Stockholm: Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-04 // Varaktighet: Deltid

Om tjänsten
Vi söker medarbetare för en endagsinventering till vår kunds butik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta tjänsten för dig. Du kommer att ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är ordningsam ochgillar att arbeta på etteffektiv sätt. Du trivs medatt arbeta självständigt och systematiskt.Det ärmeriterande om duhar erfarenhet från större inventeringsarbete, med detta är inget krav.
Arbetstider
Inventeringen kommer att äga rum:
Plats:Sollentuna
Dag:30 September
Tid:11:00-18.00
Detta är ett endagsuppdrag medeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror.

Försäljningsledare Frukt och Grönt

Läs mer Jun 9
Brinner du för färska råvaror och vill leda en av butikens mest levande avdelningar? Har du en passion för försäljning, exponering och kundservice i världsklass? Då är det dig vi letar efter!
För vår kunds räkning, en ledande aktör inom dagligvaruhandeln i Häggvik, söker vi på Lexman Bemanning nu en resultatdriven och inspirerande Försäljningsledare till deras Frukt- och Gröntavdelning. Du blir en nyckelperson med ansvar för att driva avdelningens försäljning och lönsamhet.
Observera att detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Lexman Bemanning hanterar rekryteringsprocessen, men du blir anställd direkt hos vår kund.
Om rollen som Försäljningsledare Frukt & Grönt
Som Försäljningsledare är ditt främsta fokus att skapa en säljande, fräsch och inspirerande Frukt- och Gröntavdelning. Du ansvarar för den dagliga driften och för att leda och utveckla både avdelningen och dina medarbetare.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att:
Driva och utveckla försäljningen för att nå uppsatta mål och nyckeltal.
Skapa en levande och inspirerande Frukt- och Gröntavdelning som lockar till matglädje.
Ansvara för dagliga rutiner såsom beställningar, varupåfyllnad, exponering och svinnarbete för att garantera högsta kvalitet och fräschör.
Ta initiativ till och genomföra säljdrivande aktiviteter och kampanjer.
Aktivt arbeta med hållbarhetsfrågor och hållbara val i det dagliga arbetet.

Vem söker vi?
Vi söker dig med en stark inre drivkraft och ett genuint intresse för mat, särskilt färskvaror. Du är en proaktiv och lösningsorienterad person som trivs i en pulserande miljö där du får ta stort eget ansvar.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Erfarenhet från detaljhandeln, gärna inom livsmedel, eller från hotell- och restaurangbranschen.
Tidigare erfarenhet från en Frukt- och Gröntavdelning är starkt meriterande.
Dokumenterat goda resultat av försäljning är mycket meriterande.
Erfarenhet av att leda och motivera personal är en fördel.
Ett affärsmässigt tänk och en god förmåga att analysera nyckeltal.

Som person är du kommunikativ och har en naturlig förmåga att bygga relationer med både medarbetare och kunder.
Villkor och anställning
Tjänst: Försäljningsledare Frukt & Grönt (Vikariat, 5 månader)
Arbetstid: Heltid, 38,25 timmar/vecka
Placeringsort: Häggvik
Tillträde: Enligt överenskommelse

Ansökan
Känner du igen dig i beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan!
Vi på Lexman Bemanning hanterar denna rekrytering åt vår kund. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B- körkort – S...

Läs mer Jun 13
Nytt
Som ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. Kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 2-5 dagar i sträck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Ensamarbete förekommer också, men oftast är man team av två.
Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor.
Tjänsten startar med intro i augusti (v. 33 eller v.34), du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten.
Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Dessa uppdrag handlar om just säkerställande av ålderkontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara.
Detta för att säkra att alla provköp genomförs av en ålders representativ kontrollant och alla butiker kontrolleras på samma grunder. Själva ålderskontrollerna genomförs i förebyggande syfte.
Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande.
Kunskapskrav:
Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift.
Det är av en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med serviceyrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande.
Arbetet går att kombinera med lättare distansstudier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid. Du behöver kunna arbeta minst 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag. 
Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland.
Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med.
Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen.
Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12 000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B- körkort – S...

Läs mer Jun 2
Som ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. Kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 2-5 dagar i sträck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Ensamarbete förekommer också, men oftast är man team av två.
Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor.
Tjänsten startar med intro i augusti (v. 33 eller v.34), du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten.
Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Dessa uppdrag handlar om just säkerställande av ålderkontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara.
Detta för att säkra att alla provköp genomförs av en ålders representativ kontrollant och alla butiker kontrolleras på samma grunder. Själva ålderskontrollerna genomförs i förebyggande syfte.
Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande.
Kunskapskrav:
Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift.
Det är av en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med serviceyrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande.
Arbetet går att kombinera med lättare distansstudier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid. Du behöver kunna arbeta minst 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag. 
Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland.
Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med.
Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen.
Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12 000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Gymansvarig STC Barkarbystaden

Läs mer Maj 27
WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! 
Vi söker nu en Gymansvarig på 75 % som vill ta ansvar för att driva tillväxten i ett av våra viktigaste gym i Stockholm och utveckla vårt ledarskap i linje med vår mission och värdegrund. 
Ditt uppdrag 
Som Gymansvarig har du ett helhetsansvar för den dagliga driften, servicen och tillväxten och rapporterar till Distriktschefen i Stockholm. Du ansvarar för att säkerställa en utmärkt medlemsupplevelse, coachar och utvecklar ditt team samt ser till att gymmet är väl underhållet. Tillsammans med ditt team av gymvärdar driver du schemaläggning, bemanning och försäljning för att inspirera fler människor att komma i rörelse men inkluderar inte personalansvar. 
Du följer också upp gruppträning och personlig träning i nära samarbete med din distriktschef och gruppträningsansvarig (GTA) samt central träningschef. Din roll är central för gymmets utveckling och framgång, och du har ett helhetsperspektiv som täcker allt från daglig drift till långsiktig tillväxt och medlemsnöjdhet. Din roll kommer vara operativt aktiv där du befinner dig nära medlemmen för bästa service.  
Observera att arbetstiden kommer att vara schemalagd under dagtid, kvällstid samt under helger. Detta innebär att flexibilitet kring arbetstider är ett krav för tjänsten. Du förväntas kunna anpassa dig till ett varierande schema och vara tillgänglig för arbete under olika tidpunkter för att möta verksamhetens behov och säkerställa en hög servicenivå för våra medlemmar. 

Vem är du? 
Som person drivs du av att inspirera andra och har en stark känsla för service och ledarskap. Du trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och utveckla både ditt team och gymmets verksamhet. Med en positiv och lösningsorienterad inställning är du duktig på att bygga relationer, såväl internt som externt, och du har en förmåga att engagera både medarbetare och medlemmar. Du har en förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter och känner dig bekväm med att ta initiativ och fatta beslut. 
Du är en naturlig ledare som inte bara motiverar andra utan också ständigt utvecklar dig själv och söker nya sätt att förbättra och effektivisera arbetet. Du har också en stark affärsmässig förståelse och förmåga att identifiera tillväxtmöjligheter, samtidigt som du alltid sätter medlemmarnas upplevelse i första rummet. 
Krav: 
God förmåga att arbeta resultatinriktat med fokus på försäljning och medlemsnöjdhet. 
Vana att arbeta med schemaläggning och personalplanering. 
Talar och skriver flytande på svenska och engelska. 



Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta som team lead, gärna inom tränings-, service- eller detaljhandelsbranschen.
Erfarenhet av att leda och coacha personal.


Om STC 
Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 215 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding.    Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. 

Varför STC? 
Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! 

Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna!    Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Daniel Filipsson på (Daniel.Filipsson@stc.se).    Sista ansökningsdag: 2024-06-30

Ansök nu

Medarbetare till ombyggnationsteam i livsmedelsbutiker

Läs mer Maj 22
Om tjänsten
I din roll kommer du att vara en viktig del av teamet, där du tillsammans med oss och våra kunder får vara en del av att bygga och skapa välplanerade och säljande butiker. Vi bygger om allt från livsmedels- till grossistbutiker, så det ena projektet är aldrig det andra likt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att bygga om befintlig butiksinredning samt att omdirigera och exponera butikens sortiment enligt planogram.
Våra kunder finns över hela landet, och du utgår från vårt kontor i Stockholm.
Personliga egenskaper
Du trivs med varierande arbetsuppgifter, är självgående och tar gärna egna initiativ – samtidigt som du trivs med att arbeta i team. Du är som mest effektiv när arbetstempot är högt och har inga problem med att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs
Du är flexibel när det gäller arbetsuppgifter, då butiksombyggnationer ibland sker i miljöer som liknar en byggarbetsplats och förändringar kan ske med kort varsel. God butikskännedom är en fördel, och vi ser gärna att du har erfarenhet från dagligvaruhandeln eller tidigare arbetat med butiksombyggnationer. Du är van vid att arbeta utifrån planogram. Arbetet är fysiskt krävande, vilket innebär att du bör ha god fysisk förmåga. Du behöver kunna arbeta både självständigt och i grupp. Tjänsten kan innebära resor och övernattningar på annan ort, vilket ställer krav på din flexibilitet.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

Anställningsform
Tjänsten är på 20 timmar i veckan med arbetstider förlagda måndag till fredag, under dagtid. Du kommer att vara anställd av oss på Storesupport by Job&Talent; och arbeta på uppdrag för vår kund.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad? 
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Storesupport by Job&Talent; söker dig som vill arbeta med butiksombyggnation i ett nära team på olika orter i landet.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Svenska Storesupport Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Svenska Storesupport Bemanning AB .

Ica Kvantum Liljeholmen söker kökspersonal på heltid

Kock, storhushåll
Läs mer Maj 26
Vill du vara en del av vårt köksteam på ICA Kvantum Liljeholmen? Har du erfarenhet från färskvaror eller dagligvaruhandel och ett genuint intresse för mat? Trivs du med att arbeta bakom kulisserna och bidra till att förenkla människors vardag? Då söker vi just dig till vårt team!
På ICA Kvantum Liljeholmen kännetecknas vårt team av nyfikenhet, energi och ett starkt engagemang för att leverera högsta kvalitet till våra kunder.
Om rollen I rollen som kock i vårt varmkök kommer du att vara en viktig del av teamet som ansvarar för att laga dagens lunch och färdigrätter – både till vår varma buffé och det paketerade sortimentet. Du producerar allt från såser och grytor till salladsbar och arbetar efter produktionslistor tillsammans med dina kollegor. Rollen innebär även att ta emot leveranser och fylla på varor, vilket gör arbetet både varierat och fartfyllt. Du blir en del av ett engagerat köksteam där samarbete, struktur och smaksäkerhet är i fokus.
Vi söker dig som
Har erfarenhet från storkök, restaurang eller liknande
Gillar högt tempo och trivs med att jobba nära dina kollegor 
Har god smakförståelse och intresse för mat Är nyfiken, ansvarstagande och vill utvecklas

Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är på heltid där du kommer att arbeta dagtid samt varannan helg. 
Du kommer att anställas direkt av ICA Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Välkommen till ICA Kvantum Liljeholmen – här börjar din resa!
Om Ica Kvantum Liljeholmen
Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt.

Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

Ansök nu

Medarbetare till ombyggnationsteam i livsmedelsbutiker

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Maj 22
Om tjänsten
I din roll kommer du att vara en viktig del av teamet, där du tillsammans med oss och våra kunder får vara en del av att bygga och skapa välplanerade och säljande butiker. Vi bygger om allt från livsmedels- till grossistbutiker, så det ena projektet är aldrig det andra likt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att bygga om befintlig butiksinredning samt att omdirigera och exponera butikens sortiment enligt planogram.
Våra kunder finns över hela landet, och du utgår från vårt kontor i Stockholm.
Personliga egenskaper
Du trivs med varierande arbetsuppgifter, är självgående och tar gärna egna initiativ – samtidigt som du trivs med att arbeta i team. Du är som mest effektiv när arbetstempot är högt och har inga problem med att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs
Du är flexibel när det gäller arbetsuppgifter, då butiksombyggnationer ibland sker i miljöer som liknar en byggarbetsplats och förändringar kan ske med kort varsel. God butikskännedom är en fördel, och vi ser gärna att du har erfarenhet från dagligvaruhandeln eller tidigare arbetat med butiksombyggnationer. Du är van vid att arbeta utifrån planogram. Arbetet är fysiskt krävande, vilket innebär att du bör ha god fysisk förmåga. Du behöver kunna arbeta både självständigt och i grupp. Tjänsten kan innebära resor och övernattningar på annan ort, vilket ställer krav på din flexibilitet.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

Anställningsform
Tjänsten är på 20 timmar i veckan med arbetstider förlagda måndag till fredag, under dagtid. Du kommer att vara anställd av oss på Storesupport by Job&Talent; och arbeta på uppdrag för vår kund.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad? 
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Storesupport by Job&Talent; söker dig som vill arbeta med butiksombyggnation i ett nära team på olika orter i landet.

Ansök nu

Ica Kvantum Liljeholmen söker behovsanställda/extra till kassalinjen

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Maj 22
Vi letar efter en matälskare och serviceinriktad individ som brinner för kundmötet. Du kommer spela en viktig roll i vår kassalinje där du ger våra kunder ett proffsigt bemötande.  Din kärlek till mat och din serviceinriktade inställning kommer att bidra till att skapa en trivsam atmosfär i butiken och bygga långsiktiga relationer och se till att  våra kunder lämnar butiken med ett leende på läpparna
Arbetsuppgifter
Betjäna kunder i de manuella kassorna såväl som i snabbkassor/självscanning.  
Ge kunden service i världsklass.
Besvara frågor från kunden.

Vem söker vi?
Erfarenhet av arbete i butik eller kassa är ett krav.
Grundläggande kunskap i kassasystem.
God kommunikationsförmåga och kundfokus.

Du är en lagspelare som drivs av att där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen samt att vara noggrann. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna och har många bollar i luften.
Är detta rätt utmaning för dig?
Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en behovsanställning där timmar varierar, perfekt för dig som studerar! Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök.
Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa!

Om Ica Kvantum Liljeholmen
Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt.
Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

Ansök nu

Delikatessutbildare till ICA, Coop & Hemköp – Stockholmsområdet

Charkuteriarbetare, butik
Läs mer Maj 22
Har du tidigare erfarenhet från arbete i delikatessdisk och tycker om att dela med dig av din kunskap? Nu söker vi en pedagogisk och serviceinriktad delikatessutbildare som vill vara med och utbilda ny personal ute hos några av Sveriges största butikskedjor – ICA, Coop och Hemköp.
Om tjänsten
Som delikatessutbildare ansvarar du för att introducera och handleda nyanställda i butikens delikatessavdelning. Du stöttar personalen i det dagliga arbetet och bidrar med din erfarenhet för att säkerställa att rutiner följs och att kvaliteten i avdelningen upprätthålls. Du utbildar nya medarbetare praktiskt på plats i butiken, med fokus på hantering av delikatessprodukter, maskinanvändning samt hygien- och livsmedelsrutiner. Utöver utbildningsansvar innefattar arbetsuppgifterna även varuplock ute hos våra kunder runtom i Stockholmsområdet. Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av arbete i delikatessdisk (krav)
Är pedagogisk, tydlig och har lätt för att instruera andra
Har god förståelse för livsmedelshantering och kundservice
Är flexibel och kan ta dig runt i Stockholmsområdet

Anställningsform 
Tjänsten är en heltidsanställning. Arbetstiderna är förlagda främst måndag-fredag, vilket inkluderar både dag- och kvällspass. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Medarbetare till ombyggnationsteam i livsmedelsbutiker

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 9
Om tjänsten
I din roll kommer du att vara en viktig del av teamet, där du tillsammans med oss och våra kunder får vara en del av att bygga och skapa välplanerade och säljande butiker. Vi bygger om allt från livsmedels- till grossistbutiker, så det ena projektet är aldrig det andra likt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att bygga om befintlig butiksinredning samt att omdirigera och exponera butikens sortiment enligt planogram.
Våra kunder finns över hela landet, och du utgår från vårt kontor i Stockholm.
Personliga egenskaper
Du trivs med varierande arbetsuppgifter, är självgående och tar gärna egna initiativ – samtidigt som du trivs med att arbeta i team. Du är som mest effektiv när arbetstempot är högt och har inga problem med att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs
Du är flexibel när det gäller arbetsuppgifter, då butiksombyggnationer ibland sker i miljöer som liknar en byggarbetsplats och förändringar kan ske med kort varsel. God butikskännedom är en fördel, och vi ser gärna att du har erfarenhet från dagligvaruhandeln eller tidigare arbetat med butiksombyggnationer. Du är van vid att arbeta utifrån planogram. Arbetet är fysiskt krävande, vilket innebär att du bör ha god fysisk förmåga. Du behöver kunna arbeta både självständigt och i grupp. Tjänsten kan innebära resor och övernattningar på annan ort, vilket ställer krav på din flexibilitet.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

Anställningsform
Tjänsten är på 20 timmar i veckan med arbetstider förlagda måndag till fredag, under dagtid. Du kommer att vara anställd av oss på Storesupport by Job&Talent; och arbeta på uppdrag för vår kund.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad? 
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Storesupport by Job&Talent; söker dig som vill arbeta med butiksombyggnation i ett nära team på olika orter i landet.

Ansök nu

Varuplockare till kunder runtom i Norra Stockholm

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 4
Om tjänsten I rollen som merchandiser/varuplockare kommer du att vara nyckeln till att skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö. Vi erbjuder dig ett arbete där du kan påverka och styra ditt arbete till stor del själv men såklart även i samråd med oss. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att besöka olika butiker i Norra Stockholm för att fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder.
  Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, självgående och har en god förmåga att ta egna initiativ. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och har förmågan att planera ditt arbete effektivt. Som person är du serviceinriktad och ansvarstagande, med ett starkt driv att hitta lösningar i det dagliga arbetet. Du har ett öga för detaljer och arbetar noggrant för att säkerställa hög kvalitet i det du gör. Erfarenhet av varuplock, merchandising eller liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln är meriterande.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

Anställningsform Tjänsten är på cirka 25–30 timmar i veckan under sommaren. Från och med hösten övergår tjänsten till cirka 7 timmar per vecka. Arbetet är främst förlagt till vardagar, måndag till fredag, under dagtid. Arbetspass på helger kan förekomma vid behov. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent; och arbeta ute hos våra kunder. Start omgående.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. 
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!

Ansök nu