Stockholm: Företagssäljare till Lendo - endast varma kunder

Hitta ansökningsinfo om jobbet Företagssäljare till Lendo - endast varma kunder i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-04 // Varaktighet: Heltid

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning med fokus på företagskunder.Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos företagskunder bästa möjliga service.
På uppdrag av Lendo söker vi nu företagssäljare. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att kontakta företag. Du kommer att arbeta påSveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån.
Om tjänsten I rollen som företagssäljareingår du i ettdrivet och familjärtteam som tillsammans hjälper Lendos företagskunder. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa företagsom ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och finns närvarande genomhela processen. Det är viktigt att man i tjänsten är analyserande och förstår sig på processerna, kan göra djupgående behovsanalyser och möta kunden.

Din profil:
Harminst 2 års arbetslivserfarenhetinomförsäljning, gärna B2B
Är målmedvetenochansvarstagande som person
Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans
Haren förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären
Är flytande i tal och skrift på svenskaochhargoda kunskaper i engelska
Har godkänd gymnasieexamen
Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande
Du är analytisk och kan förstå samt sätta dig in i företagens verksamhet

Du erbjuds

Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år
Tjänstepension
Friskvårdsbidrag på 4000 kr
Två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid
25 dagars semester
Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen
Interna och externa utbildningar inom lån och krediter

Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work.
Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!
Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Account Manager till Joyweek Stockholm

Läs mer Maj 16
Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder.
Om rollen
I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer.
Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar.
Ditt uppdrag
Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder
Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal
Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer
Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell
Bidra med energi, idéer och laganda i teamet

Vi söker dig som:
Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag
Har B-körkort
Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift
Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad
Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi

Vad vi erbjuder dig
Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder.
Om Joyweek
Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se.
Övrig information
Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp

Läs mer Maj 15
Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen.
Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar.
Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning.
Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer.
Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar.
Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete.

Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen.
Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet.
Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig.
Vi ser gärna att du:
Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning.
Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter.
Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar.
Bidrar med energi och glädje till teamet.

Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock.
Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna.
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

New Account Manager till Amazon????

Läs mer Maj 15
Om tjänsten Nu söker vi en New Account Manager till Amazon! Amazon är en väletablerad internationell koncern inom e-handel och du kommer att vara en del av ett internationellt team med kompetenta och högt kvalificerade medarbetare inom en större koncern där det finns stora möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med företaget.
Detta är en direktrekrytering till företaget där Wrknest håller i den inledande rekryteringen och finns med hela vägen av rekryteringsprocessen.
Dina framtida arbetsuppgifter I den här rollen kommer du identifiera och onboarda nya kunder, med målet att driva tillväxt, skapa värde och utveckla långsiktiga partnerskap. Genom att kombinera dataanalys, strategiskt tänkande och kommersiell fingertoppskänsla blir du en nyckelspelare i att ta affären till nästa nivå – både nationellt och internationellt.
Dina huvudsakliga uppgifter kommer innebära att:

Driva affärstillväxt genom att identifiera nya samarbeten och utveckla befintliga kunder


Analysera försäljnings- och trafikdata för att upptäcka potential och förbättra prestation


Arbeta nära interna team och beslutsfattare – både lokalt och globalt – för att forma erbjudanden och lansera nya lösningar


Bygga relationer med nyckelpersoner inom detaljhandeln för att säkra affärskritisk utveckling


Leda initiativ som förbättrar upplevelsen för både kund och säljare med fokus på långsiktig lönsamhet


Du får en roll med stort handlingsutrymme, där innovation, analys och affärsmannaskap går hand i hand
Vi söker dig som har
En kandidatexamen eller högre inom relevant område
1-3 års arbetslivserfarenhet inom liknande områden såsom försäljning, e-handel eller Customer Success där du arbetat utifrån KPIer
God kunskap inom Excel samt erfarenhet av att lösa analytiska problem
En förmåga att uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

Vi ser det som meriterande om du utöver detta har
Språkkunskaper inom ett annat nordiskt språk, dvs. finska, danska eller norska
Erfarenhet av eget företagande

Vid denna rekrytering lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Därför söker vi dig som är självgående, driven och resultatinriktad. Du är driven och affärsmässig i din kontakt med kunder och kollegor och kan influera andra och kan konstruktivt ge rekommendationer å kundernas vägnar. Då företaget befinner sig i en snabbföränderlig och hög presterande miljö är det viktigt att du är högt organiserad, resultatorienterad och har en förmåga att snabbt byta fokus.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Heltid 
Placering: Stockholm
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Om Amzon
Amazon är ett globalt ledande företag som är verksamt inom många länder i Europa samt USA, Japan, Kina, Indien, Canada, Mexico och Brasilien. Du kommer därmed att få möjligheten att arbeta i en internationell arbetsmiljö hos en av de mest innovativa och framgångsrika e-handelsleverantörerna i världen. Då Amazon expanderar inom Norden kommer mycket fokus ligga på att attrahera kunder med anpassade och attraktiva produkter för den nordiska marknaden. Detta innebär att du kommer få möjligheten att samarbeta med framgångsrika online-återförsäljare från olika branscher. Rollen innebär ett stort ansvar för att uppnå affärsmässiga och finansiella mål i en snabbföränderlig miljö. Detta ger dig utmärkta tillväxtmöjligheter och möjligheter till att utöka din egna kompetens inom området.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

Ansök nu

Junior säljare till Stockholm

Läs mer Maj 15
Vill du ta första steget in i en spännande säljkarriär? Vi söker dig som är driven, social och vill arbeta deltid som säljare på ett nystartat bolag i Stockholm!
Vår kund är ett nystartat företag med kontor i centrala Stockholm. Hos vår kund får du möjlighet att påverka och forma företagets utveckling samtidigt som du får värdefull erfarenhet av försäljning och företagsutveckling. 
Arbetsuppgifter – sälj, kundkontakt och affärsutveckling  Kontakt med nya kunder genom telefon, mejl och personliga möten
Boka och genomföra kundmöten
Presentera tjänsten på ett professionellt och engagerande sätt
Assistera vid offert- och orderhantering
Bidra till att utveckla och förbättra försäljningsprocesser


Vem söker vi? En engagerad, kommunikativ och resultatinriktad junior säljare som Är i början av sin karriär eller studerar och vill kombinera studier med deltidsjobb?
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har ett stort intresse för försäljning och vill utvecklas i rollen som säljare
Är van vid dator och har ett strukturerat arbetssätt
Kommunicerar enkelt och trivs med många kontaktytor

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller motsvarande, men det viktigaste för oss är din attityd och vilja att utvecklas!

Mer om tjänsten
Arbetet är på deltid, cirka 20 timmar per vecka, med möjlighet till utökning på sikt
Vår kund sitter i moderna och lättillgängliga lokaler i centrala Stockholm
Introduktion och löpande coachning för att du ska lyckas i rollen
Konkurrenskraftig timlön och möjlighet till provision
Start: omgående
Tjänsten är ett ”konsultuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar.

Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsuultchef på ellinore.pereira@andaragroup.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Juniora säljare till vår spännande kund!

Läs mer Maj 14
Är du en resultatinriktad och målinriktad säljare som brinner för nykundsbearbetning och att skapa nya affärsmöjligheter? I rollen som junior säljare får du en nyckelposition där du aktivt söker upp och kontaktar potentiella kunder, väcker deras intresse och bygger långsiktiga relationer. Är du redo att ta din säljkarriär till nästa nivå? Välkommen med din ansökan redan idag!
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos vår kund.
Om företaget
Mer information om företaget ges under ett intervjutillfälle.
Arbetsuppgifter
Som junior säljare arbetar du med hela säljprocessen med stort fokus på nykundsbearbetning – du identifierar och kontaktar potentiella kunder, väcker deras intresse och presenterar värdet av datadrivna lösningar. Du har dagligen dialog med beslutsfattare inom olika branscher och hjälper dem att förstå hur målgruppsdata kan stärka deras marknadsföring och försäljning. Rollen innebär även tätt samarbete med marknads- och produktteamet för att driva kampanjer, generera leads och ta fram kundanpassade erbjudanden. Du planerar ditt arbete strukturerat i ett modernt CRM-system där du dokumenterar försäljningsaktivitet, följer upp leads och arbetar målinriktat för att nå tydliga resultat.
Aktiv nykundsbearbetning och prospektering
Kontakta och boka möten med beslutsfattare inom olika branscher
Anpassa erbjudanden utifrån kundens behov och affärsmål

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Arbetslivserfarenhet av försäljning, gärna B2B, alternativt inom kundservice
• God dator- och systemvana
• Goda kunskaper i tal och skrift, på svenska och engelska
För att lyckas i rollen har du rätt inställning och jobbar hårt för att bli en vinnare. Du drivs av resultat och trivs i en miljö där du får anta nya utmaningar. Du arbetar självständigt och har alltid kvalitén i fokus. Vidare har du mycket kundkontakt vilket innebär att du har en förmåga att bygga goda relationer och skapa förtroende till de personer du arbetar med. För att trivas på företaget är det viktigt att du är en lagspelare som motiveras av att samarbeta och arbeta i nära relation med andra.

Övrig information
Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse 
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2024-05-31.

#Nextgen

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Sprio AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Sprio AB .

Jobba heltid inom kundsupport för iOS

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Är du den som familj och vänner alltid ringer när det krånglar med mobilen eller datorn? Har du ett öga för teknik och gillar att lösa problem? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Just nu söker vi på Sprio fler stjärnor till teamet som arbetar med teknisk kundservice – med fokus på några av marknadens mest populära produkter inom mobiltelefoni och datorer.
I rollen kommer du att hjälpa kunder med allt från uppkopplingsproblem och systeminställningar till frågor om deras MacOS eller iOS-enhet. Du får en fullt betald introduktionsutbildning där du lär dig allt du behöver för att kunna ge professionell support via telefon och chatt – så du behöver inte ha tidigare erfarenhet, bara en stark vilja att lära! 
Vi tror att du  Har ett intresse för teknik – extra plus om du har koll på iOS eller Mac
Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
Har en fullständig gymnasieexamen
Är trygg med att vägleda andra, även i stressiga situationer
Vi erbjuder En arbetsplats med stark teamkänsla
Möjligheten att utvecklas till mer seniora roller
En introduktion med fullt betald utbildning
Kollektivavtal och moderna lokaler med gym och spelrum
Arbetstider 
Du arbetar 80–100 % förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag.
Observera att tjänsten är en tillsvidareanställning – därmed ej aktuell för dig som planerar att påbörja eller återuppta studier till hösten. 
Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Gillar du teknik? Bli vår nästa stjärna inom kundsupport

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant.
Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik!
Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till
Har god teknikvana eller ett stort intresse
Har en fullständig gymnasieexamen
Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska
Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla
Stora möjligheter till utveckling
En betald utbildning i början av anställningen
Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset
Arbetstider 
Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan. 
Observera att detta är en tillsvidareanställning  – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten. 
Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Jobba med kundsupport på ett världsledande techbolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Vill du jobba med support på ett världsledande teknikföretag med internationell prägel? Nu har du chansen att utvecklas i en tjänst som kombinerar kundservice & teknisk support – i en modern miljö med hög teamkänsla.
Du kommer att arbeta med inkommande samtal och chatt där du vägleder kunder med tekniska frågor om exempelvis appar, smartphones och datorer. All utbildning sker på engelska och du jobbar i system där engelskan är ett naturligt verktyg – därför ser vi att du är trygg i språket. 
Vi söker dig som  Har en teknisk ådra och gillar problemlösning
Är serviceinriktad, strukturerad och gillar att samarbeta
Har fullständig gymnasieexamen
Talar och skriver både svenska och engelska flytande 
Har erfarenhet av iOS eller Mac (meriterande men inget krav)
Vi erbjuder Tydliga utvecklingsvägar och vidareutbildning
En betald onboarding och trygg anställning med kollektivavtal
Moderna kontorslokaler i Solna – med gym och spelhörna
Arbetstider 
Tjänsten har en omfattning 80–100 % och du arbetar varierande arbetstider förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag.
Observera att detta är en tillsvidareanställning, och därmed inte passar dig som planerar att studera i höst. 
Sök idag – vi videointervjuar löpande!

Ansök nu

Tar du studenten i juni? Kundtjänstmedarbetare - ingen erfarenhet krävs

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Tar du studenten nu i början på juni och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid!
Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats!
Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare.
• Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen.
• Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg.
• En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet!
Vi söker dig som: Vill arbeta heltid och tillgänglig från och med juni. 
Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra
Har en fullständig gymnasieexamen
Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem
Har fyllt 18 år och kan jobba heltid
Kan kommunicera bra på svenska och engelska

Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan. 
Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!

Ansök nu

Gillar du att lösa problem? Starta din karriär inom kundservice!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi fler stjärnor till en spännande tjänst inom teknisk kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar – och människor – varje dag.
I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om appar, datorer och smartphones. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar & utvecklas  – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten. 
Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar
Har en fullständig gymnasieexamen
Talar och skriver svenska obehindrat och har god engelska
Har grundläggande teknikvana – det är ett plus om du har koll på iOS eller MacOS
Vad du får  Ett tydligt utvecklingsprogram och chans att växa internt
Ett härligt team och en positiv arbetsmiljö
En betald introduktion och kollektivavtalade villkor
Fräscha lokaler i Solna – med eget gym och spelrum
Arbetstider 
Kundtjänstens öppettider är mellan 8–20 måndag–söndag. Du arbetar 80–100 % förlagt inom dessa tider.
Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studier i höst. 
Vi videointervjuar löpande – ansök redan idag!

Ansök nu

Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig!
Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm.
Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden
Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal
Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg
Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus
Trivs med kundkontakt över telefon
Är villig att lära dig och utvecklas
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Har en fullständigt gymnasieexamen
Kan arbeta heltid
Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt
Ett glatt team med en stark gemenskap
Fullt betald utbildning i början av din anställning
Fräscha kontorslokaler
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. 
Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst.
Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

Ansök nu