Stockholm: PLC-programmerare till Multistyr

Hitta ansökningsinfo om jobbet PLC-programmerare till Multistyr i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Heltid

Inledning
Har du erfarenhet av PLC-programmering och är sugen på att ta dig an nya och innovativa projekt? Läs då vidare!Information om tjänsten
Multistyr är en aktör inom fastighetsautomation som sedan starten 2019 ständigt har utvecklats på marknaden. Vi är specialiserade på traditionell styr och regler inom fastighetsbranschen och vår expertis sträcker sig över både entreprenad och service. Med fokus på att erbjuda högkvalitativa lösningar och service till våra kunder har vi skapat en stark närvaro på marknaden i Stockholmsområdet.
Vi fortsätter att expandera och är därför i behov av en PLC-programmerare som kan vara med och bidra till vår tillväxtresa!
Vi erbjuder dig
Multistyr erbjuder inte bara en stimulerande arbetsmiljö och spännande projekt, utan även möjligheten att växa och utvecklas i din yrkeskarriär. Hos oss kommer du fungera som vår VD:s högra hand där du kommer jobba med stor frihet under ansvar. Du ansvarar själv över att planera dina timmar utifrån vad som passar dig och dina projekt bäst.
Vårt kontor är beläget i Bromma och vi ser gärna för företagskulturens bästa att du vill befinna dig där ibland men bor du på annan ort är du självklart välkommen med din ansökan ändå i och med att tjänsten går att utföra hemifrån.  
Arbetsuppgifter
Som PLC-programmerare kommer du att ansvara för att designa, implementera och underhålla våra kunders PLC-program inom fastighetsautomationssystem. Din roll kommer att omfatta både nyinstallationer, uppgraderingar av befintliga system samt Back-Office arbete i form av beställningar, skapa bygghandlingar etcetera.Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
Utföra PLC-programmeringar
Skapa driftkort och funktionstester
Utföra egenkontroller och dokumentationer
Hjälpa till med projektering
Stöttning vid driftsättningar

Vi söker dig som
Har erfarenhet av PLC-programmering inom området fastighetsautomation. Vi ser gärna att du har erfarenhet av någon av följande system: PLC Larmia, SIIAA, Beckhoff, FIDELIX, Schneider, Siemens eller BASTEC. Utöver det kommer vi lägga stor vikt på dina personliga egenskaper och vi tror att du som person är nyfiken, noggrann och har vana av att jobba självständigt!
Krav för tjänsten är god svenska i tal och skrift.
Övrigt
Stad: Stockholm/Hybrid 
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Kontaktperson för rekryteringen: Amanda Nordström, amanda.nordstrom@simplifiedco.se

Då vi jobbar med säkerhetsklassade uppdrag kommer vi inför en eventuell anställning att göra ett utdrag ur belastningsregistret!

I den här rekryteringsprocessen använder vi oss av löpande urval!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Övriga ekonomer

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Övriga ekonomer.

Build Engineer

Läs mer Maj 16
Do you want to work with an app loved by kids all around the world? Toca Boca has millions (and millions) of users with more and more kids discovering the app every day. It’s a live platform for true open-ended play, an ever-expanding space where kids can tell any story they like.

We’re looking for a Build Engineer to join our growing team. We are focusing on improvements to processes and the tools our programmers use in order to deliver better and more. You will be dedicated to these improvements to ensure we are continuously improving.

What you’ll be doing

You’ll be adapting the Unity CI/CD platform that is built by our central tech team for the specific needs of the Toca Boca World game (builds, test automation, release process). While collaborating to make changes and improvements to it.

You’ll provide support for other programmers, artists and others in regards to the CI/CD platform.

You’ll work on building and maintaining integration with mobile store platforms like Google Play, App Store and Amazon Store.

You’ll align with and contribute to a culture and set of practices that ensure long-term stability and quality of life.
Is this you?

You have experience with building and maintaining CI/CD platforms in the cloud

You have experience with Python and Docker

You have experience with building pipelines for a game engine

You have experience with building pipelines for mobile platforms (Android and iOS)

You believe in the power of play!

This is us!

Play is in our DNA. At Toca Boca, we make playful, safe spaces where kids can have fun and feel free to be themselves. Over 60 million kids from all over the world play our games every month. Toca Boca World is our biggest game yet, with multiplayer game Toca Boca Days launching in select markets through 2024. Are you in? Let’s play.

Good to know!

You need to be located in Sweden as we are unable to support relocation. We apply for a 6 month probationary period. As we’re an international company, with over 20 nationalities working here, and millions of users all over the world, you have to be fluent in English. Your application should therefore be in English.

Toca Boca develops digital games that capture the power of play and that are filled with fun and silliness that kids around the world can instantly relate to. Since our first product launch in 2011, we have released 46 apps that have been downloaded more than 444 million times the world over, making us the No. 1 mobile-first kids brand in the App Store. Our products focus on sparking kids’ creativity and imagination, creating opportunities for open-ended play.

With offices in Stockholm and San Francisco, Toca Boca is owned by Spin Master Corp., a global children’s entertainment company that creates, designs and manufactures a diversified portfolio of innovative toys, games, products and entertainment properties.

Ansök nu

Stockholms bästa lowcode-utvecklare ServiceNow

Läs mer Maj 8
Om oss:

Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där får du möjligheten att arbeta med dem mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du vara en del av vårt ledande team?
Om rollen:

Vi söker en driven Utvecklare/Low Code-utvecklare inom ServiceNow som vill vara med och skapa skräddarsydda digitala lösningar för våra kunder. I denna roll kommer du att arbeta med utveckling, konfiguration och anpassning av ServiceNow-plattformen, med fokus på att effektivisera och automatisera affärsprocesser. Du kommer arbeta i teamleveranser tillsammans med experter som utvecklar innovativa lösningar baserade på ServiceNow och low-code-teknologier.
Dina arbetsuppgifter:

- Utveckla och konfigurera ServiceNow-applikationer och arbetsflöden.

- Implementera low-code/no-code-lösningar med hjälp av ServiceNow App Engine.

- Anpassa och optimera affärsprocesser genom automation och integrationer.

- Samarbeta med kunder och interna team för att identifiera och lösa affärsutmaningar.

- Följa best practices och säkerställa kvalitet i kod och konfiguration.



För att lyckas i rollen ser vi att du bör ha:

- Minst 3 års erfarenhet av utveckling i ServiceNow eller andra low-code-plattformar.

- Kunskap i JavaScript och webbutveckling (HTML, CSS).

- Förståelse för olika ServiceNow-moduler och certifiering inom plattformen är starkt meriterande.

- Förmåga att analysera och förbättra affärsprocesser med hjälp av teknik.

- En stark vilja att utvecklas och arbeta i en konsultroll.

- Flytande svenska och engelska i tal samt skrift.



Vi erbjuder:

- En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag.

- Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken.

- Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap.

- Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner



Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria:

Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Som ElitePartner till ServiceNow levererar vårt starka och sammansvetsade team omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig.
Om Sopra Steria:

Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar.
Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum.

Ansökan:

Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av vårt framstående team, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik (teodor.nellvik@soprasteria.com) eller Business Owner Mikael Kroglund (mikael.kroglund@soprasteria.com), för eventuella frågor om tjänsten.


På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation.
Välkommen till Sopra Steria - där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!

Ansök nu

Stockholms vassaste seniora utvecklare ServiceNow

Läs mer Maj 8
Om oss:

Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där du får möjligheten att arbeta med de mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du vara en del av vårt ledande team?
Om rollen:

I rollen som Senior Utvecklare inom ServiceNow kommer du att vara en nyckelspelare i att utveckla och implementera lösningar på ServiceNow-plattformen för våra kunder. Du säkerställer att tekniska lösningar håller hög kvalitet, är hållbara och anpassade efter kundens verksamhet. Som Elite Partner för ServiceNow har vi en av Skandinaviens största och mest kvalificerade konsultgrupper med närmare 500 dedikerade experter. Vi söker nu en erfaren Senior Utvecklare som kan ta en strategisk och operativ roll i våra teamleveranser.
Dina huvudsakliga uppgifter:

- Utveckla och konfigurera lösningar på ServiceNow-plattformen.

- Säkerställa teknisk kvalitet och bästa praxis i lösningarna.

- Fungera som rådgivare till kunder kring tekniska lösningar och plattformsutveckling.

- Leda tekniska workshops och kravinsamling med kunder.

- Samarbeta med processledare och andra roller för att säkerställa helhetslösningar.

- Analysera och optimera befintliga lösningar samt identifiera förbättringsområden.



För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har:

- Flerårig erfarenhet av utveckling och implementation inom ServiceNow.

- Gedigen kunskap i JavaScript samt god förståelse för webbteknologier som HTML och CSS.

- Erfarenhet av att arbeta med moduler som ITSM, ITOM, HR eller SecOps.

- Förmåga att leda tekniska dialoger och workshops med kund.

- Relevant akademisk utbildning inom IT eller motsvarande.

- Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.



Vi erbjuder:

- En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag.

- Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken.

- Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap.

- Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner.



Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria:

Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Vårt starka och sammansvetsade team levererar omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig.
Om Sopra Steria:

Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar.
Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum.
Vill du veta mer om oss? Läs här: Om oss | Sopra Steria
Ansökan:
Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en framstående arbetsplats, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik (teodor.nellvik@soprasteria.com) eller Business Owner Mikael Kroglund (mikael.kroglund@soprasteria.com) för eventuella frågor om tjänsten.


På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation.
Välkommen till Sopra Steria – där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!

Ansök nu

Senior Frontend Developer till IT Customer and accounts

Läs mer Maj 7
I rollen får du:• Skapa värde för våra produkter och kunder.• Jobba med fantastiska medarbetare i en lärande och utvecklande miljö.• Flexibelt arbete och balans i livet.Vi söker nu två frontend-utvecklare till IT customer and accounts. Teamet jobbar med centrala applikationer i ATG:s miljö inom områdena payment, responsible gambling och anti money laundry, så det är en fördel om du trivs med att jobba i komplexa och transaktionstunga miljöer. Gör du det så välkomnas du till ett team som har kul tillsammans och som tror på öppenhet och transparens i arbetet. Vi jobbar blandat på kontoret och hemifrån, men har daglig kontakt i teamet och samarbetar även tvärfunktionellt med andra team inom IT.Är det här du?Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har flera års arbetslivserfarenhet inom frontend-utveckling. Vidare ser vi att du är nyfiken, prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Det är viktigt att du är en teamspelare som har en god samarbetsförmåga. Du bör även ha en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska. Meriterande är om du har erfarenhet av och intresse för backend-utveckling samt app-utveckling och eventuellt vill gå mot att bli fullstack-utvecklare på sikt. För att lyckas i denna roll ser vi att du känner till arbete med agila metoder och värdesätter teamarbete men även eget ansvar. Vidare ser vi att du gillar att hålla dig uppdaterad om och är nyfiken på att lära dig nya tekniska lösningar.
Vi ser att du har erfarenhet av:
• React
• Typescript
• Redux
• Redux Saga
• HTML
• CSS• React Native
• (GraphQL)Meriterande:
• AWS
• Microfrontend• Playwright"För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare”
Jag är en engagerad ledare som drivs av att se människor och organisationer utvecklas. Jag litar på mina medarbetare fullt ut. De är experterna, och jag finns där för att stötta och skapa så bra förutsättningar som möjligt för att alla ska kunna göra ett bra jobb och trivas på arbetsplatsen. Jag har arbetat med IT sen början av 00-talet, men är själv inte tekniskt utbildad, istället finns mina styrkor i ledarskapet och organisationsutvecklingen. För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare.
- Lisa Oldmar, Manager IT Customer and Accounts.We are the game
I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag.

Join the game!
Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten.

Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss!


Så här har vi det
Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. ?

För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. ? Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.?

Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.

Ansök nu

Systemutvecklare till Knowit Dataunit

Läs mer Maj 15
Om företaget
Knowit Dataunit AB är ett svenskt IT-konsultbolag med huvudkontor i Stockholm. De är specialiserade på att utveckla och leverera avancerade systemlösningar inom kommunikation, ledning och kontroll, främst för kunder inom totalförsvar, samhällssäkerhet och kritisk infrastruktur. Som en del av Knowit-koncernen, med över 4 000 medarbetare i Norden och Europa, kombinerar de teknisk spetskompetens med ett starkt fokus på hållbarhet och samhällsnytta. De arbetar nära sina kunder för att skapa skräddarsydda lösningar som möter deras specifika behov och utmaningar. 
Som en del i deras utveckling framåt söker vi nu två systemutvecklare som vill växa tillsammans med dem framåt. Vi på Asta Agency samarbetar med Knowit Dataunit i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos Knowit Dataunit.

Om tjänstenSom systemutvecklare blir du en del av ett engagerat team där du snabbt får ta plats i skarpa projekt. Du får en genomtänkt introduktion och blir tidigt involverad i utvecklingsarbetet, med stöd av mentor och kollegor. Här arbetar du både med nyutveckling och vidareutveckling av Knowit Dataunits produkter, där teknisk dokumentation också är en naturlig del av arbetet.
Tjänsten passar dig som vill kombinera praktisk utveckling med en förståelse för helheten, från kundens behov till färdig lösning. Du arbetar i månadsbaserade sprintar med dagliga standup-möten och tät samverkan inom teamet. Introduktionsprogrammet anpassas efter dina behov, men du kommer snabbt kunna bidra i arbetet, även om full självständighet i vissa systemdelar byggs upp över tid. Här finns ett team som alltid hjälper till och stöttar när frågor uppstår.
Ansvarsområden:
Vidareutveckling och nyutveckling av produkter
Felsökning och buggrättning i befintliga lösningar
Delta i kravanalys och dialog med tekniska skribenter
Bidra till och granska teknisk dokumentation och användarhandböcker
Testning och arbete med testfall
Deltagande i dagliga standup-möten, sprintplaneringar och retrospektiv
Arbeta i månadsbaserade sprintar


Kvalifikationer och egenskaperFör att trivas i rollen tror vi att du är en lagspelare med ett prestigelöst förhållningssätt. Du gillar att samarbeta, hjälper gärna till där det behövs och ser det som naturligt att bidra även utanför ditt specifika ansvarsområde. Hos Knowit Dataunit värdesätter de flexibilitet och att man tycker om att prova nya saker, oavsett om det handlar om teknik, arbetsuppgifter eller samarbeten med olika personer. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs med att arbeta metodiskt och noggrant. Kvalitet är viktigt för dig, inte minst eftersom projekten ofta kräver att lösningar som skapas håller över tid. Därför ser vi gärna att du har ett genomtänkt sätt att arbeta och trivs med att skapa hållbara lösningar från början.
Därtill söker vi dig som har:
Avslutad eftergymnasial utbildning inom IT, gärna som civilingenjör eller masterexamen
God kunskap i C++ och C#
Intresse för IT säkerhet
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift 
Svenskt medborgarskap, i processen ingår även en säkerhetsprövning klass 3 

Meriterande: 
Kunskap/erfarenhet i Windows plattform och server 
Kunskap i powershell och python 
Kunskap och intresse för Machine Learning och AI 
Övrig information Start: Augusti 
Plats: Centrala Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ellen@astaagency.se.
Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg.
Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Simplified Recruitment Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Simplified Recruitment Sweden AB .

Account Manager till Interface i Stockholm!

Account manager
Läs mer Apr 7
Inledning
Är du en driven, resultatinriktad och relationskapande säljare? Vill du bli en del av ett framgångsrikt team där du får ta stort eget ansvar för att utveckla våra kundrelationer mot arkitekter, interiörfirmor och fastighetsägare? Då kan du vara vår nästa Account Manager i Stockholm!
Information om tjänsten
Interface är en global golvproducent som är världsledande inom koldioxidneutrala golv och har ett väl utarbetat hållbarhetsperspektiv. Kulturen präglas av en familjär känsla och Interface har som mål att bli Nordens bästa leverantör och arbetsplats. Nu vill Interface stärka upp säljteamet med ytterligare en kollega! Du kommer att utgå från det Nordiska kontoret som ligger på Södermalm i Stockholm.Vi erbjuder dig
På interface får du vara en del av ett världsledande företag med hållbarhet och kvalitet i fokus. I början av din anställning får du gå sida vid sida tillsammans med en av våra säljare för att komma in i rollen på bästa sätt. Du kommer på så sätt få möjlighet att lära känna dina kollegor, produkterna samt besöka produktionen. Förutom detta erbjuds du fina förmåner såsom tjänstebil, friskvårdsbidrag, försäkringar och god pensionsavsättning.Arbetsuppgifter
I rollen som Account Manager är du en viktig spelare i vårt säljteam där ni tillsammans arbetar mot gemensamma mål. Din uppgift är att bearbeta kunder och möjliggöra goda affärer för säljteamet samt arbeta för långsiktigt nöjda kunder. Vilka är då dina kunder? Jo, det är arkitekter, interiörfirmor och fastighetsägare. Du ser till att de får den bästa upplevelsen när du bollar idéer med dem, visar produkter i vårt show room och ser till att projekten går i mål. Du har ett stort samarbete med både vår designavdelning samt dina säljkollegor för att alltid säkerställa att kunderna är nöjda.
En stor del av ditt arbete är att träffa dina kunder, som är placerade i Stockholmsområdet. När du inte har kundmöten inbokade är du på plats på kontoret. Det är ett arbete med frihet under ansvar och du styr dina dagar själv.
Några vanligt förekommande arbetsuppgifter:
Besöka och underhålla relationer med arkitekter, interiörföretag och fastighetsägare.
Visa liveprodukter för kunder, antingen på plats hos kund eller i vårt show room.
Delta på mässor och events.
Internt samarbete med designavdelning, svenska säljteamet och andra kollegor.

Vi söker dig som
Har tidigare erfarenhet av arbete med interiör, arkitektur, byggnation eller liknande samt har någon form av säljerfarenhet.
Det viktigaste för oss är att du är driven och tar ansvar. Eftersom den här tjänsten inte kommer generera en mätbar försäljning är det viktigt att du förstår och tar ansvar för hela säljprocessen och samarbetar internt. Du har ett entreprenörskap i dig och är bra på att förstå kundernas behov. Utöver detta är det viktigt att du är bra på att involvera dina kollegor för att ni tillsammans ska lyckas!
B-körkort, svenska och engelska i tal och skrift är ett krav för tjänsten.
Övrigt
Stad: Stockholm
Omfattning: Heltid
Tillträde enligt överenskommelse
Kontaktperson för rekryteringen: ellen.lektorp@simplifiedco.se
I den här rekryteringsprocessen använder vi oss av löpande urval.

Ansök nu

Vi söker projektledare inom elinstallationer!

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Mar 18
Om tjänsten
Just nu söker vi en erfaren projektledare till vårt härliga team i Västberga, Stockholm, där vi är ca 25 medarbetare.
Vi söker dig som vill ha stort eget ansvar och variation i arbetsuppgifterna. Som projektledare har du tekniskt och ekonomiskt ansvar för dina projekt och du sköter kontakten med kund/beställare, entreprenörer och medarbetare. Du ska också se till att dina projekt följer standarder för kvalitet-, miljö-, skydds-, och säkerhetsfrågor.
I ditt uppdrag ser du till att så väl ekonomiska som produktmässiga mål uppnås. Du ansvarar för projektens budget, att prognoser läggs i tid och att projektuppföljning kontinuerligt genomförs. I prognoser och resultatsammanställning av projekten har du god hjälp av affärsenhetens controller. Du håller i projektet från start till mål och för en tät dialogen med montörerna och beställaren. På kontoret finns flera andra projektledare och enhetens administratör, som stöttar i fakturering och andra viktiga delar kopplat till våra projekt.
Kompetensprofil
För att vara framgångsrik i denna roll ser vi gärna att du har några års erfarenhet som projektledare inom entreprenadbranschen. Du har övergripande förståelse för projektekonomi och vad som skapar lönsamhet i projekt. Vi söker en engagerad och ansvarstagande person med ett strukturerat arbetssätt och som har lätt för att skapa goda relationer med beställare, konsulter, leverantörer och kollegor. Du slutför dina åtaganden och är van att fatta självständiga beslut i det dagliga arbetet. Vi förutsätter även att du är resultatinriktad och drivs av affären.
Goda kunskaper inom elinstallation/elteknik och entreprenadjuridik krävs för den här rollen. Vi tror att du kanske har en bakgrund som elektriker, eller en gedigen utbildning inom ellära/elteknik. Meriterande för denna roll är en relevant eftergymnasial utbildning och erfarenhet av att leda större projekt inom entreprenad. 
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav. 
Vi erbjuder
Du blir del av en autonom och stabil affärsenhet med stark lokal närvaro men som samtidigt ingår i VINCI Energies globala koncern. Vi levererar pålitligt installationsarbete inom hög-, mellan-, och lågspänning till våra kunder. Du blir del av en affärsenhet som värdesätter öppenhet, samarbete och innovativa idéer. Du får vara med att påverka och får goda möjligheter till kompetensutveckling bland annat genom Vincis egen akademi. Actemiums företagskultur präglas av att vara både platt och prestigelös, vilket innebär att alla pratar med alla oavsett titlar.
Din ansökan
Sista ansökningsdag är 30 april men skicka gärna in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande.
För ytterligare information kontakta Ellen Lektorp, Sourcing Partner på Simplified, ellen.lektorp@simplifiedco.se. 
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uppdragsansvarig Elingenjör till Sitowise i Stockholm

Elingenjör
Läs mer Feb 6
Vill du vara en del av ett teknikkonsultbolag som satsar på multidisciplinära projekt och utmanar de stora aktörerna?
Sitowise växer och vi söker nu en erfaren Uppdragsansvarig Elingenjör till vårt kontor i Stockholm. Om du har erfarenhet av elsystem, gillar att bygga kundrelationer och vill ha en fri roll med stort ansvar, kan det här vara tjänsten för dig!
Om Sitowise
Sitowise är ett expansivt teknikkonsultföretag med expertis inom installation, projektledning, konstruktion, hållbarhet och infrastruktur.
Som en ledande nordisk aktör med över 2 000 medarbetare arbetar vi för att utveckla hållbara och innovativa lösningar för framtidens samhällen. I Sverige är vi över 300 specialister med fokus på byggnader, installationer och infrastruktur. Våra kompetensområden sträcker sig från byggkonstruktion och geoteknik till mark- och VA-teknik samt BIM-samordning.
Vår ambition är att vara en strategisk partner för våra kunder och bidra till utvecklingen av hållbara livsmiljöer. Nu söker vi en engagerad elingenjör till vårt team i Stockholm – en nyckelroll för att driva och utveckla framtidens affärer inom elinstallation och projektering.
Vi erbjuder dig
Hos oss får du en fri och ansvarsfull roll där du har möjlighet att påverka både din egen och företagets utveckling. Vi är ett växande bolag med stark laganda och korta beslutsvägar. Vårt kontor ligger vid Slussen och erbjuder en trivsam arbetsmiljö med flexibla arbetstider. Du blir en del av ett erfaret och kompetent team som arbetar tvärfunktionellt för att driva spännande och varierande projekt. Självklart erbjuder vi kollektivavtal men utöver det ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring och sociala aktiviteter såsom AW och gemensamma frukostar.
Om rollen
Som Uppdragsansvarig Elingenjör får du en nyckelroll i vår elverksamhet i Stockholm. Du ansvarar för att driva och utveckla uppdrag, bygga och bibehålla kundrelationer samt säkerställa att projekten levereras med hög kvalitet och lönsamhet. Du kommer att samarbeta med våra elingenjörer i Stockholm och Norrtälje, samt ingå i ett större team av ca 20 elingenjörer i Sverige.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

Ansvara för och leda uppdrag inom elteknik.


Bygga och utveckla kundrelationer för att skapa affärsmöjligheter.


Säkerställa kvalitet, ekonomi och framdrift i projekten.


Koordinera resurser och samarbeta med interna och externa aktörer.


Stötta konstruktörer i tekniska frågor och se till att projekten levereras enligt plan.


Vi söker dig som
Vi söker en erfaren och driven uppdragsgivare inom el som vill ta en central roll i vår elverksamhet i Stockholm. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett flertal års erfarenhet av arbete inom elteknik, gärna som elingenjör eller uppdragsledare. Du har en högskoleingenjörsexamen eller motsvarande yrkesteknisk utbildning och har tidigare arbetat nära utveckling av elsystem. Vi ser gärna att du har en etablerad kundbas och ett naturligt affärssinne. För rollen krävs att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är även det ett krav. Har du dessutom erfarenhet av kraftsidan inom elteknik är det meriterande.
Övrig information
Placering: Stockholm
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Kontaktperson: Ellen Lektorp, ellen.lektorp@simplifiedco.se
Eftersom Sitowise utför vissa säkerhetsklassade uppdrag kommer vi att begära ut ett utdrag ur belastningsregister för slutkandidat.

Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Redovisningsekonom till Skanska

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 9
Är du redovisningsekonom med erfarenhet av redovisning mot lager? Vill du ta nästa steg i din karriär och spela en central roll i en trygg och väletablerad organisation? Då kan Skanska Industrial Solutions vara rätt för dig. 

Information om tjänsten 
Skanska Industrial Solutions (SIS) är ett affärsområde inom Skanska Sverige som specialiserar sig på produktion av betong, asfalt och bergkross, samt vägservice och maskinuthyrning.
I rollen kommer du självständigt ansvara för ett antal uppgifter på avdelningen inom redovisning (fokus lager) samtidigt som du är en del av en stor och välstrukturerad ekonomifunktion.

Arbetsuppgifter 
Du ingår i en grupp med 7 andra redovisningsekonomer och redovisningsansvariga med olika ansvarsområden. Som redovisningsekonom med fokus lager är ditt huvudsakliga ansvarsområde lagerredovisning och tillhörande avstämningar inom affärsområdet SIS. Du har ett brett kontaktnät inom ekonomifunktionen men även inom andra supportverksamheter och till viss del även verksamheten, och du utgör ett stöd till dina kollegor inom dina specifika arbetsområden.

Sammanfattningsvis kommer du att: Genomföra löpande avstämningar samt viss fakturering. Dessutom återkommande bokningar vid månads- samt kvartalsbokslut
Säkerställa redovisning av lager i bokslut och stämma av balanskonton kopplade till lager
Följa upp att lagerinventering görs ute i verksamheten och att korrekta underlag inkommer
Bevaka och felsöka lagerrörelser i affärssystemet
Vara delaktig vid testningar av lagerrelaterade transaktioner under kvartalsvisa uppdateringar av affärssystemet
Ha ett tätt samarbete med Systemutveckling och IT samt verksamheten för att säkerställa lagerhanteringen utifrån ett redovisningsperspektiv
Ansvara för redovisning av punktskatter samt vissa SCB rapporter, samt vara backup till övriga redovisningsekonomer inom gruppen
Arbeta med processförbättringar inom ditt område, och ibland leda dessa utredningar

Vi söker dig som  
Har hög integritet, är systematisk och noggrann. Har en relevant utbildning inom ekonomi och erfarenhet av redovisning i lagerfrågor. Du vill bidra till teamet med energi och engagemang och du tycker om att arbeta koordinerande med många kontaktytor. Som person gillar du strukturer och vågar stå på dig för att säkerställa att varje steg i en process genomförs på ett korrekt sätt.

Sammanfattningsvis behöver du: Högskoleexamen eller examen från yrkeshögskola inom ekonomi/redovisning
3-5 års arbetslivserfarenhet av redovisning, varav några av dessa inom lagerhantering
Erfarenhet av månads- och årsbokslut samt balanskontoavstämningar
Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Goda IT-kunskaper och goda kunskaper i Excel?och pivottabeller
Erfarenhet av att arbeta i ett större affärssystem

Obs! Det är meriterande om du har erfarenhet av orderhantering.

Vad vi erbjuder
Våra medarbetare är vår största styrka, och vi ser till att du känner dig trygg och värderad hos oss. Vi vill att du ska trivas, utvecklas och ha kul tillsammans med dina kollegor. Vi erbjuder löpande kompetensutveckling genom interna utbildningar, anpassade program och internationella karriärmöjligheter. Hälsa och säkerhet är en självklar grund för oss, vilket starkt speglas i de förmåner vi erbjuder dig som anställd. 

Låter detta intressant?
Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 11 maj.
Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Josefine Nelander, Recruiter Staffing Partner Simplified, Josefine.Nelander@simplifiedco.se 

Övrigt  Placering: Kungsholmen, Stockholm
Omfattning: Heltid  
Anställningsform: Tillsvidare
Tillträde: Enligt överenskommelse

Ansök nu

Rekryterare till Simplified i Stockholm!

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 7
Inledning
Om du tycker om att matcha rätt person till rätt tjänst, vill arbeta för att förenkla rekryteringsupplevelsen för kunder och dessutom vill ha riktigt härliga kollegor – då är det här rätt tjänst för dig!
Information om tjänsten
Vi är nu några månader in på 2025 och vi märker att marknaden vänder och växlar upp rejält. Framtiden kommer bjuda oss på riktigt roliga och stora uppdrag. Det vill vi dela med dig, vår nästa Staffing Recruitment Partner!

Vad vi gör? Simplified grundades för att göra kompetensförsörjning enkelt. Efter många samlade år inom branschen såg vi behovet av en modern partner till Sveriges företag. En partner som inte bromsas av geografiska gränser, och som kan samarbeta med flera rekryteringsföretag samtidigt. Kort sagt, en knytpunkt för arbetsgivare, konsulter och rekryterare.
Vi erbjuder dig
En roll som innehåller alla delar av rekrytering, HR-arbete och personalansvar. Vi arbetar tillsammans som ett team, för och med varandra i allt vi gör.
Simplified är en arbetsgivare som tror på att ge och ta, det ska finnas en naturlig balans. När du visat att du tar ansvar så kommer också friheten. Vi är ett modernt och nytänkande företag vilket genomsyrar allt ifrån kunddialoger, företagskultur och utvecklingsmöjligheter. Du kommer utgå från kontoret i Stockholm som är beläget i Vasastan.
Arbetsuppgifter
I rollen som Staffing Recruitment Partner ansvarar du för att i samråd med våra kunder ta fram kravprofiler, skriva annonser, göra urval, intervjua och anställa. Du har personalansvar, kunddialoger samt samarbete med olika rekryteringsbolag. Det här är världens roligaste arbete och variationen på arbetsuppgifterna är enorma! Det finns massor att berätta, men det tar vi på en intervju.

Teamet du kommer tillhöra består av kompetenta och glädjespridande kollegor med arbetsuppgifter inom såväl försäljning som rekrytering. Företagskulturen hos oss är tillåtande och utmanande. Vi förväntar oss hög prestation samt värnar om att ha fantastiskt roligt tillsammans!
Vi söker dig som:
Vi söker dig som har erfarenhet av rekryteringsprocessens alla delar. Du är trygg i dialogen med kunder och har en naturlig förmåga att förstå deras behov, ge professionell rådgivning och skapa förtroendefulla samarbeten.

Med din goda kommunikativa förmåga bygger du starka relationer och du trivs med att arbeta i en roll där du får kombinera struktur och kreativitet.
Krav för tjänsten är goda kunskaper i svenska och engelska.
Övrigt
Stad: Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare
Tillträde: Enligt överenskommelse

För övriga frågor, kontakta Josefine Nelander, Josefine.nelander@simplifiedco.se


OBS! Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Rekryterare till Simplified i Stockholm!

Arbetsförmedlare
Läs mer Jan 17
Inledning
Om du tycker om att matcha rätt person till rätt tjänst, vill arbeta för att förenkla rekryteringsupplevelsen för kunder och dessutom vill ha riktigt härliga kollegor – då är det här rätt tjänst för dig! Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Information om tjänsten
Här står vi i startgroparna av året 2025, när marknaden vänder och växlar upp rejält. Framtiden kommer bjuda oss på riktigt roliga och stora uppdrag. Det vill vi dela med dig, vår nästa Staffing Recruitment Partner!

Vad vi gör? Simplified grundades för att göra kompetensförsörjning enkelt. Efter många samlade år inom branschen såg vi behovet av en modern partner till Sveriges företag. En partner som inte bromsas av geografiska gränser, och som kan samarbeta med flera rekryteringsföretag samtidigt. Kort sagt, en knytpunkt för arbetsgivare, konsulter och rekryterare.
Vi erbjuder dig
En roll som innehåller alla delar av rekrytering, HR-arbete och personalansvar. Vi arbetar tillsammans som ett team, för och med varandra i allt vi gör.
Simplified är en arbetsgivare som tror på att ge och ta, det ska finnas en naturlig balans. När du visat att du tar ansvar så kommer också friheten. Vi är ett modernt och nytänkande företag vilket genomsyrar allt ifrån kunddialoger, företagskultur och utvecklingsmöjligheter. Du kommer utgå från kontoret i Stockholm som är beläget i Vasastan.
Arbetsuppgifter
I rollen som Staffing Recruitment Partner ansvarar du för att i samråd med våra kunder ta fram kravprofiler, skriva annonser, göra urval, intervjua och anställa. Du har personalansvar, kunddialoger samt samarbete med olika rekryteringsbolag. Det här är världens roligaste arbete och variationen på arbetsuppgifterna är enorma! Det finns massor att berätta, men det tar vi på en intervju.

Teamet du kommer tillhöra består av kompetenta och glädjespridande kollegor med arbetsuppgifter inom såväl försäljning som rekrytering. Företagskulturen hos oss är tillåtande och utmanande. Vi förväntar oss hög prestation samt värnar om att ha fantastiskt roligt tillsammans!
Vi söker dig som:
Vi söker dig som har erfarenhet av rekryteringsprocessens alla delar. Du är trygg i dialogen med kunder och har en naturlig förmåga att förstå deras behov, ge professionell rådgivning och skapa förtroendefulla samarbeten.

Med din goda kommunikativa förmåga bygger du starka relationer och du trivs med att arbeta i en roll där du får kombinera struktur och kreativitet.
Krav för tjänsten är goda kunskaper i svenska och engelska.
Övrigt
Stad: Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare
Tillträde: Enligt överenskommelse

För övriga frågor, kontakta Klara Andersson, klara.andersson@simplifiedco.se, 073-069 47 75

Ansök nu