Stockholm: Erfaren miljökonsult inom luft och klimat

Hitta ansökningsinfo om jobbet Erfaren miljökonsult inom luft och klimat i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Företagsbeskrivning
AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle.
Jobbeskrivning
Vi söker dig som vill vara en del av AFRY:s spännande framtid. Brinner du för att lösa miljöutmaningar och bidra till framtidens samhälle? Vill du vara med och ta lead på teknisk utveckling där miljö, hållbarhet och digitala lösningar samspelar? Då finns möjligheterna för att göra detta tillsammans med andra #teamplayers inom AFRY:s affärsområde Environment.
Inom affärsområde Environment erbjuder AFRY kvalificerade konsulttjänster inom förorenade områden, miljö och hållbarhet. I Östergötland och Stockholm har AFRY sektioner med miljökonsulter som arbetar med bland annat anmälnings- och tillståndsärenden, vatten- och luftutredningar, miljökonsekvensbeskrivningar, miljöutredningar, miljötekniska markundersökningar, naturvård och hållbarhet. Våra kunder finns både inom den privata, såväl som den kommunala och statliga sektorn.
Just nu söker vi dig som vill komplettera och utöka sektionernas erbjudande inom luft- och klimatkompetens.
Dina uppdrag varierar och kan omfatta allt från konsekvensbedömningar av utsläpp till luft, datasamordning och analys samt fältjobb. Du kommer att arbeta med utredningar avseende utsläpp till luft med åtgärdsförslag samt bidra i framtagning av miljökonsekvensbeskrivningar och tekniska beskrivningar. AFRY har en grupp av konsulter med fokus på luft som samarbetar över hela landet. Tillsammans ser vi till att kvalitetssäkra uppdragen samt utbyta viktiga kunskaper, erfarenheter, stötta varandra och bevaka branschens utveckling.
Som erfaren miljökonsult hos oss får du möjlighet till stor variation i uppdrag både lokalt, regionalt och nationellt. Du har ett stort eget ansvar och får möjlighet att axla projektledarrollen, ha kundkontakter, och vid intresse även arbeta i internationella uppdrag.
Tillsammans med andra konsulter på AFRY är du en del av en helhetslösning och du får möjlighet att utveckla förståelse för olika delar i ett projekt. Hos oss på AFRY blir du även en del av ett internationellt nätverk av miljökonsulter som alla drivs av att skapa framtidens lösningar
Kravspecifikation
På AFRY lever vi efter våra värdeord: ”Brave – Devoted – Team players” vilket även säger mycket om vem vi söker! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, då vi värdesätter engagemang, flexibilitet och förmåga att samarbeta med andra. Vi söker en modig och hängiven lagspelare som trivs med att dela kunskap och hjälpa andra att utvecklas. Vi tror att du brinner för att se människor växa och tillsammans åstadkomma bra lösningar.
För tjänsten krävs att du har en universitets- eller högskoleexamen inom miljövetenskap eller motsvarande utbildning inom atmosfärvetenskap eller annat område kopplat till luft. Vi ser gärna att du har arbetat i åtminstone några år inom offentlig eller privat sektor och att du har kunskaper inom luftkvalitetsfrågor, atmosfäriska processer, spridningsberäkningar, partikelmätningar i fält, reningstekniker inom luftområdet, carbon capture, och/eller kunskap inom miljölagstiftning kopplat till luftområdet. Har du annan kompetens inom luftområdet finns även möjlighet att delta i utvecklingen av vårt tjänsteutbud. Erfarenhet av uppdragsledning eller projektledning är också meriterande.
Du bör ha god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift då våra kunder främst är inom Sverige. Då vi samverkar internationellt med övriga AFRY och internationella kunder är det dessutom önskvärt att ha goda kunskaper i engelska.
Vid sidan av din analytiska förmåga och det tekniska/processmässiga kunnandet är det viktigt att du är affärsmässig och har god förmåga att kommunicera med medarbetare och kunder. För att lyckas i rollen bör du ha goda kunskaper inom miljö- och luftområdet och god förmåga att förstå olika kunders behov.
Ytterligare information
Vi erbjuder en arbetsplats och ett team som bäst kan beskrivas som professionella, affärsmässiga och som har roligt tillsammans!
AFRY rankas som en av Sveriges mest populära arbetsgivare. Vi vet att medarbetare som mår bra, både fysiskt som psykiskt, är den viktigaste framgångsfaktorn. Därför fokuserar vi på säker arbetsmiljö och balans mellan arbete och fritid. Vi vill att du ska ha en vardag som fungerar - hinna lämna och hämta, träna, handla eller bara sova lite längre på morgonen.
Genom Club AFRY främjar vi vår kultur som bygger på passion och lagspel. Vi erbjuder roliga fritidsaktiviteter tillsammans med våra härliga kollegor! Vårt arbete med mångfald är ständigt pågående. En mix av personligheter och bakgrunder gör oss ännu starkare, mer kreativa och framgångsrika ute på marknaden.
För den här tjänsten söker vi konsulter förutom till kontoren i Östergötland (Norrköping eller Linköping) även till kontoret i Stockholm. Vi är tacksamma om du anger vilken ort du söker för i ansökan.
Sista ansökningsdag är den 14 augusti 2024.
Nu har vi beskrivit den vi söker och har du några som helst frågor om rollen eller om AFRY som arbetsgivare är du varmt välkommen att höra av dig. Vi ber dock om överseende att återkoppling kan komma att dröja på grund av semesterperiod.
Kontaktuppgifter för frågor:
Therése Andersén, Sektionschef, Miljö och hållbarhet Östergötland
010-505 25 73
therese.andersen@afry.com
Anna Forsmark, Sektionschef, Miljö och hållbarhet Stockholm
010-505 66 07
anna.forsmark@afry.com
Den här rekryteringen sköts internt av oss på AFRY och vi undanber oss vänligen kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.


På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Miljösamordnare/Miljökoordinator

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Miljösamordnare/Miljökoordinator.

Sustainability Manager

Läs mer Jun 24
Är du en engagerad och affärsdriven person med en stark passion för hållbarhetsfrågor? Avoki söker en Sustainability Manager som vill driva, ansvara och utveckla vårt hållbarhetsarbete.

Avoki erbjuder flexibla, säkra och hållbara IT-lösningar med fokus på hybrid arbetsplats, säkerhet, molntjänster, mötesteknik och innovation. Vi strävar efter att leverera toppmoderna fullservice-lösningar som tar företag in i framtiden, med hållbarhet som en central del av vår affärsfilosofi.
Rollen som Sustainability Manager innebär att leda och utveckla företagets hållbarhetsstrategier och initiativ. Du kommer att vara en nyckelspelare i analysering och uppföljning av Avokis hållbarhetsarbete på koncernnivå.
Det inkluderar att
Driva utvecklingen av hållbarhetsarbetet i hela organisationen, uppdatera strategier och mål, följa upp och rapportera framsteg
Löpande integrera hållbarhet i affärsstrategin
Vara del av större kundaffärer och upphandlingar där vårt hållbarhetsarbete är en viktig komponent för att vinna affärer
Driva Avokis CSRD-arbete
Samordna arbetet för att upprätthålla och utveckla relevanta ISO-certifieringar
Vara en nyckelspelare för att driva hållbarhetsrapportering och transparens i värdekedjan i enlighet med lagkrav och bästa praxis inom branschen
Involvera och öka medvetenheten om hållbarhet internt och externt

För att lyckas i rollen ser vi att du har
En relevant högskoleutbildning inom ekonomi, miljövetenskap eller motsvarande
Erfarenhet av verksamhetsutveckling med fokus på hållbarhetsrapportering och projektledning
Starka kommunikativa färdigheter och påverkansförmåga

Den ideala kandidaten är engagerad i hållbarhetsfrågor, har förmågan att inspirera andra och är driven av att skapa positiv förändring mot en hållbar framtid.
Avoki erbjuder en spännande möjlighet för den som vill integrera hållbarhet i affärsstrategi och ledningspraxis inom en innovativ IT-miljö. Du får möjlighet att påverka och driva företagets hållbarhetsagenda.
Utöver detta erbjuder vi
Konkurrenskraftig lön
Utvecklingsmöjligheter inom ditt expertisområde
Generösa förmåner så som Friskvårdstimme, Learning hour och Lunchkort
Flexibel arbetsplats och möjlighet att arbeta remote




Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Kvalitetssamordnare

Läs mer Maj 8
Vi söker enKvalitetssamordnare Bytespunkt Slussen till Trafikmyndighet i Stockholm.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.
Tjänsten är på heltid.
Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.
Uppdraget
Uppdraget omfattar en central roll i Bytespunkt Slussen. Du förväntas stötta Gruppens projektchef, biträdande projektchef samt projektledare.Kvalitetssamordnaren är ansvarig för att upprätta, införa, underhålla och ständigt förbättra dokument i enlighet med ledningssystem. I det arbetet ingår det att ta fram kvalitetsplaner, upprätta revisionsprogram, genomföra kvalitetsrevisioner samt kommunicera ut nya releaser av projekt- och programhandböcker. Kvalitetssamordnaren är även den som ser till att programmet arbetar i enlighet med uppsatta rutiner och processer. Du har även en central roll i framtagande av nya TJUT (tjänsteutlåtanden).
Uppdraget kommer med specifikt omfatta:
• Framtagande av beslutsunderlag till projektledare, bitr. projektchef och projektchef. Beslutsunderlag inför beslut i lednings- och styrgrupper.• Bistå projektledningen att säkerställa projektets arbetssätt genom att upprätta kvalitetssäkrande planer och rutiner (bland annat gällande kvalitetsstyrning, granskning, ändringshantering och dokumenthantering).• Upprätthålla och följa upp projektets kvalitetssäkrande planer och rutiner.• Sätta upp och ansvara för ändringsprocesser inom projektet.• Definiera och följa upp projektets kvalitetsmål.• Se till att kvalitetssäkrade planer och rutiner kommuniceras till samtliga berörda intressenter.• Rapportera till projektledningen samt koordinera kvalitetsarbete inom projektet.• Möjliggöra styrning och uppföljning av projektprocesserna genom tydliga mål och mätetal för processerna (KPI:er).• Säkerställa att kvalitetsrisker beaktas i projektets riskhantering.• Driva projektets förbättringsarbete i samarbete med övriga resurser på trafikförvaltningen. • Vid behov utbilda projektmedlemmar i kvalitetsfrågor.• Säkerställa ordning och reda för samtliga styrande dokument.• Vara programmets/projektets huvudsakliga kontakt gentemot avdelningens kvalitetsstrateg.• Säkerställa att program och projekt följer PPH samt övrigt regelverk• Representera programmet/projektet i IP kvalitetsnätverk för utbyte av kunskap och erfarenhet.• Representera TF och programmet/projektet i kontakt med olika externa parter och aktörer såsom myndigheter, leverantörer och entreprenörer.• Delta i projektrelaterade möten för att ta del av information om verksamhetens framdrift.Du måste känna dig trygg med att självständigt ta fram texter med en formell stil och korrekt grammatik.
Krav (OBS, obligatoriska)
Flytande svenska i tal och skrift.
Erhållit examen som högskole- eller civilingenjör (ej yrkeshögskola). Minst 5 års erfarenhet som kvalitetssamordnare i projektform.I minst 3 projekt beredit och skrivit beslutsunderlag för projekt eller program.ISO 9001-utbildning alternativt erfarenhet av kvalitetsuppföljning med minst två olika kvalitetsledningssystem - Kvalitetsledningssystemen ska framgå i CV.Arbetat inom minst ett bygg- eller infrastrukturprojekt med en projektstorlek över 300 mnkr. Budget ska framgå i CVUtbildning inom XLPM, eller minst 3 års erfarenhet av att arbeta med metodiken i projekt. Ange i CV en referensperson för varje projekt och referenspersonens funktion samt kontaktuppgifter.
Meriterande
Hänvisa till minst ett projekt där man samordnat kvalititetsfrågor mellan projekt och en ledningsfunktion exempelvis: sektion/avdelning/företagsledning.Hänvisa till minst ett projekt där man självständigt tagit fram text till TJUT (tjänstemansutlåtande) i en offentlig verksamhet (kommun, region, stat).

Om oss
Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.
Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.
Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.
För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.
Läs gärna mer om oss på centio.se.
Vänligen skicka ditt CV på svenska.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Stockholmshem söker vikarierande utemiljösamordnare

Läs mer Jul 2
Håller du med om att Grönytan har stor betydelse för upplevelsen av en trygg och trivsam boendemiljö.

Tycker du att det är viktigt med en sund, effektiv och hållbar skötsel av mark, att vårt arbete ska ge så liten påverkan på miljön och klimatet som möjligt och att våra hyresgäster ska ha möjlighet att leva hållbart? Då ska du läsa vidare!



Din nästa utmaning?

Stockholmshem söker medarbetare som vill vara med och skapa trygga och hållbara bostadsområden åt våra närmare 60 000 hyresgäster. Vi på Stockholmshem tror på att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team och att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och bolagets utveckling. Utveckling, omtanke och handlingskraft är våra värdeord som genomsyrar allt vi gör.

Som utemiljösamordnare fungerar du som ett stöd till organisationen inom ditt specialistområde. I nära samarbete med förvaltningen bygger du goda relationer med våra leverantörer och skapar förutsättningar för välskötta, säkra och trivsamma bostadsgårdar. Du bidrar till god hantering av avhjälpande och långsiktigt planerat underhåll men stöttar också vid mindre inköp och offertgranskningar. Du rapporterar till chefen för Boende & Lokaler Underhåll och Stab och du har din placering centralt på Stockholmshem. Du kommer att vara vikarie för en av två utemiljösamordnare under dennes föräldraledighet, c:a 9 månader.

I rollen som utemiljösamordnare ingår bland annat att:

Förvalta, samordna och administrera förvaltningsövergripande avtal inom utemiljö.
Stödja förvaltningsområdena i frågor som berör utemiljö samt ständigt verka för att utveckla och utbilda medarbetarna inom förvaltningsområdena.
Vara sakkunnig och ta fram underlag, delvis utifrån projekteringsanvisningar, inför upphandlingar av markskötsel- och vinterrenhållningsavtal.
Stödja avtalsansvariga med uppföljning av pågående skötselavtal, både vad det gäller utförandekvalitet och affärsmässighet, med syfte att ständigt förbättra leveransen. 
Agera som stöd/rådgivare åt kundförvaltare vid kontakt med hyresgästföreningen och boende som är aktiva inom utemiljöfrågor i området.


 

Vad erbjuder vi?

Hos oss är du en del av ett kundnära företag, som vågar tänka nytt och där du får bidra med samhällsnytta varje dag. Vi månar om varandra och värderar hållbarhet inom alla delar av bolaget. Bland annat erbjuder vi ett generöst friskvårdsbidrag.

Du får också spännande och utmanande arbetsuppgifter med utvecklingsmöjligheter och kompetensutveckling inom branschen och företaget. Här trivs vi på jobbet och i medarbetarundersökningar har vi genomgående höga resultat och särskilt högt inom ledarskap.




Vem är du?

Vi tror du är en lugn, uppmärksam och tillmötesgående person som tycker om att hjälpa andra. För att lyckas i rollen är du självgående, tar ansvar för din uppgift och driver processer vidare. Du underhåller också kontinuerligt din specialistkunskap och är en kunskapsresurs inom organisationen. Du ser till helheten, har hyresgästen i fokus och är bra på att bygga team och få människor att jobba mot gemensamma mål. Du gillar att samarbeta med andra, kommunicerar på ett tydligt sätt och skapar goda relationer såväl internt som externt. Om du dessutom har nära till skratt och tror på att vi genom samarbete gör varandra bättre, då kommer du att trivas hos oss!



Din bakgrund/erfarenhet:

 Eftergymnasial utbildning som landskapsingenjör alternativt annan erfarenhet som vi bedömer som likvärdig.
Minst 3 år dokumenterad erfarenhet inom specialistområdet.
Krav på att du har arbetat inom offentlig sektor eller varit leverantör till företag som lyder under LOU.
Tjänsten kräver körkort.
Tidigare erfarenhet av avtalsförvaltning med ABFF som avtalsgrund
Meriterande med erfarenhet av entreprenadjuridik 




Intresserad?

Välkommen med din ansökan senast den 28 mars. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Chantelle Small, chef förvaltningsstöd, tel. 08-508 39 508. pga semester nås Chantelle fram till 22 juli och efter 19 augusti. Har du frågor kring rekryteringsprocessen kan du kontakta Zoi Bergström, HR, tel. 08-508 39 128. pga semester nås Zoi efter den 5 augusti. Facklig representant för Vision är Johan Sandström tel. 08-50839284 . pga sem nås Johan efter den 5 augusti.



Om Stockholmshem

Stockholmshem är ett av landets största bostadsföretag med 28 000 lägenheter och närmare 60 000 hyresgäster. I mer än 80 år har vi varit med och utvecklat staden, och skapat hem och bostadskvarter åt stockholmarna. Stockholmshem ägs av Stockholms stad.

Ansök nu

Part-time Student Assistant to Normative!

Läs mer Jul 9
Are you a student studying to become an engineer and have an eye for details? Do you also have knowledge in Microsoft Office and experience working with information-rich data? Then you might be the right person for this job! In this position you will work at a company that strives to create a more sustainable future for us and our planet. Read more below!

OM TJÄNSTEN
Normative has developed the world’s first emission accounting engine. They help companies calculate their climate footprint and provide insights to reduce their greenhouse gas emissions. Their work helps clients become more aware of their role in contributing to a better world, and therefore, being part of the Normative team means that you will contribute to a net-zero world.

In this position, you will be part of a team that works with calculations and processes data. You will mainly work with large amounts of data which require a strong eye for detail. You will also co-operate and communicate with colleagues in your team as well as within the organization as a whole.

This is a part-time position where you will work a maximum of 10 hours/week. When the reporting season comes during february until may the work load maybe increase and you will work more than this.

You are offered
- Valuable knowledge and experience within the sustainability field
- Normative having a remote-first culture, the hours are very flexible

ARBETSUPPGIFTER

Work tasks


* Find company information and categorize the company
* Format excel-files
* Look into suppliers, update and enhance the database with relevant data points
* Calculate carbon emissions


VI SÖKER DIG SOM

As a Student Assistant you are meticulous, structured and have an endurance in working with detailed data for the most of your working day. To be successful in this role we are now looking for someone who:
- Is currently studying to be an engineer within a relevant field, such as sustainability, data or similar, and have at least 1 one year left on the studies
- Has experience in working with Excel
- Has very good knowledge in English, both written and speaking

It is meritorious if you:
- Are passionate about the climate and want to work for a better planet

To succeed in the role, your personal skills are:
- Structured
- Results-oriented
- Communicative

In order to both succeed and thrive in the role, we believe that you are a person who has a good ability to act flexibly and have the ability to work with others. You are unpretentious and motivated by the possibility to take ownership of your work to make sure you drive them forward from start-goal. Finally, we believe that you are a person who is thorough and likes to get involved with detailed information where great accuracy is required.

Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Normative helps companies calculate their climate footprint and provide insights to reduce their greenhouse gas emissions. Normative was born in 2014 to help humanity achieve net zero emissions. Today, their emission accounting engine uses more than 200,000,000 data points when calculating a company’s emissions. Customers from around the world trust Normative as an essential piece in reducing their carbon footprint. They have accounted for more than 38,000,000 tons of CO2, equivalent to over 475,000,000 laptops.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från AFRY AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från AFRY AB .

Vi söker elektriker med vidareutbildning inom elkraft!

Maskinelektriker
Läs mer Jul 2
Company Description
AFRY är ett ledande globalt företag inom teknik, design och konsulttjänster som brinner för att påskynda övergången till ett hållbart samhälle. Med över 19 000 engagerade experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering arbetar vi hårt för att skapa hållbara lösningar som kommer att gynna kommande generationer.


Job Description
Ta chansen att få en meriterande start på ingenjörskarriären där du har möjlighet att prova på rollen som konsult samtidigt som du får chansen att lära känna en spännande kund! Vi är i dagsläget i behov av juniora elkraftsingenjörer med tidigare erfarenheter från energibranschen och/eller erfarenheter som högspänningselektriker.
Kunden belägen i Stockholm med anläggningar både i centrala och norra delen av staden. Kunden har många spännande projekt med både utbyggnader och uppgraderingar av befintlig anläggning samtidigt som de kontinuerligt jobbar för att åtgärda brister i den befintliga anläggningen.
Som junior elkraftsingenjör hos oss kunden kommer du få möjligheten arbeta med:
Felsökning och rotorsaksanalyser
Utredningar och förstudier
Avhjälpande problem och driva förbättringsprojekt på mellan 3-18 månader
Vara del av stora investeringsprojekt och ansvara för elkraftfrågor i projektet

Gruppen hos kunden består idag av drygt tio medarbetare som är alla är elkraftingenjörer. Majoriteten av gruppen har över 20 års erfarenhet av elkraft och energisektorn, så detta är en stor chans för dig som junior elkraftingenjör att lära dig av seniora kollegor och snabbt växa i din roll.


Qualifications
Eftersom du kommer vara delaktig i att utveckla framtidens tekniska lösningar tror vi att du är en engagerad, nyfiken och teknikintresserad person som driver saker från idé till mål. Vi tänker oss att du värdesätter att samarbeta med andra och skapa engagemang, bygger relationer och att du är ansvarstagande i det du gör. Samtidigt tror vi att du tycker det är viktigt med ordning och reda och du har en god struktur i ditt arbete. Utöver denna beskrivning hoppas vi att du känner igen dig i några av förväntningarna nedan:
Eftergymnasial utbildning inom elkraft eller har tillgodosett dig likvärdig kunskap från praktisk arbetserfarenhet.
Behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift då detta krävs i dialog med både kollegor hos kunden.

Har du dessutom praktisk erfarenhet som service-/industrielektriker eller på något sätt är van att arbeta med el/elkraft rent praktiskt är starkt meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din nyfikenhet, ansvarsfullhet och ditt engagemang.


Additional Information
För alla våra medarbetare på AFRY erbjuder vi en modern arbetsplats i ett globalt sammanhang med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för alla olika skeden i livet och anställningen. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och tillgång till vår förmånsportal med en mängd rabatter. Vår personalklubb arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret, med allt från skidresor och körsång till veckovisa yogapass, fiskeaktiviteter och löpning – det finns något för alla.
Vårt arbete med mångfald är ständigt pågående och vi tror att en mix av personligheter och bakgrunder gör oss starkare, mer kreativa och framgångsrika ute på marknaden. Det finns många sätt att vidareutveckla sig hos oss, och vi satsar på våra medarbetare med individuella utvecklingsplaner och möjligheten att gå kurser och certifieringar inom ramen för din tjänst och dina karriärmål. Vi tror starkt på att en bra balans mellan privat- och arbetsliv är nyckeln till att kunna prestera på jobbet.
Kanske är det detta som gör att vi rankas som en av Sveriges mest populära arbetsgivare?
Sista ansökningsdag för tjänsten är 2024-08-31. Observera att våra processer kan ta längre tid än normalt under sommaren på grund av ledigheter.
För frågor gällande tjänsten, kontakta sektionschef:
Emil Winberg
emil.winberg@afry.com
+46 10 505 44 10
För frågor gällande processen, kontakta rekryterare:
Fredrik Lillbäck
fredrik.lillback@afry.com
+46 10 505 38 94
Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig och förhoppningsvis välkomna dig till vårt team i Stockholm.
At AFRY, we engineer change in everything we do. Change happens when brave ideas come together. When we collaborate, innovate technology, and embrace challenging points of view. That’s how we're making future. We are actively looking for qualified candidates to join our inclusive and diverse teams across the globe. Join us in accelerating the transition towards a sustainable future.

Ansök nu

Elkraftsingenjör

Projekteringsingenjör, elkraft
Läs mer Jun 28
Företagsbeskrivning
AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle.
Jobbeskrivning
Vill du leda spännande projekt inom elkraft?
AFRY är inne i en expansiv fas och letar nu efter passionerade och erfarna individer för att förstärka vårt team inom elkraft. Vi söker dig som brinner för att driva projekt framåt och dela med dig av din kunskap till kollegor. Med din erfarenhet inom projektering av stationsanläggningar för region- och stamnät, från 10 till 400 kV, kan du vara den nyckelspelare vi letar efter.
Vi erbjuder
Spännande projekt: Bli en del av banbrytande projekt som formar Sveriges infrastruktur.
Personlig utveckling: Vi investerar i din utveckling och tillhandahåller resurser för att stödja dig.
Trygghet och förmåner: Vi erbjuder en stabil anställning med konkurrenskraftiga villkor och förmåner.



Som elkraftsingenjör spelar du en nyckelroll i planering och genomförandet av substationsprojekt. Välkommen till en spännande roll där du samordnar med projektledning, konstruktions- och fältteam för att säkerställa framgångsrika projektutfall. Din roll är dynamisk och erbjuder en kontinuerlig professionell utveckling. Tillsammans med ett fantastiskt och socialt arbetslag sträcker du dig över flera regioner i Sverige, där samarbete och gemenskap står i centrum.
Gör din nästa karriärsteg med oss och låt oss tillsammans skapa framgångsrika projekt och en stimulerande arbetsmiljö!
Kravspecifikation
Dina ansvarsområden inkluderar
Projektering av transformatorstationer inom spänningsområdet 10 till 400 kV
Delaktighet i investerings- och reinvesteringsprojekt kopplade till transformatorstationer

Vi söker dig som
Har erfarenhet inom elkraftbranschen och liknande uppgifter
Besitter relevant högskole- eller ingenjörsexamen eller motsvarande erfarenhet
Har goda kunskaper om gällande standarder och branschpraxis
Har B-körkort och behärskar svenska i tal och skrift

Meriterande är om du har
Erfarenhet av konsultarbete, projektledning, entreprenadupphandling och besiktning
Kunskap och erfarenhet av att arbeta enligt nätägares tekniska riktlinjer, såsom Vattenfall VTR eller SVK TR
Ledarerfarenhet med fokus på mentorskap och teamutveckling

Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en individ som är ödmjuk, ansvarsfull och driven med en stark vilja att bygga och upprätthålla starka relationer både internt och externt. Vidare är det viktigt att du är strukturerad, har god förmåga att skapa och vårda relationer, är inriktad på samarbete och lyhörd för både din egen och andras utveckling.
Bli en del av vårt framgångsrika team och låt oss tillsammans forma framtiden inom energisektorn
Ytterligare information
Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-08-31


Kontaktperson för frågor:
Jelena Katz Rekryteringspartner
jelena.katz@afry.com


Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.
På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Ansök nu

Handläggande konstruktör inom fastighetsautomation

Fartygskonstruktör
Läs mer Jun 6
Företagsbeskrivning
AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle.
Jobbeskrivning
AFRY söker nu erfarna handläggande konstruktörer inom fastighetsautomation.
Våra projekt är både roliga, utmanande och varierande då våra kunder finns inom bland annat fastigheter, industri, skolor och sjukhus. Hos oss får du följa projekten från tidigt skede till leverans och uppföljning. I tjänsten ingår att arbeta med allt från tidiga skeden till kalkyler, projektering och ritningar samt att ta fram teknisk dokumentation och handlingar.
Som del i ett stort konsultföretag har vi möjlighet att arbeta smart och få med bred kunskap inom alla installationstekniska områden - vad projektet än kräver kan vi hjälpas åt och lösa det. Vårt arbetsklimat präglas därför av teamwork och framåtanda. Vi arbetar i en positiv och stimulerande miljö där det ständigt pågår utbyte av erfarenheter.
I rollen som handläggande konstruktör kommer du arbeta självständigt med fastighetsautomation. Du kommer delta på projekteringsmöten, vara delaktig i samordning med andra konsulter samt tillsammans med kollegor ta fram tekniska lösningar. Planering av din egna tid och god kommunikation ses som viktiga egenskaper.

I rollen som handläggande konstruktör kommer du ansvara för att leda uppdrag inom din disciplin vad gäller utförande, kvalitet, resursplanering, tider och ekonomi. Du tar ansvar för leveranser och ser till att framdriften i uppdragen motsvarar planeringen.
Hos oss finns både juniora och seniora kollegor, som stöttar varandra i uppdragen.
Kravspecifikation
Du har minst 5 års erfarenhet av självständigt arbete inom fastighetsautomation. Under dina år inom yrket har du lärt känna relevanta aktörer och skapat långvariga relationer. Du har en relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet från branschen.
Några egenskaper som är meriterande är bland annat en bakgrund inom VVS, entreprenadbesiktning samt kunskap inom relevanta ritningsprogram. Eventuellt har du även med dig erfarenhet av samordnad funktionsprovning.
Även om vi är ett internationellt företag, är det ett krav att du behärskar det svenska språket muntligt såväl som i skrift för att svara mot våra kunders behov.
I denna rekrytering lägger vi särskild stor vikt vid dina personliga kompetenser, vi söker dig som är kundfokuserad, har god problemlösningsförmåga, är affärsmässig och en teamplayer. Du identifierar möjligheter och löser problem med kreativitet och kommunikation både internt och hos kunden, med förmågan att bedöma genomförbarheten i entreprenadskedet. Att lyssna, förstå och arbeta för att uppfylla kundens behov samt våga föreslå alternativa lösningar när det behövs, med insikt i vår kunds affär eller uppdrag är viktigt för dig. Oavsett roll i uppdraget, ställer du tid och kostnad i relation till arvode, identifierar möjligheter för en gynnsam affär, tar mod till att diskutera ekonomi med kunder och gör realistiska kalkyler baserat på förfrågningsunderlag. Rollen kräver starkt samarbete och tekniskt integrerande av system utifrån information från olika discipliner och beställarens önskemål. Det innebär också samarbete med leverantörer, förståelse för olika fabrikat samt ofta att upprätta gränsdragningslistor mellan teknikdiscipliner och leda möten.
Ytterligare information
Genom Club AFRY främjar vi vår kultur som bygger på passion och lagspel. Vi erbjuder roliga fritidsaktiviteter tillsammans med våra härliga kollegor! Läs mer om Club AFRY här. Vårt arbete med mångfald är ständigt pågående. En mix av personligheter och bakgrunder gör oss ännu starkare, mer kreativa och framgångsrika ute på marknaden.
Sista ansökningsdag 2024-08-31. På grund av semestertider kan återkoppling på din ansökan ta längre tid än vanligt.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktperson för frågor:
Stockholm, Västerås, Örebro och Karlstad
Marcelo da Silva, Section Manager HVAC BMS
marcelo.dasilva@afry.com

Örebro
Stephan Heurlin, BMS Consultant
stephan.heurlin@afry.com

Den här rekryteringen sköts internt av oss på AFRY och vi undanber oss vänligen kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Ansök nu

Konstruktör inom fastighetsautomation

Fartygskonstruktör
Läs mer Jun 6
Företagsbeskrivning
AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle.
Jobbeskrivning
AFRY söker nu erfarna konstruktörer inom fastighetsautomation.
Våra projekt är både roliga, utmanande och varierande då våra kunder finns inom bland annat fastigheter, industri, skolor och sjukhus. Hos oss får du följa projekten från tidigt skede till leverans och uppföljning. I tjänsten ingår att arbeta med allt från tidiga skeden till kalkyler, projektering och ritningar samt att ta fram teknisk dokumentation och handlingar.
Som del i ett stort konsultföretag har vi möjlighet att arbeta smart och få med bred kunskap inom alla installationstekniska områden - vad projektet än kräver kan vi hjälpas åt och lösa det. Vårt arbetsklimat präglas därför av teamwork och framåtanda. Vi arbetar i en positiv och stimulerande miljö där det ständigt pågår utbyte av erfarenheter.
I rollen som konstruktör kommer du arbeta självständigt med fastighetsautomation. Du kommer delta på projekteringsmöten, vara delaktig i samordning med andra konsulter samt tillsammans med kollegor ta fram tekniska lösningar. Planering av din egna tid och god kommunikation ses som viktiga egenskaper.
Hos oss finns både juniora och seniora kollegor, som stöttar varandra i uppdragen.
Kravspecifikation
Du har minst 3 års erfarenhet av självständigt arbete inom fastighetsautomation. Du har en relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet från branschen.
Några egenskaper som är meriterande är bland annat en bakgrund inom VVS samt kunskap i relevanta ritningsprogram.
Även om vi är ett internationellt företag, är det ett krav att du behärskar det svenska språket muntligt såväl som i skrift för att svara mot våra kunders behov.
I denna rekrytering lägger vi särskild stor vikt vid dina personliga kompetenser, vi söker dig som är kundfokuserad, har god problemlösningsförmåga, är affärsmässig och en teamplayer. Du identifierar möjligheter och löser problem med kreativitet och kommunikation både internt och hos kunden, med förmågan att bedöma genomförbarheten i entreprenadskedet. Att lyssna, förstå och arbeta för att uppfylla kundens behov samt våga föreslå alternativa lösningar när det behövs, med insikt i vår kunds affär eller uppdrag är viktigt för dig. Oavsett roll i uppdraget, ställer du tid och kostnad i relation till arvode, identifierar möjligheter för en gynnsam affär, tar mod till att diskutera ekonomi med kunder och gör realistiska kalkyler baserat på förfrågningsunderlag. Rollen kräver starkt samarbete och tekniskt integrerande av system utifrån information från olika discipliner och beställarens önskemål. Det innebär också samarbete med leverantörer, förståelse för olika fabrikat samt ofta att upprätta gränsdragningslistor mellan teknikdiscipliner och leda möten.
Ytterligare information
Genom Club AFRY främjar vi vår kultur som bygger på passion och lagspel. Vi erbjuder roliga fritidsaktiviteter tillsammans med våra härliga kollegor! Läs mer om Club AFRY här. Vårt arbete med mångfald är ständigt pågående. En mix av personligheter och bakgrunder gör oss ännu starkare, mer kreativa och framgångsrika ute på marknaden.
Sista ansökningsdag 2024-08-31. På grund av semestertider kan återkoppling på din ansökan ta längre tid än vanligt.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner för frågor:
Stockholm, Västerås, Örebro och Karlstad
Marcelo da Silva, Section Manager HVAC BMS
marcelo.dasilva@afry.com

Örebro
Stephan Heurlin, BMS Consultant
stephan.heurlin@afry.com
Den här rekryteringen sköts internt av oss på AFRY och vi undanber oss vänligen kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Ansök nu

Gruppchef till AFRY Advanced Automation

Gruppchef, teknik
Läs mer Jun 27
Företagsbeskrivning
AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi accelererar omställningen mot ett hållbart samhälle. Vi är 19 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer.
Vi söker nu en Gruppchef med erfarenhet inom automation och/eller elkraft till vår verksamhet i Stockholm. Sektionen Advanced Automation i Stockholm tillhör affärsområdet Advanced Automation som bestående av ett flertal enheter och sektioner, och tillsammans arbetar vi med framgång mot kunder och projekt inom industrin. Vår verksamhet i Stockholm består av 25 medarbetare och en sektionschef – där vi nu vill utöka teamet med en gruppchef. Vi är specialister inom automation och elkraft, där vi ansvarar både för hela projektleveranser i egen regi, samt i mer klassisk konsultlösningsanda ute i kundens verksamhet.


Jobbeskrivning
Vi söker nu en person med god teknisk kompetens inom automation, alternativt elkraft, som kan driva den tekniska delen av affärsutvecklingen framåt. I rollen får du ta en ledande roll i kalkylering och anbudsarbete, samtidigt som du bygger vår tekniska kompetens och strategi framåt. I och med att det är en ny roll på sektionen så finns möjlighet att antingen vara gruppchef på heltid, eller om vi efter dialog anser det mer passande att inleda rollen på deltid samtidigt som man jobbar i projekt som projektledare eller automationsingenjör, eller kanske ett annat upplägg. Vi är i förändring och vill anpassa rollen därefter beroende på vem du är och vilka erfarenheter du tar med dig till oss. I rollen får du vara med och bygga upp vårt ledarskapsteam, där du får nära stöd av befintlig sektionschef samt Business Unit-chef som båda är stationerade i Stockholm.
Att vara gruppchef innebär att du får möjlighet att vara väldigt verksamhetsnära, med stor varitation i ditt arbete av kontakt med många kontaktytor och ett stort kundfokus. Verksamheten som du tar en ledande roll inom består av 25 medarbetare som arbetar med automation, elkonstruktion, elkraft och projektledning. Uppdragen varierar, från rena fastprisprojekt där AFRY leder helheten av uppförande av nya anläggningar, från projektering till installation och idrifttagning – till konsultuppdrag där medarbetarna arbetar i kundens organisation. Gruppen består av medarbetare med varierad senioritet, från relativt nyutexaminerade till väldigt seniora – gruppen har en hög teknisk kompetens. Denna kompetens vill vi ta vara på på bästa möjliga sätt. Som ledare kommer din coachande roll vara avgörande för att motivera och främja långsiktig utveckling. Med tanke på att vi är ett stort bolag med många projekt igång samtidigt, är det viktigt för oss att våra medarbetare känner att de får möjlighet att vara rätt person på rätt plats i sin karriär.


Kravspecifikation
Det viktigaste för oss är att du en person som har erfarenhet av samt drivs av att utveckla och förbättra både verksamheter och människor. Vi tänker oss att du är en person som är kommunikativ, nyfiken och duktig på att bygga goda relationer. Du motiveras av andras framgång, gillar på att göra saker på nya sätt och trivs i att jobba tätt tillsammans med andra. I kombination med detta har du ett stort intresse för teknik och försäljning, då detta är viktiga komponenter i tjänsten. Du ser utvecklingspotential och har ett stort intresse för marknadsarbete och att skapa affärer, med det sagt så kanske du inte har praktisk erfarenhet av just säljdelen – utan något du känner dig hungrig på att få testa. Du är intresserad av att själv utvecklas och att vara med och utveckla dina kollegor och kunder. Vi ser även att du har följande med dig:
Ledarerfarenheter i form av tidigare roller så som projektledare, teamlead eller gruppchef.
Tidigare erfarenhet inom liknande verksamhet samt av att driva och arbeta med projekt mot industrin, inom el och/eller automation.
Teknisk förståelse och kunskap inom exempelvis ABB 800xA, Siemens PCS7 eller motsvarande.
Utbildningsmässigt ser vi att du är civilingenjör eller förvärvat motsvarande erfarenhet från annat håll.
B-körkort och behärskar både svenska och engelska bra i såväl tal som skrift.



Ytterligare information
Vi söker dig som vill vara en del av vårt affärsområde och AFRYs resa. Är du intresserad av automation, nyckelfärdiga lösningar och teknisk utveckling? Gillar du att samarbeta för att hitta den bästa lösningen? Då kan vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt världen över. Vi hoppas också att du kommer lära dig lika mycket av oss som vi kommer göra av dig. Lite av det som vi kan erbjuda dig:
Fast lön och kollektivavtal – Trygga komponenter som är en självklarhet för oss!
Som chef på AFRY erbjuds ledarskapsutveckling, utbildning och du har bra stöttning från HR, rekryterare, säljare och kollegor inom hela AFRY.
Vidareutveckling genom utbildningar och våra uppdrag, samt nätverket av medarbetare.
Vår personalklubb med möjlighet till kultur och sportevenemang, bokklubb, stuguthyrning, yoga m.m.
Vi satsar på våra medarbetare och har individuella utvecklingsplaner där du får möjligheten att gå utvecklande kurser och certifieringar inom ramen för din tjänst och dina karriärmål. I rollen som sektionschef erbjuds du mycket frihet och ansvar samt god möjlighet till utveckling och stimulans tillsammans med alla nyfikna, automationsintresserade och kompetenta kollegor.

Intervjuer och urval sker löpande under ansökningsperioden. Sista ansökningsdag är 2024-08-31 och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Under sommarperioden kan vår återkoppling komma att dröja.
Kontaktuppgifter för frågor
För frågor gällande tjänsten, kontakta Business Unit-chef Pär Andersson.
par.andersson@afry.com
+46 72 723 25 90
Business Section Manager Emil Winberg
emil.winberg@afry.com
+46 73 821 05 97
För frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta Rekryterare Fredrik Lillbäck:
fredrik.lillback@afry,com
+46 72 201 40 03
På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Ansök nu

Automationsingenjör ABB 800xA / Siemens PCS 7

Automationsingenjör, maskin
Läs mer Jul 2
Företagsbeskrivning
AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi accelererar omställningen mot ett hållbart samhälle. Vi är 19 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer.
Vi är specialister inom industriell automation och söker nu fler medarbetare till vår nystartade sektion och satsning i Stockholm. På AFRY Advanced Automation arbetar vi med spännande och teknikintensiva uppdrag där vi levererar skräddarsydda automationstjänster till kunder inom både den privata och offentliga sektorn.


Jobbeskrivning
Som Automationsingenjör kommer du att spela en central roll i projektens genomförande från idéstadiet till driftsättning. Du kommer att arbeta med att utforma och implementera automationslösningar enligt kundens behov och kravspecifikationer, där din expertis spelar stor roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera metodisk felsökning, programmering i PLC/SCADA/DCS samt att agera som tekniskt bollplank för våra kunder för att hitta optimala lösningar.
Bland annat så är vi just nu är vi mitt i ett stort ombyggnationsprojekt där vi utvecklar ett reningsverk i Stockholm till ett av världens modernaste. Projektet innefattar en ny reningsanläggning med modern membranteknik för att öka kapaciteten och leva upp till ökade miljökrav. Det är ett spännande projekt där AFRY ansvarar för all elkonstruktion och automation. Idag arbetar ca 35 personer i det interna projektet runt om våra kontor i Stockholm. Arbetet utförs från våra lokaler och projektet går nu in i ett nytt skede vilket gör att vi kommer förstärka projektgruppen med en senior automationsingenjör med placering på vårt kontor i Solna eller Södertälje. Detta är bara en av alla de möjligheter vi kan erbjuda dig som anställd, där vi givetvis är måna om att varje anställd ska känna att de får verka i ett uppdrag där de både trivs och får möjlighet att utvecklas.


Kravspecifikation
Eftersom du kommer arbetar med att hitta lösningar på avancerade problem så ser vi gärna att du gillar problemlösning. Vi tänker oss att du värdesätter att samarbeta med andra och skapar engagemang, bygger relationer och är ansvarstagande. Utöver detta är du intresserad av att själv utvecklas och att vara med och utveckla dina kollegor och kunder. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du uppfyller följande krav:
Relevant utbildning inom området eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Lång erfarenhet av projekteringsprojekt av nya processanläggningar.
Mångårig erfarenhet som automationsingenjör och goda kunskaper av arbete i Siemens eller ABB:s programvaror, specifikt PCS7 och ABB 800xA är starkt meriterande.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.



Ytterligare information
För alla våra medarbetare på AFRY erbjuder vi en modern arbetsplats i ett globalt sammanhang med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för alla olika skeden i livet– från friskvårdsbidrag och personalrabatter till förmånliga privata grupp- och sjukförsäkringar. Vår personalklubb Club AFRY arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret. Allt från skidresor och körsång till veckovisa yogapass, fiskeaktiviteter och löpning – det finns något för alla. Läs gärna mer om våra förmåner via länk: https://afry.com/sv/bli-en-del-av-afry/lar-kanna-oss


Vårt arbete med mångfald är ständigt pågående, en mix av personligheter och bakgrunder gör oss ännu starkare, mer kreativa och framgångsrika ute på marknaden. Dessutom finns det många sätt att vidareutveckla sig hos oss! Vi satsar på våra medarbetare och har individuella utvecklingsplaner där du får möjligheten att gå utvecklande kurser och certifieringar inom ramen för din tjänst och dina mål. Vi tror även starkt på filosofin att om du ska kunna prestera på jobbet så måste det finnas en bra och hälsosam balans mellan privat- och arbetsliv.


Kanske är det detta som gör att vi rankas som en av Sveriges mest populära arbetsgivare?


Sista ansökningsdag för tjänsten är 2024-08-31.


För frågor gällande tjänsten, kontakta:
Emil Winberg
emil.winberg@afry.com
+46 10 505 44 10


För frågor gällande processen, kontakta rekryterare:
Fredrik Lillbäck:
fredrik.lillback@afry.com
+46 10 505 38 94
På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Ansök nu