Stockholm: Kundservice

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservice i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-11 // Varaktighet: Heltid

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida!
Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren.
Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa!
Om rollen
Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt.
I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver.
Vi söker dig som är...
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen!
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål.
Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor
Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel.
Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Ett års erfarenhet av kundservice roll
Erfarenhet från försäljning i någon form
Skriver och talar flytande på svenska
Datorvana

Vårt erbjudande
Fast lön samt möjlighet till provision
Friskvårdsbidrag
Hybridarbete
Vi är ett certifierat Great Place To Work
Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas

Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans!
Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till FAR

Läs mer Jun 11
Om företaget
FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning som bland annat utvecklar tydliga spelregler, rätt kompetens och tillförlitlig information för näringsliv och samhälle. FAR är också ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet, med 400 utbildningstillfällen årligen. FAR Online är dessutom den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet.
Vi är över 50 medarbetare, som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm nära centralstationen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare som ska förstärka vårt duktiga och engagerade kundserviceteam.
Om tjänstenDu kommer att tillhöra Kundservice som är ett litet och varmt team. Här är vi måna om varandra och om att ha roligt på vägen mot våra mål. Vi jobbar aktivt mot uppsatta mål och vi gör det tillsammans, vi tror på laget före jaget!
Tillsammans har vi på kundservice över 30 års erfarenhet av god kundservice och vi jobbar aktivt med att hitta vägar att balansera kundens behov av personlig service med kundens behov av hjälp till självhjälp och snabba svar.
Dina arbetsuppgifter:
Ge förstklassig service till våra kunder och medlemmar via e-post, chatt och telefon
Aktivt jobba med försäljning/merförsäljning
Proaktivt kontakta kunder via telefon och e-post
Se till att feedback och förbättringsförslag förs vidare i organisationen
Aktivt bidra med idéer om hur vi kan bli ännu bättre på kundservice och försäljning
Underhålla vårt kund- och medlemsregister
Orderhantering i olika ordersystem
Kvalifikationer och egenskaper
Du får gärna vara van att jobba med flera olika produkter samtidigt, då vi hanterar frågor om FAR Online, kurser, medlemskap i FAR och mycket annat. Du har god systemvana och har tidigare arbetat i ett ärendehanteringssystem för kundservice. Du tycker att det är roligt både att lära dig nya saker, men också att komma med nya idéer för hur vi kan effektivisera arbetet och jobba smartare. Erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande men inget krav. Vi söker dig som:
har minst fem års erfarenhet av kundservicearbete och/eller försäljning
är van vid att möta kunder i chatt, telefon och mejl
är van vid att arbeta mot uppsatta mål, så väl försäljning som andra
arbetar obehindrat i flera system samtidigt
uttrycker dig obehindrat i både tal och skrift
är positiv, lösningsorienterad och inte räds att ta egna initiativ
har god samarbetsförmåga, både med egna teamet men också med övrig organisation
har ett stort driv och förändringsvilja
har ett allmänt intresse för AI och digitalisering
är noggrann både i kontakt med kund och när du utför administrativa sysslor
har god vana att prestera i högt tempo
vill ha roligt på jobbet!


Övrig information Start: Enligt överenskommelse men önskvärt den 1 september
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ylva@astaagency.se.

Ansök nu

Customer Services Representative på deltid till HoistSpar

Läs mer Jun 11
Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående! 
Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare!
Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner. 
Dina arbetsuppgifter
Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning 
Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen
Samarbeta med andra funktioner internt
Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar
Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev

I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.  
Din profil
Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen 
Är serviceminded, positiv och noggrann
Du är intresserad av data och system
Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt
Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt
Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera 
Du har erfarenhet av kundservice 
Flytande i tal och skrift på svenska och engelska 

Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt. 
Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Student inom arbetsrätt till flexibelt extrajobb hos fackförbundet SRAT

Läs mer Jun 9
Studerar du och söker ett extrajobb inom arbetsrätt? Trivs du i en rådgivande roll där du får arbeta med att besvara enklare fackliga frågor? Här erbjuds du ett extrajobb i en spännande och gemytlig miljö där du får chansen att få in en fot i den fackliga världen!
Om tjänsten
Det här är ett deltidskonsultuppdrag där du ingår i en mindre bemanningspool tillsammans med andra studenter med goda möjligheter till förlängning. Du förväntas jobba minst 6 timmar per vecka fördelat på hel- eller halvdagar. I den här rollen får du en anställning hos Bravura och arbetar hos Fackförbundet SRAT.
Om SRAT
SRAT är fackförbundet för akademiker i samhällsbärande professioner och finns på hela arbetsmarknaden. SRAT står vid medlemmarnas sida och ger stöd och råd när det behövs. Det kan handla om rådgivning och stöd inför löneförhandling, varsel och omorganisationer, uppsägning eller karriärbyte. SRAT har många yrkesgrupper i sin medlemskår. Vilket innebär en mångfald och flexibilitet som gör de rustade att ta emot yrkesgrupper som är för små för att själva bilda fackförbund. SRAT har mycket lång erfarenhet av att arbeta med marknadsföring och professionsutveckling i sina yrkesföreningar.
Arbetsuppgifter
I rollen som medlemssupport kommer du att avlasta förhandlare genom att hantera ärenden av enklare karaktär som rör exempelvis frågor om semester eller uppsägningstid. Dessa inkommer via telefon eller mail via växel från föreningar eller genom ärendehanteringssystem. Du bör ha ett intresse och förståelse den svenska modellen och arbetsrätt, ha en personlig mognad samt vana att kommunicera med olika sorters människor. I introduktionen får du en upplärning av systemet, träffar alla funktioner inom kansliet samt får en egen mentor som stödjer dig i ditt initiala arbete. Kansliet är öppet måndag till fredag 08:00-16:30 och det är under dessa tider som arbetstimmarna förläggs relativt flexibelt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Du studerar på universitet inom juridik eller till personalvetare och har minst ett år kvar av dina studier • Arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter • God datorvana, du får gärna ha arbetat och navigerat i något datorsystem tidigare • Uttrycker dig sakligt och väl i tal och skrift på svenska • Har du tidigare varit medlem i en förening av något slag är detta meriterande Som person tycker du om att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs och trivs i situationer där du får tänka nytt och ompröva tidigare arbetssätt. Du har en förmåga att formulera dig sakligt och exakt i det du utrycker och är trygg i dialoger med olika typer av människor. Vidare är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare, men kan också be om hjälp när så krävs.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmskillnadsgatan 48, Stockhom
Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Dansktalande Customer Service

Läs mer Jun 5
Vi söker en dansktalande kundtjänstmedarbetare till ett omtänksamt och sammansvetsat team i Stockholm!
Har du ett hjärta för service och vill bli en del av ett team där man verkligen bryr sig om varandra? Då kan detta vara jobbet för dig!
Om rollen Vi letar efter dig som talar danska och vill jobba med kundtjänst i ett företag där samarbete, öppenhet och trivsel är en självklar del av vardagen. Du blir en del av ett team på sex personer, alla baserade i Stockholm, som hjälper och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Här är det högt i tak, vi delar med oss av idéer och har nära till skratt – samtidigt som vi tillsammans gör skillnad för våra kunder.
Vad du kommer att göra Som kundtjänstmedarbetare hos oss får du en varierad vardag där du bland annat kommer att:
Ge personlig och lösningsorienterad service till våra kunder – med särskilt fokus på våra dansktalande kunder via telefon, mejl och chatt
Följa kunderna genom hela deras resa
Besvara frågor om allt från avtal och betalningar
Bidra med idéer och förbättringsförslag som gör vår kundupplevelse ännu bättre och våra arbetssätt ännu smartare

Vem vi tror att du är Du är en person som gillar att ta initiativ, delar med dig av idéer och vågar säga vad du tycker – alltid med en positiv och lösningsfokuserad inställning. Du trivs bäst i en miljö där man ställer upp för varandra och har en varm laganda. Har du tidigare jobbat med kundtjänst är det meriterande, men det viktigaste för oss är rätt inställning och viljan att lära.
Vi erbjuder dig:
Ett omtänksamt och prestigelöst team där alla hjälper varandra
Ett centralt kontor i Stockholm
Möjlighet att påverka både ditt eget arbete och våra processer
En arbetsplats där du får utvecklas och växa i din roll

Låter det som något för dig?
Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt till kund.
Välkommen att skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Customer Service Specialist

Läs mer Jun 4
Om rollen Vi söker en engagerad och lösningsorienterad Customer Service Specialist som brinner för att ge våra kunder en riktigt bra upplevelse. Du kommer att vara en viktig kontaktpunkt för våra användare – via telefon – och se till att deras frågor och problem hanteras snabbt, professionellt och med ett leende.
Men det stannar inte där. Du kommer också få vara med i ett spännande projekt: att bygga upp vår interna knowledgebase från grunden. Din erfarenhet från kunddialoger kommer vara ovärderlig när vi strukturerar innehållet, identifierar återkommande frågor och formulerar tydliga, användbara artiklar.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Ge snabb och kvalitativ support till våra kunder.
Samla in och analysera feedback från kunder för att förbättra våra processer.
Aktivt delta i projektet att ta fram och strukturera en kunskapsdatabas (FAQ, interna guider, processbeskrivningar).
Samarbeta tätt med produktteam och utvecklare för att lyfta kundens röst in i organisationen.

Vi tror att du har:
Tidigare erfarenhet från en kundservice-, support- eller helpdeskroll.
God kommunikativ förmåga – både skriftligt och muntligt på svenska och engelska.
Ett öga för struktur och gillar att göra komplex information lättförståelig.
Ett intresse för att förbättra arbetssätt och dokumentera kunskap.

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med eller bygga upp en knowledgebase.
Erfarenhet av verktyg som Zendesk, Intercom, Notion eller liknande.
Teknisk förståelse eller intresse för digitala produkter.

Vi erbjuder dig:
En roll där du får vara med och påverka – både i det dagliga arbetet och i ett viktigt utvecklingsprojekt.
Ett öppet och stöttande team med hög energi.
Möjlighet att växa i takt med att bolaget utvecklas.
Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete.

Omfattning:
Detta är ett konsultuppdrag på ca 1,5 år och du blir anställda av oss på Hero. Placering är Stockholm.
Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Verbal AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Verbal AB .

Account Manager - B2B

Account manager
Läs mer Jun 9
Nu söker vi Account Managers till vår B2B-satsning!
Vill du vara med och bygga upp en snabbväxande B2B-affär inom telekom – från hjärtat av Hammarby Sjöstad? Nu söker vi tre drivna Account Managers som vill ta nästa steg i karriären tillsammans med oss på Verbal!
Din roll som Account Manager B2B
Som Account Manager på Verbal jobbar du proaktivt med att skapa och utveckla kundrelationer med små och medelstora företag. Du kommer att arbeta med hela säljcykeln – från prospektering och behovsanalys till förhandling och avslut.
Du ansvarar för din egen försäljningsbudget och arbetar med tydliga mål. Du har daglig kontakt med beslutsfattare och hjälper dem att hitta smarta, trygga och flexibla kommunikationslösningar som förenklar deras vardag – precis som vi gör för tusentals kunder redan idag.
Vardagen hos oss
Du tillhör vårt B2B-team men sitter tillsammans med hela säljorganisationen på huvudkontoret i Hammarby Sjöstad. Vi jobbar i en energifylld miljö där teamkänslan är stark, och där tävlingar, AW:s och gemensamma mål firas med stil – från spontana firanden till vår årliga Awardsgala.
Vi tror på kombinationen av högt tempo, struktur och glädje – det är så vi når våra mål och har kul på vägen!
Vem är du?
Du har ett starkt eget driv och en vilja att lyckas – både individuellt och tillsammans med teamet. Du gillar att ta ansvar, har god affärsförståelse och motiveras av att göra affärer som skapar verkligt värde för kunden.
Du har erfarenhet av försäljning B2B (gärna inom tjänsteförsäljning eller telekom) Du är lyhörd, lösningsorienterad och förtroendeingivande Du gillar att arbeta mot tydliga mål och drivs av resultat Du vill utvecklas i takt med bolaget och bidra till något större Du är van vid telefonen som verktyg, men trivs också i mötet med kund – digitalt eller fysiskt
Vad erbjuder vi dig?
Grundlön + en mycket förmånlig provisionsmodell utan tak Tydlig onboarding, coachning och individuell utvecklingsplan En roll med stor påverkan där du får vara med och bygga upp B2B-affären Möjlighet att avancera inom bolaget – t.ex. som Key Account Manager, Team Lead eller in i strategiska roller Ett engagerat team, modern teknik och fina lokaler i Hammarby Sjöstad
Om Verbal
Verbal erbjuder mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat för att göra det enkelt för företag och privatpersoner att få trygga, smarta och flexibla lösningar – med snabb service och schyssta villkor. Idag är vi ett snabbväxande företag där vi kombinerar den personliga kontakten med den digitala utvecklingen.
Ansökan
Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande.
Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår försäljningschef Filip Smedman på filip.smedman@verbal.se
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt vinnande team!

Ansök nu

Junior Customer retention specialist

Telefonförsäljare
Läs mer Jun 9
Vi söker dig som vill göra skillnad i telefon – och samtidigt tjäna bra!
Tjänst: Kundvårdsspecialist (med möjlighet till försäljning) Plats: Hammarby Sjöstad Heltid | Fast lön + provision
På Verbal AB jobbar vi med värme, omtanke och långsiktiga relationer. Vi är stolta av att ha betyget 4,4 på Trustpilot och vi värdesätter våra kunder väldigt högt. Som ett led i detta arbete söker vi nu dig som vill bli en del av vårt engagerade team och kontakta våra befintliga kunder i syfte att stärka relationen ytterligare genom proaktiva samtal som vi kallar vi "Love You Call" – för det är exakt vad det är. Ett samtal som ger kunden värde, trygghet och en känsla av att vi faktiskt bryr oss.
Vad går jobbet ut på?
Du ringer våra befintliga kunder i syfte att stärka relationen i proaktivt syfte
Du får möjlighet att identifiera eventuella nya behov hos kunden.
Du är rådgivande och skapar förtroende.
Du jobbar strukturerat och med uppföljning i vårt system.

Vad får du?
Fast månadslön + provision – trygga inkomster med möjlighet att påverka.
Möjlighet att utvecklas inom försäljning och kundkommunikation.
En modern arbetsplats med högt i tak, stark teamkänsla och ständigt driv framåt.
Tydlig onboarding och coachning från ett erfaret säljteam.

Vem är du?
Du gillar att prata med människor och har ett naturligt empatiskt sätt.
Du drivs av att hjälpa andra – och att själv utvecklas.
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller telefonarbete är det ett plus – men vi lär dig gärna!
Du pratar och skriver svenska obehindrat.

Om Verbal
Vi är en fristående mobiloperatör som levererar mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi hjälpt både privatpersoner och företag med flexibla, schyssta lösningar – och vi är stolta över våra kundomdömen och att vara en certifierad Great Place to Work.
Hos oss blir du en del av ett ambitiöst bolag med höga mål – och hjärtat på rätt ställe.
Redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Account Manager - B2B

Telefonförsäljare
Läs mer Jun 9
Nu söker vi Account Managers till vår B2B-satsning!
Vill du vara med och bygga upp en snabbväxande B2B-affär inom telekom – från hjärtat av Hammarby Sjöstad? Nu söker vi tre drivna Account Managers som vill ta nästa steg i karriären tillsammans med oss på Verbal!
Din roll som Account Manager B2B
Som Account Manager på Verbal jobbar du proaktivt med att skapa och utveckla kundrelationer med små och medelstora företag. Du kommer att arbeta med hela säljcykeln – från prospektering och behovsanalys till förhandling och avslut.
Du ansvarar för din egen försäljningsbudget och arbetar med tydliga mål. Du har daglig kontakt med beslutsfattare och hjälper dem att hitta smarta, trygga och flexibla kommunikationslösningar som förenklar deras vardag – precis som vi gör för tusentals kunder redan idag.
Vardagen hos oss
Du tillhör vårt B2B-team men sitter tillsammans med hela säljorganisationen på huvudkontoret i Hammarby Sjöstad. Vi jobbar i en energifylld miljö där teamkänslan är stark, och där tävlingar, AW:s och gemensamma mål firas med stil – från spontana firanden till vår årliga Awardsgala.
Vi tror på kombinationen av högt tempo, struktur och glädje – det är så vi når våra mål och har kul på vägen!
Vem är du?
Du har ett starkt eget driv och en vilja att lyckas – både individuellt och tillsammans med teamet. Du gillar att ta ansvar, har god affärsförståelse och motiveras av att göra affärer som skapar verkligt värde för kunden.
Du har erfarenhet av försäljning B2B (gärna inom tjänsteförsäljning eller telekom) Du är lyhörd, lösningsorienterad och förtroendeingivande Du gillar att arbeta mot tydliga mål och drivs av resultat Du vill utvecklas i takt med bolaget och bidra till något större Du är van vid telefonen som verktyg, men trivs också i mötet med kund – digitalt eller fysiskt
Vad erbjuder vi dig?
Grundlön + en mycket förmånlig provisionsmodell utan tak Tydlig onboarding, coachning och individuell utvecklingsplan En roll med stor påverkan där du får vara med och bygga upp B2B-affären Möjlighet att avancera inom bolaget – t.ex. som Key Account Manager, Team Lead eller in i strategiska roller Ett engagerat team, modern teknik och fina lokaler i Hammarby Sjöstad
Om Verbal
Verbal erbjuder mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat för att göra det enkelt för företag och privatpersoner att få trygga, smarta och flexibla lösningar – med snabb service och schyssta villkor. Idag är vi ett snabbväxande företag där vi kombinerar den personliga kontakten med den digitala utvecklingen.
Ansökan
Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande.
Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår försäljningschef Filip Smedman på filip.smedman@verbal.se
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt vinnande team!

Ansök nu

Account Manager - B2B

Telefonförsäljare
Läs mer Jun 5
Nu söker vi Account Managers till vår B2B-satsning!
Vill du vara med och bygga upp en snabbväxande B2B-affär inom telekom – från hjärtat av Hammarby Sjöstad? Nu söker vi tre drivna Account Managers som vill ta nästa steg i karriären tillsammans med oss på Verbal!
Din roll som Account Manager B2B
Som Account Manager på Verbal jobbar du proaktivt med att skapa och utveckla kundrelationer med små och medelstora företag. Du kommer att arbeta med hela säljcykeln – från prospektering och behovsanalys till förhandling och avslut.
Du ansvarar för din egen försäljningsbudget och arbetar med tydliga mål. Du har daglig kontakt med beslutsfattare och hjälper dem att hitta smarta, trygga och flexibla kommunikationslösningar som förenklar deras vardag – precis som vi gör för tusentals kunder redan idag.
Vardagen hos oss
Du tillhör vårt B2B-team men sitter tillsammans med hela säljorganisationen på huvudkontoret i Hammarby Sjöstad. Vi jobbar i en energifylld miljö där teamkänslan är stark, och där tävlingar, AW:s och gemensamma mål firas med stil – från spontana firanden till vår årliga Awardsgala.
Vi tror på kombinationen av högt tempo, struktur och glädje – det är så vi når våra mål och har kul på vägen!
Vem är du?
Du har ett starkt eget driv och en vilja att lyckas – både individuellt och tillsammans med teamet. Du gillar att ta ansvar, har god affärsförståelse och motiveras av att göra affärer som skapar verkligt värde för kunden.
Du har erfarenhet av försäljning B2B (gärna inom tjänsteförsäljning eller telekom) Du är lyhörd, lösningsorienterad och förtroendeingivande Du gillar att arbeta mot tydliga mål och drivs av resultat Du vill utvecklas i takt med bolaget och bidra till något större Du är van vid telefonen som verktyg, men trivs också i mötet med kund – digitalt eller fysiskt
Vad erbjuder vi dig?
Grundlön + en mycket förmånlig provisionsmodell utan tak Tydlig onboarding, coachning och individuell utvecklingsplan En roll med stor påverkan där du får vara med och bygga upp B2B-affären Möjlighet att avancera inom bolaget – t.ex. som Key Account Manager, Team Lead eller in i strategiska roller Ett engagerat team, modern teknik och fina lokaler i Hammarby Sjöstad
Om Verbal
Verbal erbjuder mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat för att göra det enkelt för företag och privatpersoner att få trygga, smarta och flexibla lösningar – med snabb service och schyssta villkor. Idag är vi ett snabbväxande företag där vi kombinerar den personliga kontakten med den digitala utvecklingen.
Ansökan
Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande.
Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår försäljningschef Filip Smedman på filip.smedman@verbal.se
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt vinnande team!

Ansök nu

Junior Customer retention specialist

Telefonförsäljare
Läs mer Maj 30
Vi söker dig som vill göra skillnad i telefon – och samtidigt tjäna bra!
Tjänst: Kundvårdsspecialist (med möjlighet till försäljning) Plats: Hammarby Sjöstad Heltid | Fast lön + provision
På Verbal AB jobbar vi med värme, omtanke och långsiktiga relationer. Vi är stolta av att ha betyget 4,4 på Trustpilot och vi värdesätter våra kunder väldigt högt. Som ett led i detta arbete söker vi nu dig som vill bli en del av vårt engagerade team och kontakta våra befintliga kunder i syfte att stärka relationen ytterligare genom proaktiva samtal som vi kallar vi "Love You Call" – för det är exakt vad det är. Ett samtal som ger kunden värde, trygghet och en känsla av att vi faktiskt bryr oss.
Vad går jobbet ut på?
Du ringer våra befintliga kunder i syfte att stärka relationen i proaktivt syfte
Du får möjlighet att identifiera eventuella nya behov hos kunden.
Du är rådgivande och skapar förtroende.
Du jobbar strukturerat och med uppföljning i vårt system.

Vad får du?
Fast månadslön + provision – trygga inkomster med möjlighet att påverka.
Möjlighet att utvecklas inom försäljning och kundkommunikation.
En modern arbetsplats med högt i tak, stark teamkänsla och ständigt driv framåt.
Tydlig onboarding och coachning från ett erfaret säljteam.

Vem är du?
Du gillar att prata med människor och har ett naturligt empatiskt sätt.
Du drivs av att hjälpa andra – och att själv utvecklas.
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller telefonarbete är det ett plus – men vi lär dig gärna!
Du pratar och skriver svenska obehindrat.

Om Verbal
Vi är en fristående mobiloperatör som levererar mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi hjälpt både privatpersoner och företag med flexibla, schyssta lösningar – och vi är stolta över våra kundomdömen och att vara en certifierad Great Place to Work.
Hos oss blir du en del av ett ambitiöst bolag med höga mål – och hjärtat på rätt ställe.
Redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Redo att tjäna stora pengar? Bli säljare hos på Verbal

Telefonförsäljare
Läs mer Maj 30
Nu söker vi 2 stycken heltidssäljare till vårt B2C-team på huvudkontoret
I rollen som B2C-säljare hos oss ingår du i ett team som sitter centralt beläget på vårt huvudkontor nära Hammarby Sjöstad. Du jobbar effektivt i en dialer för att kontakta nya kunder som är en utav våra absolut viktigaste uppgifter i vår fortsatta tillväxtresa på marknaden.
Du ingår i ett team där ni tävlar både mot och med varandra mot uppsatta mål och som säljare hos oss har du inte bara chansen att vinna individuella tävlingar utan är även med på våra awardsgalor och tävlar om olika priser och utmärkelser!

 
Verbal jobbar för att förenkla för alla konsumenter genom att erbjuda det vi är bäst på – digitala mobila lösningar kombinerat med snabb och kunnig service. Hos oss får du alltid trygg, enkel och smart telefoni. Vill du bli vår nya B2C-säljare?
 
Din utmaning
Som B2C-säljare hos oss kommer du att ansvara för din egen nykundsbudget och du ingår i ett team där ni alla kontaktar privatkunder för att erbjuda de bättre telefonilösningar. Du arbetar med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och du är både social och utåtriktad.
Du tävlar både individuellt och i team mot uppsatta mål och du gillar att ha roligt på jobbet samtidigt som du jobbar hårt.
 
Vem är du?
Vi letar efter en energifylld och målinriktad person som älskar att vinna – men också att se teamet lyckas.
Du sprider positiv energi och kommer till jobbet med ett leende Du har sunda värderingar och behandlar kunderna schysst Du trivs i ett team men har också en stark egen drivkraft Har du erfarenhet av telekom? Grymt! Om inte, är din inställning viktigast! Du vill utvecklas och har en "go-getter"-mentalitet

Vad erbjuder vi dig?

En stabil grundlön + riktigt bra provisionsmodell Utbildning och utveckling – din framgång är vår framgång En tydlig karriärstege där du kan växa inom bolaget Ett tight team och en fantastisk arbetsmiljö

Verbal söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt och framgång.

Till Verbal kommer du till jobbet och har kul samtidigt som du utvecklas tillsammans med dina kollegor och jobbar mot uppsatta mål. Vi sitter i fräscha kontorslokaler och vi jobbar tätt ihop med alla avdelningar internt.
Vi erbjuder en karriärstege där du kan utvecklas både som säljare och vidare i bolaget till bland annat företagssäljare och säljcoach 

Kontakt
Vill du ha ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta vår försäljningschef Filip Smedman på filip.smedman@verbal.se Urval och intervjuer sker löpande.
 
Låter det som en match? Tveka inte – skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt vinnande lag!
Om företaget
Vi levererar mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat målmedvetet för att ta fram de tjänster och lösningar som efterfrågats. Hos oss får du en mobiloperatör med full flexibilitet, snabb kundservice och schyssta värderingar. Vi levererar helt enkelt telefoni som passar dig som kund.

Ansök nu