Stockholm: IT-supporttekniker

Hitta ansökningsinfo om jobbet IT-supporttekniker i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-10-30 // Varaktighet: Heltid

Brinner du för att lösa tekniska problem och skapa positiva användarupplevelser? Vill du vara med och säkerställa en stabil IT-miljö? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!
Vad vi söker:
Minst 3 års erfarenhet som IT-supporttekniker eller klienttekniker
Gedigen kunskap om Windows-miljöer och Office 365
Erfarenhet av att arbeta i servicedesk och hantera ärenden via telefon, e-post och personliga möten
Stark förmåga att felsöka och lösa problem med hård- och mjukvara
Erfarenhet av att installera och konfigurera datorer och programvara
Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
Stark serviceorientering och förmåga att förklara tekniska lösningar för icke-tekniska användare
Förmåga att arbeta strukturerat och dokumentera lösningar i kunskapsdatabaser

Meriterande kunskaper:
Erfarenhet av Azure Active Directory och hybrid molnmiljöer
Erfarenhet avVmware
Kunskap om ITIL-processer
Erfarenhet av automation och scripting (t.ex. PowerShell)
Certifieringar inom relevanta områden

Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive:
Mentor-program för kontinuerlig utveckling
Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
Konkurrenskraftig lön och förmåner
Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se

Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom IT-support? Ansök idag och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Helpdesktekniker/Supporttekniker

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Helpdesktekniker/Supporttekniker.

Junior IT-Support / Servicedesk Support Specialist till Tietoevry

Läs mer Apr 17
Om företaget
Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovation skapar de nya möjligheter som bygger på öppenhet, samarbete inom innovation och ett omfattande ekosystem. Här får du möjligheten till att växa med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Vidare får du kontinuerligt stöttning genom utvecklande och coachande samtal. Detta kombineras med en stark kultur som bygger på hög transparans och en stor dos teamanda.
Om tjänsten Rollen som supporttekniker hos Tietoevry handlar primärt om att erbjuda support till en av Tietoevrys största kunder. Rollen är dynamisk och varierande, då du förväntas erbjuda support inom områden såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac. Ansvarsområden:
Tillhandahålla kvalitativ support genom telefon, mail och chatt för slutanvändare hos kund.
Leverera lösningar på de ärenden som berör tekniska frågor eller problem.
Felsökning och åtgärdande av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automatiseringsverktyg.
Vara delaktig i förbättringsprocesser för incident, förändring och problemhantering. 
Kvalifikationer och egenskaper
Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Att sätta mål och jobba mot dem, individuellt och i team, är något som känns naturligt för dig. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt hitta lösningar till dessa.
Vidare ser vi gärna att du:
Har minst ett års erfarenhet av antingen teknisk support eller kundtjänst/service.
Påvisar en stark motivation och ett intresse för att utvecklas inom IT samt att arbeta mot större kunder.
Kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska
Övrig information Plats: Solna, Stockholm
Omfattning: 100%


Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering, du blir initialt anställt hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering hos företaget.

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.

Ansök nu

Är du positiv och brinner för personliga möten? Vi söker on-site IT-tekn...

Läs mer Apr 14
IT-bemanning är ett socialt och personligt IT-konsultföretag där vi värdesätter den enskilda medarbetaren. Har du de rätta egenskaperna - social, driven och tävlingsinriktad så kan vi ge dig de rätta förutsättningarna för ett roligt och stimulerande arbete som konsult hos någon av våra kunder. IT-bemanning är ett dotterföretag till IT-konsultföretaget Xperta AB och som är specialiserade inom området IT-infrastruktur.
Vem är du?
Vi söker dig som med ett starkt kundfokus som tycker om att ge professionell service. Du är lättlärd och kan snabbt sätta dig in i nya system och nya tekniker. Vidare behöver du kunna anpassa dig efter olika kunders behov för att lösa deras problem. Som person är du glad och social och har lätt för att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du trivs med ett högt tempo och att du kan hantera flera ärenden och processer samtidigt. I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Dina erfarenheter
Vi ser att du som söker har minst en gymnasial utbildning, gärna inom IT-support/teknik. Vidare ser vi att du har omkring 1 års arbetslivserfarenhet inom IT-support. Alternativt har du arbetslivserfarenhet inom kundtjänst eller något annat serviceyrke samt en annan teknisk roll inom IT och ett stort tekniskt intresse för hårdvara. 
Goda kunskaper av applikationer som ingår i MS Office
Grundläggande kunskaper inom Nätverk, TCP/IP
Goda kunskaper av att supportera datorer med Windows 10/11
Goda kunskaper av administration i Active Directory, Exchange och MS Teams alternativt tjänster i Office365
Grundläggande kunskaper av Windows server
Kännedom om ITIL
Goda kunskaper att supportera PC & MAC
Goda kunskaper av hårdvara och kringutrustning
Erfarenhet av ärendehanteringssystem


Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Simon Waax, simon.waax@itbemanning.se

Ansök nu

IT-tekniker Onsite i Täby

Läs mer Apr 14
Om rollen
Vi söker nu en engagerad IT-tekniker för ett onsite-uppdrag hos en offentlig verksamhet norr om Stockholm. I rollen kommer du att vara en del av ett mindre team som ansvarar för att stötta användare på plats med både hård- och mjukvarurelaterade ärenden.
Arbetsuppgifter Installation, felsökning och support av datorer, skrivare, kringutrustning och mobila enheter
Användarsupport på plats (1st line och enklare 2nd line)
Hantering av behörigheter, konton och andra administrativa IT-uppgifter
Support kring nätverk och skrivare
Dokumentation av ärenden i ärendehanteringssystem
Vi söker dig som har Minst 1 års erfarenhet av liknande arbete som IT-tekniker
Goda kunskaper inom Windows-miljöer, Office 365 och felsökning av klientdatorer
Erfarenhet av ärendehanteringssystem
Goda kunskaper i svenska (tal & skrift)
B- Körkort
Om dig
Du är en serviceminded och lösningsorienterad person som trivs med att hjälpa andra och hitta praktiska lösningar på problem. Du arbetar självständigt, är strukturerad i ditt arbetssätt och tar gärna egna initiativ för att driva saker framåt. Dessutom är du kommunikativ och har lätt för att samarbeta med både kollegor och användare.
Plats: Täby (onsite) Omfattning: Heltid Start: Början av maj 2025 Uppdragets längd: 6 månader
Låter detta som rätt uppdrag för dig? Skicka in din ansökan snarast – urval sker löpande!

Ansök nu

IT-Supporttekniker

Läs mer Apr 14
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom IT-Support? Tillsammans med vår kund söker vi nu engagerade och teknisk kunnig problemlösare med ett stort servicemind. Som en del i vår kunds Service Desk-team kommer du hantera ärenden med ansvar för både klienthantering och teknisk support. Du får möjligheten att göra en skillnad i en roll där du bidrar till att förbättra och utveckla varsamheten varje dag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantering av tekniska problem relaterade till datorer, mobiltelefoner, skrivare och annan IT-utrustning.
Felsökning av mjuk- och hårdvara samt support för Mac och Windows.
On- och off-boarding av medarbetare, inklusive installation och konfigurering av arbetsutrustning.
Grundläggande systemadministration i Active Directory, hantering av gruppolicyer och dokumentation av ärenden.
Delta i projekt för att bidra till förbättring och uppgraderingar av system.
Underhåll av kunskapsartiklar och dokumentation för att säkerställa en användarvänlig supportupplevelse.
Vi söker dig som har: Erfarenhet av Google Workspace och ärendehanteringssystem.
Erfarenhet av Intune och Active Directory
Kunskaper inom datorhårdvara, operativsystem och nätverk.
Erfarenhet av teknisk dokumentation och incidenthantering.
Positiv inställning och ett passionerat intresse för ny teknik.
Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
Om CONSULTING it:
När du börjar hos oss som konsult på CONSULTING it blir du en del av vår gemenskap. Du får dessutom kollegor runt om i Sverige! Du har en dedikerad konsultchef som stöttar dig och din utveckling. Vi hjälper dig hitta nya vägar genom att prova på nya roller och nya branscher, för oss är det viktigt att du trivs på din arbetsplats. Vi ser till att du hamnar på ett bra bolag under ditt uppdrag och att uppdragen ligger i linje med hur du vill utvecklas framöver. Oavsett vad det blir, står vi bakom dig hela vägen – i ditt nästa, nästa och nästa steg. Gå med i vårt team och ta del av en spännande och utvecklande arbetsmiljö!

Ansök nu

Supportmedarbetare

Läs mer Apr 14
Frenda växer och vi söker nu fler serviceinriktade Supportmedarbetare som vill vara med och bidra till en kundupplevelse utöver det vanliga. Om du brinner för kundkontakt, problemlösning och vill arbeta i en spännande och expansiv miljö – då kan det här vara rollen för dig!
Om Frenda – teknik med hjärta för tandvård
Frenda startades 2017 och har sedan dess vuxit till ett härligt gäng på cirka 55 personer med kontor mitt i Stockholm. Under 2025 kommer vi att växa med många fler. Vår vision? Att förbättra munhälsan genom en enklare vardag för alla som arbetar med tandvård. Det uppnår vi genom att vi vill vara den självklara plattformen för effektiv, säker och patientcentrerad tandvård. För vi vet att en frisk mun gör skillnad – för hela människan.
Vi är ett svenskt produktbolag som utvecklar och levererar en heltäckande molnbaserad SaaS-lösning. Plattformen erbjuder en allt-i-ett-lösning bestående av patienthantering, röntgen/bildbehandling samt lagring & säkerhetskopiering mot tandvårdsbranschen.
Hos oss är gemenskap, engagemang och ständig utveckling självklara delar av vardagen. Vi är snälla och ambitiösa och tror på att växa tillsammans – både som företag och som individer. Här får du vara med och påverka, i en kultur som präglas av öppenhet, nyfikenhet och snabba beslut. Just nu befinner vi oss i en riktigt spännande tillväxtresa – och vi har bara börjat.
Vad gör en Supportmedarbetare hos Frenda?
Som supportmedarbetare är du ofta den första personen våra kunder möter – och därför en väldigt viktig del av Frenda-upplevelsen. Du guidar, felsöker, förklarar och följer upp – alltid med målet att skapa trygghet, lösa problem och ge riktigt bra service.
Du kommer bland annat att:
Besvara ärenden via telefon, mejl och chatt
Hjälpa kunder att använda plattformen på bästa sätt
Felsöka och lösa frågor om våra system och angränsande tjänster
Samarbeta med kollegor inom t.ex. utveckling och utbildning
Dokumentera lösningar och bidra till vår kunskapsbank

Vi tror att du...
Har ett pedagogiskt och lösningsorienterat sätt att arbeta
Är kommunikativ, noggrann och serviceinriktad
Har ett tekniskt intresse och vill förstå hur saker fungerar
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har kanske jobbat med IT-support, kundtjänst eller liknande
Extra plus om du har erfarenhet från tandvård eller SaaS

Hos Frenda får du...
Vara med och skapa en arbetsmiljö där människor trivs, presterar och utvecklas
Driva kontorsprojekt och påverka hur vårt kontor kommer att se ut i framtiden
En dynamisk vardag med stor variation och många kontaktytor
Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete
Kollektivavtal, bra förmåner och ett generöst friskvårdsbidrag
En kultur som präglas av gemenskap, öppenhet och samarbete

Du kliver in i ett bolag som hunnit bygga upp stark kompetens och struktur – men där det fortfarande finns massor kvar att forma. Vi växer, och det innebär både möjligheter och utmaningar. Här får du vara med från insidan och bidra till att skapa ordning, glädje och sammanhang.
Låter det här som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig – och välkomnar dig till en roll där du får sätta din prägel på Frendas framtid!
Har du frågor? Kontakta vår rekryterare Selma på selma.kauppi@frenda.se

Hoppas vi ses! #teamfrenda

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Liminity AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Liminity AB .

DevOps Engineer till Liminity

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 7
Vi söker nu en erfaren DevOps Engineer till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder. I denna roll kommer du att arbeta med att förbättra och effektivisera utvecklings- och driftsprocesser.
Huvudsakliga arbetsuppgifter Designa, implementera och underhålla CI/CD-pipelines
Automatisera infrastruktur och konfigurationshantering
Övervaka system och säkerställa hög tillgänglighet och prestanda
Samarbeta med utvecklingsteam för att effektivisera leveransprocesser
Implementera och förbättra säkerhetsrutiner i hela utvecklingslivscykeln
Hantera containerisering och orchestrering med Docker och Kubernetes
Vad vi söker Minst 4 års erfarenhet av arbete som DevOps Engineer eller liknande roll
God kunskap om containerteknologier som Docker och Kubernetes
Erfarenhet av CI/CD-verktyg som Jenkins, GitLab CI/CD eller GitHub Actions
Kunskaper i Infrastructure as Code (IaC) med verktyg som Terraform eller CloudFormation
Erfarenhet av configuration management med Ansible, Chef eller liknande
Goda kunskaper i Linux/Unix-administration
Erfarenhet av molnplattformar som AWS eller Azure
Flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Meriterande erfarenheter Relevanta certifieringar inom AWS, Azure, Kubernetes eller liknande
Som person är du Lösningsorienterad med förmåga att tänka proaktivt
Strukturerad och analytisk i ditt arbetssätt
Samarbetsinriktad med god kommunikationsförmåga
Nyfiken och villig att kontinuerligt lära dig nya tekniker
Självgående med förmåga att driva förbättringsinitiativ
Förmåner och utvecklingsmöjligheter på Liminity Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner
Läs mer om oss och våra erbjudanden i vår handbok

Är du redo att ta nästa steg i din karriär som DevOps Engineer? Ansök idag och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!

Ansök nu

Testare (Java / Selenium)

Systemtestare/Funktionstestare
Läs mer Mar 31
Vi söker nu en skicklig Java/Selenium Testare till ett intressant uppdrag hos en av våra kunder inom Retail. Som testare kommer du att ha en central roll i att säkerställa kvalitet och funktionalitet genom automatiserad testning i kundens system och applikationer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter Designa och utveckla testautomatisering med Java och Selenium
Implementera, underhålla och vidareutveckla testramverk
Skapa automatiserade testskript för regression och funktionell testning
Identifiera, dokumentera och rapportera buggar och avvikelser
Samarbeta med utvecklingsteam för att kvalitetssäkra leveranser
Utföra både automatiserade och manuella tester vid behov
Bidra till förbättring av testprocesser och testmetodik
Sätta upp och underhålla CI/CD-testpipelines
Vad vi söker Minst 3 års erfarenhet av testautomatisering med Java och Selenium
Solid programmeringserfarenhet i Java
God kunskap om testramverk som TestNG eller JUnit
Erfarenhet av versionskontrollsystem som Git
God kunskap om testmetodik och testprocesser
Erfarenhet av att arbeta i testverktyg som JIRA, TestRail eller liknande
Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande erfarenheter Erfarenhet av andra testverktyg som Cypress, Appium eller RestAssured
Kunskap om API-testning och verktyg som Postman eller SoapUI
Erfarenhet av prestandatestning med JMeter eller liknande
Erfarenhet av BDD-testning med Cucumber
Kunskaper i Jenkins, Docker eller andra CI/CD-verktyg
ISTQB-certifiering eller motsvarande
Erfarenhet av databashantering och
Erfarenhet av att arbeta i agila utvecklingsmetodiker (Scrum, Kanban)
Som person är du Analytisk och noggrann med ett öga för detaljer
Kvalitetsmedveten med hög integritet i ditt arbete
Strukturerad med förmåga att planera och organisera ditt arbete effektivt
Kommunikativ med förmåga att förmedla tekniska problem på ett tydligt sätt
Proaktiv och driven med en problemlösande inställning
Samarbetsvillig och flexibel i ett föränderligt arbetsklimat
Förmåner och utvecklingsmöjligheter på Liminity Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner
Läs mer om oss och våra erbjudanden i vår handbok

Är du redo att ta ditt nästa karriärsteg som testare med fokus på Java och Selenium? Ansök nu och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!

Ansök nu

1st/2nd line supporttekniker

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 31
Vi söker nu en 1st/2nd line supporttekniker till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder. I denna roll kommer du att vara en viktig del av kundens IT-supportteam där du hjälper användare med tekniska utmaningar och säkerställer en stabil IT-miljö.
Huvudsakliga arbetsuppgifter Ge första och andra linjens support via telefon, e-post och ärendehanteringssystem
Felsöka och lösa problem med hårdvara, mjukvara och nätverk
Installera och konfigurera datorer, telefoner och annan teknisk utrustning
Hantera användaradministration och behörighetshantering i olika system
Dokumentera lösningar i kunskapsdatabas och underhålla teknisk dokumentation
Eskalera komplexa ärenden till specialister och följa upp till lösning
Vad vi söker Minst 2 års erfarenhet av arbete inom IT-support
God kunskap om Windows-miljöer och Microsoft 365
God kunskap om Active Directory
Grundläggande förståelse för nätverk och nätverkssäkerhet
Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift
Förmåga att förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt
Meriterande erfarenheter Kunskap om ITIL-processer och arbetssätt
Erfarenhet av ServiceNow eller liknande ärendehanteringssystem
Relevanta IT-certifieringar (t.ex. CompTIA A+, Microsoft, CCNA)
Erfarenhet av scripting (PowerShell, Python)
Som person är du Serviceinriktad med ett genuint intresse för att hjälpa användare
Strukturerad med förmåga att prioritera när många ärenden kommer in samtidigt
Lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbetssätt
Nyfiken och villig att kontinuerligt lära dig nya tekniker
Stresstålig och flexibel i en föränderlig miljö
Förmåner och utvecklingsmöjligheter på Liminity Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner
Läs mer om oss och våra erbjudanden i vår handbok

Låter detta som en spännande utmaning för dig? Ansök nu och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!

Ansök nu

Backend tung fullstack utvecklare (Python, Vue)

Backend-utvecklare
Läs mer Feb 9
Vi söker nu en Backend tung fullstack utvecklare (Python, Vue) till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder. I denna roll kommer du att vara en central del av teamet och arbeta med att leverera högkvalitativa lösningar.
Arbetsuppgifter Designa, utveckla och underhålla backend-system, framförallt med Python
Utveckla och integrera med frontend-applikationer byggda i Vue.js
Vara självgående för att planera och genomföra lösningar från koncept till produktion
Implementera och förbättra CI/CD-processer
Felsökning och optimering av befintlig lösning
Kompetenskrav Minst 4 års arbetslivserfarenhet av Python och relaterade ramverk (t.ex. Django, Flask)
Arbetslivserfarenhet av frontend-utveckling med Vue.js
Stark förståelse för RESTful API-design och arkitektur
Goda kunskaper inom databashantering
Erfarenhet av testdriven utveckling och enhetstester
Förmåga att arbeta agilt och använda moderna utvecklingsmetoder
Flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Meriterande färdigheter Erfarenhet av GraphQL
Kunskap om Docker och containerisering
Erfarenhet av molntjänster som AWS eller Azure
Erfarenhet av CI/CD-pipelines och DevOps-principer
Kunskap inom asynkron programmering och användandet av asyncio
Förmåner och utvecklingsmöjligheter hos Liminity Spännande projekt med ledande branschkunder.
Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar.
Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner.
Mer information finns på https://handbok.liminity.se

Låter detta som en utmaning för dig? Ansök idag och bli en del av Liminity - där du är med och formar framtidens IT-lösningar!

Ansök nu

UX/UI Designer för konsultuppdrag

Webbdesigner
Läs mer Feb 9
Vi söker en kreativ och erfaren UX/UI Designer för ett spännande konsultuppdrag där du kommer att arbeta med innovativa digitala lösningar hos en av våra kunder.
Arbetsbeskrivning Utveckla engagerande och användarvänliga gränssnitt för webbaserade applikationer.
Samarbeta med produktägare, utvecklingsteam och intressenter för att förstå användarbehov och affärsmål.
Skapa wireframes, prototyper och användarflöden för att kommunicera designlösningar.
Genomföra användartester och samla in feedback för att förbättra användarupplevelsen.
Hålla dig uppdaterad med de senaste trenderna och teknikerna inom UX/UI design.
Kvalifikationer och Erfarenheter Minst 3 års erfarenhet som UX/UI Designer med en stark portfölj av tidigare projekt.
Gedigen kunskap om designverktyg som Figma och Adobe Creative Suite.
Förmåga att tänka analytiskt och lösningsorienterat, med fokus på både detaljer och helhet.
God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta i team samt självständigt.
Flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Meriterande Kompetenser Relevant högskoleutbildning inom interaktionsdesign, UX eller liknande
Erfarenhet av design systems och komponentbaserad design
Kunskap inom frontend-utveckling (HTML, CSS)
Erfarenhet av tjänstedesign och användarresearch
Kunskap om tillgänglighet och WCAG-riktlinjer
Förmåner och Utvecklingsmöjligheter hos Liminity Delta i banbrytande projekt med några av de mest innovativa företagen i branschen.
Konkurrenskraftiga löner och omfattande förmånspaket.
Kontinuerlig professionell utveckling med utbildningar och certifieringar.
För mer information, utforska vår handbok.

Känner du att denna möjlighet passar dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Liminity!

Ansök nu

1st line IT-supporttekniker sökes!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jan 28
Vi söker nu en flera IT-supporttekniker till en av våra kunder i Stockholm. Som supporttekniker kommer du att vara en viktig del i att säkerställa en stabil IT-miljö och ge förstaklassig support till användarna
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Hantera inkommande incidenter och serviceförfrågningar via telefon, e-post, servicedesk och ärendehanteringssystem
Ge teknisk support på distans och på plats
Felsöka och lösa diverse IT-relaterade problem
Bidra till att förbättra rutiner och processer inom supporten

Vi söker dig som:
Har 2 års erfarenhet av support
Har hög social kompetens och alltid har god service i fokus, mot både kunder och kollegor
Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
Kan kommunicera väl på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Har god teknisk förståelse och är snabblärd när det gäller nya system

Det är meriterande om du:
Har relevant eftergymnasial utbildning eller certifiering inom IT
Har tidigare arbetslivserfarenhet som supporttekniker
Har kunskap inom ServiceNow eller liknande ärendehanteringssystem
Har kunskap och erfarenhet av Microsoft 365
Har kunskap inom Active Directory
Har kunskaper i PowerShell

Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive:
Spännande uppdrag hos en framåtsträvande kund
Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken
Mentor-program för kontinuerlig utveckling
Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete
Konkurrenskraftig lön och förmåner
Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se

Låter detta som ett uppdrag för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.

Ansök nu