Stockholm: Kontorsninja 6 h/v sökes till dynamiskt team i Gamla stan, Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kontorsninja 6 h/v sökes till dynamiskt team i Gamla stan, Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Deltid

Är du driven, noggrann och en riktig ordningsguru? Gillar du att hålla saker i schack, städa med precision, men också har ett administrativt och tekniskt sinne? Gillar du att arbeta i en entreprenörsstyrd verksamhet.Då kan du vara precis den vi letar efter!
Vi söker en engagerad och lättsam teamspelare för en deltidsroll som kontorsassistent på 5-6 timmar per vecka i charmiga Gamla stan, Stockholm. Vi ser gärna att du går sista året på gymnasiet och har en kärlek till språkriktighet, då jobbet innebär en del representativt administrativt arbete mot kunder. Om du är den som släkten ringer när de inte vet hur iPaden funkar eller behöver flytthjälp, då är det här jobbet för dig!

Arbetsbeskrivning
Som kontorsassistent kommer du att hantera både administrativa och praktiska uppgifter samt vara en viktig del av vårt team. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Säkerställa att kontoret är rent och prydligt; städa regelbundet, putsa fönster, tömma sopor, sopsortera
Hantera praktiska ärenden på kontoret och för våra kontorshyresgäster; montera skrivbord,hänga upp tavlor, se till att fika, kontorsmaterial finns och laga toalettstolen
Administrativa uppgifter; hantera företagsdokument, uppdatera skyltar m.m.
Installera program, hantera Apple-datorer på kontoret och använda din grundläggande tekniska kunskap för att lösa problem
Avlasta andra avdelningar genom att till exempel assistera kandidathantering i vårt rekryteringsverktyg.
Visa intresse för att utveckla dina kunskaper inom redovisning för att använda dessa kunskaper i vårt bokföringsprogramDin profil
Har en pågående gymnasieutbildning, gärna sista läsåret
Vana vid Microsoft Office-paketet och Google drive
Kunna flytande svenska i tal och i skrift, då all muntlig och skriftlig kommunikation - internt och externt - sker på svenska

Meriterande (önskvärt)
Studerar ekonomisk gymnasieutbildning eller likvärdigt
Har tidigare arbetslivserfarenhet

För att lyckas i rollen så har du följande personliga egenskaper
Ansvarstagande, du är alltid punktlig och ser till att inte avboka dina arbetstimmar. Du planerar din arbetstid väl i samband med skolan, även vid prov eller liknande.
Självständig, du är kapabel att ta eget initiativ när det gäller att identifiera och hantera uppgifter. Du får stöd av dina kollegor, men vi förväntar oss att du självständigt kan utföra det som behöver göras.
Strukturerad, du förväntas kunna prioritera arbetsuppgifter och effektivt hantera det som är mest brådskande samtidigt som du inte försummar övriga uppgifter.
Vi erbjuder En dynamisk och stödjande arbetsmiljö med riktig startupkänsla!
Lärdomar och kunskaper för livet.
Möjlighet att utveckla och använda dina färdigheter.
Inflytande och påverkan i ett entreprenörsdrivet bolag.

Om du är redo för en utmaning och vill arbeta i en dynamisk miljö med äkta startupkänsla, skicka in din ansökan till oss idag. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om anställningenPlats: Gamla stan, StockholmOmfattning: Deltid, 5-6 h/veckanStartdatum: Hösten 2024Lön: Enligt Ö.K.
Watersheds är ett mindre entreprenörsstyrt rekryteringsföretag som har för avsikt att gå vår egen väg för att skapa bättre rekryteringar och hitta de bästa kandidaterna åt våra uppdragsgivare. Vi har en professionell rekrytering och använder lekfulla marknadsföringsstrategier för att göra vårt arbete mer engagerande och effektivt.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Administrativ assistent.

Administratör till myndighet

Läs mer Maj 16
Vi på Future People söker en assistent till ledningsgrupp till myndighet inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställt på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vår kund är en myndighet som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Myndighetens arbete påverkar samhället socialt, miljömässigt och ekonomiskt, dels lokalt och nationellt men också globalt genom myndighetens leverantörskedjor. Här får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag.  
Arbetsuppgifter:
I rollen som ledningsstöd kommer du att arbeta nära avdelningschefer och andra ledande roller inom verksamhetens IT-organisation. Du stöttar i administrativa, koordinerande och kommunikativa uppgifter och blir en central del i att skapa struktur, planering och effektivitet. Du bygger successivt upp en god förståelse för interna processer och agerar både stödjande och operativt.
Stöd vid upphandling och introduktion av konsulter
Rekryteringsadministration och onboarding av nya medarbetare
Produktion och samordning av internkommunikation – t.ex. intranätsartiklar och interna nyhetsbrev
Planering och genomförande av möten, workshops och konferenser
Koordinering av budget- och prognosarbete
Koordinering av verksamhetsrapportering och stöd till projekt och IT-förvaltning

Krav för tjänsten:
Avslutad utbildning från ett högskoleförberedande gymnasieprogram
Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete
Minst 5 års erfarenhet av MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Meriterande för tjänsten:
Arbete eller utbildning inom intern/extern kommunikation
Erfarenhet eller utbildning inom ekonomisk redovisning

Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet.
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.

För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: 100%
Start: juni 
Sista ansökningsdagen: 21/5
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

Assistent till ledningsgrupp

Läs mer Maj 13
Vi på Future People söker en assistent till ledningsgrupp till myndighet inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställt på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vår kund är en myndighet som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Myndighetens arbete påverkar samhället socialt, miljömässigt och ekonomiskt, dels lokalt och nationellt men också globalt genom myndighetens leverantörskedjor. Här får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag.  
Arbetsuppgifter:
I rollen som ledningsstöd kommer du att arbeta nära avdelningschefer och andra ledande roller inom verksamhetens IT-organisation. Du stöttar i administrativa, koordinerande och kommunikativa uppgifter och blir en central del i att skapa struktur, planering och effektivitet. Du bygger successivt upp en god förståelse för interna processer och agerar både stödjande och operativt.
Stöd vid upphandling och introduktion av konsulter
Rekryteringsadministration och onboarding av nya medarbetare
Produktion och samordning av internkommunikation – t.ex. intranätsartiklar och interna nyhetsbrev
Planering och genomförande av möten, workshops och konferenser
Koordinering av budget- och prognosarbete
Koordinering av verksamhetsrapportering och stöd till projekt och IT-förvaltning

Krav för tjänsten:
Avslutad utbildning från ett högskoleförberedande gymnasieprogram
Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete
Minst 5 års erfarenhet av MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Meriterande för tjänsten:
Arbete eller utbildning inom intern/extern kommunikation
Erfarenhet eller utbildning inom ekonomisk redovisning

Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet.
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.

För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: 100%
Start: juni 
Sista ansökningsdagen: 21/5
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

Business Administrator till exportfinansieringsbolag - Stockholm!

Läs mer Maj 9
Är du en orädd administratör med erfarenhet från reglerade miljöer och ett öga för detaljer? Vill du vara en del av ett statligt ägt bolag med affärsdrivande fokus? Vår kund söker nu en driven Business Administrator till sitt team - ansök redan idag!
Om företaget
Vår kund är ett statligt ägt bolag som sedan 1962 har finansierat svenska exportföretag, deras underleverantörer och utländska kunder. Med en vision om en hållbar värld genom ökad svensk export, erbjuder de finansiella lösningar som stärker svensk industris konkurrenskraft på den globala marknaden. Genom att kombinera affärsdrivande verksamhet med statlig stabilitet, spelar de en central roll i att främja svensk export och hållbar utveckling.
Om teamet & rollen
I rollen som Business Administrator kommer du att stötta bolagets strategiska inköpare med diverse administrativa uppgifter.

Rollen kräver inte erfarenhet av operativt inköp, men du bör ha en gedigen administrativ bakgrund från reglerade branscher som bank, försäkring, pharma eller liknande. Erfarenhet av IT-inköp eller licenshantering är meriterande.

Om dig
Vi uppfattar dig som en orädd, initiativrik och kommunikativ person med en stark självsäkerhet. I din roll förväntas du regelbundet kommunicera med stakeholders, komma med värdefulla idéer och förbättringsförslag för processer och agera professionellt i alla lägen. Dessa egenskaper är avgörande för att lyckas i rollen.
Krav:
Vi letar i mångt och mycket efter rätt person men några saker ser vi som viktiga är att du:
Har en relevant utbildning (ex. BA, finans, juridik)
Businessadmin-bakgrund eller liknande erfarenhet från liknande roller (ex. finance, tech etc).
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska både i tal och skrift
Vana att jobba i en miljö med mycket regler/policys (regulatorisk miljö)

Meriternade:
Har tidigare kunskaper av ekonomi från studier eller arbete 
Erfarenhet av inköp, särskilt inom IT/licenshantering
Vana av internationellt arbete

Erbjudande:



Konsultuppdrag i 6 månader med möjlighet till övergång till fast anställning ("hyrköp").







Statligt ägt bolag med stabilitet och bra villkor







Arbetsplats i centrala Stockholm (Kungsholmen).







Möjlighet till hybridarbete.







Utvecklingsmöjligheter – vara med på en "resa", möjlighet till större ansvar och påverkan




Välkommen med din ansökan: 
Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

Ansök nu

Koordinator till Aleris hemsjukvård i Bromma

Läs mer Maj 2
Koordinator till Aleris hemsjukvård i Bromma
Är du engagerad, strukturerad och redo att ta en central roll i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss får du möjlighet att använda dina organisatoriska färdigheter för att förbättra vardagen för både patienter och medarbetare.
Vi söker nu en koordinator som vill bli en del av vårt engagerade team – varmt välkommen med din ansökan!
Om rollen
Som koordinator har du en nyckelroll i vår verksamhet. Du ansvarar för att planera och samordna insatser för att säkerställa att patienterna får rätt vård i rätt tid och att våra medarbetare har goda förutsättningar i sitt arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Planering av patientbesök och medarbetare i planeringssystemet Epsilon.
Säkerställa kontinuitet i vården och god arbetsfördelning.
Övrig administration, exempelvis svara i kontorstelefon, hantera beställningar, förråd, nycklar och fordon.
Samverkan med det administrativa teamet samt våra kliniska medarbetare.

Vi söker dig som:
Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom vården eller i en koordinerande roll.
Talar och skriver flytande svenska.
Har god datorvana.
Är strukturerad, stresstålig, flexibel, positiv och lösningsorienterad.
Har god kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande.
B-körkort.

Tidigare erfarenhet av hemsjukvård eller arbete i systemet Epsilon är meriterande.
Anställningsvillkor
Anställningsform: Tillsvidareanställning, med inledande provanställning på 6 månader
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Lön: Individuell lönesättning
Kollektivavtal: Finns

Om oss
Aleris Hemsjukvård erbjuder en välorganiserad och trivsam arbetsplats där våra värdeord Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt genomsyrar hela verksamheten. Vi utför basal hemsjukvård under kvällar, nätter och helger som ett komplement till vårdcentralerna, vilka ansvarar för dagvården.
Vårt erbjudande
Hos Aleris får du tillgång till en rad förmåner som stödjer både ditt arbetsliv och privatliv. Vi erbjuder:
En genomarbetad introduktion med tydlig uppföljning
En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras
En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap

Läs mer om våra förmåner på vår hemsida.
Ansökan
Låter detta som rätt roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Administrativ assistent ?

Läs mer Apr 26
Är du en fena på administration och gillar ordning och reda? Vi söker nu fler administrativa assistenter till vår kandidatbank för framtida uppdrag!
Exempel på arbetsuppgifter:

Dokumenthantering och administration


Mötesbokningar och kalenderhantering


Intern service och stöd till kollegor


Hos Sway Sourcing får du chansen att arbeta som konsult hos några av Sveriges mest framgångsrika företag. I majoriteten av våra uppdrag blir du anställd av oss och arbetar ute hos kund. I vissa fall erbjuder vi även direktrekryteringar där du anställs direkt hos kund.
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Watersheds AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Watersheds AB .

Praktik som säljledare eller säljare av rekryteringstjänster på entrepre...

Säljledare
Läs mer Jan 24
Watersheds är ett entreprenörsstyrt rekryteringsföretag som har för avsikt att gå sin egen väg för att skapa bättre rekryteringar och hitta de bästa kandidaterna åt sina uppdragsgivare. Med professionell rekrytering och innovativa och lekfulla marknadsföringsstrategier blir du en viktig del för att göra arbetet mer engagerande och effektivt.
Vi erbjuderPraktikplats/LIA/APL (med provision och/eller säljtävlingar) inom sälj med höga ambitioner som läser en relevant utbildning. Vår ambition är att kunna erbjuda en del- eller heltidsanställning efter praktikperioden.VerktygVi använder iPhone och MacBook Air och arbetar i Callmaker, Zoho, Drive, Metricool, Vidyard, Canva, Instagram, TikTok, LinkedIn, Facebook och Pinterest. Köper även tjänster av t ex Fiverr. Vi håller just nu på att lägga över arbetet på Hubspot och du kommer vara en stor del av den transfereringen
1) Praktik som säljledare:Vi ser gärna 1-2 personer som vill leda, utveckla och analyserasäljavdelningen (med handledning av oss såklart) som består av ett team yngre förmågor. Vår ambition är att varva kalla samtal med kreativa vägar och gärna automatisering. Du kommer vara en viktig del i vår tillväxt och expansion av vår försäljningsavdelning och därför jobba tätt ihop med en kreativ marknadsavdelning och ägaren för att skapa spännande och utvecklande affärer. Vi vill välja vägar i tonalitet, kommunikation och marknadsföring som underlättar försäljning av våra rekryteringstjänster.
Du kommer arbeta drivande med försäljning och kundbearbetning genom kalla samtal, mailutskick, kundbesök samt analysera andra marknadsstrategier och sätt att kontakta och bygga upp vår kundportfolio. En viktig del i arbetet är att utveckla vår rörliga (video) kommunikation med potentiella kunder och här är din input av högsta vikt. Du kommer få ersättning för din insats genom deltagande i säljtävlingar och/eller provision.
Din profilFörst och främst driven, effektiv, orädd, positiv, mentalt stark, tålmodig, respektfull, tålmodig och språkligt välutvecklad. Meriterande är studier från eftergymnasiala utbildningar.
Du kommer ha bra stöd av oss, men måste vara en strukturerad och engagerad doer med nyfikenhet och entreprenörsförståelse. Det betyder att du inte väntar på att någon ska ge dig en arbetsuppgift eller lösa problemet åt dig. Vi letar efter en praktikant som vill fortsätta vara anställd, fortsätta utveckla våra tidigare kollegors arbete och företagets vision. Du behöver kunna formulera dig väl och vara lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förstå är viktigt för ett litet företag. Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win.
2) Praktik som säljare:Vi ser gärna dig som drivs av att sälja på ett respektfullt sätt, bygga relationer och som intresserar sig för beteende, psykologi, påverkan, företagsekonomi och har en naturlig tävlingsinstinkt. Att sälja rekryteringstjänster är en utmaning.Vår ambition är att varva kalla samtal med kreativa vägar och gärna automatisering. Du kommer vara en viktig del i vår tillväxt.Du kommer få ersättning för din insats genom deltagande i säljtävlingar och/eller provision.
Du kommer arbeta drivande med försäljning och kundbearbetning genom kalla samtal via en dialer(övervägande delen), prospektering, mailutskick, social selling,sätta upp smarta automatiseringarsamt analysera andra marknadsstrategier och sätt att kontakta och bygga upp vår kundportfolio. Vi varvar säljandet med Watersheds Academy som består av företagsekonomi, säljutveckande coachning, marknadsföring och annan kompetenshöjande kunskap.
Din profilFörst och främst driven, effektiv, orädd, positiv, mentalt stark, tålmodig, respektfull, noggrann och språkligt välutvecklad. Meriterande är studier från eftergymnasiala utbildningar.
Du behöver vara en strukturerad och engagerad doer med nyfikenhet och entreprenörsförståelse. Du behöver kunna formulera dig väl och vara lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förstå är viktigt för ett litet företag. Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win.
Våra värderingarEntrenörstyrt företag med en vilja att zooma ut och våga göra annorlunda, att överraska och snabbare vinna affärer genom toppsäljare, smart och kul marknadsföring, automatisering, event samt kraftfullt relationsbyggande med både kandidater och uppdragsgivare.
PraktiklängdEnligt dina studier.
PlaceringFantastiska Stortorget i Gamla stan, Stockholm

Ansök nu

Praktik som säljledare eller säljare av rekryteringstjänster på entrepre...

Säljledare
Läs mer Jan 13
Watersheds är ett entreprenörsstyrt rekryteringsföretag som har för avsikt att gå sin egen väg för att skapa bättre rekryteringar och hitta de bästa kandidaterna åt sina uppdragsgivare. Med professionell rekrytering och innovativa och lekfulla marknadsföringsstrategier blir du en viktig del för att göra arbetet mer engagerande och effektivt.
Vi erbjuderPraktikplats/LIA/APL (med provision och/eller säljtävlingar) inom sälj med höga ambitioner som läser en relevant utbildning. Vår ambition är att kunna erbjuda en del- eller heltidsanställning efter praktikperioden.VerktygVi använder iPhone och MacBook Air och arbetar i Callmaker, Zoho, Drive, Metricool, Vidyard, Canva, Instagram, TikTok, LinkedIn, Facebook och Pinterest. Köper även tjänster av t ex Fiverr. Vi håller just nu på att lägga över arbetet på Hubspot och du kommer vara en stor del av den transfereringen
1) Praktik som säljledare:Vi ser gärna 1-2 personer som vill leda, utveckla och analyserasäljavdelningen (med handledning av oss såklart) som består av ett team yngre förmågor. Vår ambition är att varva kalla samtal med kreativa vägar och gärna automatisering. Du kommer vara en viktig del i vår tillväxt och expansion av vår försäljningsavdelning och därför jobba tätt ihop med en kreativ marknadsavdelning och ägaren för att skapa spännande och utvecklande affärer. Vi vill välja vägar i tonalitet, kommunikation och marknadsföring som underlättar försäljning av våra rekryteringstjänster.
Du kommer arbeta drivande med försäljning och kundbearbetning genom kalla samtal, mailutskick, kundbesök samt analysera andra marknadsstrategier och sätt att kontakta och bygga upp vår kundportfolio. En viktig del i arbetet är att utveckla vår rörliga (video) kommunikation med potentiella kunder och här är din input av högsta vikt. Du kommer få ersättning för din insats genom deltagande i säljtävlingar och/eller provision.
Din profilFörst och främst driven, effektiv, orädd, positiv, mentalt stark, tålmodig, respektfull, tålmodig och språkligt välutvecklad. Meriterande är studier från eftergymnasiala utbildningar.
Du kommer ha bra stöd av oss, men måste vara en strukturerad och engagerad doer med nyfikenhet och entreprenörsförståelse. Det betyder att du inte väntar på att någon ska ge dig en arbetsuppgift eller lösa problemet åt dig. Vi letar efter en praktikant som vill fortsätta vara anställd, fortsätta utveckla våra tidigare kollegors arbete och företagets vision. Du behöver kunna formulera dig väl och vara lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förstå är viktigt för ett litet företag. Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win.
2) Praktik som säljare:Vi ser gärna dig som drivs av att sälja på ett respektfullt sätt, bygga relationer och som intresserar sig för beteende, psykologi, påverkan, företagsekonomi och har en naturlig tävlingsinstinkt. Att sälja rekryteringstjänster är en utmaning.Vår ambition är att varva kalla samtal med kreativa vägar och gärna automatisering. Du kommer vara en viktig del i vår tillväxt.Du kommer få ersättning för din insats genom deltagande i säljtävlingar och/eller provision.
Du kommer arbeta drivande med försäljning och kundbearbetning genom kalla samtal via en dialer(övervägande delen), prospektering, mailutskick, social selling,sätta upp smarta automatiseringarsamt analysera andra marknadsstrategier och sätt att kontakta och bygga upp vår kundportfolio. Vi varvar säljandet med Watersheds Academy som består av företagsekonomi, säljutveckande coachning, marknadsföring och annan kompetenshöjande kunskap.
Din profilFörst och främst driven, effektiv, orädd, positiv, mentalt stark, tålmodig, respektfull, noggrann och språkligt välutvecklad. Meriterande är studier från eftergymnasiala utbildningar.
Du behöver vara en strukturerad och engagerad doer med nyfikenhet och entreprenörsförståelse. Du behöver kunna formulera dig väl och vara lite av en "språkpolis" för svenska språket, då struktur och lätthet att hitta/förstå är viktigt för ett litet företag. Du kommer i tid och håller en bra balans mellan fokuserat jobb och friskhet. Vi anser att praktik ska vara en win-win.
Våra värderingarEntrenörstyrt företag med en vilja att zooma ut och våga göra annorlunda, att överraska och snabbare vinna affärer genom toppsäljare, smart och kul marknadsföring, automatisering, event samt kraftfullt relationsbyggande med både kandidater och uppdragsgivare.
PraktiklängdEnligt dina studier.
PlaceringFantastiska Stortorget i Gamla stan, Stockholm

Ansök nu

Drivande säljare med teamansvar – redo att ta oss till nya höjder?

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Dec 27
Vi söker en tävlingssugen och målmedveten säljare som älskar att vinna! Har du erfarenhet från sälj inom rekryteringsbranschen och drömmer om en roll där både karriär och bonus kan nå nya höjder? Då är det dags att ansluta till vårt växande företag i hjärtat av Gamla stan!I denna roll blir du både motor och navigator – du driver försäljningen framåt och bygger starka affärsrelationer. Du kommer utveckla och implementera strategier som gör skillnad på riktigt.Dessutom får du möjlighet att stödja och leda våra praktikanter några dagar i veckan, och bidra till en positiv teamkultur.
VAD DU KOMMER ATT GÖRA(förutom att glänsa)- Bearbeta kunder genom samtal, e-post och direktkontakt. -Klura fram smarta, innovativa säljstrategier som sätter oss på kartan.- Bygga långvariga relationer med kunder som älskar att jobba med Watersheds.- Hålla i försäljningsprocessen från prospektering till avtalsslut.-Säkerställa kundnöjdhet genom hela affärsrelationen.- Ansvara för säljadministration - CRM,dialerverktyg, säljhandbok m m.- Coacha ett mindre team av praktikanter.

KVALIFIKATIONER- Du är en passionerad säljare som kan både skapa tillväxt och stärka relationer med kunder.- Har dokumenterad framgång som säljare inom rekryteringsbranschen. - En övertygande kommunikationsförmåga och förmåga att förstå kundens behov.- Affärsmässig skicklighet och målinriktat arbetssätt.-Förmåga att leverera och trivas i en liten organisation där flexibilitet och kreativitet är nyckeln.- Bra på atttänka nytt, omfamna förändring och driva framåt med energi och optimism.- Flytande svenska i tal och skrift, för att säkerställa smidig och effektiv kommunikation med kunder.
VI ERBJUDER- En nyckelposition där du kommer påverka företagets tillväxt och din egen karriär. - En entreprenörsstyrd,dynamiskarbetsmiljö. - Lön som växer med framgångarna.-Obegränsad bonuspotential.
Om du är en passionerad säljare redo att ta ansvar för affärsmässig framgång, ser vi fram emot din ansökan och möjligheten att skapa betydande resultat tillsammans!
Vi ser gärna att du kan börja under januari 2025.
Välkommen!

Ansök nu

Drivande säljare med teamansvar – redo att ta oss till nya höjder?

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Dec 19
Vi söker en tävlingssugen och målmedveten säljare som älskar att vinna! Har du erfarenhet från sälj inom rekryteringsbranschen och drömmer om en roll där både karriär och bonus kan nå nya höjder? Då är det dags att ansluta till vårt växande företag i hjärtat av Gamla stan!I denna roll blir du både motor och navigator – du driver försäljningen framåt och bygger starka affärsrelationer. Du kommer utveckla och implementera strategier som gör skillnad på riktigt.Dessutom får du möjlighet att stödja och leda våra praktikanter några dagar i veckan, och bidra till en positiv teamkultur.
VAD DU KOMMER ATT GÖRA(förutom att glänsa)- Bearbeta kunder genom samtal, e-post och direktkontakt. -Klura fram smarta, innovativa säljstrategier som sätter oss på kartan.- Bygga långvariga relationer med kunder som älskar att jobba med Watersheds.- Hålla i försäljningsprocessen från prospektering till avtalsslut.-Säkerställa kundnöjdhet genom hela affärsrelationen.- Ansvara för säljadministration - CRM,dialerverktyg, säljhandbok m m.- Coacha ett mindre team av praktikanter.

KVALIFIKATIONER- Du är en passionerad säljare som kan både skapa tillväxt och stärka relationer med kunder.- Har dokumenterad framgång som säljare inom rekryteringsbranschen. - En övertygande kommunikationsförmåga och förmåga att förstå kundens behov.- Affärsmässig skicklighet och målinriktat arbetssätt.-Förmåga att leverera och trivas i en liten organisation där flexibilitet och kreativitet är nyckeln.- Bra på atttänka nytt, omfamna förändring och driva framåt med energi och optimism.- Flytande svenska i tal och skrift, för att säkerställa smidig och effektiv kommunikation med kunder.
VI ERBJUDER- En nyckelposition där du kommer påverka företagets tillväxt och din egen karriär. - En entreprenörsstyrd,dynamiskarbetsmiljö. - Lön som växer med framgångarna.-Obegränsad bonuspotential.
Om du är en passionerad säljare redo att ta ansvar för affärsmässig framgång, ser vi fram emot din ansökan och möjligheten att skapa betydande resultat tillsammans!
Vi ser gärna att du kan börja under januari 2025.
Välkommen!

Ansök nu

Tillväxtdriven och målinriktad säljledare - är du redo att ta oss till t...

Säljledare
Läs mer Dec 4
Vi söker en tävlingssugen och målmedveten säljledare som älskar att vinna! Har du lång erfarenhet från rekryteringsbranschen och drömmer om en roll där både karriär och bonus kan nå nya höjder? Då är det dags att ansluta till vårt växande företag i hjärtat av Gamla stan!I denna roll blir du både motor och navigator – du driver försäljningen framåt, bygger starka affärsrelationer i rekryteringsbranschen och coachar vårt unga, ambitiösa säljteam till framgång. Dessutom får du utveckla och implementera strategier som gör skillnad på riktigt.
VAD DU KOMMER ATT GÖRA(förutom att glänsa)- Leda ett team av kollegor och praktikanter inom försäljning.- Bearbeta kunder genom samtal, e-post och direktkontakt. -Klura fram smarta, innovativa säljstrategier som sätter oss på kartan.- Bygga långvariga relationer med kunder som älskar att jobba med Watersheds.- Hålla i försäljningsprocessen från prospektering till avtalsslut.-Säkerställa kundnöjdhet genom hela affärsrelationen.- Ansvara för säljadministration - CRM,dialerverktyg, säljhandbok m m.

KVALIFIKATIONER-En ledare med passion som får teamet och affärernaatt växa.-Dokumenterad framgång som säljare inom rekryteringsbranschen. - En övertygande kommunikationsförmåga och förmåga att förstå kundens behov.- Affärsmässig skicklighet och målinriktat arbetssätt.-Förmåga att leverera och trivas i en liten organisation där flexibilitet och kreativitet är nyckeln.- Bra på atttänka nytt, omfamna förändring och driva framåt med energi och optimism.
VI ERBJUDER- En nyckelposition där du kommer påverka företagets tillväxt och din egen karriär. - En entreprenörsstyrd,dynamiskarbetsmiljö. - Lön som växer med framgångarna.-Obegränsad bonuspotential.
Om du är en passionerad säljare redo att ta ansvar för affärsmässig framgång, ser vi fram emot din ansökan och möjligheten att skapa betydande resultat tillsammans!
Vi ser gärna att du kan börja under januari 2025.
Välkommen!

Ansök nu

Administratör och Kontorsninja 6 h/v sökes till dynamiskt team i Gamla s...

Administratör
Läs mer Nov 4
Är du driven, noggrann och en riktig ordningsguru? Gillar du att hålla saker i schack, städa med precision, men också har ett administrativt och tekniskt sinne? Gillar du att arbeta i en entreprenörsstyrd verksamhet.Då kan du vara precis den vi letar efter!
Vi söker en engagerad och lättsam teamspelare för en deltidsroll som kontorsassistent på 5-6 timmar per vecka i charmiga Gamla stan, Stockholm. Vi ser gärna att du går sista året på gymnasiet och har en kärlek till språkriktighet, då jobbet innebär en del representativt administrativt arbete mot kunder. Om du är den som släkten ringer när de inte vet hur iPaden funkar eller behöver flytthjälp, då är det här jobbet för dig!

Arbetsbeskrivning
Som kontorsassistent kommer du att hantera både administrativa och praktiska uppgifter samt vara en viktig del av vårt team. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Säkerställa att kontoret är rent och prydligt; städa regelbundet, putsa fönster, tömma sopor, sopsortera
Hantera praktiska ärenden på kontoret och för våra kontorshyresgäster; montera skrivbord,hänga upp tavlor, se till att fika, kontorsmaterial finns och laga toalettstolen
Administrativa uppgifter; hantera företagsdokument, uppdatera skyltar m.m.
Installera program, hantera Apple-datorer på kontoret och använda din grundläggande tekniska kunskap för att lösa problem
Avlasta andra avdelningar genom att till exempel assistera kandidathantering i vårt rekryteringsverktyg.
Visa intresse för att utveckla dina kunskaper inom redovisning för att använda dessa kunskaper i vårt bokföringsprogramDin profil
Har en pågående gymnasieutbildning, gärna sista läsåret
Vana vid Microsoft Office-paketet och Google drive
Kunna flytande svenska i tal och i skrift, då all muntlig och skriftlig kommunikation - internt och externt - sker på svenska

Meriterande (önskvärt)
Studerar ekonomisk gymnasieutbildning eller likvärdigt
Har tidigare arbetslivserfarenhet

För att lyckas i rollen så har du följande personliga egenskaper
Ansvarstagande, du är alltid punktlig och ser till att inte avboka dina arbetstimmar. Du planerar din arbetstid väl i samband med skolan, även vid prov eller liknande.
Självständig, du är kapabel att ta eget initiativ när det gäller att identifiera och hantera uppgifter. Du får stöd av dina kollegor, men vi förväntar oss att du självständigt kan utföra det som behöver göras.
Strukturerad, du förväntas kunna prioritera arbetsuppgifter och effektivt hantera det som är mest brådskande samtidigt som du inte försummar övriga uppgifter.
Vi erbjuder En dynamisk och stödjande arbetsmiljö med riktig startupkänsla!
Lärdomar och kunskaper för livet.
Möjlighet att utveckla och använda dina färdigheter.
Inflytande och påverkan i ett entreprenörsdrivet bolag.

Om du är redo för en utmaning och vill arbeta i en dynamisk miljö med äkta startupkänsla, skicka in din ansökan till oss idag. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om anställningenPlats: Gamla stan, StockholmOmfattning: Deltid, 5-6 h/veckanStartdatum: Hösten 2024Lön: Enligt Ö.K.
Watersheds är ett mindre entreprenörsstyrt rekryteringsföretag som har för avsikt att gå vår egen väg för att skapa bättre rekryteringar och hitta de bästa kandidaterna åt våra uppdragsgivare. Vi har en professionell rekrytering och använder lekfulla marknadsföringsstrategier för att göra vårt arbete mer engagerande och effektivt.

Ansök nu