Stockholm: Servicetekniker/Yrkesarbetare sökes till Q-gruppen

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicetekniker/Yrkesarbetare sökes till Q-gruppen i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-05 // Varaktighet: Heltid

Skulle du beskriva dig som en allround hantverkare och med praktiska färdigheter som gärna tar dig an utmaningar? Kanske har du en bakgrund som byggnadsarbete, inom byggservice/fastighetsservice eller samordning och med andra färdigheter som exempelvis behörighet för hjullastare, service av maskiner/fordon eller certifikat. Är du dessutom en nyfiken lagspelare som vill vara med och forma framtidens Stockholm? Byggföretaget Q-gruppen söker nu en yrkesarbetare som drivs av samarbete och en vilja att utvecklas. Här ges du möjlighet att påverka och växa i en trygg och inspirerande miljö. Välkommen med din ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN

Q-gruppen är ett framstående byggföretag med stark förankring i Stockholms byggsektor och även verksamt i Mälardalen. Deras styrkor ligger bland annat i vara en pålitlig partner i både små och stora projekt, från varsam restaurering av byggnader till ledande infrastrukturprojekt. Hos Q-gruppen får varje medarbetare möjlighet att påverka och bidra till gemensamma mål: att bygga ett hållbart och framtidssäkrat Stockholm.

Just nu söker Q-gruppen en driven servicetekniker till deras serviceuppdrag ute i projekten. Projekten är spridda i Stockholm, från bygg- och servicearbeten av Förbifart Stockholm i Kungens Kurva till ombyggnation av Henriksdals reningsverk och andra spännande projekt i norra Stockholm. Som servicetekniker hos Q-gruppen kommer du snabbt inkluderas i gemenskapen, där varje medarbetare är en viktig del för att skapa trivsel och arbetsglädje. Du kommer till en arbetsplats där öppenhet, samarbete och en prestigelös inställning värdesätts och där alla, oavsett roll, är viktiga för projektens framgång.

Q-gruppen är ett dynamiskt byggföretag och med bred erfarenhet bland medarbetarna, därför söker de nu fler kollegor som kan tillföra ytterligare kunskap, kompetens och laganda. Vi tror att du som söker har en bakgrund som byggnadsarbetare, mekaniker/tekniker eller kanske hantverkare och med spännande färdigheter i bagaget, så som att kunna köra hjullastare eller liknande maskiner och med vana att kunna serva maskiner och utrustning. Eller så har du med din bakgrund förmågan att kunna samordna arbetsplatslogistik och är duktig på säkerhet och arbetsmiljö. Det är med andra ord högt i tak och vi ser fram emot att höra mer om just din kompetens och erfarenhet.

Q-gruppen står för kvalitet, ansvar och samarbete – värden som genomsyrar allt de gör, både gentemot kunder och inom företaget. Om du delar dessa värderingar och vill vara med och forma framtidens Stockholm tillsammans med Q-gruppen, är du välkommen att ansöka.

Du erbjuds
- Möjligheten att vara med och växa tillsammans med Q-gruppen. Där det inte finns ett tak för vilka roller du kan axla och där dynamisk och stimulerande utveckling står i fokus.
- Ett långsiktigt uppdrag med goda möjligheter till anställning hos Q-gruppen.
- Arbete i ett bolag med en bra åldersspridning, det skiljer 44 år mellan den yngsta och äldsta medarbetaren!
- Arbete i en platt organisation där besluten, stöttning och idéer ofta bara är en fråga bort!





Vår ledstjärna är att våra affärer ska genomsyras av ett lyhört och professionellt samarbete som skapar hållbara relationer med kunder, leverantörer och medarbetare. Det är så vi bygger kultur med moderna värden. - Q-gruppen



ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta nära ditt team inom projektet med en stor bredd och variation i arbetsuppgifterna där du snabbt får möjligheten att ta eget ansvar.

Du kommer till exempel att:


* Utföra felsökning, reparationer och underhåll ute på plats
* Arbetsberedning och andra administrativa uppgifter kopplat till serviceuppdragen.
* Planera och organisera ditt arbete effektivt tillsammans med dina engagerade kollegor
* Operera maskiner så som hjullastare eller andra fordon


VI SÖKER DIG SOM
- Innehar en teknisk eftergymnasial utbildning, alternativt erfarenhet som bedöms som relevant.
- Har tidigare erfarenhet som exempelvis byggnadsarbetare/servicetekniker/mekaniker/träarbetare/hantverkare
- Har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska då språket används dagligen
- Vill och kan jobba på plats ute i projekten runt om i Stockholm



Det är meriterande om du har
- Har B-körkort (Starkt meriterande)
- Erfarenhet eller behörighet inom el, pumpar, vvs eller vattenledningar
- Tidigare erfarenhet av liknande tjänst inom bygg- och infrastruktursbranschen
- Tidigare erfarenhet av att ha servat maskiner och/eller utrustning
- Behörighet att köra för hjullastare och/eller andra liknande maskiner
- Erfarenhet av att samordna arbetsplatslogistik och är duktig på säkerhet och arbetsmiljö.
- Har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på engelska då språket används dagligen



För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Drivs av utveckling
- Hjälpsam
- Målmedveten
- Social
- Stabil
- Ansvarstagande

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du beredd att anta en personlig utmaning och utvecklas med organisationen. Du är en engagerad lagspelare som skapar förtroende och är skicklig på att föra tydlig dialog samtidigt som du inte är rädd att hugga i där det behövs eller driva din egen utveckling.



Övrig Information
- Start: September/Oktober 2024
- Omfattning: Heltid, kl. 06:30-15:30 (Arbetstiderna kan variera något)
- Placering: Stockholm
- Övrigt: Detta är en roll där din närvaro på plats är en nyckelfaktor.



Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Q-gruppen här!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Servicetekniker, maskin

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Servicetekniker, maskin.

Fältservicetekniker till kund i Stockholm!

Läs mer Mar 24
Nu söker vi en driven och social servicetekniker till vår kund i Huddinge! Har du arbetat med truckar eller andra fordon tidigare och har kunskaper inom mekanik, elektronik eller hydraulik? Då kan det vara dig vi söker!
Om Tjänsten:
Du kommer att besöka kunder där den årliga servicen ska genomföras på sin/sina truckar. Tjänsten innebär mycket bilkörning så det är viktigt att man är mån om sin servicebil, håller den i bra skick och har bra struktur för att hålla den välfylld med rätt verktyg och material etc.
Arbetstiderna är förlagda mellan måndag-fredag och dagtid.
Profil:
Vi lägger stor vikt att du är både social, kan föra dig och är en framåtlutad person då du representerar både kund och varumärke i det dagliga arbetet. Vi ser också att du är noggrann och har en hög arbetsmoral!
Krav:
B-körkort
Kompetens inom felsökning
Erfarenhet av att arbeta med truckar eller andra fordon
Flytande i Svenska i tal och skrift


Denna tjänst erbjuder bra utveckling i företaget, frihet med mycket eget ansvar och roliga kunduppdrag!

Om Boxflow
Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda.

Ansök nu

Fältservicetekniker till KG Knutsson i Stockholm

Läs mer Feb 10
Har du goda kunskaper inom områden såsom mekanik, hydraulik och elteknik samt en vilja att hjälpa kunder, då är det dig vi letar efter!
På KGK är vårt uppdrag tydligt. Vi strävar alltid efter att vara den bästa möjliga leverantören för våra kunder, som inkluderar både bilverkstäder på den fria eftermarknaden och originalverkstäder. Vi är också en stolt ägare av Laitis-koncernen och vårt partnerskap erbjuder ett omfattande utbud av produkter, tjänster och expertis som underlättar våra kunders vardag. Vår framgång bygger på vår starka produktportfölj, nära kundrelationer och framför allt en hög servicegrad. Vi installerar och utför service av verkstadsutrustning såsom fordonslyftar, AC-maskiner, däckmaskiner och hjulinställare. Vi erbjuder våra verkstadskunder en helhetslösning som inkluderar både högkvalitativa produkter, teknisk service och konsultation hos både befintliga verkstäder samt installation i samband med nybyggnationer.
Om tjänsten:
Som fältservicetekniker hos KGK kommer du att bli en viktig del i vår fortsatta utveckling och framgång. Din roll är mestadels självständig men du arbetar också i team tillsammans med andra. Därför söker vi en lagspelare som också har mycket goda tekniska kunskaper och sociala förmågor. Du kommer att ha direktkontakt med kunder när du installerar utrustning och utför service och reparationer på plats. Tillsammans med avdelningen ansvarar du för att identifiera problem och lösa dem i samarbete med andra kollegor inom organisationen. Tjänsten innebär att du utgår från ditt hem som ligger inom distriktet och du kommer att resa mycket i jobbet. Du ansvarar för dina egna verktyg och din servicebil, som vi självklart förser dig med.
Idag söker vi en fältservicetekniker med bas kring Vetlanda, men vi är måna om att stötta upp varandra och därför kan även resor över hela landet och utomlands förekomma. Vårt huvudkontor är beläget i Sollentuna och du rapporterar till vår servicechef.
Din profil:
För att trivas i rollen som fältservicetekniker hos oss behöver du ha erfarenhet av tekniskt arbete. Du är förtrogen med mekanik, hydraulik samt elteknik och är van vid och trivs med att kommunicera med och hjälpa kunder. Kanske jobbar du idag som tekniker inom tunga fordon eller som personbilstekniker och vill ta steget vidare ut på fältet. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska samt goda allmänna datorkunskaper. Det är också fördelaktigt om du har fältvana och god fysik eftersom en del av utrustningen kan vara tung och skrymmande.
Dina yrkesmässiga erfarenheter är viktiga för oss men din personlighet är minst lika värdefull och vi söker en person som är självgående, gillar problemlösning och trivs med att arbeta självständigt. Du är också strukturerad med en god förmåga att planera din tid och insats. Vidare har du en stark social förmåga och precis som oss är du också flexibel samt hjälpsam. Delar du dessutom vårt stora intresse för teknik och för att ge god service så kommer du att passa in alldeles utmärkt hos oss!
Vi erbjuder:
Hos oss på familjeägda KGK kommer du till en engagerad arbetsgivare som är mån om dig. Våra värdeord är kunnig, pålitlig och öppen och vi jobbar med världsledande tillverkare och produkter, för vilka vi är en auktoriserad återförsäljare. Vi ställer alltid upp för varandra och trots att du jobbar i en självständig roll blir du en självklar del av ett sammansvetsat team.
Ansök idag!
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07 eller av Frida Eriksson på 076 009 65 02. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!
KG Knutsson AB
Vår vision är att föra människor framåt. Med våra produkter och tjänster tar vi människan framåt på vägen, genom livet, i rusningstrafiken, på semestern eller på jobbet. Vill man göra det lätt för sig säger man att vi med vår e-handelsplats autokatlogen.se säljer reservdelar och tillbehör till bilar, lastbilar, bussar, båtar och arbetsfordon. Det är onekligen en stor del av vår omsättning. Men vi är så mycket mer; i vårt partnerskap med Laitis har vi stärkt både vårt erbjudande och vår närvaro på hela den svenska marknaden, vi deltar i omställningen till en fossilfri fordonsflotta med vårt dotterbolag Carsmart, vi strävar mot att skapa en cirkulär ekonomi för de delar av transportbranschen vi verkar i, vi har som mål att genom smarta produkter och tjänster skydda liv på vägarna. Genom hela vår historia har långsiktiga relationer värderats högt och lika så att kunna erbjuda våra kunder produkter med hög kvalitet. Vi har en privat ägare, är cirka 1300 medarbetare och vi finns förutom i Sverige också i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen.

Ansök nu

Servicetekniker för kvällsarbete i norrort

Läs mer Jan 21
OmföretagetVi söker en händig och teknisk person till en av Sveriges ledande maskinuthyrare.Företaget förser dagligenden svenska bygg- och anläggningsbranschen med bland annat maskiner, verktyg, liftar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver.ArbetsuppgifterSom servicetekniker kommer du ha ett stort ansvar över anläggningens flöde. Du kommer att jobba med underhåll avbåde mindre och större maskiner.
Detta är en tjänst på heltid där man kommer jobba kvällspass, söndag-torsdag. Arbetstiden är förlagdmellan 16-01.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att:
underhålla, felsöka och reparera företagets maskiner
utföra enklare service och rengöring/ rekond

Tillsammans med dina kollegor kommer du säkerställa att samtliga verktyg och maskiner är redo för uthyrning till företagets kunder.
Din profilFör att lyckas i rollen bör du:
Tycka om att arbeta med händerna
Har erfarenhet av någon form av tekniskt arbete och/eller skruvande

Du kommer bli upplärd på plats om hur arbetet ska utföras, där det även finns stora möjligheter att utvecklas.
Detta är en arbetsplats där samarbete och teamkänsla står i fokus. Det kräver att man kan samarbeta och att man är noggrann i sitt arbete. Bra kunskaper i svenska och engelska är ett krav. B-körkort och truckkort är mycket meriterande.
Om tjänstenFast anställning som inleds med en provanställning.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076 777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Servicetekniker

Läs mer Apr 1
Vi söker dig som vill arbeta som servicetekniker/mekaniker. I din roll ansvarar du för service och reparationer av våra produkter inom området grävmaskiner och hjullastare. Arbetet är förlagt både ute på fält och i vår verkstad i Bålsta.

För att trivas i den här rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av servicearbete inom entreprenadbranschen eller motsvarande. Ett stort tekniskt intresse och kunskap om mekanik, hydraulik och elektronik. Du ser kundservice som en självklar del i ditt arbete och är van att arbeta självständigt ute hos kunder. Som person tror vi att du har lätt för att samarbeta och gillar att vara en del i ett team där du gärna bjuder på dig själv och delar med dig av din kunskap.

Krav

Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom entreprenadbranschen.
Körkort
Språk Svenska / Engelska (läs, skrift och tal)


Vi erbjuder dig

Stig Machine erbjuder dig ett spännande och omväxlande jobb med stor frihet, bra villkor och utbildning i ett företag med bra laganda. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person för denna tjänst och håller intervjuer löpande så vänta in med din ansökan.

Är du intresserad och vill veta mer?Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Stig Machine med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Adam Wilander, adam.wilander@jobway.se. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

Ansök nu

Butiksvärd till Beans in Cup Stockholm

Läs mer Apr 9
Är du vår nästa butiksvärd i Stockholm?

Är du en sann serviceprofil som trivs med att interagera med kunder? Som butiksvärd spelar du en avgörande roll i att leverera god mat, snacks samt den bästa koppen kaffe på arbetsplatsen. Du utgår från vårt kontor i Bromma och besöker våra kunder spridda i regionen. Anställningen är en tillsvidareanställning med start omgående.

I ditt arbete som Butiksvärd arbetar du ute hos våra kunder med löpande underhåll av våra vendingmaskiner samt kaffemaskiner, rengöring, leverans och påfyllning av varor. Du packar din servicebil inför dagen och ser till att våra kunders produkter är i fint skick. Du blir vårt ansikte utåt mot kunden och sätter en ära i att möta och överträffa våra kundersförväntningar. Du kommer att träffa människor ute på varje plats och ingen dag är den andra lik.

Vad vi söker hos dig:
Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper och söker en kollega som är effektiv men samtidigt noggrann och känner ansvar för det du levererar, är proaktiv och självgående. Du trivs med att ha kunden i fokus!

Vi ser gärna att du som söker trivs med högt tempo och är utvecklingsbenägen. Utöver det ser vi att du är en positiv lagspelare som trivs lika bra att arbeta självständigt som i team.

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning, manuellt B-körkort och datorvana för avrapportering av jobb.?Har du dessutom erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i kundmiljö alternativt annat serviceyrke är det meriterande.

Vad vi erbjuder dig:
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, önskad start omgående. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra medarbetare marknadsmässiga villkor enligt kollektivavtal, vilket ger dig stabilitet och trygghet i din anställning. Din hälsa är vår prioritet, med vårt friskvårdsbidrag kan du ta hand om både din fysiska och mentala hälsa och må ännu bättre i vardagen.

Ansökan och frågor
Har du frågor om tjänstens innehåll, kontakta vår lokala servicechef, Christos Constantinou, christos.constantinou@beansincup.se .

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Academic Work Sweden AB .

Erfaren affärs- och kundansvarig konsult till snabbväxare i elmarknaden

Affärskonsult, IT
Läs mer Apr 4
Vill du ta en central roll i ett expansivt fintech-bolag inom energisektorn? Ensotech söker nu en erfaren, analytisk och affärsdriven kundansvarig konsult, med ledarskapsförmåga, som vill vara med och utveckla både deras tjänster och företag. Hos dem får du en unik möjlighet att kombinera strategi, affärsutveckling och kundrelationer i en bransch under snabb förändring.

OM TJÄNSTEN
Ensotech är ett innovativt konsult- och fintech-bolag som hjälper företag att hantera sin elaffär med hjälp av en avancerad SaaS-tjänst och smarta strategier. De befinner sig i en expansiv fas med sikte på att växa både i Sverige och internationellt. Som senior kundansvarig hos dem kommer du att vara en nyckelspelare i att driva deras affärer framåt och utveckla deras kundrelationer. De söker dig som vill kombinera strategiskt tänkande med operativt arbete i en snabbväxande och entreprenöriell miljö.

Du erbjuds
- En roll där du får stort ansvar och möjlighet att påverka Ensotechs tillväxt och strategi
- En dynamisk och innovativ arbetsplats där din erfarenhet och expertis värdesätts högt
- Frihet under ansvar, flexibla arbetstider och möjlighet till delvis distansarbete
- Ett team av drivna kollegor som delar en passion för att leverera bästa tjänster till kunder och därigenom förändra energibranschen

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som senior kundansvarig på Ensotech kommer du bland annat att:


* Förstå kundens behov och leverera passande tjänster: Bidra till utvecklingen av kundens verksamhet inom energiinköp samt löpande utveckling av deras processer och strategier.
* Ansvara för kundrelationer och merförsäljning: Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer samt identifiera och driva nya affärsmöjligheter med kunder
* Leda och utveckla projekt: Arbeta med avancerade konsultprojekt och utveckla skräddarsydda lösningar för kunder
* Agera rådgivare och expert: Stödja kunder inom el- och energibranschen med strategiska beslut, upphandlingar och inköpsoptimering


VI SÖKER DIG SOM
- Har en akademisk bakgrund inom ekonomi
- Har flera års erfarenhet av att leverera konsulttjänster till kund, gärna inom energibranschen
- Är självgående och har erfarenhet av att bygga affärsrelationer och driva projekt från idé till genomförande
- Har stort intresse för affärer, en analytisk och strategisk förmåga kombinerad med stark kommunikativ och relationsskapande kompetens
- Behärskar svenska och engelska obehindrat

Utöver din erfarenhet och kompetens lägger Ensotech stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du en prestigelös och initiativrik person som motiveras av att driva förändring och utveckling. Du är affärsdriven, lösningsorienterad och har förmågan att skapa förtroende och långsiktiga relationer. Vidare är du strategisk men samtidigt handlingskraftig, med ett starkt engagemang för att utveckla både affärer och kundrelationer.

Vår rekryteringsprocess

Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av företaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Student till roll som marketing assistent!

Marknadsassistent
Läs mer Apr 9
Är du en driven, kreativ och prestigelös student som brinner för digital marknadsföring? Vill du få värdefull arbetslivserfarenhet och vara en del av ett dynamiskt SaaS-bolag med internationell närvaro? Då har vi den perfekta rollen för dig!

OM TJÄNSTEN
Trintech är ett SaaS-bolag som erbjuder programvaror för bokslut och har kontor i ett tiotal länder. Trintech agerar aktivt på flera marknader, inklusive Sverige, Danmark, Finland och Estland. Deras team består av engagerade medarbetare som arbetar från olika länder, och de söker nu en marketing assistant för att stödja deras marknadsansvarige.

Vi söker en engagerad marketing assistant som kan stödja Trintechs marknadsansvarige i hans arbete med att stärka deras närvaro och kommunikation på de olika marknaderna. Du kommer att få möjlighet att arbeta med varierande och spännande uppgifter inom WordPress, LinkedIn, Marketo, GoToWebinar, Salesforce och Smartsheet. Om du är initiativtagande, proaktiv och noggrann, och har en stolthet över det arbete du lämnar ifrån dig, så är detta en fantastisk möjlighet för dig att utvecklas och växa inom digital marknadsföring. Som marketing assistent kommer du att arbeta 16 timmar per vecka, fördelat över två dagar.

Du erbjuds
- Arbetet är projekt- och deadline-fokuserat, vilket innebär att timmarna kan spridas ut över veckan.
- Ett långsiktigt uppdrag som förväntas pågå till årsskiftet.
- En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig under uppdraget.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna kan vara högt som lågt och vi värdesätter att du är prestigelös. Utöver att publicera content och inlägg kan uppgifterna även inkludera att koka kaffe till din interna kollegor.


* Skapa och publicera content på Trintechs svenska och internationella hemsida.
* Publicera content på plattformar som LinkedIn
* Sätta upp webinarium via GoToWebinar
* Skapa kampanjer i Marketo
* Hjälpa till vid frukostseminarium


VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på eftergymnasial nivå med minst tre fulla terminer kvar av dina studier, tidigast examen januari 2027. Detta ska framgå tydligt i din ansökan
- Studerar exempelvis digital marknadsföring, media och kommunikation eller andra relevanta inriktningar.
- Kan arbeta 16 timmar i veckan
- Har erfarenhet med att skapa content på plattformar som Wordpress och LinkedIn
- Talar svenska och engelska flytande

Det är meriterande om du kan
- Tala och skriva på finska
- System som Marketo, Hubspot

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Initiativtagande
- Proaktiv
- Noggrann
- Prestigelös

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Säljare till växande Lendo!

Telefonförsäljare
Läs mer Apr 9
Bli en del av Lendo – Vi söker nu säljare till 3 olika team inom försäkring, retain och privatån! ???? Vill du kombinera kundkontakt med försäljning och vara en del av ett engagerat team? Gillar du att arbeta mot tydliga mål och att skapa lösningar som verkligen gör skillnad för kunden? Då kan du vara den vi söker. Vi letar efter dig som älskar att snacka, vill utvecklas inom försäljning och trivs med att ha mål att sikta mot! - sök idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Som säljare hos Lendo spelar du en nyckelroll i deras team. Din huvudsakliga uppgift är att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med Lendo, lyssna in deras behov och sälja in rätt lösning för just deras situation. Med en rådgivande och relationsskapande approach hjälper du kunden att hitta den bästa lösningen för just dem. Du kommer aktivt jobba med behovsanalys, ansökningar och uppföljningar för att maximera både kundnöjdhet och affärsresultat över telefon.

Här kan du läsa mer om respektive tjänst och ansöka:

????Säljande försäkringsförmedlare - ansök via annons HÄR

????Säljande handläggare - ansök via annons HÄR

????Säljande lånehandläggare inom privatlån - ansök via annons HÄR

På Lendo är deras mission att ge fler människor verktygen och kunskapen för att fatta smarta beslut kring sin privatekonomi. Deras värderingar – Win as a team,Customercentric, Always improving och Focus on execution – präglar deras vardag och guidar dem mot målet att alltid vara en av Sveriges bästa arbetsplatser.



ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I samtliga 3 roller kommer ditt fokus bland annat att vara:

???? Ringa upp och kontakta deras befintliga (och nya!) kunder via telefon.

???? Guida kunderna dem genom deras behov som kan vara försäkring eller lån– många har aldrig riktigt tänkt på vad de behöver, och du hjälper dem att se helheten.

???? Skapa trygghet. Försäkringar/lån kan vara krångliga, men du gör det enkelt och tydligt.

???? Identifierar affärsmöjligheter – när du lyssnar på kundens situation ser du hur rätt försäkring kan komplettera deras befintliga livssituation.

???? Du håller en hög telefonaktivitet – varje samtal är en chans att hjälpa en kund och skapa mervärde.

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av försäljning och att arbeta via telefon. Det är viktigt att du har en naturlig känsla för försäljning och en vilja att skapa kundvärde där du ser en möjlighet i varje samtal.
- Är kommunikativ, strukturerad och trivs i en tempofylld arbetsmiljö med hög aktivitet. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg så du behöver känna dig van med att ha många kundsamtal per dag.
- Talar och skriver flytande på svenska och behärskar engelska väl.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Är tävlingsinriktad och triggas av att nå och överträffa säljmål.
- Har en naturlig förmåga att skapa relationer och bygga förtroende över telefon.
- Drivs av att hitta säljmöjligheter och omvandla dem till konkreta resultat.
- Är en lagspelare som också kan ta egna initiativ och arbeta självständigt.

Lendo erbjuder

????En spännande och säljdriven arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter.

?En rolig arbetsplats med skön stämning och härliga kollegor.

????Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och möjlighet till en träningstimme i veckan på arbetstid.

???? Hybridjobb = Flexibilitet – Jobba hemifrån ibland, häng med kollegorna på kontoret när du vill. Bäst av två världar! (Vi har kontorsdagar onsdagar & torsdagar dagar).

????Utökad erfarenhet och kunskap inom bank och finans.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

Lendo tillämpar provanställning och bakgrundskontroller inför kontraktskrivning.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Lendo HÄR.

Ansök nu

Ekonomiassistent på deltid till Sefina!

Ekonomiassistent
Läs mer Apr 18
Nytt
Söker du ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna och vill passa på att arbeta heltid under lov? Då kan denna tjänst vara intressant för dig! Rollen är perfekt för dig som vill samla på dig värdefull erfarenhet vid sidan av studierna inom leverentörsreskontra, bokföring och kontering.

OM TJÄNSTEN
Sefina är nordens största pantbankkedja som grundades 1884. De värderar dina värdeföremål, belånar det varan är värd eller hjälper dig med att sälja värdeföremål. Idag har Sefina 20 butiker runt om i Sverige och en starkt växande e-handel.

Nu söker de en till kollega till sin ekonomiavdelning som kommer att arbeta ca. 2 dagar i veckan vid sidan av studierna samt heltid under lov. De förväntar sig att du kan arbeta heltid under veckorna 28-32 i sommar. Uppdraget sträcker sig till januari 2026.

Sefina erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö som består av passionerade och drivna kollegor med en positiv attityd. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar nära varandra, hjälper varandra och värdesätter en bra atmosfär.

Du erbjuds
- Ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna på en ekonomiavdelning
- Värdefull kunskap inom ekonomi som du kan ta med dig framåt i karriären

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du främst att arbeta med leverantörsreskontra. Du kommer även få möjlighet att arbeta med andra delar så som:


* Kontering, utbetalningar- manuella och filbetalningar,
* Enklare bokföring
* Inscanning och sortering av post
* Svara på frågor från butiken, t.ex. kolla om en betalning kommit in
* Hjälpa till med likviditet i Trustly


VI SÖKER DIG SOM
- Har en pågående universitetsutbildning inom ekonomi med minst 1 år kvar
- Har god vana av att arbeta med Office-paketet
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då detta används i det dagliga arbetet

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Noggrann, självgående, orädd och trivs med att arbeta i en snabb och flexibel miljö.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Sefina Svensk Pantbelåning är Nordens största pantbankskedja som grundades 1884 av Oscar Swartling med den första butiken som låg på Bellmansgatan på Södermalm, Stockholm. Sefina står för "Secure Finance", vilket betyder säkra tillgångar och vår affärsidé bygger på att vi lånar ut pengar mot säkerhet, så kallade pantlån. Vi värderar dina värdeföremål, belånar det varan är värd eller hjälper dig med att sälja värdeföremål. Idag har Sefina 20 butiker runt om i Sverige och en starkt växande e-handel. Med passion och expertis arbetar vi med exklusiva varumärken, ovanlig konst och värdefulla smycken och klockor.

Ansök nu

VD-assistent till Svenska Träskyddsföreningen

Marknadskommunikatör
Läs mer Apr 18
Nytt
Svenska Träskyddsföreningen är ett kompetenscentrum med syfte att tillvarata medlemsföretagens intressen genom utbildning, information och bevakning av branschfrågor. Här erbjuds du en varierande roll där du kommer arbeta nära organisationens medlemmar och samarbetspartners med syfte att sprida och utveckla användningen av trä i byggbranschen. Rollen passar dig som har en administrativ ådra och som vill bli en del av en organisation som värdesätter kunskap och kvalitet.

OM TJÄNSTEN

I rollen som VD-assistent hos Svenska Träskyddsföreningen ges du möjlighet till en bred roll i en spännande branschförening som verkar för företag som tillverkar och utvecklar trävaror. De behöver nu stötta upp med en VD-assistent, där arbetsuppgifterna och ansvarsområdet innefattar såväl administration, kommunikation och projektkoordinering. Svenska Träskyddsföreningen består i dagsläget av 3 medarbetare, där du kommer att arbeta närmast VDn. Detta innebär att du till stor del kommer att arbeta självständigt, samtidigt som du kommer att ha många kontaktytor med externa parter.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Rollen består av fyra ansvarsområden, som du succesivt kommer att introduceras till:
- Chefsstöd: Erbjuda administrativt stöd till VD, innefattande att hantera kalendrar, boka möten, förbereda mötesunderlag samt skriva och redigera protokoll, korrespondens, presentationer och rapporter.
- Kommunikation: Skapa, implementera och övervaka kommunikationsstrategier för att öka föreningens synlighet och medlemsengagemang. Samt skriva och redigera innehåll för olika plattformar, inklusive hemsidan, sociala medier och tryckmaterial och samarbeta med reklambyråer och andra partners för att säkerställa material.
- Projektledning: Initiera, planera, genomföra och avsluta projekt som föreningen anförtrott genom att ansvara för tidsplaner, budgetar och resurshantering.
- Webbplatsansvar: Skapa och uppdatera innnehåll på föreningens hemsida (i Wordpress).

VI SÖKER DIG SOM


* Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom exempelvis kommunikation, företagsadministration eller annat område som bedöms relevant.
* Har tidigare arbetslivserfarenhet från en assistentroll, företrädesvis på ledningsgruppsnivå och/eller inom en branschorganisation.
* Har goda kunskaper och erfarenhet av MS Office samt Wordpress.
* Har mycket goda skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter på såväl svenska som engelska.
* Besitter ett stort intresse för hållbarhetsfrågor.


För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- God samarbetsförmåga.
- Strukturerad.
- Självgående.
- Kommunikativ.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Svenska Träskyddsföreningen företräder den svenska träskyddsindustrin och verkar för att svenskt trä används mer av fler. Rätt trä på rätt plats är vårt motto. Träförädling har en lång tradition och Sverige har bidragit till att utveckla kemi och teknologi till dagens moderna och säkra och beständiga trävaror. Samhällets utmaning är att bygga med mindre klimatavtryck och samtidigt bygga mer än idag. Då behövs cirkulära material med litet klimatavtryck och lång livslängd och minsta möjliga miljöpåverkan. Och beständigt NTR-märkt virke är det miljöriktiga valet när man bygger ute. Kvalitetscertifierade beständiga trävaror med lång förväntad livslängd är en av de viktiga lösningarna för modernt träbyggande med minsta möjliga klimatavtryck. Läs gärna mer om Svenska Träskyddsföreningen på deras hemsida: Svenska Träskyddsföreningen | Svenska Träskyddsföreningen (traskydd.com)

Ansök nu

Student sökes som IT-support till centrala Stockholm!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Apr 18
Nytt
Vi söker en IT-intresserad student som vill arbeta på deltid som IT-support hos ett framstående globalt konsultföretag. Företaget har över 50 kontor runt om i världen och du kommer att få arbeta på deras fina kontor som är beläget centralt i Stockholm. Bland de anställda arbetar bland annat ekonomer och ingenjörer och du kommer få ta del av en internationell och dynamisk miljö.

OM TJÄNSTEN
I rollen som IT-support kommer du ha ett varierande arbete där du kommer att vara en del av ett internationellt support-team. Ditt ansvar i rollen kommer att omfatta både support via telefon och personlig kontakt för företagets användare. Vidare kommer du att ansvara för installation av standardprogramvara/hårdvara samt hjälpa till med vissa tekniska ärenden kopplade till de anställdas mobiltelefoner. I arbetet kommer du även supportera kollegor med konfigurering och start av videokonferenser, samt se till så att all utrustning fungerar som den ska.

Som person är du social och har ett starkt personligt driv, högt engagemang och ett gott öga för både helhet och detaljer. Du har en naturlig känsla för service och ett engagerat och professionellt arbetssätt. Vi ser gärna att du har en god förmåga att strukturera och planera ditt arbete samt att hantera ett stundtals högt tempo. Utöver detta har du god samarbetsförmåga men arbetar också väl självständigt och är inte rädd för att flagga när du behöver hjälp.

Tjänsten är en deltidstjänst på 50%, med placering på kontoret i centrala Stockholm. Önskad start är i juni, då du kommer att gå bredvid en kollega för att lära dig arbetsuppgifterna. Efter ett uppehåll i juli förväntas arbetet dra igång som vanligt i mitten av augusti.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Samarbeta med globala IT-teamet och hantera IT-inventariet
* Installera och underhålla utrustning
* Ge support till anställda för både hårdvara och mjukvara
* Stötta i andra administrativa arbetsuppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på universitet eller högskola med minst 12 månader kvar av dina studier.
- Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska då du förväntas kommunicera och hjälpa kollegor i båda språken.
- Tidigare erfarenhet av att hantera IT-utrustning och administrera IT-support.
- Har grundläggande kunskaper i nätverksadministration (t.ex. utrustning som accesspunkter, switchar). Samt erfarenhet av felsökning och support för Windows-system och mobiltelefoner (iPhones).

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad och noggrann
- Självgående och serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu