Stockholm: Engelsktalande Lagerkoordinator sökes

Hitta ansökningsinfo om jobbet Engelsktalande Lagerkoordinator sökes i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-04 // Varaktighet: Heltid

Vår kund söker nu två st lagerkoordinatorer som kommer att arbeta med batterier och kan starta omgående. 

Arbetsuppgifter:
+ Mottagande och utskick av gods
+ Inventering
+ Organisera gods, paketering
+ Beställning samt allmänn hantering av lagret.
+ Arbeta med team för att minska onödig transport av gods samt effektivisering av lagret.

 Vi söker dig som är:
En kunnig, driven och lojal lagerkoordinator som alltid sätter sitt arbete i fokus. Vår kund sätter stor vikt vid att du passar in i deras grupp som tillsammans gör jobbet, varje dag och att du är bäst på det du gör. Du ska kunna arbeta själv men också ha god samarbetsförmåga med dina andra kollegor. Du ska vara noggrann och det är meriterande att du har erfarenhet av att arbeta enligt reglerna för hantering av farligt gods. Du ska kunna upprätta korrekt dokumentation i enlighet med interna rutiner.

Krav
Truckkort (Gaffeltruck)samt B-körkort
Erfarenhet av arbete i liknande miljöer (Batterier/ hantering farligt gods)
Engelska Flytande i tal och skrift

Arbetstider:

Måndag-Fredag 0700-1600
 

Om processen
Kunden har valt att samarbeta med Adecco för denna inhyrning, du blir därför anställd hos oss som konsult med en 6 månaders provanställning samt med möjlighet att bli övertagen av kund.

Detta är en heltidsanställning på 100%.

Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Reem Amad som nås via Adecco 010- 173 73 00 Har du frågor angående registrering, var god kontakta support via: info@adecco.se
 

Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Lagerpersonal, Lagerproduktion, Hantering av farligt gods, Centralt i STHLM, Adecco

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Konstruktör, tillverkningsindustri

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Konstruktör, tillverkningsindustri.

Lead Engineer till Scanacon

Läs mer Jan 20
Är du en strukturerad och erfaren konstruktör med erfarenhet av design och konstruktion inom process- och anläggningsindustrin? Då kan detta vara rätt roll för dig!
Scanacon, ett världsledande miljöteknikföretag inom syrahantering i metallbearbetningsindustrin, söker nu en Lead Engineer som kommer att arbeta med såväl befintliga leveransprojekt som utveckling av nya produkter och försöksutrustning där du är med från start till mål.
OmScanacon
Scanacon utvecklar och marknadsför en bred portfölj av produkter och tjänster inom analys och dosering, cirkulation, filtrering, slamborttagning, syraåtervinning, syra-metallseparation samt spillvattenrening. Scanacons lösningar hjälper kunderna att optimera syrahanteringsprocesserna vid tillverkning av rostfritt stål och titan, vilket resulterar i ökad produktivitet, kostnadsbesparingar, bättre kvalitet och minskad miljöpåverkan.
Just nu befinner de sig i en expansiv utvecklingsfas, där fokus är på att utveckla produktlösningar som hjälper kunderna att bli mer hållbara och minska belastningen på miljön. Lösningar ger möjlighet att återvinna metaller som annars hamnar på deponi, vilket skapar stora kundvärden som möjliggör cirkulära produktionsproccesser.
Besök deras hemsida för mer information:www.scanacon.com
Din roll
Som Lead Engineer kommer du att ha en centralroll i att utifrån proccessbeskrivningar konstruera och dimensionera anläggningen och design ileveransprojekten. Du kommer även att delta i konstruktionen och designen av nya produkter och pilotutrustning. Du rapporterar till teknisk chef och ingår i ett team med stark entreprenörskultur och högt tempo. I rollen som lead engineer krävs detatt du är lösningsorienterad och beredd på att arbeta med alla olika steg i proccessen
Arbetsuppgifter:
I denna roll kommer du att arbeta med anläggnings- och processkonstruktion i leveransprojekt samt konceptuell design av nya produkter. Du samarbetar med bl.a. proccessansvariga, R&D teamet samt övriga konstruktionsteamet. Du tar fram kostnadskalkyler och utvecklar design och konstruktion av nya produkter. En del av ditt arbete innebär att designa och ge support vid byggnation av unika kundprojekt. Du kommer även att ha dialoger med leverantörer och identifiera de bästa lösningarna för varje projekt. Tjänsten innefattar resor till kunder i alla delar av världen och du kommer att vara på plats under uppbyggnads och ingångkörningsarbete
Din profil
Du är en erfaren anläggningskonstruktör som trivs med att ta ansvar och driva utveckling. Du har tidigare erfarenhet av processindustrin och mediakonstruktion, samt tycker om att arbeta med utveckling och konceptdesign.
Grundläggande kvalifikationer:
Utbildning inom CAD och konstruktion (Inventor, Plant 3D)
Erfarenhet av anläggningskonstruktion
Erfarenhet av produktutveckling
Erfarenhet av processindustri
Erfarenhet av mediakonstruktion

Personliga egenskaper:
Vi söker dig som:
Är strukturerad och självgående
Trivs i en flexibel organisation med varierande uppgifter
Kan identifiera utvecklingsbehov och implementera lösningar
Är bekväm med att själv driva design- och konstruktionsarbete

Din inställning och personliga egenskaper kommer att värderas högt.
Vad vi erbjuder
Hos Scanacon får du möjlighet att arbeta i en organisation med stark tillväxt, innovativa projekt och ett starkt fokus på hållbarhet. Vi erbjuder en utvecklande roll där du får stort ansvar och möjlighet att påverka framtidens miljöteknik.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Scanacon med XLNT Talent och vid eventuella frågor kring rollen når du rekryteringskonsult Robin Ring på robin.ring@xlnt.se
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Junior mekanikkonstruktör till Eurocon - En Spännande Möjlighet!

Läs mer Feb 3
Är du en driven och engagerad mekanikkonstruktör med en passion för att skapa innovativa tekniska lösningar? Vill du utvecklas som teknisk konsult och arbeta i en dynamisk och lärorik miljö? Då är tjänsten som Junior Mekanikkonstruktör hos Eurocon den perfekta möjligheten för dig!
Välkommen in med dig ansökan! Urval sker löpande!


Vi söker dig som är…

… en naturlig problemlösare och som trivs med att ta itu med tekniska utmaningar. Du drivs av nyfikenhet och har ett stort intresse för att lära dig och utvecklas i din roll. Du är självständig och har förmågan att ta egna initiativ, men förstår också värdet av att samarbeta och är en stark lagspelare. Din goda kommunikationsförmåga gör att du både kan förmedla dina idéer tydligt och lyssna på andras perspektiv. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö och är flexibel nog att anpassa dig till förändringar, samtidigt som du är noggrann och har högsta kvalitet i allt du gör. Att bidra till ett bra teamarbete och göra skillnad genom ditt arbete är något du ser som en självklarhet.

För att kunna passa in behöver du uppfylla nedan krav:

•Teknisk utbildning inom CAD-konstruktion, mekanik, energiteknik eller arbetat dig till motsvarande kunskap
•CAD-kunskaper
•Svenska och engelska i tal och skrift
•Körkort B
•God datorvana och grundläggande kunskaper i MS Office-paketet

Meriterande:

•Jobbat som processoperatör eller drifttekniker
•Arbetat i E3D, Autodesk Plant 3D eller Cadmatic

Om rollen

Som Junior Mekanikkonstruktör hos Eurocon kommer du att vara en viktig del i att leverera tekniska lösningar och bidra till hela projektets livscykel, från förstudie till genomförande. Du kommer att arbeta i varierande och utmanande uppdrag där du får chansen att påverka och göra verklig skillnad.

Exempel på några arbetsuppgifter är:

•Delta i hela processen från förprojekt till idrifttagning
•Laserskanning och 3D-medellering
•Framtagning av layouter och konstruktionslösningar
•Projektering av rörsystem och mekaniska konstruktioner
•Tekniskt stöd under alla delar av projektet, exempelvis i val av material och komponenter
•Hållfastighets beräkningar, inköp och projektplanering
Som en del av Eurocon kommer du att vara en del av en expertgrupp bestående av 17 passionerade och kunniga kollegor som alla brinner för sitt arbete och strävar efter att leverera högsta kvalitet.

Eurocon

Eurocon är teknikkonsultföretag som startades 1990 av 7 ingenjör. Idag bidrar de med teknisk kunnande inom skogsindustrin, gruvindustrin, energi, infrastruktur, kemi, verkstad och IT. Tjänsterna omfattar hela livscykeln för en investering, från förstudie till genomförandeprojekt och underhåll. Sedan 2023 är Eurocon dotterbolag till Rejlers Sverige AB och behåller sitt varumärke. Eurocon strävar efter att skapa långsiktiga och värdeskapande lösningar i sina projekt och är en fantastisk arbetsplats för den som vill växa inom teknik och konsultverksamhet.

Framtiden AB

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du inledningsvis vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos Eurocon.

Rekryteringsprocessen:

•Intervju med Framtiden
•Referenstagning
•Intervju med Eurocon
•Beslut och backgrundskontroll

Villkor

Startdatum: våren 2025
Placeringsort: Liljeholmen
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

Urval sker löpande! Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Processkonstruktör till Scanacon!

Läs mer Jan 16
Vill du arbeta med processkonstruktion och design i en innovativ och växande miljö? Trivs du med varierande uppgifter där du får ta eget ansvar och driva projekt framåt? Är du en lösningsorienterad konstruktör som vill vara med och utveckla framtidens produkter? Då kan detta vara rollen för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker ni en processkonstruktör till vår kund Scanacon AB, en världsledande aktör inom miljöteknik för syrahantering i metallbearbetningsindustrin. De utvecklar och erbjuder en bred portfölj av produkter och tjänster inom exempelvis analys, dosering och cirkulation. Företaget befinner sig i en expansiv utvecklingsfas där de skapar innovativa produktlösningar för att hjälpa kunder att bli mer hållbara och minska sin miljöbelastning. Tjänsten är placerad på kontoret i Spånga.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som processkonstruktör blir du en viktig del av företagets leveransprojekt och produktutveckling. Du arbetar både med processkonstruktion och design i pågående projekt samt bidrar till utvecklingen av nya produkter och försöksutrustningar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Anläggnings- och processkonstruktion i leveransprojekt
Konceptuell design och konstruktion av nya produkter
Kostnadskalkylering av produktlösningar
Design och support vid byggnation av försöksutrustning
Dialog med leverantörer och identifiering av nya samarbetspartners

Du ingår i ett engagerat team och rapporterar till teknisk chef. Här får du arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo, entreprenörsanda och stark tillväxt, där du har möjlighet att utvecklas inom ett brett tekniskt område.
Dina egenskaper
För att trivas i rollen som ser vi att du är strukturerad, självgående och initiativrik. Du har en god förmåga att hålla ordning och reda samtidigt som du trivs i en flexibel organisation med varierande arbetsuppgifter och ansvar.
Du är bekväm med att själv identifiera utvecklingsbehov och kan omsätta både egna och andras idéer till konkreta designlösningar. Med en drivande och lösningsorienterad inställning tar du ansvar för design- och konstruktionsarbetet och ser till att projekt blir genomförda på ett effektivt sätt.
Vi värderar rätt inställning och personliga egenskaper högt – engagemang, nyfikenhet och förmågan att arbeta självständigt är avgörande för framgång i rollen.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Utbildning inom CAD och konstruktion Inventor, Plant 3D
Erfaren anläggningskonstruktör
Erfarenhet av anläggningskonstruktion
Erfarenhet av produktutveckling
Erfarenhet av processindustri
Erfarenhet av mediakonstruktion
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader med chans till förlängning upp till 24 månader och goda chanser till överrekrytering till kunden under uppdragstiden.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35000 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Ansök nu

Mekanikkonstruktör/Produktutvecklare till Pahlén!

Läs mer Jan 14
Nu finns chansen att bli en del av ett mindre team i en roll med stort ansvar och utvecklingspotential. Pahlén söker en Mekanikkonstruktör/Produktutvecklare för att stötta deras expansionsresa. Har du en utbildning inom mekanik eller mekatronik samt erfarenhet av konstruktion och ett starkt tekniskt intresse med lösningsorienterat tänk? Sök redan idag – vi går igenom ansökningarna löpande!

OM TJÄNSTEN
Pahlén har en lång tradition av att utveckla och tillverka högkvalitativa produkter för pool- och vattenlösningar. De är en växande organisation som kombinerar innovativ teknik med gedigen kunskap för att skapa hållbara produkter med hög kvalitet.

I rollen som Mekanikkonstruktör/Produktutvecklare hos Pahlén får du möjlighet att arbeta med projekt i varierande komplexitet, från design av manuella fixturer och testriggar till produktionslösningar och färdiga produkter. Här blir du en del av utvecklingen av högkvalitativa produkter som uppskattas av både privatpersoner och professionella inom bygg- och poolindustrin.

Just nu består teamet av tre personer, och tillsammans med dina kollegor kommer du att spela en central roll i att säkerställa att Pahlén fortsätter vara en av Sveriges främsta innovatörer inom poolutrustning.
Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering framåt.

Du erbjuds
- En bred roll som erbjuder både praktiska och administrativa uppgifter
- En dynamisk och utvecklande arbetsplats
- Arbetsvecka på 37,h timme
- Gym som är tillgängligt för personalen

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Rollen är mångsidigt och innebär arbete med


* Konceptframtagning
* Prototypframtagning
* Produktrealisering
* Projektledning


VI SÖKER DIG SOM
- Har en högskole eller civilingenjörsutbildning med inriktning maskinteknik eller mekatronik
- Har minst 1 års relevant arbetslivserfarenhet som konstruktör
- Har goda kunskaper i 3D-CAD inom Autodesk Inventor, SolidWorks, Creo eller liknande
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används inom organisationen

Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet/kunskap inom elkonstruktion
- Har erfarenhet av att arbeta praktiskt i en verkstadsmiljö

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

I de här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stort vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en teknikintresserad och lösningsorienterad person som är drivande, positiv och engagerad. För att lyckas i rollen behöver du vara systematisk, strukturerad och noggrann, samtidigt som du har lätt för att samarbeta i team. Vidare ser vi att du är nyfiken som person och för att trivas i rollen behöver du vara flexibel och ha lätt för att anpassa dig till förändrade förutsättningar.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Pahlén är Sveriges ledande aktör inom premium poolutrustning. Pahlén är ett svenskt företag grundat i Upplands Väsby 1967 där de vid sin fabrik producerar och utvecklar produkter inom premiumsegmentet av poolutrustning, såsom pumpar, belysning, styr och elektronik samt rostfria pooldetaljer. Pahléns produkter säljs i 70 länder runt om i världen.

Pahlén är idag huvudsponsor till Svenska Simlandslaget och Svenska Simidrott med syfte att värna om svensk simning och öka kunskapen inom simkunnighet. Dessutom sponsrar de världens bästa simmare genom tiderna, Sarah Sjöström.

Ansök nu

Junior mekanikkonstruktör till Eurocon - En Spännande Möjlighet!

Läs mer Jan 7
Är du en driven och engagerad mekanikkonstruktör med en passion för att skapa innovativa tekniska lösningar? Vill du utvecklas som teknisk konsult och arbeta i en dynamisk och lärorik miljö? Då är tjänsten som Junior Mekanikkonstruktör hos Eurocon den perfekta möjligheten för dig!
Välkommen in med dig ansökan! Urval sker löpande!


Vi söker dig som är…

… en naturlig problemlösare och som trivs med att ta itu med tekniska utmaningar. Du drivs av nyfikenhet och har ett stort intresse för att lära dig och utvecklas i din roll. Du är självständig och har förmågan att ta egna initiativ, men förstår också värdet av att samarbeta och är en stark lagspelare. Din goda kommunikationsförmåga gör att du både kan förmedla dina idéer tydligt och lyssna på andras perspektiv. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö och är flexibel nog att anpassa dig till förändringar, samtidigt som du är noggrann och har högsta kvalitet i allt du gör. Att bidra till ett bra teamarbete och göra skillnad genom ditt arbete är något du ser som en självklarhet.

För att kunna passa in behöver du uppfylla nedan krav:

•Teknisk utbildning inom CAD-konstruktion, mekanik, energiteknik eller arbetat dig till motsvarande kunskap
•CAD-kunskaper
•Svenska och engelska i tal och skrift
•Körkort B
•God datorvana och grundläggande kunskaper i MS Office-paketet

Meriterande:

•Jobbat som processoperatör eller drifttekniker
•Arbetat i E3D, Autodesk Plant 3D eller Cadmatic

Om rollen

Som Junior Mekanikkonstruktör hos Eurocon kommer du att vara en viktig del i att leverera tekniska lösningar och bidra till hela projektets livscykel, från förstudie till genomförande. Du kommer att arbeta i varierande och utmanande uppdrag där du får chansen att påverka och göra verklig skillnad.

Exempel på några arbetsuppgifter är:

•Delta i hela processen från förprojekt till idrifttagning
•Laserskanning och 3D-medellering
•Framtagning av layouter och konstruktionslösningar
•Projektering av rörsystem och mekaniska konstruktioner
•Tekniskt stöd under alla delar av projektet, exempelvis i val av material och komponenter
•Hållfastighets beräkningar, inköp och projektplanering
Som en del av Eurocon kommer du att vara en del av en expertgrupp bestående av 17 passionerade och kunniga kollegor som alla brinner för sitt arbete och strävar efter att leverera högsta kvalitet.

Eurocon

Eurocon är teknikkonsultföretag som startades 1990 av 7 ingenjör. Idag bidrar de med teknisk kunnande inom skogsindustrin, gruvindustrin, energi, infrastruktur, kemi, verkstad och IT. Tjänsterna omfattar hela livscykeln för en investering, från förstudie till genomförandeprojekt och underhåll. Sedan 2023 är Eurocon dotterbolag till Rejlers Sverige AB och behåller sitt varumärke. Eurocon strävar efter att skapa långsiktiga och värdeskapande lösningar i sina projekt och är en fantastisk arbetsplats för den som vill växa inom teknik och konsultverksamhet.

Framtiden AB

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du inledningsvis vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos Eurocon.

Rekryteringsprocessen:

•Intervju med Framtiden
•Referenstagning
•Intervju med Eurocon
•Beslut och backgrundskontroll

Villkor

Startdatum: våren 2025
Placeringsort: Liljeholmen
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

Urval sker löpande! Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Adecco Sweden AB .

Field sales representative till Uber Rides

Innesäljare
Läs mer Mar 19
Är du en självmotiverad och handlingskraftig person med erfarenhet av försäljning eller kundkontakt? Vill du vara en del av ett teknikföretag som förändrar transportbranschen? Då kan detta konsultuppdrag vara möjligheten för dig!

Om Uber
Uber är ett teknikföretag som revolutionerar hur världen ser på transporter. Vi skapar smarta lösningar som förenklar människors vardag – vare sig det gäller att ta sig hem från jobbet, få en måltid levererad från favoritrestaurangen eller att hitta en flexibel inkomstkälla. Uber har blivit en självklar del av vardagen för miljontals människor.

Om rollen
Nu söker vi en Acquisition Expert / Field sales representative till Ubers mobilitetsverksamhet i EMEA. Vårt mål är att utöka utbudet av förare i cirka 120 städer i 13 länder. Som förvärvsexpert blir du Ubers representant på marknaden, där du genom samtal och besök ser till att fler förare ansluter sig till plattformen.

Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:

• Genomföra marknadsbesök för att generera nya förare
• Hålla informationssessioner för nuvarande och blivande förare om Ubers värdeerbjudande
• Genomföra utgående samtalskampanjer till potentiella och nyregistrerade förare
• Bygga och underhålla relationer med förare och förstå deras behov
• Stödja förare genom registreringsprocessen och säkerställa att de kommer igång
• Hantera strategiska partnerskap med tredje part
• Samla in insikter från marknaden för att optimera verksamheten

Vi söker dig som:

• Har tidigare erfarenhet av försäljning (fält- eller innesälj) eller annan kundnära roll
• Är självgående, målinriktad och drivs av att uppnå resultat
• Är handlingskraftig och hittar lösningar snabbt och effektivt
• Är en utåtriktad människokännare med en naturlig förmåga att engagera andra
• Är anpassningsbar och trivs i en dynamisk arbetsmiljö

Varför Uber och Adecco?
Du får möjligheten att arbeta i en snabbväxande och innovativ organisation där du kan göra verklig skillnad. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får utvecklas, ta ansvar och påverka. 

Är du redo att anta utmaningen? Ansök redan idag och bli en del av Ubers resa!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsulten:
Haymanot Yigremachew via haymanot.yigremachew@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Adeccos kund på Arlandastad söker erfaren flygspeditör

Speditör
Läs mer Mar 19
Adeccos kund söker en erfaren flygspeditör. I denna roll får du arbeta administrativt med ett brett spektrum av uppgifter kopplade till flygtransporter, samtidigt som du har kontinuerlig kontakt med kunder, leverantörer, myndigheter och kunder globalt! 

Om uppdraget
Dina arbetsuppgifter:

• Administrativa arbetsuppgifter inom flygtransport
• Kontinuerlig kommunikation med kunder och globala nätverk
• Hantering av flygtransporter och uppföljning
• Fakturering och övrig administration

Tjänsten som flygspeditör är ett konsultuppdrag via oss på Adecco med start omgående och förväntas pågå efter sommaren 2025, med förlägnigsmöjlighet. För denna tjänst krävs att du genomgår en säkerhetsprövning innan anställning.

Vi söker dig som:

• Trivs med att ta egna initiativ och lösa problem
• Är en lagspelare med ett strukturerat arbetssätt
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Har god datorvana och behärskar MS Office
• Meriterande om du studerar logistik eller har erfarenhet inom området

För rätt person finns stora möjligheter att ta eget ansvar och utvecklas inom företaget. Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team där din insats gör skillnad.

Låter detta som en roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Amila Dresevic 073 684 78 61
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Administratör till myndighet

Administratör
Läs mer Mar 19
Om tjänsten
I denna roll kommer konsulten att stötta säkerhetsskyddsfunktionen med administrativa uppgifter såsom diarieföring, registerhantering, posthantering, leverantörskontakt samt översyn av maillådor och andra allmänna kontorsuppgifter. Arbetet kräver att konsulten kan arbeta självständigt och noggrant. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning kommer att genomföras. Distansarbete är inte möjligt.

Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start 14 april 2025 till den 30 december 2025.

Krav för tjänsten:
• gymnasium eller likvärdig utbildning 
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt 
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent 
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. 

Om dig
För denna roll söker vi dig som är noggrann och självgående administratör som arbetar strukturerat och kan hantera flera uppgifter samtidigt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-04-01

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: anki.arnquist@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomiansvarig till Säkerhetspartner

Ekonomichef
Läs mer Mar 19
Om tjänsten
Som Ekonomiansvarig hos Säkerhetspartner Norden AB (Säkerhetsparter) har du en nyckelroll i att säkerställa koncernens ekonomiska styrning och rapportering. Med fokus på strategisk planering och ekonomisk analys bidrar du till hållbar tillväxt och lönsamhet som stödjer företagets övergripande mål.

Du utvecklar och effektiviserar finansiella processer, hanterar risker och säkerställer att verksamheten efterlever aktuella lagar och regler. Rollen innebär också att ge strategiskt stöd till dotterbolagen, följa upp nyckeltal och ansvara för kapitalförvaltning för att optimera koncernens ekonomiska resurser.

Som en del av företagets affärsutveckling analyserar du marknadstrender och deltar i olika utvärderingar av tillväxtmöjligheter. Du rapporterar direkt till VD och arbetar i nära samarbete med en redovisningsadministratör för att säkerställa en smidig och effektiv ekonomifunktion.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

• Ekonomisk styrning och rapportering för koncernen och dess dotterbolag.
• Budgetering, prognos och bokslutsarbete.
• Riskhantering och efterlevnad av lagar och regler inom redovisning och skatt.
• Strategiskt stöd till dotterbolag och samordning av ekonomiska processer.
• Kapitalförvaltning, finansiering och likviditetshantering.
• Analys av finansiella trender och marknadstrender.

Tjänsten som Ekonomiansvarig är en direktrekrytering till Säkerhetspartner med start enligt överenskommelse.
Placeringsort, Lund eller Stockholm.

Om dig
Vi söker dig som är utbildad civilekonom eller har motsvarande bakgrund, gärna med inriktning på redovisning eller finans. Du har tidigare erfarenhet av liknande roller och har arbetat i tjänstesektorn eller privata sektorn, gärna inom större företag. 

Du är resultatorienterad och har en stark förmåga att fatta beslut baserade på analys. Vidare är du kommunikativ och duktig på att samarbeta med människor på olika nivåer i organisationen. Du är självgående, förändringsbenägen och trivs i en dynamisk miljö där det händer mycket.

Viktigt för tjänsten är:

• Din förmåga att arbeta strukturerat och strategiskt.
• Din tydlighet i kommunikation och förmåga att föreslå effektiviseringar.
• Din drivkraft och vilja att bidra till verksamhetens utveckling.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Säkerhetspartner
Med Säkerhetspartner får ni hela företagets samlade kompetens inom brandskydd och riskhantering.
Vi erbjuder lösningar som skräddarsys efter era behov och hjälper er att möta både lagkrav och verksamhetsmål.
Från projektering och förvaltning till innovativa digitala verktyg – vi finns där för att skapa trygghet och effektivitet.
Vår vision är att vara en helhetsleverantör som är bäst i branschen på kompetens och leverans, där
vi skapar lösningar som inte bara uppfyller krav utan stärker verksamheter och bygger långsiktig trygghet.

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Säkerhetspartner med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Redovisningsekonom till Kammarkollegiet

Produktionsekonom
Läs mer Mar 19
Om tjänsten
Vi söker en erfaren Redovisningsekonom för ett uppdrag som består av två delar. Den ena delen är att ansvara för verksamhetens redovisning genom att bland annat upprätta underlag för inbetalningar och utbetalningar, utarbeta underlag för fakturering, periodiskt stämma av verksamheternas redovisning med mera.

Den andra delen är att stötta förvaltningsrättsliga avdelningens chefer i deras arbete med budget, ekonomisk analys och prognoser. Balansen mellan de två delarna kommer att variera under året och även vara beroende av hur delarna utvecklas under avtalstiden.  

Tjänsten  är placerad på Processenheten, men arbetet utförs inom hela avdelningen och i nära samarbete med Ekonomi- och förvaltningsavdelningen som består av ekonomichef och tillika ställföreträdande GD, fyra ekonomer, två ekonomiadministratörer, en controller och två upphandlare samt IT-enheten och enheten för kontorsservice. 

Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Redovisningsekonom är ett konsultuppdrag på heltid med start 16 juni 2025 till den 15 december 2025, med möjlighet till förlängning upp till 6 månader.

Krav för tjänsten:
• Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom. 
• Goda kunskaper i MS Office, i Excel i synnerhet. En hög digital mognad är nödvändig för att konsulten ska kunna genomföra uppdraget. 
• Goda kunskaper i Unit4 ERP.
• Erfarenhet av statlig redovisning 
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Med goda kunskaper avses att obehindrat kunna tillgodogöra sig information och kommunicera inom arbetets uppgifter.
• Kunna redovisa ett (1) referensuppdrag som motsvarar den roll som efterfrågas.

För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.

Meriterande för tjänsten:
- Minst tre års erfarenhet av Unit4 ERP
- Erfarenhet av arbete inom inkassosystemet Aptic Collect
- Minst tre års erfarenhet av rutinmässigt arbete i Excel
- Aktuell erfarenhet av arbete i Skype och Teams

Om dig
Arbetsuppgifterna kräver att du kan vara både drivande och stöttande i olika processer och att du är duktig på att prioritera mellan olika arbetsuppgifter. 

Som person är du ansvarstagande, kvalitetsmedveten, strukturerad och har en god digital kompetens. Vi arbetar i olika konstellationer på enheten/rna och det är därför viktigt att du kan arbeta såväl självständigt som i grupp och att du samarbeta med de olika enheterna eller projekten. Du har en god kommunikativ förmåga.

För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-03-28

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Anki Arnquist via anki.arnquist@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Key Account Manager sökes till Vapehuset

Account manager
Läs mer Jan 13
Kickstarta din karriär som Key Account Manager hos Vapehuset Scandinavia!

Är du en ambitiös och driven person med en passion för försäljning? På Vapehuset Scandinavia letar vi efter juniora talanger som vill vara med på vår resa inom en spännande och snabbväxande bransch! Som Key Account Manager får du chans att ta ägandeskap över dina egna kundkonton, utveckla kundrelationer och skapa verklig skillnad för vårt varumärke. Detta är en perfekt möjlighet för dig som är redo att växa och visa vad du går för!

Dina utmaningar:

• Bygg relationer med nya kunder och inspirera dem att bli återförsäljare av Vapehuset Scandinavia.
• Stärk samarbetet med befintliga kunder för att öka försäljningen och skapa långsiktiga partnerskap.
• Ta ansvar för dina egna kundkonton med frihet att planera och påverka ditt arbete.
• Arbeta tillsammans med våra passionerade kollegor och ledare för att ta vår försäljningsavdelning till nästa nivå!

Vi erbjuder dig:

• Kontinuerlig säljträning och coachning – vi hjälper dig att bli en stjärna på sälj!
• Möjligheten att vara en del av en framgångsrik tillväxtresa i en bransch med massor av potential.
• Flexibilitet med möjlighet att arbeta hemifrån efter introduktionsperioden.

Vi söker dig som:

• Älskar att skapa relationer och vill bygga långsiktiga kontakter med kunder.
• Talar flytande svenska och arabiska
• Är positiv, coachbar och redo att ge järnet för att lyckas.

Meriterande

• Det är extra meriterande om du tidigare ar en bakgrund inom B2B-försäljning och/eller telemarketing.
 

Plats: Vårt kontor är centralt beläget i Stadshagen – fräscht, modernt och med en energifylld atmosfär!

Vill du utvecklas i ett framgångsrikt team och bygga en karriär inom försäljning? Då är Vapehuset Scandinavia platsen för dig! Ansök idag och bli en del av vår spännande tillväxtresa!

Kontakt
Har du frågor kring din registrering vänligen kontakta info@adecco.se

Har du frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare via antonia.tiritidou@adecco.se.

Ansök nu