Stockholm: Finsktalande Customer Advisor

Hitta ansökningsinfo om jobbet Finsktalande Customer Advisor i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos kundföretaget.

Om företaget:

Just nu hjälper vi företag i Stockholm att hitta sin nya medarbetare inom bank och finans. Våra partners är varierande beroende på uppdrag, vilket är något du får höra mer om vid en intervju.

Arbetsuppgifter:

I rollen hanterar hela du kundresan kopplat till sparande och allt från administration till kundtjänst. Detta innebär att ansvarar du för kundkontakt via chatt, mail och telefon gällande frågor om deras sparkonton. Det kan även förekomma interna frågor per mail från andra avdelningar som du hanterar. Rollen innefattar viss administration gällande hantering av sparkontoansökningar och fullmakter, byten av utbetalningskonton såväl som avslut av sparkonton.

I din roll förväntas du driva och presentera förbättrings- och effektiviseringsförslag för att bidra till expansionsresan.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar
• Besvara inkommande samtal, chatt och mail från kunder och övriga interna avdelningar
• Administration av sparkonton
• Driva förbättringar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Talar och skriver obehindrat på svenska såväl som finska och engelska
• Erfarenhet av kundservice
• God dator- och systemvana
• Meriterande med erfarenhet inom bank eller finans

Då företaget växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning. Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp och trivs i en miljö där kunskap delas med varandra. Slutligen är dumålmedveten och gillar att se tydliga resultat av ditt arbete. Du sätter upp höga mål för dig själv och arbetar sedan hårt för att uppnå dem.

Övrig information:

Start: Augusti-September, enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, med möjlighet till distansarbete
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Är du en problemlösare? Starta din karriär inom kundservice hos Sprio!

Läs mer Mar 21
Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser!
Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig!
Vi söker dig som:
Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande.
Är flytande i svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Har en fullständig gymnasieexamen
Kan arbeta heltid
Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning

Arbetsuppgifter:
Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl
Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen
Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar
Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor

Vad vi erbjuds dig:
Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö
Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler
En fullt betald utbildning i början av anställningen
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar

Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger.
Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!

Ansök nu

Heltidstjänst inom teknisk kundsupport - iOS

Läs mer Mar 21
Vi på Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundtjänst och som brinner för att hjälpa andra! I denna roll kommer du ta emot inkommande samtal från kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor.
Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning så att du får rätt förutsättningar att besvara kunders frågor.
Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och serviceminded
Har fullständig gymnasieexamen
Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande
Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter
En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundserviceavdelningens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag.
Obs. Detta är en tillsvidareanställning, denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.
I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag tjänsten gäller delges längre fram i rekryteringsprocessen.
Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025)

Läs mer Mar 21
NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både norska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place.
NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör.
Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den norska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer.
Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system.
Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma
Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor.
Dina kvalifikationer • Flytande i norska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana
Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen
Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt!
Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners.
Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place.
Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om NordicInfu Care NordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal.
Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö.
The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Ansök nu

Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare

Läs mer Mar 21
Är du arbetssökande och vill kickstarta sommaren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig!
Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm.
Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden
Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal
Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg
Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus
Trivs med kundkontakt över telefon
Är villig att lära dig och utvecklas
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Har en fullständigt gymnasieexamen
Kan arbeta heltid
Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt
Ett glatt team med en stark gemenskap
Fullt betald utbildning i början av din anställning
Fräscha kontorslokaler
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Customer Success Specialist till Muntra

Läs mer Mar 21
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen.

Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag!
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder.

VEM ÄR DU?
För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift.
Du som söker måste uppfylla nedan krav:
Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen.
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska.
Gymnasieexamen

Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start.


VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Bravura Sverige AB .

Applikationsspecialist inom medicinteknik till B. Braun Medical

Intensivvårdssjuksköterska
Läs mer Mar 21
Vill du vara med och utveckla framtidens sjukvård? Som applikationsspecialist spelar du en avgörande roll i att utbilda vårdpersonal och säkerställa en trygg och effektiv användning av avancerade infusionssystem. Här får du kombinera din medicinska expertis med teknik och pedagogik för att göra verklig skillnad i vården! Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos B. Braun Medical AB. Om företaget
B. Braun Medical är en av världens ledande leverantör och tillverkare av hälso- och sjukvårdslösningar. Företaget grundades 1839 och har sedan dess haft en ständigt växande portfölj av effektiva sjukvårdslösningar. B. Braun förser den globala hälsovårdsmarkanden med produkter och system för anestesi, intensivvård, kardiologi, extrakorporeal blodbehandling, kirurgi samt tjänster för läkare, kliniker, privat kliniker och hemsjukvård. B. Braun Medical AB är ett helägt dotterbolag till B. Braun Melsungen AG, ett tyskt familjeägt företag med mer än 185 års erfarenhet inom det medicinska området. B. Braun-koncernen har över 62 000 anställda världen över och i Sverige representeras företaget av cirka 65 medarbetare. B. Braun Medical AB, som klassas som ett AAA-företag, är i en expansiv fas och kommer i år omsätta över 700 miljoner. B. Braun Medical arbetar gemensamt med värdegrunderna Trust, Accoutability och Diversity.
Arbetsuppgifter
I rollen som applikationsspecialist ansvarar du för att utbilda kunder inom slutenvården i användningen av B. Brauns egna infusionssystem runt om i Sverige. Du säkerställer att utbildningsmaterial och utbildningsprogram, både digitala och fysiska, är uppdaterade och tar fram nytt material i takt med att nya funktioner introduceras för pumparna. Utbildningen riktar sig till sjuksköterskor och apotekare som använder OnlineSuite Plus-applikationen Drug Library Manager. I samråd med medicinskt ledningsansvariga läkare hos varje kund/sjukhus ansvarar du även för att skapa läkemedelslistor åt de kunder som efterfrågar detta i samband med implementeringar. Du arbetar i rollen självständigt och resultatinriktat men har stöd av ett framgångsrikt applikationsteam och arbetar med en bred och spännande produktportfölj. Du tillhör AIS-teamet som består av åtta kollegor. Resor inom Sverige förkommer i tjänsten. I rollen blir du erbjuden en gedigen utbildning i systemet och får kontinuerlig utbildning och coachning inom området.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Utbildad sjuksköterska/farmaceut alternativ erfarenhet som medicinteknisk säljare eller applikationsspecialist inom medicinteknik • Tekniskt intresse • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Kunskap i Officepaketet, främst Excel • B-körkort • Arbetslivserfarenhet som intensivvårdssjuksköterska är starkt meriterande För att trivas i rollen är du initiativtagande och har förmåga att prioritera vart du ska lägga ditt fokus, då du i rollen främst arbetar självständigt. Vidare är du kommunikativ och relationsskapande, med en förmåga att anpassa dig till olika människor och bygga förtroende. Du trivs i en roll med många kontaktytor och har en pedagogisk ådra som gör att du kan förklara komplexa system på ett enkelt och engagerande sätt. Din ödmjukhet och vilja att hjälpa kunder, tillsammans med ditt driv att hitta lösningar på deras utmaningar, är avgörande. Slutligen har du en affärsmässig inställning och en stark vilja att driva affärer framåt. Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm med omnejd Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säkerhetstekniker/Servicetekniker till Larm & Signalteknik

Serviceelektriker, installation
Läs mer Mar 19
Har du gedigen erfarenhet som tekniker inom säkerhetsbranschen och vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du får ta stort eget ansvar? Trivs du med att lösa tekniska problem och bidra till trygghet för företag och organisationer? Nu har du chansen att bli en del av det expansiva och innovativa säkerhetsföretaget Larm & Signalteknik i Östersund!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du anställs direkt hos Larm & Signalteknik.
Om företaget
Larm & Signalteknik AB grundades 1991 och är specialiserade på säkerhetssystem såsom brandlarm, inbrottslarm, passersystem och kameraövervakning. Med över 30 års erfarenhet och en ständig strävan att ligga i teknisk framkant levererar de marknadsledande lösningar till företag, kommuner och andra organisationer.
Företaget har sitt säte i Östersund och verkar inom Jämtland med omnejd. Teamet består av 13 medarbetare och företagskulturen kännetecknas av god sammanhållning, prestigelöshet och en stark vilja att hjälpa varandra. Här värdesätts långsiktiga kundrelationer, och kvalitet och service står alltid i fokus.
Arbetsuppgifter
I rollen som säkerhetstekniker arbetar du med service och felsökning av säkerhetssystem. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar installation, driftsättning och underhåll av säkerhetssystem såsom brand-/utrymningslarm, inbrottslarm, passagesystem och kameraövervakning. Du ansvarar för att identifiera och åtgärda fel, genomföra service enligt avtal och hantera akuta serviceärenden. Vidare ingår kundkontakt i rollen där du fungerar som en teknisk rådgivare för att säkerställa att systemen fungerar optimalt. Arbetet sker både självständigt och i team beroende på uppdragets omfattning.
Geografiskt sett är arbetet främst inom en 10-milsradie från Östersund, men resor inom Jämtland och kringliggande områden förekommer. Arbetstiderna är måndag till fredag 07:00–16:00.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Avslutad gymnasial utbildning, gärna som installationselektriker eller liknande
Några års erfarenhet av installation och service av säkerhetssystem
Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift
B-körkort

För att lyckas i rollen behöver du vara ansvarstagande och självgående, med förmågan att planera och genomföra uppdrag på ett strukturerat sätt. Du har en flexibel inställning och kan anpassa dig efter olika arbetsförhållanden och kunders behov. Eftersom arbetet innebär mycket kundkontakt och samarbete med kollegor är det viktigt att du är hjälpsam och kommunikativ. Rollen kräver även ett analytiskt tänkande och ett genuint intresse för teknik, där du drivs av att hitta dem bästa lösningarna.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Östersund Lön: Enligt överenskommelse
#Specialist

Ansök nu

Produktägare inom Säkerhet, Hållbarhet och Teknik till Infranord

Systemförvaltare
Läs mer Mar 18
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infranord.
Om företaget
Infranord är en komplett leverantör inom järnvägsentreprenader som erbjuder hållbara helhetslösningar på den svenska och norska marknaden. Med innovation, ny teknik och hög kompetens driver Infranord utvecklingen av dagens och morgondagens järnvägar. Med en omsättning på ungefär 5,2 miljarder och 1600 medarbetare är Infranord ett betydande bolag som levererar värde till sina ägare och på så vis bidrar till ett mer hållbart samhälle.
Infranord erbjuder underhåll och anläggning av järnväg, maskintjänster, elkrafttjänster samt järnvägstekniska komponenter och produkter. Deras kunder är i huvudsak ägare och förvaltare av järnväg och spårväg, exempelvis Trafikverket, Bane NOR och Trafikförvaltningen Region Stockholm, eller verksamma inom basindustrin såsom LKAB och Boliden.
I den här rollen blir du en viktig del av Infranords IT-avdelning som idag är ett mindre team på 12 medarbetare varav 7 anställda, men med ambition om att expandera ytterligare framöver. Här arbetar du tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor som tillsammans strävar efter att skapa framtidssäkra, effektiva och skalbara IT-lösningar som bidrar till en god digital arbetsmiljö för Infranords medarbetare och en högre lönsamhet för företaget.
Arbetsuppgifter
Som produktägare ansvarar du för produktområdet ”Säkerhet, Hållbarhet och Teknik”. Säkerhet är ett viktigt område inom Infranord där fokus ligger på en säker och trygg arbetsmiljö för Infranords medarbetare i produktion. Hållbarhet är ett område som behöver vidareutvecklas på grund av nya lagkrav där IT-stöd är nödvändigt för uppföljning. Teknik har ett tydligt tillväxtfokus inom områdena kraft och tillverkning av komponenter till järnvägen där IT kommer spela en viktig roll i denna tillväxtresa.
I rollen ingår ett helhetsansvar för produktområdet inklusive strategisk planering, operationell uppföljning av leveransen, stakeholder management, leverantörsstyrning och uppföljning mot uppsatta SLA:er samt budgetering och finansiell uppföljning. IT-miljön är outsourcad och företaget är huvudsakligen en beställarorganisation där kontinuerlig uppföljning utförs mot leverantörernas kundteam.
Du kommer också att vara involverad i incident- och problemhanteringsprocesserna, samt granskningen av nya lösningar. Du arbetar proaktivt för att identifiera nya möjligheter kring funktion och teknik genom omvärldsbevakning.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Tidigare erfarenhet som produktägare eller systemförvaltare
• God erfarenhet av att arbeta med leverantörsstyrning och stakeholder management
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
För att trivas i rollen ser vi att du som person är social och har utmärkt kommunikationsförmåga mot användare, stakeholders, kollegor och leverantörer. Du är strukturerad och noggrann, och tar ägandeskap för att driva arbetet inom ditt produktområde framåt både på ett strategiskt och operationellt plan. Som person är du lösningsorienterad och vill sätta dig in i och förstå problem för att kunna arbeta mot innovativa lösningar. Vidare är du engagerad och räds inte för att ta dig an ny teknik och nya utmaningar. Slutligen är du en lagspelare, och trivs i nära samarbete med dina kollegor.
För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du har ett högt tekniskt intresse samt trivs i en roll med kontaktytor, allt från användare ute i verksamheten till externa leverantörer.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Solna. Hybridlösning, möjlighet till hemarbete 2 dagar/vecka.
Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på navid.parsa@bravura.se eller 070 – 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Brillante

Ansök nu

Säljare till Norteam

Account manager
Läs mer Feb 10
Är du en driven säljare med passion för att bygga långsiktiga kundrelationer och överträffa dina mål? På Norteam söker vi Dig som vill vara en nyckelspelare i vårt växande team. Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö, där du får möjlighet att växa både professionellt och personligt. Vi sitter i toppmoderna lokaler med fantastiska faciliteter, inklusive gym, spelrum, och sociala utrymmen. Vi är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag – är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av resan?
Arbetsuppgifter
Som säljare på Norteam kommer du att hantera hela säljprocessen, från att identifiera potentiella kunder till att stänga affären. Du får möjlighet att bygga relationer med kunder i olika storlek och från olika branscher. Din uppgift blir att bygga starka kundrelationer, sätta dig in i kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar för hög kundnöjdhet.

Du ansvarar självständigt för att hålla dig uppdaterad om branschtrender och omvärlden för att kunna identifiera nya affärsmöjligheter. Du arbetar med prospektering och söker aktivt nya affärsmöjligheter genom nätverkande, kalla samtal och hantering av inkommande leads. Du är även högst delaktig eller ansvarig för att förhandla villkor och avtal.

Du rapporterar till Chief Sales and People Officer, vars uppdrag bland annat är att bygga och utveckla ett affärsdrivet säljteam som tillsammans strävar mot högt uppsatta mål.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Det viktigaste är att du är en person med rätt mindset, du motiveras av att vara en del av ett entreprenöriellt bolag där varje enskild aktivitet kan ha en stor påverkan på företagets framfart. Du har en stark egen drivkraft och förmåga att driva din egen agenda. Du är uthållig och passionerad kring det du tar dig an. Ett plus är om du har erfarenhet från B2B- försäljning och fördelaktigen från IT-branschen.
- Flytande svenska och bekväm med att ha möten på engelska.
- Eftergymnasial utbildning är starkt meriterande
- Uthållighet och ett starkt pannben
- En stark kommunikatör och relationsbyggare
- Hög affärsförståelse och förmåga att tänka strategiskt
- En lagspelare som tror på jaget för laget
Om Norteam
Norteam är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag med fokus på molnbaserade lösningar. Norteam erbjuder en rad olika IT-tjänster, från firstline support och IT-projektledning till egenutvecklade SaaS-plattformar. Norteams vision är att IT inte bara ska vara ett stöd utan också en drivkraft för att stärka kundernas konkurrenskraft genom ökad effektivitet och hållbarhet.
Norteam är ett företag som värderar starka prestationer och gemensamma framgångar med en målsättning om att vara en trygg IT-partner som hjälper deras kunder att uppnå sina mål med rätt verktyg och lösningar.
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Norteam.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Bromma, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse, flexibla lönealternativ med både fast och prestationsbaserad del

Ansök nu

Lager- och logistikmedarbetare till Culligan Sverige

Lagerarbetare
Läs mer Feb 10
Är du tillgänglig omgående, har erfarenhet inom lager och logistik och söker en varierande och utvecklande roll? Vi söker dig som vill ta stort ansvar och trivs med att själv driva ditt eget arbete framåt. Nu har du chansen att bli en del av ett spännande företag där du får göra skillnad från dag ett!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst två månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Culligan Sverige. Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Culligan Sverige AB är ett rikstäckande företag specialiserat på försäljning, leasing, reparation och installation av vattenkylare, vattenautomater och kaffeautomater. Företaget erbjuder även tillbehör och relaterade tjänster för dessa maskiner. Kunderna sträcker sig från privata företag till offentlig sektor och förvaltning. Culligan Sverige är en del av Culligan Nordic Group, som i sin tur ingår i den globala Culligan-koncernen med huvudkontor i Chicago, USA. Genom detta globala nätverk kan Culligan leverera högkvalitativa lösningar till sina kunder. Koncernen har cirka 14 000 anställda och verksamhet i stora delar av världen, bestående av över +35 varumärken.
Arbetsuppgifter Plocka och packa säljorder från webbshop och interna system.
Ansvara för bokning och hantering av transporter.
Ta emot leveranser och säkerställa ordning och struktur på lagret.
Utföra inventering och arbeta med lageroptimering.
Vid behov, assistera vid leveranser.
Delta i enklare tekniska uppgifter vid behov

Du blir en central del av ett litet men dynamiskt lager där du får möjlighet att påverka och bidra till effektiva logistikflöden och förbättringar.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av lagerarbete, meriterande med erfarenhet av transportbokning
Truckkort (A1-A4, B1-B3)
God datorvana och erfarenhet av affärssystem
Svenska och engelska i tal och skrift
B-körkort

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur som trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Slutligen har du en vilja att vara med och forma, utveckla och förbättra företagets lagerverksamhet och därmed bidra till företagets fortsatta framgång.
Övrig information Start: Omgående
Plats: Upplands Väsby
Arbetstider: 07:00–16:00, heltid
Lön: Enligt GFL

Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomiassistent till AR-teamet – Perfekt för dig som är student!

Ekonomiassistent
Läs mer Feb 7
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Tjänsten är en deltids/timanställning vilket innebär att du arbetar enligt överenskommelse med företaget utifrån behov.
Om företaget
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen.
Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent inom AR-teamet kommer du att arbeta med kundreskontra och stötta teamet i det dagliga ekonomiarbetet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Hantering och uppföljning av kundinbetalningar
Avstämning av reskontrakonton och utredning av differenser
Kontakt med kunder och interna avdelningar för att säkerställa korrekta betalningsflöden
Administration av påminnelser och kravhantering
Stöd i månadsbokslut och andra löpande ekonomiska uppgifter

Rollen ger dig en möjlighet att utvecklas inom ekonomi och få värdefull erfarenhet i en dynamisk miljö.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Pågående eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande, sedan minst 1 år tillbaka
Arbetslivserfarenhet inom service med kunddialog
God data- och systemvana
Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska
Meriterande med arbetserfarenhet inom ekonomi

För att trivas i rollen som ekonomiassistent ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet.

Övrig information
Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu