Stockholm: VD till NP Gruppen

Hitta ansökningsinfo om jobbet VD till NP Gruppen i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-10-30 // Varaktighet: Heltid

NP Gruppen är experter på tak och har sedan 1950-talet levererat pålitliga tjänster inom tak- och fasadentreprenad. Med vår omfattande erfarenhet hanterar vi allt från tätskikt och takmålning till snöröjning, tillsyn, besiktning och andra servicetjänster. Som en del av Soltechkoncernen erbjuder vi dessutom innovativa och energieffektiva solenergilösningar.
Nu söker vi en engagerad och affärsdriven VD som vill ta ledningen och utveckla företaget vidare med både strategisk skärpa och passion. Är du redo att ta NP Gruppen till nästa nivå?
VD till NP Gruppen
Som VD har du det övergripande verksamhets- och resultatansvaret för vårt företag. Du intar en central roll i vår tillväxtresa, där fokus ligger på att öka kundbasen, förbättra lönsamheten och fortsätta leverera högkvalitativa tjänster inom takläggning och plåtslageri. Du kommer att balansera en stark relation med våra ramavtalskunder samtidigt som du bygger nya affärer med privata aktörer och bostadsrättsföreningar.
En viktig del av rollen innebär att du leder och övervakar den dagliga verksamheten, säkerställer budget och lönsamhet samt följer upp koncernens riktlinjer och rutiner. Ditt fokus ligger på affärsutveckling och effektivisering för att nå företagets affärsmål och du ansvarar för att implementera strategier för tillväxt och lönsamhet, samtidigt som du hanterar kundrelationer och projektledning. Utöver det övergripande ansvaret driver du även egna projekt och skapar starka relationer med så väl kunder som medarbetare.
Dina arbetsuppgifter innefattar bl.a. att:
Leda bolagets verksamhet med fullt verksamhets- och resultatansvar.
Utveckla och implementera strategier för lönsamhet, effektivitet och hållbar tillväxt.
Ansvara för koncernrapportering och säkerställa att riktlinjer och rutiner efterlevs.
Operativt arbete med kundansvar, avtalsförhandlingar, projektledning och kalkylering.
Försäljning och löpande arbete för att bredda kundstocken.
Samarbeta med underentreprenader och säkerställa så väl kvalitet som kostnadskontroll.

Som ledare främjar du en inkluderande kultur och upprätthåller en gemenskap i teamet. Du ansvarar för arbetsmiljön, har personalansvar för tjänstemännen, och stöttar medarbetarna i deras dagliga arbete. Ditt ledarskap bygger på närvaro, tydlig kommunikation och delaktighet, vilket bidrar till en platt och engagerande organisation.
Tjänsten är baserad på vårt kontor i Bandhagen, Stockholm och du kommer att rapportera till Affärsområdeschef på vårt moderbolag.
Vem är du?
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från byggbranschen och det är meriterande om du har jobbat med tak. Dina roller har innefattat ansvar för både personal och verksamhet, vilket innefattat fokus på ekonomi- och resultatansvar, och du är van vid att hantera kundrelationer, förhandlingar och prissättning. Ditt ledarskap är tydligt och engagerat, och du har erfarenhet av att utveckla såväl team som affärer.
Vidare har du goda kunskaper i entreprenadjuridik och förstår de administrativa krav som ställs i samband med upphandlingar och kundavtal. Självklart behärskar du svenska och engelska flytande, både i tal och skrift, och har mycket god dator- och systemvana.
Som person är du närvarande, rättvis och engagerad och du visar genuint intresse för all personal och har förmågan att se nya affärsmöjligheter. Du är resultatorienterad och har en stark vilja att hitta och driva fram ekonomiska möjligheter för verksamheten. Du kombinerar ditt operativa ledarskap med ett strategiskt tänkande och en förmåga att inspirera andra.
Vi erbjuder
Som VD på NP Gruppen får du leda ett anrikt och kunnigt företag med en stark kultur av yrkesstolthet och gemenskap. Du får möjligheten att kombinera operativt och strategiskt arbete, vilket ger dig en omväxlande och intressant vardag. Du kommer att få både stöd och utrymme för att lyckas och trivas i din roll, och som en del av Soltech-koncernen har du tillgång till ett större nätverk och resurser, vilket ger dig en solid grund att skapa långsiktig tillväxt och lönsamhet.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund (076 221 67 07) eller av Marcus Sölvin (070 074 59 18). Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Platschef, bygg

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Platschef, bygg.

Platschef till Lundgrens Smide

Läs mer Apr 16
Om rollen
Lundgrens Smide har dubblat sin omsättning två år i rad – och tillväxten fortsätter. Med ökad efterfrågan på deras tjänster söker de nu fler nyckelpersoner som vill vara med och driva projekt i framkant. Som platschef får du en viktig roll i att säkerställa leverans, kvalitet och fortsatt utveckling i en expansiv fas.
I rollen hos Lundgrens får du ett varierat uppdrag med ansvar för hela processen i våra smides- och stålkonstruktioner. Rollen innebär nära samarbete med projektledare, montörer och kund, där du säkerställer att projekten löper enligt tidplan, budget och kvalitet. Våra projekt tillsätts efter behov och kan variera i storlek och komplexitet – vilket gör rollen både utmanande och utvecklande.
Vi söker dig som
- Har erfarenhet av att leda bygg- eller smidesprojekt i rollen som platschef, arbetsledare eller liknande


- Är trygg i att leda team och kommunicera med beställare och entreprenörer


- Har god kunskap om byggprocessen, arbetsmiljö och relevanta regelverk


- Trivs i en roll där du får ta ansvar och fatta beslut i vardagen


- B-körkort är ett krav.
Om Lundgrens SmideLundgrens är ett väletablerat företag med rötter från 1930-talet och kontor/verkstad i Bromma. Hos oss får du arbeta i ett bolag med både tradition och utveckling – och ett starkt engagemang för kvalitet, yrkesstolthet och långsiktighet. Har du frågor kring rollen? Hör gärna av dig till ansvarig rekryteringskonsult Fredrik via mail:  fredrik.bergvik@xlnt.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Platschef Norra Stockholm

Läs mer Mar 21
Vill du vara med på vår spännande tillväxtresa? Bli Platschef på Isolerab!
Isolerab växer snabbt och vi söker nu en driven och engagerad Platschef till vår expanderande installationsavdelning i Norra Stockholm. Vi är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling och har byggt upp ett rykte för att skapa friskare inomhusklimat och sänkta energikostnader för våra kunder. Med över 14 framgångsrika år i branschen och tusentals nöjda kunder, fortsätter vi att växa och utvecklas. Vi är stolta över vår framgång hittills och ser fram emot ännu mer spännande utmaningar framöver.

Ditt nya uppdrag som Platschef Som Platschef på Isolerab blir du en nyckelperson i vår fortsatta expansion. Du får ansvaret för att leda och utveckla vårt team i Norra Stockholm, där du styr den dagliga verksamheten, från installationer till uppföljning av ekonomi och produktivitet. Här är du inte bara en chef – du är en inspiratör och en motivator som skapar resultat genom ditt team. Vi tror på en öppen och positiv företagskultur där alla får möjlighet att växa och bidra till gemensamma framgångar.

Vad erbjuder vi dig?
Ledarskapsutbildningar och personlig utveckling som tar dig till nästa nivå
Stora möjligheter att växa inom vårt expansiva företag
Förmånsbil och kollektivavtal
Spännande events och tävlingar, som utlandsresor och teamaktiviteter
Friskvårdsbidrag och aktiviteter för ditt välmående
Förmånsportal med exklusiva erbjudanden


Vem är du?
Vi söker dig som är en naturlig ledare med ett starkt driv och en passion för att utveckla andra. Du har erfarenhet av att leda och engagera team, gärna inom en liknande bransch. Du är kommunikativ, strukturerad och ser utmaningar som möjligheter att växa och utvecklas. Du har en positiv attityd, trivs i ett högt tempo och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer både internt och externt.
Som Platschef på Isolerab är du inte bara en ledare utan också en viktig del av vårt ansikte utåt – en som får teamet att blomstra och som ständigt söker förbättring och utveckling.

Vill du vara med och forma framtiden? Om du är redo för en roll där du får möjlighet att göra skillnad och vara en del av en framgångssaga, då ser vi fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Platschef

Läs mer Apr 13
Vill du ha en nyckelroll i våra projekt inom smide och glas och vara med och utveckla en verksamhet med lång hantverkstradition? Då kanske du är vår nya platschef! Vi har flera spännande projekt på gång och söker därför två platschefer som leder projektet på plats.
LEDIGA TJÄNSTER
Två platschefer.
OM TJÄNSTEN
Som platschef är du en nyckelperson som säkerställer att projektet och arbetet på plats genomförs så smidigt och effektivt som möjligt från start till mål. Du driver projektet utifrån uppsatta mål och tidsplaner. Som platschef leder och samordnar du all verksamhet på byggarbetsplatsen, från planering och budgetering till resursfördelning och kvalitetskontroll. Du leder också samarbetet med kunden, det egna projektteamet och underentreprenörer.
Projekten varierar i storlek och karraktär. Tjänsten kräver därför att du är flexibel och hjälper till där det behövs. Du arbetar tillsammans med engagerade och skickliga kollegor. Du är med och bygger projektteamet bestående av arbetsledare, montörer och andra kompetenser som krävs beroende på projekt.
Det är ett omväxlande och roligt arbete med mycket ansvar. Jobbet passar dig som trivs med ett högt tempo där du får vara spindeln i nätet.
ARBETSUPPGIFTER
Som platschef har du ett helhetsansvar för personal, budget och arbetsledning. Arbetsuppgifterna ser olika ut beroende på projekt och vilket skede projektet befinner sig i. Dina arbetsuppgifter består bland annat av:
utforma och följa upp tidsplaner
leda arbetet på plats
göra riskanalyser
ÄTA-hantering
lägga upp planer för kontroll av projektdelar
löpande ekonomi uppföljningar
delta i byggmöten
dokumentation



VEM ÄR DU?
Vi söker dig som jobbar inom byggbranschen i en liknande roll och är van att hantera komplexa projekt i olika faser. Du är:
självgående och van att ta eget ansvar
en god ledare
resultatinriktad både vad gäller ekonomi och kvalitet



och har:
B-körkort
BAS P/BAS U
högskole- eller universitetsutbildning inom bygg alt motsvarande erfarenhet från arbetslivet



samt talar svenska/och eller engelska obehindrat.
För att lyckas i rollen är du strukturerad, flexibel och har förmåga att hitta lösningar istället för att se hinder. Du har god planerings- och prioriteringsförmåga samt kan ta snabba och viktiga beslut. Vidare kan du leda ett team samt har förmågan att skapa engagemang och en bra teamkänsla. Du jobbar mot målet som är att leverera ett bra projekt till en nöjd kund.
PLACERINGSORT
Bromma. Du spenderar mycket av din tid på byggarbetsplatser under projektets gång.
LÖN & FÖRMÅNER
Månadslön.
Andra förmåner som erbjuds är mobiltelefon, dator, generös friskvårdsersättning samt rikskuponger.
För att främja en god gemenskap åker vi på teamresor varje år och ordnar även gemensamma aktiviteter. När du jobbar på Lundgren Smide är du med och gör världen lite bättre genom vårt engagemang i välgörenhetsprojektet Eezzer.
ANSÖKAN
Skicka din ansökan till hr@smide.com med platschef i ämnesraden. Bifoga ditt CV.
Rekrytering sker löpande så därför ska du inte vänta med din ansökan.
Har du frågor kring tjänsten? Då ska du hör av dig till Johanna, rekryteringsansvarig. Du kan antingen ringa 08-684 118 27 eller maila johanna@smide.com
TILLTRÄDE
Omgående eller enligt överenskommelse.
Kontaktperson: Johanna Lundgren 08-684 118 27
ATT ARBETA HOS OSS – hantverk, gemenskap och utveckling
På Lundgren Smide förenar vi traditionellt hantverk med nytänkande lösningar – något som vi har gjort edan 1952. Vi är stolta över vår historia, men ännu mer spända på framtiden. Hos oss får du vara en del av ett skickligt team som levererar helhetslösningar inom smide och glas. Vi tar oss gära an avancerade jobb där vi får vara en del av lösningen.
En arbetsplats med stolthet och framtidstro
Vår smidesverkstad ligger i Bromma, norr om Stockholm, och här samlas över 40 skickliga och engagerade medarbetare – projektledare, arbetsledare, smeder och montörer. I koncernen ingår även Bröderna Eddings Smide som är en fristående smidesverksamhet som varit verskamma sedan 1945. Tillsammans skapar vi något unikt i branschen.
Hos oss får du jobba med varierande projekt i både storlek och karaktär till både byggföretag, fastighetsbolag och privatpersoner. Du blir en del av ett företag där gemenskap, engagemang, kompetens och yrkesstolthet är kärnan i allt vi gör. Vi vet att det krävs samarbete, tekniskt kunnande och en vilja att alltid leverera det lilla extra för att lyckas – och det är precis vad vi brinner för.
Frihet, trygghet och utveckling
Vi vill vara din ideala arbetsgivare oavsett var i livet du befinner dig. Målet är att du ska ha möjlighet att styra din vardag och arbetssituation.
Vi vågar prova nytt och uppmuntrar utveckling, oavsett om du är ny i yrket eller har många års erfarenhet i bagaget. Karriärmöjligheterna är stora och vi satsar på att låta våra medarbetare växa tillsammans med företaget.
Bli en del av något större
Vår vision är att vara en samlingsplats för skickliga människor från olika yrkesområden – en plats där man kan göra affärer, samarbeta och utvecklas tillsammans. Vi bygger en kultur där gemenskap, yrkesskicklighet och affärssinne går hand i hand.
Vill du bli en del av ett företag med stora ambitioner och hjärtat i hantverket? Välkommen till Lundgrens Smide – tillsammans formar vi framtidens smideslösningar.

Ansök nu

Produktionschef sökes med start omgående

Läs mer Apr 22
Prowork är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsbolag som grundades 2013. Vi erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar och är helhetsleverantörer inom Bygg, industri och fastighetsbranschen varifrån vi har gedigen erfarenhet. Vi ger oss inte förrän våra kunder har fått rätt personal på rätt plats! Kunskap om den bransch vi jobbar med i kombination med ett högt engagemang är vårt signum.


Vi har våra lokaler i Solna och är verksamma inom Stockholm Mälardalen, Göteborg och Malmö. Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork - så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se
Produktionschef sökes med start omgående
Har du erfarenhet av att leda bygglogistik i komplexa stadsmiljöer?
Vi söker en erfaren produktionschef till ett spännande infrastrukturprojekt i Stockholm – en roll med fokus på tillfälliga installationer, logistik och avetablering i projektets slutskede.
Detta är ett tidsbegränsat konsultuppdrag – perfekt för dig som vill kliva in i ett välfungerande team och göra skillnad direkt.


Om rollen
Som produktionschef har du ett övergripande ansvar för den tillfälliga bygglogistiken inom projektet. Du ansvarar för uppsättning och avetablering av maskiner, byggbodar, ställningar samt hantering av tillfälliga vägavstängningar. Du fungerar som länken mellan entreprenör och beställare och har en viktig roll i den dagliga dialogen kring projektets framdrift.
Du kliver in i ett sammansvetsat team på sex personer och får personalansvar för yrkesarbetare och även viss del ekonomisk administration.
Vi söker dig som har:
Erfarenhet av att leda projekt i tät stadsbebyggelse – gärna i Stockholm
Drivit byggprojekt på minst 20 miljoner kronor
Mycket god förmåga att planera och hantera många parallella arbetsuppgifter
Körkort och flytande svenska i tal och skrift
Trygg och stabil i din ledarroll


Vi erbjuder:
En viktig roll i ett tekniskt och logistiskt utmanande projekt
Ett erfaret och engagerat team
En vardag där du gör skillnad från dag ett



Placering:
Stockholm
Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!

Ansök nu

Platschef bygg

Läs mer Apr 4
Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsbolag inom bygg, anläggning och infrastruktur. Målet är att ha långsiktiga samarbeten med nöjda och återkommande kunder. För att kunna göra detta på bästa möjliga sätt är vår affärsidé baserad kärnvärdena ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och dessutom värderar vi kvalité väldigt högt. Detta har lett till att vi är ett snabbt växande företag. Vi får hela tiden in nya förfrågningar inför olika typer av uppdrag inom spännande projekt. För att kunna möjliggöra vår fortsatta tillväxt och strävan efter att bli bättre, söker vi nu dig som vill vara en del av en prestigelös och familjär arbetskultur.

Vem är du?För att trivas i rollen som platschef behöver du ha en flerårig erfarenhet av att arbeta med bostadsprojekt där du har haft befattningen som platschef. Du som platschef kommer att bära ansvaret för den dagliga planeringen, produktionen, ekonomiska uppföljningen, samt kund- och medarbetarkontakter. Detta innebär att du har stor påverkan på hur du driver ditt projekt och därför är det fundamentalt att du är väldigt ansvarig. Du förväntas ha ett professionellt och trevligt bemötande gentemot andra. Din karaktär kännetecknas av att du har mycket goda egenskaper inom ledarskap där du engagerar och uppmuntrar andra i arbetet. Du arbetar även systematiskt, samtidigt som du är flexibel i ditt arbetssätt och kan anpassa dig till förändringar i arbetet när sådana situationer uppstår.


Vi söker dig som: 



• Besitter minst fem års dokumenterad erfarenhet från liknande tjänst.  

• Har goda kunskaper om bygg- och anläggningsbranschens allmänna bestämmelser AB04, ABT, ABK, AMA systemet. 

• Har god förståelse för prognosarbete och entreprenadjuridik  

• Kommunicerar väl på svenska, både i tal och skrift, och har god förmåga av att vara tydlig. 

• Körkort B är ett krav


Dessutom är det meriterande om du:



•  Har förgående erfarenheter av att jobba som konsult  


 


Anställningsform: 


Projektanställning 


Tillsvidareanställning 


Underkonsult 


Vi erbjuder dig: 


En trygg anställning där du har en engagerad konsultchef, utvecklingssamtal och friskvårdbidrag mm. Vi satsar även mycket på vår personal och ordnar gemensamma aktiviteter så som frukostar, julmiddagar och konferenser. 


Ansökan  Intervjuer och urval sker löpande – så vänta inte med att skicka in din ansökan! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsult-/rekryteringschef, Paola Bustos, på 08 – 505 687 10 eller rekryterare Elisabeth Alazar på 072-878 43 32. Ansökan kan också skickas till paola@bustoskonsult.se (mailto:paola@bustoskonsult.se) eller elisabeth@bustoskonsult.se (mailto:elisabeth@bustoskonsult.se)


Vi tar också emot ansökningar från underkonsulter (även F-skatt)

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Starfinder AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Starfinder AB .

Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp

Account manager
Läs mer Apr 22
Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen.
Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar.
Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning.
Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer.
Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar.
Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete.

Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen.
Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet.
Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig.
Vi ser gärna att du:
Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning.
Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter.
Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar.
Bidrar med energi och glädje till teamet.

Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock.
Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna.
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Plåtslagare till norra Stockholm

Personbilsmekaniker
Läs mer Apr 22
Vi söker en skicklig plåtslagare till en kund i norra Stockholm. Har du erfarenhet av karosseriarbete och vill arbeta i en välutrustad och professionell miljö? Då kan detta vara rätt tjänst för dig.
Arbetsuppgifter Reparation och riktning av karosskador
Byte och montering av plåtdelar
Svetsning, spackling och förberedelse för lackering
Arbeta med både personbilar och transportbilar
Kvalifikationer Erfarenhet av bilplåtslageri (yrkesbevis är meriterande)
Noggrann och kvalitetsmedveten
Kunskap om riktbänkar och svetsning är en fördel
B-körkort krävs

Vi erbjuder en trygg anställning i en modern verkstad med bra arbetsvillkor och möjlighet till utveckling. Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

Ansök nu

Engagerad Servicerådgivare/Prissättare sökes till väletablerad bilverkst...

Kundmottagare, bilverkstad/Verkmästare, bilverkstad
Läs mer Apr 15
Starfinder AB rekryterar nu i samarbete med en auktoriserad bilåterförsäljare i norra Stockholm. Har du erfarenhet av rollen som servicerådgivare eller prissättare? Gillar du struktur, ansvar och att få saker att flyta – samtidigt som du kan hugga i där det behövs? Då kan det här vara helt rätt för dig.
I den här rollen får du ta ett helhetsgrepp om flödet mellan verkstad, kund och administration. Du kommer att arbeta nära både mekaniker och rådgivare, där du stöttar vid behov och ser till att allt blir gjort på ett korrekt, effektivt och kvalitativt sätt. Genom att bidra med din struktur och ansvarstagande får du en central roll i att hålla verksamheten flytande och leverera bästa möjliga kundupplevelse.
Om rollen Du kommer ha ansvar för prissättning av jobb och hantering av försäkringsärenden, samt säkerställa att fakturor skickas i tid. Genom att ha koll på detaljerna och förstå helheten bidrar du direkt till ett starkt ekonomiskt resultat.
Bransch relaterade system är mycket meriterande – särskilt om du tidigare jobbat med Kobra Automater eller Cabas. Men viktigast är din inställning: här hjälper vi varandra och gör det som behövs, oavsett om det står i arbetsbeskrivningen eller inte.
Vi söker dig Du har med fördel arbetat i liknande roll i minst några år och trivs när det är ordning och reda. Du är prestigelös, ansvarstagande och tycker att det är självklart att göra det lilla extra. Det är lika viktigt att du är strukturerad och administrativt stark som att du är en god lagspelare.
Vi tror att du:
Har erfarenhet som servicerådgivare eller prissättare inom fordonsbranschen
Är noggrann, självgående och har lätt för att prioritera
Trivs med att arbeta i system och har god IT-vana
Har B-körkort
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift

Att vara en trygg och lösningsorienterad kontakt för både kollegor och kunder är en stor del av din vardag. Du bidrar med energi till teamet och är en sådan person som gör att allt känns lite enklare.
Arbetstider
Du blir en del av en verksamhet där det är högt i tak och korta beslutsvägar. Här satsar vi på att du ska må bra och utvecklas. Måndag till fredag, antingen 07.00–16.00 eller 08.00–17.00, rullande schema. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, personalrabatter, kollektivavtal och löpande kompetensutveckling.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 070-0744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar tas endast emot via annonsen.    Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicerådgivare/Prissättare till bilåterförsäljare i Stockholm

Kundmottagare, bilverkstad/Verkmästare, bilverkstad
Läs mer Apr 16
Starfinder AB rekryterar nu i samarbete med en auktoriserad bilåterförsäljare i norra Stockholm. Har du erfarenhet av rollen som servicerådgivare eller prissättare? Gillar du struktur, ansvar och att få saker att flyta – samtidigt som du kan hugga i där det behövs? Då kan det här vara helt rätt för dig.
I den här rollen får du ta ett helhetsgrepp om flödet mellan verkstad, kund och administration. Du kommer att arbeta nära både mekaniker och rådgivare, där du stöttar vid behov och ser till att allt blir gjort på ett korrekt, effektivt och kvalitativt sätt. Genom att bidra med din struktur och ansvarstagande får du en central roll i att hålla verksamheten flytande och leverera bästa möjliga kundupplevelse.
Om rollen Du kommer ha ansvar för prissättning av jobb och hantering av försäkringsärenden, samt säkerställa att fakturor skickas i tid. Genom att ha koll på detaljerna och förstå helheten bidrar du direkt till ett starkt ekonomiskt resultat.
Bransch relaterade system är mycket meriterande – särskilt om du tidigare jobbat med Kobra Automater eller Cabas. Men viktigast är din inställning: här hjälper vi varandra och gör det som behövs, oavsett om det står i arbetsbeskrivningen eller inte.
Vi söker dig Du har med fördel arbetat i liknande roll i minst några år och trivs när det är ordning och reda. Du är prestigelös, ansvarstagande och tycker att det är självklart att göra det lilla extra. Det är lika viktigt att du är strukturerad och administrativt stark som att du är en god lagspelare.
Vi tror att du:
Har erfarenhet som servicerådgivare eller prissättare inom fordonsbranschen
Är noggrann, självgående och har lätt för att prioritera
Trivs med att arbeta i system och har god IT-vana
Har B-körkort
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift

Att vara en trygg och lösningsorienterad kontakt för både kollegor och kunder är en stor del av din vardag. Du bidrar med energi till teamet och är en sådan person som gör att allt känns lite enklare.
Arbetstider
Du blir en del av en verksamhet där det är högt i tak och korta beslutsvägar. Här satsar vi på att du ska må bra och utvecklas. Måndag till fredag, antingen 07.00–16.00 eller 08.00–17.00, rullande schema. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, personalrabatter, kollektivavtal och löpande kompetensutveckling.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 070-0744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar tas endast emot via annonsen.    Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Är du fordonsintresserad och vill arbeta i Stockholm?

Personbilsmekaniker
Läs mer Apr 14
Är du fordonsintresserad och vill arbeta i Stockholm?
Då kanske vi har jobbet för dig! Vi söker personer som har ett brinnande intresse för fordon och som vill utvecklas i en spännande arbetsmiljö. Det är ett plus om du har en fordonsteknisk utbildning, men det är inget krav – om du har skruvat och mekat på fritiden är det minst lika värdefullt!
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad i Stockholm tillsammans med ett team av skickliga tekniker. Arbetsuppgifterna inkluderar att utföra allt från service och reparationer till felsökning och förebyggande underhåll på personbilar.
Din profil
Vi söker dig som har:
Ett stort intresse för fordon, oavsett om du har en formell utbildning eller erfarenhet från fritidsmekande.
Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team.
Ett B-körkort (krav).
God kommunikationsförmåga och datorvana.
Behärskar svenska i tal och skrift.

Vad vi erbjuder
Som anställd hos oss får du en trygg anställning genom din karriär. Det finns även stora möjligheter att få en fast anställning direkt hos kunden.
Har du frågor om tjänsten eller processen? Kontakta gärna Dennis Palenzovski på 072-099 60 97. Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig – välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Redo för nästa möjlighet inom försäljning?

Telefonförsäljare
Läs mer Apr 14
Har du erfarenhet av telefonförsäljning och är redo att ta nästa kliv i karriären? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig.
Vi söker just nu en driven och relationsskapande säljare till en aktör inom fordonsbranschen. I rollen kommer du att arbeta med uppsökande försäljning via telefon och ha en nyckelroll i att driva affärer framåt. Du kontaktar både nya och befintliga kunder, kartlägger behov och presenterar passande lösningar med fokus på kvalitet och långsiktighet.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning
Är kommunikativ, engagerad och trivs i en kundnära roll
Är målinriktad, självgående och har ett starkt driv
Gärna har ett intresse för fordon, men det är inget krav

Detta är en heltidstjänst med goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.

Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. 
Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

Ansök nu