Stockholm: Ledande företag inom olika branscher söker säljare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ledande företag inom olika branscher söker säljare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Är du målinriktad och vill ha friheten att tjäna obegränsat med lön?
Viasales Recruitment, ett dynamiskt tillskott inom Viasales-koncernen, söker nu erfarna och ambitiösa säljare för våra framstående samarbetspartners, bland annat Uber Eats, Servicefinder, Bovra, Riddermark Bil och RiseRank för att nämna några.
Vi erbjuder:
Spännande karriärmöjligheter hos några av marknadens ledande företag
Möjlighet att arbeta med välkända varumärken
Utmanande och utvecklande arbetsuppgifter inom försäljning och inköp
Grundlön + provision och bonusar

Vi söker dig som:
Är resultatdriven och har ett starkt försäljningsfokus som vill ta klivet vidare inom försäljning.
Har god kommunikationsförmåga
Är självgående men också trivs med att arbeta i team

Om tjänsten:
Vi erbjuder en rad olika positioner hos våra samarbetspartners, såsom Account managers, fältsäljare, marknadsföringsspecialister och bilförsäljare. Som anställd hos våra kunder kommer du att få möjlighet att utveckla din karriär inom spännande och varierande arbetsområden. Du kommer att representera några av marknadens mest dynamiska och växande företag, och du får chansen att använda din erfarenhet för att skapa verkligt värde.
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera de möjligheter vi har att erbjuda. Tillsammans hittar vi den perfekta matchen. För mer information kontakta någon utav våra rekryteringskonsulter!
Sivan AfandiKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABSivan@viasales.com073-7134530
Emmy ZachrissonKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABEmmy@viasales.com076-872 31 42

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Account Manager till Joyweek Stockholm

Läs mer Maj 13
Nytt
Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder.
Om rollen
I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer.
Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar.
Ditt uppdrag
Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder
Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal
Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer
Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell
Bidra med energi, idéer och laganda i teamet

Vi söker dig som:
Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag
Har B-körkort
Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift
Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad
Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi

Vad vi erbjuder dig
Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder.
Om Joyweek
Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se.
Övrig information
Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager

Läs mer Maj 13
Nytt
Om oss ArkivIT är ett konsultbolag helt fokuserat på informationshantering. Vi erbjuder våra kunder ett brett utbud av tjänster inom digitalisering, arkivering, informationssäkerhet och dataskydd. Vi är idag ca 80 medarbetare och majoriteten av oss utgår från Stockholm men vi har personal på flera platser i landet, främst i Göteborg och Malmö. I snart 15 år har vi haft en mycket god tillväxt och vi vill fortsätta på den resan och söker därför ytterligare säljkraft! Om rollen Som Account Manager kommer du tillsammans med övriga säljare att arbeta med hela säljprocessen från start till mål. Du förstår vikten av att skapa kundplaner, sätta upp strategier och mål samt genomföra dessa. Du kommer att vara involverad i försäljningen som sker via konsultmäklare och samarbetspartners genom att etablera långsiktiga relationer till nya och befintliga partners.
Du kommer att vara ansvarig säljare för en av våra konsultgrupper och arbeta strategiskt tillsammans med konsultchefer för att driva utvecklingen framåt. Vidare kommer dina arbetsuppgifter innebära följande:
Affärsutveckling - Operativt och strategiskt arbete där utveckling av konsultgruppen och kunden är i fokus
Självständigt äga och driva dina säljprocesser från start till mål
Delta och planera marknadsaktiviteter såsom events och webbinar
Arbeta mot uppsatta försäljningsmål
Offert- och avtalshantering
Nykundsförsäljning och merförsäljning till befintliga kunder
Tätt samarbete med konsultchefer och övriga säljare

Du välkomnas till ett glatt gäng med hög kompetens. I dag är vi tre personer med ansvar för att driva och utveckla försäljning av företagets konsulttjänster, detta gör vi tillsammans med fyra konsultchefer. Nu söker vi dig som vill jobba mer strategiskt med försäljning, utveckla relationen med befintliga kunder och skapa nya kundrelationer. Våra kunder verkar inom offentlig och privat sektor där försäljning sker genom upphandling, inkommande förfrågningar och uppsökande försäljning. Vi har i dagsläget ett flertal ramavtal samt ett stort antal befintliga kunder som vi samarbetar långsiktigt med.
Vem är du? Vi tror att du är en person med social kompetens och sinne för affärer. Du är säker på att hårt arbete och samarbeten ger goda resultat. Vi är ett konsultbolag som värnar om varandra och våra kunder.
För att lyckas så är vi säkra på att du, precis som dina säljkollegor, har förmågan att sälja genom att kombinera driv, affärsmässighet och långsiktighet.
Kvalifikationer:
Du har några års arbetslivserfarenhet av försäljning, gärna inom B2B
Du kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift

Har du erfarenhet av vår bransch, upphandling eller närliggande områden är det ett plus men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlighet, driv och vilja att utvecklas med oss!
Vårt erbjudande till dig På ArkivIT tror vi på frihet under ansvar, vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka och fördjupa dina kunskaper genom både praktisk erfarenhet och utbildning.
Därför erbjuder vi:
Kompetensutvecklingspott och kontinuerlig fortbildning
Tjänstepension
Sjukförsäkring
Friskvårdsbidrag
Liv- och olycksfallsförsäkring
Hybrid- eller distansarbete, med flexibilitet att anpassa arbetet utifrån kund och livssituation
Hela företaget samlas vid årlig jul- och sommarfest och vi har även andra event och sociala träffar
Du har även tillgång till erfarna kollegor inom branschen och vi bjuder in till "kompetensforum" där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra

Vi är stolta över att vara ett värderingsstyrt bolag där kompetens, resultat och ödmjukhet genomsyrar allt vi gör.
Ansökan Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 13 juni.
Start: enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Stockholm/Hybrid
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Stockholm

Läs mer Maj 12
Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder.
Om rollen
I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer.
Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar.
Ditt uppdrag
Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder
Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal
Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer
Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell
Bidra med energi, idéer och laganda i teamet

Vi söker dig som:
Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag
Har B-körkort
Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift
Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad
Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi

Vad vi erbjuder dig
Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder.
Om Joyweek
Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se.
Övrig information
Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Stockholm

Läs mer Maj 13
Nytt
Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder.
Om rollen
I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer.
Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar.
Ditt uppdrag
Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder
Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal
Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer
Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell
Bidra med energi, idéer och laganda i teamet

Vi söker dig som:
Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag
Har B-körkort
Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift
Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad
Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi

Vad vi erbjuder dig
Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder.
Om Joyweek
Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se.
Övrig information
Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp

Läs mer Maj 13
Nytt
Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen.
Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar.
Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning.
Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer.
Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar.
Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete.

Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen.
Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet.
Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig.
Vi ser gärna att du:
Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning.
Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter.
Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar.
Bidrar med energi och glädje till teamet.

Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock.
Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna.
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från VIASALES Recruitment AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från VIASALES Recruitment AB .

Customer Success Manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 24
RiseRank söker stjärnor till vårt Customer Success Team
RiseRank är en snabbt växande digital marknadsföringsbyrå som specialiserar sig på SEO och andra sökmotorer. Vårt mål är att förbättra våra kunders sökrankning och stärka deras onlinenärvaro med hjälp av innovativa strategier och verktyg. Vi optimerar kunders profiler på upp till 32 olika plattformar, inklusive Apple, Google,Bing för att nämna några.
Nu söker vi fler talanger till vårt Customer Success Team. I denna roll arbetar du nära både kollegor och kunder för att hjälpa dem att nå sina SEO-mål och maximera sin digitala potential.
Som Customer Success Manager kommer du att:
Leda kundprojekt och ansvara för leveranser
Utveckla marknadsföringsstrategier tillsammans med kunder
Analysera data och identifiera trender
Vara kreativ i att hitta lösningar och förbättra kunders närvaro online
Säkerställa kundnöjdhet
Utföra nyckelordsanalyser för att maximera synlighet

Vi söker dig som har:
Erfarenhet av kundtjänst eller en liknande Customer Success-roll (mot företag)
God dator- och Excelvana
SEO-kunskaper
Meriterande: Designkunskaper och säljerfarenhet

Vi erbjuder dig:
En spännande och utmanande roll i ett framåttänkande företag
Möjlighet att arbeta med ett engagerat team
Konkurrenskraftig lön

Hos oss får du chansen att vara en del av en dynamisk arbetsmiljö där dina idéer och din kreativitet värdesätts. Är du redo att ta nästa steg i karriären? Vi ser fram emot din ansökan!
Frågor om tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult:
Emmy Zachrissonemmy@viasales.com076-872 31 42

Ansök nu

RiseRank söker nu en Senior Backofficechef inom SEO & Customer Success

Marknadsförare
Läs mer Jun 20
RiseRank är ett dynamiskt företag som specialiserar sig på att optimera synlighet och konvertering genom förbättrade lokal SEO, vi strävar efter att förbättra våra kunders sökrankning och stärka deras onlinenärvaro genom användning av avancerade verktyg och strategier som är unika. RiseRank centraliserar profilhantering online och effektiviserar uppdateringar på upp till 32 relevanta nätprofiler såsom Apple, Bing, Yahoo, Google maps för att nämna några. Om rollen: Vi söker nu en erfaren och kreativ SEO-specialist med kunskap inom Customer Success Management för en ledande roll. Du kommer att ansvara för att leda och utveckla vårt SEO-team, samt säkerställa att våra kunder får toppresultat i sina sökoptimeringsstrategier.
Dina arbetsuppgifter:
Leda SEO-arbetet för våra kunder.
Utveckla och implementera innovativa SEO-strategier.
Analysera SEO-prestanda och ge rekommendationer för förbättringar.
Coacha och samordna ett team av SEO medarbetare (4-5st)
Säkerställa kundnöjdhet genom att följa upp och förbättra kundrelationer.
Leda Onboardingen av nya kunder och följa våra kunder för att öka deras synlighet.
Öka mängden och kvaliteten på kundernas recensioner och betyg.Vi söker dig som har:
Gedigen erfarenhet inom SEO och ledarskap.
Kunskap inom Customer Success Management.
Starka analytiska och kommunikationsfärdigheter.
Förmåga att arbeta självständigt och kreativt och strukturerat.
Erfarenhet av att utveckla och implementera nya strategier till avdelningen.Vi erbjuder dig:
En spännande och utmanande roll i ett framåttänkande företag.
Möjlighet att arbeta med ett engagerat team.
Konkurrenskraftig lön.Om du är en passionerad SEO-expert och vill vara en del av vårt växande team, skicka in din ansökan med CV och personligt brev redan idag!Läs mer om RisRank här :https://www.riserank.se/Frågor om tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult:Emmy Zachrissonemmy@viasales.com0768723142

Ansök nu

Ekonomichef till växande koncern

Redovisningsekonom
Läs mer Sep 27
Om oss:
Vår kund är endynamisk och innovativ företagsgrupp bestående av sex dotterbolag som är ledande inom sina respektive branscher. Med fokus på innovation, enkelhet och kundcentrering strävar dom efter att skapa långsiktig tillväxt och hållbar framgång. Nu söker dom en ekonomichef som kan bli en nyckelspelare i deras dynamiska team.
Om rollen:
Med helhetsansvar för ekonomifunktionen i hela koncernen kommer du att ingå i bolagets ledningsgrupp och rapportera direkt till VD och övriga ägare. Du möts av engagerade kollegor som är inkluderande, drivna och som gärna vill ha kul på vägen. Rollen är bred och stimulerande, och du kommer ha möjlighet att påverka innehållet och utformningen av dina arbetsuppgifter.
Ansvarsområden:
Löpande redovisning: Hantera den dagliga bokföringen och se till att alla transaktioner är korrekt registrerade.
Skatte- och momsredovisning: Ansvara för att koncernen följer alla skatte- och momslagar.
Genomförande av avstämningar och bokslut: Säkerställa korrekta och tidsenliga avstämningar och bokslut.
Sammanställning av fakturering och löner: Hantera fakturering och löneutbetalningar för hela koncernen.
Internrapportering: Förse ledningen med tydliga och användbara ekonomiska rapporter.
Årsredovisning och skattedeklaration: Ansvara för att sammanställa årsredovisningar och skattedeklarationer.

Egenskaper och kvalifikationer:
Utbildning: Relevant högskoleexamen inom ekonomi.
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet som ekonomiansvarig, controller eller inom revision/redovisning.
Kompetens: God förståelse för ekonomistyrning och ekonomiska processer.
Tekniska färdigheter: Gedigen erfarenhet av Excel och god datorvana.
Meriterande: Erfarenhet av arbete med koncernredovisning.

Vi erbjuder:
Utvecklingsmöjligheter: En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Konkurrenskraftig lön: En attraktiv lön och förmåner baserat på erfarenhet och kvalifikationer.
Påverkan: Möjlighet att vara med och forma företagets framtid och påverka beslut på högsta nivå.

Ansökan:
Låter det spännande? Då vill vi gärna veta mer om dig! Välkommen med din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med denna rekryteringsprocess.Sök in här alternativt skicka in din ansökan med CV och personligt brev till:
Emmy ZachrissonKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABEmmy@viasales.com076-872 31 42

Ansök nu

Ekonomichef till växande koncern

Redovisningsekonom
Läs mer Sep 23
Om oss:
Vår kund är endynamisk och innovativ företagsgrupp bestående av sex dotterbolag som är ledande inom sina respektive branscher. Med fokus på innovation, enkelhet och kundcentrering strävar dom efter att skapa långsiktig tillväxt och hållbar framgång. Nu söker dom en ekonomichef som kan bli en nyckelspelare i deras dynamiska team.
Om rollen:
Med helhetsansvar för ekonomifunktionen i hela koncernen kommer du att ingå i bolagets ledningsgrupp och rapportera direkt till VD och övriga ägare. Du möts av engagerade kollegor som är inkluderande, drivna och som gärna vill ha kul på vägen. Rollen är bred och stimulerande, och du kommer ha möjlighet att påverka innehållet och utformningen av dina arbetsuppgifter.
Ansvarsområden:
Löpande redovisning: Hantera den dagliga bokföringen och se till att alla transaktioner är korrekt registrerade.
Skatte- och momsredovisning: Ansvara för att koncernen följer alla skatte- och momslagar.
Genomförande av avstämningar och bokslut: Säkerställa korrekta och tidsenliga avstämningar och bokslut.
Sammanställning av fakturering och löner: Hantera fakturering och löneutbetalningar för hela koncernen.
Internrapportering: Förse ledningen med tydliga och användbara ekonomiska rapporter.
Årsredovisning och skattedeklaration: Ansvara för att sammanställa årsredovisningar och skattedeklarationer.

Egenskaper och kvalifikationer:
Utbildning: Relevant högskoleexamen inom ekonomi.
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet som ekonomiansvarig, controller eller inom revision/redovisning.
Kompetens: God förståelse för ekonomistyrning och ekonomiska processer.
Tekniska färdigheter: Gedigen erfarenhet av Excel och god datorvana.
Meriterande: Erfarenhet av arbete med koncernredovisning.

Vi erbjuder:
Utvecklingsmöjligheter: En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Konkurrenskraftig lön: En attraktiv lön och förmåner baserat på erfarenhet och kvalifikationer.
Påverkan: Möjlighet att vara med och forma företagets framtid och påverka beslut på högsta nivå.

Ansökan:
Låter det spännande? Då vill vi gärna veta mer om dig! Välkommen med din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med denna rekryteringsprocess.Sök in här alternativt skicka in din ansökan med CV och personligt brev till:
Emmy ZachrissonKund- och rekryteringsansvarigViasales Recruitment ABEmmy@viasales.com076-872 31 42

Ansök nu

Senior Backofficechef inom SEO & Customer Success

Marknadsförare
Läs mer Sep 16
RiseRank är ett dynamiskt företag som specialiserar sig på att optimera synlighet och konvertering genom förbättrade lokal SEO, vi strävar efter att förbättra våra kunders sökrankning och stärka deras onlinenärvaro genom användning av avancerade verktyg och strategier som är unika. RiseRank centraliserar profilhantering online och effektiviserar uppdateringar på upp till 32 relevanta nätprofiler såsom Apple, Bing, Yahoo, Google maps för att nämna några. Om rollen: Vi söker nu en erfaren och kreativ SEO-specialist med kunskap inom Customer Success Management för en ledande roll. Du kommer att ansvara för att leda och utveckla vårt SEO-team, samt säkerställa att våra kunder får toppresultat i sina sökoptimeringsstrategier.
Dina arbetsuppgifter:
Leda SEO-arbetet för våra kunder.
Utveckla och implementera innovativa SEO-strategier.
Analysera SEO-prestanda och ge rekommendationer för förbättringar.
Coacha och samordna ett team av SEO medarbetare (4-5st)
Säkerställa kundnöjdhet genom att följa upp och förbättra kundrelationer.
Leda Onboardingen av nya kunder och följa våra kunder för att öka deras synlighet.
Öka mängden och kvaliteten på kundernas recensioner och betyg.Vi söker dig som har:
Gedigen erfarenhet inom SEO och ledarskap.
Kunskap inom Customer Success Management.
Starka analytiska och kommunikationsfärdigheter.
Förmåga att arbeta självständigt och kreativt och strukturerat.
Erfarenhet av att utveckla och implementera nya strategier till avdelningen.Vi erbjuder dig:
En spännande och utmanande roll i ett framåttänkande företag.
Möjlighet att arbeta med ett engagerat team.
Konkurrenskraftig lön.Om du är en passionerad SEO-expert och vill vara en del av vårt växande team, skicka in din ansökan med CV och personligt brev redan idag!Läs mer om RisRank här :https://www.riserank.se/Frågor om tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult:Emmy Zachrissonemmy@viasales.com0768723142

Ansök nu

RiseRank söker nu en Senior Backofficechef inom SEO & Customer Success

Marknadsförare
Läs mer Sep 5
RiseRank är ett dynamiskt företag som specialiserar sig på att optimera synlighet och konvertering genom förbättrade lokal SEO, vi strävar efter att förbättra våra kunders sökrankning och stärka deras onlinenärvaro genom användning av avancerade verktyg och strategier som är unika. RiseRank centraliserar profilhantering online och effektiviserar uppdateringar på upp till 32 relevanta nätprofiler såsom Apple, Bing, Yahoo, Google maps för att nämna några. Om rollen: Vi söker nu en erfaren och kreativ SEO-specialist med kunskap inom Customer Success Management för en ledande roll. Du kommer att ansvara för att leda och utveckla vårt SEO-team, samt säkerställa att våra kunder får toppresultat i sina sökoptimeringsstrategier.
Dina arbetsuppgifter:
Leda SEO-arbetet för våra kunder.
Utveckla och implementera innovativa SEO-strategier.
Analysera SEO-prestanda och ge rekommendationer för förbättringar.
Coacha och samordna ett team av SEO medarbetare (4-5st)
Säkerställa kundnöjdhet genom att följa upp och förbättra kundrelationer.
Leda Onboardingen av nya kunder och följa våra kunder för att öka deras synlighet.
Öka mängden och kvaliteten på kundernas recensioner och betyg.Vi söker dig som har:
Gedigen erfarenhet inom SEO och ledarskap.
Kunskap inom Customer Success Management.
Starka analytiska och kommunikationsfärdigheter.
Förmåga att arbeta självständigt och kreativt och strukturerat.
Erfarenhet av att utveckla och implementera nya strategier till avdelningen.Vi erbjuder dig:
En spännande och utmanande roll i ett framåttänkande företag.
Möjlighet att arbeta med ett engagerat team.
Konkurrenskraftig lön.Om du är en passionerad SEO-expert och vill vara en del av vårt växande team, skicka in din ansökan med CV och personligt brev redan idag!Läs mer om RisRank här :https://www.riserank.se/Frågor om tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult:Emmy Zachrissonemmy@viasales.com0768723142

Ansök nu