Stockholm: Kundservicemedarbetare till Einar Mattsson

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare till Einar Mattsson i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-05 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi en Kunservicemedarbetare tillEinar MattssonsServicecenter!
Vill du vara en del av ett familjeföretag som äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder i Stockholm? Just nu söker vi en Medarbetare/Kundservice till vår kund Einar Mattsson med start omgående till slutet av september - med goda möjligheter till förlängning.I rollen som Kundservicemedarbetare till Servicecenter kommer du ingå i ett team som värderar god service, optimism och teamwork!

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvara för att besvara inkommande samtal och mail
Hantera inkommande felanmälningar över telefon
Stötta upp med administration till andra avdelningar


Omfattning:Heltid - 40tim/veckan
Placering:Södermalm, Stockholm
Start/period:Omgående start fram tillslutet av september - goda möjligheter finns att uppdraget blir förlängt alt en överrekrytering till Einar Mattsson.
Arbetstider:Under tiden du jobbar heltid är arbetstiderna 40 h/vecka schemalagtpå vardagar mellan 06:45-17:00 (8h/dag).
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Einar Mattsson.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av serviceyrketoch förstår vad riktigt god service är. I denna roll tillkommer mycket ansvar vilket innebär att du behöver vara noggrann i ditt sätt att arbeta på men även attdu tycker om när det är många bollar i luften.
Utöver detta önskar vi att du är en lagspelare som stöttar dina kollegor i deras arbete samt att du har en positiv inställning till ditt arbete och de människor som du möter under din arbetsdag!
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar Einar Mattssonmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på:anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till FAR

Läs mer Jun 11
Om företaget
FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning som bland annat utvecklar tydliga spelregler, rätt kompetens och tillförlitlig information för näringsliv och samhälle. FAR är också ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet, med 400 utbildningstillfällen årligen. FAR Online är dessutom den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet.
Vi är över 50 medarbetare, som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm nära centralstationen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare som ska förstärka vårt duktiga och engagerade kundserviceteam.
Om tjänstenDu kommer att tillhöra Kundservice som är ett litet och varmt team. Här är vi måna om varandra och om att ha roligt på vägen mot våra mål. Vi jobbar aktivt mot uppsatta mål och vi gör det tillsammans, vi tror på laget före jaget!
Tillsammans har vi på kundservice över 30 års erfarenhet av god kundservice och vi jobbar aktivt med att hitta vägar att balansera kundens behov av personlig service med kundens behov av hjälp till självhjälp och snabba svar.
Dina arbetsuppgifter:
Ge förstklassig service till våra kunder och medlemmar via e-post, chatt och telefon
Aktivt jobba med försäljning/merförsäljning
Proaktivt kontakta kunder via telefon och e-post
Se till att feedback och förbättringsförslag förs vidare i organisationen
Aktivt bidra med idéer om hur vi kan bli ännu bättre på kundservice och försäljning
Underhålla vårt kund- och medlemsregister
Orderhantering i olika ordersystem
Kvalifikationer och egenskaper
Du får gärna vara van att jobba med flera olika produkter samtidigt, då vi hanterar frågor om FAR Online, kurser, medlemskap i FAR och mycket annat. Du har god systemvana och har tidigare arbetat i ett ärendehanteringssystem för kundservice. Du tycker att det är roligt både att lära dig nya saker, men också att komma med nya idéer för hur vi kan effektivisera arbetet och jobba smartare. Erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande men inget krav. Vi söker dig som:
har minst fem års erfarenhet av kundservicearbete och/eller försäljning
är van vid att möta kunder i chatt, telefon och mejl
är van vid att arbeta mot uppsatta mål, så väl försäljning som andra
arbetar obehindrat i flera system samtidigt
uttrycker dig obehindrat i både tal och skrift
är positiv, lösningsorienterad och inte räds att ta egna initiativ
har god samarbetsförmåga, både med egna teamet men också med övrig organisation
har ett stort driv och förändringsvilja
har ett allmänt intresse för AI och digitalisering
är noggrann både i kontakt med kund och när du utför administrativa sysslor
har god vana att prestera i högt tempo
vill ha roligt på jobbet!


Övrig information Start: Enligt överenskommelse men önskvärt den 1 september
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ylva@astaagency.se.

Ansök nu

Customer Services Representative på deltid till HoistSpar

Läs mer Jun 11
Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående! 
Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare!
Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner. 
Dina arbetsuppgifter
Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning 
Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen
Samarbeta med andra funktioner internt
Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar
Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev

I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.  
Din profil
Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen 
Är serviceminded, positiv och noggrann
Du är intresserad av data och system
Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt
Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt
Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera 
Du har erfarenhet av kundservice 
Flytande i tal och skrift på svenska och engelska 

Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt. 
Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Student inom arbetsrätt till flexibelt extrajobb hos fackförbundet SRAT

Läs mer Jun 9
Studerar du och söker ett extrajobb inom arbetsrätt? Trivs du i en rådgivande roll där du får arbeta med att besvara enklare fackliga frågor? Här erbjuds du ett extrajobb i en spännande och gemytlig miljö där du får chansen att få in en fot i den fackliga världen!
Om tjänsten
Det här är ett deltidskonsultuppdrag där du ingår i en mindre bemanningspool tillsammans med andra studenter med goda möjligheter till förlängning. Du förväntas jobba minst 6 timmar per vecka fördelat på hel- eller halvdagar. I den här rollen får du en anställning hos Bravura och arbetar hos Fackförbundet SRAT.
Om SRAT
SRAT är fackförbundet för akademiker i samhällsbärande professioner och finns på hela arbetsmarknaden. SRAT står vid medlemmarnas sida och ger stöd och råd när det behövs. Det kan handla om rådgivning och stöd inför löneförhandling, varsel och omorganisationer, uppsägning eller karriärbyte. SRAT har många yrkesgrupper i sin medlemskår. Vilket innebär en mångfald och flexibilitet som gör de rustade att ta emot yrkesgrupper som är för små för att själva bilda fackförbund. SRAT har mycket lång erfarenhet av att arbeta med marknadsföring och professionsutveckling i sina yrkesföreningar.
Arbetsuppgifter
I rollen som medlemssupport kommer du att avlasta förhandlare genom att hantera ärenden av enklare karaktär som rör exempelvis frågor om semester eller uppsägningstid. Dessa inkommer via telefon eller mail via växel från föreningar eller genom ärendehanteringssystem. Du bör ha ett intresse och förståelse den svenska modellen och arbetsrätt, ha en personlig mognad samt vana att kommunicera med olika sorters människor. I introduktionen får du en upplärning av systemet, träffar alla funktioner inom kansliet samt får en egen mentor som stödjer dig i ditt initiala arbete. Kansliet är öppet måndag till fredag 08:00-16:30 och det är under dessa tider som arbetstimmarna förläggs relativt flexibelt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Du studerar på universitet inom juridik eller till personalvetare och har minst ett år kvar av dina studier • Arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter • God datorvana, du får gärna ha arbetat och navigerat i något datorsystem tidigare • Uttrycker dig sakligt och väl i tal och skrift på svenska • Har du tidigare varit medlem i en förening av något slag är detta meriterande Som person tycker du om att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs och trivs i situationer där du får tänka nytt och ompröva tidigare arbetssätt. Du har en förmåga att formulera dig sakligt och exakt i det du utrycker och är trygg i dialoger med olika typer av människor. Vidare är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare, men kan också be om hjälp när så krävs.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmskillnadsgatan 48, Stockhom
Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Dansktalande Customer Service

Läs mer Jun 5
Vi söker en dansktalande kundtjänstmedarbetare till ett omtänksamt och sammansvetsat team i Stockholm!
Har du ett hjärta för service och vill bli en del av ett team där man verkligen bryr sig om varandra? Då kan detta vara jobbet för dig!
Om rollen Vi letar efter dig som talar danska och vill jobba med kundtjänst i ett företag där samarbete, öppenhet och trivsel är en självklar del av vardagen. Du blir en del av ett team på sex personer, alla baserade i Stockholm, som hjälper och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Här är det högt i tak, vi delar med oss av idéer och har nära till skratt – samtidigt som vi tillsammans gör skillnad för våra kunder.
Vad du kommer att göra Som kundtjänstmedarbetare hos oss får du en varierad vardag där du bland annat kommer att:
Ge personlig och lösningsorienterad service till våra kunder – med särskilt fokus på våra dansktalande kunder via telefon, mejl och chatt
Följa kunderna genom hela deras resa
Besvara frågor om allt från avtal och betalningar
Bidra med idéer och förbättringsförslag som gör vår kundupplevelse ännu bättre och våra arbetssätt ännu smartare

Vem vi tror att du är Du är en person som gillar att ta initiativ, delar med dig av idéer och vågar säga vad du tycker – alltid med en positiv och lösningsfokuserad inställning. Du trivs bäst i en miljö där man ställer upp för varandra och har en varm laganda. Har du tidigare jobbat med kundtjänst är det meriterande, men det viktigaste för oss är rätt inställning och viljan att lära.
Vi erbjuder dig:
Ett omtänksamt och prestigelöst team där alla hjälper varandra
Ett centralt kontor i Stockholm
Möjlighet att påverka både ditt eget arbete och våra processer
En arbetsplats där du får utvecklas och växa i din roll

Låter det som något för dig?
Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt till kund.
Välkommen att skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

Ansök nu

Customer Service Specialist

Läs mer Jun 4
Om rollen Vi söker en engagerad och lösningsorienterad Customer Service Specialist som brinner för att ge våra kunder en riktigt bra upplevelse. Du kommer att vara en viktig kontaktpunkt för våra användare – via telefon – och se till att deras frågor och problem hanteras snabbt, professionellt och med ett leende.
Men det stannar inte där. Du kommer också få vara med i ett spännande projekt: att bygga upp vår interna knowledgebase från grunden. Din erfarenhet från kunddialoger kommer vara ovärderlig när vi strukturerar innehållet, identifierar återkommande frågor och formulerar tydliga, användbara artiklar.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Ge snabb och kvalitativ support till våra kunder.
Samla in och analysera feedback från kunder för att förbättra våra processer.
Aktivt delta i projektet att ta fram och strukturera en kunskapsdatabas (FAQ, interna guider, processbeskrivningar).
Samarbeta tätt med produktteam och utvecklare för att lyfta kundens röst in i organisationen.

Vi tror att du har:
Tidigare erfarenhet från en kundservice-, support- eller helpdeskroll.
God kommunikativ förmåga – både skriftligt och muntligt på svenska och engelska.
Ett öga för struktur och gillar att göra komplex information lättförståelig.
Ett intresse för att förbättra arbetssätt och dokumentera kunskap.

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med eller bygga upp en knowledgebase.
Erfarenhet av verktyg som Zendesk, Intercom, Notion eller liknande.
Teknisk förståelse eller intresse för digitala produkter.

Vi erbjuder dig:
En roll där du får vara med och påverka – både i det dagliga arbetet och i ett viktigt utvecklingsprojekt.
Ett öppet och stöttande team med hög energi.
Möjlighet att växa i takt med att bolaget utvecklas.
Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete.

Omfattning:
Detta är ett konsultuppdrag på ca 1,5 år och du blir anställda av oss på Hero. Placering är Stockholm.
Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Clevry Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Clevry Sweden AB .

Administrativ Koordinator till Lensway

Backofficepersonal
Läs mer Jun 13
Nytt
Om företaget

Lensway är en av Nordens ledande aktörer inom e-handel för optikprodukter och erbjuder ett brett sortiment av kontaktlinser, glasögon och solglasögon. Företaget grundades år 2000 och har sedan dess vuxit till att bli en av de största onlineåterförsäljarna inom sitt segment i Europa. Med fokus på bekvämlighet, prisvärdhet och hög kundservice har Lensway byggt upp en stark relation till sina kunder, som framför allt uppskattar den snabba leveransen och den enkla köpupplevelsen.



Lensway är en del av EssilorLuxottica-koncernen, en global ledare inom design, tillverkning och distribution av optiska produkter, vilket ger tillgång till marknadsledande varumärken samt avancerad teknisk expertis.


Företaget präglas av en modern och datadriven kultur där innovation, kundfokus och hållbar utveckling är centrala drivkrafter.




Din roll
Har du en stark känsla för detaljer, är strukturerad och gillar att jobba i en administrativ roll? Då kan du vara Lensways nästa Administrativa Koordinator! Som Administrativ Koordinator kommer du att spela en central roll i bolagets kommersiella team. Fokuset kommer att ligga på prissättning, i rollen kombinerar du administrativt arbete med marknadsanalyser och samarbete över olika avdelningar för att bidra till bästa möjliga affärsresultat.


Huvudsakliga arbetsuppgifter


Scanna marknaden och konkurrensen. Följa upp priser, identifiera avvikelser och analysera försäljningstrender.





Administrativa arbetsuppgifter relaterade till orderflödet.





Stötta kommersiella teamet med administrativa uppgifter.




Övriga arbetsuppgifter kan tillkomma vid behov.






Din profil


Arbetslivserfarenhet inom administration





God teknisk kompetens och förståelse för affärssystem.





Goda kunskaper i Excel





Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.





Erfarenhet av glasögon-/optikbranschen är meriterande men inte ett krav





Personliga egenskaper
Vår kund värderar de personliga egenskaperna högt. Vi söker dig som är noggrann, ihärdig och detaljorienterad med en naturlig förmåga att hålla ordning även i ett högt tempo. Din analytiska ådra hjälper dig att identifiera mönster och förbättringsmöjligheter, samtidigt som du är initiativtagande och proaktiv i att hitta lösningar.
Du har en positiv och optimistisk inställning, vilket gör att du bidrar till en god stämning i teamet. Samarbete är något du värderar högt och du trivs med att vara en del av ett lag där alla arbetar mot gemensamma mål. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt och ta ansvar för dina uppgifter.
Din kommunikativa förmåga och serviceorienterade inställning gör att du kan hantera frågor från både kollegor och externa parter på ett professionellt och hjälpsamt sätt. Du är flexibel och anpassningsbar, vilket gör att du kan hantera både monotona arbetsmoment och nya utmaningar med samma engagemang.
Start: 11/8-2025 Omfattning: 12 månaders konsultuppdrag på heltid där målsättningen är överrekrytering och en långsiktig anställning inom bolaget  Placering: Kista Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex samt hybridarbete
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. 
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Läs mer om våra rekryteringstjänster!

Ansök nu

Juniora Administratörer till välkänt bolag

Backofficepersonal
Läs mer Jun 12
Om företaget
Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället av ansvarig rekryterare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Är du i början av din karriär och letar efter din första erfarenhet inom arbetslivet? Vi söker nu 8–10 noggranna och motiverade konsulter till ett längre uppdrag hos en av våra kunder i Kista, Stockholm.
Du kommer att vara en del av ett team som arbetar med enkla, repetitiva uppgifter av administrativ karaktär. Exempel på arbetsuppgifter kan vara:



Publicering av avtal
Grundläggande administrativa rutiner
Övriga enklare kontorsgöromål




Din profil
Du besitter avklarad gymnasial utbildning
Är noggrann, strukturerad och pålitlig
Har god datorvana
Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska
Är tillgänglig för heltidsarbete i Kista
Har möjlighet att påbörja ett uppdrag inom kort
Omfattning: Heltid
Plats: Kista, Stockholm
Start: Enligt överenskommelse
Längd: 12 månader, med möjlighet till förlängning

Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill bygga erfarenhet och skapa en stark grund för framtida karriärsteg. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. 
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Administratör till Dahl

Backofficepersonal
Läs mer Jun 11
Vi söker nu en strukturerad och initiativtagande administratör till ett konsultuppdrag hos Dahl – Sveriges ledande grossist av produkter och tjänster inom VVS, mark & VA, industri, fastighet och kylsystem.

Uppdraget startar vecka 35 och pågår till årsskiftet, med möjlighet till förlängning.


Din roll
Du kommer att vara en viktig del i ett tillfälligt projekt kopplat till ETIM och standardisering av artikelinformation. Målet är att säkerställa att alla produkter är korrekt märkta med ETIM-koder enligt branschstandard, vilket möjliggör struktur och integration i Dahls system. Rollen innebär mycket arbete i Excel, där du kommer att analysera, strukturera och komplettera produktdata. Du arbetar även i deras PIM-system Informatica och har tät kontakt med deras superuser, som också ansvarar för din onboarding.
Mycket detektivarbete ingår i rollen – du kommer inte enbart arbeta från en färdig lista, utan det krävs att du själv undersöker, ställer frågor och kopplar ihop olika typer av data. 


Din profil
Mycket goda kunskaper i Excel.
Erfarenhet av administrativa uppgifter. Arbete med produkt- eller artikeldata ses som meriterande.
God systemvana – meriterande om du har arbetat i ett PIM-system, gärna Informatica.
Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
Meriterande med kunskap om eller erfarenhet av ETIM-standarder.
Meriterande med erfarenhet från VVS-branschen och god produktkännedom inom området.


Start: 25/8 -2025 Slut: Årsskiftet 2025/2026 Omfattning: Heltid Placering: Bromma
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Dahl med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. 
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Biträdande förvaltare till Einar Mattsson

Backofficepersonal
Läs mer Jun 11
Om företaget
Einar Mattsson förvaltar drygt 14 000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 60 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. I rollen som Biträdande Fastighetsförvaltare kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm.
Din roll Einar Mattssons biträdande förvaltare arbetar operativt med huvudansvar för kontakten med deras boende samt med fastighetsadministrativa uppgifter. I rollen kommer du tillhöra ett team bestående av biträdande förvaltare, tekniska förvaltare och kundansvariga förvaltare. Du rapporterar till kundansvarig förvaltare samt gruppchef. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Handlägga uthyrning av bostäder genom att t.ex. publicera objekt i bestämda kanaler, utvärdera ansökningar efter givna kriterier samt skriva hyresavtal
Visning av lägenheter inför uthyrning.
Handlägga ärenden avseende byte eller överlåtelse av hyresbostad
Handlägga ansökningar om uthyrning i andra hand
Hantera störningsärenden

Placering: Södermalm, Stockholm
Omfattning: 100%, heltid
Arbetstider: Kontorstider (08:00-17:00) med möjlighet till flextid.
Start: Önskvärt augusti 2025
Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader där du kommer att vara anställd via oss på Clevry men arbeta hos vår kund Einar Mattsson. Det finns goda möjligheter till en fortsättning hos Einar Mattsson efter uppdragets slut.
Din profil
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av en liknande roll med fokus på uthyrningsfrågor kopplade till bostäder samt fastighetsadministrativa uppgifter. Det är viktigt att du känner dig trygg i att handlägga ärenden som rör uthyrning, byten och andra hyresjuridiska frågor. 
Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsområdet, alternativt en längre relevant arbetslivserfarenhet. Har du dessutom utbildning inom fastighetsjuridik eller fastighetsförvaltning är det meriterande. Erfarenhet av att arbeta i systemet Vitec är ett extra plus.
Som person är du strukturerad, trygg & relationsskapande och har god kommunikationsförmåga. Du är engagerad, omtänksam och har ett genuint intresse för fastighetsfrågor, vilket gör att du trivs i en roll med många kontaktytor och varierade arbetsuppgifter.
Varför arbeta hos Einar Mattsson?
Einar Mattsson erbjuder en arbetsplats där du får stora möjligheter att sätta din egen prägel på ditt arbete och karriärutveckling med tillgång till koncernens breda och djupa kunskap. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter 90 år kan Einar Mattsson säga att de är en stark aktör i alla konjunkturer, de är långsiktiga på riktigt. Förvaltningsbolaget erbjuder tillgång att arbeta med en bred grupp av välrenommerade fastighetskunder. Einar Mattsson förvaltar drygt 14 000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 60 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. Du kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm.
Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Einar Mattsson med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. När du har ansökt kommer du att få tillgång till ett självskattningstest samt ett färdighetstest. Vi rekommenderar att du genomför båda testerna i samband med din ansökan. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer testresultaten att gås igenom mer ingående. I denna process kommer vi även att genomföra referenstagning samt bakgrundskontroll på slutkandidaten.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vår plattform och kommer inte svara på ansökningar som kommer in via mejl.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Supply Planner till Sobi

Inköpskontorist
Läs mer Jun 2
Om företaget
Sobi är ett biofarmaceutiskt företag som fokuserar på att förbättra livet för personer med sällsynta sjukdomar, främst inom områdena hematologi och immunologi. Inom hematologi är Sobi ledande i Sverige, särskilt inom behandling av hemofili, där de strävar efter att optimera vården och stödja patienter. Inom immunologi erbjuder företaget innovativa behandlingar för sällsynta immunologiska sjukdomar med stort medicinskt behov. Sobi har expertis inom hela läkemedelsprocessen, från klinisk forskning till distribution. Med ett globalt huvudkontor i Stockholm är företaget närvarande i över 30 länder och levererar behandlingar till patienter i mer än 70 länder, med målet att fortsätta expandera.
Din roll
Som Supply Planner på Sobi arbetar du för den E2E leveransen av färdiga produkter, läkemedelssubstanser och läkemedelsprodukter för att möta marknadens behov och säkerställa en effektiv försörjningskedja. Du kommer att vara en nyckelperson i planeringen och ha ett nära samarbete med olika intressenter för att bland annat optimera lager och servicegrad.
Dina arbetsuppgifter kan inkluderar bland annat:
Skapa och underhålla en E2E-försörjningsplan för både kortsiktiga och långsiktiga behov.
Säkerställa att marknadens efterfrågan kan mötas genom analys och planering av kapacitet och lager.
Identifiera och hantera risker kopplade till supply chain samt utveckla åtgärdsplaner.
Övervaka och optimera lagerhantering för att upprätthålla servicegrad och kostnadseffektivitet.
Definiera och följa upp KPI:er för försörjningskedjan samt agera vid avvikelser.
Delta i S&OP;-processen och säkerställa att planeringen är balanserad och genomförbar.
Stötta produktteam genom att leda och presentera supply chain-relaterade analyser.
Administrera korrekt och aktuell masterdata i IFS.


Krav & meriterande




Krav på eftergymnasial utbildning inom Supply Chain Management eller motsvarande.









Vi ser det som meriterande om du besitter erfarenhet av arbete inom supply chain, meriterande om du arbetat inom läkemedelsbranschen, FMCG och /eller tillverkande industri









Krav på mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.









Krav på goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel och PowerPoint.









Meriterande med erfarenhet av ERP-system, gärna IFS.









Meriterande med erfarenhet av arbete i Power BI och Smartsheet 






Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du är mycket strukturerad och analytiskt lagd, med en god förmåga att hantera flera intressenter samtidigt. Du är kommunikativ och kan på ett övertygande och pedagogiskt sätt presentera analyser för chefer samt andra stakeholders. Vidare är du modig och nyfiken, trivs med att arbeta i team. Du vågar utmana både dig själv och befintliga arbetssätt för att skapa förbättringar.
Start: Omgående Slut: 31/7 - 2026 Omfattning: Heltid Anställningsform: Tidsbegränsat konsultuppdrag men med chans till förlängning Placering: Norra Stationsgatan 94A, Stockholm Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex och hybridarbete
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Sobi med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. 
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Ekonomistudent till Tibnor

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 2
Om företaget

Tibnor förser industrin i Norden och Baltikum med stål, metaller och bearbetningstjänster. Genom lokal närvaro och ett brett produktutbud kombinerat med effektiva logistiklösningar och hög leveransprecision hjälper Tibnor sina kunder att förbättra sina materialflöden. Företaget har cirka 1000 medarbetare i 7 länder och är ett dotterbolag till SSAB.

Läs gärna mer på www.tibnor.se



Din roll
I samarbete med Tibnor söker vi nu en noggrann och ansvarstagande student för ett deltidsuppdrag inom ekonomi. Under sommaren arbetar du 1–2 dagar i veckan, och därefter fortsätter du under terminerna med cirka 2 dagar i veckan. Du kommer att arbeta på plats på Tibnors kontor.
Som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med löpande bokföring men även hantera post och utföra enklare kontorsärenden. Du kommer att arbeta i affärssystemet SAP.

Huvudsakliga arbetsuppgifter


Löpande bokföring i SAP



Hantering av post



Övriga enklare kontorsuppgifter





Din profil
Vi söker dig som studerar ekonomi eller liknande område på universitet eller högskola och har minst 2 år kvar av dina studier. Tidigare erfarenhet av bokföring eller ekonomiadministration är meriterande, men inte ett krav.
Som person är du noggrann och strukturerad med ett öga för detaljer. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta självständigt. Samtidigt har du ett serviceinriktat förhållningssätt och är lösningsorienterad när du ställs inför nya utmaningar.

Start: Omgående Omfattning: Timanställning Placering: Sundbyberg
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Tibnor med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. 
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Referenstagning genomförs under rekryteringsprocessens gång. 
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu