Stockholm: Ledande företag inom olika branscher söker säljare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ledande företag inom olika branscher söker säljare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Är du målinriktad och vill ha friheten att tjäna obegränsat med lön?
Viasales Recruitment, ett dynamiskt tillskott inom Viasales-koncernen, söker nu erfarna och ambitiösa säljare för våra framstående samarbetspartners, bland annat Uber Eats, Servicefinder, Bovra, Riddermark Bil och RiseRank för att nämna några.
Vi erbjuder:
Spännande karriärmöjligheter hos några av marknadens ledande företag
Möjlighet att arbeta med välkända varumärken
Utmanande och utvecklande arbetsuppgifter inom försäljning och inköp
Grundlön + provision och bonusar

Vi söker dig som:
Är resultatdriven och har ett starkt försäljningsfokus som vill ta klivet vidare inom försäljning.
Har god kommunikationsförmåga
Är självgående men också trivs med att arbeta i team

Om tjänsten:
Vi erbjuder en rad olika positioner hos våra samarbetspartners, såsom Account managers, fältsäljare, marknadsföringsspecialister och bilförsäljare. Som anställd hos våra kunder kommer du att få möjlighet att utveckla din karriär inom spännande och varierande arbetsområden. Du kommer att representera några av marknadens mest dynamiska och växande företag, och du får chansen att använda din erfarenhet för att skapa verkligt värde.
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera de möjligheter vi har att erbjuda. Tillsammans hittar vi den perfekta matchen. För mer information kontakta någon utav våra rekryteringskonsulter!
Sivan AfandiKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABSivan@viasales.com073-7134530
Emmy ZachrissonKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABEmmy@viasales.com076-872 31 42

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Client Success Manager

Läs mer Jul 11
Benify is an international HR tech company that provides a market-leading global benefit and total rewards platform. With over 550 Benifyers in 6 countries, we're driving success with over 1500 customers and approximately three million users around the world We empower people to be the best they can be while fostering a sustainable and engaging work culture where employees feel engaged and included "Because People Matter" .
Client Success Manager
As a Client Success Manager, your primary responsibility will be to support our customers in utilizing our platform to maximize value and ensure customer satisfaction.
Working alongside our Account Managers, you will nurture and sustain our long-term customer relationships. You will be responsible for driving improvements within the customer segment, owning the processes independently. These tasks are mainly technical, requiring a proactive mindset to maintain and enhance customer value. The role involves handling a wide range of cases varying in scope and complexity. You'll act as the pivotal point of contact, with a strong focus on problem-solving, ensuring cases are resolved promptly and customers receive quick feedback.
Key responsibilities:
Operate within our systems to manage deliveries.
Build and maintain daily communication with both customers and internal colleagues.
Adapt the Benify platform to meet customer-specific needs proactively to increase value for the customer.

What Benify offers you:
At Benify, you'll have the opportunity to work in an organization where everyone contributes to our success, supports each other, and enjoys the journey. We recognize that our people are the key to our success, and we welcome and encourage your ideas. Your development within the organization is driven by your initiatives, personal goals, and curiosity. At Benify, we work with great passion and succeed together! As a Benify employee, you'll enjoy:
Collective agreement
ITP1 Pension & Lifeplan – a pension tool offering personalized advice to optimize your savings
30 vacation days
SEK 4,000 wellness allowance
Workation – the opportunity to work abroad within the EU
Annual international conference & numerous social events & activities at our offices

Who are you?
As a Client Success Manager, you will act as the central point of contact, tackling challenges with a solution-oriented approach. You will independently identify solutions to customer problems, regardless of complexity. You have an eye for detail and enjoy taking ownership of customer relationships, organizing your work autonomously. You will coordinate resources to meet deadlines and ensure cases are resolved promptly. Strong collaboration skills are essential, as the role involves extensive interaction. You see opportunities in change, are keen on establishing new solutions, and are constantly seeking ways to build trust with customers and internal departments.
We are looking for someone who has:
One or more years of experience in a similar role, working in a coordinating, business-oriented manner with ongoing customer contact.
A strong interest in technical solutions and problem-solving, as the role is primarily technical, involving complex and simple cases.
Professional proficiency in Swedish and English, both spoken and written.

It is also advantageous if you:
Have previous experience with a SaaS company.
Proficiency in Danish, both spoken and written.
Hold a university degree in economics, business, administration, or a related field.
Have experience working with systems such as JIRA and/or Salesforce.

Practical Information:
Start: As soon as we find our perfect match
Scope: Full-time, 100%.
Location: Apelbergsgatan 33A, Stockholm. We offer great flexibility for hybrid work, with approximately 3 days/week in the office.

Interested in the role of Client Success Manager? Apply by submitting your CV or LinkedIn profile. The selection process is ongoing and may close before the application deadline, so apply as soon as possible!

Ansök nu

New Account Managers till Amazon!????

Läs mer Jul 10
Om tjänstenWrknest söker nu talangfulla personer till rollen som New Account Managertill Amazon. De är eninternationell koncern inom e-handel som under några år etablerat sig stadigt på densvenska marknaden. Du kommer att vara en del av ett litet internationellt team med kompetenta och högt kvalificerade medarbetare inom en större koncern där det finns stora möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med företaget.
Amazon är ett globalt ledande företag som är verksamt inom många länder iEuropa samt USA, Japan, Kina, Indien, Canada, Mexico och Brasilien. Du kommer därmed att få möjligheten att arbeta i en internationell arbetsmiljö hos en av de mest innovativa och framgångsrika e-handelsleverantörerna i världen. Då Amazon expanderar inom Norden kommer mycket fokus ligga på att attrahera kunder med anpassade och attraktiva produkter för den nordiska marknaden. Detta innebär att du kommer få möjligheten att samarbeta med framgångsrika online-återförsäljare från olika branscher. Rollen innebär ett stort ansvar för att uppnå affärsmässiga och finansiella mål i en snabbföränderlig miljö. Detta ger dig utmärkta tillväxtmöjligheter och möjligheter till att utöka din egna kompetens inom området.
Detta är en direktrekrytering till företaget där Wrknest håller i den inledande rekryteringen och finns med hela vägen av rekryteringsprocessen.
Dina framtida arbetsuppgifterI rollen kommer du att kontakta nya kunder och hjälpa dem med deras expansion och få deras företag att växa genom att inleda ett partnerskap. Du kommer att ansvara för att leverera ny affärstillväxt och maximera intäktsgenerering för utvalda produktfamiljer. Du onboardar kunden och genom ettaktivt samarbete identifierar och utvecklar du affärsmöjligheter samt stöttar kunden i processen för att uppnå gemensamma mål.
Som en del av rollen kommer du även att analysera försäljnings- och trafikdata för att identifiera möjligheter att hjälpa existerande kunder, både nationella och internationella. Du ger konkurrenskraftig kunskap mot generering av leads för att skapa nya kundsamarbeten. Här kommer du dessutom arbeta med olika interna intressenter både inom och utanför landet för att stödja konsolideringen av befintliga och utveckling av nya tjänster. Att samarbeta nära chefer inom detaljhandeln för att identifiera långsiktiga och kortsiktiga tillväxtmöjligheter för varje kategori kommer vara av stor vikt.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att:
Uppnå affärsmässiga och ekonomiska mål och driva tillväxten av företagets tredjepartsverksamhet i utvalda kategorier
Identifiera möjligheter att förbättra Marketplace-affären för alla säljare genom skalbara lösningar och hantera lanseringen av dessa lösningar
Dela lärdomar med dina globala motsvarigheter (EU, USA och Asien-team) för att driva bästa praxis och för att identifiera nya möjligheter
Genomföra djupa analyser för att förstå grundorsakerna till säljarprestanda och åtgärder för att påskynda tillväxten
Arbeta nära olika kategoriteam för att identifiera kategorispecifika tillväxtmöjligheter
Identifiera och hantera projekt för att förbättra kund- och säljarupplevelsen genom att arbeta nära med interna och externa team

Vi söker dig som har
En ingenjörsutbildning, ekonomiutbildning eller liknande utbildning
1-3 årsarbetslivserfarenhet inom liknande områden såsom försäljning, e-handel eller Customer Success - eller ingen erfarenhet alls. Utmana oss!
Grundläggande kunskap inom Excel samt erfarenhet av att lösa analytiska problem
En förmåga att uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
En förmåga att förklara komplexa koncept enkelt

Vi ser det som meriterande med
Språkkunskaper inom ett annat nordiskt språk, dvs. finska, danska eller norska
En masterexamen inom en toppskola, samt hög akademisk prestation
Erfarenhet av detaljhandel, teknikföretag, samt e-handelsföretag
Erfarenhet av att använda Salesforce eller annat CRM-verktyg
Erfarenhet av att arbeta med juridiska, produkt- och interna företagsägare för att nå avtal som är ömsesidigt fördelaktiga
Erfarenhet av eget företagande

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är självgående, driven och resultatinriktad. Som person är du även kreativ och initiativtagande i ditt arbete. Du är driven och affärsmässig i din kontakt med kunder och kollegor och kan influera andra och kan konstruktivt ge rekommendationer å kundernas vägnar. Då företaget befinner sig i en snabbföränderlig och hög presterande miljö är det viktigt att du är högt organiserad, resultatorienterad och har en förmåga att snabbt byta fokus.

Övrig information
Start: Omgående
Anställningsform: Heltid (40h/vecka)
Placering: Stockholm
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Ansök nu

Traineeprogram för säljande konsultchef hos Agil Arbetskraft

Läs mer Jul 8
Traineeprogram för att bli Säljande Konsultchef hos Agil Arbetskraft
Är du en driven och målinriktad person som brinner för försäljning och ledarskap inom konsultbranschen? Vill du vara med och driva tillväxt i ett växande bolag? Då har vi det perfekta traineeprogrammet för dig!
Om ossAgil Arbetskraft är ett dynamiskt och framåtblickande företag som specialiserar sig på att tillhandahålla flexibla och skräddarsydda konsultlösningar för företag i olika branscher. Vi värdesätter innovation, samarbete och kvalitet, och strävar efter att vara en ledande aktör inom vår sektor.
TraineeprogrammetVårt traineeprogram är utformat för att ge dig de färdigheter och den erfarenhet som krävs för att bli en framgångsrik Säljande Konsultchef. Under programmets gång kommer du att få:
Omfattande utbildning: Teoretisk och praktisk utbildning inom försäljning, ledarskap, affärsutveckling och konsultverksamhet.
Mentorskap: Tillgång till erfarna ledare och mentorer som stöttar din utveckling.
Hands-on erfarenhet: Delta i och leda projekt, hantera kundrelationer och utveckla strategiska planer.
Karriärmöjligheter: Efter avslutat traineeprogram får du tillgång till ett omfattande nätverk samt en av marknadens bästa löner.
Vem söker vi?
Vi söker dig som:
Är en naturlig ledare med stark kommunikativ förmåga.
Har en hög ambitionsnivå och är lösningsorienterad.
Har erfarenhet av eller ett starkt intresse för försäljning.
Är flexibel och anpassningsbar i en dynamisk arbetsmiljö.
Har ett starkt affärssinne och ett intresse för konsultbranschen.
Vad erbjuder vi? En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö.
Fast lön ,med marknadskraftiga bonusaroch förmåner.
Möjlighet att arbeta i ett företag som värdesätter medarbetares utveckling och trivsel.
Ett nätverk av professionella kontakter inom branschen.
Ansökan
Låter detta som en möjlighet för dig? Skicka din ansökan, inklusive CV och personligt brev, till Rekrytering@agilarbetskraft.seMärk ansökan med "Traineeprogram Säljande Konsultchef".
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och hjälpa dig att utvecklas till en framgångsrik Konsultchef!
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Account Manager till GN Cannery

Läs mer Jul 5
GN Canneryär ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras återförsäljarealltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger GN Canneryskunder den absolut bästa servicen.
På uppdrag av GN Cannerysöker vi nu en Account Managersom kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna mot butiker och återförsäljare i Göteborg med omnejd. GN Canneryerbjuder produkter så som frukt- bär- och grönsakskonserver som sylter och marmelader, tomat- och paprikasåser, juicer och mycket annat. Armenien är en av världens äldsta nationer och som med höga bergskedjor och bördiga dalar är ett perfekt land för odling av frukter och grönsaker. Det är även där GN Cannery utvecklar och producerar deras frukt- och grönsaksprodukter.
Om tjänstenI rollen som Account Manager kommer du i start huvudsakligen prospektera och jobba med försäljning till butiker. Du kommer vara mycket ute hos kunder på kundbesök och ta emot beställningar. I tjänsten kommer du arbeta upp din egnakundstock för att sedan arbeta relationsbyggande med dina befintliga kunder.
Driva försäljningsprocessen mot potentiella återförsäljare
Utgå hemifrån och besöka kunder i deras butiker i Göteborg med omnejd
Bygga upp långsiktiga relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och plikttrogen

Din profil:
Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning från likartad tjänst
Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat
Är flytande i tal och skrift på svenskaoch engelska
Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktadoch initiativtagande
Du uppskattar fysiska möten och är duktig på att anpassa dig till kund
Meriterande med erfarenhet från försäljning av livsmedelsprodukter

Du erbjuds

Möjlighet att komma in i ett växande företag
Tjänstebil och rikskuponger
Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång
5 veckors semester
Stora utvecklingsmöjligheter

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår hemifrån.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Account Manager till marknadsföringsbyrå i Stockholm

Läs mer Jun 24
Som Account Manager / B2B-säljare på ett av Sveriges ledande företag inom digital marknadsföring arbetar du med B2B-försäljning och kundvård från kontoret i centrala Stockholm.
? Är du en resultatinriktad lagspelare?
? Har du erfarenhet av att arbeta med uppsökande försäljning?
? Drivs du av att kunna påverka din egen lön?
Då kan vi vara en match! ????
Vi söker dig som är driven, hungrig och gillar att arbeta mot tydliga mål.
Social Zense erbjuder dig en attraktiv, nytänkande arbetsplats med högt i tak och drivna kollegor med branschens vassaste kompetens.
Om rollen
Som Account Manager / B2B-säljare arbetar du med att sälja in våra digitala tjänster till företag. Social Zense erbjuder branschledande lösningar inom digital marknadsföring som anpassas för varje enskild kund.
Du ansvarar för hela säljprocessen vilket innefattar prospektering, sälj och uppföljning. Ditt främsta verktyg blir din telefon och du träffar dagligen potentiella kunder, både i digitala och fysiska möten som du själv bokat in.
Successivt som du bygger din kundstock balanseras din roll upp med att bygga vidare på och utveckla en lång, tight och proaktiv relation med din kundbas. I detta inkluderas bland annat regelbunden uppföljning men också merförsäljning.
Exempel på arbetsuppgifter
Ansvar för hela säljprocessen vilket innefattar prospektering, säljmöten och uppföljning
Uppsökande försäljning av våra tjänster (digital annonsering via SoMe och sök)
Nykundsbearbetning; Etablera och vidareutveckla starka och långvariga kundrelationer
Löpande kundvård mot din kundstock
Ansvara för att etablera och nå dina mål mot en individuell försäljningsbudget
Tät dialog med vårt Performance-team som sköter produktion och huvudsakliga kontakt med kund

Vi ser att du
Är mål- och resultatinriktad
Är förtroendeingivande och lyhörd
Är en lagspelare
Har erfarenhet av att arbeta med uppsökande försäljning mot nya B2B-kunder
Är social, har ett brett kontaktnät och gillar att synas och höras
Har god kännedom inom digital marknadsföring
Har ett strukturerat och självständigt arbetssätt
Drivs av att kunna påverka din egen lön
Behärskar svenska både i tal och skrift och har körkort

Meriterande
Tidigare erfarenhet av digital marknadsföring
Tidigare byråerfarenhet
Starkt eget nätverk

Om Social Zense
Social Zense är en datadriven marknadsföringsbyrå som sedan 2018 hjälper företag och organisationer att effektivisera sin synlighet online. Vi är specialiserade på Performance Marketing; tillväxt och resultat genom sociala medier och sökmotorerna Google och Microsoft Bing.
Våra medarbetare arbetar starkt proaktivt och drivs av tillväxt, resultat och strategisk digital marknadsföring. Båda grundarna har en bakgrund från att ha arbetat på Meta och inom digital kommunikation och försäljning i över 10 år.
I vårt portfolio finns stora som små företag, organisationer, kommuner, föreningar och pro-bono-projekt. Våra kunder verkar i varierande branscher mot marknader världen över.
Vår vision är att vara ett branschledande företag där resultat, engagemang och transparens är grundläggande nyckelord i våra samarbeten.
Social Zense utnämndes till Gasellföretag 2023 och kammade hem Silver i Årets Byrå 2024 av Regi.
Vi erbjuder
En attraktiv och nytänkande arbetsplats med högt i tak
Drivna kollegor med branschens vassaste kompetens
Löpande utbildning och coaching
Möjlighet att växa i din roll och inom bolaget
Stor flexibilitet och eget ansvar – du bestämmer vilka bolag du vill arbeta med
Grundlön samt generös provisionsmodell utan tak

Ansökan
Vad roligt att du vill bli en del av vårt snabbt växande och fantastiska team på Social Zense! Välkommen att skicka in din ansökan genom att fylla i formuläret på vår hemsida.
Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från VIASALES Recruitment AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från VIASALES Recruitment AB .

RiseRank söker nu en Senior Backofficechef inom SEO & Customer Success

Marknadsförare
Läs mer Jun 20
RiseRank är ett dynamiskt företag som specialiserar sig på att optimera synlighet och konvertering genom förbättrade lokal SEO, vi strävar efter att förbättra våra kunders sökrankning och stärka deras onlinenärvaro genom användning av avancerade verktyg och strategier som är unika. RiseRank centraliserar profilhantering online och effektiviserar uppdateringar på upp till 32 relevanta nätprofiler såsom Apple, Bing, Yahoo, Google maps för att nämna några. Om rollen: Vi söker nu en erfaren och kreativ SEO-specialist med kunskap inom Customer Success Management för en ledande roll. Du kommer att ansvara för att leda och utveckla vårt SEO-team, samt säkerställa att våra kunder får toppresultat i sina sökoptimeringsstrategier.
Dina arbetsuppgifter:
Leda SEO-arbetet för våra kunder.
Utveckla och implementera innovativa SEO-strategier.
Analysera SEO-prestanda och ge rekommendationer för förbättringar.
Coacha och samordna ett team av SEO medarbetare (4-5st)
Säkerställa kundnöjdhet genom att följa upp och förbättra kundrelationer.
Leda Onboardingen av nya kunder och följa våra kunder för att öka deras synlighet.
Öka mängden och kvaliteten på kundernas recensioner och betyg.Vi söker dig som har:
Gedigen erfarenhet inom SEO och ledarskap.
Kunskap inom Customer Success Management.
Starka analytiska och kommunikationsfärdigheter.
Förmåga att arbeta självständigt och kreativt och strukturerat.
Erfarenhet av att utveckla och implementera nya strategier till avdelningen.Vi erbjuder dig:
En spännande och utmanande roll i ett framåttänkande företag.
Möjlighet att arbeta med ett engagerat team.
Konkurrenskraftig lön.Om du är en passionerad SEO-expert och vill vara en del av vårt växande team, skicka in din ansökan med CV och personligt brev redan idag!Läs mer om RisRank här :https://www.riserank.se/Frågor om tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult:Emmy Zachrissonemmy@viasales.com0768723142

Ansök nu

RiseRank söker nu en Senior Backofficechef inom SEO & Customer Success

Marknadsförare
Läs mer Jul 10
RiseRank är ett dynamiskt företag som specialiserar sig på att optimera synlighet och konvertering genom förbättrade lokal SEO, vi strävar efter att förbättra våra kunders sökrankning och stärka deras onlinenärvaro genom användning av avancerade verktyg och strategier som är unika. RiseRank centraliserar profilhantering online och effektiviserar uppdateringar på upp till 32 relevanta nätprofiler såsom Apple, Bing, Yahoo, Google maps för att nämna några. Om rollen: Vi söker nu en erfaren och kreativ SEO-specialist med kunskap inom Customer Success Management för en ledande roll. Du kommer att ansvara för att leda och utveckla vårt SEO-team, samt säkerställa att våra kunder får toppresultat i sina sökoptimeringsstrategier.
Dina arbetsuppgifter:
Leda SEO-arbetet för våra kunder.
Utveckla och implementera innovativa SEO-strategier.
Analysera SEO-prestanda och ge rekommendationer för förbättringar.
Coacha och samordna ett team av SEO medarbetare (4-5st)
Säkerställa kundnöjdhet genom att följa upp och förbättra kundrelationer.
Leda Onboardingen av nya kunder och följa våra kunder för att öka deras synlighet.
Öka mängden och kvaliteten på kundernas recensioner och betyg.Vi söker dig som har:
Gedigen erfarenhet inom SEO och ledarskap.
Kunskap inom Customer Success Management.
Starka analytiska och kommunikationsfärdigheter.
Förmåga att arbeta självständigt och kreativt och strukturerat.
Erfarenhet av att utveckla och implementera nya strategier till avdelningen.Vi erbjuder dig:
En spännande och utmanande roll i ett framåttänkande företag.
Möjlighet att arbeta med ett engagerat team.
Konkurrenskraftig lön.Om du är en passionerad SEO-expert och vill vara en del av vårt växande team, skicka in din ansökan med CV och personligt brev redan idag!Läs mer om RisRank här :https://www.riserank.se/Frågor om tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult:Emmy Zachrissonemmy@viasales.com0768723142

Ansök nu

Ledande företag inom olika branscher söker säljare!

Innesäljare
Läs mer Jul 10
Är du målinriktad och vill ha friheten att tjäna obegränsat med lön?
Viasales Recruitment, ett dynamiskt tillskott inom Viasales-koncernen, söker nu erfarna och ambitiösa säljare för våra framstående samarbetspartners, bland annat Uber Eats, Servicefinder, Bovra, Riddermark Bil och RiseRank för att nämna några.
Vi erbjuder:
Spännande karriärmöjligheter hos några av marknadens ledande företag
Möjlighet att arbeta med välkända varumärken
Utmanande och utvecklande arbetsuppgifter inom försäljning och inköp
Grundlön + provision och bonusar

Vi söker dig som:
Är resultatdriven och har ett starkt försäljningsfokus som vill ta klivet vidare inom försäljning.
Har god kommunikationsförmåga
Är självgående men också trivs med att arbeta i team

Om tjänsten:
Vi erbjuder en rad olika positioner hos våra samarbetspartners, såsom Account managers, fältsäljare, marknadsföringsspecialister och bilförsäljare. Som anställd hos våra kunder kommer du att få möjlighet att utveckla din karriär inom spännande och varierande arbetsområden. Du kommer att representera några av marknadens mest dynamiska och växande företag, och du får chansen att använda din erfarenhet för att skapa verkligt värde.
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera de möjligheter vi har att erbjuda. Tillsammans hittar vi den perfekta matchen. För mer information kontakta någon utav våra rekryteringskonsulter!
Sivan AfandiKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABSivan@viasales.com073-7134530
Emmy ZachrissonKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABEmmy@viasales.com076-872 31 42

Ansök nu

Ledande företag inom olika branscher söker säljare!

Account manager
Läs mer Jul 10
Är du målinriktad och vill ha friheten att tjäna obegränsat med lön?
Viasales Recruitment, ett dynamiskt tillskott inom Viasales-koncernen, söker nu erfarna och ambitiösa säljare för våra framstående samarbetspartners, bland annat Uber Eats, Servicefinder, Bovra, Riddermark Bil och RiseRank för att nämna några.
Vi erbjuder:
Spännande karriärmöjligheter hos några av marknadens ledande företag
Möjlighet att arbeta med välkända varumärken
Utmanande och utvecklande arbetsuppgifter inom försäljning och inköp
Grundlön + provision och bonusar

Vi söker dig som:
Är resultatdriven och har ett starkt försäljningsfokus som vill ta klivet vidare inom försäljning.
Har god kommunikationsförmåga
Är självgående men också trivs med att arbeta i team

Om tjänsten:
Vi erbjuder en rad olika positioner hos våra samarbetspartners, såsom Account managers, fältsäljare, marknadsföringsspecialister och bilförsäljare. Som anställd hos våra kunder kommer du att få möjlighet att utveckla din karriär inom spännande och varierande arbetsområden. Du kommer att representera några av marknadens mest dynamiska och växande företag, och du får chansen att använda din erfarenhet för att skapa verkligt värde.
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera de möjligheter vi har att erbjuda. Tillsammans hittar vi den perfekta matchen. För mer information kontakta någon utav våra rekryteringskonsulter!
Sivan AfandiKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABSivan@viasales.com073-7134530
Emmy ZachrissonKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABEmmy@viasales.com076-872 31 42

Ansök nu

RiseRank söker nu en Senior Backofficechef inom SEO & Customer Success

Marknadsförare
Läs mer Jul 10
RiseRank är ett dynamiskt företag som specialiserar sig på att optimera synlighet och konvertering genom förbättrade lokal SEO, vi strävar efter att förbättra våra kunders sökrankning och stärka deras onlinenärvaro genom användning av avancerade verktyg och strategier som är unika. RiseRank centraliserar profilhantering online och effektiviserar uppdateringar på upp till 32 relevanta nätprofiler såsom Apple, Bing, Yahoo, Google maps för att nämna några. Om rollen: Vi söker nu en erfaren och kreativ SEO-specialist med kunskap inom Customer Success Management för en ledande roll. Du kommer att ansvara för att leda och utveckla vårt SEO-team, samt säkerställa att våra kunder får toppresultat i sina sökoptimeringsstrategier.
Dina arbetsuppgifter:
Leda SEO-arbetet för våra kunder.
Utveckla och implementera innovativa SEO-strategier.
Analysera SEO-prestanda och ge rekommendationer för förbättringar.
Coacha och samordna ett team av SEO medarbetare (4-5st)
Säkerställa kundnöjdhet genom att följa upp och förbättra kundrelationer.
Leda Onboardingen av nya kunder och följa våra kunder för att öka deras synlighet.
Öka mängden och kvaliteten på kundernas recensioner och betyg.Vi söker dig som har:
Gedigen erfarenhet inom SEO och ledarskap.
Kunskap inom Customer Success Management.
Starka analytiska och kommunikationsfärdigheter.
Förmåga att arbeta självständigt och kreativt och strukturerat.
Erfarenhet av att utveckla och implementera nya strategier till avdelningen.Vi erbjuder dig:
En spännande och utmanande roll i ett framåttänkande företag.
Möjlighet att arbeta med ett engagerat team.
Konkurrenskraftig lön.Om du är en passionerad SEO-expert och vill vara en del av vårt växande team, skicka in din ansökan med CV och personligt brev redan idag!Läs mer om RisRank här :https://www.riserank.se/Frågor om tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult:Emmy Zachrissonemmy@viasales.com0768723142

Ansök nu

Ledande företag inom olika branscher söker säljare!

Account manager
Läs mer Jul 10
Är du målinriktad och vill ha friheten att tjäna obegränsat med lön?
Viasales Recruitment, ett dynamiskt tillskott inom Viasales-koncernen, söker nu erfarna och ambitiösa säljare för våra framstående samarbetspartners, bland annat Uber Eats, Servicefinder, Bovra, Riddermark Bil och RiseRank för att nämna några.
Vi erbjuder:
Spännande karriärmöjligheter hos några av marknadens ledande företag
Möjlighet att arbeta med välkända varumärken
Utmanande och utvecklande arbetsuppgifter inom försäljning och inköp
Grundlön + provision och bonusar

Vi söker dig som:
Är resultatdriven och har ett starkt försäljningsfokus som vill ta klivet vidare inom försäljning.
Har god kommunikationsförmåga
Är självgående men också trivs med att arbeta i team

Om tjänsten:
Vi erbjuder en rad olika positioner hos våra samarbetspartners, såsom Account managers, fältsäljare, marknadsföringsspecialister och bilförsäljare. Som anställd hos våra kunder kommer du att få möjlighet att utveckla din karriär inom spännande och varierande arbetsområden. Du kommer att representera några av marknadens mest dynamiska och växande företag, och du får chansen att använda din erfarenhet för att skapa verkligt värde.
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera de möjligheter vi har att erbjuda. Tillsammans hittar vi den perfekta matchen. För mer information kontakta någon utav våra rekryteringskonsulter!
Sivan AfandiKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABSivan@viasales.com073-7134530
Emmy ZachrissonKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABEmmy@viasales.com076-872 31 42

Ansök nu