Stockholm: Marketing Project Manager till Tre

Hitta ansökningsinfo om jobbet Marketing Project Manager till Tre i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Heltid

Va?lkommen till Tre, telekomaktören som a?lskar att utmana och utforska. Vi tror på laget fo?re jaget, vi vill ge dig ditt livs ba?sta ledare, vi a?lskar olikheter, hatar ora?ttvisor och vi appla?derar bra resultat framfo?r la?nga arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

På Tre är vi fokuserade på att driva försäljning och tillväxt. Vi är en av de största reklamköparna inom telekom i Sverige och vi fortsätter att investera framåt. Vi har kommit långt på vår resa att etablera vårt varumärke och vår position på marknaden, men vi är långt ifrån klara.

Med detta i ryggen söker vi nu en kunnig Marketing Project Manager för att driva våra marknadsföringsaktiviteter, taktiska kampanjer och sponsorskap.

Som Marketing Project Manager...

...ingår du i vår kunniga Marknadsavdelning på Tre. Vi är ansvariga för all marknadskommunikation från strategi till genomförande för konsumentsidan. Vårt huvudansvar är att med kreativ kraft och optimering av våra medieinvesteringar långsiktigt bygga Tres varumärke och kortsiktigt driva besök till våra butiker och tre.se. Vi är 28 passionerade medarbetare på Marknad som jobbar i nära samarbete med andra funktioner som tex Produkt & Device, PR, Lojalitet, våra Försäljningskanaler samt Externa partners såsom medie- och reklambyrå.

Som Marketing Project Manager kommer du tillhöra teamet External Marketing och tillsammans med en kollega ansvarar du för att våra B2C-kampanjer och aktiviteter genomförs framgångsrikt för att driva försäljning, öka våra besök till butiker samt stärka varumärket Tre. Du kommer att projektleda marknadsaktiviteter- och taktiska kampanjer, från skapandet av en insiktsfull brief till genomförande och uppföljning. Du kommer även ansvara för att projektleda event och sponsorskap för dom sponsorsamarbeten vi gör. I din roll utvärderar och samlar du insikter och lärdomar av genomförda kampanjer och aktiviteter samt genomför konkurrentanalyser för att dela med berörda parter.

Du jobbar självständigt i ditt kärnuppdrag men har stora kontaktytor inom Tre och en tät dialog med andra funktioner inom Marknad såsom medieteamet och vår inhousebyrå men även med andra avdelningar som t.ex. produkt och de olika försäljningskanalerna för att säkerställa korrekt leverans.

Du kommer se fram emot att

• Ingå i en lärande kultur och fortsätta bygga din karriär i en miljö där du lär dig nya saker varje dag
• Ingår i ett prisvinnande marknadsteam
• Vara en del av en av Sveriges- och Europas bästa arbetsplats Great place to work 2024)
• Flexibilitet och ett arbetsliv som passar dig, såväl som ditt uppdrag hos oss – alltifrån bra förmåner till ett kontor bredvid Avicii Arena, som andas kreativitet

Mer om dig

Vi söker dig som brinner för, och har minst 5 års erfarenhet av, insiktsdriven marknadskommunikation med en tydlig koppling till försäljning. Ett krav är att du har erfarenhet av projektledning i en snabbrörlig B2C-organisation inom retail med fysisk butiksverksamhet samt att du jobbat med leverantörssamarbeten sedan tidigare. Du har också tidigare erfarenhet av att arbeta inom event- och sponsring. Har du erfarenhet från telekombranschen är det meriterande men inget krav. I grunden tror vi att du har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring eller motsvarande.

Vi tror att du är personen som går in med en positiv inställning och är skicklig på att bygga relationer då du gillar att jobba tillsammans med andra för att uppnå resultat. Du utför och skrider lätt till handling. Du trivs i en miljö med ett högt tempo som ständigt förändras och där du bidrar med nyfikenhet och initiativ när du ser möjligheter och utmaningar. Slutligen är du en fena på det operativa och sätter genom egna initiativ och ägandeskap en kvalitetsstämpel på varje leverans.

Ansök

Vi tar emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Personligt brev behövs inte, men vi vill gärna att du svarar på de frågor vi ställt nedan i samband med att du söker. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor kontakta rekryterande chef Maria Bolin Lilja.

Varmt välkommen till Tre!

#LI-PRIORITY

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Marknadskommunikatör

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Marknadskommunikatör.

SEO Content Writer – English-Speaking Markets

Läs mer Maj 9
We’re looking for a skilled SEO Content Writer to join our customer acquisition team and support content production for our e-commerce platforms targeting English-speaking markets. In this consulting role, you will create, edit, and optimize content in line with SEO best practices while maintaining a high standard of clarity and creativity.
What you’ll do
Create and publish SEO-optimized content (text and visuals) based on detailed briefs.
Use AI tools to streamline production while ensuring human oversight for tone, brand alignment, and legal compliance.
Adapt content for local markets, ensuring legal requirements are met through collaboration with our legal team.
Manage content tasks within sprints, maintaining a clear overview of priorities and deadlines.
Propose and contribute content ideas that align with SEO strategy.
Edit and review content from other teams with an SEO-focused approach.
Use templates or create briefs for visual assets that support your content.
Work within CMS systems to publish content accurately and efficiently.

What we’re looking for
Native English speaker with excellent writing skills.
Minimum 2 years of experience in content production with a focus on SEO.
Background in marketing, communications, or a similar field.
Solid understanding of SEO and content performance strategies.
Familiarity with tools like Figma or Canva.
Experience working with CMS platforms (e.g., Easyfy or similar).
Well-organized, self-motivated, and comfortable in a fast-paced, agile environment.
Knowledge of the UK, German, or Austrian markets is a plus.



Interested? Reach out and tell us why you’re a great fit. We look forward to hearing from you.
Sway Sourcing is an innovative recruitment partner specializing in matching the right talent with the right company—quickly and efficiently. Our primary focus lies in Finance, Administration, HR, Marketing, and IT, but we also have the broad expertise and flexibility required to deliver tailored recruitment solutions across all industries.
Although we are a relatively new player, we have already gained the trust of many of Sweden's largest companies and operate both nationally and internationally. With bases in Sweden and Spain, we offer a unique combination of local expertise and global reach. Our strong network and deep industry insights make us the obvious partner for companies looking to stay ahead in their recruitment efforts.

Ansök nu

CRM Manager

Läs mer Maj 7
Northmill is a Nordic bank on a mission to improve financial lives. We create a different banking experience, digital yet personal. From our base in Stockholm, we provide forward-thinking financial services to over 600 000 consumers and 3 300 businesses - with products ranging from savings and real-time payments to flexible lending and smart tools for entrepreneurs.
Northmill has remained profitable every year since its founding in 2006. We believe in accessible, fair, and future-ready banking for individuals and businesses alike.
We are on an exciting growth journey and are now looking for a driven CRM Manager who wants to be part of shaping the customer relationships of the future.
About the role
We’re looking for a strategic, hands-on CRM Manager to take full ownership of the customer lifecycle across both B2C and B2B. This is not a campaign scheduler role – it’s about building a CRM ecosystem that drives growth, retention, and lifetime value across multiple verticals.
You will lead lifecycle marketing efforts – from onboarding and activation to monetisation and winback. You’ll work cross-functionally with Product, Analytics, Tech, Compliance, and Creative, and operate Braze (and related tools) to deliver event-driven, personalised, and compliant communication at scale.
What you'll do
Own and execute the full CRM lifecycle strategy for B2C and B2B products.
Build lifecycle journeys for onboarding, engagement, upsell, retention, winback.
Design flows that improve customer lifetime value (CLV) and reduce churn.
Operate and evolve journeys in Braze, leveraging segmentation, dynamic content, and real-time triggers.
Run A/B and multivariate tests to optimise each stage of the funnel
Monitor KPIs such as activation, retention, product penetration, and winback – and take action based on insights.
Ensure all touchpoints comply with legal and regulatory requirements (e.g., credit, dormant accounts.

Your background
You’re a hands-on CRM specialist who loves building journeys, testing flows, and optimising performance. You have a structured, data-driven mindset and are comfortable taking ownership of execution while collaborating across teams. Whether it’s tweaking a Braze flow, analysing lifecycle metrics, or working with compliance to get messaging right - you get things done.
You're not just a doer; you’re someone who actively improves what already exists. You care about performance, precision, and turning CRM into something customers feel - not just see. What you bring:
3–5+ years of experience in CRM or lifecycle marketing, ideally in fintech, SaaS, e-commerce, or subscription-based environments.
Strong hands-on experience working with Braze or similar platforms (e.g., building journeys, segmentation, dynamic content, triggers).
Comfortable working with customer data (event-based and behavioural) to drive segmentation and logic.
Experience with A/B testing, funnel performance metrics, and turning insights into action.
Clear communicator who can collaborate across Product, Tech, Compliance, Analytics, and Creative.
Fluent in Swedish and English

Bonus Points:
Experience working in a regulated industry (e.g. finance, insurance, health)
Good copywriting or editing skills
Familiarity with AI-powered features in CRM (predictive scoring, dynamic content, etc.)
Experience balancing both B2C and B2B CRM needs and messaging styles

Fun Facts:
Work-life balance - hit the gym two minutes away or go for a jog in the city.
Event - highly appreciated “Northchill” & Northcon (conference abroad).
Health - 5000 kr health care allowance
Breakfast and fruits every day, as well as "holy fika” each Friday.
Regular after work and celebrated successes at the office.
Stockholm's most beautiful office, right in the city center with incredible views and our very own roof top terrace.

Apply today and be a part of Northmill!

Ansök nu

Content Strategist - Owned Channels

Läs mer Maj 6
As a Content Strategist at Embark, you'll be the driving force behind our owned channel content – shaping the strategies and stories that bring our brands to life across social media, web, email, and beyond.
This role is both strategic and hands-on. You’ll work closely with Marketing Leads to bring campaigns to life, and collaborate with our media production team to take ideas from concept to published post. You’re equal parts planner and doer, comfortable managing the editorial calendar, crafting standout copy, and using data to continuously evolve what great content looks like.
You have a sharp editorial mind, strong instincts for digital platforms, and a love for storytelling. Ideally, you’ve spent time at an agency and know what it means to work fast, pivot, and push for bold ideas. If you geek out over smart messaging, meaningful engagement, and the intersection of brand and creativity – we’d love to hear from you.
Example of responsibilities 
Develop and execute content strategies for owned channels that support major campaigns and evergreen always-on marketing
Partner with Marketing Leads and the media team to shape content production end-to-end, from ideation to scheduling and publishing
Act as lead copywriter across all owned platforms, tailoring messaging to suit each format and audience
Own the editorial calendar and ensure all content aligns with the broader marketing narrative
Collaborate across teams to bring integrated campaign ideas to life in content form
Analyze performance data and market trends to optimize content strategy and drive results

We would love if you have
A background in content strategy, editorial work, or social media – ideally with agency experience
A strong understanding of digital platforms and what makes content perform across each
Experience creating content for games, entertainment, or other creative industries
A data-informed mindset and ability to translate insights into meaningful content improvements
Excellent writing skills and native-level English proficiency
A proactive, curious, and collaborative approach to your work

This is an on-site role, and we are only considering candidates already residing in Sweden. At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.
We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.
Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table.
Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!

Ansök nu

Marknadskommunikatör digital kommunikation, Älvsjö

Läs mer Apr 29
Är du en analytisk och kreativ person som brinner för digital kommunikation? Vill du arbeta både operativt och strategiskt på ett branschledande familjeföretag under expansion? Då kan det vara dig vi söker för att komplettera vår marknadsavdelning på huvudkontoret i Älvsjö!
Arbetsuppgifter
Hydroscand är marknadsledande i Skandinavien inom slang och ledningskomponenter och finns idag i 20 länder globalt. I Sverige har vi närmare 80 butiker samt ett 90-tal servicebussar som rullar under varumärket SlangExpress.
Som marknadskommunikatör med fokus digital kommunikation på Hydroscand spelar du en viktig roll för företagets externa och interna kommunikation. Vår marknadsavdelning agerar stödfunktion för våra säljinsatser och levererar praktiska och långsiktiga marknadsföringsunderlag och kampanjer för att driva trafik till butik och e-handel samt öka vår synlighet på marknaden. Dina arbetsuppgifter är både operativa och strategiska där du både skapar och implementerar marknadsföringsinsatser samt ansvarar för analys, uppföljning och strategiska initiativ.
I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
Skapa och implementera digitala marknadsföringskampanjer genom webb, e-post och sociala medier. Aktivt bidra till arbetet av SEO och SEM för att optimera synlighet och driva kvalificerad trafik till vår hemsida och våra filialer. Planera, kravställa och optimera SEM-kampanjer och arbeta med Lime CRM för att skapa riktade och personliga kampanjer
Säkerställa att organisationen är anpassad till aktuella verktyg och trender samt att projekt genomförs enligt fastställda krav och tidsramar genom ett nära samarbete med övriga kollegor
Analysera resultatet av digitala aktiviteter och kampanjer i Google Analytics samt utvärdera och justera kampanjer för att säkerställa att uppsatta mål nås och ROI drivs
Utveckla och optimera innehåll för att driva trafik, konverteringar och engagemang på våra digitala plattformar. Aktivt identifiera områden för förbättring inom våra digitala markandsföringskanaler och föreslå utvecklingsmöjligheter.
Rapportera nyckeltal och utveckla handlingsplaner för att optimera våra digitala strategier

Du kommer att tillhöra Hydroscands marknadsavdelning som idag består av en grafisk kommunikatör, en textkommunikatör och en marknadsassistent. Du kommer arbeta nära e-handel, vår säljorganisation, kundservice och våra filialer runt om i Sverige. Arbetet sker på plats på kontoret i Älvsjö.
Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt.
Din profil Vi söker dig som har en bakgrund som kombinerar både kreativt och tekniskt kunnande samt praktisk erfarenhet av att skapa innehåll på digitala plattformar. Du bör ha erfarenhet från liknande roller och känner dig trygg med att analysera resultat och dra slutsatser för att bidra med idéer och initiativ som stärker den digitala närvaron. Troligtvis har du en utbildning inom digital marknadsföring eller digital kommunikation.
För att lyckas i rollen bör du ha:
Några års erfarenhet från liknande roller där du samarbetat i team och med andra avdelningar såsom försäljning, butiksdrift och IT. Erfarenhet från liknande bransch och att arbeta B2B är högst meriterande
Erfarenhet av att använda verktyg som Google Analytics och sociala medier-plattformar, annonseringsverktyg såsom Google Ads och Facebook Ads samt CRM-verktyg, gärna Lime CRM och Dynamics 365 CRM
Kunskap i att optimera innehåll för sökmotorer och genomföra betalda kampanjer
Förmåga att skriva engagerande, målgruppsanpassat och SEO-vänligt innehåll.
Förmåga att analysera digitala kampanjers resultat och använda den informationen för att förbättra framtida strategier.

För att trivas i rollen och hos oss på Hydroscand bör du vara en flexibel lagspelare med förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter samt anpassa dig till förändrade prioriteringar. Du tar ansvar för både egna och teamets resultat, visar initiativ och engagemang, och bidrar till en ansvarstagande och positiv teamkultur.
Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster.
Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Anna Slätt (Marknads- och kundservicechef) på anna.slatt@hydroscand.se.
Sista ansökningsdag är den 14 april men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes).
Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag.
För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

Ansök nu

Nordic Brand Manager

Läs mer Apr 25
Natural Cycles is a leading women’s health company that developed the world’s first birth control app, used by millions globally. We are a fast growing startup, and we promote an international working environment filled with smart and ambitious colleagues based in Stockholm, Geneva, New York, and remotely. Our mission is to pioneer women’s health through research and passion, empowering every woman with the knowledge she needs to take charge of her health.
As the Nordic Brand Manager, you will play a pivotal role in driving the growth of Natural Cycles in the Nordic region. While your initial focus will be on strengthening our presence in Sweden, our long-term ambition is to expand across the broader Nordic markets. Your mission will be to develop and execute a marketing strategy that supports this phased growth, identifying key opportunities, building brand awareness, and driving customer acquisition through localized initiatives that align with our international expansion goals.
What you will be doing

Work closely with cross-functional teams to understand market dynamics, user needs, and opportunities for growth.


Develop localized marketing strategies that align with the overall global brand vision.


Collaborate with channel owners across the integrated marketing team to ensure consistent messaging and communication across all channels


Collaborate with the user research team to identify key personas and insights for targeted marketing efforts in the Nordic markets.


Manage organic social media channels tailored to the Nordic markets.


Coordinate with the Nordic PR and partnerships manager to help develop and implement campaigns that elevate the brand’s presence and assist in influencer marketing efforts, leveraging Nordic-specific insights to help scale the program and drive engagement.


Drive the creation and execution of marketing activities designed to grow the brand’s footprint in the Nordics.



What skills and experience we think you have


7-10 years of experience in marketing and PR, with a strong background in brand management and marketing strategy.


Extensive knowledge of the Nordic markets, including consumer behavior, trends, and media landscape.


Experience working with a medical device or in women’s health preferred.


Proven experience in both PR and broader marketing strategies.


Strong experience in social media and digital marketing, with a focus on organic growth.


Ability to work collaboratively with internal teams and external partners (e.g., agencies).


Fluent in English and Swedish (additional languages, especially Nordic languages, are a plus but not a requirement).


Based in Sweden, preferably in the Stockholm area.


Experience with ISO 13485 and regulatory compliance is a plus.



What we offer

Flexible work arrangement - you will be part of a team based in and around Stockholm that values effective collaboration and transparent communication, irrespective of work location


Professional development - you will collaborate with experienced marketing professionals, promoting continuous growth and skill enhancement


Modern technology - you will leverage innovative technologies and tools, within an environment that empowers you to contribute ideas and take ownership of your work


Impactful projects - you will contribute to groundbreaking projects that redefine industry standards and create tangible value


Commitment to quality - you will join a dynamic and progressive organization that prioritizes profitable, long-term product development


Location
We are remote-friendly, but we find great value in being able to connect with our teams in person. Most of the Marketing team you will work with is located in Stockholm. 
Sounds interesting?
If you want to be part of a successful team, we encourage you to apply for this position as soon as possible. We look forward to hearing from you!
How to apply
To apply, just upload your CV and answer the questions on the application form. Keep in mind that we can't accept applications through email because of GDPR, and only applications submitted via the career site (and in English) will be considered.
At Natural Cycles we value diversity and inclusion because we know that teams with people from different backgrounds and experiences are stronger. We welcome candidates from all walks of life and are committed to creating an inclusive environment for all employees and candidates.
Note: We are not looking for consultants or help from recruitment agencies

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Hi3G Access AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Hi3G Access AB .

CRM Manager

Marknadsförare
Läs mer Apr 3
Produkt & Lojalitetsavdelningen på Hallon är stolta, engagerade och vill synas. Vårt team är de som på olika sätt ser till att sätta Hallon på kartan. Hos oss får du en unik möjlighet att vara med och påverka vår position på konsument- och företagsmarknaden. Vi är nu på jakt efter vår nästa Customer Relations Manager!

Om rollen

I denna roll får du ett stort ansvar att driva, förbättra och utveckla Hallons kundupplevelse samt att säkerställa Hallons fortsatta kundbastillväxt. Du kommer ingå i ett team som består av kollegor som arbetar med produkt & affärsutveckling, marketing automation och CRM.

Ditt främsta fokus blir att ansvara för och arbeta med befintlig strategi för churn, kundlojalitet, kundupplevelse och kundnöjdhet. Det innebär att du dagligen analyserar kunddata, implementerar förbättringsåtgärder och optimerar innehållet och funktionerna på Hallons Mina Sidor samt bidrar till optimering av Hallons befintliga produkter & abonnemangstjänster. Du kommer också att ansvara för att ta fram och optimera kundkommunikation via e-post och SMS, samt driva merförsäljning av abonnemang och tjänster till befintliga kunder. En stor och viktig del av arbetet är att planera och prioritera lojalitetsdrivande initiativ samt att identifiera och lösa pain points i kundupplevelsen. Du når dina mål genom att arbeta tätt tillsammans med produktägare, marketing automation specialist, frontendutvecklare och kundservice, som är några av dina intressenter. Tror du ensam är stark? Nej, inte vi heller. Men här har du dock en självgående roll i ett starkt team, samtidigt som vi hjälps alltid åt för att vara vårt bästa.

Du kan se fram emot att

- ingå i den avdelning som ska driva utvecklingen av kundlojalitet till nästa nivå
- vara en del av att leverera kritisk infrastruktur och bidra direkt till samhällsnyttan
- vara en del av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work samt att vi är stolt samarbetspartner till Women in Tech och Tjejer Kodar

Vem är du?

För att lyckas i rollen har du jobbat minst ett par år i liknande roll och du har tidigare erfarenhet av kundupplevelse, churnreducering och lojalitetsskapande insatser. Vi ser gärna att du har praktiskt erfarenhet av Salesforce eller likvärdigt marketing automation system. Du är van att bygga kundkommunikation, identifiera målgrupper och vara en skicklig datadriven problemlösare som gärna vänder på ytterligare några stenar för att verkligen hitta bästa lösningen. Som kollega är du analytisk, framåtlutad, hjälpsam och prestigelös. Vi ser även att du talar och skriver både engelska och svenska obehindrat.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Personligt brev behövs inte, men vi vill gärna att du svarar på några frågor vi ställer i samband med att du söker. Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Bakgrundskontroll genomförs på slutkandidat.


Hallon grundades 2013 av Tre med målet att förenkla och erbjuda billigare mobilabonnemang. Vi är mobiloperatören som gör det enkelt – utan bindningstider, krångliga fakturor eller rörliga priser.



Hos oss arbetar du i våra helt nybyggda lokaler vid Globenområdet – skapade för oss och våra kollegor på Tre och Hallon. Hos oss på Hallon jobbar du i den lilla, snabba organisationen med storbolagsfördelarna som kommer med att vara en del av Tre. Här är det högt i tak och alla idéer och tankar får ta plats.







WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Hallon nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Hallon anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.





WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Hallon gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.





WE ACT LIKE BUDDIES - På Hallon är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.

Ansök nu

Säljare till 3Butiken Täby C, deltid 75%

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jan 29
Vi står nu med öppna armar, redo att välkomna vår nästa buddy till 3Butiken Täby C. 3Butikerna är en av Tres viktigaste kanaler när det kommer till att skapa nöjda och lojala kunder. Detta gör vi genom vårt servicefokus, vår kunskap och vårt engagemang!

En dag som Säljare i vår 3Butik

Det är starten på en ny dag. Du ser till?att?göra butiken i ordning för dagen, ser?till att butiken är städad och fin, kollar?försäljningsresultat?och sätter?därefter?mål för?dagen.?Du?läser på om vår senaste produktlansering?och om våra pågående kampanjer.?Snart öppnar du butiken och är redo för dagens?första kundmöte.?

Under dagen kommer du och din chef att gå igenom försäljning, kundnöjdhet, daglig drift och du kommer att få regelbunden coachning. Du håller dig uppdaterad vad gäller utbildningar, nya produkter, kampanjer och tjänster. Tillsammans med dina kollegor strävar du efter att nå butikens budget och leverera kundmöten med hög kvalitet.?

Vi erbjuder dig


- En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, även 2024 är vi utsedda till en av de bästa av Great place to work)
- En anställning på deltid 75% med fast månadslön och provision.
-
- Kontinuerlig utbildning och utveckling
- En företagskultur vi är mycket stolta över
- Kul på jobbet! Bland annat genom kvartalsvisa tävlingar som ger en möjlighet till fina priser

Vem är du?

Vi tror att du är serviceinriktad och intresserad av försäljning. Som person är du relationsskapande och kommunikativ, och drivs av att arbeta mot mål. Vi ser också att du är ansvarstagande och en riktig buddy! Att arbeta som Säljare i 3Butik innebär att arbetstiden är förlagd på både dagtid och kvällstid samt vardagar och helger, så en förutsättning är att detta passar din livssituation. Du behöver också vara minst 18 år och kunna svenska och engelska.?

Välkommen med din ansökan!

Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt genom att besvara urvalsfrågor i denna annons, inget CV eller personligt brev behövs. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess vilket betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet!

Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Bakgrundskontroll genomförs på våra slutkandidater, du får mer information här.Varmt välkommen till oss på Tre!?


Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld.



Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling.



När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss.





WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.





WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.





WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.

Ansök nu

Säljare till 3Butiken Kista Galleria, deltid 75%

Bilförsäljare
Läs mer Jan 29
Vi står nu med öppna armar, redo att välkomna vår nästa buddy till 3Butiken Kista Galleria. 3Butikerna är en av Tres viktigaste kanaler när det kommer till att skapa nöjda och lojala kunder. Detta gör vi genom vårt servicefokus, vår kunskap och vårt engagemang!

En dag som Säljare i vår 3Butik

Det är starten på en ny dag. Du ser till?att?göra butiken i ordning för dagen, ser?till att butiken är städad och fin, kollar?försäljningsresultat?och sätter?därefter?mål för?dagen.?Du?läser på om vår senaste produktlansering?och om våra pågående kampanjer.?Snart öppnar du butiken och är redo för dagens?första kundmöte.?

Under dagen kommer du och din chef att gå igenom försäljning, kundnöjdhet, daglig drift och du kommer att få regelbunden coachning. Du håller dig uppdaterad vad gäller utbildningar, nya produkter, kampanjer och tjänster. Tillsammans med dina kollegor strävar du efter att nå butikens budget och leverera kundmöten med hög kvalitet.?

Vi erbjuder dig


- En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, även 2024 är vi utsedda till en av de bästa av Great place to work)
- En anställning på deltid 75% med fast månadslön och provision.
-
- Kontinuerlig utbildning och utveckling
- En företagskultur vi är mycket stolta över
- Kul på jobbet! Bland annat genom kvartalsvisa tävlingar som ger en möjlighet till fina priser

Vem är du?

Vi tror att du är serviceinriktad och intresserad av försäljning. Som person är du relationsskapande och kommunikativ, och drivs av att arbeta mot mål. Vi ser också att du är ansvarstagande och en riktig buddy! Att arbeta som Säljare i 3Butik innebär att arbetstiden är förlagd på både dagtid och kvällstid samt vardagar och helger, så en förutsättning är att detta passar din livssituation. Du behöver också vara minst 18 år och kunna svenska och engelska.?

Välkommen med din ansökan!

Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt genom att besvara urvalsfrågor i denna annons, inget CV eller personligt brev behövs. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess vilket betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet!

Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Bakgrundskontroll genomförs på våra slutkandidater, du får mer information här.Varmt välkommen till oss på Tre!?


Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld.



Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling.



När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss.





WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.





WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.





WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.

Ansök nu

Nya kollegor till Technical First Line!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 29
Vi står nu med öppna armar, redo att välkomna nya kollegor till Technical First Line på Kundservice.

Din nya roll

Som Customer Representative på Technical First Line arbetar du med att hantera ärenden och inkommande samtal på telefon. Du hjälper våra kunder men också buddies från andra avdelningar som behöver stöttning i ärenden av teknisk karaktär. Primärt handlar det om felsökning kopplat till routrar, bredband, mobilnät och 3Växel.

Du kommer att ta ansvar för både dina egna och våra kunders ärenden, med målet att hitta bästa möjliga lösningar. Du bidrar till att våra kunder får ett professionellt och trevligt bemötande. På Technical Support handlar din roll om mer än att svara i telefon – du är en viktig röst för oss på Tre och våra kunder, där du får möjlighet att påverka ditt arbete genom vårt 3Engage- och Innovationsforum.

Såhär arbetar vi

För att du ska lyckas i rollen erbjuder vi dig gedigna utbildningar inom felsökningsverktyg, nätverkskunskap, växelsystem och mer, ingen förkunskap krävs. Vi anpassar utbildningen efter dina behov och ser till att du får rätt verktyg för att bli självgående och säker i din roll.

Vår senaste satsning, Customer Excellence Program, ger dig verktyg som stärker både din kommunikation och din förmåga att hantera olika situationer. Hos oss är teamkänslan viktig – vi värdesätter olikheter och stöttar varandra för att nå gemensamma mål och framgång.

Vi erbjuder dig
En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work. Vi är en arbetsgivare som vill bidra till att kvinnor vill välja och stanna kvar inom teknikbranschen, och är stolta partners till Women in Tech och Tjejer Kodar
- En tillsvidareanställning på heltid med fast grundlön
- Kontinuerlig utbildning och utveckling?för att bli en skicklig medarbetare
- Jobba på vårt fina 3hus bredvid Globen
- Ta del av samhällsutvecklingen med 5G och få insyn i vilka möjligheter som vi kommer ha framåt
















Mer om dig

Du är en person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och har en förmåga att prioritera och få saker gjorda. Med din nyfikenhet och vilja att lära utvecklar du dig ständigt. Du delar vår passion för att ge kunder den bästa möjliga servicen och är bekväm med att hantera tekniska utmaningar.

Du sticker ut lite extra om du har ett tekniskt intresse eller tidigare erfarenhet av kundservice, support eller liknande roller inom service.



Välkommen med din ansökan!

Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt? genom att bifoga CV och ?besvara urvalsfrågorna i denna annons, inget personligt brev behövs. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess? - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet! Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval.


Vi utför en bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information om detta under rekryteringsprocessen. Klicka här för att läsa mer om bakgrundskontroller.

Varmt välkommen till oss på Tre!


Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld.



Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling.



När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss.





WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.





WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.





WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.

Ansök nu

Nya kollegor till Kundservice!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 10
Vi välkomnar nu dig som vill göra skillnad genom att leverera service i toppklass till våra 2,7 miljoner kunder hos Tre varje dag!

Du är viktig för oss!

Som Customer Representative på Kundservice spelar
du en central roll i att hjälpa våra kunder. I din roll hanterar du inkommande samtal och tar hand om ärenden via mejl och chatt, både för privat- och företagskunder.

Tillsammans med ditt engagerade team arbetar ni för att hitta lösningar och skapa en positiv upplevelse för våra kunder. Genom att erbjuda professionell service och ett trevligt bemötande bidrar ni till att stärka vårt varumärke. Du får även möjlighet att utveckla dina kunskaper inom rådgivning och merförsäljning i en dynamisk miljö.



Vi erbjuder dig

- En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2025! Vi är en arbetsgivare som vill bidra till att kvinnor vill välja och stanna kvar inom teknikbranschen, och är stolta partners till Women in Tech och Tjejer Kodar.
- En tillsvidareanställning på heltid med fast grundlön, provision samt månadsbonus.
- Kontinuerlig utbildning och utveckling, tjänsten inleds med individanpassad introduktionsutbildning/onboarding.
- En unik utbildning i kommunikationsmetodiken CXP, Customer Excellence Program.
- En företagskultur vi är mycket stolta över!
















Mer om dig

Vi söker dig som vill göra vardagen enklare för våra kunder och bidra till att stärka Tre som varumärke. Du tycker om att hjälpa människor, är engagerad och trivs med att lösa problem. Vi tror att du är en lagspelare som gillar att lära dig nya saker och uppskattar en varierad arbetsdag.

Lite praktisk information

- Du behöver vara över 18 år och kunna prata och skriva obehindrat på svenska och engelska
- Tjänsten är på heltid med start under februari och mars månad.
- Vi arbetar från vårt fina 3hus vid Globenområdet , Stockholm, mellan kundservice öppettider: mån - fre 08.00 – 18.00 och du kommer att schemaläggas utifrån bemanningsbehovet
Välkommen med din ansökan!

Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt och snabbt, inget CV eller personligt brev behövs. Vi ber dig istället att?besvara urvalsfrågorna i denna annons och använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess? - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet!

Vi utför en bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information om detta under rekryteringsprocessen. Klicka här för att läsa mer om bakgrundskontroller.

Varmt välkommen till oss på Tre!


Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld.



Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling.



När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss.





WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.





WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.





WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.

Ansök nu

Relationsbyggande Säljare B2B

Innesäljare
Läs mer Jan 9
Vill du vara en del av en energifylld arbetsmiljö där sammanhållning och gemenskap står i fokus? Som Säljare för B2B erbjuder vi en spännande möjlighet för dig som brinner för försäljning att att ta nästa steg i karriären!

Ditt nya jag, i vårt lag

Vi på Telesales Företag är ett sammansvetsat team som fokuserar på att skapa starka och långvariga relationer med våra kunder, samtidigt som vi arbetar mot tydliga mål. Vi tillhandahåller Tres mobila lösningar till både befintliga och nya kunder och du kommer aktivt att bygga och hantera din egen kundbas för att säkerställa återkommande kunder. Vi ser till att du får alla förutsättningar och verktyg för att utvecklas i din roll som säljare, med kontinuerlig coaching och utbildning.
Vi söker dig

Som har tidigare erfarenhet av att arbeta med försäljning och brinner för att skapa meningsfulla relationer. Du värdesätter samarbete och tar stort ägandeskap i dina arbetsuppgifter. Vi tror på att skapa en balans mellan service och skicklig försäljning, och vi värdesätter din förmåga att framgångsrikt bygga starka och långvariga relationer. Hos oss är det driv och vi söker dig som delar vårt fokus på mål.

Vi erbjuder dig


- En gedigen introduktion och löpande utbildning för att ge dig de bästa förutsättningarna att lyckas i rollen.
- En tillsvidareanställning på heltid (måndag till fredag) med grundlön, obegränsad provisionsmöjlighet och en attraktiv kvartalsbonus
- En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, även 2024 är vi utsedda till en av de bästa av Great place to work).
- En företagskultur vi är mycket stolta över, som inkluderar roliga tävlingar, aktiviteter och awards.




Välkommen med din ansökan!

Vi tar emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Personligt brev behövs inte, men vi vill gärna att du svarar på några frågor vi ställer i samband med att du söker. Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.?Bakgrundskontroll genomförs på slutkandidater.

Varmt välkommen till oss på Tre!


Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld.



Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling.



När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss.





WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.





WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.





WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.

Ansök nu