Stockholm: Kundtjänstmedarbetare - Telefonplan

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare - Telefonplan i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-04 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Just nu söker vi våra nästa stjärnor till jobb inom kundservice till vår kund i Telefonplan. Här får du möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats och bygga erfarenhet i ett väldigt härligt och ambitiöst gäng. Låter det spännande?

Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos vår kund där du bland annat kommer att ge professionell service och support, ta emot inkommande samtal och mail och arbeta med problemlösning. Du har en hel del kontakt med kunderna och samordnar allt som rör verksamheten

I jobbet ingår till exempel att:

Svara i telefon

Hjälpa kunder och kollegor med problemlösning

Göra felsökningar

Svara på mail och chatt

Ta emot bokningar

Ge service i världsklass


Är du den vi söker?

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb.

Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom service och kundsupport att söka tjänsten. Om du har erfarenhet av liknande arbete, behärskar svenska och engelska muntligt och skriftligt så ser vi det som meriterande.

Plats: Telefonplan

Arbetstider: 8-17

Start: Omgående

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi håller löpande intervjuer och rollen tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat.

Om oss:

Simplex Bemanning grundades år 2014 och är verksam i branscher som lager, transport och service.

Vi är ett ständigt utvecklande lag som strävar efter att ta nästa steg. Med ett stort fokus på att utbilda framtidens anställda jobbar vi väldigt mycket med ungdomar. Dessa får lära sig att ta del av det ansvar som tillkommer när du jobbar hos Simplex.

Unga människor med drivkraften att lära sig saker och anta nya utmaningar ger oss ett försprång gentemot andra inom vår bransch. Vi vet att nyfikenhet och motivation är nycklarna för att utföra varje projekt med kvalitet. Vår personal ser varje dag som ett nytt tillfälle att samla på sig nya erfarenheter samtidigt som de applicerar sin breda kunskap för att utföra sina uppgifter på bästa sätt.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Jobba heltid inom kundsupport för iOS

Läs mer Maj 16
Är du den som familj och vänner alltid ringer när det krånglar med mobilen eller datorn? Har du ett öga för teknik och gillar att lösa problem? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Just nu söker vi på Sprio fler stjärnor till teamet som arbetar med teknisk kundservice – med fokus på några av marknadens mest populära produkter inom mobiltelefoni och datorer.
I rollen kommer du att hjälpa kunder med allt från uppkopplingsproblem och systeminställningar till frågor om deras MacOS eller iOS-enhet. Du får en fullt betald introduktionsutbildning där du lär dig allt du behöver för att kunna ge professionell support via telefon och chatt – så du behöver inte ha tidigare erfarenhet, bara en stark vilja att lära! 
Vi tror att du  Har ett intresse för teknik – extra plus om du har koll på iOS eller Mac
Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
Har en fullständig gymnasieexamen
Är trygg med att vägleda andra, även i stressiga situationer
Vi erbjuder En arbetsplats med stark teamkänsla
Möjligheten att utvecklas till mer seniora roller
En introduktion med fullt betald utbildning
Kollektivavtal och moderna lokaler med gym och spelrum
Arbetstider 
Du arbetar 80–100 % förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag.
Observera att tjänsten är en tillsvidareanställning – därmed ej aktuell för dig som planerar att påbörja eller återuppta studier till hösten. 
Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Gillar du teknik? Bli vår nästa stjärna inom kundsupport

Läs mer Maj 16
Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant.
Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik!
Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till
Har god teknikvana eller ett stort intresse
Har en fullständig gymnasieexamen
Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska
Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla
Stora möjligheter till utveckling
En betald utbildning i början av anställningen
Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset
Arbetstider 
Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan. 
Observera att detta är en tillsvidareanställning  – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten. 
Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Jobba med kundsupport på ett världsledande techbolag

Läs mer Maj 16
Vill du jobba med support på ett världsledande teknikföretag med internationell prägel? Nu har du chansen att utvecklas i en tjänst som kombinerar kundservice & teknisk support – i en modern miljö med hög teamkänsla.
Du kommer att arbeta med inkommande samtal och chatt där du vägleder kunder med tekniska frågor om exempelvis appar, smartphones och datorer. All utbildning sker på engelska och du jobbar i system där engelskan är ett naturligt verktyg – därför ser vi att du är trygg i språket. 
Vi söker dig som  Har en teknisk ådra och gillar problemlösning
Är serviceinriktad, strukturerad och gillar att samarbeta
Har fullständig gymnasieexamen
Talar och skriver både svenska och engelska flytande 
Har erfarenhet av iOS eller Mac (meriterande men inget krav)
Vi erbjuder Tydliga utvecklingsvägar och vidareutbildning
En betald onboarding och trygg anställning med kollektivavtal
Moderna kontorslokaler i Solna – med gym och spelhörna
Arbetstider 
Tjänsten har en omfattning 80–100 % och du arbetar varierande arbetstider förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag.
Observera att detta är en tillsvidareanställning, och därmed inte passar dig som planerar att studera i höst. 
Sök idag – vi videointervjuar löpande!

Ansök nu

Tar du studenten i juni? Kundtjänstmedarbetare - ingen erfarenhet krävs

Läs mer Maj 16
Tar du studenten nu i början på juni och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid!
Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats!
Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare.
• Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen.
• Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg.
• En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet!
Vi söker dig som: Vill arbeta heltid och tillgänglig från och med juni. 
Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra
Har en fullständig gymnasieexamen
Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem
Har fyllt 18 år och kan jobba heltid
Kan kommunicera bra på svenska och engelska

Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan. 
Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!

Ansök nu

Kundservicekoordinator till Åhléns

Läs mer Maj 7
Vårt löfte på Åhléns är att erbjuda våra kunder den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Vi söker dig som vill ta ett kliv in i hjärtat av kundupplevelsen på Åhléns. I rollen som Kundservicekoordinator arbetar du nära både verksamheten och våra kunder, och får en bred roll där struktur, service och utveckling står i fokus.



Om rollen

Som Kundservicekoordinator hos oss får du en varierad roll där du erbjuds stora kontaktytor och att få en helhetsförståelse för Åhléns affär. Arbetet innebär att hantera ärenden och svara på frågor om Åhléns erbjudande, e-handel och medlemskap. Det är en viktig roll i att förmedla Åhléns varumärke i varje kundkontakt. Du arbetar administrativt och operativt för att för att säkerställa att våra kunder får en smidig och inspirerande upplevelse hos Åhléns. Du arbetar tvärfunktionellt med interna avdelningar och har regelbunden dialog med externa parter för att säkerställa kvalitet och effektivitet i våra ärenden.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantering, uppföljning och analys av kundärenden
- Underhåll och utveckling av våra digitala kundservicekanaler
- Administrativa uppgifter kopplade till system, rutiner och återkoppling
Vi finns primärt till för våra kunder och medlemmar, men även som support till alla våra Varuhus.

Du blir en del av vår marknadsorganisation och ett litet samt engagerat kundserviceteam om 3 personer. Utöver ditt team arbetar du nära bland annat E-handel, IT och logistik.
Vem är du?

Vi letar efter dig som är initiativtagande och drivs av att arbeta i en organisation med högt tempo. Du är serviceinriktad och proaktiv när du tar dig an ärenden och har en god förmåga att kommunicera. Då du kommer att jobba administrativt med en bredd av ärenden är du noggrann och har en analytisk förmåga. Till oss tar du med dig:


- Erfarenhet av att arbeta med kundservice

- Erfarenhet av att arbeta med e-handel

- God kommunikationsförmåga; talar och skriver svenska flytande och kan formulera dig bra på engelska

- God systemvana

- Meriterande med erfarenhet av att arbeta i butik eller varuhus

Om rekryteringen

Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss i augusti.

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Som Kundservicekoordinator hos oss på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns!

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.

www.ahlens.se

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Lagermedarbetare - Stockholm - Deltid

Lagerarbetare
Läs mer Apr 16
Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är strukturerad och pålitlig för rollen som lagerarbetare på deltid till vår kunds lager i centrala Stockholm. Du kommer att tillhöra ett glatt och ansvarsfullt team som på daglig basis ser till att logistiken på lagret flyter på så smidigt som möjligt.

Om rollen

Som Lagermedarbetare kommer du att arbeta med hanteringen av ordrar och varor på vår kunds lager i centrala Stockholm. Du ansvarar för att varorna organiserars och packas på ett effektivt sätt samt att lagerlokalen hålls städad och organiserad. Rollen är på deltid och du kommer arbeta tillsammans med övriga lagermedlemmar för att säkerställa att de dagliga målen och leveranserna uppnås.

Arbetsuppgifter


Plocka och packa ordrar

Mottagning och kontroll av inkommande leveranser och returer

Sortera och städa lagerutrymmet

Använda lagerhanteringssystem för att registrera och spåra varor och leveranser.



Kvalifikationer


Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande

Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt

God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma

Grundläggande IT-kunskaper

God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska



Om tjänsten


Arbetsplats: Stockholm

Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider

Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)



Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt hos vår kund.

Ansök nu

Lagermedarbetare - Stockholm - Deltid

Lagerarbetare
Läs mer Mar 31
Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är strukturerad och pålitlig för rollen som lagerarbetare på deltid till vår kunds lager i centrala Stockholm. Du kommer att tillhöra ett glatt och ansvarsfullt team som på daglig basis ser till att logistiken på lagret flyter på så smidigt som möjligt.

Om rollen

Som Lagermedarbetare kommer du att arbeta med hanteringen av ordrar och varor på vår kunds lager i centrala Stockholm. Du ansvarar för att varorna organiserars och packas på ett effektivt sätt samt att lagerlokalen hålls städad och organiserad. Rollen är på deltid och du kommer arbeta tillsammans med övriga lagermedlemmar för att säkerställa att de dagliga målen och leveranserna uppnås.

Arbetsuppgifter


Plocka och packa ordrar

Mottagning och kontroll av inkommande leveranser och returer

Sortera och städa lagerutrymmet

Använda lagerhanteringssystem för att registrera och spåra varor och leveranser.



Kvalifikationer


Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande

Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt

God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma

Grundläggande IT-kunskaper

God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska



Om tjänsten


Arbetsplats: Stockholm

Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider

Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)



Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt hos vår kund.

Ansök nu

AI Development & Infrastructure Lead

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Mar 24
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:



Use your skills to power the great shift. 

Join OX2 and the renewables industry and use your skills to drive a data-driven future. At OX2, we’re on a mission to harness innovative technologies that fuel AI advancements and empower digital transformation. Our dynamic, cross-functional environment encourages both strategic vision and hands-on execution, enabling you to make a lasting impact on our data-driven innovation journey.



About the role

As OX2 expands its global footprint and accelerates its digital transformation, the IT team is now seeking a leader who handles both strategic planning and tactical execution. This role sits at the intersection of advanced AI development, robust IT infrastructure, and cutting-edge data engineering.

You will be expected to roll up your sleeves and get hands-on with technical challenges, while also shaping long-term strategies for innovation and growth. Collaborating closely with data scientists, software developers, IT experts, and business stakeholders, you will ensure our systems remain agile, secure, and optimized for AI-powered applications.
 

Your main responsibilities

The role is broad and offers many opportunities but can be structured into five main areas of responsibility.

 
Strategic Planning & Leadership
• Develop and implement a strategic plan for AI development and supporting infrastructure aligned with our business goals.
• Lead cross-functional projects, managing timelines, resources, and stakeholder expectations using Agile or Waterfall methodologies.

Tactical Execution & Hands-On Development
• Collaborate directly with data scientists and developers to design, develop, and optimize scalable AI solutions and data pipelines across hybrid environments including cloud (Azure, AWS, GCP) and on-premises systems.
• Act as a technical lead, actively engaging in hands-on problem solving and system optimization.

Infrastructure & Automation
• Oversee the design, implementation, and continuous improvement of IT infrastructure to ensure high performance, security, and cost efficiency.
• Enhance Infrastructure as Code (IaC) practices using tools like Terraform and automate processes with Python, PowerShell, or similar scripting languages.

Security & Compliance
• Implement and enforce best practices for network and data security, ensuring compliance with industry standards (ISO 27001, NIST) across both AI-driven and traditional IT systems.
• Manage identity and access solutions across cloud and on-premises environments.

Innovation & Continuous Improvement
• Drive continuous process innovation by integrating emerging technologies and methodologies that enhance our AI capabilities and infrastructure resilience.
• Foster a culture of continuous learning and improvement within the team.


We are looking for someone who

• Demonstrates the ability to think long-term while also being willing and capable to dive deep into technical details.
• Possesses strong hands-on experience with cloud platforms (Microsoft Azure, AWS, GCP) and hybrid infrastructures, as well as proficiency with AI/ML development frameworks and data engineering practices.
• Is proficient in programming and scripting (Python, PowerShell) with a solid understanding of DevOps principles and Infrastructure as Code tools.
• Brings proven project management experience with the ability to lead cross-functional teams and deliver projects from inception to completion.
• Is passionate about leveraging data and AI to drive innovation, staying current with emerging technologies, and continuously improving processes.
Qualifications

• Holds a Bachelor’s or Master’s degree in Computer Science, Artificial Intelligence, Data Engineering, IT, or a related field (or equivalent work experience).
• Relevant certifications in cloud computing or AI (e.g., AWS Certified Solutions Architect, Microsoft Certified: Azure AI Engineer) are a strong advantage.
• Exhibits excellent verbal and written communication skills in English; fluency in additional languages is a plus.
Why Join OX2


Be part of a market-leading renewable energy company with ambitious growth plans.

Work in a dynamic, international environment with exposure to senior decision-makers.

Competitive compensation package and professional development opportunities.

Make a direct impact on accelerating the energy transition.



The Recruitment Process

Last time to apply is 2025-04-07 but applications will be reviewed continuously so do not hesitate to send in your application as soon as possible.

If you have questions about the positions feel free to reach out to the IT architecture and Cyber security Manager Carl-Henrik Niper, ch@ox2.com.
About OX2

OX2 is a fully integrated provider of renewable energy solutions at scale. We are an international multi-technology company bringing together the brightest minds and most ambitious team players to address the defining challenge of our time: the shift from fossil fuels to clean energy, the greater shift to a sustainable society and economy. We accelerate the access to renewable energy. The company is headquartered in Stockholm, Sweden.

For more information visit: www.ox2.com

Ansök nu

AI Development & Infrastructure Lead

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 9
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:



Use your skills to power the great shift. 

Join OX2 and the renewables industry and use your skills to drive a data-driven future. At OX2, we’re on a mission to harness innovative technologies that fuel AI advancements and empower digital transformation. Our dynamic, cross-functional environment encourages both strategic vision and hands-on execution, enabling you to make a lasting impact on our data-driven innovation journey.



About the role

As OX2 expands its global footprint and accelerates its digital transformation, the IT team is now seeking a leader who handles both strategic planning and tactical execution. This role sits at the intersection of advanced AI development, robust IT infrastructure, and cutting-edge data engineering.

You will be expected to roll up your sleeves and get hands-on with technical challenges, while also shaping long-term strategies for innovation and growth. Collaborating closely with data scientists, software developers, IT experts, and business stakeholders, you will ensure our systems remain agile, secure, and optimized for AI-powered applications.
 

Your main responsibilities

The role is broad and offers many opportunities but can be structured into five main areas of responsibility.

 
Strategic Planning & Leadership
• Develop and implement a strategic plan for AI development and supporting infrastructure aligned with our business goals.
• Lead cross-functional projects, managing timelines, resources, and stakeholder expectations using Agile or Waterfall methodologies.

Tactical Execution & Hands-On Development
• Collaborate directly with data scientists and developers to design, develop, and optimize scalable AI solutions and data pipelines across hybrid environments including cloud (Azure, AWS, GCP) and on-premises systems.
• Act as a technical lead, actively engaging in hands-on problem solving and system optimization.

Infrastructure & Automation
• Oversee the design, implementation, and continuous improvement of IT infrastructure to ensure high performance, security, and cost efficiency.
• Enhance Infrastructure as Code (IaC) practices using tools like Terraform and automate processes with Python, PowerShell, or similar scripting languages.

Security & Compliance
• Implement and enforce best practices for network and data security, ensuring compliance with industry standards (ISO 27001, NIST) across both AI-driven and traditional IT systems.
• Manage identity and access solutions across cloud and on-premises environments.

Innovation & Continuous Improvement
• Drive continuous process innovation by integrating emerging technologies and methodologies that enhance our AI capabilities and infrastructure resilience.
• Foster a culture of continuous learning and improvement within the team.


We are looking for someone who

• Demonstrates the ability to think long-term while also being willing and capable to dive deep into technical details.
• Possesses strong hands-on experience with cloud platforms (Microsoft Azure, AWS, GCP) and hybrid infrastructures, as well as proficiency with AI/ML development frameworks and data engineering practices.
• Is proficient in programming and scripting (Python, PowerShell) with a solid understanding of DevOps principles and Infrastructure as Code tools.
• Brings proven project management experience with the ability to lead cross-functional teams and deliver projects from inception to completion.
• Is passionate about leveraging data and AI to drive innovation, staying current with emerging technologies, and continuously improving processes.
Qualifications

• Holds a Bachelor’s or Master’s degree in Computer Science, Artificial Intelligence, Data Engineering, IT, or a related field (or equivalent work experience).
• Relevant certifications in cloud computing or AI (e.g., AWS Certified Solutions Architect, Microsoft Certified: Azure AI Engineer) are a strong advantage.
• Exhibits excellent verbal and written communication skills in English; fluency in additional languages is a plus.
Why Join OX2


Be part of a market-leading renewable energy company with ambitious growth plans.

Work in a dynamic, international environment with exposure to senior decision-makers.

Competitive compensation package and professional development opportunities.

Make a direct impact on accelerating the energy transition.



The Recruitment Process

Last time to apply is 2025-04-07 but applications will be reviewed continuously so do not hesitate to send in your application as soon as possible.

If you have questions about the positions feel free to reach out to the IT architecture and Cyber security Manager Carl-Henrik Niper, ch@ox2.com.
About OX2

OX2 is a fully integrated provider of renewable energy solutions at scale. We are an international multi-technology company bringing together the brightest minds and most ambitious team players to address the defining challenge of our time: the shift from fossil fuels to clean energy, the greater shift to a sustainable society and economy. We accelerate the access to renewable energy. The company is headquartered in Stockholm, Sweden.

For more information visit: www.ox2.com

Ansök nu

Service Delivery Manager

Projektledare, IT
Läs mer Mar 25
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Service Delivery Manager till Cparta Cyber Defense

Cparta Cyber Defense är ett ledande företag inom kommersiellt cyberförsvar, specialiserat på att skydda svensk kritisk infrastruktur och kritisk industri. Vi erbjuder toppmoderna lösningar för att möta dagens och morgondagens cyberhot. Vår kultur bygger på passion, innovation och ett starkt teamfokus.

Vi expanderar snabbt och letar efter dig som vill vara med och forma framtidens cybersäkerhetslösningar.

Vill du spela en nyckelroll i leveransen av högkvalitativa cybersäkerhetstjänster till våra globala företagskunder? Då är detta rollen för dig!
Om rollen

Som Service Delivery Manager är du länken mellan tjänsterna Cparta levererar och våra kunder. Du säkerställer att våra tjänster levereras med högsta kvalitet. Kundnöjdhet är i fokus, och du ansvarar för att bygga starka relationer med seniora intressenter, inklusive ledningsnivå (upp till C-nivå). Du är en nyckelspelare i att driva framgång för både våra kunder och Cparta.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:


Fungera som länken mellan Cparta, de tjänster vi levererar och våra kunder.

Skapa och upprätthålla förtroende med seniora kundintressenter genom att förstå deras behov och representera Cparta professionellt.

Leda kundmöten för att diskutera leveransstatus, prestation, utmaningar och förbättringsmöjligheter.

Hantera och lösa eskaleringar på ett effektivt sätt.

Säkerställa att tjänsterna uppfyller avtalade SLA:er och KPI:er.

Samarbeta med leveransorganisationen för att optimera processer och identifiera förbättringsmöjligheter.

Arbeta tillsammans med Sales/Account Managers för att upptäcka merförsäljningsmöjligheter och stärka kundrelationer.

Koordinera mellan olika team inom Cparta för att leverera en samordnad och högkvalitativ kundupplevelse.


Din profil

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att leverera cybersäkerhetstjänster mot globala företag och som har erfarenhet av att arbeta med seniora intressenter. Du är bekväm med att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Du har förmåga att bygga starka relationer och skapa värde för våra kunder genom din expertis och professionalism.

Vi ser gärna att du har:

God förståelse för cybersäkerhetstjänster, såsom Threat Intelligence, Incident Response och Red Teaming.

Dokumenterad erfarenhet av tjänsteleverans inom ovanstående områden.

Minst fem eller fler års erfarenhet av liknande roller och är självgående i kunddialog.


Varför Cparta?

Vårt moderna kontor i hjärtat av Stockholm erbjuder en inspirerande arbetsmiljö tillsammans med fantastiska kollegor i en platt organisation. Vi främjar en kultur av nyfikenhet och innovation där varje medarbetares bidrag värderas högt. Vi erbjuder dessutom ett förmånspaket i toppklass samtidigt som du får vara med och försvara Sveriges integritet!

Krav

För att arbeta hos oss måste du vara svensk medborgare, ostraffad och genomgå en bakgrundskontroll.
Ansökan

Har du frågor om tjänsten? Kontakta Benjamin Karlsson på Bka@cparta.se. Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt och bli en del av vårt växande team.

Ansök nu

Founding Account Executive

Account manager
Läs mer Apr 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

???? “I frequently hear the word ‘love’ when people talk about Steep, which I’m not used to hearing when someone talks about a BI product”

- Magnus Dahlbäck, Head of Data @ Voi

About the role

We are building the modern BI platform for digital native companies. Some of the most forward-thinking companies, like Voi, Bounce.com, rely on Steep to empower all employees to explore, analyse and create reports together. The first BI platform built for all users, Steep is powered by a metrics-first approach and is designed for how modern companies want to work.

Our ambition is to become the future leader of the BI category and for our next chapter we are building a sales organisation to reach customers globally. Which is where you come in.

We are looking for a Founding Account Executive to join our committed commercial team. In this role you will lead new business and expansion across several different segments. The ideal candidate will help meet the needs of our fast moving, digital native clients while working strategically with Steep’s co-founder, Johan, to help develop our enterprise sales motion.

We are looking for someone who has at least 2-3 years of experience working in sales at an early-stage B2B SaaS company (ideally 3-4 years as AE) and loves working with customers to help them solve the hardest problems in their business.
About the team

We are a team of senior people coming from Spotify, Zettle, Paypal and Kry. We are solving the problems we saw first-hand at these companies and we know how to build and grow category-leading products.

Joining Steep means becoming part of a smart team that likes to get things done with minimal bureaucracy. Our work style is highly collaborative – we sell as a team and collaborate closely between commercial and product.

We are committed to your personal and professional growth, offering significant opportunities for advancement as our company expands.
Responsibilities


Close new business opportunities across multi-stakeholder engagements.

Educate and engage with senior-level analytics leaders on the benefits of Steep’s innovative metrics-first approach.

Taking qualified prospects through Steep’s POC process. Starting with scoping success criteria, understanding business requirements, and working through driving a mutual success plan post-POC

Help us prioritize and contextualize the customer roadmap. We will rely on you to communicate to our product and leadership team what is most important for our current and prospective customers.

Build pipeline through converting inbound leads, driving the outbound sales motion, and representing Steep at global conferences (e.g. Data Council, Coalesce).

Work cross-functionally with Marketing and Sales Development team to creatively pursue pipeline generation with data & analytics leaders in Europe and the US.



Tech stack

Notion, Slack, Apollo, LaGrowthMachine, Hubspot
Employee benefits


Competitive compensation

Cozy, stylish office at the heart of Stockholm

Flexible, parent-friendly culture

Generous options program on employee-friendly terms

30 days vacation

Company-wide offsites twice per year (we like to eat and cook great food together)

Macbook and your choice of iOS or Android phone

Ansök nu