Stockholm: Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av snabbmatskedja

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av snabbmatskedja i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag-fredag kl. 07:00-16:00 (1h lunchrast)
Ort: Tyresö
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning



DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vi söker nu en ordermottagare till vår kund som är belägen i Tyresö.

Annonsen är anonym men vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.

DIN ROLL
Ditt huvudansvar kommer vara kundservice, hantering av reservdelsordrar, serviceuppdrag, uppföljning av orderstatus samt kontinuerlig kommunikation med relevanta parter. Det ingår även administrativa uppgifter.

Dina arbetsuppgifter:

Registrering av reservdelsorder som inkommer via telefon, mail samt chatt

Svara på telefonlinjer som är kopplade mot reservdelsavdelningen samt felanmälan

Registrera serviceuppdrag i mobigo som inkommer via kunder, ue samt internt

Hantering av olika sorters returer, som kan inkomma från en tekniker eller en servicefirma (UE)

Löpande uppsikt av öppna order, överföringsorder samt ha löpande kontakt med koordinatorer, ue, tekniker eller kund om status på ordern, tex om något dröjer med leveransen.

Lämna kostnadsofferter till kunder samt ue på reservdelar/ utensilier

Vara med på samverkansmöten med inköp som sker 1 gång per vecka

Vara behjälplig till servicefirmor samt kunder som önskar olika sorteras manualer

Följa upp teknikers lagersaldon gällande reservdelar

Underhålla reservdelsorder gällande automatutskick som går till kunder vid olika tillfällen

Löpande kommunikation med övriga avdelningar

Hantering av inleveranser som inkommer som ska vidare till tex tekniker samt pakethantering från Tyresö vidare till kunder och ue


VI SÖKER DIG SOM...

Har tidigare arbetslivserfarenhet från en snabbmatskedja som exempelvis McDonald's, MAX eller Burger King. Anledningen till detta är att vi söker någon som har erfarenhet och förståelse för maskiner som används i snabbmatkedja exempelvis glassmaskiner och kaffemaskiner.

Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.

Har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet.Vi ser gärna att du som söker till tjänsten är social och serviceinriktad. Du är självgående, har enkelt för att samarbeta och en god kommunikationsförmåga. Vidare är du även lösningsorienterad och pålitlig.


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Support Team Leader at Sellpy

Läs mer Jul 11
We are proud to be one of the fastest growing startups in Sweden and the leading service for second hand goods. Our growth requires more colleagues who want to join our journey.
Sellpy’s vision is to empower everyone to live circularly. We see a tremendous financial, social and environmental value in making sure unused items are put to use again. We are looking for colleagues who share this vision, and who are ready to see their work contribute to a sustainable future.
Customer Support Team Leader at Sellpy
As a Customer Support Team Leader you are responsible for providing high quality and efficient customer support through overseeing a team of agents and several customer service channels. You ensure a good atmosphere, high pace and high quality within the team. You are expected to set expectations on daily and weekly goals as well as clearly communicate with your team members and provide feedback on performance. You are also responsible for achieving and continuously improving the team's KPIs in collaboration with your immediate manager. To succeed in this role, you must be structured, solution-oriented and have a strong will to improve and streamline the work within the customer support. You should be a natural leader with a good ability to motivate and engage your team as well as having great communication skills.
In short, you will:
Help customers via chat, email and phone as well as other channels.
Perform administrative work connected to customer service such as reviews, create guides, support other departments in our support groups, translation and introductions.
Lead, coach and motivate the team to achieve individual and team goals in accordance with department KPI's.
Support the Customer Support Lead and Head of Customer Support with recruitment.
Maintain and follow up introduction for new employees.
Develop and implement strategies and processes to improve our KPIs.
Carry out regular team meetings and individual development talks such as appraisal talk, quality talk and weekly reviews.
Analyze and report on KPIs such as customer satisfaction, handling time and team performance.
Collaborate and communicate with various internal roles within Sellpy such as Tech, Finance, and Operations.
Collaborate and communicate with external partners such as shipping companies, financial companies and authorities.
Responsible for certain projects connected to department KPIs.

Requirements:
At least 2 - 3 years of experience of customer support or similar areas.
Work experience from a leading role.
Excellent problem-solving abilities.
Proactive mindset, willingness to stay updated and problem-solving approach towards tasks and projects.
Clear communication skills.
Be able to motivate and coach a team and individuals.
Basic knowledge of systems e.g. G Suite and customer support tools.
Written and spoken fluency in English, as this is our company language.

We’d be impressed if you have:
Worked in a fast-growing, product-focused startup environment.
Previous experience in a leading role in customer support.
Good language skills in Swedish, Finnish, Danish, German, Polish or French.

You get to:
Be part of a tech-minded company that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will get direction, energy, and work on meaningful challenges daily.
Benefit from hybrid work from our offices at Medborgarplatsen, Rosersberg, and from home.
Work with highly skilled and motivated colleagues.
Gain new skills with unlimited access to a learning platform.
Make use of prepaid vacation.
Enjoy Sellpy credits and staff discounts at Sellpy and the H&M brands (Arket, COS, Other Stories, Weekday and more).
Save up with a monthly pension plan
Engagement in Sellpy’s social traditions with game nights, interactive planning days, guest speakers and other activities.


Location
You are welcome to do all these things at our new office at Medborgarplatsen in Stockholm, and from home. We want you to enjoy a flexible work setup because well, it’s 2024 and digital meetings work just as fine!

Time type:Full time
Start:As agreed upon

Ansök nu

Global Head of Customer Service

Läs mer Jul 11
About Mindler
Mindler is one of the most exciting mental health start-ups on the market. Founded in 2018 by two psychologists and a doctor, Mindler is empowering the world towards better mental health by redefining the industry through creative thinking and an innovative spirit.
Unlike many customer service teams you’ve seen, Mindler’s teams hold a crucial importance for the organization to run smoothly. Our customer team is the beating heart of our entire organization providing both our patients, psychologists and partners with first class service by improving the experience of Mindler.
The role:
As the Global Head of Customer Service, you will lead a team of 10-15 Customer Service Leads and Representatives spread across different markets. Your primary responsibility will be to ensure that our global customer service operations are effective, efficient, and aligned with our mission of providing top-notch care to our patients. The role demands a balance of strategic oversight and hands-on leadership to streamline processes, enhance our customer service tools, and cultivate a highly skilled and autonomous team. You will be based in Stockholm at our headquarters and report to the COO.
Our mission is to deliver first-class service and help our patients and psychologists succeed together with us at Mindler.
Key responsibilities:

Provide leadership and guidance to a team of 10-15 people, fostering an environment of growth, efficiency, and autonomy. This also includes budget responsibilities.


Streamline processes across markets to ensure a cohesive and effective global team.


Develop our global customer service software and tools. You’ll be the team’s Zendesk expert and will lead the implementation of AI-powered tools with the aim to enhance our customer experience.


Oversee the development of documentation for our internal knowledge base in collaboration with Customer Service Leads.


Work closely with Country Managers and Customer Operations Managers to comply with service level agreements and identify areas for improvement.


Collaborate with Product, Tech, and Clinical teams to report issues and feedback, ensuring a patient and customer centered approach to our services.


Who are you?

A few years of experience from leading a global Customer Service team (preferably in a start-up environment) and several years of experience from customer-facing positions.


Have extensive knowledge of Zendesk and comfortable with configuring and streamlining ticket flows, developing internal knowledge base and managing add-on apps.


A service-minded person with great communication and problem-solving skills.


Excellent writing and verbal skills in English as well as fluency in either Swedish, Dutch, Danish or Norwegian.


Comfortable working in a fast-changing environment where you get the chance to influence how we work together.


Experience from working in healthcare companies is a plus.


What can we offer?
If we are a good match for each other - we will offer you a role that gives you a lot of freedom and the chance to join a well-funded company with the ambition to play an important role in the global market of digital mental health care. Since we are just in the beginning of our growth journey, you will play an important role in influencing how we work together and how we make the most impact to help our patients.
Currently we are a team of around 65 people having our headquarters in the city center of Stockholm.
Interviews will be held on a continuous basis. We will start interviewing in August due to vacation periods.We are looking forward to hearing from you!
--
Mindler is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.

Ansök nu

Kundservice

Läs mer Jul 11
Hej och varmt välkommen till vår karriärsida!
Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren.
Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa!
Om rollen
Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt.
I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver.
Vi söker dig som är...
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen!
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål.
Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor
Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel.
Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Ett års erfarenhet av kundservice roll
Erfarenhet från försäljning i någon form
Skriver och talar flytande på svenska
Datorvana

Vårt erbjudande
Fast lön samt möjlighet till provision
Friskvårdsbidrag
Hybridarbete
Vi är ett certifierat Great Place To Work
Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas

Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans!
Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Einar Mattsson

Läs mer Jul 5
Nu söker vi en Kunservicemedarbetare tillEinar MattssonsServicecenter!
Vill du vara en del av ett familjeföretag som äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder i Stockholm? Just nu söker vi en Medarbetare/Kundservice till vår kund Einar Mattsson med start omgående till slutet av september - med goda möjligheter till förlängning.I rollen som Kundservicemedarbetare till Servicecenter kommer du ingå i ett team som värderar god service, optimism och teamwork!

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvara för att besvara inkommande samtal och mail
Hantera inkommande felanmälningar över telefon
Stötta upp med administration till andra avdelningar


Omfattning:Heltid - 40tim/veckan
Placering:Södermalm, Stockholm
Start/period:Omgående start fram tillslutet av september - goda möjligheter finns att uppdraget blir förlängt alt en överrekrytering till Einar Mattsson.
Arbetstider:Under tiden du jobbar heltid är arbetstiderna 40 h/vecka schemalagtpå vardagar mellan 06:45-17:00 (8h/dag).
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Einar Mattsson.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av serviceyrketoch förstår vad riktigt god service är. I denna roll tillkommer mycket ansvar vilket innebär att du behöver vara noggrann i ditt sätt att arbeta på men även attdu tycker om när det är många bollar i luften.
Utöver detta önskar vi att du är en lagspelare som stöttar dina kollegor i deras arbete samt att du har en positiv inställning till ditt arbete och de människor som du möter under din arbetsdag!
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar Einar Mattssonmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på:anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

Ansök nu

Customer Support till Muntra

Läs mer Jul 5
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: Augusti/septemberAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Hos Muntra får du chansen att vara en del av ett ungt, öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och torsdags-AW.
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer successteamet som bestårav ett mindre team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder.
VEM ÄR DU?
Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll. Du har personliga egenskaper som serviceminded, lösningsorienterad och kommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget. Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående.För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär, ung samtentreprenöriell miljö där det är högt i tak.
Du som söker uppfyller krav nedan:
Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärska andra nordiska språk i tal och skrift.
God datorvana. Du får gärna ha arbetat i tidigare CRM-system.

Det är högst meriterande om du har tidigare erfarenhet teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt.

ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Sjuksköterska - bemanningsuppdrag Stockholm

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jun 25
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen till en värderingsstyrd organisation!
Välkommen till Mobila teamet Stockholm! Teamet består idag av sjuksköterskor som arbetar dagtid eller jourtid. Vi önskar nu rekrytera fler Sjuksköterskor till vårt härliga gäng! 
Beskrivning av tjänsten

Vi önskar utöka vårt Mobila Team i Stockholm och söker nu fler sjuksköterskor till våra dagtjänster där Du som Sjuksköterska har löpande uppdrag på olika SÄBO- och LSS-verksamheter i Stockholms län. Till teamet söker vi nu självständiga, trygga sjuksköterskor med erfarenhet av särskilt boende för äldre och gärna erfarenhet och/eller intresse för LSS. Uppdragen kan variera i längd beroende på hur behovet ser ut på enheten.

Du arbetar i tvärprofessionella team på enheter men ibland även självständigt.

Vi är ett flexibelt team där många har jobbat flera år och trivs med arbetet och arbetsuppgifterna. Fördelaktig lön erbjuds. Vi anställer omgående fast tjänst med provanställning.

Tjänstgöringsgrad 100%, dagtid. En del enheter har ssk kväll och helg, om en placering på en sådan enhet skulle bli aktuell förs en dialog kring det.

Tillsvidaretjänst 100 %

Arbetstider under dagtid, måndag-fredag. Kväll- och helgtjänstgöring kan förekomma.

Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Fördel att du har körkort men inte ett krav för dagtjänst.


Som sjuksköterska i bemanningsteamet får du ett omväxlande arbete som går ut på att stötta olika verksamheter inom Säbo/hemsjukvård/LSS/socialpsykiatri i hälso- och sjukvårdsfrågor. Din arbetsplats kan variera och man stöttar upp verksamheterna vid behov under dagtid, vid t.ex. kortare insatsbehov, hög arbetsbelastning på verksamhet, längre sjukfrånvaro eller långdragna rekryteringsprocesser.

Arbetet som bemanningssjuksköterska innebär dels upprättande och uppföljning av hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det också är du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk!

Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.

Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och intresse för äldreomsorgen/LSS/socialpsykiatri.

Som person är du ansvarstagande, självständig och kommunikativ, med förmåga att prioritera. Du har en god samarbetsvilja och trivs med ett flexibelt arbete, med ibland högt tempo, där ena dagen ofta inte är den andra lik. Du besitter en hög grad av anpassningsförmåga då du kommer att stötta flera olika verksamheter och ha kontakt med många olika medarbetare i Attendos verksamheter i området du arbetar i. Du besitter förmåga att fatta självständiga beslut och agera i akuta situationer. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för våra kunder.

Du behöver bemästra svenska i tal och skrift och ha en god förmåga att/erfarenhet av att dokumentera.

Varmt välkommen med din ansökan!
Det här kan vi erbjuda dig

Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller

Utbildningar

Utvecklingsmöjligheter

Karriärvägar

Personalförmåner

Trygga anställningsvillkor

Digitala arbetsverktyg

Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete

Platt organisation med korta beslutsvägar


Om Attendo

På Attendo arbetar vi helhjärtat med att ge trygghet och omsorg till människor som behöver stöd i vardagen. Vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder där vi visar att vi bryr oss om varandra. Vi kallar det Med hjärta för omsorg.

Attendo har en bred verksamhet där du får möjlighet att utvecklas utifrån dina intressen och kompetenser. Vi erbjuder karriärvägar med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.

Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.

Attendo är en lärande organisation och välkomnar nya idéer och initiativ för att vi tillsammans ska kunna utveckla omsorgen framåt.

Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens vägleder oss i vårt arbete för att kunderna ska trivas och känna självständighet.

Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och avtalsförsäkringar för att ge dig en trygg anställning. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.

Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.

Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

Ansök nu

Sjuksköterska - bemanningsuppdrag Stockholm

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jun 20
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen till en värderingsstyrd organisation!
Välkommen till Mobila teamet Stockholm! Teamet består idag av sjuksköterskor som arbetar dagtid eller jourtid. Vi önskar nu rekrytera fler Sjuksköterskor till vårt härliga gäng! 
Beskrivning av tjänsten

Vi önskar utöka vårt Mobila Team i Stockholm och söker nu fler sjuksköterskor till våra dagtjänster där Du som Sjuksköterska har löpande uppdrag på olika SÄBO- och LSS-verksamheter i Stockholms län. Till teamet söker vi nu självständiga, trygga sjuksköterskor med erfarenhet av särskilt boende för äldre och gärna erfarenhet och/eller intresse för LSS. Uppdragen kan variera i längd beroende på hur behovet ser ut på enheten.

Du arbetar i tvärprofessionella team på enheter men ibland även självständigt.

Vi är ett flexibelt team där många har jobbat flera år och trivs med arbetet och arbetsuppgifterna. Fördelaktig lön erbjuds. Vi anställer omgående fast tjänst med provanställning.

Tjänstgöringsgrad 100%, dagtid. En del enheter har ssk kväll och helg, om en placering på en sådan enhet skulle bli aktuell förs en dialog kring det.

Tillsvidaretjänst 100 %

Arbetstider under dagtid, måndag-fredag. Kväll- och helgtjänstgöring kan förekomma.

Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Fördel att du har körkort men inte ett krav för dagtjänst.


Som sjuksköterska i bemanningsteamet får du ett omväxlande arbete som går ut på att stötta olika verksamheter inom Säbo/hemsjukvård/LSS/socialpsykiatri i hälso- och sjukvårdsfrågor. Din arbetsplats kan variera och man stöttar upp verksamheterna vid behov under dagtid, vid t.ex. kortare insatsbehov, hög arbetsbelastning på verksamhet, längre sjukfrånvaro eller långdragna rekryteringsprocesser.

Arbetet som bemanningssjuksköterska innebär dels upprättande och uppföljning av hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det också är du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk!

Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.

Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och intresse för äldreomsorgen/LSS/socialpsykiatri.

Som person är du ansvarstagande, självständig och kommunikativ, med förmåga att prioritera. Du har en god samarbetsvilja och trivs med ett flexibelt arbete, med ibland högt tempo, där ena dagen ofta inte är den andra lik. Du besitter en hög grad av anpassningsförmåga då du kommer att stötta flera olika verksamheter och ha kontakt med många olika medarbetare i Attendos verksamheter i området du arbetar i. Du besitter förmåga att fatta självständiga beslut och agera i akuta situationer. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för våra kunder.

Du behöver bemästra svenska i tal och skrift och ha en god förmåga att/erfarenhet av att dokumentera.

Varmt välkommen med din ansökan!
Det här kan vi erbjuda dig

Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller

Utbildningar

Utvecklingsmöjligheter

Karriärvägar

Personalförmåner

Trygga anställningsvillkor

Digitala arbetsverktyg

Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete

Platt organisation med korta beslutsvägar


Om Attendo

På Attendo arbetar vi helhjärtat med att ge trygghet och omsorg till människor som behöver stöd i vardagen. Vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder där vi visar att vi bryr oss om varandra. Vi kallar det Med hjärta för omsorg.

Attendo har en bred verksamhet där du får möjlighet att utvecklas utifrån dina intressen och kompetenser. Vi erbjuder karriärvägar med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.

Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.

Attendo är en lärande organisation och välkomnar nya idéer och initiativ för att vi tillsammans ska kunna utveckla omsorgen framåt.

Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens vägleder oss i vårt arbete för att kunderna ska trivas och känna självständighet.

Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och avtalsförsäkringar för att ge dig en trygg anställning. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.

Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.

Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

Ansök nu

Sjuksköterska - bemanningsuppdrag Stockholm

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jun 30
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen till en värderingsstyrd organisation!
Välkommen till Mobila teamet Stockholm! Teamet består idag av sjuksköterskor som arbetar dagtid eller jourtid. Vi önskar nu rekrytera fler Sjuksköterskor till vårt härliga gäng! 
Beskrivning av tjänsten

Vi önskar utöka vårt Mobila Team i Stockholm och söker nu fler sjuksköterskor till våra dagtjänster där Du som Sjuksköterska har löpande uppdrag på olika SÄBO- och LSS-verksamheter i Stockholms län. Till teamet söker vi nu självständiga, trygga sjuksköterskor med erfarenhet av särskilt boende för äldre och gärna erfarenhet och/eller intresse för LSS. Uppdragen kan variera i längd beroende på hur behovet ser ut på enheten.

Du arbetar i tvärprofessionella team på enheter men ibland även självständigt.

Vi är ett flexibelt team där många har jobbat flera år och trivs med arbetet och arbetsuppgifterna. Fördelaktig lön erbjuds. Vi anställer omgående fast tjänst med provanställning.

Tjänstgöringsgrad 100%, dagtid. En del enheter har ssk kväll och helg, om en placering på en sådan enhet skulle bli aktuell förs en dialog kring det.

Tillsvidaretjänst 100 %

Arbetstider under dagtid, måndag-fredag. Kväll- och helgtjänstgöring kan förekomma.

Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Fördel att du har körkort men inte ett krav för dagtjänst.


Som sjuksköterska i bemanningsteamet får du ett omväxlande arbete som går ut på att stötta olika verksamheter inom Säbo/hemsjukvård/LSS/socialpsykiatri i hälso- och sjukvårdsfrågor. Din arbetsplats kan variera och man stöttar upp verksamheterna vid behov under dagtid, vid t.ex. kortare insatsbehov, hög arbetsbelastning på verksamhet, längre sjukfrånvaro eller långdragna rekryteringsprocesser.

Arbetet som bemanningssjuksköterska innebär dels upprättande och uppföljning av hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det också är du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk!

Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.

Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och intresse för äldreomsorgen/LSS/socialpsykiatri.

Som person är du ansvarstagande, självständig och kommunikativ, med förmåga att prioritera. Du har en god samarbetsvilja och trivs med ett flexibelt arbete, med ibland högt tempo, där ena dagen ofta inte är den andra lik. Du besitter en hög grad av anpassningsförmåga då du kommer att stötta flera olika verksamheter och ha kontakt med många olika medarbetare i Attendos verksamheter i området du arbetar i. Du besitter förmåga att fatta självständiga beslut och agera i akuta situationer. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för våra kunder.

Du behöver bemästra svenska i tal och skrift och ha en god förmåga att/erfarenhet av att dokumentera.

Varmt välkommen med din ansökan!
Det här kan vi erbjuda dig

Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller

Utbildningar

Utvecklingsmöjligheter

Karriärvägar

Personalförmåner

Trygga anställningsvillkor

Digitala arbetsverktyg

Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete

Platt organisation med korta beslutsvägar


Om Attendo

På Attendo arbetar vi helhjärtat med att ge trygghet och omsorg till människor som behöver stöd i vardagen. Vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder där vi visar att vi bryr oss om varandra. Vi kallar det Med hjärta för omsorg.

Attendo har en bred verksamhet där du får möjlighet att utvecklas utifrån dina intressen och kompetenser. Vi erbjuder karriärvägar med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.

Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.

Attendo är en lärande organisation och välkomnar nya idéer och initiativ för att vi tillsammans ska kunna utveckla omsorgen framåt.

Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens vägleder oss i vårt arbete för att kunderna ska trivas och känna självständighet.

Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och avtalsförsäkringar för att ge dig en trygg anställning. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.

Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.

Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

Ansök nu

GRUPPCHEF HSL-TEAM

Enhetschef, hälso- och sjukvård
Läs mer Jun 20
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Vill du vara med i en ny HSL-organisation där vi brinner för kvalitet och verksamhetsutveckling kan detta vara något för dig! Vi söker nu gruppchefer till våra Mobila Team i Norra och Södra Stockholm.

Attendo storsatsar på HSL och kommer bygga en egen organisation kring HSL i Sverige.

Vi söker därmed HSL-gruppchefer för att vara med att bygga upp en helt ny organisation tillsammans med Verksamhetschef. Regionen kommer innefatta mobila team rehab och sjukskötersketeam, bemanningssjuksköterskor samt kväll, natt och helgorganisationer.

I din roll som Gruppchef arbetar du självständigt med att bemanna, arbetsleda och utveckla de mobila teamen. Du rapporterar direkt till Verksamhetschef. Du ingår i en kompetent ledningsgrupp där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och tankar.

Beskrivning av tjänsten

I tjänsten som gruppchef står du som direktrapporterande chef för de som ingår i teamet. Som gruppchef har du personalansvar och är driftansvarig för respektive team. Mer information om arbetsuppgifter får du under arbetsintervju. Välkommen med din ansökan!

Du kommer ha personalansvar för sjuksköterskor eller fysio- och arbetsterapeuter uppdelade i team på ett geografiskt område.



Ditt arbete kommer innebära att stötta, skapa engagemang och delaktighet i verksamheten



Du håller i arbetsplatsträffar tillsammans med Verksamhetschef



Tätt samarbete med Verksamheterna där dina medarbetare verkar.



Vara en del av att göra Attendo till Sveriges bästa arbetsgivare för HSL-personal.



Tillsvidaretjänst 100 %



Arbetstider under dagtid, måndag-fredag, 08.00-16.30



Tillträdesdatum är enligt överenskommelse



Körkort är inte ett krav men önskvärt


Kvalifikationer

För den här tjänsten söker vi dig med sjuksköterske-, arbetsterapeut-, fysioterapeutexamen.



Du är utvecklingsorienterad, engagerad och lyhörd..



Att du har ett intresse för ledarskap.



Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom HSL-team.



Eftersom tjänsten har ett tydligt utvecklingsfokus önskar vi att du har ett inre driv gällande verksamhetsutveckling.



Vi värdesätter att du är ekonomiskt medveten.



Du behöver kunna tänka långsiktigt och öppet, vara delaktig i ledningsgrupp.



Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!

Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med medarbetare och arbetsleda. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för kvalitet, ledarskap och marknadsföring.

Du är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och förtroendeingivande. Vi lägger vikt vid att du är resultatorienterad och drivs av ständig förbättring. Du är engagerad, flexibel och arbetar strukturerat så väl i grupp som självständigt.

Du har goda kunskaper i Officepaketet och hanterar svenska språket obehindrat i tal och skrift. Du bör vara intresserad av digitaliseringsutveckling.


Det här kan vi erbjuda dig

Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller



Utbildningar



Utvecklingsmöjligheter



Karriärvägar



Personalförmåner



Trygga anställningsvillkor



Digitala arbetsverktyg



Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete



Platt organisation med korta beslutsvägar


Om Attendo

Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.

All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg.

Attendos ledord är Omtanke, Engagemang och Kompetens.

Med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.

Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.

Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.

Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

Vi går igenom ansökningarna löpande.

Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

Ansök nu

Personliga assistenter (timvikarier) sökes i Stockholmsområdet

Personlig assistent
Läs mer Jul 11
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Välkommen att skicka in din spontanansökan!

Vi söker kontinuerligt efter kompetenta och ansvarsfulla  individer som vill arbeta främst som timvikarier hos oss på BonZi personligt stöd som personlig assistent till våra kunder i Stockholmsområdet främst i Söderort.

Tillträde och  varaktighet varierar från kund till kund . Arbetstiderna kan vara förlagda till dag, kväll eller natt under vardagar samt helger , beroende på respektive kunds behov. Hos några av våra kunder kan det även förekomma dygnspass.

Vi har kunder som letar efter någon som kan utföra arbetsuppgifter som att till exempel hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning vara med vid aktiviteter samt vid måltider och därtill vid förflyttningar beroende av respektive kunds behov.

Utifrån kundens behov av hjälp kan det även finnas diverse hjälpmedel på plats och några av dessa kan exempelvis vara permobil olika typer av liftar , kateter ,sondmatning m.m.

Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis läkarbesök och inköp av livsmedel. Du hjälper kunden att leva ett så fullvärdigt liv som möjligt utifrån dennes förutsättningar.

Svenska i tal och skrift krävs för att kunna dokumentera rätt.

Om dig:

Vi tror att du som söker denna tjänst är en ansvarsfull, lyhörd  person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till dina medmänniskors behov. Är du flexibel och kan arbeta med kort varsel så är det just dig vi söker!

Vi kommunicerar främst via mejl , så håll koll i din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhetsskull.

Meriterande : Erfarenhet av olika funktionsnedsättningar, samt yrkesmässigt arbete inom vård och omsorg. Kanske har du arbetat som personlig assistent innan.

Omfattning: Vikarier vid behov

Tillträde: Omgående, intervjuer sker löpande och kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Under sommaren kan det vara lite längre svarstider

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.


Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia .

För dig med anställningsstöd:  BonZi personligt stöd är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även  du som har rätt till  någon form av anställningsstöd  genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

Att tänka på inför din ansökan:

En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.

Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/

Ansök nu

Serviceinriktad kundrådgivare till Bankgirot

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 8
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
 

Arbetsbeskrivning
Bankgirot söker nu en kundrådgivare till sitt kontor i Liljeholmen. Du kommer ingå i ett team om 15 medarbetare där du huvudsakligen kommer att arbeta med att hantera inkommande supportärenden över telefon och mail, där du ansvarar för att ärendena blir lösta och kunden blir nöjd. Du hjälper banker och deras företagskunder samt myndigheter med frågor kring Bankgirots produkter och tjänster. Supportärendena kan variera och är ofta kopplade till betalningar, exempelvis in- och utbetalningar samt rådgivning gällande Bankgirots produkter och tjänster vid implementering och användande.

Kvalifikationer och egenskaper
För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och en team-spelare som tycker om att arbeta i grupp såväl som självständigt. Du ska även ha goda kommunikativa förmågor, både i tal och skrift. Då du kommer att ansvara för att hantera och lösa ärenden på egen hand ser vi att du är självgående, lösningsorienterad och noggrann.

Krav för tjänsten är att du:

- Har minst en gymnasieutbildning

- Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vidare är det meriterande om du har:

- Erfarenhet av att arbeta inom bank och finans

- Erfarenhet av att jobba inom kundservice

- God vana av att arbeta i olika system

Om Bankgirot
Bankgirot är ett svenskt clearinghus med över 60 års erfarenhet av att leverera marknadsledande finansiell infrastruktur. Varje dag strömmar närmare 9,3 miljoner transaktioner eller 84 miljarder kronor genom Bankgirots betalningssystem.

Våra 160 medarbetare säkerställer system som möjliggör bland annat Autogiro och E-faktura. Vi garanterar den svenska betalmarknaden med tillstånd från Finansinspektionen.

Läs mer om Bankgirot här.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok!

Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.

Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Bankgirot med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Helena Persson på helena.persson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

#kundservice

Ansök nu