Stockholm: Projektskyddssamordnare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Projektskyddssamordnare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-21 // Varaktighet: Heltid

Vi på Future People söker en Säkerhetsskyddssamordnare till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!

Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad.

Uppdraget bedrivs i förvaltning- eller/och projektform vid Teknikenheten, med styrning av säkerhetsskyddsfunktionen och i nära samarbete med övriga interna funktioner samt med externa parter och intressenter. Uppdraget är att genomföra samtliga delar i säkerhetsskyddslagen med särskilt fokus på vid exponering av säkerhetskänslig verksamhet i samband med säkerhetsprövning, lämplighetsprövning samt utbildning.

I säkerhetsskyddsfrågor är rollen direkt underställd Säkerhetsskyddschef. Enligt riktlinjer, bestämmelser och mallar ska rollen vara föredragande för säkerhetsskyddschef vid beslut. I övrigt arbetar rollen i nära samverkan med verksamhetens nuvarande Säkerhetsskyddssamordnare och beställande verksamhets chef som samverkar i prioritering av arbetsuppgifter.

Uppdraget är att genomföra samtliga delar i säkerhetsskyddslagen med särskilt fokus på vid exponering av säkerhetskänslig verksamhet i samband med upphandlingsförfarande bland annat innehållandes:

- Särskild säkerhetsskyddsbedömning

- Lämplighetsprövning

- Säkerhetsskyddsavtal

- Säkerhetsprövning

- Utbildning

Arbetsuppgifter:

- Regelefterlevnad: Tillse att avdelningens linjeverksamhet och projekt följer lag, förordning och vägledning inom säkerhetsskydd
- Analyser och planer: Ta fram särskild säkerhetsskyddsbedömning när de är tillämpliga inom projekt, upphandlingar, förändringar och exponering av säkerhetskänslig verksamhet. Inklusive lämplighetsprövning
- Informationssäkerhet: Att med utgångspunkt i centrala styrande dokument ta fram avdelnings- och projektspecifika rutiner för behandling och skydd av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter
- Fysisk säkerhet: Säkerställa att godkända lokaler där linjeverksamhet och projekt kan behandla säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter finns
- Personalsäkerhet: Vid behov och på uppdrag av Strateg för personalsäkerhet genomföra säkerhetsprövningens samtliga moment för aktuella befattningar hos projekt, intressenter och leverantörer
- Exponering av säkerhetskänslig verksamhet: Vid behov på och uppdrag av den centrala säkerhetsskyddsfunktionen ingå säkerhetsskyddsavtal eller säkerhetsskyddsöverenskommelse vid projekt eller upphandlingar
- Kontroll: Kontrollera och löpande följa upp säkerhetsskyddet samt rapportera avvikelser till samtliga arbetsledande nivåer

Krav för tjänsten:

- Du har en relevant akademisk eller yrkesrelaterad utbildning inom säkerhet, juridik eller IT.

- Du har minst 1 års dokumenterad erfarenhet från säkerhetsskyddsarbete där relevant och aktuell lagstiftning tillämpats.

- Du har minst 1 års dokumenterad erfarenhet från säkerhetsksyddsarbete inom samhällsviktig verksamhet (exempelvis: Polisen, Försvarsmakten, energisektorn, transportsektor).

- Du har minst 1 års dokumenterad erfarenhet av att handlägga: säkerhetsskyddsanalys eller motsvarande, säkerhetsprövningar (samtliga delar), genomfört utbildning inom säkerhetsskydd, genomfört säkerhetsskyddad upphandling (ink. lämplighetsprövning).

- Flytande i svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande för tjänsten:

- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att handlägga: säkerhetsskyddsanalys eller motsvarande, säkerhetsprövningar (samtliga delar), genomfört utbildnig inom säkerhetsskydd, genomfört säkerhetsskyddad upphandling (ink. lämplighetsprövning).

- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet från säkerhetsskyddsarbete där relevant och aktuell lagstiftning tillämpats.

Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras.

Personliga egenskaper och arbetsmiljö

Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet.

För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Omfattning: Heltid

Start: 6 maj

Sista ansökningsdagen: 2/4-2024

Du söker tjänsten på futurepeople.se

Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.

Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till oss på Future People!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Säkerhetsrådgivare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Säkerhetsrådgivare.

Teknisk säkerhetsspecialist

Läs mer Apr 13
Vi söker en engagerad och kunnig teknisk säkerhetsspecialist till vårt säkerhetsteam. Som teknisk säkerhetsspecialist kommer du att spela en avgörande roll i att skydda våra kunders fysiska tillgångar, personal och verksamhet från hot och risker.

Om rollenSom teknisk säkerhetsspecialist arbetar du med att förebygga och skydda våra kunders verksamhet mot olika typer av hot och mitigera risker. I rollen ingår att vara både kravställare och kvalitetssäkrare, liksom att löpande följa upp säkerhetsarbetet. Som teknisk säkerhetsspecialist ska du dessutom, tillsammans med övriga medarbetare i teamet kunna bistå och ge råd i säkerhetsrelaterade frågor som kan uppstå i organisationen.

Exempel på arbetsuppgifter


- Rådgivare inom säkerhetsområdet, internt och externt

- Kontinuitetsplanering av verksamhetstekniska system

- Utföra löpande risk och sårbarhetsanalyser

- Projekt inom fysisk säkerhet

- Framtagande och löpande uppdatering av styrdokument som exempelvis policys, riktlinjer och handböcker samt säkerhetsstandarder utifrån försäkringskrav etc

- Internt utbilda medarbetare inom säkerhetsområdet
Vem är du?Vi söker dig som har akademisk utbildning med inriktning mot säkerhet och riskhantering eller erfarenheter och kvalifikationer som bedöms likvärdiga. Vidare har du flera års erfarenhet av strategiskt och operativt säkerhetsarbete, med en bred kunskap och erfarenhet inom säkerhetsområdet. Det är också av stor vikt att du har en god förståelse för de krav och utmaningar som respektive delområde ställer på organisationen. Du trivs med att arbeta i snabbrörliga organisationer och vi ser gärna att du har erfarenhet från den privata sektorn. Det ligger i din natur att bygga långvariga relationer och du förstår värdet i hur ett nära samarbete bidrar till affären.

Som person är du trygg och stabil samt har en god förmåga att arbeta såväl strategiskt som operativt. Du har god samarbetsförmåga och kan kommunicera pedagogiskt med andra både i tal och skrift, både på svenska och engelska.

Vad erbjuder vi?Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Addicis viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då moderbolaget Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.



Om tjänsten

- Anställningsform: Heltid
- Sysselsättningsgrad: 100%
- Arbetstid: 08-17
- Startdatum: Omgående
- Provanställning: 6 mån
För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller samt godkännande via länsstyrelsen.

Rollen är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer genomföras innan anställning.



Övrig information
Vid frågor kontakta: Johan Kihl johan.kihl@coor,com

Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons.

Välkommen med din ansökan!

All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.

Addici Security & Technology är en strategisk säkerhetspartner, ledande rådgivare och utförare inom riskhantering, bevakning, larmcentral, säkerhetsteknik och IT. Addici är en del av Coor och kan erbjuda säkerhet i kombination med facility managementtjänster. I partnerskap med våra kunder levererar vi lönsamma affärer – vi är kundernas trygga val. Bland våra kunder finns allt från små bolag till några av Sveriges mest komplexa anläggningar samt offentlig verksamhet. Med snart 40 års branschkunskap och över 800 anställda är vi redo att trygga våra kunders verksamhet, nu direkt och med morgondagens utmaningar.

Ansök nu

Säkerhetsspecialist inom personalsäkerhet

Läs mer Mar 24
ArbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi en Säkerhetsspecialist inom personalsäkerhet. Som säkerhetsspecialist inom personalsäkerhet spelar du en viktig roll i att säkerställa att vår kund rekryterar pålitliga och lojala medarbetare ur säkerhetsskyddslagens perspektiv. Du kommer att genomföra säkerhetsprövningar och personutredningar samt hålla samtal med individer som ska placeras i säkerhetsklass. I din roll kommer du att analysera och ge rekommendationer till beslutsfattare om kandidatens lämplighet för säkerhetsklass. Tillsammans med ditt team arbetar du kontinuerligt med att förbättra säkerhetsprövningsprocessen och säkerställa att processerna följer gällande lagstiftning och riktlinjer. Du kommer även att hålla dig uppdaterad om nya säkerhetsregler och bästa praxis samt utbilda och stödja organisationen i säkerhetsrelaterade frågor.
Kvalifikationer Du har akademisk examen eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Du har minst 5 års arbetslivserfarenhet av att genomföra strukturerade samtal i ett professionellt sammanhang, som intervjuer, utredningar, personbedömningar, säkerhetsprövningar eller liknande.
Du har erfarenhet av att presentera komplex information och slutsatser för beslutsfattare.
Det är meriterande om du har utbildning inom samtalsteknik mot personalsäkerhet.
Det är meriterande om du har erfarenhet av el- och energibranschen.
Personliga egenskaper
Vi söker en trygg och ansvarstagande person med förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer. Du bör kunna fatta beslut under komplexa förhållanden och ha en strukturerad och självständig arbetsstil. Du är en god kommunikatör och ser till att ditt arbete alltid håller hög kvalitet och säkerhet.
Företagspresentation Vår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag.
När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan Uppdraget förväntas ha en beläggning på 50-100% under hela uppdragsperioden. Vår kund önskar start 31-maj-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 31-maj-2026 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Sundbyberg, Stockholm. Distansarbete är möjligt 1-2 dagar per vecka. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Ansök nu

Säkerhetsskyddsspecialist

Läs mer Dec 19
ArbetsuppgifterVi söker en Senior Säkerhetsskyddsspecialist till ett spännande konsultuppdrag hos en stor offentlig aktör inom kollektivtrafik i Stockholm.I rollen som Senior Säkerhetsskyddsspecialist kommer du att bidra till säkerhetsskyddsarbetet och vara en nyckelperson i att utveckla processer, rutiner och kompetensstöd inom organisationen. Du kommer att arbeta nära flera avdelningar och externa parter för att säkerställa att säkerhetsskyddsarbetet följer gällande lagar och regelverk.Exempel på arbetsuppgifter:
Ge stöd och fungera som kontaktyta mellan olika avdelningar och säkerhetsskyddsfunktionen.
Utveckla och implementera processer, rutiner och styrande dokument.
Säkerhetsklassificering av dokument och stöd vid kravhantering av säkerhetskänslig verksamhet.
Delta i och stödja genomförandet av säkerhetsskyddsåtgärder.
Samordna aktiviteter och bidra till utbildningsinsatser inom säkerhetsskyddsarbete.
Kvalifikationer Du harutbildning inom säkerhet, juridik eller IT.
Du har minst 4 års dokumenterad erfarenhet från säkerhetsksyddsarbete inom samhällsviktig verksamhet (exempelvis: Polisen, Försvarsmakten, energisektorn, transportsektor).
Du har minst 2 års erfarenhet av arbete med fysisk säkerhet och informationssäkerhet.
Du är flytande i svenska, i tal och skrift.
Personliga egenskaper
För rollen som Senior säkerhetsskyddsspecialist eftersöks en analytisk och noggrann person med hög integritet och ansvarstagande. Du behöver ha god kommunikativ och pedagogisk förmåga samt trivas med att samarbeta och bygga relationer. Flexibilitet och förmåga att strukturera och prioritera är också viktiga egenskaper för att hantera komplexa och säkerhetsklassade uppgifter.
Företagspresentation Vår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar. Det som kännetecknar deras verksamhet är det stora engagemanget bland deras medarbetare samt stoltheten över deras samhällsuppdrag.
När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 1-feb-2025 och uppdraget förväntas löpa minst 1 år fram, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Stockholm.Med anledning av uppdragets art, är arbetet till stor del beroende av tillgång till säkerhetsskåp och lokalt lagrad information. Det krävs därför en högre tillgänglighet och närvaro på plats än andra uppdrag.Viss administration och ett fåtal aktiviteter inom säkerhetsskyddsprocessen är möjliga att genomföra på distans. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Ansök nu

Säkerhetsstrateg till investeringsenheten

Läs mer Apr 16
Vill du jobba för att Stockholm ska bli världens mest hållbara stad? Vi är Sveriges största vatten- och avfallsbolag som tar ansvar för stockholmarnas och miljöns bästa i allt vi gör, både nu och för kommande generationer. Hos oss får du jobba med samhällsviktiga frågor som är viktiga för både människa och miljö.

Vi söker en säkerhetsstrateg som vill vara en drivande kraft i att skapa och implementera säkerhetslösningar för några av samhällets mest kritiska projekt. Här får du möjligheten att påverka och forma säkerhetsarbetet på högsta nivå, där din expertis inte bara värderas utan är avgörande för framgång. Om du brinner för att säkerställa trygghet och skydda det som är viktigt, då är det här din chans att göra verklig skillnad

ARBETSUPPGIFTER
Som säkerhetsstrateg har du en central roll där du både arbetar strategiskt och operativt med frågor kopplade till verksamhetsskydd och säkerhetsskydd. Du stöttar verksamheten genom hela processen, från planering till genomförande och uppföljning inom ramen för bolagets bygg- och anläggningsprojekt.

Det här är en roll för dig som vill vara med och bygga ett robust och långsiktigt säkerhetsarbete där strategiskt tänk kombineras med operativ närvaro i verksamheten. Du arbetar nära projektledare, chefer och andra nyckelfunktioner, och med din expertis säkerställer du att verksamheten bedrivs i enlighet med högt ställda krav på verksamhetsskydd och säkerhetsskydd.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på Ulvsunda, Bromma. Du rapporterar till Stabschefen i investering stab.


Ett urval av dina huvudsakliga ansvarsområden:

·       Analyserar, implementerar, konsekvens bedömer och föreslår relevanta åtgärder som beslutsunderlag för verksamhetsskydds- och säkerhetsskyddsåtgärder inom enskilda projekt samt i den övergripande projektstyrningen.

·       Genomför informationssäkerhetsklassningar av projektens information.

·       Handlägger inkommande ärenden, både interna och externa.

·       Bidrar till bolagets övergripande säkerhetsskyddsarbete och deltar, på uppdrag av säkerhetschefen, i tillsyn och uppföljning av säkerhetsarbetet.

·       Medverkar vid remissvar samt genomför konsekvensbedömningar.

·       Håller interna utbildningar och genomgångar kring verksamhetsskydds- och säkerhetsskyddsåtgärder samt tillhörande rutiner i projekt.

·       Säkerställer att projekt bedrivs i enlighet med bolagets riktlinjer för säkerhetsskydd.

·       Hanterar säkerhetsincidenter som uppstår i projekten.

KVALIFIKATIONER
Vi värderar dina personliga egenskaper högt och söker dig som drivs av att förbättra och utveckla vår säkerhetsstrategi. Du kan analysera komplexa situationer och förutse potentiella risker innan de uppstår. Din affärsmässighet gör att du har en djup förståelse för verksamhetens strategier och prioriteringar, vilket du effektivt tillämpar för att nå uppsatta mål.

Som person är du strategisk och resultatorienterad med förmåga att omsätta analyser av verksamheternas behov till konkreta beslut. Du är kvalitetsmedveten och skicklig på planering och analys, med förmåga att skapa både kort- och långsiktiga planer. Du har mycket god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i politiskt styrd organisation och kommunalägd verksamhet. 

För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har:

·       En universitets- eller högskoleutbildning inom relevant område, eller annan likvärdig utbildning och erfarenhet som vi värdesätter lika högt

·       Erfarenhet av att arbeta med civilt beredskapsarbete i en större organisation, där du har utvecklat djup kunskap och praktisk förståelse för de krav och åtgärder som behövs för att stärka redundans och robusthet.

·       Vana vid att planera och genomföra bedömningar kopplade till civilt försvar och krisberedskap.

·       Vana av att leda workshops och utbildningar, där du på ett inspirerande sätt får medarbetare och chefer att förstå vikten av säkerhetsfrågor

·       Svenskt medborgarskap samt god förmåga att uttrycka dig på svenska både i tal och skrift

·       B-körkort

 I din tjänst kommer du arbeta med säkerhetsklassad information. Säkerhetsprövning kommer därför att genomföras i samband med anställning.

ÖVRIGT
Låter det här som en spännande utmaning för dig? Varmt välkommen med din ansökan senast 2025-05-18. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
 
För ytterligare information om tjänsten kontaktar du rekryterare Naomi Korang på telefon: 0739142383 eller via mejl Naomi.korang@svoa.se. Våra fackliga representanter för Kommunal, Vision, Saco och Ledarna når du via Stockholm Vatten & Avfalls kundtjänst på telefon 

08-522 120 00. 

För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt har vi valt att jobba med rekryteringstester i vår urvalsprocess.

Eftersom vi strävar efter en trygg arbetsmiljö och har en samhällsviktig funktion genomför slutkandidater ett drogtest.

Vi är en lärande organisation med mycket erfarenhet och kunskap till ditt stöd. Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande jobb med intressanta arbetsuppgifter, duktiga kollegor och ett mycket bra arbetsklimat. Dessutom erbjuder vi goda anställningsvillkor, digitala och flexibla arbetssätt, kontinuerlig kompetensutveckling samt en rad hälsofrämjande fördelar. Läs mera om oss och träffa några av våra medarbetare på svoa.se/jobb

 Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Säkerhetssamordnare

Läs mer Nov 26
Vi på Future People söker en säkerhetssamordnare till en myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Om Rollen som Säkerhetssamordnare
I rollen som säkerhetssamordnare ingår att hantera frågor som faller inom informationssäkerhet och säkerhetsskydd kopplat till olika IT-system med tillhörande verksamheter inom myndigheten.
Syftet med arbetet är att berörda system ska ha ändamålsenlig säkerhet med tolerabla risknivåer. I vissa fall behövs säkerhetsskydd och arbetet går då bland annat ut på att skriva eller revidera särskilda säkerhetsskyddsbedömningar och att formulera samt hantera olika säkerhetsskyddskrav. För system utan krav på säkerhetsskydd kan krav på verksamhetsskydd förekomma.
Som säkerhetssamordnare behöver man därför erfarenhet av lagstiftning kopplat till säkerhetsskydd och standarder så som ISO/IEC 27000.
Arbetet kan även utgöras av formulering av krav, inventering av behov kopplat till verksamheten, riskanalys, strategiarbete och arbete med säkerhetsskyddsplaner för hela eller delar av myndighetensverksamhet. Som säkerhetssamordnare utgör man ett erfaret stöd till verksamheten i allt säkerhetsrelaterat arbete.

Krav för Tjänsten Erfarenhet av att arbeta med säkerhetsskydd och har då arbetat med utveckling av särskild säkerhetsskyddsbedömning och säkerhetsskyddsplan från minst 1 tidigare uppdrag.
Minst 10 års erfarenhet av att arbeta med informationssäkerhet.
Erfarenhet av arbete med ISO/IEC 27000 från minst 1 uppdrag..
Erfarenhet av tekniska säkerhetslösningar som signalskydd och NDR. Minst 1 uppdrag senaste 5 åren.
Meriterande Erfarenheter
Det är meriterande om du har erfarenhet av processkartläggning.
Personliga Egenskaper
Vi söker dig som är analytisk, noggrann och har en förmåga att hantera stressiga situationer med lugn. Du är en naturlig ledare och kan driva projekt framåt samtidigt som du bygger starka relationer med dina kollegor.
Omfattning: Heltid
Start:Mars
Sista ansökningsdag:10 december 2024
För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.
Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Future People AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Future People AB .

Aktivitetsledare extrajobb

Skolvärd/Skolvärdinna
Läs mer Apr 17
Vi på Future People söker en självgående aktivitetsledare med ett starkt engagemang för barn och idrott. Hos oss får du möjligheten att arbeta som konsult hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Vi söker en ansvarsfull person som vill hjälpa barn till sina fritidsaktiviteter!
Älskar du att arbeta med barn och har ett gott sinne för ordning och punktlighet? Vi söker en engagerad person som kan hämta upp en grupp elever och följa dem till sina fritidsaktiviteter. Du kommer ej att delta i själva aktiviteten utan se till att barnen tar sig dit på ett tryggt och säkert sätt.
Om rollen:Som aktivitetsledare kommer du att: Hämta upp barnen och följa dem till deras aktiviteter Hjälpa dem att komma i tid och ha med sig rätt utrustning Skapa trygghet och struktur under bussresan/promenaden Se till att alla barn kommer fram säkert
Vi söker dig som: Är pålitlig och punktlig Trivs med barn och kan hålla ordning på en grupp Har en annan sysselsättning, är pensionär eller vill ha ett flexibelt extrajobb Tidigare erfarenhet av att jobba med barn är ett stort plus!
Arbetspass: Cirka 3 timmar per tillfälle mellan cirka 14.30-17.30 på onsdagar .
Vill du bli en del av vårt team och göra skillnad för barn och deras fritidsaktiviteter? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

Affärsförvaltare kommersiella avtal

Affärsutvecklare
Läs mer Apr 11
Vi på Future People söker en affärsförvaltare till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställd på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! 
Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. 
Arbetsuppgifter:
Vi söker nu en erfaren och affärsdriven konsult för uppdrag hos vår kund. Uppdraget innebär att intäktsförvalta kommersiella hyresavtal och arbeta med hyresgästrelationer, villkorsförändringar samt affärsutveckling kopplat till SL:s fastighetsbestånd.
Intäktsförvaltning av kommersiella hyresavtal för kunden
Hantering av hyresavtalsfrågor, villkorsändringar och ekonomisk uppföljning
Aktivt arbete i fastighetssystemet PM, inklusive dokumentation enligt gällande rutiner
Uthyrnings- och etableringsarbete med fokus på kommersiell utveckling
Deltagande i projekt med hyresgästpåverkan 
Juridisk hantering kopplat till Hyreslagen
Bidra i framtagandet av affärsplaner

Krav för tjänsten:
Akademisk utbildning inom ekonomi, juridik, ingenjör eller liknande.
Minst 9 års erfarenhet inom Fastighetsbranschen i roller som fastighetschef, affärsförvaltare, konsult eller liknande.
Minst 2 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler i kollektivtrafik, trafikal eller inom infrastruktur i en publik resenärsmiljö.



Meriterande för tjänsten:
Erfarenhet av fastighetsutveckling inom fastighetsbranschen
Minst 1 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler inom offentlig organisation.
Minst 1 uppdrag som har innehållit uppförande och genomförande av affärsplan för kommersiellt lokalbestånd.



Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. 
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.

För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. 
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: 100%
Start: April 
Sista ansökningsdagen: 14/4 
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

SharePoint Konsult

Systemadministratör
Läs mer Apr 2
Vi på Future People söker två Sharepoint experter till vår kund i Solna. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker dig som: Är du vass på SharePoint, Teams och Viva? Har du erfarenhet av att skapa smarta lösningar i Microsoft 365 och vill vara med och bygga moderna, användarvänliga arbetsmiljöer? Vi söker nu två drivna SharePoint-konsulter till ett uppdrag där du får arbeta med att utveckla och optimera lösningar i nära samarbete med team och intressenter.
Om uppdraget Som konsult kommer du att arbeta med att skapa och anpassa Microsoft 365-lösningar för att stödja verksamhetens behov. Du får en central roll i att designa Teams-mallar, integrera nyhetsflöden och implementera Viva-dashboards – alltid med fokus på användarvänlighet, säkerhet och kvalitet.
Arbetsuppgifter:
Skapa och konfigurera Teams-mallar
Koppla nyhetsflöden från SharePoint till Teams
Utveckla och implementera dashboards i Viva
Skapa startsidor för produktion i Teams
Hantera MFA (multifaktorautentisering) och dynamiska grupper
Konfigurera och hantera behörigheter i Microsoft 365
Testa och kvalitetssäkra lösningar innan leverans
Dokumentera lösningar och processer för smidig överlämning
Kommunicera tekniska lösningar tydligt till team och intressenter


Vi söker dig som har:

Djupgående kunskap inom Microsoft 365, särskilt SharePoint, Teams och Viva
Erfarenhet av adminportaler i Microsoft 365
Förmåga att skapa Teams-mallar och koppla externa flöden
God kännedom om MFA, dynamiska grupper och alternativa lösningar
Starka färdigheter inom test och kvalitetssäkring
Förmåga att dokumentera tekniskt arbete på ett strukturerat sätt
God kommunikationsförmåga – både muntligt och skriftligt
Ett prestigelöst och samarbetsinriktat arbetssätt

Meriterande:
Erfarenhet av att implementera Microsoft 365-verktyg och förändringsledning för både administrativ och operativ personal.
Erfarenhet av att arbeta i en agil miljö.

Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ.


För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: 100%
Start: Omgående
Sista ansökningsdagen: 7/4
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

Fastighetsutvecklare

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Apr 2
Vi på Future People söker en fastighetsutvecklare till vår kund i norrort. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker dig som:
Vår kund har erhållit en markanvisning för bostadsrätter i Tensta, ett projekt som avviker från bolagets ordinarie inriktning på hyresrätter. För att säkerställa ett professionellt och affärsmässigt genomförande av detta unika uppdrag söker vi nu en erfaren konsult med expertis inom bostadsutveckling och bostadsrättsaffärer.
Uppdraget omfattar:
Rådgivning vid utformning av byggrätten med hänsyn till bostadsrättsupplåtelse
Framtagande av investeringskalkyler kopplade till bostadsrättsprojekt
Analysarbete inom följande områden:
Bostadsrättslägenheter: målgrupp, lägenhetsstorlekar, fördelning, insatser, föreningsekonomi
Radhus
Parkering
Aktiva bottenvåningar
Identifiera affärskritiska moment i såväl planerings- som genomförandeskede
Definiera projektutvecklarens affärsmodell och investeringskalkyl
Föreslå organisationsstruktur för en effektiv hantering av en bostadsrättsaffär
Löpande rådgivning genom hela projektets gång


Profil:

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att driva projekt med bostadsrättsupplåtelse, gärna från både kommunal och privat sektor. Du är analytisk, affärsdriven och har vana att arbeta nära både projektutveckling och ledning.
Krav:
Universitet-/Högskoleutbildning inom fastighetsutveckling/bygg/ekonomi eller annan för uppdraget relevant utbildning
Erfarenhet av Investeringskalkyler för bostadsrätter
Erfarenhet av affärsstrategier för nyproduktion av bostadsrätter
God kunskap inom byggrätter kopplat till upplåtelseform

Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ.


För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: cirka 200 h totalt
Start: 7/4
Sista ansökningsdagen:
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

Program manager

Projektledare, IT
Läs mer Mar 31
Vi på Future People söker en program manager till vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker en erfaren Program Manager för att stärka vår kunds arbete med att säkerställa tillförlitliga och regelverksefterlevande betalningslösningar i deras butiker. Du kommer att spela en nyckelroll i att driva initiativ inom betalningsområdet och samordna tvärfunktionella projekt inom compliance, funktionalitet och förbättringsarbete.
Ansvarsområden
Säkerställa att butikernas betalningslösningar är tillförlitliga och uppfyller krav i prioriterade länder
Samordna och övervaka projekt inom betalningsområdet
Driva projekt som möter regulatoriska krav och förbättrar funktionaliteten i betalningssystem
Samla in data från tidigare incidenter och facilitera diskussioner för att identifiera återkommande problem
Stötta en gemensam förståelse för processer och krav bland alla intressenter
Följa upp förbättringar av processer genom teamfeedback, reducerad hanteringstid och identifiering av ineffektivitet
Koordinera problemhantering med interna intressenter och leverantörer

Krav:
5–7 års erfarenhet av program- eller projektledning
Erfarenhet av projektmetodiker såsom Six Sigma eller Agile
Goda ledaregenskaper och stark kommunikationsförmåga
Kunskap och erfarenhet inom betalningslösningar (POS, terminaler, backoffice)
Tidigare samarbete med leverantörer av betalningssystem Vana vid verktyg som Jira och Confluence

Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ.


För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: 100%
Start: April
Sista ansökningsdagen: 14/4
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu

Affärsförvaltare kommersiella avtal

Affärsutvecklare
Läs mer Apr 9
Vi på Future People söker en affärsförvaltare till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställd på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad.
Arbetsuppgifter:
Vi söker nu en erfaren och affärsdriven konsult för uppdrag hos vår kund. Uppdraget innebär att intäktsförvalta kommersiella hyresavtal och arbeta med hyresgästrelationer, villkorsförändringar samt affärsutveckling kopplat till SL:s fastighetsbestånd.
Intäktsförvaltning av kommersiella hyresavtal för kunden
Hantering av hyresavtalsfrågor, villkorsändringar och ekonomisk uppföljning
Aktivt arbete i fastighetssystemet PM, inklusive dokumentation enligt gällande rutiner
Uthyrnings- och etableringsarbete med fokus på kommersiell utveckling
Deltagande i projekt med hyresgästpåverkan
Juridisk hantering kopplat till Hyreslagen
Bidra i framtagandet av affärsplaner

Krav för tjänsten:
Akademisk utbildning inom ekonomi, juridik, ingenjör eller liknande.
Minst 9 års erfarenhet inom Fastighetsbranschen i roller som fastighetschef, affärsförvaltare, konsult eller liknande.
Minst 2 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler i kollektivtrafik, trafikal eller inom infrastruktur i en publik resenärsmiljö.



Meriterande för tjänsten:
Erfarenhet av fastighetsutveckling inom fastighetsbranschen
Minst 1 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler inom offentlig organisation.
Minst 1 uppdrag som har innehållit uppförande och genomförande av affärsplan för kommersiellt lokalbestånd.



Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet.
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.

För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: 100%
Start: April
Sista ansökningsdagen: 14/4
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till oss på Future People!

Ansök nu