Stockholm: Finsktalande Customer Advisor

Hitta ansökningsinfo om jobbet Finsktalande Customer Advisor i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos kundföretaget.

Om företaget:

Just nu hjälper vi företag i Stockholm att hitta sin nya medarbetare inom bank och finans. Våra partners är varierande beroende på uppdrag, vilket är något du får höra mer om vid en intervju.

Arbetsuppgifter:

I rollen hanterar hela du kundresan kopplat till sparande och allt från administration till kundtjänst. Detta innebär att ansvarar du för kundkontakt via chatt, mail och telefon gällande frågor om deras sparkonton. Det kan även förekomma interna frågor per mail från andra avdelningar som du hanterar. Rollen innefattar viss administration gällande hantering av sparkontoansökningar och fullmakter, byten av utbetalningskonton såväl som avslut av sparkonton.

I din roll förväntas du driva och presentera förbättrings- och effektiviseringsförslag för att bidra till expansionsresan.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar
• Besvara inkommande samtal, chatt och mail från kunder och övriga interna avdelningar
• Administration av sparkonton
• Driva förbättringar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Talar och skriver obehindrat på svenska såväl som finska och engelska
• Erfarenhet av kundservice
• God dator- och systemvana
• Meriterande med erfarenhet inom bank eller finans

Då företaget växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning. Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp och trivs i en miljö där kunskap delas med varandra. Slutligen är dumålmedveten och gillar att se tydliga resultat av ditt arbete. Du sätter upp höga mål för dig själv och arbetar sedan hårt för att uppnå dem.

Övrig information:

Start: Augusti-September, enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, med möjlighet till distansarbete
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Support Team Leader at Sellpy

Läs mer Jul 11
We are proud to be one of the fastest growing startups in Sweden and the leading service for second hand goods. Our growth requires more colleagues who want to join our journey.
Sellpy’s vision is to empower everyone to live circularly. We see a tremendous financial, social and environmental value in making sure unused items are put to use again. We are looking for colleagues who share this vision, and who are ready to see their work contribute to a sustainable future.
Customer Support Team Leader at Sellpy
As a Customer Support Team Leader you are responsible for providing high quality and efficient customer support through overseeing a team of agents and several customer service channels. You ensure a good atmosphere, high pace and high quality within the team. You are expected to set expectations on daily and weekly goals as well as clearly communicate with your team members and provide feedback on performance. You are also responsible for achieving and continuously improving the team's KPIs in collaboration with your immediate manager. To succeed in this role, you must be structured, solution-oriented and have a strong will to improve and streamline the work within the customer support. You should be a natural leader with a good ability to motivate and engage your team as well as having great communication skills.
In short, you will:
Help customers via chat, email and phone as well as other channels.
Perform administrative work connected to customer service such as reviews, create guides, support other departments in our support groups, translation and introductions.
Lead, coach and motivate the team to achieve individual and team goals in accordance with department KPI's.
Support the Customer Support Lead and Head of Customer Support with recruitment.
Maintain and follow up introduction for new employees.
Develop and implement strategies and processes to improve our KPIs.
Carry out regular team meetings and individual development talks such as appraisal talk, quality talk and weekly reviews.
Analyze and report on KPIs such as customer satisfaction, handling time and team performance.
Collaborate and communicate with various internal roles within Sellpy such as Tech, Finance, and Operations.
Collaborate and communicate with external partners such as shipping companies, financial companies and authorities.
Responsible for certain projects connected to department KPIs.

Requirements:
At least 2 - 3 years of experience of customer support or similar areas.
Work experience from a leading role.
Excellent problem-solving abilities.
Proactive mindset, willingness to stay updated and problem-solving approach towards tasks and projects.
Clear communication skills.
Be able to motivate and coach a team and individuals.
Basic knowledge of systems e.g. G Suite and customer support tools.
Written and spoken fluency in English, as this is our company language.

We’d be impressed if you have:
Worked in a fast-growing, product-focused startup environment.
Previous experience in a leading role in customer support.
Good language skills in Swedish, Finnish, Danish, German, Polish or French.

You get to:
Be part of a tech-minded company that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will get direction, energy, and work on meaningful challenges daily.
Benefit from hybrid work from our offices at Medborgarplatsen, Rosersberg, and from home.
Work with highly skilled and motivated colleagues.
Gain new skills with unlimited access to a learning platform.
Make use of prepaid vacation.
Enjoy Sellpy credits and staff discounts at Sellpy and the H&M brands (Arket, COS, Other Stories, Weekday and more).
Save up with a monthly pension plan
Engagement in Sellpy’s social traditions with game nights, interactive planning days, guest speakers and other activities.


Location
You are welcome to do all these things at our new office at Medborgarplatsen in Stockholm, and from home. We want you to enjoy a flexible work setup because well, it’s 2024 and digital meetings work just as fine!

Time type:Full time
Start:As agreed upon

Ansök nu

Global Head of Customer Service

Läs mer Jul 11
About Mindler
Mindler is one of the most exciting mental health start-ups on the market. Founded in 2018 by two psychologists and a doctor, Mindler is empowering the world towards better mental health by redefining the industry through creative thinking and an innovative spirit.
Unlike many customer service teams you’ve seen, Mindler’s teams hold a crucial importance for the organization to run smoothly. Our customer team is the beating heart of our entire organization providing both our patients, psychologists and partners with first class service by improving the experience of Mindler.
The role:
As the Global Head of Customer Service, you will lead a team of 10-15 Customer Service Leads and Representatives spread across different markets. Your primary responsibility will be to ensure that our global customer service operations are effective, efficient, and aligned with our mission of providing top-notch care to our patients. The role demands a balance of strategic oversight and hands-on leadership to streamline processes, enhance our customer service tools, and cultivate a highly skilled and autonomous team. You will be based in Stockholm at our headquarters and report to the COO.
Our mission is to deliver first-class service and help our patients and psychologists succeed together with us at Mindler.
Key responsibilities:

Provide leadership and guidance to a team of 10-15 people, fostering an environment of growth, efficiency, and autonomy. This also includes budget responsibilities.


Streamline processes across markets to ensure a cohesive and effective global team.


Develop our global customer service software and tools. You’ll be the team’s Zendesk expert and will lead the implementation of AI-powered tools with the aim to enhance our customer experience.


Oversee the development of documentation for our internal knowledge base in collaboration with Customer Service Leads.


Work closely with Country Managers and Customer Operations Managers to comply with service level agreements and identify areas for improvement.


Collaborate with Product, Tech, and Clinical teams to report issues and feedback, ensuring a patient and customer centered approach to our services.


Who are you?

A few years of experience from leading a global Customer Service team (preferably in a start-up environment) and several years of experience from customer-facing positions.


Have extensive knowledge of Zendesk and comfortable with configuring and streamlining ticket flows, developing internal knowledge base and managing add-on apps.


A service-minded person with great communication and problem-solving skills.


Excellent writing and verbal skills in English as well as fluency in either Swedish, Dutch, Danish or Norwegian.


Comfortable working in a fast-changing environment where you get the chance to influence how we work together.


Experience from working in healthcare companies is a plus.


What can we offer?
If we are a good match for each other - we will offer you a role that gives you a lot of freedom and the chance to join a well-funded company with the ambition to play an important role in the global market of digital mental health care. Since we are just in the beginning of our growth journey, you will play an important role in influencing how we work together and how we make the most impact to help our patients.
Currently we are a team of around 65 people having our headquarters in the city center of Stockholm.
Interviews will be held on a continuous basis. We will start interviewing in August due to vacation periods.We are looking forward to hearing from you!
--
Mindler is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.

Ansök nu

Kundservice

Läs mer Jul 11
Hej och varmt välkommen till vår karriärsida!
Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren.
Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa!
Om rollen
Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt.
I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver.
Vi söker dig som är...
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen!
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål.
Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor
Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel.
Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Ett års erfarenhet av kundservice roll
Erfarenhet från försäljning i någon form
Skriver och talar flytande på svenska
Datorvana

Vårt erbjudande
Fast lön samt möjlighet till provision
Friskvårdsbidrag
Hybridarbete
Vi är ett certifierat Great Place To Work
Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas

Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans!
Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Einar Mattsson

Läs mer Jul 5
Nu söker vi en Kunservicemedarbetare tillEinar MattssonsServicecenter!
Vill du vara en del av ett familjeföretag som äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder i Stockholm? Just nu söker vi en Medarbetare/Kundservice till vår kund Einar Mattsson med start omgående till slutet av september - med goda möjligheter till förlängning.I rollen som Kundservicemedarbetare till Servicecenter kommer du ingå i ett team som värderar god service, optimism och teamwork!

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvara för att besvara inkommande samtal och mail
Hantera inkommande felanmälningar över telefon
Stötta upp med administration till andra avdelningar


Omfattning:Heltid - 40tim/veckan
Placering:Södermalm, Stockholm
Start/period:Omgående start fram tillslutet av september - goda möjligheter finns att uppdraget blir förlängt alt en överrekrytering till Einar Mattsson.
Arbetstider:Under tiden du jobbar heltid är arbetstiderna 40 h/vecka schemalagtpå vardagar mellan 06:45-17:00 (8h/dag).
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Einar Mattsson.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av serviceyrketoch förstår vad riktigt god service är. I denna roll tillkommer mycket ansvar vilket innebär att du behöver vara noggrann i ditt sätt att arbeta på men även attdu tycker om när det är många bollar i luften.
Utöver detta önskar vi att du är en lagspelare som stöttar dina kollegor i deras arbete samt att du har en positiv inställning till ditt arbete och de människor som du möter under din arbetsdag!
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar Einar Mattssonmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på:anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

Ansök nu

Customer Support till Muntra

Läs mer Jul 5
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: Augusti/septemberAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Hos Muntra får du chansen att vara en del av ett ungt, öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och torsdags-AW.
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer successteamet som bestårav ett mindre team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder.
VEM ÄR DU?
Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll. Du har personliga egenskaper som serviceminded, lösningsorienterad och kommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget. Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående.För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär, ung samtentreprenöriell miljö där det är högt i tak.
Du som söker uppfyller krav nedan:
Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärska andra nordiska språk i tal och skrift.
God datorvana. Du får gärna ha arbetat i tidigare CRM-system.

Det är högst meriterande om du har tidigare erfarenhet teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt.

ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Bravura Sverige AB .

Norsktalande IT-Supporttekniker till Advania

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jul 12
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Advania.

Om företaget:

Advania gör det enkelt att växa med IT och erbjuder kundunika IT-lösningar med mätbara resultat till företag, offentlig verksamhet och myndigheter i hela Sverige. De är en helhetsleverantör som erbjuder kompletta IT-lösningar, skräddarsydda efter varje unikt kundbehov. Advania Sverige är en del av Advaniakoncernen som också finns positionerade i Norge,?Island, Finland, Danmark och UK. De för samman människor, bygger bättre skolor, utvecklar morgondagens resande och får företag att växa snabbare. Advania skapar mervärde för sina kunder genom professionalism, kompetens och partnerskap.?Deras uppdrag är att hjälpa kunder att arbeta smart, och med hjälp av genomtänkta IT-lösningar, förenkla deras vardag.

Advania värderar sina medarbetare högt och betraktar varje enskild medarbetare som sin starkaste tillgång. Det finns en stark teamkänsla på bolaget, och du välkomnas in i ett familjärt och framåtsträvande team på 16 personer.

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-supporttekniker inom Advanias Servicedesk är du en problemlösare och tekniker med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på kluriga IT-problem.

Inom Advanias Servicedesk arbetar du utan uppdelning mellan första och andra linjen. De delar i stället på inkommande ärenden samtidigt som de gör sitt bästa för att lösa så många ärenden som möjligt i första supportteamet. Det är viktigt för Advania att deras kunder får så bra support som möjligt så fort som möjligt och de tror att en viktig del av det är kompetenta medarbetare i hela supportorganisationen.

Hos Advania arbetar du bland annat med:
•Ta emot ärenden från kunds användare och ge ett bra bemötande
•Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner
•Active Directory administration
•Följa upp och slutföra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
•Identifiera och rapportera återkommande problem inom Advanias supportleverans

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Goda kunskaper i svenska och norska, i såväl tal som skrift
• Stort intresse för IT och teknik
• Meriterande med tidigare erfarenhet inom kundservice alternativt IT-support

För att du ska trivas i rollen som IT-supporttekniker hos Advania ser vi att du är noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där de delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Som person ser vi att du har ett stort kundfokus, service kommer naturligt för dig och du vill alltid ge det lilla extra till kunden. Vidare har du ett starkt lösningsfokus, du är alltid engagerad och nyfiken på att lära dig mer och kan hitta kreativa lösningar på problem.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Liljeholmen
Lön: Enligt överenskommelse
440401
Advania ser gärna sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom de vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i deras arbete.

Som en del av rekryteringsprocessen genomgår alla slutkandidater en bakgrundskontroll, för att öka medvetenheten om Advanias framtida medarbetare


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Finsktalande IT-Supporttekniker till Advania

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jul 12
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Advania.

Om företaget:

Advania gör det enkelt att växa med IT och erbjuder kundunika IT-lösningar med mätbara resultat till företag, offentlig verksamhet och myndigheter i hela Sverige. De är en helhetsleverantör som erbjuder kompletta IT-lösningar, skräddarsydda efter varje unikt kundbehov. Advania Sverige är en del av Advaniakoncernen som också finns positionerade i Norge,?Island, Finland, Danmark och UK. De för samman människor, bygger bättre skolor, utvecklar morgondagens resande och får företag att växa snabbare. Advania skapar mervärde för sina kunder genom professionalism, kompetens och partnerskap.?Deras uppdrag är att hjälpa kunder att arbeta smart, och med hjälp av genomtänkta IT-lösningar, förenkla deras vardag.

Advania värderar sina medarbetare högt och betraktar varje enskild medarbetare som sin starkaste tillgång. Det finns en stark teamkänsla på bolaget, och du välkomnas in i ett familjärt och framåtsträvande team på 16 personer.

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-supporttekniker inom Advanias Servicedesk är du en problemlösare och tekniker med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på kluriga IT-problem.

Inom Advanias Servicedesk arbetar du utan uppdelning mellan första och andra linjen. De delar i stället på inkommande ärenden samtidigt som de gör sitt bästa för att lösa så många ärenden som möjligt i första supportteamet. Det är viktigt för Advania att deras kunder får så bra support som möjligt så fort som möjligt och de tror att en viktig del av det är kompetenta medarbetare i hela supportorganisationen.

Hos Advania arbetar du bland annat med:
•Ta emot ärenden från kunds användare och ge ett bra bemötande
•Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner
•Active Directory administration
•Följa upp och slutföra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
•Identifiera och rapportera återkommande problem inom Advanias supportleverans

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Goda kunskaper i svenska och finska, i såväl tal som skrift
• Stort intresse för IT och teknik
• Meriterande med tidigare erfarenhet inom kundservice alternativt IT-support

För att du ska trivas i rollen som IT-supporttekniker hos Advania ser vi att du är noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där de delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Som person ser vi att du har ett stort kundfokus, service kommer naturligt för dig och du vill alltid ge det lilla extra till kunden. Vidare har du ett starkt lösningsfokus, du är alltid engagerad och nyfiken på att lära dig mer och kan hitta kreativa lösningar på problem.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Liljeholmen
Lön: Enligt överenskommelse

Advania ser gärna sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom de vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i deras arbete.

Som en del av rekryteringsprocessen genomgår alla slutkandidater en bakgrundskontroll, för att öka medvetenheten om Advanias framtida medarbetare


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicetekniker till Avarn Security

Serviceelektriker, installation
Läs mer Jun 24
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Avarn Security.

Om företaget:

Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören för privat och offentlig verksamhet. Enheterna arbetar tätt tillsammans för att kunna erbjuda kunderna skräddarsydda lösningar från alla verksamhetsområden. Idag har Avarn Security ca 16 000 medarbetare i Sverige, Norge och Finland som bidrar till att skapa ett tryggt och säkert samhälle.

Avarn Security Systems är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till sina kunder. Dem erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser dem det kompletta behovet av säkerhet. Idag är Avarn Security Systems rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i ständig utveckling.

För att kunna bli anställd går du igenom en gedigen säkerhetsprövning och bakgrundskontroll.

Arbetsuppgifter:

I rollen som servicetekniker ingår du i en mindre specialavdelning och arbetar mot ett urval av kunder, ofta med tydliga säkerhetskrav och hög säkerhetsklassning. Du arbetar bland annat med felavhjälpning och revision samt mindre serviceinstallationer och driftsättning. Du är ansiktet utåt i vardagen där du jobbar tätt mot kund och löser deras uppkomna problemställningar på bästa hållbara sätt. Teamet består av ett fyra andra servicetekniker som leds av en serviceledare. I rollen samarbetar du även med bland annat, installationstekniker, projektledare och projektörer.

I rollen finns möjlighet att gå med i beredskap/Jour på sikt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el
• Erfarenhet av att arbeta som servicetekniker alternativt installatör eller driftsättare inom säkerhetssystem/inbrottslarm/passagesystem
• Erfarenhet av minst ett par av följande: Arx i larm, Pacom S3 och S4, Pacom Unison, Galaxy, Bosch BVMS
• Goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift
• Körkort B

Som person är du tekniskt händig och initiativrik. Du är självgående med ett lösningsorienterat tankesätt och är van vid att jobba med olika projekt. Dina färdigheter kommer dagligen att sättas på prov och du gynnas av att vara en problemlösare. Du motiveras av en god utmaning samtidigt som du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten och noggrann. En fördel är om du innehar en produktkännedom och förståelse för hur diverse produkter inom säkerhetsteknik fungerar. Du förstår vikten av att vara lyhörd inför kundens behov, är engagerad och serviceminded. Då du kommer ingå i ett snabbt växande team är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och vill bidra till en god gemenskap.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Du utgår från hemmet, kontoret ligger i Västberga
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Innesäljare till XL-Bygg Faringe AB

Innesäljare
Läs mer Jul 9
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos XL-Bygg Faringe.

Om företaget:

XL-Bygg Faringe är ett familjärt och agilt företag med stark driv framåt. De är dedikerade till att lösa deras kunders utmaningar på ett enkelt och roligt sätt. XL-Bygg Faringe vänder sig till professionella hantverkare i Stockholmsområdet. Deras sortiment består av kvalitetsprodukter från välkända varumärken som är framtagna och anpassade efter kundens krav.

På anläggningen i Vinsta/Vällingby är de ett familjärt team på 12 anställda. De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och värdesätter dina personliga egenskaper högt samt ger dig möjlighet att växa och utvecklas tillsammans.

Arbetsuppgifter:

Som innesäljare ansvarar du för kundservice, offerering, försäljning, projektförsäljning och inköp. Du är den primära kontaktpersonen för företagets proffskunder och arbetar proaktivt med försäljning både gentemot nya och befintliga kunder. Du är primärt på plats på anläggningen men även ute en del hos kund. Du samarbetar tätt med säljteamet och övrig personal på plats.

• Identifiera kundbehov och stötta XL-Byggs kunder under hela säljprocessen
• Offerthantering, förhandling av prissättning och övervakning av kostnader
• Tätt samarbete med övriga säljavdelningen, kunder och leverantörer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetserfarenhet av B2B-försäljning
• Erfarenhet från byggbranschen
• God data- och systemvana
• B-körkort

För att trivas i rollen som innesäljare är du en positiv och driven lagspelare. Du är serviceinriktad, brinner för att ge kunder den bästa möjliga upplevelsen och trivs med att skapa och upprätthålla relationer både internt och externt. Vidare är du en person som tycker om att arbeta självgående och trivs med frihet under ansvar. Slutligen har du en stark vilja att nå uppsatta mål, leverera resultat och har förmågan att kommunicera tydligt och effektivt med olika typer av människor.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Vällingby, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Vi fortsätter urvalsprocessen med telefonintervjuer från och med den 14/8. Annonsen ligger publicerad löpande fram tills att tjänsten är tillsatt. Välkommen med din ansökan!

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Senior systemutvecklare

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Jun 28
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos System 3R.

Om företaget:

System 3R International AB, grundat 1967 och är sedan 2001 en del av den schweiziska industrikoncernen Georg Fischer. System 3R utvecklar och tillverkar produktivitetshöjande utrustning för verkstadsindustrin. De är exempelvis världsledande inom formverktygstillverkning och precisionstillverkning av enstycksdetaljer. Konceptet omfattar allt från palett-/referenssystem & robotar till mjukvarusystem för produktionsplanering och automatisering. Produktutveckling och produktion utförs främst i Sverige. Marknadsföring och försäljning sker via koncernens säljbolag i Europa, USA och Asien, där exportandelen uppgår till 95 %. System 3R International AB omsätter ca 500 Mkr och har ca 170 anställda. System 3Rs verksamhet finns i Vällingby, där både huvudkontor och produktion är belägen.

Arbetsuppgifter:

Här pågår ett intressant tekniskt arbete där du, som erfaren mjukvaruutvecklare, blir en nyckelfigur. Du blir en del av ett agilt mjukvaruutvecklingsteam på tio personer och får möjlighet att vara med i ett omfattande och spännande projekt där ni skapar nästa generations mjukvara i en ny och modern utvecklingsmiljö där du kan bidra med din goda arkitekturförståelse!

I C# och Visual Studio skapar du mjukvara som styr automationsutrustning och maskiner. Du ansvarar för att hålla den modern och fri från tekniska problem. Ditt dagliga arbete innebär att utveckla och underhålla bakgrundsapplikationer samt att hantera integrationen med omvärlden och användargränssnittet genom plattformsoberoende. .NET, Maui, GIT / Azure, DevOps används flitigt för att organisera och underlätta underhåll av koden.

Utöver detta kommer du att vara involverad i att säkerställa kommunikationen mellan produkterna, externa tjänster och databaser. Dina färdigheter i C# och Git kompletteras av en pragmatisk inställning till kodbasens hållbarhet och en förståelse för effektiv testning. Det innebär stora fördelar om du har förståelse för inbyggda system eller nyfikenhet inför att lära dig mer om hårdvarufunktioner.

Vi söker dig med gedigen erfarenhet av mjukvaruutveckling som vill fortsätta inom området eller fokusera mer på lösningsarkitektur. Du blir delaktig i att utforma ny arkitektur och mjukvarulösningar, och kommer att arbeta nära produktchefen för att diskutera nya funktioner och kundönskemål.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst fem års arbetslivserfarenhet av mjukvaruutveckling i backend och god förståelse för frontend-tekniker
• Gedigen erfarenhet av C# / .NET
• Har erfarenhet att designa och bygga API:er
• Obehindrad engelska i tal och skrift, svenska är starkt meriterande

Följande är meriterande:
• Kunskap i -Server / MongoDB / Blazor / .NET Maui / Azure DevOps / GIT
• Erfarenhet av robot- och fabriksautomation / AMR & AGV / RFID-tekniker
• Erfarenhet att arbeta med säkerhet / user roles

För att trivas i denna roll bör du vara en nyfiken och initiativrik person som gärna utforskar nya tekniker och tillvägagångssätt. Du har en naturlig fallenhet för att hitta lösningar i stället för att fastna i utmaningar och är öppen för att söka stöd när det behövs för att ta dig framåt i dina arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra och ser fördelarna med att vara en del av ett mindre team där du uppmuntras att dela idéer. Vi tror att du uppskattar friheten i din arbetsroll, där du har möjlighet att ta kommando och bana väg för den framtida generationen av mjukvaran.

Övrig information:

Start:? Enligt överenskommelse

Plats: ?Sorterargatan 1, Vällingby, Stockholm. Vi ser gärna att du är på kontoret några dagar i veckan men du har flexibla arbetstider och därmed möjlighet att planera dina dagar utifrån vad som passar dig bäst.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos System 3R.

Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, Elice, på?elice.ohman@bravura.se.

Ansök nu

Företagssupport faktura till Telia med start 2 september

Frontofficepersonal
Läs mer Jul 12
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:



Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

Som företagssupport inom faktura ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och supporterar kunder på telefon inom området fakturafrågor. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med bred kompetens. Vissa av dina teamkollegor har samma roll som du och några av kollegorna sitter med angränsande arbetsuppgifter med djupare kunskap. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder. Hos Telia finns det goda möjligheter och du uppmuntras till att utveckla din kompetens inom olika områden!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad och godkänd gymnasieutbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet, gärna inom service
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• God datorvana

Meriterande:
• Arbetat med kundservice
• Arbetat med fakturarelaterade ärenden
• Arbetat mot uppsatta KPIer/måltal
• Eftergymnasial utbildning, med fördel inom ekonomi

I rollen som företagsrådgivare är du serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder samt leverera lösningar. Då kunderna kan ha komplexa ärenden är det därför viktigt att du besitter en lösningsorienterad mentalitet där du inte drar dig för att nätverka bland kollegor för att hitta lösningen du söker. Du har förmåga att sätta kunden i fokus, vara uppmärksam och är tillmötesgående i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar egna initiativ och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo, varpå du är flexibel i ditt arbetssätt.

Övrig information:

Start: 2 september
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu