Stockholm: Arbetsledare Lokalvård

Hitta ansökningsinfo om jobbet Arbetsledare Lokalvård i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Arbetsledare Lokalvård
SIMH Sweden AB, söker arbetsledare med god erfarenhet inom lokalvård. Du kommer att vara baserad i Region Stockholm.
Vi förväntar oss att du är serviceminded samt har goda kommunikations- och ledaregenskaper. Vidare att du har god organisationsförmåga samt flexibilitet.
Vad vi erbjuder:
-Sjyssta arbetsvillkor med god möjlighet att påverka dina arbetsdagar. Flexibilitet med ansvar.
-Möjlighet att påverka din lön utöver din månadslön.
-En arbetsgivare som är öppen för nytänk och utveckling samt intresserad av att höra dina idéer.
Krav:
-B-körkort samt god körvana
-Erfarenhet och kunskap av att leda personal inom lokalvård
-Erfarenhet och kunskap inom kvalitetsbedömningar samt miljö- och arbetsmiljöarbete relevant för rollen
-Goda kunskaper att att arbeta med digitala rapporteringssystem relevanta för yrket
Sista ansökningsdag är: 2024-08-09
Ansökan skickas till rekrytering@simh.se
Märk din ansökan med ”AL2408-32” i ämnesraden. Intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Eventuella frågor skickas per email till rekrytering@simh.se, alternativt är du välkommen att kontakta vår telefonväxel vardagar 09:00-16:00 på telefon nr: 0771–171 000
Välkommen med din ansökan!
Om SIMH Sweden
SIMH Sweden AB grundades 1988 och utför lokalvård och fastighetsrelaterade tjänster runt om i landet alla dagar om året. Vi är kvalitets-, miljö-, och arbetsmiljöcertifierade (ISO 90001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018). Företaget lägger stor vikt vid att våra kunder ska få en personlig och kvalitetssäkrad service, samt förespråkar en miljö där synpunkter från medarbetare med varierande bakgrund och erfarenhet värderas högt.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Arbetsledare, städ/Städledare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Arbetsledare, städ/Städledare.

Housekeeping Manager

Läs mer Jul 10
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och organisera en stor personalgrupp inom housekeeping. Du har ett öga för detaljer, är en fena på kommunikation och brinner för att utveckla din arbetsgrupp framåt.
Du lägger stor vikt vid att skapa en god teamandasamt att skapa tydliga rutiner och organisation för god trivsel för din personal.
För dig är kvalité en service och du drivs av att nå uppsatta mål tillsammans med ditt team.
Du kommer arbeta ute hos kund för Restaurangassistans räkning och tillsammans med hotellets egna husfru utveckla och driva avdelningen mot nya höjder. Gästnöjdhet, effektivitet och ett roligt arbetsklimat kommer vara dina främsta uppgifter.
Är du redo för en utvecklande och rolig utmaning?Välkommen in med din ansökan!
Vi söker dig som:
har tidigare erfarenhet från en ledande befattning inom housekeeping på ett större hotell.
är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb
är noggrann och har ett öga för detaljer
har ett tydligt ledarskap, ansvarskänsla och är resultatinriktad
är bra på att motivera och coacha medarbetare
kan kommunicera på svenska och engelska, meriterande med fler språk
är serviceminded

Vi erbjuder dig:
fast lön och 100% anställning
arbetet är förlagt under vardagar och helger, men till största del måndag-fredag
Konkurrenskraftig lön

Arbetsuppgifter:
planering, schemaläggning och tidrapporteringav personal
leda, utveckla och driva housekeeping avdelningen, 40-60 personer beroende på säsong
utbildning och upplärning av ny personal
upprätthålla en kvalitetsnivå som överensstämmer med hotellets riktlinjer
rumskontroller
resultat- och rapporteringsansvar


Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Arbetsledare kontor- samt byggstäd

Läs mer Jul 5
Amadeus Städenergi AB söker arbetsledare till företag- och byggstädning-vikarie.
I rollen som arbetsledare har du en central roll för att få kunder och medarbetare att trivas och bland dina arbetsuppgifter ingår att:
Att arbetsleda medarbetare inom ditt ansvarsområde
Lämna offerter på tilläggstjänster till våra befintliga kunder
Hålla en aktiv dialog med kunderna via e-post, telefon och besök
Starta upp nya städuppdrag (planering av schema, bemanna och leverera material)
Rekrytera och introducera nya medarbetare
Arbeta med kvalitet genom att följa upp feedback från kunder, utföra kvalitetskontroller och säkerställa rätt kompetens hos teamet
Utveckla dina medarbetare och ditt team genom löpande feedback, medarbetarsamtal och arbetsplatsträffar
Hantera vikarier vid frånvaro

Om oss:
Amadeus Städenergi AB är ett bolag som ingår i MIAB group. MIAB group omsätter ca 1,7 miljard SEK och har 4 800 anställda. Vi är dock ett mindre team som arbetar nära tillsammans och att hjälpa varandra är en självklarhet. Vi utför olika städuppdrag till privatpersoner, företag, brf:er och byggföretag. Programvaran Tegnella gör vårt arbete enkelt och smidigt och så pratar vi med varandra på svenska. Våra medarbetare åker kommunalt till kunderna.
Vi erbjuder arbete i en dynamisk och serviceinriktad miljö där våra värderingar Trygghet Engagemang och Omtanke står i centrum.
Tjänsten är vikariat på heltid under 12 månader med eventuell möjlighet till förlängning samt med 6 månaders provanställning . Tillträde sker omgående och därför sker urval och intervjuer löpande. Så skicka in ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 31/8.
Om dig:
Vi söker dig som har erfarenhet av lokalvård och innehar SRY, Pryl eller INSTA 800 utbildning. Även ledarskapsutbildning är meriterande. Du behöver ha körkort för manuell bil och så klart köra på ett tryggt och säkert sätt och prata och förstå svenska och engelska.
Vid frågor, kontakta Britt-Marie Ekstrand
britt-marie.ekstrand@amadeusstadenergi.se
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Personalchef Housekeeping

Läs mer Jun 28
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Vi skapar arbetstillfällen och bidrar till integration. Med 25 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet!

Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Har du ett öga för detaljer? Då har vi tjänsten för dig!
Till vårt helt nya kontor i centrala Stockholm söker vi nu en personalansvarig som vill fortsätta utveckla vår verksamhet inom hotellstäd. 
Som personalansvarig hos oss är ingen dag den andra lik! Bland de varierande arbetsuppgifterna ingår rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, möten, försäljning, personal- och kundevents.
En stor del av arbetet går ut på att säkerställa driften av våra städentreprenader och du kommer därför att arbeta en del ute på hotellen för att träffa kunder och personal.
Ditt närmsta team består av två kollegor och tillsammans ansvarar ni för avdelningens lönsamhet och kvalitet. 

Vem är du för att passa i rollen?


Har tidigare erfarenhet som Husfru och/eller Hotellchef alt. VD

God insikt i personalhantering och planering, arbetsrätt 

Hög social förmåga och flexibel

Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare

Trygg, diplomatisk och noggrann

Du är lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften

Du har en grundläggande ekonomisk förståelse

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande

Har B körkort då resor inom Storstockholm förekommer


Vad erbjuder vi?

Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak

Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar

Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov

Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning

Generösa personalförmåner

Löpande kompetensutveckling

Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen


Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.
Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person, är det du?

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från SIMH SWEDEN AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från SIMH SWEDEN AB .

Teamledare Lokalvård

Teamledare
Läs mer Jun 26
Teamledare Lokalvård
SIMH Sweden AB Region Mellansverige/Stockholm söker Teamledare inom Lokalvård med god erfarenhet och kunskap i branschen. Du ska ha B-körkort samt ha god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift . Vi förväntar oss att du är serviceminded och har goda ledaregenskaper. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Krav:
-B-körkort
-Erfarenhet inom branschen
-God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift
-God datorvana
Sista ansökningsdag är: 2024-07-26
Intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansökan skickas till rekrytering@simh.se
Märk din ansökan med ”GL2407-1” i ämnesraden.
Eventuella frågor skickas per email till rekrytering@simh.se, alternativt är du välkommen att kontakta vår telefonväxel vardagar 09:00-16:00 på telefon nr: 0771–171 000
Välkommen med din ansökan!
Om SIMH Sweden
SIMH Sweden AB grundades 1988 och utför lokalvård och fastighetsrelaterade tjänster runt om i landet alla dagar om året. Vi är kvalitets-, miljö-, och arbetsmiljöcertifierade (ISO 90001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018). Företaget lägger stor vikt vid att våra kunder ska få en personlig och kvalitetssäkrad service, samt förespråkar en miljö där synpunkter från medarbetare med varierande bakgrund och erfarenhet värderas högt.

Ansök nu

Städare/Lokalvårdare

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Feb 6
Städare/Lokalvårdare
SIMH Sweden AB söker lokalvårdare på deltid för hemstäd, trappstäd m.m. Vi söker dig med god erfarenhet av städning och som har en bra känsla för service. Du ska ha goda kunskaper i svenska språket. Meriterande med B-körkort.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Krav:
-God erfarenhet av städning
-God förmåga att uttrycka dig på svenska
Meriterande: B-körkort
Sista ansökningsdag är: 2024-02-29
Ansökan skickas till rekrytering@simh.se
Eventuella frågor skickas per email till rekrytering@simh.se
Välkommen med din ansökan!
Om SIMH Sweden
SIMH Sweden AB grundades 1988 och utför lokalvård och fastighetsrelaterade tjänster runt om i landet alla dagar om året. Vi är kvalitets-, miljö-, och arbetsmiljöcertifierade (ISO 90001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018). Företaget lägger stor vikt vid att våra kunder ska få en personlig och kvalitetssäkrad service, samt förespråkar en miljö där synpunkter från medarbetare med varierande bakgrund och erfarenhet värderas högt.

Ansök nu

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 20
SIMH Sweden AB grundades 1988 och utför lokalvård och fastighetsrelaterade tjänster runt om i landet alla dagar om året. Vi är kvalitets-, miljö-, och arbetsmiljöcertifierade (ISO 90001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018).
Din arbetsplats är på vårt huvudkontor i Skärholmen, Stockholm.
Vi söker en noggrann, strukturerad och ansvarsfull person som trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter inom ekonomi. Vi hoppas att du är en ödmjuk person som tycker om att ge intern och extern service, samt medverka till en god trivsel på arbetsplatsen.
I Rollen som Ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:
Arbete med kund- och leverantörsreskontra.
Fakturering.
Avstämning av konton.
Uppdatering av register.
Besvara telefonväxel.
Mailhantering.
Posthantering.
Beställning av kontorsmaterial.
Övriga kontorssysslor.



Ansökan skickas till rekrytering@simh.se. Märk din ansökan med ”EK04” i ämnesraden. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Krav:
Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
Relevant utbildning och erfarenhet för tjänsten.
Goda kommunikationsegenskaper i tal och skrift på svenska och engelska.



Meriterande:
Vana av att arbeta i Fortnox.
Vana av arbete i olika system.



Vi ser att personen framöver kommer att avancera inom bolaget.


Eventuella frågor skickas per email till rekrytering@simh.se


Välkommen med din ansökan!

Ansök nu