Stockholm: Kvalificerad Redovisningsekonom till innovativt team

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kvalificerad Redovisningsekonom till innovativt team i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om tjänsten:

Som kvalificerad redovisningsekonom kommer du att vara en viktig del av redovisningsfunktionen och stötta i förändrings- och förbättringsarbete. Dina arbetsuppgifter kommer att omfatta alla moment på en ekonomifunktion, inklusive kund- och leverantörsreskontra, kreditkontroll, betalningar, kontoavstämningar, skattedeklarationer och ekonomisk rapportering. Du får också möjlighet att delta i testning och implementering av nya versioner samt utbildning inom systemplattformen IFS, som implementerades i januari 2023.

Dina framtida arbetsuppgifter:

Du kommer att arbeta övergripande med redovisning och vara delaktig i förbättringsarbeten. Här är några exempel på dina arbetsuppgifter:

Stödja kund- och leverantörsreskontra vid behov

Utföra kreditkontroll och kreditbevakning

Hantera betalningar och kontoavstämningar

Skattedeklarationer och ekonomisk statistikrapportering

Delta i testning och implementering av nya systemversioner

Utbildning inom den nya systemplattformen IFS


Vi söker dig som:

Vi söker dig med flerårig erfarenhet från liknande befattning och en relevant utbildning inom ekonomi och redovisning. Meriterande är om du har erfarenhet av förändringsarbete inom redovisning och av att arbeta i IFS. Du ska ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och en god samarbetsförmåga. Att vara serviceinriktad, självgående och strukturerad är viktiga personliga egenskaper för att lyckas i denna roll.

Övrig information:

Start: 12 augusti

Plats: Campus - Jägmästargatan, Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare


Om kunden:

Kunden är en framstående aktör inom sin bransch med ett starkt fokus på innovation och förbättring. De värdesätter medarbetarnas utveckling och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där nya idéer uppmuntras och implementeras. Genom att ständigt sträva efter förbättring och effektivisering säkerställer de hög kvalitet och nöjda kunder.

Om Wrknest:

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Redovisningsekonom

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Redovisningsekonom.

Kvalificerad Redovisningsekonom till innovativt team ????

Läs mer Jul 10
Om tjänsten:
Som kvalificerad redovisningsekonom kommer du att vara en viktig del av redovisningsfunktionen och stötta i förändrings- och förbättringsarbete. Dina arbetsuppgifter kommer att omfatta alla moment på en ekonomifunktion, inklusive kund- och leverantörsreskontra, kreditkontroll, betalningar, kontoavstämningar, skattedeklarationer och ekonomisk rapportering. Du får också möjlighet att delta i testning och implementering av nya versioner samt utbildning inom systemplattformen IFS, som implementerades i januari 2023.
Dina framtida arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta övergripande med redovisning och vara delaktig i förbättringsarbeten. Här är några exempel på dina arbetsuppgifter:
Stödja kund- och leverantörsreskontra vid behov
Utföra kreditkontroll och kreditbevakning
Hantera betalningar och kontoavstämningar
Skattedeklarationer och ekonomisk statistikrapportering
Delta i testning och implementering av nya systemversioner
Utbildning inom den nya systemplattformen IFS

Vi söker dig som:
Vi söker dig med flerårig erfarenhet från liknande befattning och en relevant utbildning inom ekonomi och redovisning. Meriterande är om du har erfarenhet av förändringsarbete inom redovisning och av att arbeta i IFS. Du ska ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och en god samarbetsförmåga. Att vara serviceinriktad, självgående och strukturerad är viktiga personliga egenskaper för att lyckas i denna roll.
Övrig information:
Start: 12 augusti
Plats: Campus - Jägmästargatan, Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare

Om kunden:
Kunden är en framstående aktör inom sin bransch med ett starkt fokus på innovation och förbättring. De värdesätter medarbetarnas utveckling och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där nya idéer uppmuntras och implementeras. Genom att ständigt sträva efter förbättring och effektivisering säkerställer de hög kvalitet och nöjda kunder.
Om Wrknest:
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu

Redovisningsekonom till ledande elektronikföretag på tillväxtresa! ????

Läs mer Jul 9
Om tjänsten
Vår kund, Nordens ledande leverantör av timingprodukter inom nischad elektronik, teknikkomponenter och kraftelektronik, söker nu en redovisningsekonom. De erbjuder produkter som kristaller, oscillatorer, sensorer, antenner och nätaggregat. Du kommer att anställas direkt hos kunden via en rekryteringsprocess som hanteras av Wrknest.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som redovisningsekonom kommer du att ha en viktig roll i ekonomiteamet och ansvara för:
Månadsbokslut
Momsdeklaration
Periodisk moms
Hantera löpande bokföring
Arbeta med kund- och leverantörsreskontra
Utföra övriga administrativa uppgifter

Vi söker dig som
Har arbetat med redovisning i minst 5 år och har erfarenhet av löpande bokföring, periodisk moms och månadsbokslut. Du behöver också ha erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra och behärska svenska och engelska i både tal och skrift.
Meriterande kvalifikationer
Erfarenhet av Business Central Microsoft (BC)
Erfarenhet av elektronikbranschen

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Därför söker vi dig som är strukturerad, noggrann och prestigelös. Du är även flexibel och samarbetsinriktad och tycker om att hjälpa till.
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Spånga, Stockholm
Omfattning: Heltid, 100%
Anställningsform: Tillsvidare, med inledande provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller.
Om kunden
Företaget är Nordens ledande leverantör av timingprodukter och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där innovation och kvalitet står i fokus. De befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en redovisningsekonom som vill vara med och bidra till deras fortsatta framgång.
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu

Redovisningsekonom till ett spännande bolag ????

Läs mer Jul 5
Om tjänsten
Vår kund söker en erfaren redovisningsekonom för att hantera ökade volymer av inköpsordrar och fakturor. Rollen är nyinrättad och innebär att arbeta processöverskridande mellan inköp och redovisning, där du kommer att stötta leverantörsreskontrateamet samt inköpsenheten i hanteringen av rekvisitioner och inköpsorder.
Dina framtida arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i affärssystemet UBW/Agresso, både inom ekonomisystemet och inköpssystemet. Arbetsuppgifterna inkluderar:
Stötta och vara delaktig i leverantörsreskontrateamet.
Hantera fakturor som fastnar i flödet.
Delta i ekonomisupport, vilket innebär att utreda, analysera och svara på frågor från verksamheten.
Vara delaktig i analys av fakturaflöden.
Delta i upplägg av rekvisitioner, inköpsorder och artiklar.
Delta i register- och masterdata struktur.
Delta i analys av flödet från order till inköpsfaktura.

Vi söker dig som
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du har minst tre års erfarenhet av självständigt arbete inom redovisning de senaste fem åren och minst två års erfarenhet av att arbeta i affärssystemet UBW/Agresso med leverantörsreskontra, fakturaflöden och inköpsfakturor, både svenska och utländska. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, samt i Excel och övriga MS Office-program.
Meriterande är erfarenhet av att supporta verksamheten i hantering av leverantörsfakturor och inköpsfakturor, samt deltagande i förbättringsarbete.
Personliga egenskaper vi värdesätter är engagemang, proaktivitet och prestigelöshet. Du tar initiativ och hittar lösningar, är strukturerad och noggrann, samt har god kommunikativ förmåga och en vilja att dela med dig av dina kunskaper. Förmågan att samarbeta framgångsrikt med andra är också viktig.
Övrig information
Start: Efter semestrarna, för att ge dig en bra start på din nya karriär.
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid, med flexibilitet i arbetsplats och arbetstider.
Anställningsform: Tillsvidare

Om kunden
Kunden är ett statligt affärsverk som ansvarar för att elöverföringssystemet är säkert, miljöanpassat och kostnadseffektivt. De har drygt 1400 medarbetare, med huvudkontor i Sundbyberg och kontor i bland annat Sundsvall, Göteborg och Sollefteå.
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu

Redovisningsansvarig till Hjärt- Lungfonden

Läs mer Jul 3
Är du den vi söker?Är du en fullfjädrad redovisningsekonom med flera års erfarenhet av självständigt redovisningsarbete? Är du intresserad av att arbeta med ekonomin i en verksamhet med visionen om en värld fri från hjärt- lungsjukdomar? Är du engagerad, nyfiken och gillar att arbeta i team samtidigt som du tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter? Om så, är det möjligt att du är Hjärt-Lungfondens nästa redovisningsansvarig!
ArbetsbeskrivningHjärt-Lungfonden växer som organisation och kraven gällande ekonomisk rapportering och uppföljning till verksamheten blir allt viktigare. I rollen som redovisningsansvarighanterar du både den interna och externa redovisningen samt den finansiella rapporteringen. Utöver att arbeta med redovisning kommer du också att tillsammans med kollegor arbeta med kontinuerliga förbättringsarbeten avseende processerför att möta verksamhetens krav.
Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av:
Löpande bokföring
Ansvar för/ helheten månads- och årsbokslutsarbete
Årsredovisning
Deklarationer och rapportering till skatteverket
Upprätta och säkerställa den interna och externa rapporteringen
Hantering och redovisning, samt rapportering av kapitalförvaltning
Säkerställa efterlevnad av regelverk
Likviditetsplanering och kassaflödesanalys
Delaktig i analysarbete, samt budget- och prognosarbete
Driva förbättringsarbete och effektiviseringar för att optimera ekonomiavdelningens processer
Superuser i Visma Control

Ekonomiavdelningen består av totalt sjupersoner i olika roller, bl.a. redovisningsekonom, administratör, business controller, ekonomichef samt två jurister.
Hjärt- Lungfonden har sitt mycket fina kontor ett stenkast från Gamla stans tunnelbanestation.
Din profilVi söker dig som har god redovisningskunskap,är van att arbeta med hela redovisningsprocessen liksom ekonomiskuppföljning och analys. Troligtvis har du tidigare hanterat ekonomin på mindre och medelstora företag och i detta arbetat både högt som lågt med ekonomifunktionens alla delar. Du har minst 3-5 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete och finansiell rapportering. Har du erfarenhet från redovisning och rapportering avkapitalförvaltning är det meriterande.
Du har god systemvana, mycket goda kunskaper i Excel och erfarenhet från affärssystem, gärna Visma Control.
Du är trygg i dig själv, prestigelös, har lätt för och gillar att samarbeta med andra samtidigt som du tar ansvar för dina egna arbetsuppgifter. Som person är du noggrann, ansvarsfull, strukturerad och har en bra förmåga att planera ditt arbete.
Hos Hjärt-Lungfonden finns en möjlighet att verkligen göra skillnad och jobba med värdeskapande arbete tillsammans med ett 60-tal kollegor som också brinner för att skapa en en varld fri fran hjart- och lungsjukdom!
Hjärt-Lungfonden är en tobaksfri arbetsplats!
Om Hjärt-LungfondenHjart-Lungfondens vision ar en varld fri fran hjart- och lungsjukdom. Ingen ska bli lamnad ensam med saknaden efter en mamma, en pappa, ett barn eller en partner. Det ar den drommen vi pa Hjart-Lungfonden kampar for varje dag. Darfor samlar vi in pengar till forskning och arbetar for okad kunskap om forskningens betydelse. Verksamheten ar helt beroende av gavor fran privatpersoner och foretag. År2023 delade Hjärt-Lungfonden ut 594 miljoner kronor till vinnande forskning.
Organisationen grundades redan 1904 under namnet Svenska Nationalföreningen mot Tuberkulos, då var målet att bekämpa den stora folksjukdomen tuberkulos. Idag arbetar vi för att besegra vår tids största folksjukdomar, hjärt- och lungsjukdomar.I årfirar vi 120 år!
Ansökan och kontaktI denna rekrytering samarbetar Hjärt- Lungfonden med Capega. Ansök gärna per omgåendedå urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV via Capegas hemsida.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Åsa Ollert / asa.ollert@capega.se alternativtIda-Maria Rundén / ida-maria.runden@capega.se.
Välkommen med din ansökan!

Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt.
För mer information om nya tjänster, följ oss påLinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

Ansök nu

Mediafy AB söker en Redovisningsekonom

Läs mer Jul 1
Är du utbildad ekonom med goda Excel-kunskaperoch har en bred erfarenhet från kvalificerat redovisningsarbete? Söker du dessutom en ny arbetsplats?Då kan du ha hittat rätt. Hos Mediafy får du stort ansvar förredovisning, bokslut och årsredovisning och får chans att ta plats i ett gäng med mycketengagerade och dedikerade människor.

Om Mediafy AB
Mediafy AB grundades 2001 och är ett ägarbolag, inom Bonnierkoncernen, med dotterbolagen –Mediafy Magazines AB samt Mediafy Relations AB.På Mediafy arbetarmedarbetare som med stor drivkraft skapar förutsättningar för att bolaget ska lyckas och växa!
Mediafy Magazines erbjuder bland annat via varumärket Tidningskungen, förmedling av tidningsprenumeration till privatpersoner i Sverige och Norge. Vi erbjuder dessutom smidiga och kostnadssmarta tidningsprenumerationer till företag – för ökad trivsel i väntrummet.
Inom Mediafy Relations finns varumärket Morot & Co som är Mediafys strategiska tillväxtområde. Morot & Co som lanserades 2019 har haft en snabb tillväxt ochär idag aktivt i Sverige, Norge och Danmark.Morot & Co hjälper stora och små bolag att öka lojalitet, engagemang och motivation hos både medarbetare och kunder.
Kulturen på Mediafy präglas av glädje, drivkraft, samarbete och stark vilja att hela tiden göra vårt bästa.
Vi sitter tillsammans i nyrenoverade lokaler i A-house på Östermalm, i Stockholm.

Om rollen
Rollen som redovisningsekonom på Mediafy är bred och du förväntas kunna löpande bokföring samt göra en delanalyser på vår finansiella data. Självklart är du, tillsammans med teamet, delaktig i effektiviseringsarbete kopplat till redovisning och våra finansiella flöden. Det finns ett stort utrymme till att vidareutveckla ekonomifunktionen och det är snabba beslutsled för att genomföra förändringar.
Tjänsten innebär även ett nära samarbete med andra avdelningar och intressenter inom bolaget, som exempelvis kundservice, sälj, lön samt övriga kollegor.
Du ingår i ett roligt och framåtlutat team på 5 personer och rapporterar till CFO.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Löpande bokföring, bokslut, in- och utbetalningar
Analys och uppföljning
Rapportering
Årsredovisning
Driva, säkra och sätta upp finansiella processer
Support till chefer och kollegor i verksamheten gällande operativa redovisningsrelaterade frågor

Dina egenskaper
För att lyckas i denna roll hos oss, behöver du vara självgående och ha minst 5 års erfarenhet av liknande arbeten/roller. Du är van att prioritera bland arbetsuppgifter och trivs att arbeta mot deadlines. Du har mycket goda kunskaper i Excel och har förmåga att både arbeta självständigt men också stötta, hjälpa och lära dina kollegor. Det är fördel (meriterande)om du harviss erfarenhet men främst stor nyfikenhet kring den finansiella datan, tex hur bakomliggande system fungerar, var datan kommer ifrån och hur vi på bra sätt säkerställer datan.
Vi är en liten avdelning och vi arbetar brett. Det är därför viktigt att ärprestigelös och positiv. Vi hjälps alla åt och täcker upp för varandra vid behov. Du är också noggrann, kvalitetsmedveten och vill ta ansvar.
Vidare har du god sammarbets- och kommunikationsförmåga och är engagerad och självgående. Du arbetar proaktivt, är lösningsorienterad och lyckas föra ditt arbete framåt även när du möter på utmaningar.
Det sker mycket spännande inom våra bolag och på ekonomiavdelningen och vi ser hela tiden över hur vi kan jobba effektivare, mer automatiserat och använda oss av nya verktyg för att öka både kvalitet i arbetet och frigöra tid för analys och proaktivitet. En stark vilja att driva långsiktigt förbättringsarbeteär därför av högsta vikt!

Vi erbjuder
Tillsvidareanställning (som inleds med 6 månaders provanställning)
Heltidsarbete 37,5h/vecka
Lön enligt överenskommelse
Tjänstepension
Högsta möjliga friskvård
Hybrid arbetsplats med möjlighet till distansjobb 2 dagar/veckan
Generösa personalaktiviteter - Vi lever som vi lär!


På Mediafy omges du av drivna och positiva kollegor och chefer som lägger stor vikt vid personlig utveckling och ger dig de verktyg du behöver för att lyckas.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Sjuksköterska - bemanningsuppdrag Stockholm

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jun 25
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen till en värderingsstyrd organisation!
Välkommen till Mobila teamet Stockholm! Teamet består idag av sjuksköterskor som arbetar dagtid eller jourtid. Vi önskar nu rekrytera fler Sjuksköterskor till vårt härliga gäng! 
Beskrivning av tjänsten

Vi önskar utöka vårt Mobila Team i Stockholm och söker nu fler sjuksköterskor till våra dagtjänster där Du som Sjuksköterska har löpande uppdrag på olika SÄBO- och LSS-verksamheter i Stockholms län. Till teamet söker vi nu självständiga, trygga sjuksköterskor med erfarenhet av särskilt boende för äldre och gärna erfarenhet och/eller intresse för LSS. Uppdragen kan variera i längd beroende på hur behovet ser ut på enheten.

Du arbetar i tvärprofessionella team på enheter men ibland även självständigt.

Vi är ett flexibelt team där många har jobbat flera år och trivs med arbetet och arbetsuppgifterna. Fördelaktig lön erbjuds. Vi anställer omgående fast tjänst med provanställning.

Tjänstgöringsgrad 100%, dagtid. En del enheter har ssk kväll och helg, om en placering på en sådan enhet skulle bli aktuell förs en dialog kring det.

Tillsvidaretjänst 100 %

Arbetstider under dagtid, måndag-fredag. Kväll- och helgtjänstgöring kan förekomma.

Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Fördel att du har körkort men inte ett krav för dagtjänst.


Som sjuksköterska i bemanningsteamet får du ett omväxlande arbete som går ut på att stötta olika verksamheter inom Säbo/hemsjukvård/LSS/socialpsykiatri i hälso- och sjukvårdsfrågor. Din arbetsplats kan variera och man stöttar upp verksamheterna vid behov under dagtid, vid t.ex. kortare insatsbehov, hög arbetsbelastning på verksamhet, längre sjukfrånvaro eller långdragna rekryteringsprocesser.

Arbetet som bemanningssjuksköterska innebär dels upprättande och uppföljning av hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det också är du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk!

Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.

Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och intresse för äldreomsorgen/LSS/socialpsykiatri.

Som person är du ansvarstagande, självständig och kommunikativ, med förmåga att prioritera. Du har en god samarbetsvilja och trivs med ett flexibelt arbete, med ibland högt tempo, där ena dagen ofta inte är den andra lik. Du besitter en hög grad av anpassningsförmåga då du kommer att stötta flera olika verksamheter och ha kontakt med många olika medarbetare i Attendos verksamheter i området du arbetar i. Du besitter förmåga att fatta självständiga beslut och agera i akuta situationer. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för våra kunder.

Du behöver bemästra svenska i tal och skrift och ha en god förmåga att/erfarenhet av att dokumentera.

Varmt välkommen med din ansökan!
Det här kan vi erbjuda dig

Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller

Utbildningar

Utvecklingsmöjligheter

Karriärvägar

Personalförmåner

Trygga anställningsvillkor

Digitala arbetsverktyg

Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete

Platt organisation med korta beslutsvägar


Om Attendo

På Attendo arbetar vi helhjärtat med att ge trygghet och omsorg till människor som behöver stöd i vardagen. Vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder där vi visar att vi bryr oss om varandra. Vi kallar det Med hjärta för omsorg.

Attendo har en bred verksamhet där du får möjlighet att utvecklas utifrån dina intressen och kompetenser. Vi erbjuder karriärvägar med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.

Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.

Attendo är en lärande organisation och välkomnar nya idéer och initiativ för att vi tillsammans ska kunna utveckla omsorgen framåt.

Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens vägleder oss i vårt arbete för att kunderna ska trivas och känna självständighet.

Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och avtalsförsäkringar för att ge dig en trygg anställning. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.

Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.

Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

Ansök nu

Sjuksköterska - bemanningsuppdrag Stockholm

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jun 20
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen till en värderingsstyrd organisation!
Välkommen till Mobila teamet Stockholm! Teamet består idag av sjuksköterskor som arbetar dagtid eller jourtid. Vi önskar nu rekrytera fler Sjuksköterskor till vårt härliga gäng! 
Beskrivning av tjänsten

Vi önskar utöka vårt Mobila Team i Stockholm och söker nu fler sjuksköterskor till våra dagtjänster där Du som Sjuksköterska har löpande uppdrag på olika SÄBO- och LSS-verksamheter i Stockholms län. Till teamet söker vi nu självständiga, trygga sjuksköterskor med erfarenhet av särskilt boende för äldre och gärna erfarenhet och/eller intresse för LSS. Uppdragen kan variera i längd beroende på hur behovet ser ut på enheten.

Du arbetar i tvärprofessionella team på enheter men ibland även självständigt.

Vi är ett flexibelt team där många har jobbat flera år och trivs med arbetet och arbetsuppgifterna. Fördelaktig lön erbjuds. Vi anställer omgående fast tjänst med provanställning.

Tjänstgöringsgrad 100%, dagtid. En del enheter har ssk kväll och helg, om en placering på en sådan enhet skulle bli aktuell förs en dialog kring det.

Tillsvidaretjänst 100 %

Arbetstider under dagtid, måndag-fredag. Kväll- och helgtjänstgöring kan förekomma.

Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Fördel att du har körkort men inte ett krav för dagtjänst.


Som sjuksköterska i bemanningsteamet får du ett omväxlande arbete som går ut på att stötta olika verksamheter inom Säbo/hemsjukvård/LSS/socialpsykiatri i hälso- och sjukvårdsfrågor. Din arbetsplats kan variera och man stöttar upp verksamheterna vid behov under dagtid, vid t.ex. kortare insatsbehov, hög arbetsbelastning på verksamhet, längre sjukfrånvaro eller långdragna rekryteringsprocesser.

Arbetet som bemanningssjuksköterska innebär dels upprättande och uppföljning av hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det också är du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk!

Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.

Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och intresse för äldreomsorgen/LSS/socialpsykiatri.

Som person är du ansvarstagande, självständig och kommunikativ, med förmåga att prioritera. Du har en god samarbetsvilja och trivs med ett flexibelt arbete, med ibland högt tempo, där ena dagen ofta inte är den andra lik. Du besitter en hög grad av anpassningsförmåga då du kommer att stötta flera olika verksamheter och ha kontakt med många olika medarbetare i Attendos verksamheter i området du arbetar i. Du besitter förmåga att fatta självständiga beslut och agera i akuta situationer. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för våra kunder.

Du behöver bemästra svenska i tal och skrift och ha en god förmåga att/erfarenhet av att dokumentera.

Varmt välkommen med din ansökan!
Det här kan vi erbjuda dig

Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller

Utbildningar

Utvecklingsmöjligheter

Karriärvägar

Personalförmåner

Trygga anställningsvillkor

Digitala arbetsverktyg

Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete

Platt organisation med korta beslutsvägar


Om Attendo

På Attendo arbetar vi helhjärtat med att ge trygghet och omsorg till människor som behöver stöd i vardagen. Vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder där vi visar att vi bryr oss om varandra. Vi kallar det Med hjärta för omsorg.

Attendo har en bred verksamhet där du får möjlighet att utvecklas utifrån dina intressen och kompetenser. Vi erbjuder karriärvägar med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.

Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.

Attendo är en lärande organisation och välkomnar nya idéer och initiativ för att vi tillsammans ska kunna utveckla omsorgen framåt.

Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens vägleder oss i vårt arbete för att kunderna ska trivas och känna självständighet.

Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och avtalsförsäkringar för att ge dig en trygg anställning. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.

Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.

Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

Ansök nu

Sjuksköterska - bemanningsuppdrag Stockholm

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jun 30
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen till en värderingsstyrd organisation!
Välkommen till Mobila teamet Stockholm! Teamet består idag av sjuksköterskor som arbetar dagtid eller jourtid. Vi önskar nu rekrytera fler Sjuksköterskor till vårt härliga gäng! 
Beskrivning av tjänsten

Vi önskar utöka vårt Mobila Team i Stockholm och söker nu fler sjuksköterskor till våra dagtjänster där Du som Sjuksköterska har löpande uppdrag på olika SÄBO- och LSS-verksamheter i Stockholms län. Till teamet söker vi nu självständiga, trygga sjuksköterskor med erfarenhet av särskilt boende för äldre och gärna erfarenhet och/eller intresse för LSS. Uppdragen kan variera i längd beroende på hur behovet ser ut på enheten.

Du arbetar i tvärprofessionella team på enheter men ibland även självständigt.

Vi är ett flexibelt team där många har jobbat flera år och trivs med arbetet och arbetsuppgifterna. Fördelaktig lön erbjuds. Vi anställer omgående fast tjänst med provanställning.

Tjänstgöringsgrad 100%, dagtid. En del enheter har ssk kväll och helg, om en placering på en sådan enhet skulle bli aktuell förs en dialog kring det.

Tillsvidaretjänst 100 %

Arbetstider under dagtid, måndag-fredag. Kväll- och helgtjänstgöring kan förekomma.

Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Fördel att du har körkort men inte ett krav för dagtjänst.


Som sjuksköterska i bemanningsteamet får du ett omväxlande arbete som går ut på att stötta olika verksamheter inom Säbo/hemsjukvård/LSS/socialpsykiatri i hälso- och sjukvårdsfrågor. Din arbetsplats kan variera och man stöttar upp verksamheterna vid behov under dagtid, vid t.ex. kortare insatsbehov, hög arbetsbelastning på verksamhet, längre sjukfrånvaro eller långdragna rekryteringsprocesser.

Arbetet som bemanningssjuksköterska innebär dels upprättande och uppföljning av hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det också är du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk!

Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.

Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och intresse för äldreomsorgen/LSS/socialpsykiatri.

Som person är du ansvarstagande, självständig och kommunikativ, med förmåga att prioritera. Du har en god samarbetsvilja och trivs med ett flexibelt arbete, med ibland högt tempo, där ena dagen ofta inte är den andra lik. Du besitter en hög grad av anpassningsförmåga då du kommer att stötta flera olika verksamheter och ha kontakt med många olika medarbetare i Attendos verksamheter i området du arbetar i. Du besitter förmåga att fatta självständiga beslut och agera i akuta situationer. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för våra kunder.

Du behöver bemästra svenska i tal och skrift och ha en god förmåga att/erfarenhet av att dokumentera.

Varmt välkommen med din ansökan!
Det här kan vi erbjuda dig

Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller

Utbildningar

Utvecklingsmöjligheter

Karriärvägar

Personalförmåner

Trygga anställningsvillkor

Digitala arbetsverktyg

Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete

Platt organisation med korta beslutsvägar


Om Attendo

På Attendo arbetar vi helhjärtat med att ge trygghet och omsorg till människor som behöver stöd i vardagen. Vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder där vi visar att vi bryr oss om varandra. Vi kallar det Med hjärta för omsorg.

Attendo har en bred verksamhet där du får möjlighet att utvecklas utifrån dina intressen och kompetenser. Vi erbjuder karriärvägar med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.

Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.

Attendo är en lärande organisation och välkomnar nya idéer och initiativ för att vi tillsammans ska kunna utveckla omsorgen framåt.

Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens vägleder oss i vårt arbete för att kunderna ska trivas och känna självständighet.

Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och avtalsförsäkringar för att ge dig en trygg anställning. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.

Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.

Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

Ansök nu

GRUPPCHEF HSL-TEAM

Enhetschef, hälso- och sjukvård
Läs mer Jun 20
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Vill du vara med i en ny HSL-organisation där vi brinner för kvalitet och verksamhetsutveckling kan detta vara något för dig! Vi söker nu gruppchefer till våra Mobila Team i Norra och Södra Stockholm.

Attendo storsatsar på HSL och kommer bygga en egen organisation kring HSL i Sverige.

Vi söker därmed HSL-gruppchefer för att vara med att bygga upp en helt ny organisation tillsammans med Verksamhetschef. Regionen kommer innefatta mobila team rehab och sjukskötersketeam, bemanningssjuksköterskor samt kväll, natt och helgorganisationer.

I din roll som Gruppchef arbetar du självständigt med att bemanna, arbetsleda och utveckla de mobila teamen. Du rapporterar direkt till Verksamhetschef. Du ingår i en kompetent ledningsgrupp där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och tankar.

Beskrivning av tjänsten

I tjänsten som gruppchef står du som direktrapporterande chef för de som ingår i teamet. Som gruppchef har du personalansvar och är driftansvarig för respektive team. Mer information om arbetsuppgifter får du under arbetsintervju. Välkommen med din ansökan!

Du kommer ha personalansvar för sjuksköterskor eller fysio- och arbetsterapeuter uppdelade i team på ett geografiskt område.



Ditt arbete kommer innebära att stötta, skapa engagemang och delaktighet i verksamheten



Du håller i arbetsplatsträffar tillsammans med Verksamhetschef



Tätt samarbete med Verksamheterna där dina medarbetare verkar.



Vara en del av att göra Attendo till Sveriges bästa arbetsgivare för HSL-personal.



Tillsvidaretjänst 100 %



Arbetstider under dagtid, måndag-fredag, 08.00-16.30



Tillträdesdatum är enligt överenskommelse



Körkort är inte ett krav men önskvärt


Kvalifikationer

För den här tjänsten söker vi dig med sjuksköterske-, arbetsterapeut-, fysioterapeutexamen.



Du är utvecklingsorienterad, engagerad och lyhörd..



Att du har ett intresse för ledarskap.



Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom HSL-team.



Eftersom tjänsten har ett tydligt utvecklingsfokus önskar vi att du har ett inre driv gällande verksamhetsutveckling.



Vi värdesätter att du är ekonomiskt medveten.



Du behöver kunna tänka långsiktigt och öppet, vara delaktig i ledningsgrupp.



Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!

Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med medarbetare och arbetsleda. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för kvalitet, ledarskap och marknadsföring.

Du är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och förtroendeingivande. Vi lägger vikt vid att du är resultatorienterad och drivs av ständig förbättring. Du är engagerad, flexibel och arbetar strukturerat så väl i grupp som självständigt.

Du har goda kunskaper i Officepaketet och hanterar svenska språket obehindrat i tal och skrift. Du bör vara intresserad av digitaliseringsutveckling.


Det här kan vi erbjuda dig

Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller



Utbildningar



Utvecklingsmöjligheter



Karriärvägar



Personalförmåner



Trygga anställningsvillkor



Digitala arbetsverktyg



Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete



Platt organisation med korta beslutsvägar


Om Attendo

Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.

All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg.

Attendos ledord är Omtanke, Engagemang och Kompetens.

Med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.

Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.

Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.

Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

Vi går igenom ansökningarna löpande.

Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

Ansök nu

Personliga assistenter (timvikarier) sökes i Stockholmsområdet

Personlig assistent
Läs mer Jul 11
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen att skicka in din spontanansökan!

Vi söker kontinuerligt efter kompetenta och ansvarsfulla  individer som vill arbeta främst som timvikarier hos oss på BonZi personligt stöd som personlig assistent till våra kunder i Stockholmsområdet främst i Söderort.

Tillträde och  varaktighet varierar från kund till kund . Arbetstiderna kan vara förlagda till dag, kväll eller natt under vardagar samt helger , beroende på respektive kunds behov. Hos några av våra kunder kan det även förekomma dygnspass.

Vi har kunder som letar efter någon som kan utföra arbetsuppgifter som att till exempel hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning vara med vid aktiviteter samt vid måltider och därtill vid förflyttningar beroende av respektive kunds behov.

Utifrån kundens behov av hjälp kan det även finnas diverse hjälpmedel på plats och några av dessa kan exempelvis vara permobil olika typer av liftar , kateter ,sondmatning m.m.

Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis läkarbesök och inköp av livsmedel. Du hjälper kunden att leva ett så fullvärdigt liv som möjligt utifrån dennes förutsättningar.

Svenska i tal och skrift krävs för att kunna dokumentera rätt.

Om dig:

Vi tror att du som söker denna tjänst är en ansvarsfull, lyhörd  person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till dina medmänniskors behov. Är du flexibel och kan arbeta med kort varsel så är det just dig vi söker!

Vi kommunicerar främst via mejl , så håll koll i din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhetsskull.

Meriterande : Erfarenhet av olika funktionsnedsättningar, samt yrkesmässigt arbete inom vård och omsorg. Kanske har du arbetat som personlig assistent innan.

Omfattning: Vikarier vid behov

Tillträde: Omgående, intervjuer sker löpande och kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Under sommaren kan det vara lite längre svarstider

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.


Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia .

För dig med anställningsstöd:  BonZi personligt stöd är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även  du som har rätt till  någon form av anställningsstöd  genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

Att tänka på inför din ansökan:

En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.

Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/

Ansök nu

Serviceinriktad kundrådgivare till Bankgirot

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 8
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
 

Arbetsbeskrivning
Bankgirot söker nu en kundrådgivare till sitt kontor i Liljeholmen. Du kommer ingå i ett team om 15 medarbetare där du huvudsakligen kommer att arbeta med att hantera inkommande supportärenden över telefon och mail, där du ansvarar för att ärendena blir lösta och kunden blir nöjd. Du hjälper banker och deras företagskunder samt myndigheter med frågor kring Bankgirots produkter och tjänster. Supportärendena kan variera och är ofta kopplade till betalningar, exempelvis in- och utbetalningar samt rådgivning gällande Bankgirots produkter och tjänster vid implementering och användande.

Kvalifikationer och egenskaper
För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och en team-spelare som tycker om att arbeta i grupp såväl som självständigt. Du ska även ha goda kommunikativa förmågor, både i tal och skrift. Då du kommer att ansvara för att hantera och lösa ärenden på egen hand ser vi att du är självgående, lösningsorienterad och noggrann.

Krav för tjänsten är att du:

- Har minst en gymnasieutbildning

- Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vidare är det meriterande om du har:

- Erfarenhet av att arbeta inom bank och finans

- Erfarenhet av att jobba inom kundservice

- God vana av att arbeta i olika system

Om Bankgirot
Bankgirot är ett svenskt clearinghus med över 60 års erfarenhet av att leverera marknadsledande finansiell infrastruktur. Varje dag strömmar närmare 9,3 miljoner transaktioner eller 84 miljarder kronor genom Bankgirots betalningssystem.

Våra 160 medarbetare säkerställer system som möjliggör bland annat Autogiro och E-faktura. Vi garanterar den svenska betalmarknaden med tillstånd från Finansinspektionen.

Läs mer om Bankgirot här.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok!

Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.

Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Bankgirot med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Helena Persson på helena.persson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

#kundservice

Ansök nu