Stockholm: Quality & Safety Coordinator till Fitness24Seven

Hitta ansökningsinfo om jobbet Quality & Safety Coordinator till Fitness24Seven i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Som Quality & Safety Coordinator på Fitness24Seven i Stockholm kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service. 

I rollen som Gymkoordinator kommer du att tillhöra klustret Regeringsgatan, här ingår anläggningarna Regeringsgatan, Hornstull och Lidingö

I din roll som Quality & Safety Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ansvara för att gymmet är rent, snyggt och välfungerande genom att följa vår underhållningslista.
• Hantera serviceärenden och enklare reparationer av gymutrustning.
• Genomföra medlemsrundor, vilket inkluderar att ställa tillbaka vikter, fylla på material och säkerställa att gymmet är i toppskick.
• Bidra till en positiv kundupplevelse genom att ge utmärkt service och bygga relationer med medlemmar.
• Inventera förbrukningsvaror och lägga beställningar vid behov.

Tjänsten som Quality & Safety Coordinator är ett heltidstjänst med start i augusti. 

 

Om dig
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och är händig, med ett intresse för maskiner och utrustning. Du har ett starkt intresse för service och trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Som person är du organiserad och engagerad, med en förmåga att anpassa dig efter olika situationer.

Vidare ser vi att du är relationsbyggande och tycker om att arbeta med människor. Du har ett genuint intresse för träning och hälsa, och ser en långsiktighet i ditt arbete på Fitness24Seven.

Viktigt för tjänsten är:

• Avslutad gymnasieexamen.
• Intresse för service och att arbeta med människor.
• Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.

Tidigare erfarenhet från serviceinriktade jobb är meriterande men inget krav. Vi ser också att du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har en god förståelse för engelska. Eftersom rollen innefattar ensamarbete och hantering av betalningsmedel krävs det att du är minst 18 år.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
 

Om Fitness24Seven
Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility.

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Louise Ström via louise.strom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Account Manager

Läs mer Apr 23
Nytt
Do you aim to have a dynamic impact on the world?
Do you want to go beyond what’s possible?
Are you a relationship architect ready to drive impactful, data-driven win-win deals?
Then we have the opportunity for you!
We are looking for a self-motivated, humble, results-driven, Account Manager always aiming for tangible targets and striving to raise the bar. Your mission will be to demonstrate exceptional sales acumen, take initiatives, and spearhead sales processes from start to finish.
Who we are
Airmee is a rapidly growing logistics platform backed by Bonnier Capital and other investors. We're working hard to create the best delivery experience in the world by optimizing logistics to make it more efficient and as environmentally sustainable as possible. Our technical platform powers our logistics operations to make sure thousands of consumers get their deliveries in time every day.
At Airmee, everyone operates at all levels. No task is beneath anyone. We’re not a company for classic managers, but the ones that lead do so because of their ability to fiercely execute on a daily basis. If you enjoy working in an entrepreneurial and rapidly-evolving environment with opportunities for daily learning, this role is for you.
What You’ll Do
Identify and manage growth opportunities, including contact leads
Maintain in-depth knowledge of our services and efficiently reach successful closures
Build and maintain strong customer relationships
Implement data-driven business plans to drive growth with existing customers
Ensure compliance and fulfill contractual obligations
Maintain our CRM and continuously seek improvement opportunities in terms of general toolkit and ways of working
You will report to Head of Commercial

Who You Are
Skilled Relationship Builder: Known for establishing rapport, trust, and gaining a deep understanding of client needs.
Results-Driven Professional: Sets clear goals, formulates effective strategies, and continuously evaluates and adjusts approaches for optimized performance.
Effective Communicator: Proficient in clear information conveyance, active listening, and ensuring alignment of expectations. Prompt issue resolution and persuasive communication of the value proposition are key strengths.
Hands-on: Execution-focused with the ability to orchestrate activities and move around obstacles effectively.
Life-long learner: Like us, you believe that learning doesn’t stop just because you left school - you keep up to date with the latest developments and ideally have a more general interest in business and technology.

Qualifications:
Bachelors Degree in Business Administration or related field
< 5 years of work experience - we welcome applicants from a wide range of previous fields such as sales, account management, business development, category management, business control, start-up/scale-up
Industry experience from e.g. tech, ecom, logistics, retail, FMCG
Ability to work effectively in a dynamic, fast-paced environment
Fluency in spoken and written English and Swedish

Our office is located in central Stockholm, but we have a flexible working model that combines remote work and office work.

Ansök nu

Säljare till vårt affärsnätverk Sportsline

Läs mer Apr 23
Nytt
Säljare till vårt affärsnätverk Sportsline

Vi söker en entusiastisk och resultatorienterad säljare. I denna roll kommer du att ansvara för att prata med företag och privatpersoner på olika nivåer som ser fördelarna med Sportslines nätverk. Ansvarsområden: Identifiera potentiella företagare och idrottare samt stänga affärerna. Starkt önskemål:
Erfarenhet av försäljning, företrädesvis inom idrotts- och företagsbranschen.
Stark förståelse för idrottssamhället och dess behov och utmaningar.
Ha bra grit samt en passion för utveckling och välmående.

Vi erbjuder:
Attraktiv provisionsbaserad lön de första 6 månaderna.
Att komma in i ett entreprenörsbolag i nästa tillväxtfas.
Möjlighet att vara med på tillväxtresan.
Kunskap i världsklass.
Möjlighet till personlig och professionell utveckling.

Läs mer om SportsLine och vårt nätverk på sportsline.se Skicka ditt CV och ett personligt brev till info@sportsline.se

Sportsline är ett växande nätverk som hjälper idrottare, tränare och klubbar att utvecklas genom smarta digitala verktyg och tjänster. Vi är på jakt efter en säljare som vill vara med och ta vår verksamhet till nästa nivå – en nyckelroll där du får bygga relationer, skapa affärer och vara med och forma framtidens idrott!

Ansök nu

Account Manager till evolvit

Läs mer Apr 22
Drivs du av att bygga relationer, ge god service och att jobba mot mål? Är du resultatinriktad och redo för din nästa utmaning i karriären? Då kan detta vara rollen för dig! Nu söker evolvit en Account Manager till sitt kontor i Täby Om evolvit  Evolvit Solutions AB är ett innovativt och växande bolag som hjälper företag att modernisera och effektivisera sin IT-miljö. De erbjuder en helhetslösning för företag i olika branscher genom att kombinera redovisning, IT-system och affärskonsultation. De strävar efter att vara en pålitlig och flexibel partner där kundens behov alltid står i centrum. Du kommer att vara en viktig del av evolvits team och ha ett nära samarbete med säljkollegor, tekniker och kundsupport i det dagliga arbetet.
evolvit erbjuder Att få arbeta med moderna IT-lösningar Att få jobba med Sveriges mest kvalitetsmedvetna kunder En miljö att lyckas och göra karriär i En marknad som har en enorm potential för tillväxt Utmärkta lokaler med ett gäng som ger allt
Om rollen  Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande med allt från att etablera kontakt med nya kunder, nyförsäljning, upprätthålla kundrelationer och merförsäljning. Arbetet bygger till stor del av att identifierar kundbehov och erbjuda skräddarsydda tjänster för att kunna bygga långvariga kundrelationer. Majoriteten av ditt arbete kommer att ligga på uppsökande av nya kunder.
Om dig
Vi söker dig som tänker bli bäst i branschen och som vill ge allt för att bli en del av ett vinnande lag med mycket goda framtidsutsikter. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet och som person ser vi att du har mycket energi, är social, framåt och prestationsinriktad. Vi tror även att du trivs i en ansvarstagande roll och har lätt för att ta kontakt med nya människor, skapa förtroende och bibehålla långsiktiga relationer. Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du:
Har någon form av säljerfarenhet eller mötesbokning. Uppsökande försäljning och B2B ser vi som meriterande för tjänsten
Kommunicerar mycket bra på svenska och engelska
Har B-körkort
Vi ser det som meriterande om du kommer in med ett eget nätverk, oavsett om det är från tidigare jobbsammanhang eller sportvärlden etc.

Vi ser det som meriterande om du bor i norra delen av Stockholm då du kommer geografiskt utgå från Täby. 

Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till att söka genom annonsen. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på charlotte.hoffstrom@edzagroup.se

Ansök nu

Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp

Läs mer Apr 22
Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen.
Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar.
Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning.
Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer.
Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar.
Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete.

Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen.
Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet.
Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig.
Vi ser gärna att du:
Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning.
Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter.
Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar.
Bidrar med energi och glädje till teamet.

Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock.
Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna.
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Account Manager till vår kund i Södra Stockholm

Läs mer Apr 16
Account Manager till vår kund i Södra Stockholm
Vi söker en engagerad och driven Account Manager till vår kund, ett personligt och entreprenörsdrivet företag inom transportlösningar för storsäckar, kärl och containers. Vår kund är ett företag där relationer står i centrum – både med sina samarbetspartners och med sina anställda. Här får du möjlighet att vara med och bygga något helt nytt, då du blir den allra första personen på plats i företagets säljavdelning. Det är en unik chans att sätta din egen prägel på en viktig roll och vara med och forma företagets framtida tillväxt.
Vår kund har lång erfarenhet inom lokal transport och avfallshantering, och deras arbete kännetecknas av en stark servicenivå, flexibilitet och en personlig touch. Företaget har under lång tid haft en stabil samarbetspartnerbas och söker nu en Account Manager som kan ta företaget till nästa nivå genom att bygga upp en strukturerad och effektiv försäljningsprocess. Du blir den första personen i säljavdelningen, vilket innebär att du får en avgörande roll i att utveckla och växa företagets affärer.
Dina arbetsuppgifter:
Bygga upp och bearbeta relationer med både befintliga och nya samarbetspartners.
Skapa och implementera en strukturerad försäljningsprocess för att utveckla affärerna.
Samarbeta med transportledningen för att hitta de bästa lösningarna för både företaget och samarbetspartnern.
Bidra till företagets tillväxt genom att identifiera affärsmöjligheter och hjälpa till att forma företagets framtida säljstrategi.

Vad vi söker hos dig: Vi tror att det är din personlighet och din drivkraft som gör skillnad i den här rollen. Vi söker en person som ser detta som en unik möjlighet att vara med och bygga något från grunden. Du kommer att vara den första säljaren i ett företag med en stark grund, och din förmåga att skapa långsiktiga och ärliga relationer kommer vara avgörande för företagets fortsatta framgång.
För vår kund är det viktigt att du:
Är självgående och har förmågan att ta egna initiativ.
Trivs med att bygga något från grunden och ser detta som en spännande utmaning.
Har förmåga att skapa långsiktiga och förtroendefulla relationer med samarbetspartners.
Är lösningsorienterad och flexibel, gärna med en förståelse för hur det kan vara att arbeta i en dynamisk och förändringsbenägen miljö.
Har en vilja att lära dig och utvecklas, oavsett om du har erfarenhet från branschen eller inte.

Vad vi erbjuder:
En arbetsplats där du får möjlighet att göra skillnad och vara en nyckelperson i ett växande företag.
En chans att vara med och sätta din prägel på en helt ny säljavdelning.
En arbetsmiljö där det är högt i tak och nära till både kollegor och ledning.
Möjlighet till tjänstebil och friskvårdsbidrag.
En arbetsplats med en stark företagskultur och ett varumärke som är synonymt med kvalitet, personlig service och flexibilitet.

Om vår kund: Vår kund är ett företag där du som medarbetare blir en viktig del av ett större team, och där varje individ spelar en central roll för företagets framgång. Här finns en genuin vilja att göra bra och hållbara affärer och ta ansvar för både kunder och medarbetare. Företaget växer och letar nu efter en person som vill vara med på denna resa och bidra till långsiktig framgång.

Om Jobwise
Vi tror att ledarskap är kärnan i att attrahera, behålla och noggrant vårda begåvade individer. Att avancera i våra rekryteringsprocesser ger dig möjlighet att ta ditt nästa karriärkliv i en utvecklande miljö där vi, som rekryteringsföretag, ger chefer och ledare insikter för en effektiv onboarding och värdefulla verktyg för arbetstagarens långsiktighet. Därav blir omsorgsfulla samarbeten med duktiga ledare nyckeln till din, vår partners och vår framgång.
Med denna filosofi och metodik, erbjuder vi de optimala förutsättningarna för din framgång och utveckling. Vi fokuserar inte enbart på rekrytering av kompetens, utan även på att skapa rätt villkor när våra kandidater tar nästa karriärsteg och hittar den nivå som ger nya anställda känslan av att hela tiden utvecklas.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Adecco Sweden AB .

Commercial Contracts Analyst till kund inom industrisektorn!

Upphandlare
Läs mer Apr 7
Adecco söker nu, för en kunds räkning inom industrisektorn, en Commercial Contracts Analyst till ett av Sveriges största industriella projekt. I denna roll kommer du att arbeta med upphandling och kontraktshantering och säkerställa att processer och administration sker professionellt och i enlighet med gällande krav. Du blir en del av ett erfaret team och får en central roll i att utveckla dokument och system för anbudsprocesser, avtalsförvaltning och efterföljande drift.
Arbetsuppgifter
• Granska och analysera kontraktsdokument, inklusive avtal, tillägg och ändringar, för att säkerställa efterlevnad av företagets riktlinjer och lagkrav.
• Identifiera och hantera potentiella risker i kontrakt samt föreslå lämpliga åtgärder.
• Samarbeta med interna intressenter, såsom juridik-, ekonomi- och driftsteam, för att säkerställa att avtal stödjer verksamhetens mål.
• Stödja utvecklingen och implementeringen av policys och rutiner för kontraktshantering.
• Ge rådgivning och stöd i kontraktsrelaterade frågor, inklusive tolkning av avtalsvillkor, rättigheter och skyldigheter.

Kvalifikationer och erfarenhet
• 2–3 års erfarenhet av arbete inom upphandling och kontraktshantering.
• Kunskap om, eller intresse för, EPC-kontrakt och EPC-entreprenörer.
• Examen på kandidat- eller masternivå inom teknik, juridik eller ekonomi.
• God affärsförståelse och förmåga att utveckla effektiva upphandlingsstrategier.
• Analytisk förmåga och goda nätverksfärdigheter för att kunna påverka leverantörer och nyckelintressenter.
• Erfarenhet av stakeholder management.
• Strukturerad arbetsstil och vana att bidra till affärskritiska projekt.
• Mycket god kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, samt flytande engelska.

Om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag via Adecco med en omfattning på 12 månader, heltid. Placeringen är i Stockholm, och arbetstiderna är måndag–fredag, 08:00–17:00. Du kommer huvudsakligen att arbeta från kundens kontor, men det finns möjlighet att arbeta en dag per vecka på distans om så önskas.

Det här är en fantastisk möjlighet att bli en del av det team som kommer att administrera och hantera avtal för ett av de största industriprojekten i Sveriges historia, med en investering på över 50 miljarder kronor. Om du är en noggrann och affärsdriven person med intresse för kontrakt och upphandling, ser vi fram emot din ansökan!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsulten:
Antonia Tiritidou via Antonia.tiritidou@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Projektledande affärsutvecklare sökes – till kund inom drivmedel

Projektledare, IT
Läs mer Apr 7
Adecco söker nu, för en kunds räkning inom drivmedels- och energibranschen, en Affärsutvecklare med projektledarkompetens. Vår kund befinner sig i en spännande transformationsresa med målet att leda utvecklingen inom hållbara marknadsplatser och framtidens mobilitetslösningar. För att stödja denna utveckling söker vi en engagerad person som kan koordinera och leda projekt, samt säkerställa att affären är på rätt väg.
Om rollen
I denna roll kommer du att arbeta med affärsutveckling, projektledning och strategisk fastighetsutveckling. Du ansvarar för att utvärdera, optimera och utveckla kundens erbjudande på marknadsplatser, samt implementera strategier och effektivisera arbetssätt. Du fungerar även som produktägare för viktiga komponenter och arbetar nära både interna och externa aktörer.
Arbetsuppgifter
• Koordinera och leda projekt inom affärs- och fastighetsutveckling.
• Utvärdera och optimera affären samt implementera strategier.
• Samarbeta med interna team och externa partners för att driva projekt framåt.
• Stötta utvecklingen av verktyg och processer för effektivisering.

Kvalifikationer och erfarenhet
Skall-krav:

• Erfarenhet av affärsutveckling och projektledning.
• Erfarenhet från fastighetsbranschen, exempelvis strategiskt fastighetsarbete.
• Goda kunskaper i MS Office.
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
• Förmåga att hantera flera parallella informationsflöden.

Meriterande erfarenhet:

• Intresse och erfarenhet av IT och digitalisering.
• Kunskaper i Excel och Power BI.

Personliga egenskaper
• Affärsmässig, analytisk och kvalitetsmedveten.
• Strukturerad, noggrann och detaljorienterad.
• Självgående, proaktiv och initiativrik.
• Van att driva projekt från start till slutförande.
• Trivs med komplexa frågeställningar och strategiskt arbete.

Om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag via Adecco, med start omgående och en beräknad slutdatum i december 2025. Omfattningen är 80–100 % av en heltid, med arbetstider på vardagar mellan ca 08:00–17:00 (eller enligt överenskommelse). Placeringen är i Stockholm, där arbete sker från kundens kontor.

Vill du vara en del av en framtidsinriktad och innovativ organisation? Välkommen att söka tjänsten via Adecco!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsulten:
Antonia Tiritidou via Antonia.tiritidou@adecco.se

Ansök nu

Finsk eller dansktalande kundtjänstmedarbetare till Uber

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Om tjänsten

Som Customer Support Representative kommer du att arbeta för Uber Rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den svenska och nordiska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunder. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.

Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm/Solna. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.

I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Support mot Ubers kunder på den nordiska marknaden
- Intern och extern kommunikation

Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med god chans till förlängning/anställning hos kunden. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller motsvarande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i finska/danska, engelska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Krav för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning

- Flytande i  finska eller danska  såväl i tal som skrift
- Flytande i  svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Systemvana
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Haymanot Yigremachew via haymanot.yigremachew@adecco.se. 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Scootermekaniker

Personbilsmekaniker
Läs mer Apr 17
Om tjänsten

Som scootermekaniker/förare kommer du att arbeta med felsökning, reparation och underhåll av elektriska scootrar. Du kommer att arbeta inne i verkstaden men även ute och göra batteribyten, ställa ut scootrar, hämta upp felanmälda scootrar till verkstaden.  

Arbetsplatsen är i Stockholm och du kommer att arbeta i skift (dag och kväll) vardagar.

I din roll som scootermekaniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Felsöka scootrar
- Reparationer
- Ställa ut scootrar 

Tjänsten som scootermekaniker är ett konsultuppdrag med start omgënde och kommer pågå till oktober 2025, kan finnas chans till förlängning.

Om dig
Det viktigaste är att du tycker om att meka, är lättlärd och har förmåga att ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Att du har en positiv attityd, tycker om att arbeta mot uppsatta mål och krav och en god samarbetsförmåga är en självklarhet för att du ska trivas. 

Viktigt för tjänsten är:
-Körkort B (manuell) 
-Bakgrund som mekaniker

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansök nu

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Uber

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 16
Om tjänsten

Som Customer Support Representative kommer du att arbeta för Uber Rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den svenska och norska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunder. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.

Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm/Solna. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.

I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Support mot Ubers kunder på den norska marknaden
- Intern och extern kommunikation

Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med god chans till förlängning/anställning hos kunden. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller motsvarande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i norska, engelska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning
- Flytande i norska samt svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Systemvana
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Haymanot Yigremachew via haymanot.yigremachew@adecco.se. 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Uber

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 16
Om tjänsten

Som Customer Support Representative kommer du att arbeta för Uber Rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den svenska, norska/finska/danska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunder. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.

Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm/Solna. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.

I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Support mot Ubers kunder på den norska/finska eller danska marknaden
- Intern och extern kommunikation

Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med god chans till förlängning/anställning hos kunden. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller motsvarande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i norska/finska/danska, engelska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning
- Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift 

- Flytande i antingen finska, norska eller danska såväl i tal som skrift 
- Systemvana
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Haymanot Yigremachew via haymanot.yigremachew@adecco.se. 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu