Stockholm: Leveransplaneansvarig – Blomsterboda, Vallentuna

Hitta ansökningsinfo om jobbet Leveransplaneansvarig – Blomsterboda, Vallentuna i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-15 // Varaktighet: Heltid

Tillsammans med Blomsterboda söker vi nu en driven, ansvarsfull och ambitiös person till rollen som Leveransplaneansvarig.
 
I rollen som Leveransplaneansvarig skall du verka fo?r, och sa?kersta?lla ett effektivt, lo?nsamt och va?lbalanserat erbjudande i butik baserat pa? tillga?ngligt utsett sortiment samt kundernas/ konsumenternas preferenser och betalningsfo?rma?ga.
 
Övriga övergripande arbetsuppgifter:
• Sa?kersta?lla en effektiv och koordinerad process fo?rframtagande och genomfo?rande av a?rsplaneringen
• Prioritering av fokusprodukter 
• Planering av leveransplan, vilket innefattar identifiering och framtagande av fo?rslag avseende kampanjer, erbjudanden och exponering 
• Verksta?llande av leveransplan
• Verka fo?r och sa?kersta?lla att lo?pande fo?ra?ndringar, kommunikation samt uppfo?ljning/avvikelse kopplat till leveransplanen genomfo?rs
 
Vem är du:
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från en motsvarande roll inom detaljist- och/eller leverantörsledet inom retail. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning, har du även relevanta ledarskaps- och ekonomiutbildningar är detta meriterande. Vi vill även att du har en stor datorvana, samt goda kunskaper i både svenska och engelska.
 
Vad mer:
Rollen som Leveransplaneansvarig rapporterar till Chef Verksamhetsstyrning.
 
Rollen är en tillsvidareanställning på heltid, tillträde enligt överenskommelse.
 
Blomsterboda fo?rva?ntar sig att samtliga ansta?llda agerar professionellt, tar ansvar samt a?r serviceminded mot sa?va?l kollegor, kunder, kundernas kunder och leveranto?rer. Alla ansta?llda pa? Blomsterboda leva va?ra va?rderingar i Blomsterboda STAD och verka fo?r en god arbetsmiljo? da?r vi sto?ttar, hja?lper och respekterar varandra. Att vara en god kamrat och kollega a?r viktigt fo?r va?rtrivsel och ha?lsa och det mo?jliggo?r a?ven till vidareutveckling och kompetensho?jning hos varje medarbetare. Blomsterboda värdesätter de kvalitéer som en jämn ålder- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. 
 
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rolf Lindgren, 070-513 66 94 på Future Management. Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post.
 
Välkommen med din ansökan!


Om Blomsterboda
Blomsterboda är Sveriges ledande leverantör av blommor och växter i dagligvaruhandeln med fokus på lokalt odlade blommor. Vår resa började redan 1912 och idag finns vi i närmare 550 mataffärer runt om i landet. I växthuset i Vallentuna norr om Stockholm finns en av landets största tulpanodlingar samt Sveriges största bukettbinderi. På Blomsterboda har vi stort fokus på att kunna erbjuda våra kunder marknadens bästa och mest lönsamma blomkoncept i butik. 
 
Vi tror att alla mår bra av blommor och växter. Och kanske lite extra bra om man vet att många odlats lokalt, för både en hållbar kvalitet och miljö. Att vi säljer våra blommor och växter i just mataffären är för att vi har samma drivkraft nu som då – att göra hållbara blommor mer tillgängligt för alla.  
 




Blomsterboda levererar blommor till närmare 550 butiker från Sundsvall i norr till Ystad i syd. I Sverige finns 18 lokala filialer samt två varuförsörjningscenter, ett i Vallentuna, och ett i Helsingborg.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Produktchef, marknadsföring

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Produktchef, marknadsföring.

Campaign Manager

Läs mer Mar 20
På Svenska Spel Tur arbetar vi med några av Sveriges största varumärken såsom Triss, Lotto, Eurojackpot och Keno. Vår strävan är att förverkliga människors drömmar – stora som små – och nu är det kanske dags för din dröm att bli sann? Vi söker nämligen efter en Campaign Manager för TURs alla varumärken. Låter det som ett riktigt drömjobb? Läs vidare och sök jobbet idag!
Vad kommer du att göra? Som Campaign manager har du ansvar för att utföra och optimera datadrivna medieköp, exempelvis genom programmatiska köpplattformar (DSP:s), sociala medier eller andra budgivningsmedier. Vi är en av Sveriges största annonsörer och gör våra digitala köp internt för både Svenska spel Tur och vårt koncernvarumärke.
Du kommer att säkerställa kampanjleveranser genom kontinuerlig uppföljning och förbättring. Dessutom optimerar du aktivt always on-närvaro och kampanjer ur både försäljnings- och varumärkesperspektiv. Du ansvarar för att säkerställa närvaron för köpt always-on-annonsering genom att kravställa nödvändigt material samt genomföra löpande, insiktsbaserade uppdateringar av annonsmaterial. Dessutom har du ansvar för kampanjuppföljningar, löpande återkoppling och att, i samråd med Paid Media-specialister, agera på framkomna insikter.
Som Campaign manager har du ansvar för att materialet och budskapet till våra kampanjer är korrekt, enhetligt och följer marknadsföringsriktlinjer, såväl som riktlinjer för respektive varumärke. Du har även ansvar för att säkra korrekt UTM-taggning av materialet. Rollen innefattar kontakt med många team och du behöver trivas med att ha många bollar i luften.
Denna roll tillhör vårt agila team med fokus på medieköp och produktion, där du också förväntas bidra till teamets uppdrag, agila arbetssätt och initiativ.
I rollen har du ett nära samarbete med digital produktionsledare, köpspecialister, Brand Managers, Chef Media Tur, Designers och mediebyrå.
Är du den som kommer att göra det? Du bör ha god kännedom om ny teknik och trender inom datadriven marknadsföring och brinnande intresse för digital marknadsföring, sociala medier och kommunikation. Samt kunskap inom kommunikation och marknadsföring i alla kanaler.
Mycket god förmåga att prioritera och arbeta med flera parallella projekt samtidigt samt att proaktivt initiera, driva och slutföra uppdrag enligt tidplan och inom budget. God förmåga i att arbeta självständigt såväl som att samarbeta med andra.
Goda kunskaper i Office-paketet, SharePoint och Microsoft Teams. Mycket goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift.
Ett par års erfarenhet från mediebyrå som digital köpare (gärna även med AdOps erfrenhet) eller liknande är ett krav.
Om Svenska Spel Tur På Svenska Spel Tur skapar vi spänning, underhållning och glädje genom några av Sveriges mest omtyckta spel – Triss, Lotto och Eurojackpot. Varje dag ger vi människor chansen att drömma stort, oavsett om det är genom en digital kupong eller en fysisk lott.
Som medarbetare hos Svenska Spel är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor.
Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på något av våra kontor i Stockholm eller Visby med möjlighet till flexibelt distansarbete. På Svenska Spel utför vi jobbet där det passar bäst – ibland är det hemma och ibland på kontoret. Just nu ligger vårt Stockholmskontor i Solna men i maj flyttar vi in i nya, härliga lokaler vid Slussen.
Vi jobbar löpande med urval och intervjuer, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten, kontakta Sara Blossborn, Chef Media Management & Performance Marketing, sara.blossborn@svenskaspel.se
För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Team Talent Acquisition, teamta@svenskaspel.se
#LI-HYBRID

Ansök nu

Produktionsledare & Partneransvarig

Läs mer Mar 20
Ny tjänst, ny jobbmöjlighet för dig som vill jobba som Produktionsledare & Partneransvarig hos oss på Svenska Spel Tur. I den här tjänsten är du med och säkerställer att våra kampanjer och partnerskap håller toppklass. Du blir en nyckelspelare inom Media Management & Performance och Vinnare & Community, där du koordinerar materialproduktionen och driver kommersiella initiativ tillsammans med våra samarbetspartners.
Vad kommer du att göra? I rollen som Produktionsledare & Partneransvarig ansvarar du för att säkerställa att materialproduktionen för våra köpta integrerade kampanjer och always-on-aktiviteter sker smidigt och enligt plan. Du ser till att budskap och material håller högsta kvalitet, följer marknadsföringsriktlinjer och stärker våra varumärken. Det innebär nära samarbete med interna team, Brand Managers, Mediachef Tur och kanal-specialister samt externa produktionsbyråer, reklambyråer och mediebyråer.
Du kommer att:
Koordinera och optimera produktion och leverans av marknadsmaterial inom tidsramar och budget
Leda samarbetet med externa byråer och produktionspartners
Säkra att våra kampanjer följer riktlinjer för både marknadsföring och varumärken
Administrera, rapportera och följa upp kampanjutfall
Aktivt delta i kampanjkoordinerande forum

Men det är inte allt! Som Partneransvarig bygger och underhåller du starka relationer med våra samarbetspartners, inklusive välgörenhetsorganisationerna kopplade till våra varumärken. Du maximerar det kommersiella värdet av partnerskapen och driver initiativ som skapar affärsvärde för Svenska Spel Tur. Detta innebär:
Hantering av partnerskap från strategi till genomförande och uppföljning
Ledning av gemensamma kommunikationsprojekt tillsammans med olika samarbetspartners
Stöd i deras kommunikation för att maximera synlighet inom ramen för regleringar
Intern ambassadör för våra samarbetspartners, säkerställande av affärsnytta för alla parter

Är du den som kommer att göra det? Du är en strukturerad och lösningsfokuserad person som trivs i en dynamisk roll med många kontaktytor. Du har en utpräglad förmåga att prioritera och organisera ditt arbete, samtidigt som du drivs av att skapa starka relationer och optimera processer. Du har förmåga att se helheten och definiera syfte, mål och upplägg för olika kommunikationsinitiativ. Du är också:
Erfaren inom partnerskap och kommersiella samarbeten
Van vid att arbeta som beställare och kravställare mot externa samarbetspartners
Erfaren inom marknadsföring, medieköp, analys eller projektledning (meriterande)
Snabb men noggrann och har förmågan att hantera flera projekt parallellt
En skicklig kommunikatör med mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Strategisk och affärsdriven med erfarenhet av att driva komplexa projekt och partnerskap

Om Svenska Spel Tur På Svenska Spel Tur skapar vi spänning, underhållning och glädje genom några av Sveriges mest omtyckta spel – Triss, Lotto och Eurojackpot. Varje dag ger vi människor chansen att drömma stort, oavsett om det är genom en digital kupong eller en fysisk lott.
Som medarbetare hos Svenska Spel är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor.
Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm med möjlighet till flexibelt distansarbete. På Svenska Spel utför vi jobbet där det passar bäst – ibland är det hemma och ibland på kontoret. Just nu ligger vårt Stockholmskontor i Solna men i maj flyttar vi in i nya, härliga lokaler vid Slussen.
Vi jobbar löpande med urval och intervjuer, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten, kontakta Sara Blossborn, Chef Media Management & Performance Marketing, sara.blossborn@svenskaspel.se
För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Team Talent Acquisition, teamta@svenskaspel.se
#LI-HYBRID

Ansök nu

Graphic Designer/Marketing Production – Stockholm

Läs mer Jan 20
Vi söker en erfaren Graphic Designer med en stark bakgrund inom grafisk design och marknadsföringsproduktion. I denna roll kommer du att vara anställd av oss och arbeta som konsult hos vår kund i Stockholm.
Om rollen
Som konsult i rollen som Graphic Designer/Marketing Production kommer du att:
Skapa engagerande grafiskt innehåll och artwork som möter kundens varumärkes- och marknadsföringsmål.
Ansvara för designproduktion och innehållsskapande med hög kvalitet och kreativitet.
Samarbeta med kundens interna team för att säkerställa att leveranserna möter deras behov.
Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av grafisk design och marknadsföringsproduktion.
Är bekväm med en flexibel arbetstid (50% av heltid).
Är skicklig i att hantera verktyg som Adobe Creative Suite och andra relevanta program.
Har förmågan att leverera både kreativt och effektivt under tidspress.
Plats och villkor Plats: Hos vår kund i Stockholm
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: Deltid, 50% av heltid
Uppdragets längd: 6 månader

Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta nära spännande kunder, utveckla din kompetens och bli en del av vårt nätverk av duktiga konsulter.
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Graphic Designer/Marketing Production – Stockholm

Läs mer Jan 17
Vi söker en erfaren Graphic Designer med en stark bakgrund inom grafisk design och marknadsföringsproduktion. I denna roll kommer du att vara anställd av oss och arbeta som konsult hos vår kund i Stockholm.
Om rollen
Som konsult i rollen som Graphic Designer/Marketing Production kommer du att:
Skapa engagerande grafiskt innehåll och artwork som möter kundens varumärkes- och marknadsföringsmål.
Ansvara för designproduktion och innehållsskapande med hög kvalitet och kreativitet.
Samarbeta med kundens interna team för att säkerställa att leveranserna möter deras behov.
Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av grafisk design och marknadsföringsproduktion.
Är bekväm med en flexibel arbetstid (50% av heltid).
Är skicklig i att hantera verktyg som Adobe Creative Suite och andra relevanta program.
Har förmågan att leverera både kreativt och effektivt under tidspress.
Plats och villkor Plats: Hos vår kund i Stockholm
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: Deltid, 50% av heltid
Uppdraget är tills vidare och löper på kontinuerligt.

Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta nära spännande kunder, utveckla din kompetens och bli en del av vårt nätverk av duktiga konsulter.
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Brand Manager & New Product Developer

Läs mer Dec 19
Om företaget
Sedan starten 1922 har Tage Lindblom varit en framstående aktör inom livsmedelsbranschen med fokus på att förenkla vardagen i det professionella köket. De erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa produkter och arbetar nära landets ledande livsmedelsgrossister. Med starka rötter i tradition och en ständig blick mot framtiden strävar de efter att ligga i framkant när det gäller hållbarhet och innovation. Lagret i Linköping är navet för effektiva och klimatsmarta transporter, och de anpassar sig alltid efter kundernas behov. På Tage Lindblom står kvalitet, miljötänk och kundfokus i centrum – de har alltid örat mot marken!
Om tjänstenRollen innefattar främst att vårda uppdragsgivare och i andra handprojektledning kring nya produktutvecklingsprojekt (NPD), med förvaltning av varumärket som en mindre del. Huvudansvaret inkluderar;
Varumärkesförvaltning: Fokusera på att vårda och vidareutveckla befintliga varumärken.
Projektledning & Uppföljning: Dialog med befintliga varumärkesägare, fördela budget och månadsrapportering av aktiviteter och resultat.
NPD & Nya Varumärken: Ansvara för nya produktutvecklingsprojekt samt identifiera och etablera samarbeten med nya varumärkesägare.

Rollen innebär koordinering med varumärkesägare, planering av mässor och samarbete med aktörer för att stärka varumärken på den svenska marknaden. Det ingår att lägga upp och följa upp marknadsplaner i samråd med varumärkesägare samt att komma med idéer och lösningar som driver affären framåt. Du kommer att driva samarbeten med mediapartners, tryckerier m.fl.


Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas krävs affärsmannaskap, förmåga att prioritera där affären finns, samt ett proaktivt och strategiskt angreppssätt för att bygga och stärka varumärken.Vi vill att du har;
Tidigare erfarenhet av marknadsföring och varumärkeshantering
Erfarenhet avstrategisk och långsiktig varumärkesbyggnad
Förmåga att projektleda och är hanldingskraftig
Obehindrade kunskaper i svenska och mycket goda kunskaper i engelska


Övrig information Start: Omgående
Plats: Jakobsberg
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse


Urval sker löpande såansök så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommenatt höra av dig till ylva@astaagency.se.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Rl Future Management AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Rl Future Management AB .

Teamchef Öppna Färskvaror – Hemköp Stockholm City, Stockholm  

Avdelningschef, butik
Läs mer Mar 17
Välkommen till Hemköp, vi erbjuder en arbetsplats med familjär stämning och tydliga gemensamma värderingar - kärleken till mat genomsyrar allt vi gör. 
 
Hemköp erbjuder en jämställd arbetsmiljö och hos oss får du en bra balans mellan jobb, fritid och familj. 
 
För Hemköp är mångfald en styrka. Medarbetarnas kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och bättre beslut. Vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla tjänster. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter 
För dig som vill ha ett övergripande ansvar för en eller flera avdelningar och arbetsleda medarbetare är rollen som Teamchef Öppna Färskvaror helt rätt. 
 
Nedan ser du vad det innebär att vara Teamchef på Hemköp. 
·       Du ansvarar för inköp och försäljning samt för att avdelningen uppnår våra gemensamt ställda mål
·       Du ansvarar för att kunden ska ha en bra upplevelse hos oss. Kunden är kärnan i vår verksamhet och därför är den dagliga kundkontakten viktig för att skapa en positiv butiksupplevelse
·       Tillsammans med dina medarbetare ska du säkra lönsamheten och se till att rutiner följs liksom att vi följer upp bruttovinst och försäljning
·       Som Teamchef får du personalansvar. I det ingår att medarbetarna får rätt information, utvecklas och trivs samt att arbetet i butiken fungerar smidigt och bra. Du kommer även att ingå i butikens ledningsgrupp
 
Tjänsten avser: Heltid med en inledande provanställning om 6 månader.
Tillträde:?Enligt överenskommelse.
Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. 
 
Det här förväntar vi oss 
Att du är matintresserad, bra på att driva försäljning och tycker om att arbeta med människor, är en förutsättning för rollen. Nedan ser du vad som mer förväntas av dig som Teamchef Öppna Färskvaror på Hemköp Stockholm City.
 
·       Du ska ha kunskap om produkterna som ingår i ditt ansvarsområde
·       Du behöver känna till grundläggande ekonomiska nyckeltal och ha vana av att arbeta i butik
·       Som Teamchef är ditt ledarskap viktigt. Du behöver vara bra på att förklara rutiner, beskriva vilka mål butiken ska nå och vilka utmaningar som finns  
·       Att du trivs med ett högt tempo är viktigt. Lika viktigt är att du kan delegera arbete, både kan ge och ta feedback och att du inte ryggar för att driva igenom förändringar
 
Det här erbjuder vi 
Hos oss är kollektivavtal lika självklart som Fairtrade-märkt kaffe och ekologisk frukt på jobbet. Nedan ser du vad vi mer erbjuder dig.
·       Kollektivavtalad lön, OB-ersättning, samt pensionsavsättningar enligt kollektivavtal
·       Försäkringar genom kollektivavtal
·       Förstärkt föräldrapenning
·       Friskvårdsbidrag
·       Personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning
·       Du får erfarenheter – om till exempel försäljning, service och om att driva butik
·       Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar  
 
Läs mer om hur det är att jobba hos oss?här.
 
Mer om Hemköp 
Vi inom Hemköp och Tempo är stolta över att för tredje året i rad ha utsetts till "Årets Karriärföretag" när Sveriges främsta arbetsgivare listas av Karriärföretagen. Utmärkelsen delas ut till de arbetsgivare i Sverige som anses vara mest attraktiva för studenter och yrkesverksamma att göra karriär på. 
 
Vi är även stolta över att vi 2023 blev utsedda till “Årets Employer Branding-företag” av Universum. 
 
För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer.
 
Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood.
 
Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller skanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på jobb@axfood.se.
 
Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Future Management; Rolf Lindgren, 070-513 66 94. 
 
Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt.
 
För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida www.futuremanagement.se. Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post. 
 
Varmt välkommen med din ansökan!


Hemköp är butikskedjan för matälskare där god och hållbar mat står i fokus. Vi har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar och inspirerar ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt. Hemköp ingår i Axfoodkoncernen.

Ansök nu

Delikatess/Produktion – Hemköp, Huddinge Centrum

Avdelningschef, butik
Läs mer Mar 19
Hemköp Huddinge Centrum är en handlarägd butik som ingår i Food Market-butikerna. Butiken har gjort en spännande resa de senaste åren, och har mycket roligt framför sig. Butiken drivs av ambitiösa ägare som gärna vill fortsätta utveckla butiken och dess avdelningar, det är därför viktigt att du ser det som utmanande och spännande att få arbeta i en fartfylld och entreprenörsdriven miljö. Hos oss får du som Delikatessansvarig en viktig del i det fortsatta arbetet att utveckla vår butik, samtidigt som du får vara kreativ och skapa en uppskattad avdelning och ett attraktivt erbjudande. 
 
Bli en av oss
På Hemköp i Huddinge Centrum är vi stolta över att vara del av en framgångsrik verksamhet som präglas av matglädje och ett personligt kundbemötande. Våra kunder gillar vår butik och har näsa för kvalitet, något som gör vårt arbete stimulerande och roligt. Vi har många spännande saker på gång och vår butik ska vara den bästa och trevligaste färskvarubutiken i området. Till vår handlarägda butik Hemköp Huddinge Centrum söker vi nu en Delikatessansvarig. Tjänsten är tillsvidare på heltid och inleds med en provanställning. Schemalagd arbetstid på dagar, kvällar och helger.
 
Det här får du göra
Med fokus på din egen avdelning förväntas du ansvara för allt från beställningar till svinn och bruttovinst – alltid med kundupplevelsen i sikte. Att det är snyggt och rent i avdelningens diskar blir också ditt ansvar. Lika självklart kommer du att arbeta med försäljning, ägna dig åt varuexponering, följa upp hur det går och delegera arbetet till medarbetarna i ditt team. Du behöver ha god produktkännedom och drivkraften att kunna erbjuda en fräsch och säljande avdelning alla dagar i veckan. Kort sagt handlar rollen om att driva och utveckla avdelningen så att den når nya höjder. Rollen innefattar även produktion, där du får den spännande rollen att ta fram ett uppskattat och modernt erbjudande av egenproducerade produkter och rätter.
 
Det här förväntar vi oss
Att du är matintresserad, bra på att driva försäljning och tycker om att arbeta med människor är en förutsättning för rollen. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från att ha arbetat med kött och fisk. För att trivas hos oss ska du även ha lätt för arbeta i team, vara ansvarstagande, noggrann och kvalitetsmedveten. Att du trivs med ett högt tempo är viktigt, men aldrig på bekostnad av ett gott kundbemötande. Som person är du positiv, engagerad i arbetet, en god ledare och har ett sinne för såväl detaljer som helheten.

Känner du att din personlighet och erfarenhet stämmer överens med ovanstående krav kan du vara den vi söker till uppdraget som Delikatessansvarig till Hemköp Huddinge Centrum.

För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida www.futuremanagement.se. Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post. Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Lindgren på 072-740 79 98
Hemköp eftersträvar mångfald och värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Varmt välkommen med din ansökan!



Hemköp är butikskedjan för matintresserade människor och kännetecknas av personlig service, tonvikt på färskvaror samt ett brett sortiment. Food Market AB är ett familjeföretag etablerat 1968 och består av Hemköp Huddinge, Hemköp Huvudsta, Hemköp Sköndal, Hemköp Matbörsen, Hemköp Älvsjö samt T-Snabben.

Ansök nu

Servicetekniker inriktning ventilation – Permoluft, Stockholm

Ventilationstekniker
Läs mer Mar 19
Permoluft har sen starten 2015 varit en välrenommerad aktör i Sundsvall, och sedan 2023 även påbörjat en spännande resa i Stockholmsområdet. För att möta den växande efterfrågan i Stockholm så rekryterar vi just nu en eller flera Servicetekniker. Vi är ett entreprenörsdrivet företag, med ett stort kund- och medarbetarfokus.
Vi genomför bland annat besiktningar, installationer samt service och underhåll.
 
Vi arbetar aktivt med att utveckla våra medarbetare, och ser det som positivt med att våra anställda besitter ett starkt inre driv. För rätt person finns det stora möjligheter att växa i takt med att Permoluft växer.
Vi är en välfungerande och nära arbetande grupp, och det förutsätter att trivs med att jobba i team. Tillsammans med ditt team är du med och planerar uppdragen, samordnar dessa, samt har kundkontakt. 
 
Vem a?r du?
-       Du a?r tekniskt intresserad, och vill utvecklas med oss.
-       Du tycker om ett rörligt och aktivt arbete, samtidigt som du uppskattar att arbeta mycket med kundkontakt.
-       Du har erfarenhet från arbete med ventilation i någon form, alternativt har relevant erfarenhet. 
-       B-ko?rkort a?r ett krav. 
 
Permoluft efterstra?var ma?ngfald och va?rdesa?tter en ja?mn ko?nsfo?rdelning. 
 
Intresserad? 
Anso?kningar hanteras lo?pande. Fra?gor och ditt CV med personligt brev skickar du till epost: 
Alexander.lindgren@futuremanagement.se
 
Permoluft a?r ett fo?retag som skapar utveckling fo?r dig som medarbetare. Vi erbjuder effektiva lo?sningar inom ventilation. Mer information hittar du pa? www.permoluft.se 


Vi startade 2015 i Sundsvall och har sedan 2023 även kontor i Stockholm. Vi tar gärna på oss uppdrag på andra orter.
Syftet med vår verksamhet är och har hela tiden varit att ge våra kunder ett optimalt inomhusklimat och god ekonomi. Det har sedan starten bidragit till mer hållbara system i våra kunders fastigheter och minskad energianvändning.

Vi arbetar för att åstadkomma långsiktiga och nära relationer med våra kunder. Vi vill finnas för våra kunder både idag och i framtiden och långsiktigheten är en del av vår ambition att lämna bäst möjliga totallösning.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Ansök nu

Delikatess/Produktion – Hemköp, Huddinge Centrum

Avdelningschef, butik
Läs mer Jan 29
Hemköp Huddinge Centrum är en handlarägd butik som ingår i Food Market-butikerna. Butiken har gjort en spännande resa de senaste åren, och har mycket roligt framför sig. Butiken drivs av ambitiösa ägare som gärna vill fortsätta utveckla butiken och dess avdelningar, det är därför viktigt att du ser det som utmanande och spännande att få arbeta i en fartfylld och entreprenörsdriven miljö. Hos oss får du som Delikatessansvarig en viktig del i det fortsatta arbetet att utveckla vår butik, samtidigt som du får vara kreativ och skapa en uppskattad avdelning och ett attraktivt erbjudande. 
 
Bli en av oss
På Hemköp i Huddinge Centrum är vi stolta över att vara del av en framgångsrik verksamhet som präglas av matglädje och ett personligt kundbemötande. Våra kunder gillar vår butik och har näsa för kvalitet, något som gör vårt arbete stimulerande och roligt. Vi har många spännande saker på gång och vår butik ska vara den bästa och trevligaste färskvarubutiken i området. Till vår handlarägda butik Hemköp Huddinge Centrum söker vi nu en Delikatessansvarig. Tjänsten är tillsvidare på heltid och inleds med en provanställning. Schemalagd arbetstid på dagar, kvällar och helger.
 
Det här får du göra
Med fokus på din egen avdelning förväntas du ansvara för allt från beställningar till svinn och bruttovinst – alltid med kundupplevelsen i sikte. Att det är snyggt och rent i avdelningens diskar blir också ditt ansvar. Lika självklart kommer du att arbeta med försäljning, ägna dig åt varuexponering, följa upp hur det går och delegera arbetet till medarbetarna i ditt team. Du behöver ha god produktkännedom och drivkraften att kunna erbjuda en fräsch och säljande avdelning alla dagar i veckan. Kort sagt handlar rollen om att driva och utveckla avdelningen så att den når nya höjder. Rollen innefattar även produktion, där du får den spännande rollen att ta fram ett uppskattat och modernt erbjudande av egenproducerade produkter och rätter.
 
Det här förväntar vi oss
Att du är matintresserad, bra på att driva försäljning och tycker om att arbeta med människor är en förutsättning för rollen. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från att ha arbetat med kött och fisk. För att trivas hos oss ska du även ha lätt för arbeta i team, vara ansvarstagande, noggrann och kvalitetsmedveten. Att du trivs med ett högt tempo är viktigt, men aldrig på bekostnad av ett gott kundbemötande. Som person är du positiv, engagerad i arbetet, en god ledare och har ett sinne för såväl detaljer som helheten.

Känner du att din personlighet och erfarenhet stämmer överens med ovanstående krav kan du vara den vi söker till uppdraget som Delikatessansvarig till Hemköp Huddinge Centrum.

För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida www.futuremanagement.se. Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post. Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Lindgren på 072-740 79 98
Hemköp eftersträvar mångfald och värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Varmt välkommen med din ansökan!



Hemköp är butikskedjan för matintresserade människor och kännetecknas av personlig service, tonvikt på färskvaror samt ett brett sortiment. Food Market AB är ett familjeföretag etablerat 1968 och består av Hemköp Huddinge, Hemköp Huvudsta, Hemköp Sköndal, Hemköp Matbörsen, Hemköp Älvsjö samt T-Snabben.

Ansök nu

Butiksmedarbetare Färskvaror – Hemköp, Lidköping C

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Feb 3
Välkommen till Hemköp, vi erbjuder en arbetsplats med familjär stämning och tydliga gemensamma värderingar - kärleken till mat genomsyrar allt vi gör.
 
Tillsammans med Hemköp Lidköping C söker vi nu en medarbetare som skall ansvara för vår köttavdelning. För att trivas i rollen uppskattar du att få ta ett stort ansvar, och att få driva din avdelning framåt. 
I rollen ingår att ha huvudansvaret för butikens manuella köttavdelning med butikstyckning och beställningar.
Du ska utöver detta se till att våra hyllor är välfyllda och att det är rent och snyggt i vår butik med extra fokus på vår färskvaruavdelning. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse. I utbyte kan vi lova goda utvecklingsmöjligheter i en organisation där vi vågar tänka i nya banor. 
Att du är matintresserad är en förutsättning för rollen. För att trivas hos oss ska du även ha lätt för att jobba i team och vara noggrann. Dessutom ska du gilla när tempot är högt. Vi ser helst att du som söker har tidigare erfarenhet av köttstyckning från butik, restaurang eller slakteribranschen. Om du inte är utbildad styckare idag, kan vi bistå med utbildningar. Det viktiga är att du har viljan och förmågan!
 
Vi vill även att du är kommunikativ, glad, positiv och stresstålig. Butiken har goda framtidsutsikter och är under fortsatt positiv utveckling. För rätt kandidat innebär detta att det finns utrymme för att utvecklas inom butiken och inom företaget.
 
För att du ska få en inspirerande start hos oss erbjuder vi ett introduktionsprogram där du får lära dig allt från kundbemötande till hur du kan bidra till ett hållbart samhälle. Vi arbetar medvetet och långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens. 
 
För Hemköp är mångfald en affärsmöjlighet. Medarbetarnas breda kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och genererar bättre beslut. Hemköp uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla sina tjänster. Via Axfoodakademien, koncernens utbildningsenhet, erbjuds ett antal utbildningar som ger medarbetaren förutsättningar att utvecklas i sin roll och inom koncernen. Hemköp erbjuder en arbetsplats med tydliga gemensamma värderingar där alla strävar åt samma mål.
 
Hemköp är ett framgångsrikt företag inom dagligvarubranschen med missionen att skapa matglädje för våra kunder. Företaget är en del av Axfood-koncernen som är börsnoterat med Axel Johnson AB
som huvudägare. Grundläggande för Axfood är tron på växtkraft för både människor och företag. Vi på Hemköp har stort förtroende för våra medarbetare och chefer samtidigt som vi förväntar oss ett
stort ansvarstagande. Våra medarbetare har kunskapen, kompetensen och idéerna som utvecklar och förbättrar våra verksamheter.
 
Hemköp erbjuder en jämställd arbetsmiljö och hos oss får du en bra balans mellan jobb, fritid och familj.
Vi inom Hemköp och Tempo är stolta över att för andra året i rad ha utsetts till "Årets Karriärföretag" när Sveriges främsta arbetsgivare listas av Karriärföretagen. Utmärkelsen delas ut till de arbetsgivare i Sverige som anses vara mest attraktiva för studenter och yrkesverksamma att göra karriär på.
 
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid, provanställning tillämpas. Arbetstiderna är schemalagda under dagtid, kvällar och helger. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse.
 
För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer.
 
Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood.
 
Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på jobb@axfood.se.
 
Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Future Management; Rolf Lindgren, 070-513 66 94. 
 
Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt.
 
För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida www.futuremanagement.se. Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post. 
 
Varmt välkommen med din ansökan!


Hemköp är butikskedjan för matälskare där god och hållbar mat står i fokus. Vi har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar och inspirerar ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt. Hemköp ingår i Axfoodkoncernen.

Ansök nu

Servicetekniker inriktning ventilation – Permoluft, Stockholm

Ventilationstekniker
Läs mer Jan 28
Permoluft har sen starten 2015 varit en välrenommerad aktör i Sundsvall, och sedan 2023 även påbörjat en spännande resa i Stockholmsområdet. För att möta den växande efterfrågan i Stockholm så rekryterar vi just nu en eller flera Servicetekniker. Vi är ett entreprenörsdrivet företag, med ett stort kund- och medarbetarfokus.
Vi genomför bland annat besiktningar, installationer samt service och underhåll.
 
Vi arbetar aktivt med att utveckla våra medarbetare, och ser det som positivt med att våra anställda besitter ett starkt inre driv. För rätt person finns det stora möjligheter att växa i takt med att Permoluft växer.
Vi är en välfungerande och nära arbetande grupp, och det förutsätter att trivs med att jobba i team. Tillsammans med ditt team är du med och planerar uppdragen, samordnar dessa, samt har kundkontakt. 
 
Vem a?r du?
-       Du a?r tekniskt intresserad, och vill utvecklas med oss.
-       Du tycker om ett rörligt och aktivt arbete, samtidigt som du uppskattar att arbeta mycket med kundkontakt.
-       Du har erfarenhet från arbete med ventilation i någon form, alternativt har relevant erfarenhet. 
-       B-ko?rkort a?r ett krav. 
 
Permoluft efterstra?var ma?ngfald och va?rdesa?tter en ja?mn ko?nsfo?rdelning. 
 
Intresserad? 
Anso?kningar hanteras lo?pande. Fra?gor och ditt CV med personligt brev skickar du till epost: 
Alexander.lindgren@futuremanagement.se
 
Permoluft a?r ett fo?retag som skapar utveckling fo?r dig som medarbetare. Vi erbjuder effektiva lo?sningar inom ventilation. Mer information hittar du pa? www.permoluft.se 


Vi startade 2015 i Sundsvall och har sedan 2023 även kontor i Stockholm. Vi tar gärna på oss uppdrag på andra orter.
Syftet med vår verksamhet är och har hela tiden varit att ge våra kunder ett optimalt inomhusklimat och god ekonomi. Det har sedan starten bidragit till mer hållbara system i våra kunders fastigheter och minskad energianvändning.

Vi arbetar för att åstadkomma långsiktiga och nära relationer med våra kunder. Vi vill finnas för våra kunder både idag och i framtiden och långsiktigheten är en del av vår ambition att lämna bäst möjliga totallösning.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Ansök nu