetare/truckförare kommer du att arbeta självständigt med att förse dina kollegor med tillverkningsmaterial. För detta krävs det att du är väldigt noggrann när du plockar och levererar tillverkningsmaterial. Arbetsuppgifter:
Du kommer främst att arbeta självständigt som lagermedarbetare/truckförare
Arbeta med in-och utleverans
Kvalitétssäkra att varor packas och levereras enligt plocklistan
Fullfölja plocklistan inom angivna tidsramar
Dokumentera och rapportera i affärssystemet och fraktsystem.

Profil vi eftersöker:
Noggrann och kan räkna
Självgående lagermedarbetare/truckförare som är lösningsorienterad
Följa instruktioner och hålla angivna tidsramar
En lagspelare som är ödmjuk och med en positiv attityd
Engagerad med rätt inställning
Erfarenhet av truckkörning och ståstaplare/ledstaplare är meriterande
Erfarenhet av att ha arbetat i lagersystem, affärssystem eller fraktsystem

Krav:
Truckkort A+B
Flytande svenska
Goda kunskaper i engelska

Meriterande:
B-körkort
Hjullastarkort
Erfarenhet av affärssytemet Monitor
Engelska, polska eller turkiska

Arbetsomfattning och arbetstider:
Start: Omgående (Vi kan ta även ta hänsyn till uppsägningstid för rätt person)
Arbetstider: 07:00-16:00
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Arbetsplats: Rosersberg
Lön: Enligt kollektivavtal

Om Miljonbemanning
Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.
Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.
Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Ansök nu

DHL Västberga söker truckförare för extrajobb på eftermiddagar

Läs mer Apr 15
Dina Arbetsuppgifter och profi
Vi på Insitepart söker erfaren truckförare till vår kund DHL i Västberga. Denna tjänst kräver att du har truckkort A1-A4 och B1-B4. Du som söker ska gilla att arbeta aktivt i ett högt tempo och kunna hjälpa till där behovet finns. Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av lager/terminalarbete. Vi ser att du som person är flexibel och har hög arbetsmoral.
Oavsett vart vi har plats för dig så tror vi att du är målinriktad gillar att arbeta självständigt, men även i team. Du kan arbeta mot uppsatta mål och är hungrig på att utveckla dig.
Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag och varierar mellan 15:00-21:00. Behovet kan variera så vi ser att du som söker är flexibel och kan hoppa in vid kort varsel.
Vänligen notera att ett krav för den här tjänsten är att du som söker har en annan sysselsättning. Det kan exempelvis vara heltidsstudier på högskola/gymnasiet eller annat jobb på minst 50%.Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. 
Villkor Du ska vara minst 18 år gammal
Arbetstider varierar mellan 15:00-21:00
Truckkort A+B 
Erfarenhet av att köra ledstaplare
Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd.
Insitepart tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen.
Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Lagermedarbetare till LINK SWEDEN ?i Åkersberga

Läs mer Apr 15
LINK SWEDEN är marknadsledande inom ortopedisk ledersättningskirurgi, med fokus på höft-, knä- och axelimplantat. Företaget marknadsför och säljer det tyska familjeföretaget Waldemar LINK GmbH & Co. KG:s breda sortiment av ortopediska implantat och instrument.
De har successivt breddat sin produktportfölj med produkter från andra leverantörer, men gemensamt är att de erbjuder implantat och produkter inom ortopedi – till kunder med ortopedkirurgisk verksamhet på sjukhus och andra vårdinrättningar runt om i Sverige, både inom offentlig och privat sektor.
Om tjänstenVi söker en engagerad och strukturerad lagermedarbetare till vår kund LINK SWEDEN. I denna roll kommer du att arbeta med in- och utleveranser av medicinteknisk utrustning till ortopedavdelningar i hela Sverige. Du kommer även att vara involverad i inventeringar, hantering av returer och reklamationer samt genomgång och förberedelse av instrument och lånekit.
Du blir en del av ett erfaret och hjälpsamt lagerteam som erbjuder god introduktion och kontinuerligt stöd i arbetet.
Vem vi sökerVi söker dig som trivs i en noggrann och strukturerad arbetsmiljö, där hög leveransprecision är en självklarhet. Du arbetar fokuserat och systematiskt även under perioder med högt tempo.
Eftersom vår kund har ett mindre och sammansvetsat team är det viktigt att du är ansvarstagande, pålitlig och bidrar med en positiv inställning. Du har ett eget driv, visar omtanke om dina kollegor och värdesätter gott samarbete.
Vi ser gärna att du kan beskriva hur du själv bidrar till god teamanda och en trivsam arbetsmiljö – egenskaper som värderas högt av vår kund.
Kvalifikationer och tekniska färdigheter
Erfarenhet från medicinteknisk bransch och/eller arbete med spårbara produkter är meriterande.


Erfarenhet av affärssystem, gärna Microsoft Dynamics NAV, Business Central eller liknande.
Goda kunskaper i Microsoft Office: Outlook, Excel, Word, Teams och SharePoint.


Flytande engelska i tal och skrift.

Vår kund erbjuder
Du blir en del av ett trevligt och engagerat team – både inom logistik och övriga delar av företaget. LINK SWEDEN har totalt 25 medarbetare, varav 15 utgår från huvudkontoret i Åkersberga.
Medarbetarna är stolta över företagets produkter och hur de bidrar till att förbättra människors livskvalitet. LINK SWEDEN:s goda rykte och höga kundnöjdhet är ett resultat av både produkternas kvalitet och det engagemang som hela teamet visar varje dag.
Mer om tjänsten
Omfattning: Heltid


Anställningsform: 12 månaders konsultuppdrag med mycket goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering


Start: Omgående


Placering: Åkersberga


Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta vår konsultchef, Ellinore Pereira, på: ellinore.pereira@andaragroup.se

Ansök nu

Konsulter till Lager och Mottagning - Hos kund i Västberga

Läs mer Apr 14
Vi på Lexman Bemanning söker just nu efter motiverade och arbetsvilliga konsulter för en spännande uppgifter hos vår kund i Västberga.
Ingen tidigare erfarenhet utav lagerarbete krävs.
Om tjänsten: Du kommer att arbeta på lagret i Västberga där vårt kundföretag tar emot donationer av b.la kläder. Din huvudsakliga uppgift blir att avlasta lastbilarna som inkommer till lagret fyllda med kläd donationer. De inkommande donationerna är packade i påsar som väger cirka 3 kg, med undantag för vissa större påsar som kan väga upp till 10 kg.
På plats kommer du att få tydliga instruktioner från det team du arbetar med, så det är viktigt att du är lyhörd och kan följa anvisningar.
Tjänsten är en behovsanställning.
Krav:
God fysik: Du behöver vara i god form för att orka med arbetsdagens fysiska krav.
Svensktalande: Du behöver kunna kommunicera effektivt på svenska.
Arbetsvillig: Vi söker dig som är engagerad och beredd att ta i när det behövs.
Inte känslig: Ibland kan hushållssopor förekomma i återvinningen, så det är viktigt att du inte är känslig för detta.
Truckkort: Detta är inget krav, men det är en fördel om du har det.

Vad vi erbjuder:
Ett roligt och omväxlande arbete där ingen dag är den andra lik.
Möjlighet att arbeta i ett engagerat och professionellt team.
Konkurrenskraftiga villkor och en arbetsmiljö där du känner dig uppskattad.

Ansökan: Om du är intresserad av att bli en del av vårt team, vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Academic Work Sweden AB .

Juniora KYC-handläggare till Storbank!

Backofficepersonal
Läs mer Apr 16
Har du ett brinnande intresse för att motverka finansiell brottslighet? Är du som person kommunikativ, serviceinriktad och noggrann? Då kan det vara dig vi söker för rollen som KYC-handläggare. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vår kund som är en av Nordens största inom betallösningar, erbjuder en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Om du vill utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där de tar hand om varandra, samtidigt som de visar varandra uppskattning, är detta helt rätt arbetsplats för dig.

AML Operations hanterar löpande uppföljning av kundkännedom på befintlig kundstock samt mer komplexa KYC-ärenden på nya kunder. Teamet ansvarar för att effektivt och med hög kvalitet utföra kundkännedomsanalys och dokumentera denna.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Academic Work och arbetar hos banken i fråga. Uppdraget är på heltid i 3 månader.

Du erbjuds
- Ett spännande konsultuppdrag där du får möjlighet att bidra till en samhällsnyttig roll.
- Breddad kompetens inom KYC och riskarbete.
- En engagerad konsultchef från Academic Work.

För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan - klicka här för att beställa hem ett utdrag redan nu. Notera även att kreditupplysning kommer att genomföras på de kandidater vi erbjuder tjänsten till.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du självständigt att utföra löpande uppföljning av kundstocken gällande ODD, EDD, KYC samt sanktionsscreening. Du kommer även utifrån ramverk att ansvara för att sammanställa kundinformation från olika källor samt bedöma, analysera och dokumentera analysen. Teamet du kommer ingå i arbetar med kontinuerlig processförbättring och en del i rollen är att bidra till den utvecklingen.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning, alternativt har du erfarenhet av en roll som kundtjänstmedarbetare eller administration från bank- eller finansområdet.
- Har flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift.
- Har goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift.

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av KYC.

För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är nyfiken och har lätt att anpassa dig till förändringar och nya processer. Som person är du plikttrogen, noggrann och mån om att leverera kvalitativa resultat utan att tappa effektivitet. Vidare tror vi att du ser långsiktigt på rollen med en vilja att utvecklas och växa på banken på lång sikt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Junior labbtekniker med fokus på teknisk testning till Mips

Civilingenjör, tillverkningsindustri
Läs mer Apr 24
Nytt
Vill du arbeta med avancerad testutrustning och produktutveckling inom hjälmsäkerhet? Vill du även vara en del av ett innovativt och internationellt bolag som revolutionerar hjälmsäkerhet? Mips söker nu en driven labbtekniker till deras huvudkontor i Täby som kommer att arbeta med avancerad testutrustning och produktutveckling inom hjälmsäkerhet. Här får du chansen att arbeta med avancerad testutrustning och vara en nyckelspelare i deras ingenjörsteam. Sök idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Mips säljer sina produkter till hjälmtillverkare som implementerar Mips teknologi i hjälmar, vilka sedan marknadsförs och säljs till slutanvändare. Mips arbetar med flera av de större hjälmtillverkarna i världen inom kategorin sporthjälmar, men säljer även bolagets lösningar till varumärken verksamma inom kategorierna motorcykel- och säkerhetshjälmar. Mips har sitt huvudkontor i Täby, där deras unika testanläggning finns. I rollen som labbtekniker kommer du att tillbringa mycket tid i denna testanläggning bland annat.

Kika gärna på nedanstående film om Mips!



ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I rollen som labbtekniker får du vara en del av ett ingenjörsteam bestående av 20 ingenjörer samt 4 projektledare som alla arbetar med att implementera Mips produkter i kundernas hjälma. Du kommer att arbeta i spännande utveckling- och forskningsprojekt, där du givetvis kommer ha hjälp och vägledning av erfarna ingenjörer. Mips kunder är både några av de största hjälmtillverkarna runt om i världen till små nystartade bolag.

Ett typiskt projekt för ingenjörsteamet omfattar ritning i CAD, testning av hjälmar i Mips labb, granskning av prototyper i verkstaden samt dokumentation och uppföljning. Din roll i den kedjan blir att stötta ditt team med ingenjörer med varierande arbetsuppgifter som kan vara bland annat:
- Testning och utvärdering av Mips produkter: Utföra och analysera kvalitetskontroller/tester på hjälmar/produkter enligt angiven lista, rapportera resultat och förbättringsförslag till ansvarig ingenjör.
- Underhåll och vidareutveckling av Mips Testlab: Mips har ett världsledande testlab inom hjälmtestning som är under ständig utveckling. Du kommer att vara nyckelpersonen i att identifiera och implementera förbättringar och se till att labbet alltid är i toppskick.
- Prototypbyggande: Assistera vid behov med att bygga prototyper i verkstaden.
- Specialist-resurs och support: Fungera som specialist mot testning och stöd för teamet, där även prototyp-arbete med 3D-printing och CAD kan förekomma, samt säkerställa att nödvändiga verktyg och korrekt utrustning finns tillgängliga i Testlab och verkstad.

Mips erbjuder bland annat:


* Möjlighet att hamna i ett ungt bolag med stora utvecklingsmöjligheter.
* Förmånligt friskvårdsbidrag på 5000 kr.
* En gratis Mips-hjälm per år.
* Gratis parkering utanför kontoret.
* Ett härligt gäng kollegor som är i ständig rörelse – kanske är du sugen på ett träningspass på vårt egna gym, en cykelrunda på lunchen, en tennismatch på tennisplanen som ligger i anslutning till kontoret eller att kasta boll till en av hundarna på kontoret?


VI SÖKER DIG SOM
- Har gått ut gymnasiet med en teknisk inriktning eller dig som har en eftergymnasial utbildning som civilingenjör inom relevant område.
- Har ett starkt teknikintresse och gillar en varierad vardag där det ingår hands-on arbete i Mips testlab eller verkstad.
- Är noggrann och har ett öga för detaljer samt förstår mekaniska samband.
- Talar och skriver obehindrat på engelska och svenska.

Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom en liknande roll i ett tillverkande bolag, där du har testat produkter och deras kvalitet.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Som person är du nyfiken, driven och hungrig på kunskap! Du gillar att få saker gjort och har många bollar i luften. Du tycker om att ha ett socialt arbete med kontaktytor världen över samtidigt som du får använda din tekniska ådra. Du är van att ta självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter och håller engagemanget uppe trots motgångar. Om du, liksom många i teamet, har ett intresse för cykel, skidor eller liknande, kommer du att trivas väldigt bra.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Mips HÄR.

Ansök nu

Säkerhetsadministratör på deltid till byggprojekt!

Backofficepersonal
Läs mer Apr 24
Nytt
Studerar du och vill få erfarenhet inom säkerhet och samhällsbyggnad? Vi söker en student för ett extrajobb som Säkerhetsadministratör – deltid under studierna, med möjlighet till heltid efter årsskiftet. Sök redan idag och se till att fixa heltidsjobbet efter studierna!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett av Sveriges ledande byggföretag och söker nu en säkerhetsadministratör till ett stort och långsiktigt byggprojekt. Tjänsten är perfekt för dig som är student och planerar att ta examen under 2025/2026 och vill få praktisk erfarenhet inom säkerhet och administration.

Under studietiden kommer du att arbeta deltid, cirka 2-3 dagar i veckan, med flexibilitet utifrån ditt skolschema. Efter examen är tanken att du kommer att övergå till en heltidstjänst.

I rollen som säkerhetsadministratör kommer du att arbeta nära säkerhetsansvariga och säkerställa att säkerhetsrutiner, kontroller och dokumentation hanteras korrekt och i enlighet med gällande regelverk. Du kommer att vara en del av ett team bestående av tre kollegor och få möjlighet att delta i säkerhetsutbildningar som stärker din kompetens.

Arbetet utförs på plats på bygget i Järfälla, distansarbete är inte möjligt.
Tjänsten kräver en godkänd bakgrundskontroll.

Du erbjuds
- Ett deltidsjobb som övergår till heltid efter årsskiftet
- Värdefull erfarenhet inom säkerhetsadministration och hantering av sekretessbelagd information
- Ett engagerat och kunnigt team som stöttar din utveckling

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Administrera och hantera dokumentations handlingar
* Säkerställa att säkerhetsrutiner och riktlinjer följs
* Samordna säkerhetsutbildningar och NDA-signeringar
* Löpande rapportera till säkerhetsansvariga


VI SÖKER DIG SOM


* Studerar vid högskola eller universitet om mint 50 % och planerar att ta examen vid årsskiftet.
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
* Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
* Goda datakunskaper
* Är strukturerad, noggrann och ordningsam


Det är meriterande om du
- Har tidigare erfarenhet av koordinering
- Tidigare har arbetat med säkerhet

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:


* Tillitsfull
* Stresstolerant
* Ordningsam
* Socialt självsäker


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Flexibel student sökes som receptionist!

Kontorsreceptionist
Läs mer Apr 24
Nytt
Vi söker en engagerad person för rollen som receptionist till centrala Stockholm. Du kommer att vara ansiktet utåt vid externa möten och säkerställa att kontoret alltid är i toppskick. Sök tjänsten idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en positiv, initiativtagande och flexibel person som trivs med att hjälpa andra, hålla ordning och reda för ett kortare uppdrag hos en av våra slutkunder.

Du kommer att ansvara för att ta emot kunder vid externa möten och se till att kontoret är i toppskick. Dina dagliga uppgifter inkluderar att fylla på och underhålla kaffemaskiner, iordningställa konferensrum, samt se till att kök och gemensamma utrymmen är rena och välfyllda. Du kommer också att hantera IT-utrustning och supporta kollegor med tekniska ärenden. Vid dagens slut ser du till att allt är förberett inför nästa arbetsdag.

Din arbetsplats är mitt i Stockholm och dina arbetstider sträcker sig mellan 08-17.00 med rast för lunch. I dagsläget är behovet från vår kund att ha någon på plats i receptionen under måndagar, onsdagar och fredagar. Det kan öppnas upp längre fram för fler timmar, men i dagsläget sträcker sig detta uppdrag till mitten av maj.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar i dagsläget och har minst 12 månader kvar av dina studier
- Har tidigare erfarenhet i reception / office management
- Har god serviceerfarenhet
- Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska då du förväntas kommunicera i båda språken

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam, serviceinriktad och självgående

Vår rekryteringsprocess

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Sommarjobba som Produktionsoperatör!

Lagerarbetare
Läs mer Apr 23
Nytt
Är du student och ute efter ett meriterande sommarjobb där du får möjlighet till truckkortsutbildning och möjlighet till extrajobb under terminerna? Då ska du fortsätta läsa vidare! Vi söker drivna studenter som är hungriga på att lära sig produktionen hos vår kund i Västerhaninge!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning produktionsoperatörer till deras toppmoderna produktionsanläggning, söder om Stockholm, i Västerhaninge. Vår kunds nya anläggning producerar smörjmedel för den svenska, norska, danska och finska marknaden. De behöver nu extra produktionsoperatörer för sommarbemmaningen.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid under sommaren med möjlighet till förlängning på deltid under terminerna. Uppdraget inleds med 4 veckors introduktion samt upplärning och därefter ersätter man ordinariepersonal under cirka 4-6 veckor. Arbetstiderna är förlagda i två shift om 07:00-16:00 och 15:15-23:15 där man arbetar varannan vecka dag och varannan vecka kväll.

Uppdraget kräver truckkort och för dig som inte har ett, erbjuder Academic Work för den specifika tjänsten truckutbildning för A- och B-serien.



Du erbjuds




* Truckkortsutbildning för A- och B-serier
* Ett meriterande sommarjobb där du får inblick i hela produktionsflödet, och som kan leda till extrajobb under terminerna
* Möjligheten att vara en del av en global koncern Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Följa recept för att framställa blandningen av smörjmedel. När blandningen är klar, ta prov i labbet för att få blandningen godkänd
* Hålla igång maskinerna för att fylla behållare med blandningen
* Du kommer att få en gedigen introduktion för att lära dig hela produktionsflödet. Du kommer att läras upp genom att ha en handledare som går med dig och som följer upp hur det går och anpassar introduktionen därefter. Uppskattningsvis tar introduktionen cirka 4 veckor.Utöver det erbjuder Academic Work truckkortsutbildning för A- och B-serien.


VI SÖKER DIG SOM
- Avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- Studerar nuvarande eftergymnasiala studier vid universitet/högskola och har minst 1 år kvar på studierna
- God nivå av svenska i tal och skrift
- Dator- och systemvana
- Har ett intresse för teknik

Det är meriterande om du har
- Har erfarenhet av industri- och lagerarbete, med fördel inom processindustri
- Truckkort (A1 och B1)

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper samt vid din motivation och långsiktighet för tjänsten. För att passa för tjänsten krävs det att du är ansvarstagande, trivs med rutinmässiga arbetsuppgifter och är självgående.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Studerande marknadskommunikatör till Feelgood!

Marknadsassistent
Läs mer Apr 15
Vi söker just nu efter en marknadskommunikatör på deltid till ett spännande uppdrag hos Feelgood, är du en person som brinner för kommunikation och marknadsföring? Då är det här rollen för dig!

OM TJÄNSTEN
I rollen som marknadskommunikatör söker vi dig som brinner för kommunikation, content och att jobba med text och innehåll i digitala kanaler och på webben. I rollen kommer du få arbeta hands on som marknadskommunikatör med all form av produktion, framförallt digitalt material, i digitala plattformar, för och på sociala medier och även viss del fysiskt material. Du kommer att jobba med enklare arbetsuppgifter på marknadsavdelningen, producera, publicera, distribuera och göra en del enklare grafiskt arbete i Indesign.

Vi ser att du studerar kommunikation, marknadsföring, digital produktion eller likvärdigt, och har 1 år kvar av studierna.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar kommunikation, marknadsföring, digital produktion eller likvärdigt och har 1 år kvar av studier
- Har erfarenhet av Indesign, Powerpoint och att arbeta grafiskt
- Är van vid att arbeta i olika digitala verktyg och system och har lätt för att sätta dig in i nya system och digitala verktyg
- Har erfarenhet av att arbeta med innehåll och målgruppsanpassad textproduktion för webb/sociala medier

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, från exempelvis praktik eller tidigare arbetserfarenhet
- Erfarenhet av SEO och/eller CMS

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Estetisk
- Hjälpsam

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vår kund finns idag över hela Sverige med ca 1000 medarbetare. De grundandes 1995 och har idag 8 000 kunder, företag och organisationer i en mängd branscher, både privat och offentlig sektor. Företagets verksamhet är inriktade på företagshälsovärd, organisation och ledarskap, skadligt bruk och privat sjuk- och friskvård. Varje dag arbetar vår kund för att deras kunder ska vara Sveriges friskaste. De stödjer deras medarbetare och chefer i att må bra och prestera på jobbet, med fokus på att satsningar på arbetsmiljö hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa för företag och ökad livskvalitet för privatpersoner.

Ansök nu