Stockholm: Driftchef till Savab, Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Driftchef till Savab, Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-20 // Varaktighet: Heltid

Är du en trygg, engagerad ledare med tidigare erfarenhet ifrån driftsverksamhet? Motiveras du av att ha ett helhetsansvar i en operativ roll där du får leda, planera och utveckla verksamheten? Då kan rollen som Driftchef hos Savab vara ditt nästa steg i karriären!

Om tjänsten

I rollen som driftchef kommer du att leda och fördela arbetet och stötta dina medarbetare och ge dem rätt förutsättningar för att lyckas i sina roller. Som driftchef tillhör du affärsområdet VA och sopsug, och samverkar både internt och externt.

Ditt ansvar kommer vara att planera, leda och utveckla verksamheten inom driftorganisationen på Savab i syfte att uppfylla verksamhetsmålen.
Du kommer att ansvara för att ta fram och följa upp reinvesteringsplaner samt drift- och underhållsplanering av Savab:s anläggningar. Därtill kommer du att ansvara för beredskapsorganisationen.

Rollen kommer bland annat att ansvara för att:
  Leda och fördela arbetet inom driftsorganisationen på Savab
Arbeta med processförbättring inom driftsorganisationen
Samarbeta med förnyelseplaneraren för att ta fram och uppdatera Drift- och Underhållsplan för anläggningarna baserat på Svenskt Vattens publikation P113 Effektivt underhåll.
Arbeta med att ta fram och uppdatera reinvesteringsplaner för VA-anläggningen
Planera genomförandet av reinvesteringar inklusive metodval för genomförandet enligt bl.a. Svenskt Vattens publikation P116 Förnyelseplanering P122 Rörinspektion
Fungera som beställare av arbeten internt och externt
Följa upp drift och genomförande av reinvesteringsarbetena
Budgetera drift, underhåll och förnyelsearbetet i samverkan med förnyelseplaneraren
Ta fram en tillgångsförvaltningsplan med en 10-årig tidshorisont

Rollen är placerad i Hallonbergen och du rapporterar till Affärsområdeschef för VA och sopsug.

Savabs erbjudande

En tillsvidareanställning på heltid i ett bolag som gör skillnad. Här får du arbeta med engagerande medarbetare som trivs och har roligt tillsammans. För Savab är det viktigt att ha en bra balans mellan arbetsliv och vardag. Savab har en arbetsplatskultur där de hjälper och stöttar varandra och är övertygade om att ett fungerande kretslopp är nyckeln till en hållbar framtid. Hos Savab får du bidra till samhället.

Är det här du?

För att vara framgångsrik i denna roll söker vi dig som har en relevant utbildning inom VA eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Vi söker dig som har erfarenhet av att leda driftsorganisationer med personalansvar och som har erfarenhet av förvaltning av tekniska anläggningar. Du har en god kommunikationsförmåga och uttrycker dig väl i svenska, både i tal och skrift och har grundläggande kunskaper i engelska. Vidare har du goda datakunskaper.

Har du även erfarenhet av VA och kunskap om Drift- och Underhållsplaner för VA eller industri ser vi det som meriterande. Vidare är kunskap om reinvesteringsplaner för VA eller industri meriterande.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är en engagerad, prestigelös och trygg ledare. Du är handlingskraftig, driven, lösnings- och resultatinriktad och besitter en mycket god planeringsförmåga. Vidare är du analytisk och strategisk med en förmåga att parallellt hantera flertalet komplexa frågor. Därtill har du en mycket god förmåga att samarbeta med, och entusiasmera andra.

I rekryteringsprocessen genomförs en säkerhetsprövning.

Vill du veta mer?

I denna rekrytering samarbetar Savab med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Sofia Gaard på 08-120 50 424. Urvalet av ansökningar sker löpande från mitten av augusti . Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Platschef, bygg

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Platschef, bygg.

Platschef Norra Stockholm

Läs mer Mar 21
Vill du vara med på vår spännande tillväxtresa? Bli Platschef på Isolerab!
Isolerab växer snabbt och vi söker nu en driven och engagerad Platschef till vår expanderande installationsavdelning i Norra Stockholm. Vi är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling och har byggt upp ett rykte för att skapa friskare inomhusklimat och sänkta energikostnader för våra kunder. Med över 14 framgångsrika år i branschen och tusentals nöjda kunder, fortsätter vi att växa och utvecklas. Vi är stolta över vår framgång hittills och ser fram emot ännu mer spännande utmaningar framöver.

Ditt nya uppdrag som Platschef Som Platschef på Isolerab blir du en nyckelperson i vår fortsatta expansion. Du får ansvaret för att leda och utveckla vårt team i Norra Stockholm, där du styr den dagliga verksamheten, från installationer till uppföljning av ekonomi och produktivitet. Här är du inte bara en chef – du är en inspiratör och en motivator som skapar resultat genom ditt team. Vi tror på en öppen och positiv företagskultur där alla får möjlighet att växa och bidra till gemensamma framgångar.

Vad erbjuder vi dig?
Ledarskapsutbildningar och personlig utveckling som tar dig till nästa nivå
Stora möjligheter att växa inom vårt expansiva företag
Förmånsbil och kollektivavtal
Spännande events och tävlingar, som utlandsresor och teamaktiviteter
Friskvårdsbidrag och aktiviteter för ditt välmående
Förmånsportal med exklusiva erbjudanden


Vem är du?
Vi söker dig som är en naturlig ledare med ett starkt driv och en passion för att utveckla andra. Du har erfarenhet av att leda och engagera team, gärna inom en liknande bransch. Du är kommunikativ, strukturerad och ser utmaningar som möjligheter att växa och utvecklas. Du har en positiv attityd, trivs i ett högt tempo och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer både internt och externt.
Som Platschef på Isolerab är du inte bara en ledare utan också en viktig del av vårt ansikte utåt – en som får teamet att blomstra och som ständigt söker förbättring och utveckling.

Vill du vara med och forma framtiden? Om du är redo för en roll där du får möjlighet att göra skillnad och vara en del av en framgångssaga, då ser vi fram emot att höra från dig!

Ansök nu

VD till NP Gruppen

Läs mer Nov 3
NP Gruppen är experter på tak och har sedan 1950-talet levererat pålitliga tjänster inom tak. Med vår kunskap och erfarenhet arbetar vi med att lägga plåttak, tätskikt och tegel och takmålning.Vi arbetar också med snöskottning, besiktningar, service och underhåll. Som en del av Soltechkoncernen erbjuder vi dessutom innovativa och energieffektiva solenergilösningar.
Nu söker vi en engagerad och affärsdriven VD som vill ta ledningen och utveckla företaget vidare med både strategisk skärpa och passion. Är du redo att ta NP Gruppen till nästa nivå?
VD till NP Gruppen
Som VD har du det övergripande verksamhets- och resultatansvaret för vårt företag. Du intar en central roll i vår tillväxtresa, där fokus ligger på att öka kundbasen, förbättra lönsamheten och fortsätta leverera högkvalitativa tjänster inom plåt och tätskiktsarbeten. Du kommer att balansera en stark relation med våra ramavtalskunder samtidigt som du bygger nya affärer med privata aktörer och bostadsrättsföreningar.
En viktig del av rollen innebär att du leder och övervakar den dagliga verksamheten, säkerställer budget och lönsamhet samt följer upp koncernens riktlinjer och rutiner. Ditt fokus ligger på affärsutveckling och effektivisering för att nå företagets affärsmål och du ansvarar för att implementera strategier för tillväxt och lönsamhet, samtidigt som du hanterar kundrelationer och projektledning. Utöver det övergripande ansvaret driver du även egna projekt och skapar starka relationer med så väl kunder som medarbetare.
Dina arbetsuppgifter innefattar bl.a. att:
Leda bolagets verksamhet med fullt verksamhets- och resultatansvar.
Utveckla och implementera strategier för lönsamhet, effektivitet och hållbar tillväxt.
Ansvara för koncernrapportering och säkerställa att riktlinjer och rutiner efterlevs.
Operativt arbete med kundansvar, avtalsförhandlingar, projektledning och kalkylering.
Försäljning och löpande arbete för att bredda kundstocken.
Samarbeta med underentreprenader och säkerställa så väl kvalitet som kostnadskontroll.

Som ledare främjar du en inkluderande kultur och upprätthåller en gemenskap i teamet. Du ansvarar för arbetsmiljön, har personalansvar för tjänstemännen, och stöttar medarbetarna i deras dagliga arbete. Ditt ledarskap bygger på närvaro, tydlig kommunikation och delaktighet, vilket bidrar till en platt och engagerande organisation.
Tjänsten är baserad på vårt kontor i Bandhagen, Stockholm och du kommer att rapportera till Affärsområdeschef på vårt moderbolag.
Vem är du?
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från byggbranschen och det är meriterande om du har jobbat med tak. Dina roller har innefattat ansvar för både personal och verksamhet, vilket innefattat fokus på ekonomi- och resultatansvar, och du är van vid att hantera kundrelationer, förhandlingar och prissättning. Ditt ledarskap är tydligt och engagerat, och du har erfarenhet av att utveckla såväl team som affärer.
Vidare har du goda kunskaper i entreprenadjuridik och förstår de administrativa krav som ställs i samband med upphandlingar och kundavtal. Självklart behärskar du svenska och engelska flytande, både i tal och skrift, och har mycket god dator- och systemvana.
Som person är du närvarande, rättvis och engagerad och du visar genuint intresse för all personal och har förmågan att se nya affärsmöjligheter. Du är resultatorienterad och har en stark vilja att hitta och driva fram ekonomiska möjligheter för verksamheten. Du kombinerar ditt operativa ledarskap med ett strategiskt tänkande och en förmåga att inspirera andra.
Vi erbjuder
Som VD på NP Gruppen får du leda ett anrikt och kunnigt företag med en stark kultur av yrkesstolthet och gemenskap. Du får möjligheten att kombinera operativt och strategiskt arbete, vilket ger dig en omväxlande och intressant vardag. Du kommer att få både stöd och utrymme för att lyckas och trivas i din roll, och som en del av Soltech-koncernen har du tillgång till ett större nätverk och resurser, vilket ger dig en solid grund att skapa långsiktig tillväxt och lönsamhet.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund (076 221 67 07) eller av Marcus Sölvin (070 074 59 18). Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

VD till NP Gruppen

Läs mer Okt 30
NP Gruppen är experter på tak och har sedan 1950-talet levererat pålitliga tjänster inom tak- och fasadentreprenad. Med vår omfattande erfarenhet hanterar vi allt från tätskikt och takmålning till snöröjning, tillsyn, besiktning och andra servicetjänster. Som en del av Soltechkoncernen erbjuder vi dessutom innovativa och energieffektiva solenergilösningar.
Nu söker vi en engagerad och affärsdriven VD som vill ta ledningen och utveckla företaget vidare med både strategisk skärpa och passion. Är du redo att ta NP Gruppen till nästa nivå?
VD till NP Gruppen
Som VD har du det övergripande verksamhets- och resultatansvaret för vårt företag. Du intar en central roll i vår tillväxtresa, där fokus ligger på att öka kundbasen, förbättra lönsamheten och fortsätta leverera högkvalitativa tjänster inom takläggning och plåtslageri. Du kommer att balansera en stark relation med våra ramavtalskunder samtidigt som du bygger nya affärer med privata aktörer och bostadsrättsföreningar.
En viktig del av rollen innebär att du leder och övervakar den dagliga verksamheten, säkerställer budget och lönsamhet samt följer upp koncernens riktlinjer och rutiner. Ditt fokus ligger på affärsutveckling och effektivisering för att nå företagets affärsmål och du ansvarar för att implementera strategier för tillväxt och lönsamhet, samtidigt som du hanterar kundrelationer och projektledning. Utöver det övergripande ansvaret driver du även egna projekt och skapar starka relationer med så väl kunder som medarbetare.
Dina arbetsuppgifter innefattar bl.a. att:
Leda bolagets verksamhet med fullt verksamhets- och resultatansvar.
Utveckla och implementera strategier för lönsamhet, effektivitet och hållbar tillväxt.
Ansvara för koncernrapportering och säkerställa att riktlinjer och rutiner efterlevs.
Operativt arbete med kundansvar, avtalsförhandlingar, projektledning och kalkylering.
Försäljning och löpande arbete för att bredda kundstocken.
Samarbeta med underentreprenader och säkerställa så väl kvalitet som kostnadskontroll.

Som ledare främjar du en inkluderande kultur och upprätthåller en gemenskap i teamet. Du ansvarar för arbetsmiljön, har personalansvar för tjänstemännen, och stöttar medarbetarna i deras dagliga arbete. Ditt ledarskap bygger på närvaro, tydlig kommunikation och delaktighet, vilket bidrar till en platt och engagerande organisation.
Tjänsten är baserad på vårt kontor i Bandhagen, Stockholm och du kommer att rapportera till Affärsområdeschef på vårt moderbolag.
Vem är du?
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från byggbranschen och det är meriterande om du har jobbat med tak. Dina roller har innefattat ansvar för både personal och verksamhet, vilket innefattat fokus på ekonomi- och resultatansvar, och du är van vid att hantera kundrelationer, förhandlingar och prissättning. Ditt ledarskap är tydligt och engagerat, och du har erfarenhet av att utveckla såväl team som affärer.
Vidare har du goda kunskaper i entreprenadjuridik och förstår de administrativa krav som ställs i samband med upphandlingar och kundavtal. Självklart behärskar du svenska och engelska flytande, både i tal och skrift, och har mycket god dator- och systemvana.
Som person är du närvarande, rättvis och engagerad och du visar genuint intresse för all personal och har förmågan att se nya affärsmöjligheter. Du är resultatorienterad och har en stark vilja att hitta och driva fram ekonomiska möjligheter för verksamheten. Du kombinerar ditt operativa ledarskap med ett strategiskt tänkande och en förmåga att inspirera andra.
Vi erbjuder
Som VD på NP Gruppen får du leda ett anrikt och kunnigt företag med en stark kultur av yrkesstolthet och gemenskap. Du får möjligheten att kombinera operativt och strategiskt arbete, vilket ger dig en omväxlande och intressant vardag. Du kommer att få både stöd och utrymme för att lyckas och trivas i din roll, och som en del av Soltech-koncernen har du tillgång till ett större nätverk och resurser, vilket ger dig en solid grund att skapa långsiktig tillväxt och lönsamhet.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund (076 221 67 07) eller av Marcus Sölvin (070 074 59 18). Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Platschef bygg

Läs mer Feb 7
Är du en erfaren platschef inom bygg som har kunden i fokus? Vill du jobba på ett familjärt företag med en prestigelös företagskultur? Då kanske det är dig vi söker!

Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsbolag inom bygg, anläggning och infrastruktur. Målet är att ha långsiktiga samarbeten med återkommande och nöjda kunder. För att kunna göra detta på bästa möjliga sätt är vår affärsidé baserad kärnvärdena ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och dessutom värderar vi kvalité väldigt högt. Detta har lett till att vi är ett snabbt växande företag. Vi får hela tiden in nya förfrågningar inför olika typer av uppdrag inom spännande projekt. För att kunna möjliggöra vår fortsatta tillväxt och strävan efter att bli bättre, söker vi nu dig som vill vara en del av en prestigelös och familjär arbetskultur   

Vem är du?
För att trivas i rollen som platschef behöver du ha en flerårig erfarenhet av att arbeta med bostadsprojekt där du har haft befattningen som platschef. Du som platschef kommer att bära ansvaret för den dagliga planeringen, produktionen, ekonomiska uppföljningen, samt kund- och medarbetarkontakter. Detta innebär att du har stor påverkan på hur du driver ditt projekt och därför är det fundamentalt att du är väldigt ansvarig. Du förväntas ha ett professionellt och trevligt bemötande gentemot andra. Din karaktär kännetecknas av att du har mycket goda egenskaper inom ledarskap där du engagerar och uppmuntrar andra i arbetet. Du arbetar även systematiskt, samtidigt som du är flexibel i ditt arbetssätt och kan anpassa dig till förändringar i arbetet när sådana situationer uppstår.

Arbetsuppgifterna innefattar:  

Produktionsansvar, dvs att planera, leda, fördela och följa upp arbetet 
Planering, genomförande, riskhantering, tid- och resursplanering på byggarbetsplatsen 
Upprätta och följa upp överenskomna produktionstidplaner i samarbete med Arbetschef/Projektchef 
Ansvar för kvalitet och arbetsmiljö 
Coacha, motivera och inspirera produktionsteamet som består av Arbetsledare, Yrkesarbetare och Entreprenadingenjörer 
Deltagande på byggmöten i rådslag med Projektchef 
Ansvar för att arbetet bedrivs i linje med gällande lagar, förordningar, avtal och föreskrifter. 
Kontinuerlig kontroll av kostnader, budgetansvar, prognosarbete 
Vi söker dig som:  

Besitter minst fem års dokumenterad erfarenhet från liknande tjänst.? 
Har goda kunskaper om bygg- och anläggningsbranschens allmänna bestämmelser AB04, ABT, ABK, AMA systemet. 
Har kunskap, lärdom och förståelse för prognosarbete och entreprenadjuridik? 
Kommunicerar väl på svenska, både i tal och skrift, och har god förmåga av att vara tydlig. 
Körkort B är ett   krav
Dessutom är det meriterande om du:

 Har förgående erfarenheter av att jobba som konsult  
 

Anställningsform:  

Projektanställning 

Tillsvidareanställning 

Underkonsult 

Vi erbjuder dig:  

En trygg anställning där du har en engagerad konsultchef, utvecklingssamtal och friskvårdbidrag mm. Vi satsar även mycket på vår personal och ordnar gemensamma aktiviteter så som frukostar, julmiddagar och konferenser. 

 

Ansökan?  
Intervjuer och urval sker löpande – så vänta inte med att skicka in din ansökan! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Elisabeth Alazar, på 072-878 43 32. Sista ansökningsdag är 2025-03-06. Ansökan kan också skickas till? elisabeth@bustoskonsult.se

Vi tar också emot ansökningar från underkonsulter (även F-skatt)

Ansök nu

Platschef till Förbifart Stockholm

Läs mer Jan 29
Förbifart Stockholm är en av de längsta tunnlarna för biltrafik i världen! Eltel är en samarbetspartner till Yunex Traffic och vi har tillsammans fått i uppdrag av Trafikverket att installera tele-, styr- och övervakningssystem för ny sträckning av E4, Förbifart Stockholm. Nu har du chans att få vara med på denna unika och spännande resa tillsammans med oss i rollen som Platschef.



Om rollen

Som Platschef hos Eltel och Förbifart Stockholm projektet kommer du att arbeta brett och ha en stor kontaktyta. Du kommer att ansvara för både produktionen och personalen på din site. Då projektet är komplext och ständigt utvecklas kommer stort fokus att ligga på planering och samarbete med övriga kollegor och samarbetspartners. Du har det övergripande ansvaret för att tidplanen och produktionsplaneringen följs samt arbetsmiljöansvaret för siten. Du kommer att rapportera till Installationschefen som sitter i ledningsgruppen för projektet.

Rollen innebär stort ansvar i en miljö där utmaningar och ständiga förändringar är ett faktum. Ingen dag är sig lik och tillsammans med teamet kommer du att få vara med på en historisk förändring i Stockholms infrastruktur!



Arbetsuppgifter


- Produktion och personalledning

- Övergripande planering och prioritering

- Arbetsledning och personalansvar för en grupp om ca 25 stycken medarbetare innefattande produktionsplanerare, arbetsledare och tekniker, samt arbetsledning av inhyrd personal

- Tidplan, resursplan och materialleveransplan tillsammans med vår logistikfunktion

- Samordning med övriga installationsentreprenader i projektet

- Säkerställa att KMA arbetet efterföljs

- Dokumentation av löpande förändringar i produktion

- Hantera förändringar och eventuella hinder i produktion och tillsammans med berörd avdelning hitta ekonomiska och lönsamma lösningar

- Kostnadskontroll och ekonomisk uppföljning i det dagliga arbetet

- Samarbete med både interna och externa aktörer

Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare?

Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Vi är ett sammansvetsat gäng i Stockholm som jobbar både självständigt och tillsammans. Du kommer att tillhöra ett team med stor teknisk bredd och kompetens. Här erbjuds du ett varmt, lyhört, tydligt och närvarande ledarskap som tror på frihet under ansvar. Vi står för arbetsglädje och en stark sammanhållning.

En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till dagens och morgondagens uppkopplade samhälle. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor!
För att lyckas i rollen som Platschef ser vi att du som söker har erfarenhet av en likande roll innefattande ledarskap, samt att du ansvarat för större installationsprojekt eller andra projekt med omfattande och komplexa installationer. Då du kommer att ha ett övergripande ansvar för siten behöver du vara insatt i både de tekniska områdena samt projektplanering och entreprenadjuridik. Vi söker dig som trivs med att arbeta proaktivt och har en god förmåga att planera inom komplexa projekt där många aktörer är inblandade. Du har en god kommunikationsförmåga och kan förmedla tidplan och åtgärder på ett korrekt sätt till alla led inom projektet.




- Erfarenhet från liknande roll inom el, installation, bygg, anläggning och/ eller telekom

- Ett stort och genuint intresse och kunskap för frågor som rör projektstyrning

- Ha förmåga att prioritera kvalité samtidigt som du kan bidra till att hålla budget och tidplan

- God förmåga att planera och kommunicera

- Relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet

- Ha god teknisk kunskap och förståelse för tekniska system, med fördel kommunikationssystem

- Vana av dokumentation i ett projekt med höga krav

- God systemvana

- Goda kunskaper i svenska samt engelska

- B-körkort, manuellt

Som Platschef behöver du vara en god lagspelare. God förmåga till samarbete, kommunikation och planering är förutsättningar för att vara lyckosam i rollen. Vi arbetar som ett team och du kommer att röra dig över en stor kontaktyta där du kommer att bygga många relationer de kommande åren inom projektet. Vi arbetar alla mot samma mål och du kommer vara en central del för projektet för att nå ett lyckat resultat.



Ytterligare information


- Tjänsten är en tillsvidare som inleds med 6 månaders provanställning

- Placeringsort, Bromma

- Arbetsplats, Sitekontor Förbifart Stockholm

- Observera att grund för anställning är en godkänd bakgrundskontroll

Vi eftersträvar inkludering och mångfald och välkomnar därför alla sökande som kan vara med och bidra till detta! I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad. Om du har frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen, var god kontakta rekryteringskonsult Linda Cooper på linda.cooper@randstad.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter.

Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag.

Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt andra försäljare av ytterligare tjänster kopplat till våra rekryteringar. Vi har upphandlat de tjänster vi behöver. Vid andra frågor; kontakta oss centralt på rekrytering@eltelnetworks.se.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Level Recruitment AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Level Recruitment AB .

Projekteringsledare till Åke Sundvall, Stockholm

Projekteringsingenjör, bygg och anläggning
Läs mer Jan 24
Vill du ta en central roll i att omvandla visioner till verklighet och leda projekteringen genom hela byggprocessen? På Åke Sundvall får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och samarbetsinriktad miljö där du driver fram kvalitetssäkrade lösningar och arbetar mot hållbara mål. Då kan rollen som Projekteringsledare på det familjeägda bygg- och fastighetsbolaget Åke Sundvall vara nästa steg för dig!

OM TJÄNSTEN

Som Projekteringsledare på Åke Sundvall ansvarar du för att omvandla visioner till bygghandlingar. Det innebär att du leder processen från färdig programhandling till systemhandling och slutligen bygghandling på ett strukturerat sätt. Du säkerställer att de ställda kraven uppfylls enligt lagstiftning samt arbetar för att nå uppsatta projektmål inför övergången till produktionsfasen.

I rollen ingår bland annat att:
  Säkerställa att uppställda ramar för teknik, tid, ekonomi, CO2, miljöcertifiering och arbetsmiljö hålls.
Se till att levererade handlingar håller hög kvalitet.
Tillsammans med Arbetschef sätta ihop en projekteringsgrupp av konsulter och ansvarar för att sända ut förfrågningar, utvärdera samt skriva kontrakt med stöd av inköp.
Upprätta projekteringstidsplan och skapa rutiner och mallar för att hålla ihop samordningen vid projekteringen.
Analysera tekniska lösningar och, i samarbete med ansvarig Projektchef eller Arbetschef, välja de bästa alternativen för att nå projektets affärsmål.
Bidra till standardisering av tekniker för att skapa effektivitetsvinster och bättre erfarenhetsåterföring.

Som Projekteringsledare hos Åke Sundvall får du en viktig roll i att säkerställa hållbara lösningar och minimera klimatpåverkan genom hela byggprocessen. Allt arbete sker i enlighet med Åke Sundvalls verksamhetssystem, Åke Sundvalls Arbetssätt (ÅSA)

DIN PROFIL

Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom byggnation av bostäder och har flera års erfarenhet inom projekteringsledning. Du har en bred kunskap om byggprocessen, inklusive områden som planering, kostnadsuppföljning, prognosarbete, KMA, upphandling och produktion. Du har dokumenterad erfarenhet av att leda projekteringsgrupper och ett gott affärsmannaskap som gör att du kan balansera ekonomiska och tekniska krav.

Vi ser stora fördelar med digital informationshantering, speciellt i samband med projektering vilket ställer krav på du har kunskap och erfarenhet av BIM-samordning. Har du erfarenhet av Dalux är det meriterade.

Du är noggrann och har en stark förmåga att granska handlingar och säkerställa att de lever upp till förväntade kvalitetskrav. Vidare har du en god förståelse för hur projekteringen påverkar projektets genomförande och känner till de företagsekonomiska sambanden och hur beslut och handlingar kan påverka det ekonomiska utfallet.

Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt och söker en person som är nyfiken, ifrågasättande och kravställande. Du har en stark vilja att söka svar och information från olika håll för att säkerställa och kvalitetssäkra arbetet i konsultgruppen. Du är lyhörd för nya lösningar och produkter på marknaden och ser till att dessa utvärderas i samarbete med olika avdelningar och medbyggare. Din förmåga att samarbeta och skapa nätverk är avgörande för att säkerställa framdrift i projekten.

VILL DU VETA MER?

I denna rekrytering samarbetar Åke Sundvall Byggnads med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Christian Smith på 08-120 50 410.

Ansök nu

Sales Engineer till The Lee Company, Stockholm/Södra Sverige

Utesäljare
Läs mer Dec 20
Motiveras du av att hitta skräddarsydda tekniska lösningar till dina kunder och har ett sinne för affärer? Har du dessutom erfarenhet av hydraulik och/eller mekanik? Då kanske rollen som Sales Engineer till oss på the Lee Company Scandinavia AB är något för dig! 

Varje mikrokomponent vi tillverkar – från pluggar, precisionsspröt och skyddsgaller till ventiler och pumpar – utvecklas för att lösa våra kunders utmaningar inom hydraulik. Sedan 1948 har vi levererat ingenjörsinriktade produkter inom många olika industrier, så som flyg- och försvarsindustrin, bilindustrin, industri och anläggning, medicinsk utrustning, diagnostik och vetenskapliga instrument, motorsport, olja och gas, kraftproduktion med flera. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar för några av världens största och mest innovativa företag.

Om tjänsten

Vi söker en dynamisk och resultatorienterad Sales Engineer för att ansluta sig till vårt växande team i Skandinavien. Nästan hälften av de projekt vi tar oss an kräver unika lösningar. I rollen som Sales Engineer hos oss kommer du att ha ansvaret för att genomföra tekniska analyser av våra kunders behov. Det innebär att samla in den information som krävs för produktutveckling och överföra den till våra applikationsingenjörer i USA. Du kommer att spela en avgörande roll som brygga mellan våra försäljnings-, teknik- och produktutvecklingsteam, säkerställa att kundens behov kommuniceras tydligt och att våra lösningar anpassas därefter. Du kommer också att följa utvecklingscykeln ända fram till den slutgiltiga valideringen av den tekniska lösningen för kunden.

I rollen ingår ansvar att aktivt engagera dig i vår kundportfölj och samtidigt hitta nya spännande kunder att arbeta med. Denna position passar bra för dig som brinner för teknik, trivs med dynamiska diskussioner och har gedigen erfarenhet av att bygga affärsmässiga relationer.

I detta ansvar ingår det exempelvis att:

•    Teknisk Konsultation: Nära samarbeta med kollegor för att förstå kundens krav och ge expertrådgivning om våra tekniska lösningar.
•    Produktdemonstrationer: Praktiskt påvisa fördelarna med våra produkter till kunder genom produktdemonstrationer och presentationer.
•    Kundengagemang: Bygga och upprätthålla starka relationer med nyckelintressenter, besvara tekniska frågor och säkerställa kundnöjdhet genom hela försäljningscykeln.
•    Samarbete: Arbeta proaktivt som en nyckelkontakt mellan kund, försäljning, teknisk support och produktutvecklingsteam för att säkerställa att kundens behov översätts till lösningar som kan levereras effektivt. Detta inkluderar regelbunden kommunikation och koordinering mellan interna och externa intressenter.
•    Skräddarsy lösningar: Genom att utföra en djupgående analys av kundbehoven och anpassa tekniska lösningar efter deras specifika krav, strävar vi efter att säkerställa en stark marknadspositionering.
•    Teknisk Support: Att tillhandahålla kontinuerligt tekniskt stöd till våra kunder genom hela försäljningsprocessen och leverera service av världsklass är avgörande för att säkerställa en sömlös och framgångsrik implementering av våra produkter.
Du kommer att vara ansvarig för många av våra största och viktigaste kunder baserade i södra Sverige och Danmark. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Stockholm, där även vårt team är lokaliserat. Rollen innebär resor, med upp till 80–100 resdagar per år. Dessutom ser vi fram emot att ha dig med på resor till vårt huvudkontor i USA två gånger om året. 
Är det här du?

Du har en kandidatexamen/master i ingenjörsvetenskap eller närliggande område, även om tidigare relevant försäljnings- och teknisk erfarenhet är lika viktig. Du har hög analytisk förmåga, men vi värdesätter också ditt kommersiella tänkesätt, tillsammans med en stark förhandlingsskicklighet. Dessutom har du stark problemlösningsförmåga och skickligheten att avsluta affären. Du är lika bekväm i både affärs- och tekniksammanhang och interagerar med chefer, inköpare och tekniker på ett naturligt vis.

Du har minst 5 års erfarenhet i en liknande roll från relaterad bransch. Kunskaper i hydraulik och förståelse för dess komponenter och/eller mekanik är att föredra. Du pratar och skriver svenska och engelska flytande samt är en utmärkt kommunikatör med vass presentationsförmåga. Det är meriterande om du dessutom pratar/förstår danska eller annat europeiskt språk. 

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en engagerad och snabbtänkt person med intresse för att driva och utveckla affärer. Du trivs med eget ansvar och strukturerar och planerar ditt arbete självständigt för att uppnå ditt budgetmål. Vidare är du förtroendeingivande, trygg i dig själv och har vana att bygga relationer. Ditt mindset är att vara ute mycket hos kund för att fånga upp behov samt ge råd kring produktsortimentet för att skapa nya affärsmöjligheter. Du är en person som vågar utmana och ifrågasätta kunden och är mån om att ha nöjda kunder. Slutligen är du en lagkamrat som gärna bidrar med idéer och utveckling till kollegor och bolaget som helhet.

Vill du veta mer?

I denna rekrytering samarbetar The Lee Company Scandinavia AB med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Stina Koskijev på 08-120 50 421. Vänligen respektera att inga ansökningar godtas via e-post. 

Urvalet av ansökningar sker löpande. 

Välkommen in med din ansökan!

Ansök nu

Sales Executive & Partner Manager till Fiftytwo, Stockholm

Internationell säljare/Exportsäljare
Läs mer Nov 29
Are you a talented and driven sales professional seeking a new challenge? Fiftytwo A/S, a forward-thinking software company, is looking for a Sales Executive Partner Manager to fuel our growth through direct sales in Sweden and partnerships across the Nordics. At Fiftytwo, we foster a culture of innovation, customer satisfaction, and collaboration, offering a dynamic and supportive environment that promotes continuous learning and career advancement. If this sounds like something for you, don’t hesitate to apply!

The Role

As a Sales Executive Partner Manager for Sweden and the Nordics at Fiftytwo A/S, you will be pivotal in driving our growth through a combination of direct sales and strategic partnerships management. In this role, you will focus on prospecting and engaging with enterprise and mid-size customers in Sweden to boost sales and revenue. Additionally, you will develop and nurture key partnerships with stakeholders, including lead generators and resellers, to expand market reach and facilitate the reselling of the Fiftytwo ViKING POS solution. Your responsibilities will also include creating and managing lead channels to support our partner sales efforts throughout the Nordic region. Moreover, the role requires building and maintaining strong relationships, negotiating deals, and staying informed about industry trends and competitor activities. Overall, the Sales Executive Partner Manager role is a dynamic and challenging opportunity that requires a self-motivated and driven individual.

Your responsibility includes, among other:
  Identify and connect with local prospects in Sweden (65%) and build mutually beneficial relationships.
Develop and implement partnership strategies (35%) to enhance revenue growth and market presence in the Nordic region, serving as the main commercial contact for partners.
Work closely with internal teams to ensure that partnership goals align with the company’s overall business objectives.
Track and evaluate the performance of partnerships, offering insights and recommendations for improvement.
Keep up-to-date with industry trends and competitor activities to uncover new partnership opportunities and maintain a competitive advantage.
Is this you?

The ideal candidate will possess a strong background in strategic direct enterprise sales and partner management, with a preference for experience in the retail technology sector. They should demonstrate expertise in engaging with enterprise-level clients and C-level executives, as well as with other stakeholders. Essential skills include advanced networking and negotiation capabilities, with a proven ability to build and sustain relationships and secure favourable outcomes in complex deals. Exceptional communication and presentation skills are required, along with fluency in Swedish and proficiency in English and proficiency in another Nordic language (Danish, Norwegian). A results-oriented approach with a consistent record of meeting or surpassing targets is crucial. The role demands the ability to work independently and collaboratively, a willingness to travel within the Nordic region, and driving license.. A higher education degree is advantageous, and experience with POS systems is a valuable asset.

We also value personal qualities in this recruitment process. We are looking for candidates who are structured and highly organized, with strong communication skills and the ability to work effectively as part of a team. Self-motivation and a proactive attitude are essential, as well as the capacity to adapt and thrive in a dynamic environment together with a lot of patience.

Do you want to know more?

In this process Fiftytwo collaborates with Level Recruitment. To apply, please “Sök jobbet”. If you have any questions, please contact recruitment consultant Stina Koskijev at 08-120 50 421 or stina.koskijev@levelrecruitment.se, please notice that no applications will be accepted on email.

Please apply with your CV in English and highlight your experiences (clear information what kind of company you have experience from), competences and personal characteristics.
The selection process is ongoing.

You are welcome to submit your application!

Ansök nu

Experienced Auditors (SA, M) to KPMG Sweden

Revisor
Läs mer Nov 29
Are you attracted by the opportunity to start the next epoch in your career and become part of KPMG Sweden, the market leader in areas such as sustainability reporting with strong tailwinds and several major prestigious assignments in AuditAssurance? Where growth and new customer assignments create opportunities and open doors for you to grow and take on more responsibility.

With the increased requirements for sustainability reporting, we now also offer exciting opportunities to work with sustainability auditing and take a leading role in this important future area. This year and beyond, KPMG is the winner, don't miss your place on the journey!

About the position
As a Manager or experienced Senior Associate within AA at KPMG Sweden, you will become part of a strong, driven, and committed team with high competence and broad diversity. With some of the market's most skilled players in auditing and strong teamwork, KPMG Sweden has won several large and important assignments in various industries in recent years.  Therefore, we are now expanding the team with additional key players.

KPMG is building for the future and we are now looking for the next generation of signing auditors

In the role, you are responsible for audit assignments and handle audit-related advice to clients. You will work with larger and listed clients, often international ones, and in several different sectors such as Real Estate Constructions, Consumer Products Retail, Financial Services, Industrial Manufacturing, and IT, Media Telecom.

KPMG Sweden values you as an individual and offers great development opportunities in a versatile environment where you will be challenged through exciting and important engagements with clients. You are offered a varied and responsible role where the pace is often high, with many opportunities for interesting assignments, constant change, and knowledge development. KPMG Sweden offers a comprehensive internal training and development program with the opportunity to develop within your area.

The auditing industry is now facing new opportunities in sustainability auditing, which gives you a unique chance to be part of shaping the future of auditing at KPMG Sweden. If you are interested in working with sustainability auditing alongside financial auditing, there are great opportunities to create a key role in our integrated audit teams together with our ESG Assurance Specialists who are at the forefront in the field. In this way, you can help ensure that KPMG delivers the highest quality to our clients in both areas.

Sustainability auditing not only offers an opportunity to grow professionally but also a chance to contribute to a more sustainable future. With strong support from KPMG specialists and comprehensive training and development programs, you will have all the tools you need to succeed and thrive in this important role.


Is this you?
To be successful in this role, we would like you to have an academic degree in a relevant field. You  have at least three years' experience working in audit within Big 6. It would be an advantage if you also have international experience, maybe you are a Senior Associate or Assistant Manager and ready for the next step in your career. You are attracted by the opportunity to work in a company that offers good career opportunities but with a balance in life.

Excellent written and verbal skills in both Swedish and English are required.

You are communicative, trustworthy and committed. You share your knowledge and skills and are committed to good delivery. Furthermore, you are flexible, structured and have a high strategic ability. To thrive in the role, it is important that you value teamwork, that you enjoy building relationships and work to create added value for customers.

Want to know more?
In this recruitment, KPMG is working with Level Recruitment. Please apply for the position by clicking on the “apply” button below. If you have any questions, please contact recruitment consultant Carolina Eskengren on 073-55 88 927 or Christian Smith on 073-55 88 910. Selection of applications is ongoing.

Welcome with your application!

Keywords: Audit Assurance, financial service, accounting, ESG,

Ansök nu

Senior Manager inom revision till KPMG Audit & Assurance, Stockholm

Revisor
Läs mer Okt 1
Lockas du av att möjligheten att påbörja nästa epok i din karriär och bli del utav KPMG, marknadens vinnare, som seglar i medvind och har flera stora prestigeuppdrag på ingång? 
Har du lämnat branschen, men längtar tillbaka till en händelserik vardag eller är vägen mot målet att bli påskrivande revisor i din nuvarande roll generationer bort? Då har vi rätt möjlighet för dig!

Med de utökade kraven på hållbarhetsrapportering, erbjuder vi nu även spännande möjligheter att arbeta med hållbarhetsgranskning och ta en ledande roll inom detta viktiga framtidsområde.

2025 är det på KPMG det händer, där glädje och positiva vindar genomsyrar verksamheten, där nya generationer tar plats och där digitalisering och moderna verktyg är en naturlig del av vardagen! 

Om tjänsten
Som Senior Manager inom AA på KPMG kommer du att bli del av ett starkt, drivet och engagerat team med en hög kompetens och bred mångfald. Med några av marknadens skickligaste spelare inom revision och med ett starkt lagarbete har KPMG vunnit flera mycket stora och viktiga uppdrag inom flera olika branscher som nu är på ingång. Därav behöver teamet nu utökas med en erfaren och senior kollega.

KPMG bygger för framtiden och söker nästa generations påskrivande revisorer.

I rollen ansvarar du för revisorsuppdrag samt hanterar revisionsnära rådgivning till kunder. Du kommer att arbeta med större och noterade kunder, ofta internationella sådana och inom flertalet olika sektorer såsom Real Estate Constructions, Consumer Products Retail, Financial Services, Industrial Manufacturing samt Media Telecom.
KPMG värdesätter dig som individ och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter i en mångsidig miljö där du kommer att utmanas genom spännande och viktiga engagemang hos kund. Du erbjuds en omväxlande och ansvarsfull roll där tempot ofta är högt, med många möjligheter till intressanta uppdrag, ständig förändring och kunskapsutveckling. KPMG erbjuder ett omfattande internt utbildnings- och utvecklingsprogram med möjlighet att utvecklas inom ditt område.

Revisionsbranschen står nu inför nya utmaningar och möjligheter inom hållbarhetsgranskning, vilket ger dig en unik chans att vara med och forma framtidens revision på KPMG. Om du är intresserad av att arbeta med hållbarhetsgranskning parallellt med den finansiella revisionen, finns det stora möjligheter att skapa en nyckelroll i våra integrerade revisionsteam tillsammans med våra ESG Assurance Specialister som ligger i framkant på området. På så sätt kan du vara med och bidra till att KPMG kan leverera högsta kvalitet till våra kunder inom båda områden.

Hållbarhetsgranskning erbjuder inte bara en möjlighet att växa professionellt utan också en chans att bidra till en mer hållbar framtid. Med ett starkt stöd från KPMG av specialister och omfattande utbildnings- och utvecklingsprogram kommer du att ha alla verktyg du behöver för att lyckas och trivas i denna viktiga roll.

Är det här du?
För att vara framgångsrik i denna roll vill vi att du har en akademisk examen inom för tjänsten relevant område. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i rollen som Senior Manager eller har arbetat under minst två år som Manager på byråsidan och är redo för att ta ett större ansvar och lockas av möjligheten att få arbeta på ett företag som erbjuder goda karriärmöjligheter men med en balans i livet. Alternativt har du tidigare erfarenhet från  konsultsidan men precis som vi, insett att det är livet som konsult som ger dig den där lilla extra kicken i vardagen. 

Mycket goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska är ett krav.

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker efter dig som har ett högt självledarskap samt är kommunikativ, förtroendeingivande och engagerad. Du delar med dig av din kunskap och kompetens och är mån om en god leverans. Vidare är du flexibel, strukturerad och har en hög strategisk förmåga. För att trivas i rollen är det viktigt att du värdesätter lagarbete, att du tycker om att skapa relationer och arbetar för att skapa ett mervärde till kund.

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar KPMG med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren  08-120 50 427 alt Christian Smith 08-120 50 410.
Urvalet av ansökningar sker löpande.

Välkommen in med din ansökan!

Sökord: Audit Assurance, financial service, redovisning, ESG, Big6.

Ansök nu

Manager inom revision till KPMG Audit & Assurance, Stockholm

Revisor
Läs mer Sep 2
Lockas du av möjligheten att påbörja nästa epok i din karriär och bli del utav KPMG, marknadens vinnare med stark medvind i seglen och flera stora prestigeuppdrag på ingång? Står du och stampar i din vardag och söker den där speciella känslan av att vara i det vinnande laget? Den där kicken, bubblande glädjen och passionen som genomsyrar hela verksamheten och där nånting är på väg att hända. Där tillväxt och nya kunduppdrag skapar möjligheter och öppnar dörrar för dig att växa och ta än mer ansvar?

Med de utökade kraven på hållbarhetsrapportering, erbjuder vi nu även spännande möjligheter att arbeta med hållbarhetsgranskning och ta en ledande roll inom detta viktiga framtidsområde.

 2024 och framåt är KPMG vinnaren, missa inte din plats på resan!

Om tjänsten
Som Manager inom AA på KPMG kommer du att bli del av ett starkt, drivet och engagerat team med en hög kompetens och bred mångfald. Med några av marknadens skickligaste spelare inom revision och med ett starkt lagarbete har KPMG vunnit flera mycket stora och viktiga uppdrag inom flera olika branscher som nu är på ingång. Därav utökar vi nu teamet med ytterligare nyckelspelare.

KPMG bygger för framtiden och vi söker nu nästa generations påskrivande revisorer.

I rollen ansvarar du för revisorsuppdrag samt hanterar revisionsnära rådgivning till kunder. Du kommer att arbeta med större och noterade kunder, ofta internationella sådana och inom flertalet olika sektorer såsom Real Estate Constructions, Consumer Products Retail, Financial Services, Industrial Manufacturing samt Media Telecom.
KPMG värdesätter dig som individ och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter i en mångsidig miljö där du kommer att utmanas genom spännande och viktiga engagemang hos kund. Du erbjuds en omväxlande och ansvarsfull roll där tempot ofta är högt, med många möjligheter till intressanta uppdrag, ständig förändring och kunskapsutveckling. KPMG erbjuder ett omfattande internt utbildnings- och utvecklingsprogram med möjlighet att utvecklas inom ditt område.

Revisionsbranschen står nu inför nya utmaningar och möjligheter inom hållbarhetsgranskning, vilket ger dig en unik chans att vara med och forma framtidens revision på KPMG. Om du är intresserad av att arbeta med hållbarhetsgranskning parallellt med den finansiella revisionen, finns det stora möjligheter att skapa en nyckelroll i våra integrerade revisionsteam tillsammans med våra ESG Assurance Specialister som ligger i framkant på området. På så sätt kan du vara med och bidra till att KPMG kan leverera högsta kvalitet till våra kunder inom båda områden.

Hållbarhetsgranskning erbjuder inte bara en möjlighet att växa professionellt utan också en chans att bidra till en mer hållbar framtid. Med ett starkt stöd från KPMG av specialister och omfattande utbildnings- och utvecklingsprogram kommer du att ha alla verktyg du behöver för att lyckas och trivas i denna viktiga roll.

Är det här du?
För att vara framgångsrik i denna roll vill vi att du har en akademisk examen inom för tjänsten relevant område. Du har minst fyra-fem års erfarenhet av att arbeta med revision inom Big 6. Det är meriterande om du även har internationell erfarenhet samt antingen är auktoriserad revisor eller har som ambition att auktorisera dig inom en snar framtid. Du lockas av möjligheten att få arbeta på ett företag som erbjuder goda karriärmöjligheter men med en balans i livet.

Mycket goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska är ett krav.

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker efter dig som har ett högt självledarskap. Som är kommunikativ, förtroendeingivande och engagerad. Du delar med dig av din kunskap och kompetens och är mån om en god leverans. Vidare är du flexibel, strukturerad och har en hög strategisk förmåga. För att trivas i rollen är det viktigt att du värdesätter lagarbete, att du tycker om att skapa relationer och arbetar för att skapa ett mervärde till kund.

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar KPMG med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427 alt Christian Smith på 08-120 50 410. 
Urvalet av ansökningar sker löpande.

Välkommen in med din ansökan!

Sökord: Audit Assurance, financial service, redovisning, ESG,

Ansök nu