Stockholm: montör till kund i Spånga

Hitta ansökningsinfo om jobbet montör till kund i Spånga i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-24 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Som montör hos vår kund kommer du att arbeta främst med att montera ihop specialbeställda lättviktsrullstolar. Du kommer även hjälpa till att hålla ordning på lagret. Det är ett familjärt företag som ligger beläget i Lunda industriområde, i Spånga. I produktionen och lagret jobbar 13 anställda, det är god stämning och man hjälper till där det behövs. Arbetstiderna är måndag-torsdag 07.00-15.45 fredagar 07.00-14.15. Anställningen börjar med en 6 månaders visstidsanställning på heltid hos Adecco, med goda möjligheter till förlängning om allting fungerar bra.

I din roll som montör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- montera ihop rullstolar
- lagerarbete
- renhållning,organisering av arbetsplatsen

Tjänsten som montör är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående, man blir anställd som ambulerande konsult..

Om dig
Du behöver inte ha mycket erfarenhet som montör men vi söker dig som tycker det är roligt med montering och att använda händerna/verktyg tex att du tycker om att mecka med fordon. Du måste vara noggrann, kvalitetsmedveten och kan följa instruktioner i detalj. Har du erfarenhet av montering från arbetslivet är det såklart meriterande.

Vidare är du ansvarsfull, hjälpsam och prestigelös. Du är organiserad och gillar att ha rent runt dig.

Viktigt för tjänsten är:

- Gillar att montera och följa instruktioner
- Har god svenska i tal och skrift
- Är kvalitetsmedveten
- Är driven och prestigelös

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om kunden
kunden tillverkar och säljer världens lättaste aktivrullstol för barn och vuxna. Genom att optimera funktionalitet och prestanda bidrar vi till ökad livskvalitet för våra användare. Vi är marknadsledande vilket gör det till en spännande och rolig utmaning att ytterligare förbättra vår produktion. I våra lokaler belägna i Lunda industriområde, är vi idag totalt 35 personer som arbetar.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Edvard Bergstedt via Adecco´s växel 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Montör, Spånga,Adecco

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Motorbyggare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Motorbyggare.

Application Engineer at Engine Development

Läs mer Apr 15
Join Our Team VIPAS AB as an Application Engineer at Engine Development Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our Application Engineer
About VIPAS :
Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight.
Job Description:
We are seeking an Application Engineer specializing in Engine Development to join our esteemed automotive client in Södertälje. This role is integral to advancing innovative engine designs and ensuring cutting-edge technology for the industry.
Key Responsibilities:
Develop and optimize engine components, including cylinder blocks, cylinder heads, exhaust and inlet manifolds, and other structural parts.
Conduct mechanical design activities using Catia V5 to deliver high-quality outputs.
Collaborate effectively with cross-functional teams, including design, supply chain, manufacturing, and quality assurance.
Manage comprehensive project plans covering scope, timelines, resources, and risks.
Ensure quality assurance processes by employing methodologies such as FMEA, APQP planning, and Lean Six Sigma.
Identify and resolve technical issues while driving continuous improvement initiatives.
Maintain up-to-date knowledge of automotive industry standards and regulations.

Requirements:
Several years of experience in developing engine components and systems.
Proficiency in Catia V5 for mechanical design.
Strong problem-solving skills and familiarity with quality assurance techniques like FMEA and PPAP.
Excellent communication skills with fluency in English, both written and verbal.
Flexibility to travel for project-related requirements and ability to work on-site at least one day per week.
Experience in Lean Six Sigma methodologies is meritorious.

Why Join Us?

Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family.
You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you!
Apply Now & Please feel free to reach me at kumud@vipas.se 
Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit.
How to Apply:
Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB!
Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested, we recommend that you apply immediately.

Ansök nu

Reparatör till motoravdelningen på MTR Tech

Läs mer Mar 16
Är du en person som har stort intresse för mekanik och motorer? Du har nu chansen att arbeta med motorer på tunnelbanevagnarna i Stockholm. 

MTR Tech är ett underhållsbolag som spelar en vital roll för resenärer inom den spårburna trafiken. Vi utför löpande underhåll och reparationer av fordon inom järnväg och tunnelbana och arbetar samtidigt med ständiga förbättringar av fordonens leverans och prestanda så att du som reser får en säker, punktlig och hållbar resa varje dag.



Din roll hos oss

Som reparatör kommer ditt arbete innebär reparationer och felsökning av motor och fläktkompontenter.

Arbetet innebär:


• Underhåll och repararationer av motor och fläktkompontenter
• Felsökning och byte av komponeter

Vi söker nu en person till vår Hammarbydepå på Motoravdelningen. Tjänsten av ser heltid med tider förlagda på dagtid måndag till fredag.



När du blir en av oss

Vi är över femtusen förare och ingenjörer, servicevärdar, tågtekniker och trafikinformatörer som tillsammans möjliggör människors vardag och äventyr. Hämta, lämna, hinna i tid. Resor till farmor, konserter, upplevelser.

Vi på MTR nöjer oss inte med att vara bäst i klassen på tåg och tunnelbana. Målet är att vårt arbete ska förbättra både resa och destination. I det dagliga arbetet är det våra värderingar som är den röda tråden: utmärkt service, ömsesidig respekt, ständig utveckling och mätbara resultat. Läs mer om oss på mtrnordic.se. 

Start beräknas vid så snart som möjligt enligt överenskommelse.



Du som söker till oss

För att trivas i rollen som reparatör/tågtekniker utför du arbetsuppgifter med stor noggrannhet och har höga krav på säkerheten. För att fungera i rollen arbetar du systematiskt och gillar att hitta och lösa problem. Du kommer få ingå i ett team och har därmed god samarbetsförmåga samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt.


• Teknisk/mekanisk utbildning inom motsvarande område
• Erfarenhet av reparation och felsökning, gärna på motorer och fläktar
• God datorvana
• God förståelse för svenska i tal och skrift. Det kan även förekomma text på engelska.



Vill du arbeta tillsammans med oss på MTR?

Välkommen med din ansökan i form av ett CV och personligt brev. Som ett led i rekryteringen använder vi oss av personlighets- och lämplighetstester samt ett besök hos vår företagshälsovård för att säkerställa att inget riskbruk av alkohol eller bruk av droger föreligger. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Varmt välkommen med din ansökan!

 

MTR är en av världens främsta operatörer för järnvägsbunden trafik och har sin bas i Hongkong. I Sverige är vi över 5500 kollegor som driver tunnelbanan och pendeltågen i Stockholm, snabbtåget MTRX mellan Göteborg och Stockholm, fordonsunderhållsbolaget MTR Tech och MTR Facility Management, samt från december 2021 även drift och underhåll av Mälartåg. Vårt uppdrag är att underlätta människors vardag och länka samman och utveckla hållbara samhällen. För mer information om MTR besök www.mtrnordic.se.

Ansök nu

Tågtekniker med motorer till Stockholms tunnelbana

Läs mer Dec 14
Är du en person som har stort intresse för motorer? Du har nu chansen att jobba i ett mekaniskt arbete med motorerna på tunnelbanevagnarna i Stockholm!

MTR Tech är ett underhållsbolag till tunnelbanan i Stockholm. I det ansvaret ligger bland annat reparationer, underhåll och fordonsförvaltning för att se till att tunnelbanevagnarna är hela, rena och säkra för trafiksättning. Vi leder även olika projekt med syftet är att uppgradera Stockholms tunnelbana och tunnelbanevagnar för att förbättra den kapacitet och kvalité som behövs idag och framöver i Stockholm. 



Din roll hos oss

Som tågtekniker med motor arbete (internt kallat reparatör) kommer ditt arbete innebär reparationer och felsökning av motor och fläktkompontenter.

Arbetet innebär:


• Underhåll och repararationer av motor och fläktkompontenter
• Felsökning och byte av komponeter

Vi söker nu någon till vår Hammarbydepå på Motoravdelningen. Du rapporterar till Gruppchef. Tjänsten av ser heltid med tider förlagda på dagtid måndag till fredag.



När du blir en av oss

Du blir en viktig del av MTR, ett företag som sätter Stockholm i rörelse och sammanlänkar Sveriges största städer. Internationellt är MTR välkänt för sitt engagemang i de samhällen där företaget finns, något som är mycket viktigt för oss även här i Sverige. Med ett tydligt, enkelt och pålitligt sätt vill vi hela tiden förstå mer för att komma framåt. Våra värderingar är den röda tråden i vårt dagliga arbete: utmärkt service, ömsesidig respekt, ständig utveckling och mätbara resultat. De hjälper oss att skapa säkra resor, nöjda kunder och medarbetare som trivs.

Som anställd hos MTR Tech erbjuds en rad förmåner så som SL-kort med resor i hela Stockholms län och Ticket Rikskortet till förmånsbeskattning. Förutom friskvårdsbidrag kan MTR även erbjuda gym på samtliga depåer samt rabatter hos flertalet träningsanläggningar och företag inom friskvård. I övrigt ges förmånliga erbjudanden hos bland annat MTR Express och Martin Olsson.

Start beräknas vid så snart som möjligt enligt överenskommelse.



Du som söker till oss

För att trivas i rollen som reparatör/tågtekniker utför du arbetsuppgifter med stor noggrannhet och har höga krav på säkerheten. För att fungera i rollen arbetar du systematiskt och gillar att hitta och lösa problem. Du kommer få ingå i ett team och har därmed god samarbetsförmåga samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt.


• Teknisk/mekanisk utbildning inom motsvarande område
• Erfarenhet av reparation och felsökning motorer och fläktar
• God datorvana
• God förståelse för svenska i tal och skrift. Det kan även förekomma text på engelska.



Vill du arbeta tillsammans med oss på MTR?

Välkommen med din ansökan i form av ett CV och personligt brev. Som ett led i rekryteringen använder vi oss av personlighets- och lämplighetstester samt ett besök hos vår företagshälsovård för att säkerställa att inget riskbruk av alkohol eller bruk av droger föreligger. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Varmt välkommen med din ansökan!

 

MTR är en av världens främsta operatörer för järnvägsbunden trafik och har sin bas i Hongkong. I Sverige är vi 4500 kollegor som driver tunnelbanan och pendeltågen i Stockholm och snabbtåget mellan Göteborg och Stockholm. Vårt uppdrag är att underlätta människors vardag och länka samman och utveckla hållbara samhällen. För mer information om MTR besök www.mtrnordic.se.

 

Sökord: Tåg, Teknik, Mekanik, Reparation, Felsökning, Motor, Fordon, Lediga jobb

Ansök nu

Tågtekniker för arbete på motorer till Tunnelbanan

Läs mer Apr 18
Är du en person som har stort intresse för motorer? Du har nu chansen att jobba i ett mekaniskt arbete med motorerna på tunnelbanevagnarna i Stockholm!

MTR Tech är ett underhållsbolag till tunnelbanan i Stockholm. I det ansvaret ligger bland annat reparationer, underhåll och fordonsförvaltning för att se till att tunnelbanevagnarna är hela, rena och säkra för trafiksättning. Vi leder även olika projekt med syftet är att uppgradera Stockholms tunnelbana och tunnelbanevagnar för att förbättra den kapacitet och kvalité som behövs idag och framöver i Stockholm. 



Din roll hos oss

Som tågtekniker med motor arbete (internt kallat reparatör) kommer ditt arbete innebär reparationer och felsökning av motor och fläktkompontenter.

Arbetet innebär:


• Underhåll och repararationer av motor och fläktkompontenter
• Felsökning och byte av komponeter

Vi söker nu någon till vår Hammarbydepå på Motoravdelningen. Du rapporterar till Gruppchef. Tjänsten av ser heltid med tider förlagda på dagtid måndag till fredag.



När du blir en av oss

Du blir en viktig del av MTR, ett företag som sätter Stockholm i rörelse och sammanlänkar Sveriges största städer. Internationellt är MTR välkänt för sitt engagemang i de samhällen där företaget finns, något som är mycket viktigt för oss även här i Sverige. Med ett tydligt, enkelt och pålitligt sätt vill vi hela tiden förstå mer för att komma framåt. Våra värderingar är den röda tråden i vårt dagliga arbete: utmärkt service, ömsesidig respekt, ständig utveckling och mätbara resultat. De hjälper oss att skapa säkra resor, nöjda kunder och medarbetare som trivs.

Som anställd hos MTR Tech erbjuds en rad förmåner så som SL-kort med resor i hela Stockholms län och Ticket Rikskortet till förmånsbeskattning. Förutom friskvårdsbidrag kan MTR även erbjuda gym på samtliga depåer samt rabatter hos flertalet träningsanläggningar och företag inom friskvård. I övrigt ges förmånliga erbjudanden hos bland annat MTR Express och Martin Olsson.

Start beräknas vid så snart som möjligt enligt överenskommelse.



Du som söker till oss

För att trivas i rollen som reparatör/tågtekniker utför du arbetsuppgifter med stor noggrannhet och har höga krav på säkerheten. För att fungera i rollen arbetar du systematiskt och gillar att hitta och lösa problem. Du kommer få ingå i ett team och har därmed god samarbetsförmåga samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt.


• Teknisk/mekanisk utbildning inom motsvarande område
• Erfarenhet av reparation och felsökning motorer och fläktar
• God datorvana
• God förståelse för svenska i tal och skrift. Det kan även förekomma text på engelska.



Vill du arbeta tillsammans med oss på MTR?

Välkommen med din ansökan i form av ett CV och personligt brev. Som ett led i rekryteringen använder vi oss av personlighets- och lämplighetstester samt ett besök hos vår företagshälsovård för att säkerställa att inget riskbruk av alkohol eller bruk av droger föreligger. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Varmt välkommen med din ansökan!

 

MTR är en av världens främsta operatörer för järnvägsbunden trafik och har sin bas i Hongkong. I Sverige är vi 4500 kollegor som driver tunnelbanan och pendeltågen i Stockholm och snabbtåget mellan Göteborg och Stockholm. Vårt uppdrag är att underlätta människors vardag och länka samman och utveckla hållbara samhällen. För mer information om MTR besök www.mtrnordic.se.

 

Sökord: Tåg, Teknik, Mekanik, Reparation, Felsökning, Motor, Fordon, Lediga jobb

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Adecco Sweden AB .

Commercial Contracts Analyst till kund inom industrisektorn!

Upphandlare
Läs mer Apr 7
Adecco söker nu, för en kunds räkning inom industrisektorn, en Commercial Contracts Analyst till ett av Sveriges största industriella projekt. I denna roll kommer du att arbeta med upphandling och kontraktshantering och säkerställa att processer och administration sker professionellt och i enlighet med gällande krav. Du blir en del av ett erfaret team och får en central roll i att utveckla dokument och system för anbudsprocesser, avtalsförvaltning och efterföljande drift.
Arbetsuppgifter
• Granska och analysera kontraktsdokument, inklusive avtal, tillägg och ändringar, för att säkerställa efterlevnad av företagets riktlinjer och lagkrav.
• Identifiera och hantera potentiella risker i kontrakt samt föreslå lämpliga åtgärder.
• Samarbeta med interna intressenter, såsom juridik-, ekonomi- och driftsteam, för att säkerställa att avtal stödjer verksamhetens mål.
• Stödja utvecklingen och implementeringen av policys och rutiner för kontraktshantering.
• Ge rådgivning och stöd i kontraktsrelaterade frågor, inklusive tolkning av avtalsvillkor, rättigheter och skyldigheter.

Kvalifikationer och erfarenhet
• 2–3 års erfarenhet av arbete inom upphandling och kontraktshantering.
• Kunskap om, eller intresse för, EPC-kontrakt och EPC-entreprenörer.
• Examen på kandidat- eller masternivå inom teknik, juridik eller ekonomi.
• God affärsförståelse och förmåga att utveckla effektiva upphandlingsstrategier.
• Analytisk förmåga och goda nätverksfärdigheter för att kunna påverka leverantörer och nyckelintressenter.
• Erfarenhet av stakeholder management.
• Strukturerad arbetsstil och vana att bidra till affärskritiska projekt.
• Mycket god kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, samt flytande engelska.

Om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag via Adecco med en omfattning på 12 månader, heltid. Placeringen är i Stockholm, och arbetstiderna är måndag–fredag, 08:00–17:00. Du kommer huvudsakligen att arbeta från kundens kontor, men det finns möjlighet att arbeta en dag per vecka på distans om så önskas.

Det här är en fantastisk möjlighet att bli en del av det team som kommer att administrera och hantera avtal för ett av de största industriprojekten i Sveriges historia, med en investering på över 50 miljarder kronor. Om du är en noggrann och affärsdriven person med intresse för kontrakt och upphandling, ser vi fram emot din ansökan!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsulten:
Antonia Tiritidou via Antonia.tiritidou@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Projektledande affärsutvecklare sökes – till kund inom drivmedel

Projektledare, IT
Läs mer Apr 7
Adecco söker nu, för en kunds räkning inom drivmedels- och energibranschen, en Affärsutvecklare med projektledarkompetens. Vår kund befinner sig i en spännande transformationsresa med målet att leda utvecklingen inom hållbara marknadsplatser och framtidens mobilitetslösningar. För att stödja denna utveckling söker vi en engagerad person som kan koordinera och leda projekt, samt säkerställa att affären är på rätt väg.
Om rollen
I denna roll kommer du att arbeta med affärsutveckling, projektledning och strategisk fastighetsutveckling. Du ansvarar för att utvärdera, optimera och utveckla kundens erbjudande på marknadsplatser, samt implementera strategier och effektivisera arbetssätt. Du fungerar även som produktägare för viktiga komponenter och arbetar nära både interna och externa aktörer.
Arbetsuppgifter
• Koordinera och leda projekt inom affärs- och fastighetsutveckling.
• Utvärdera och optimera affären samt implementera strategier.
• Samarbeta med interna team och externa partners för att driva projekt framåt.
• Stötta utvecklingen av verktyg och processer för effektivisering.

Kvalifikationer och erfarenhet
Skall-krav:

• Erfarenhet av affärsutveckling och projektledning.
• Erfarenhet från fastighetsbranschen, exempelvis strategiskt fastighetsarbete.
• Goda kunskaper i MS Office.
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
• Förmåga att hantera flera parallella informationsflöden.

Meriterande erfarenhet:

• Intresse och erfarenhet av IT och digitalisering.
• Kunskaper i Excel och Power BI.

Personliga egenskaper
• Affärsmässig, analytisk och kvalitetsmedveten.
• Strukturerad, noggrann och detaljorienterad.
• Självgående, proaktiv och initiativrik.
• Van att driva projekt från start till slutförande.
• Trivs med komplexa frågeställningar och strategiskt arbete.

Om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag via Adecco, med start omgående och en beräknad slutdatum i december 2025. Omfattningen är 80–100 % av en heltid, med arbetstider på vardagar mellan ca 08:00–17:00 (eller enligt överenskommelse). Placeringen är i Stockholm, där arbete sker från kundens kontor.

Vill du vara en del av en framtidsinriktad och innovativ organisation? Välkommen att söka tjänsten via Adecco!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsulten:
Antonia Tiritidou via Antonia.tiritidou@adecco.se

Ansök nu

Finsk eller dansktalande kundtjänstmedarbetare till Uber

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Om tjänsten

Som Customer Support Representative kommer du att arbeta för Uber Rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den svenska och nordiska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunder. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.

Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm/Solna. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.

I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Support mot Ubers kunder på den nordiska marknaden
- Intern och extern kommunikation

Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med god chans till förlängning/anställning hos kunden. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller motsvarande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i finska/danska, engelska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Krav för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning

- Flytande i  finska eller danska  såväl i tal som skrift
- Flytande i  svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Systemvana
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Haymanot Yigremachew via haymanot.yigremachew@adecco.se. 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Scootermekaniker

Personbilsmekaniker
Läs mer Apr 17
Om tjänsten

Som scootermekaniker/förare kommer du att arbeta med felsökning, reparation och underhåll av elektriska scootrar. Du kommer att arbeta inne i verkstaden men även ute och göra batteribyten, ställa ut scootrar, hämta upp felanmälda scootrar till verkstaden.  

Arbetsplatsen är i Stockholm och du kommer att arbeta i skift (dag och kväll) vardagar.

I din roll som scootermekaniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Felsöka scootrar
- Reparationer
- Ställa ut scootrar 

Tjänsten som scootermekaniker är ett konsultuppdrag med start omgënde och kommer pågå till oktober 2025, kan finnas chans till förlängning.

Om dig
Det viktigaste är att du tycker om att meka, är lättlärd och har förmåga att ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Att du har en positiv attityd, tycker om att arbeta mot uppsatta mål och krav och en god samarbetsförmåga är en självklarhet för att du ska trivas. 

Viktigt för tjänsten är:
-Körkort B (manuell) 
-Bakgrund som mekaniker

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansök nu

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Uber

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 16
Om tjänsten

Som Customer Support Representative kommer du att arbeta för Uber Rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den svenska och norska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunder. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.

Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm/Solna. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.

I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Support mot Ubers kunder på den norska marknaden
- Intern och extern kommunikation

Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med god chans till förlängning/anställning hos kunden. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller motsvarande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i norska, engelska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning
- Flytande i norska samt svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Systemvana
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Haymanot Yigremachew via haymanot.yigremachew@adecco.se. 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Uber

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 16
Om tjänsten

Som Customer Support Representative kommer du att arbeta för Uber Rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den svenska, norska/finska/danska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunder. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.

Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm/Solna. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.

I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Support mot Ubers kunder på den norska/finska eller danska marknaden
- Intern och extern kommunikation

Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med god chans till förlängning/anställning hos kunden. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller motsvarande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i norska/finska/danska, engelska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning
- Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift 

- Flytande i antingen finska, norska eller danska såväl i tal som skrift 
- Systemvana
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Haymanot Yigremachew via haymanot.yigremachew@adecco.se. 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu