Stockholm: Bli en Nyckelspelare i Vårt Team som Koordinator

Hitta ansökningsinfo om jobbet Bli en Nyckelspelare i Vårt Team som Koordinator i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-19 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten Vi på Wrknest söker en driven och organiserad koordinator som trivs i en roll där de får planera, strukturera och effektivisera våra dagliga rutiner. I denna centrala roll kommer du att vara en ovärderlig resurs för vårt team genom att hantera kalendrar, e-post, möten och resor, samtidigt som du säkerställer att vårt kontor är en välkomnande och trevlig plats för alla.
Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att spela en avgörande roll i att hålla vårt team organiserat och fokuserat på våra mål. Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Hantera och underhålla kalendrar och e-post, optimera tid genom proaktiv planering.
Förbereda möten, dagordningar, hålla protokoll och följa upp åtgärdspunkter.
Organisera externa och interna möten samt evenemang.
Äga och utveckla den årliga mötesstrukturen.
Boka affärsresearrangemang, inklusive flyg, transport och logi.
Stödja chefen med vissa personliga behov.

Vi söker dig som är en mästare på att organisera och prioritera i en snabbföränderlig miljö. Du har tidigare erfarenhet av liknande administrativa roller och är van vid att hantera olika uppgifter samtidigt. Kunskaper inom ekonomi och erfarenhet av att hantera kommunikationskanaler är meriterande. Som person är du proaktiv, har ett öga för detaljer och är utmärkt på att kommunicera med olika intressenter på alla nivåer. Att kunna anpassa sig snabbt och hantera förändringar med ett leende är egenskaper som värderas högt.
Övrig information
Start: 2024-06-17
Plats: Stockholm, med möjlighet till flexibelt arbete.
Omfattning: Heltid. Uppdraget sträcker sig från 2024-06-17 till 2025-06-17.

Om kunden Vår kund är ett framstående företag som ständigt strävar efter att förbättra och effektivisera sina interna processer. De värdesätter samarbete och öppenhet och ser sina anställda som sin största tillgång. I denna roll får du möjlighet att arbeta nära ledningen och bidra till företagets framgång.
Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som VD-sekreterare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som VD-sekreterare.

Executive Assistant & Office Manager to Quant

Läs mer Okt 28
About Quant
Quant is the number one partner in supporting the customer journey towards Smart Maintenance. Smart Maintenance is achieved by a systematic maintenance approach with integrated digital tools to drive sustainability, plant performance, cost optimization, and safety. Our success is the result of strong partnerships between Quant and our customers.
For more than 35 years, Quant has been a market leader in industrial maintenance, maintaining and improving the safety, production, and equipment performance for over 400 facilities world-wide. Quant employs 2,700 people and operates at 71 sites across Europe, Middle East, and the Americas.
Job SummaryAs the Executive Assistant to the CEO and CFO, you will play a crucial role in supporting executive leadership through high-level administrative tasks, strategic planning, and effective time management. This position involves coordinating daily activities, managing schedules, organizing meetings, and preparing key documents to ensure smooth executive operations.
Additionally, as Office Manager, you’ll oversee the day-to-day office functions, fostering a productive and organized workplace environment. This dual role requires a proactive, adaptable professional with exceptional communication skills and a commitment to excellence in supporting executive and office operations.
Key Responsibilities
Executive assistant
calendar management
communication with clients and external stakeholders
travel arrangements
meeting arrangements
preparing presentations
managing archives
managing travel reimbursement
supporting the chairman of the board and other board members when needed
supporting the management team with practical tasks
supporting other staff with basic tasks when needed
support to the switchboard Quant AB / Quant Service Sweden

Office management
arranging meeting rooms
coordinating catering
ordering office supplies
contact with landlord, security, cleaning
safety introductions and coordination of safety trainings

Qualifications
We are looking for an experienced Executive Assistant who is fluent in both Swedish and English, with a strong focus on commercial success and customer satisfaction. You possess excellent organizational skills and demonstrate a flexible, confident, and dynamic personality suited to a fast-paced environment. You are thorough and responsible in your work, with a positive attitude and a willingness to adapt to new challenges. Additionally, the candidate we are looking for has a high tolerance for stress and can bring efficiency even in high-pressure situations.Application Process
In this recruitment process, Quant is collaborating with Capega and Recruitment Consultant Magnus Holmqvist. Please apply through the link as soon as possible, as we are continuously reviewing applications. The deadline for applications is the 30th of November. If you have any questions, please contact Magnus Holmqvist at magnus.holmqvist@capega.se
Quant is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.

Ansök nu

Executive Assistant

Läs mer Okt 10
Yourrole: In this important role, you will give top-level support to executives and also handle some human resources tasks. This position is suited for someone who is adaptable, dependable, and thrives in a fast-paced company setting. You should also have a strong dedication to building essential systems and processes.
Executive Support Duties:
Project Assistance: Assist with and oversee administrative and organizational projects to support company goals, ensuring they meet deadlines and objectives.
Efficient Meeting Coordination: Coordinate executive meetings, including organizing and documenting key decisions to support actionable plans.
Seamless Internal Communication: Facilitate effective internal communication between leadership and the rest of the organization.
Contract and Document Management: Review and manage contracts and important documents, maintaining organization and accessibility for the executive team.
Stakeholder Engagement: Engage with stakeholders, including investors, clients, and partners, addressing their inquiries and concerns promptly to foster strong relationships.
Confidentiality and Discretion: Handle sensitive information with discretion, maintaining confidentiality, especially due to the regulated nature of the aviation industry.

HR Assistance:
HR Support: Assist with recruitment efforts, including helping with new hire orientations and maintaining employee records.
Employee Well-being Oversight: Support employee well-being by organizing occasional team activities and wellness programs, and addressing any workplace-related concerns.
Assistance with HR Planning: Provide support for HR planning aligned with company goals, helping to foster a positive and innovative workplace culture.
Talent Acquisition and Development: Contribute to talent acquisition efforts, assisting in attracting and retaining skilled team members.

Why You Could Be the Ideal Candidate: Your strong background in executive support, coupled with your organizational skills and attention to detail, makes you an excellent fit for this role. You bring a proactive approach and a readiness to navigate the fast-paced environment of a growing company. You're not just seeking a position; you're excited to contribute to a dynamic team and play a key role in helping the company achieve its goals.
Step Into a Role That Matters: If you are driven by the prospect of playing a crucial role in a company that is set to redefine the aviation IT industry, we would love to hear from you. Apply now to become our Executive Assistant, and let's embark on this transformative journey together.Application Authenticity Requirement:Please note that the use of AI tools for writing applications is not permitted. We are looking for candidates who can showcase their own skills, experiences, and personal insights in their application. We appreciate your understanding and encourage you to submit an authentic application that reflects your unique qualifications.

Ansök nu

Executive Assistant

Läs mer Okt 16
Yourrole: In this important role, you will give top-level support to executives and also handle some human resources tasks. This position is suited for someone who is adaptable, dependable, and thrives in a fast-paced company setting. You should also have a strong dedication to building essential systems and processes.
Executive Support Duties:
Project Assistance: Assist with and oversee administrative and organizational projects to support company goals, ensuring they meet deadlines and objectives.
Efficient Meeting Coordination: Coordinate executive meetings, including organizing and documenting key decisions to support actionable plans.
Seamless Internal Communication: Facilitate effective internal communication between leadership and the rest of the organization.
Contract and Document Management: Review and manage contracts and important documents, maintaining organization and accessibility for the executive team.
Stakeholder Engagement: Engage with stakeholders, including investors, clients, and partners, addressing their inquiries and concerns promptly to foster strong relationships.
Confidentiality and Discretion: Handle sensitive information with discretion, maintaining confidentiality, especially due to the regulated nature of the aviation industry.

HR Assistance:
HR Support: Assist with recruitment efforts, including helping with new hire orientations and maintaining employee records.
Employee Well-being Oversight: Support employee well-being by organizing occasional team activities and wellness programs, and addressing any workplace-related concerns.
Assistance with HR Planning: Provide support for HR planning aligned with company goals, helping to foster a positive and innovative workplace culture.
Talent Acquisition and Development: Contribute to talent acquisition efforts, assisting in attracting and retaining skilled team members.

Why You Could Be the Ideal Candidate: Your strong background in executive support, coupled with your organizational skills and attention to detail, makes you an excellent fit for this role. You bring a proactive approach and a readiness to navigate the fast-paced environment of a growing company. You're not just seeking a position; you're excited to contribute to a dynamic team and play a key role in helping the company achieve its goals.
Step Into a Role That Matters: If you are driven by the prospect of playing a crucial role in a company that is set to redefine the aviation IT industry, we would love to hear from you. Apply now to become our Executive Assistant, and let's embark on this transformative journey together.Application Authenticity Requirement:Please note that the use of AI tools for writing applications is not permitted. We are looking for candidates who can showcase their own skills, experiences, and personal insights in their application. We appreciate your understanding and encourage you to submit an authentic application that reflects your unique qualifications.

Ansök nu

Executive Assistant till spännande teknikbolag

Läs mer Okt 4
Om uppdraget och dig vi söker
Har du arbetat som Executive Assistant och trivs med att navigera i en dynamisk och föränderlig arbetsmiljö?
Vi söker nu en självgående person som kan stötta VD och ledningsgruppen med varierande administrativa och koordinerande uppgifter i en innovativ och teknisk bransch. Din flexibilitet, strukturerade arbetssätt och förmåga att ligga steget före kommer att vara centralt för att du ska lyckas i denna roll.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 50-75 % under 8 månader, med möjlighet till förlängning. Kundens kontor är beläget centralt i Stockholm
Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att ansvara för kalenderhantering, bokning av möten, reseplanering och att förbereda och organisera styrelsemöten och andra viktiga evenemang. Du kommer också att sköta den löpande driften av kontoret, inklusive materialinköp och kontakt med leverantörer. Ditt arbete kommer att vara avgörande för att säkerställa att VD och ledningen får det stöd som krävs för att verksamheten ska fungera smidigt och effektivt.
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av att arbeta som assistent på ledningsnivå
Är van vid att hantera många parallella uppgifter och trivs i en snabb arbetsmiljö
Är strukturerad, noggrann och serviceinriktad
Har goda kunskaper i både svenska och engelska, samt är bekväm med att arbeta i Office-paketet

Kvalifikationer
Minst 2 års erfarenhet i en liknande administrativ eller koordinerande roll
Vana vid att arbeta med konfidentiell information på ett strukturerat sätt

Vi söker en självgående och serviceinriktad person som trivs i ett högt arbetstempo och som är duktig på att hantera flera uppgifter samtidigt.
Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag!
Om att vara konsult hos People Experience
Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv!
Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande.
På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss!
Om din ansökan
Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla!
Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka!
Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på lina.roxenback@peopleexperience.se.

People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.

Ansök nu

Executive Assistant & Office Coordinator to Altman Solon

Läs mer Feb 6
Are you a proactive and detail-oriented professional with a passion for supporting leadership teams and managing office operations?

Altman Solon is thrilled to announce the opening of our Stockholm office, and we´re seeking a dynamic Executive Assistant & Office Coordinator to join us. In this role, you will have the unique opportunity to be a foundational part of our expansion into the Nordic region, driving the project to establish our new office from start to finish. This includes finding new office spaces, setting up new suppliers, negotiating contracts, and more.

Your Role
As an Executive Assistant & Office Coordinator, you will be crucial in supporting our senior leadership team and ensuring the smooth operation of our Stockholm office. This is a very dynamic role with responsibility for a wide range of duties and projects, including executive assistance, facility management and leading the project to set up our new office in Stockholm.

You will take charge of the exciting initiative to establish our new Stockholm office. This involves finding and securing new office spaces that meet our business needs and reflect our brand. You will be responsible for setting up suppliers and negotiating contracts to ensure a seamless office setup. Your role will require close collaboration with our partners to define requirements and drive the successful initiation and ongoing management of our office operations.

Your Qualifications
• At least three years´ experience in a similar role, preferably in an international environment within the professional services industry.
• Excellent time management skills and ability to multitask and prioritize a varied workload.
• Great organizational skills, customer service attitude and hands-on mentality.
• Enjoys using initiative and planning with an economic mind.
• Proficiency in Microsoft Office, with aptitude to learn new software and systems.
• Strong attention to detail.
• Excellent verbal and written communication in English & Swedish; all other languages are a plus.

What we offer
Altman Solon offers a wealth of benefits to our team members. You will have learning and growth opportunities by collaborating with knowledgeable teams and expanding your skill set through continuous learning. Our culture and people are entrepreneurial and global, with passionate innovators who enjoy social outings and after-work gatherings. We offer competitive compensation, including a competitive salary with performance-based bonuses, and flexible working arrangements, allowing flexible hours to balance professional and personal life.

At Altman Solon, we are proud to be an equal-opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment where all employees can thrive. We value diverse perspectives and encourage all voices to be heard.

About us
Altman Solon is a global strategy consulting group focusing exclusively on the related sectors of telecommunications, media, and technology (TMT). As the world´s largest TMT strategy consulting group, we assist clients in fast, high-impact, confident decision-making.

Apply Now!
In this recruitment process, Altman Solon collaborates with Jurek Recruitment & Consulting. Please reach out to Evelina Thimper evelina.thimper@jurek.se or Nina Hallin nina.hallin@jurek.se if you have any questions about the position.

We do not have the ability to accept applications via email; therefore, please submit your application through Jurek´s website and click on "ansök nu" to the right.

If you´re ready to take on a challenging and rewarding role in a vibrant, global company, we want to hear from you. Apply today to join Altman Solon´s Stockholm team and contribute to our success story!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Wrknest AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Wrknest AB .

Senior Projektledare inom Processindustrin ????

Civilingenjör, energi
Läs mer Feb 7
Om tjänsten
Som senior projektledare tar du ett helhetsansvar för entreprenadprojekt inom värmeteknik och processindustri. Du blir en del av ett sammansvetsat team där innovation och problemlösning står i fokus.
Projekten sträcker sig över 1–1,5 år och omfattar allt från konstruktion och tillverkning av pannsystem till installation och driftsättning. Du samordnar teknikområden som el, rör och automation, och arbetar nära både kunder, leverantörer och interna ingenjörsteam. Rollen passar dig som trivs med en dynamisk vardag där ingen dag är den andra lik – från tekniska diskussioner och strategiska beslut till att säkerställa att lösningar fungerar i praktiken på site.
Här får du möjlighet att utvecklas inom projektledning och teknik i en miljö där nytänkande och teknisk spetskompetens värderas högt.
Dina framtida arbetsuppgifter Leda och samordna större entreprenadprojekt inom processindustrin.
Ansvara för tekniklösningar och koordinering av flera teknikdiscipliner.
Hantera kund- och leverantörskontakter genom hela projektet.
Säkerställa att projekt håller tidsplan, budget och kvalitet.
Tryckprovning, certifiering och installationsuppföljning på site.
Resa vid behov till projektplatser i Sverige och Europa.
Vi söker dig som
Vi söker en erfaren och tekniskt kunnig projektledare med bakgrund inom processindustrin. För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Minst 5 års erfarenhet av att driva komplexa projekt inom processindustri, energi eller liknande.
Ingenjörsutbildning inom maskinteknik, processteknik, kemi eller el.
God förståelse för tekniska system som P&ID;-scheman, flödesberäkningar och automation.
Förmåga att hantera flera parallella projekt och lösa problem under föränderliga förhållanden.
Kommunikativ och relationsskapande – du trivs med att samverka med både kunder och kollegor.
Flytande svenska och engelska samt B-körkort – resor ingår i rollen.
Övrig information Start: Enligt överenskommelse, hänsyn tas till uppsägningstid.
Plats: Täby med resor inom Sverige och Europa vid behov.
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Tillsvidare.
Om kunden
Kunden är en ledande aktör inom värmeteknik och processlösningar och levererar avancerade system för industriella applikationer världen över. Här värdesätts innovation, teknisk expertis och en företagskultur där samarbete och utveckling står i centrum.
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu

Håll infrastrukturprojekten på rätt spår som Tidsplanerare! ????

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Feb 5
Om tjänsten
Just nu hjälper vi vår samarbetspartner Elektrosignal Infra (ES Infra) att hitta en tidsplanerare som kommer att hjälpa till med struktur och samordning i projekt. I rollen somtidsplanerare hos ES Infra ansvarar du för att leverera och samordna tidplaner i Primavera för att säkerställa att produktionen fortskrider smidigt. Du arbetar tätt ihop med projektledningen, beställare men även andraentreprenörer för att säkerställa ett bra flöde. Dessutom är duen nyckelspelare i att skapa struktur i utbyggnadenav Stockholms tunnelbana och tvärbana och därmed bana väg för ett mer kontaktnära Stockholm.
Detta är en direktrekrytering till ES Infra, där vi på Wrknest sköter rekryteringsprocessen. Därför önskar vi att all kontakt sker via oss.
Dina framtida arbetsuppgifter
Rollen är varierad och innebär både djupdykning i tidplaner och samordning med andra delar av projektet, såsom ekonomi och datasamordning. Du kommer bland annat att:
Skapa och uppdatera tidplaner i Primavera inför deadlines.
Samordna tidplanen med övriga entreprenader i projekt.
Delta i möten med platschef, projektchef och övriga teammedlemmar.
Stötta upp med uppgifter inom projektplanering och datasamordning
Samarbeta med interna och externa aktörer för att säkerställa ett framgångsrikt projekt.

Vi söker dig som har
tidigare arbetslivserfarenhet som tidsplanerare eller liknande, gärna inom infrastruktur- eller byggprojekt.
vana av att arbeta i Excel och gärna i Primavera eller liknande planeringsverktyg.

För att lyckas i rollen är du organiserad och strukturerad, med förmåga att samarbeta med kollegor och externa aktörer. Du har ett analytiskt arbetssätt och kan identifiera risker i tidplanen. Har du dessutom erfarenhet av projektledning eller schemaläggning är det ett stort plus.
Övrig information
Start: Så snart som möjligt
Plats: Farsta
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare

För denna tjänst kan enbakgrundskontroll bli aktuellinnan anställning.
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Om företaget
Elektrosignal Infra erbjuder företag, statliga verk, landsting, kommuner och myndigheter rådgivning, konstruktion, projektering, installation, underhåll, service och besiktning inom el, signal, tele, kanalisation och mark. Medarbetarna har lång erfarenhet från komplexa projekt inom exempelvis Trafikverket, Stockholms tunnelbana, Roslagsbanan mfl.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

Ansök nu

GMP-ingenjör till Cellcolabs ?????????

Laboratorieingenjör, kemi
Läs mer Feb 4
Om tjänsten
Cellcolabs utökar nu sitt produktionsteam med ytterligare en GMP-ingenjör! De söker dig som är driven, noggrann och har passion för industriell produktion. I denna roll kommer du att bli en central del av teamet som arbetar med tillverkningen av Cellcolabs högkvalitativa mesenkymala stromaceller (MSCs). Dessa celler, som produceras enligt strikta GMP-standarder, används för forskning inom pre-kliniska och kliniska prövningar och har visat lovande resultat i behandling av kroniska sjukdomar som Alzheimer, Parkinson och reumatism. Cellcolabs fokuserar på att skala upp produktionen för att möta den globala efterfrågan och göra avancerad stamcellsforskning tillgänglig för fler.
I denna tjänst kommer du att specialisera dig på GMP-produktion och arbeta i Cellcolabs kvalificerade och validerade anläggning. Du kommer att spela en viktig roll i företagets uppdrag att minska kostnaderna för stamcellsterapier genom effektiv storskalig produktion. Cellcolabs vision är att tillhandahålla högkvalitativa, GMP-kompatibla celler till en global marknad och på så sätt bidra till nästa stora biotekniska genombrott.
Här blir du en del av ett snabbväxande och kvalificerat team där varje medarbetare bidrar till Cellcolabs vision om framtidens sjukvård. Detta är en perfekt roll för dig som vill utvecklas inom produktion och är redo att göra en skillnad i ett företag som ständigt växer och utvecklas! Detta är en direktanställning till Cellcolabs, där vi på Wrknest sköter rekryteringsprocessen.

Dina framtida arbetsuppgifter
Som GMP-ingenjör kommer du att ingå i produktionsteamet och arbeta operativt med utveckling och produktion av cellterapiprodukter. Eftersom både anläggningen och produktionen är nya, kommer du att vara med och etablera rutiner, skapa dokumentation och överföra metoder till den nya produktionsmiljön.Du kommer bland annat att:
Tillverka avancerade cellterapiprodukter enligt GMP-standarder (B-klass).
Delta i omgivningshygienprovtagning av produktionslokalerna.
Medverka i dokumenthantering samt arbete med kvalificering och validering enligt GMP.
Hantera förråd och materialflöden.
Analysera och utvärdera resultat och data.

Vi söker dig som har
Högskole- eller universitetsutbildning inom biokemi, kemiteknik eller likvärdigt område.
Erfarenhet av arbete inom läkemedelsproduktion enligt GMP-standard.
Erfarenhet av aseptiskt arbete och arbete i B-klass.
Goda kunskaper i engelska.

Vi ser det som meriterande med
Tidigare erfarenhet av cellodling.
Erfarenhet av arbete med mesenkymala stromaceller.
Kunskaper i svenska

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är företagsam, initiativtagande och har god samarbetsförmåga. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid 40h/v, helgarbete kan förekomma
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Om företaget
Cellcolabs grundades 2021 för att möta bristen på GMP-tillverkade stamceller för både kliniska prövningar och forskning. Med en gedigen grund i över 25 års forskning vid Karolinska Institutet, ledd av Professor Katarina Le Blanc, och med stöd från sina samarbetspartners, strävar Cellcolabs efter att bli ledande inom stamcellsproduktion. Företagets celler är för närvarande inte godkända för behandling, men används i forskning och prövningar med godkännande från nationella etiska granskningskommittéer.
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

Ansök nu

Teknisk projektledare inom VA till ledande bolag inom vattenrening????

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Feb 3
Om tjänsten
Vi söker för vår kunds räkningen teknisk projektledare med intresse för VA och anläggningsprojekt. Rollen innebär att driva projekt inom vatten- och avloppsanläggningar, såsom pumpstationer, reningsverk och vattentorn. Här får du möjlighet att arbeta nära både kunder och interna experter och har en nyckelroll i att säkerställa att projekten genomförs på bästa sätt – både tekniskt och ekonomiskt.
Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att arbeta brett med projektledning där du kombinerar tekniskt kunnande med administrativa färdigheter. Du är ofta ute i projekten, träffar kunder och fungerar som bollplank för montörer och tekniker. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att:
Leda VA-projekt från anbud till färdig anläggning
Analysera anläggningar och identifiera förbättringsåtgärder
Delta i anbudskalkylering och uppföljning
Planera och koordinera personal och underentreprenörer
Samarbeta med konstruktörer, tekniksamordnare och montörer
Hålla löpande kontakt med kunder och delta i kundmöten
Vi söker dig som
Vi söker dig med teknisk erfarenhet inom VA och anläggningsprojekt. Du har kanske arbetat som projektör, konstruktör eller tekniksamordnare och är redo att ta ett större ansvar. Du har en god administrativ förmåga och kan arbeta självständigt och ta initiativ i dina projekt.Erfarenhet av projektledning är meriterande men inget krav – det viktiga är att du har teknisk förståelse och kan driva projekt framåt.

Som person är du självgående, social och lösningsorienterad. Du gillar att arbeta både ute i fält och på kontoret och trivs i en roll där du kombinerar teknik och affärsmässighet.
Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sickla, Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare
Om kunden
Kunden är ett innovativt bolag inom VA-branschen som erbjuder helhetslösningar – från idé och projektering till färdig anläggning. Företaget har hög teknisk kompetens och arbetar med allt från små uppdrag till stora entreprenader. Här blir du en del av ett sammansvetsat team där erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling står i fokus.
Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu

Arbetsledare inom järnvägsunderhåll – ett samhällsviktigt uppdrag! ????

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Feb 3
Om tjänsten
Vill du ha en roll där du kombinerar arbetsledning, administration och kundkontakt inom en samhällskritisk bransch? Vi söker en driven och nyfiken arbetsledare som vill vara med och utveckla spårbunden infrastruktur. I denna roll får du möjligheten att arbeta med underhåll och projekt inom tunnelbana, lokalbanor och broar. Du kommer att ha en central funktion i att planera, koordinera och säkerställa att arbetet på plats flyter på smidigt.
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest och jobbar ute hos vår kund som konsult. Till en början är uppdraget påsex månader där det finns mycketstor chans till förlängning och överrekrytering till kund.
Dina framtida arbetsuppgifterSom arbetsledare har du en bred roll där du ansvarar för planering, administration och uppföljning av underhållsprojekt. Du arbetar nära tekniker, andra arbetsledare och platschef för att säkerställa att arbetet utförs enligt plan.
Exempel på arbetsuppgifter:
Planera och leda det dagliga arbetet för 2–5 tekniker.
Säkerställa att projekt och underhållsarbete utförs enligt avtal och tidsplan.
Hantera administration såsom rapportering, fakturering och ekonomisk uppföljning.
Sköta kundkontakt, svara på tekniska frågor och säkerställa att uppdragen uppfyller kundens behov.
Samarbeta med underentreprenörer och expertstöd vid behov.
Se till att arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter följs.
Vi söker dig som
För att lyckas i denna roll behöver du vara en strukturerad och initiativtagande person med god kommunikationsförmåga. Du trivs med att arbeta i team och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.
Krav:
Arbetsmiljöutbildningarna BAM (Bättre Arbetsmiljö) och SAM (Systematiskt Arbetsmiljöarbete).
B-körkort.
Flytande svenska i tal och skrift.
Svenskt medborgarskap (då tjänsten är säkerhetsklassad).

Meriterande:
Erfarenhet av arbetsledning, gärna inom bygg- eller järnvägsbranschen.
Erfarenhet av personalansvar och schemaläggning.
Grundläggande teknisk förståelse.

Vi värdesätter din nyfikenhet och vilja att lära! Du behöver inte ha en teknisk bakgrund, men en förståelse för strukturerat arbete och arbetsledning är en fördel.
Övrig information Start: Enligt överenskommelse.
Plats: Stockholm, med resor inom närområdet vid behov.
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Konsultuppdrag, sex månader med möjlighet till förlängning och överrekrytering.
Om kunden
Företaget arbetar med drift, underhåll och projekt inom spårbunden infrastruktur. Deras uppdrag omfattar allt från tunnelbana och lokalbanor till broar och järnvägsunderhåll. Med fokus på säkerhet, hållbarhet och innovation bidrar de till att samhället hålls i rörelse dygnet runt. Här blir du en del av en engagerad och kompetent organisation där samarbete och kvalitet står i centrum.
Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag eftersom vi jobbar med löpande urval!

Ansök nu

Servicetekniker inom vattenrening ????

Underhållstekniker, vattenrening
Läs mer Feb 3
Om tjänsten
Som servicetekniker hos vår kundarbetar du med service, underhåll och installation av vattenreningssystem för både dricksvatten och industriella ändamål. Arbetet omfattar service av vattenreningsanläggningar, installation, driftsättning, hantering av felanmälningar, framtagning av offertunderlag samt utbyte av reservdelar.Du planerar själv dina arbetsdagar och arbetar självständigt ute hos kunder.Då kunderna finns runt om i Sverigeinnebär rollen ca 50-100 resdagar per år.
Dina framtida arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
Installation, service och underhåll av vattenreningssystem
Förebyggande underhåll och felsökning
Materialplanering och beställningar
Kundkontakt och rådgivning
Vi söker dig som har Erfarenhet av ett tekniskt yrke där rörmokeri är meriterande
B-körkort
Svenska och engelska i tal och skrift

Vi tror att du är en ansvarstagande och lösningsorienterad person som trivs med fysiskt arbete. Eftersom du ofta arbetar självständigt hos kunder är det viktigt att du är pålitlig, serviceinriktad och har ett gott kundbemötande. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team, där en ödmjuk och samarbetsvillig inställning uppskattas.
Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Bromma, med resor cirka 50–100 dagar per år
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare
Om kunden
Kunden är ett av landets ledande och mest erfarna företag inom miljövänlig och kostnadseffektiv vattenrening och har varit verksamt på den svenska marknaden i 90 år. Företaget erbjuder produkter och tjänster inom bland annat restaurang- och hotellbranschen, slutna värmesystem för hushåll och fastigheter, läkemedels- och livsmedelsindustrin, kraftverk och fjärrvärme samt vattenverk. Kunden tillhandahåller hållbara och effektiva lösningar med produkter tillverkade i koncernens egna fabriker i Europa.
Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu